Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC játékok sorozat: Big Rigs over the road racing

2007.05.18. 10:43 :: freddyD

 

 

Itt van minden idők legrosszabb játéka.De tényleg

Az egészben tudjátok mi a legszörnyűbb? Hogy garantáltan volt olyan, hogy egy szülő ezt megvette a gyereknek ajándékba...

Ja, és egy jelenetnél a rossz és helytelen angol kiejtés/nyelvtan szándékos ;) Mielőtt még kijavítanátok;)

Jaj,youtube szerencsésen lelőtte az egyik poénomat az ikonnal...

EDIT: Amazon.com-on megtalálható a játék, következő leírással:

"From the desert to the plains, you'll be hauling loads and trying to stay one step ahead of the law, as you climb into your big rig for non-stop driving action. Race across America and deliver your load to its destination before the competition. so keep the tank full and your pedal to the metal as you rackup points and own the road."

271 komment · 1 trackback

Címkék: pc sorozat the rossz racing játékok over big road rigs

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr1078773

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: szegény Erik Satie -- a legképtelenebb zenei DVD 2011.01.08. 11:52:02

Kedvelt blogjaim közé tartozik a Rossz PC játékok sorozat, amelyben szerzője, egy még épp kellemesen megszállott fiatal csóka mutatja be a számítógépes játékok történelmének legbugosabb, leggázabb, legszánalmasabb játékait, olyanokat, amiket maguk az a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avada 2007.06.01. 22:17:10

Ez egy király játék!
Melyik másik játékban tudtam volna áttörni a fénysebességet egy kamionnal? :D

img9.imagepile.net/img9/23837fénysebességmegdöntve.png

JimBoni 2007.06.02. 10:59:52

Hát ha nem lennél, hogy bemutasd ezeket, el se hinném, hogy előfordulhat még ilyen a XXI. században. :D Ennél a játéknál még a Terep2 is értelmesebb elfoglaltságot jelentett anno. :D
És mellékesen itt nem csak a készítők érdemelnének ki alapos elmegyógyászati kezelést, hanem az a vadbarom is, aki képes volt azt mondani erre játékra, hogy "oké, én ezt majd forgalmazom". Vicc...

RESiST 2007.06.02. 15:00:44

LOOL! Ha megnyomod a TAB-ot akkor mehetsz az ellenfél kamionjával :D :D :D De ha még1x megnyomod akkor hibát észlel ezért leáll :D :)

h3g3 2007.06.02. 19:30:00

kipróbáltam a tolatást és nincs megállásXD 1szerüen nincs max sebessége a kamionnak. és 1re gyorsabban pörög a motor. már kb 1000000 mérföld/óránál meguntamXD

cRuz 2007.06.02. 22:27:22

emberek. én ezt a játékot letöltöttem most . ma. hogy én mit éltem át. :S egyszerűen nem lehet felfogni hogy mi ... szóval ... áhh. Ha nem hallanátok felőlem akkor a 10. ről ugrottam ki. cRuz voltam. Tisztelet freddynek hogy megcsinálta a videót

cRuz 2007.06.02. 22:30:08

A tolatásnál teljesen besokkoltam, szerintem ebbe vlmi radioaktív anyag van így átsugározza a monitoron és az ártatlan játékosnak elszívja az agyát és az energy jét

Tymmmy 2007.06.03. 17:06:21

Úristen ez naon ott van! Szétröhögtem a fejemet!! Csak így tovább ;))

Devil 2007.06.04. 10:07:45

Faja ez a játék...végigröhögtem a bemutatót! Télyeg siralmas!!!LOL:D:D

QuaKe 2007.06.04. 11:33:15

hát ez borzalmas:D de láttam rosszabakat is de most nem jut eszembe a nevük :P

chubby · http://www.musicforyou.mlap.hu 2007.06.04. 22:09:54

Ájár winner máderfáker! XD állatvagy :D

Abydos 2007.06.05. 16:08:10

Tegnap kersestem rá az oldalra BenyoBoy kollégám ajánlására, és majd meghalok a sírástól, miközben röhögök. Ez a játék hihetetlen szánalmas. Ennél még az én GameMakerrel készített Pac-Man játékom is jobb, amiben az ellenség csak úgy kimegy jobbra a pályáról. Ez siralmas. És EZÉRT PÉNZT KÉRNI!? Ezek ellen perelni kell

roló · http://http:fherth.hu 2007.06.05. 18:53:41

a keresztfiam ilyenekkel jaccik (5 éves) és neki ez tökéletes jaték. Azt se tudja mi az a gravitáció de nem is érdekli, a lényeg ha nyomja a gombot történjen valami a képernyőn és ez elég is. ezt ugy hivjak olcso jatek...
Szvsz ez az egész blog olyan mintha bemennél az ovodába aztán elkezdenél röhögni a gyerekeken, hogy hát ti meg mi a szart csináltok itt? jatszotok ? mit? fogocskát? dehát az dög unalom. futkároztok? nemá. az meg ott mi pöttyös labda? mire jó? ja hogy dobálni? uh.

Matrix · http://spurtclan.extra.hu 2007.06.05. 21:11:28

Derűs perceket szereztél, szétröhögtem az agyamat!
Thx!
ŁøŁ

netro · http://myspace.com/urbanpiratesmusic 2007.06.06. 02:51:58

TE EGY ÁLLAT VAGY!
Nagyon jók a videóid .
Csinálj csak annyit amennyit tudsz !
Rég röhögtem ennyit !

Pozitive · http://f1hc.try.hu/ 2007.06.06. 12:08:29

Jajj.. Ez már fáj! Ez egy állat játék! XD

Eendoor 2007.06.07. 01:58:15

Kibaszott sokat röhögünk ezen a vieón még most is...:D nagyon állat...
\"I are winner madderfakker?\" :DD
Beszarunk rajtad, naponta megnézzük a videt... ÁLLAT :D
\"...persze hogy... mert ez egy KURVASZARJÁTÉK\"
:DDD még több ilyet, de nem kell erőltetni, csak legyenek ilyen \"szívbőljövők\" mint eddig :DD

Gabor 2007.06.07. 15:56:41

Előbb tanulj meg angolul aztán ugass láma...

Gabor 2007.06.07. 15:58:14

Eendoor ha nem tűnt volna fel már ez sem "szívbőljövő"... Olyan szinten lehet hallani ezt a nagyképű rájátszást hogy az valami hihetetlen...

freddyD 2007.06.07. 16:50:00

Gáborkám.Ha én megmutatom a nyelvvizsgám,te is megmutatod?

Gabor 2007.06.07. 17:45:20

Ha gondolkoznál egy kicsit akkor észrevehetnéd hogy You'RE winner van odaírva nem pedig az hogy your winner. Ami nem jelent mást minthogy you are winner aminek kb semmi köze nincs ahhoz hogy "I are winner"...

freddyD 2007.06.07. 19:16:48

Gáborkám.
Tudom nagyon jól hogy you're winner van ott.

És akkor kérdem én... Szerinted az úgy nyelvtanilag helyes hogy "you are winner"?

Hogy megértsd: "Te vagy nyertes", neked jól hangzik?

Az I are winner tudatosan volt rosszul mondva, de még ha azt mondtam volna hogy I am winner, akkor sem lett volna jó.

Ha legközelebb hőbörögsz, legalább ne tedd nevetségessé magad.

Gabor 2007.06.07. 21:57:42

Talán nem szóról szóra kellene fordítani ugyanis ha megnéznéd a legtöbb angol mondat ha szóról szóra lenne lefordítva rohadtul nem azt kapnád amit valójában lehet ha esetleg szenvedő szerkezetben van még nyomoréknak is néznek. ezzel arra akarok rátérni hogy szerintem te gy jó nagy hülyeséget mondtál az előbb ugyanis nem úgy magyaráztad meg ahogy (szerintem) akartad ugyanis vagy You are the winner vagy You are a winner lehetne ha a te felfogásod szerint közelítenénk a témát. Az én szemembe nem lenne rossz ez a rossz pc játékok téma de is oylan szinten rájátszol néha hogy az fáj. A másik meg hogy nem néztem meg de láttam hogy pl egy Barbie-s játékot "kritizáltál" a magad sajátos módján. Hát nemtom mikor jöhetett ki az a játék de az biztos hogy nem egy te korodbeli férfinak írták hanem esetleg 10 éves kislányoknak. Ez alapján sztem nem kéne kritzálni ilyen játékokat...

Gabor 2007.06.07. 22:13:19

na akkor kénytelen leszek megint leírni ugyanis az előbb eltűnt a hsz...
Na szóval. Te itt az előbb úgy ahogy van szóról szóra lefordítottad a szöveget ami hogy is mondjam egy kicsit primkó gondolkodásmódra utal annak tudatában hogy az előbb a nyelvvizsgádat akartad mutogatni. Az angol nyelv magyarra fordítása nem arról szól hogy minden szót úgy ahogy van lefordítok. Ugyanis ezt fordíthatnán úgy is hogy \\\"Nyertes vagy\\\", \\\"Győztes vagy\\\" nem feltétlen kell úgy hogy \\\"Te vagy nyertes\\\". Na mind1 essünk túl ezen a témán térjünk át a kritizálásra. Meg kell mondjam volt benne néhány jó rész de olyan szinten rájátszol hogy az már nekem fáj. Minden szóból sugárzik ez a nagyképűség amit megpróbálsz meglepettséggel leplezni és úgy kiadni magad mintha te egy olyan ember vagy aki még nem látott érdekes dolgokat. Igen vannak szar játékok ez is az a mesterlövész is az(volt szerencsém mind kettőhöz csak ezt a kettőt. Néztem meg). Nézegettem a blogot és olyan játékot találtam amit sztem nincs jogod kritizálni akármilyen módon is tetted(mint mondtam csak 2 játék kritikát láttam)... A lényeg hogy szerintem nem kéne oylan játékot kritizálni amit valszeg nem egy korodbeli férfinak hanem egy kb 10 éves kislánynak írtak. Lehet hogy te nem találod meg benne azt a játékélményt amit egy kissebb gyerek megtalálhat. Na 8 akármit írsz tom hogy nincs értelme veszekedni mert úgyis csinálod tovább ugyanezzel a rájátszással sal báj blog.

gabor 2007.06.07. 22:15:13

2007.06.07. 21:57:42
Eh előbb nem látszotta 2007.06.07. 21:57:42 időpontban elküldött hsz. Mind1 a 2. az amit jobban kifejtettem.

freddyD 2007.06.07. 22:52:07

-Akárhogy magyarázod, a you are winner HIBÁS. Tudom hogy nem lehet szórol szóra fordítani magyarra, de ebben az esetben még passzolt is.

-Ha szerinted szar amit csinálok, mi a szarért nézed meg?
-És rám mondhatnak sokfélét, de azt hogy nagyképű vagyok, azt biztos nem.
Csak szeretném tudni, honnan veszed a "bátorságot", valakit nagyképűnek nevezni, akivel még életetben nem találkoztál?
-Ha megnéznéd a régi videókat (amit ne tegyél,mert úgyis tök szarok) láthatnád, hogy a játékok rosszak, és nem azért figurázom ki őket, mert régiek,és nem voltak meg a lehetőségeik akkoriban, hogy jobbakat csináljanak. Imádom a régi játékokat,kiskoromtól kezdve játszottam már pl C64-en, és tudom mi köt le egy gyereket, és mi nem.És a Barbie játék egy gyereket nem köt le.

De ezeket le is írtam, nem is egyszer,de te csak hőbörögni akarsz ezek szerint,konstruktív kritika helyett.
Úgyhogy szerintem ne húzzuk egymás idejét

Richi G 2007.06.10. 16:22:35

Ez a Big Rigs annyira szar, hogy amikor néztem beakasztotta a gépet és a youtube-ot.
Nézzétek meg:
kepfeltoltes.hu/070610/Big_Rigs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

R3van 2007.06.10. 19:29:39

Hát gabika te egy igazi balfasz vagy!!!!már bocsi a csunya beszédért,de te mien alapon itélsz meg másokat, fredi sem tett rád rosszalló ,vagy bánto megjegyzéseket! akkor meg??? ilyen angolos okoskodással meg huzzál arébb pár sarokkal, és ott égesd magad!!! FREDDY te vagy a király ,csináld nyugodtan tovább!! ne foglalkozz ilyen gabika féle szarokkal!!! na üdv...

Richi G 2007.06.10. 21:21:32

Kedves gabor!
Szeretném elmondani, hogy szólásszabadság van, így bárkinek van JOGA kritizálni bármit. Ne essünk most erkölcsi vitákba. A nagyképűséget még mindig nem értem. Miért is nagyképű? Hmmm furcsa, de lehet, hogy én vagyok a hülye. Nemtom, de én annyit röhögtem, hogy nem kaptam levegőt. Nem azzal foglalkoztam, hogy freddyD milyen nagyképű (amúgy szerintem egyáltalán nem az). Én nem foglak ,,leugatni" kedves gabor, de most alaptalanok ezek a kijelentéseid. Esetleg te vagy ezeknek a játékoknak a menedzsere vagy mi? A régi játékokról meg annyit, hogy voltak szar játékok és jó játékok. Nem lehet mindent a korra fogni. Akkor is voltak kreatív játék készítők meg csapnivaló kreativitás nélküli készítők. Fogadd el. Ennyi erővel majd 2020-ban úgy fognak visszaemlékezni a Big Rigs-re, hogy ,,Hát ez a játék a maga idejében biztos jó volt, dehát az már régen volt, ezért nem szabad kritizáni." Na ennyi, üdvözlet mindenkinek.

PaNKeEe 2007.06.11. 14:28:59

hát én készen vok ettől...ez a favorit meg a mesterlövész 4-5, de amugy a Barbieshoz hozzáfüzném h én pl lány vok és szoktam cszni :P :D mondjuk inkább ps-es vok mint pc-s :) csak igy tovább én naon röhögök a kis filmjeiden :DDDD

Ádám 2007.06.11. 22:25:01

NEKEM KELL EZ A JÁTÉK ADJATOK LINKET KEL A BIG RIGS KI AKAROM PRÓBÁLNI ADJÁTOK MEG HOL LEHET LETÖLTENI PLÍZ

RaV3N 2007.06.12. 18:11:34

Most mit sírtok? ez a játék TÖK JÓ!

Loll3r 2007.06.13. 17:36:01

Jo lenne ha lenne egy link ahol a nyavajás you tube helyett letölthetném a moviekat.

Buffon 2007.06.13. 18:10:07

hi,nagyon jók a videóid.:D
megtudnád mondani mivel veszed fel őket?
fraps?vagy nincs vmi más?...kösz

Darellus 2007.06.14. 07:41:24

a you tuberöl is leszedheted a videókat de ez már warez...nézz utána

Bálint 2007.06.14. 14:59:42

Én latöltöttem a Big Rigs over the road racinget és kurva szar. Teljesen igaz ami a videóban van.És ami a legidegesítőbb hogy még a patch se működik.És ez még nem minden!
Vannak olyan kocsik amik csak néhány páján indulnak el.De valamelyik kocsival még versenyezni sem tudok mer mikor elindulna a
verseny kidob.Szal csak azt akartam elmondani hogy EZ EGY KURVA SZAR JÁTÉK!!
Ja és mond meg lécci hogy mi az e-mail cimed
Köszi


G-MAN 2007.06.14. 17:11:30

Ez a játék a legrosszabbak közt is a LEGROSSZABB, ez egy nagyadag szar!

cannibal 2007.06.15. 21:55:40

ekkora szar játékot én még nem láttam :)
freddy minden tiszteletem hogy ennyit kibírtál vele, mint ami a videón van..
nah csátok
üdv:cannibal

1. 2007.06.17. 01:29:41

Legjobb, grat XDDDDDD
Ezt a játékot egyszerűen nem fejezték be, lehet az oroszok elvodkázták az időt a kiadó meg nem tudott várni :DDDD
Vagy csak elfogyott a pénz...
Mindenesetre jó poén :D

Brits 2007.06.17. 14:15:06

Hát ezen szétröhögtem az agyam :D :))

Vortex · http://www.popfanatic.uw.hu 2007.06.17. 23:43:03

Ezt a játékot jól elkúrták. Én azon akadtam fenn hogy a féklámpa egyszerűen NINCS A KOCSIBAN! Meg hogy legalább 950-nel ment az autó,főleg egy egy 20 tonnás kamion! Erre még a világ leggyorsabb kocsija sem képes! És az a legszörnyűbb hogy az ellenség megsem mozdul! Rámerik írni hogy verseny! Ezeket bekéne perelni!

RasTasi · http://bsys.php.hu 2007.06.18. 08:46:10

hello!
nagyon tetszik az oldal :D
kapsz elég dicséretet szerintem, múlthéten az egész iskola az oldalad címétől zengett, és látom kommentek is vannak szép számmal, én egy apró megjegyzést tennék csak: valóban szar ez a kamionos csoda, de ne az oroszokat fikázd ezért :D nagyon pro emberkék.... csak akik ezt csinálták... hát, elég debilek voltak :D
további jó blogolást! hajrá! :D

kben11Z 2007.06.18. 16:45:48

már nem azér igaz ez már jóóóóóóóóóóóóóval régebben volt de ha valaki unatkozik vagy vár nem azzal kéne alcsapni az időt hogy unalmában ide irogat már ha nem séretelek meg freddy

milkshake 2007.06.18. 20:25:21

pfff... ez tényleg 1 szar :D nem tom hogy bírod ezeket a játékokat idegekkel de így tovább :)

DarKDevil 2007.06.18. 23:51:23

Honnan lehet leszedni ezt az eszméletlen jó játékot? :P

NeXT 2007.06.21. 12:53:42

Atya úr isten....ez a videó kurva faxa(már vagy 30X megnéztem, meg ajánlottam az oldalt haveroknak is.Nem találok szavakat mekkora fos a game, és mekkora flash a videó:D:D:D

istu 2007.06.21. 22:44:48

Ez a gábor egy nyomoréék...
MÉg ha nekem nem tettszenének ezek a videók akkor nem is írnék ide semmit...

Xellos 2007.06.22. 08:22:43

Nekem már a közepe felé el is ment az élet kedvem erre az a kis kutyu meg a nyúj jöt oszt 1 pillára vissza jöt erre nah az a résztől meg már majd meghaltam de nem azért hogy hogy lehhet ien szar játékot csinálni hanem a röhögéstől.!!!XD

Davids27 2007.06.22. 20:35:49

Nem toom hogy észrevettétek -e de a TAB lenyomásakor átkerül az irányítás az ellenfélre és neked kell irányítani
Ezt freddyD-nek küldöm!!!(Berakhatná a videoba)
kössz:Dávid

Vádi - 2007.06.23. 11:19:59

Játszani is biztos szar, de nézni... :D
elismerésem freddyD hogy ezzel képes vagy játszani

most lehet fikázni xD 2007.06.23. 17:22:22

nah,miért kell bántani ezt a nagyon jó kis játékot?(mert sztem is szar lenne csakhogy...khmm nem véletlenül OVER THE ROAD a neve nem ? xD)

KCsabi 2007.06.24. 07:47:37

Huh.Ez brutális.Letöltöttem kipróbáltam leuninstalláltam.Az első négy chekpoint után így imádkoztam:
,,Istenem engedd hogy inkább a mesterlövész összes részét kelljen kijátszanom mint hogy itt evvel tovább ...jak!\".Ha megfigyelitek van a menüben egy High scores szócska teljesen fölös rákattintani mert abszólút nincs pontrendszer.Ha megnyomod a c-t akkor nem is tudom hogy hogy írjam le egyszerűen elszáll a kép.Szerencsére találltam hozzá patch-et.
Változás:-elindul az ellenfél
-Van egy kis motorhang
-A házakon van textúra
Persze a mindenhova elmehetünk és baromivagyányan tolathatunk stile még megmarad a játékban a patch után is.
Őszintén szólva el nem hiszem hogy ezt a fejlesztők szórakoztatás céljából adták ki.

kisterror 2007.06.24. 08:10:04

Komolyan mondom én majdnem elsírtam magam a látványon.XD Igaza van freddyD-nek ez a játék bűncselekmény az emberiség ellen...

tony tough 2007.06.24. 22:56:04

baz gabor, a you're winner angolszász területeken is röhögnek. égesd magad...

domi · http://www.domi.com 2007.06.25. 12:44:21

ez a világ legjobb játéka

domi · http://www.domi.com 2007.06.25. 12:53:51

ezt honnan lehet letölteni??????

Poklek 2007.06.25. 21:55:10

Hát ez haláli! A torkomon akadt a kaja mert úgy röhögtem. Szó szerint életveszély! :D

Berkut 2007.06.26. 01:16:53

Súlyos hibák... Gyanítom, hogy elfogyott a fejlesztők pénze, meg amit beleöltek azt vissza akarták valahogy forgatni ezért félkészen kiadták.
...
Perelni kell
...
Vagy valami:D

A pecsesz résznél kezdtem reménykedni :D:D:D:D:D:D:D
Nem sikerült nekik. Ejh....

Nameg gratula a bloghoz!
Ez a világ legdurvábbanszarabb játéka...

raszkolnyikov 2007.06.27. 13:51:00

a játékot letöltöttem. megnéztem. isteni.
tényleg. de a TE videód über. sokat akarok mééég...
komolyan kedvet kaptam ahhoz hogy elmennyek vmi T****ba és vegyek egy csomó 200 ft-os játékot.
hi mki és éljen a big rigs

Mike17 2007.06.27. 16:33:20

raszkolnyikov honnan töltöted le?
nekem is kéne kiváncsi vagyok játék közben milyen ?:D

Kalas 2007.07.03. 03:16:33

Szépjóestét mindenkinek.
Voltam olyan bátor,hogy letöltöttem a játékot...mindent kipróbáltam, ami a videóban is szerepel.De találtam még pár nyalánkságot:).Pl.:Options, lehet pár grafikai beállítást végezni, átállítod, le se kell Apply-zni, visszamész főmenübe, és megint vissza opciókba, ugyanúgy lesz ahogy beállítoddat, viszont a visszaállítással is ez a helyzet. Hiába kattintassz a reset to... gombra, nem fogja visszaállítani.Kilépsz az egész játékból, visszalépsz, és elfelejti. Na de verseny. Megnyomod a C billentyűt, egészen fantasztikus kameranézetet kapunk.Tab-bal tán a másik járműre lehet váltani, de mihelyt visszalépnék az előző kocsira , kidob a játékból és kapok egy szép hibajelentést. Vagy, nekem pl Space gombbal gyorsabban tolatott, mint lefele nyillal, de hát ez mellékes:D. És van egy pálya, nemtom már melyik, asszem az utolsó, hogy az út egész fantasztikus:kb 3 méterenként zebra, 10 méterenként buszmegálló mindkét oldalban, és 3 fajta jelzőtábla váltakozik 2méterenként,néha még az út közepén is van tábla, és számomra ismeretlen útburkolati jelekkel van tele az egész úttest. Próbáljátok ki, akár te is freddy, kiváncsi vagy hogy csak nálam sz@r ez a játék, vagy máshol is sz@r, vagy mindenki másnál máshogy sz@r.

szili 2007.07.06. 17:23:31

Jó a videó! Leszedni a bigrace.uw.hu-n lehet leszedni... (Mesterlövész feeling... :D) Bannerje: www.keptar.net/images/1635banner.JPG
Most szedem le másodjára, csinálok videót, elég szar télleg... :D
freddyD: A videóban azt mondod, hogy 4 játék egyben, de csak 3-at mondtál. Mi a negyedik? :) Vagy csak poén akart lenni? :D

asdasd 2007.07.07. 15:08:37

Letöltöttem én is ezt a Big Trét! Hát tényleg nagyon ratyi a játék. A forgátten ród 1-es pályát kivittem,( a 2. hídon nemhogy eltüntem "lezuhantam") ezekután akármelyik pályán akartam nyomulni elindítottam majd mindig kiírta, hogy nyertem. Pedig még el sem indultam. Ezt eljátszottam vagy 3x erre a gép: A(z) CarZ.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük. Kellemetlenség??? ÁÁÁ dehogyis először örültem ennek a hibaüzenetnek ennyire:D Az egész játék legjobban kidolgozott részlete a iconja. De a kék fehér(talán színváltós) lámpa se semmi.

Zotyabácsi 2007.07.11. 22:46:02

Ezzzz valami katasztrófa :D:D:D ezen röhögtem a legtöbbet barátaimmal. FreddyD nagyon szép munkát végeztél. Először is le a kalappal hogy kibírod ezt, másodszor látom a humorodva támaszkodva egy igen jó poént sikerült varázsolnod. Csak így tovább Big Rigs ÖRÖKKÉ :D:D:D

forrest 2007.07.26. 20:56:06

Remek videó és hát iszonyatos játék...:D rég röhögtem ekkorákat :D a falnak ütközéses (jobban mondva átmenéses) jelenet a legjobb, na meg a többi :)

Zolega 2007.07.27. 13:39:14

ha játék közben nyomtok egy TAB-ot akkor az ellenfelet is irányíthatjátok!

csak többször ne tegyétek ezt mer akkor a játék kilép(bár az is jó)

hungary 88 2007.08.05. 00:30:23

Gyerekek mikor elöször végignéztem a videót a kaja majdnem a torkomon akadt a nevetéstöl! a komentár kiváló Így tovább!!!!!!!!

Kakesz 2007.08.13. 18:33:17

az F1 gombbal tudjátok előhívni "az évszázad gombmagyarázatáz" :)

FIReMAN (törölt) 2007.08.15. 22:23:23

a TAB-al meg lehet irányítani az ellenfelet...és újbóli TAB-nél meg kilép a játékból :D

AmpeR 2007.08.21. 19:06:05

amikor kiírja hogy youre winner ott felette 3 füle van a kupának O_o

Bloodknight 2007.08.22. 11:47:56

Szevasz FreddyD!

Azt szeretném mondani hogy mivel láttam a videód úgy éreztem nem lehet kihagyni a Big Rigs-t. És azt találtam hogy ha folyamatosan nyomom az Y-t akkor a kamera kocsi alá kerül, most tolass barátom és felrobban a monitorod! :D:D:D

Bocycsoky 2007.08.25. 17:15:23

én most töltöm torrentbe de nem tom miért... El se kezdi letölteni... na mind1

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2007.08.26. 10:19:24

www.hocuspocus.taloncrossing.com/overtheroad.htm

Uhh... amire rájöttem én is, amikor a fileokba belenéztem...

"All the vehicles' data files, however, were still included in the game."

Azaz minden autó adatai benne vannak a játékban. Ez igaz!

Ott van a Carz.rez file a játék root mappájában. Na, azt lazán meg lehet nyitni és ki lehet tömöríteni.

Ilyen dolgok lehetnének a játékban:

- Toyota Celica kocsi (Big Rigs lépernyő hátterében)
- Ford (F150) SUV (Sports Utility Vehicle)
- Hummer
- (Nissan?) Z350

Ebbe a .rez fileba még néhány hang is van... ehh! :D

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2007.08.26. 10:21:16

Ja BocyCsoky 200 mega sincs az installja, a patch meg 3 és fél mega...

R.M.E. 2007.08.31. 10:11:29

hé emberek akik ide irtok, szerintem irjatok az ujabb dolgok alá, mert ezt már nagyon kevesen olvassák.

SZESZGERI 2007.10.10. 21:08:42

sZÓVAL AZ A SZOMORÚ HOGY AZ IJEN A BOLTBA TÉNYLEG BEKERÜL!!!
ÉN MULTKOR A TESCOBAN LÁTTAM 3 RUGÓÉRT EGY FÉL ÉVE!
AMUGY NAGYON BIROM A SZÖVEGEDET freddyD, NE HAGYD ABBA SŐT HA GONDOLOD MI IS SZERETNÉNK HASONLÓ VIDEÓKAT KÉSZÍTENI...(ugyse lesz olyan jo mint a tiedxd!)

gimesi 2007.10.28. 16:21:23

néha tudom szeretni a számítógépemet...
Tudni kell hogy nekem megvan a Big Rigs és amikor egyszer járkáltam a vezérlőpult/programok telepítése és törlése részben egyszer csak azt látom, hogy a Big Rigs mellett egy lomtár ikon jelenik meg:D
Már a gép is felismeri a rossz játékot:D

kriszesz 2007.11.01. 21:13:27

jaja:d akkor jo a géped

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.05. 18:16:22

A BIG RIIIGS A VILÁG LEEEEGJOOOBB JÁTÉKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pont

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.12. 17:32:45

Persze átvitt értelemben...
XD

Puklee01 2007.12.10. 10:38:56

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁnagyon durvaa!
szétröhögtem magam.
Ezen felbuzdulva leszedtem a game-t.
Élőben is olyan durva mint a videóban.
Volt melé egy patch is :)
Végre lett hang és az ellenfél tényleg elindul, de kb 5 másodperc után lehagyom.
Aztán mikor a célba érek már ott áll a cél
előtt. Hogy került oda?
Másik mondom készítek róla egy videót mikor tolatok de kanyarodás nélkül és tolatva megy a hegyekre 200mph nál már szakadtam...
erre fogja magát elsötétedik a képernyő újrabootol a rendszer.
Durva.
Mégvmi a patch után minek van a sounds mappában crash hangfile!

Puklee01 2007.12.10. 10:43:27

Ja és ez a "játék" max arra jó h 4 éves unokatesóm játszon vele, mert még nem igazán tudja irányítani az autót.
De ugyebár ez itt nem számít :D

Puklee01 2007.12.10. 11:19:24

ÁÁÁ itt még kézifékkel is lehet tolatni!
Ez alapjaiban megreformálta a játékvilágot!
Am mikor tolatás közben a mph eléri a kb 60000-et a mutató átlép a 197. századi tchnológiába XD

Soey 2008.03.25. 12:59:25

Halihó!

1. Minden elismerésem, Freddy! Ilyen nagy sikert még szerintem Elvis sem kapott! XD
Nagyon jó fej vagy, és ahogy elolvastam, amit az a Gabor írt, vagy tudja a halál...hátt...eléggé lesokkolt....Mit beszélek: Lefárasztott agyilag....

2. Énis, már kívülről fújom szó szerint a vidit, szal nagyon jó lett! Mikor megnéztem, negyed óráig azon röhögtem, hogy:
"Úristen, nem megy a fék....Nem megy a fék, nekimegyek ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...XD

Soey 2008.03.25. 16:22:22

ÁÁÁÁÁÁÁááááá...Huh?....Mi?....Mi ez?...Élek???...Persze, hogy élek, MERT EZ EGY QRVA SZAR JÁTÉK!!!! ÁT LEHET MENNI MINDENEN, FALON, FÁN, TÖK MIND1, NÉZZÉTEK!!!" :DDD

Számomra FreddyD forever! :)

Kecsó11111 2008.04.03. 12:48:36

Amúgy ha megnyomod a TABot akkor irányítja a járművet!!!

$$$$$$$$Hardy$$$$$$$$ 2008.04.14. 16:42:37

ÁÁÁÁÁÁ

ez a játék megikletett engem.
winner madefacker XD

benccee 2008.06.17. 12:13:03

HONNAN LEHET LETÖLTENI A PATCH???
EGYÉBKÉNT ÉNIS LETÖLTÖTTEM EZT A GAMET és egy KURVÁRA SZAR JÁTÉK! HAHA

david24 2008.06.29. 02:27:48

ez fergeteges :D a kommentet nem tom ki csinálta ,de nagyon kész az ember :D

zima14 2008.08.18. 22:31:44

Új rekord:
Gamespot:1.0
Kritikusok:0.4
Játékosok:3.3

körszakállas fickó 2008.10.19. 00:51:44

Gábor: hagyd békén freddy-t mert olyat rúgok beléd hogy átrepülsz a városon.

körszakállas fickó 2008.10.19. 00:53:41

Amúgy fredí tök jó fejvédőt csinált magának,amikor elmentem a moab sivatagba nekem nem sikerült ilyen fejkötőt ccsinálnom, pedig ez tetszik a legjobban!

Ricsi121 · http://tavimutymuty.blog.hu 2009.11.22. 12:55:05

ez egy szuper játék, pont azért mert ennyire felülmúlhatatlanul, elképzelhetetlenül SZAR!!!
ennél még én is jobb játékokat tudok csinálni XDXDXD hajrá FreddyD! XD

Grievous Tábornok 2010.10.25. 20:43:55

@freddyD: cső freddy tudok 3 akció pc amit jó lenne ha a videón bemutatnál code of honor 1 vagy második része abba van sok bemutatni való meg még a mafia 2 őt is jó lenne ha bemutatnad mert szerintem bug az van benne ezeket már végig vittem egyenlőre ennyi majd ha tdod akkor mutasd be.
süti beállítások módosítása