Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

?!

2008.07.01. 13:53 :: freddyD

Oké. Az 1 dolog, hogy valamiért a Streets Racerben vannak autók, amelynek FUCKER 1 a rendszáma. Az is teljesen korrekt, hogy a kép tetején jogosan "Gamer's Hell" van kiírva. Sőt még azon sem kell csodálkozni, hogy nem is ül senki a volán mögött.

freddyD: maxshot

 

  De mindezt az 576 kByte honlapján?

Küldte: GlitchHunterZ Team

274 komment

Címkék: streets racer

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr8545044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscsomos 2008.07.05. 20:42:57

Hát ez beszpotad mert én minden videóhoz írni fogom hogy a rossz pc játékos fanok buzik!!!

kiscsomos 2008.07.05. 20:43:59

És 15 éves vok!!!Hallod supremE múlkor olyan jól megbasztam anyádat!!Apád meg nyalta a töködet közbe!!!

Đäinn 2008.07.05. 21:03:32

hazaértél a melegfelvonulásról:D?remélem jól seggbebasztak.és gondolom még élvezted is :D és mostmár télleg leállhatnál,kis buzigyerek,ki vagy te itt?? idejössz ok nélkül pofázni??asszed te vagy itt az ász?? nem vagy te itt senki se,húzzál vissza teheneket fejni,hülyegyerek(!!)

supremE · http://www.videovicc.blog.hu 2008.07.05. 21:05:39

azigen... már az írásmódodból is látszik hogy nem lehetsz 15, maximum szellemi fogyatékos, szóval ne pofázz ok?

narghil 2008.07.05. 21:33:12

@Đainn:
Te jó ég, miért gyűlölöd ennyire a teheneket...? ;)=)

Neszton 2008.07.05. 22:13:12

Kérlek freddy, tiltsd le ezt a hülyét, de ip bannal, az elején még vicces volt, de ma már egy idegesítő kis mitugrász, aki szerint az a menő, hogy hülye tüc-tücre (nem a technora mondom, rocker létemre elismerem, hogy van igényes technozene) rázza a seggét, és adja a bunkót

kiscsomos 2008.07.05. 22:31:46

na ide figyeljetek nem én kezdtem az egészet!!Én csak feljöttem segítséget kérni!!!Heffi ugatott be nekem!!És én neki ugattam vissza!!!Úgyhogy kussoljatok be ti falusi parasztok!!!

Hadi* 2008.07.05. 22:46:25

gondolom azért ugatott be mert rossz helyen érdeklődtél,és bezavartál a beszélgetésükbe..

Đäinn 2008.07.05. 22:48:23

lol legalább ne ferdítsél már ekkorát könyörgöm!mi az,h csak neki szóltál vissza? ahhoz képest még MKIT itt szidtál össze-vissza,h az összes rossz pc fan 1 gépbuzi.....ennyí.ja, és nem szólt be,hanem IGAZA volt! ez a blog nem a hülye csítjeidről szól.mintha nem lenne elég csít oldal,vagy nem lenne ott a google.ennyit erről.

narghil 2008.07.05. 22:52:50

@kiscsomos:
Ezek szerint retrográd amnéziában is szenvedsz. Olvasd vissza, hogy kinek mit írtál vissza. Külön kiemelném a 2008.07.03 00:01:06-es válaszodat. Erre a legkevesebb, amit mondani lehet, hogy túlreagáltad; az ordenáré mocskolódást te kezdted és azóta is folytatod.

Hadi* 2008.07.05. 23:27:46

nah most tisztázzuk egyszer,s mindenkorra..
mi békénhagyunk téged,és te is minket..
ha csit kell menj fel a pcdome.hu-ra vagy ird be google-ra..de egy biztos:itt nincs cheat..
szóval itt hiába keresel..

kiscsomos 2008.07.05. 23:30:28

nem csít kellett!hanem hogy hozzam be a konzolt!!!Jó azt elismerem hogy ezeket írtam!!De heffi azt írta hogy ne ide írd a vackaidat!!Nem az ő tulahdona ez az oldal!!Tehát leszrok minden fan faszt!!!

kiscsomos 2008.07.05. 23:31:26

először csak neki szóltam vissza és utána beszóltatok ti is és utánna beszóltam minden fan gecinek!!!!!!!!!!

supremE · http://www.videovicc.blog.hu 2008.07.06. 09:48:36

@kicsomos

Ügyes vagy. "utánna" az nem utána? helyesírás rulz..... nem vagy te 15 éves , még 14 se... max egy nyomorék idióta aki nem bír tanulni.

narghil 2008.07.06. 09:55:51

@kiscsomos:
Mondom, olvasd vissza... Heffi válasza után a blog összes látogatóját egységesen elküldted melegebb éghajlatra. Csodálkozol, ha ez nem tetszik nekik?

"Nem az ő tulahdona ez az oldal!!Tehát le***rok minden fan f***t!!! - Na most, az első állításod igaz, a második magánügy; a baj az, hogy nincs közöttük logikai összefüggés. Ezt nevezik téveszmének. Ráadásul napok óta folyamosan a plafonon vagy. (Dementia praecox) Ez elsősorban nem nekünk árt, hanem neked; aki tartósan belelovalja magát az ilyenbe, az bele is kattanhat, van rá pálda, számos.

A visszautasítást pedig el kell tudni fogadni, pláne, ha jogos; ez a blog nem a játékok használatához ad segédletet, ellenben van számos fórum, ami erre specializálódott, azokkal többre mész ilyen téren. Ez csak egy pici ügy az életben, ha itt nem tudod kezelni, ha nemet mondanak neked, mit fogsz csinálni később? Ha nem vesznek fel az egyetemre, megvered a rektort? Azért megint csak téged kapnak el. Ha meg otthon dühöngesz, annak is mi értelme van? A te fejed fog fájni, ha a falba vered.

Ha nemet mondanak, attól még nem leszel kevesebb. Ahogyan reagálsz rá - na, attól már lehetsz. Rajtad áll.

FalconCnCHq 2008.07.06. 12:58:22

Egyébként, ha gépeddel keménykedsz, ezt csekkold (az enyém, és ÉN spóroltam rá):
-4gb ram
-512mb 9800Gtx+
-4 magos proci (magonként 2000 mhz)
-A többit nem írom le (nem olyan lényeges)
-Az alaplapom nem tom milyen
Na meg persze a crysised is fut rajta full graphicon... de nekem nem jön be annyira az a játék. Inkább Mass Effectet tolok. Az iszonyat jó.

kiscsomos 2008.07.06. 15:19:58

Én nem vok ideges!!!Sőt mostmár élvezem hogy ti idegeskedtek!!!Tudom hogy jó a mass effect!!!Nekem is megvan meg a turok is!!

Đäinn 2008.07.06. 15:22:39

hát nemtudom,h honnan veszed azt h idegesek vagyunk..na de mind1,biztos igazad van.

draglide 2008.07.06. 15:52:04

"van csajod...
ki az az elveteműltXD"

nekem van 1 tippem, de akkor meg azt mondanátok "szegény Stella" XD.
Ja és mellékesen még nem hallottam 320mb-s videókártyáról. az nem 2-es számrendszer, amit az informatika használ. szóval ennyit erről.

narghil 2008.07.06. 16:05:57

"Én nem vok ideges!!!"
Ehm, erről a régi vicc jutott az eszembe:
"Ki mondta, hogy én agresszív vagyok?! Szétrúgom az arcát annak a gazembernek!"
:)))

FalconCnCHq 2008.07.06. 16:46:59

Mass Effect neked is bejön? Jó játék. Most vittem végig, lvl45-ös szinten.

kiscsomos 2008.07.06. 19:26:08

JAJA és mia a vége???

kiscsomos 2008.07.06. 19:26:56

na watashi azért nem hallottál mert ott csorófalván még nem jöttek ki az ilyen videókártyák!!!!Ha nem hiszed nézz utána googlente falusi!!!

Gmen 2008.07.06. 20:39:00

kiscsomos, hogy te mekkora egy szánalmas gyökér vagyXD
hülye kukifejű állat, 320 mb-s videókártya nincsen, te baszottszájúXD
csak ezek vannak:
1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024 mb(ezekről tudok!!!)

de az tuti hogy nincs olyan, te pöcsXD
szerintem jól átvertek téged te debilXD

Gmen 2008.07.06. 20:40:27

és kit érdekel, hogy Stella a barátnőd? szinte már sajnálom szegényt mellettedXD

te lax max. csórófalván, googlente

Hadi* 2008.07.06. 22:08:33

azért nincsen 320-as mert kettes számrendszer..
de én nem értek hozzá..

kiscsomos 2008.07.07. 00:31:49

megmutassam hogy van te faszfej!!!Elküldöm nekd a gépem listályát!!!ha ekkora gyökér vagy a gamestaromba is van te szerencsétlen falusi paraszt!!!

kiscsomos 2008.07.07. 00:33:21

Gmen nézz ki az ablakon nehogy berepüljön egy féltégla!

narghil 2008.07.07. 14:18:49

@Hadi:
Van 320 MB-os vidikártya, pl. a GeForce 8800 GTS lehet ilyen. Bizonyára lefelezik a 640-et, vékonyabb pénztárcájú vásárlók számára. ;)

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.07.07. 14:55:05

Kismocsok irta:
''...Hallod supremE múlkor olyan jól megbasztam anyádat!!...''

És az állítólagos barátnőd mit szólt hozzá?xD

''Vigyázzatok mert egyszer ütöttem mellé és azóta is kék az ég buzikáim!!!''

Kemény lehetsz ha ilyen interneten látott ''beszólásokat'' irkálsz itt nekünk xD

Hadi* 2008.07.07. 16:08:42

mondom h nem étek hozzá,de én ugy tudtam h a 2-es számrendszerben van..-.-

draglide 2008.07.07. 17:37:16

én is azt hittem. egyébként kiscsomos, nem élek csórófalván mert még nem láttalak sem téged, sem valamelyik rokonodat. és lehet hogy nekem nincs olyan jó gépem mint neked (csak fele minden), de nekem nem szükséges, mert én nem a gépnek élek, és nem játszom hajnali kettőkor is felálló kukival a Crysis-t. (ha impotens vagy, akkor a kukis dologért bocsi)

kiscsomos 2008.07.07. 19:37:54

Jóvan Hadi akkor nem értesz hozzá!%!Akkor meg mit írsz hogy nincs olyan!!

kiscsomos 2008.07.07. 19:38:37

Nem élek a gépnek!!Hanem a focinak meg a bulinak élek!!!!

kiscsomos 2008.07.08. 14:51:23

Mivan be vagytok szarva??????

draglide 2008.07.08. 17:10:44

most nincs szerencséd. nem vagyunk beszarva, és ha be is lennénk akkor sem te kapnád meg, hanem legfeljebb a kutya.

Hadi* 2008.07.08. 19:11:21

nemvagyunk beszarva,csak van fontosabb dolog mint te(ezt fogadd el)és most arról beszélünk..

kiscsomos 2008.07.08. 22:05:18

A GÉPBUZIK BEFOSTAK A GATYÁBA!!!!

Gmen 2008.07.08. 23:28:42

Na idefigyelj te gépbuzi, nem mindenki ül a gép előtt állandóan, mint TE, te degenerált agyhalott...:P
és kit érdekel, hogy milyen géped van????
és kit érdekel a barátnőd???
KI KÉRDEZTE????
mennyé sírdogálni anyádhoz, büdös kölök, és NE FÜRGYÉ LE!!!!!!
a te cigányfaludba még az áramot se vezették be gondolom, a kurva anyád, biciklizik, és onnan nyered az áramot, és minden egyes óráért jól seggbetolod!!!!!

na csá te buzi:P

Gmen 2008.07.08. 23:33:33

és nekem ne gyere azzal, hogy itt menősködsz a szövegeddel, szar se figyel rád, takarodj innen, a buzi haverjaid közé!!!! jaja, ilyesmiféle buliba járhatsz te pöcs:P én este szoktam gépezni, mert nem is igazán jó se délután se délelőtt... ezér írok állandóan este, de van, amikor ugyebár délután is itt vagyok...:P akkor is, minimum naponta 5 órát gépezek, nálad ez az 5 óra a buzi haverokkal való tapizás, és az apád leszopása!!!!! és ha valakinek rosszabb gépe van, akkir mi van???? kit érdekel??? ha ennyire érdekel leírom a gépemet, és kit érdekel, ki mit szól hozzá!!! Intel Pentium III 700 mhz 128 mb ram (SD) 32 mb video ram (Intel Graphics Controller) cd íro(52x32x52, LG) 40 gb vinyó ÉS NEM ÉRDEKEL, KI MIT SZÓL HOZZÁ!!! én nem nagyon szoktam gépen jáccani, te gépbuzi, nekem ez a gép netezésre és msnezésre tökéletesen jó!!! és akárhogy se hiszed, windows xp van rajta!!! az Vista egy kalap szar, bátyám gépén már láttam, nem nagy szám:P

Gmen 2008.07.08. 23:34:04

helyesbítek:


Windows Crystal XP V3

kiscsomos 2008.07.08. 23:55:49

Te jó ég 5 órát gépezel!!!És még azt mondod hogy nem vagy gépbizu!!!!!Hé gmen nem kéne ellopni a half-life-ból ezt a nevet!!!Te névlopó retkes paraszt!!!!

kiscsomos 2008.07.08. 23:56:22

Gmen a retkes kúrva anyádat

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.07.09. 10:46:26

@Kismocsok:

''A GÉPBUZIK BEFOSTAK A GATYÁBA!!!! ''

Jahh szóval ezért barna a gatyád?


''Nem élek a gépnek!!Hanem a focinak meg a bulinak élek!!!! ''

Remek élet lehet.. De nemlehet olyan sok nyerési örömötök a Bivalybasznád FC-vel..
És milyenbulik? Jahh a melegfesztivál..
Mesélj nekünk milyen volt? Te voltál a melegek hercege mi?

''...Hallod supremE múlkor olyan jól megbasztam anyádat!!...''

''Ja a z a csaj akit múltkor jó seggbabasztam!!!''

És a pasid tud ezekről?


''Hé gmen nem kéne ellopni a half-life-ból ezt a nevet!!!Te névlopó retkes paraszt!!!! ''

Mért lenne névlopás? Ha jólemlékszem te irtad hogy nem is így irják:

''milyen név ez hogy Gmen!!Nem is így kell leírni hanem így (Gman) ''

Ha nem gmen nek irják akkor nemugyanaz te kifosott hányadék >:D

''Gyertek a rossz pc játékok fan kjlub egytől eggyig cigány, ...''

Ez mit akar jelenteni? Csakmert a mondat első felének semmi köze a másidikhoz..

''bézbölütű, boxerek végetek van rockerek!!!!''

Ezzel is csak alátámasztod hogy egy disco-s buzi vagy. Egyébként nem hinném hogy néhány rózsaszín inges pöckösköcsög legyőzne egy rockert.

''..a kiscsomos az kúrva jó név,..''

Jahh, elrettentő példának a buziság ellen xD

''én Gyulán lakok''

Melyik testrészén? xD

Hadi* 2008.07.09. 11:43:16

már nagyon leállhatnál a gépbuzis témával!
te is gépezel,és szerintem elég sokat,ha hajnali 1-kor is írsz...
amugy gondolom te vagy a cserepados már vagy 3 éve..
az elsősök elleni meccsen szoktak pályára küldeni,hogy tudjál bizonyitani...

Đäinn 2008.07.09. 15:47:39

de még az elsős is felrúg,aztán mész sírni anyucinak

kiscsomos 2008.07.09. 15:54:45

AZért írok hajnal egykor mert akkor kapcsolom be a gépet HADIFASZ!!!!!Bézbölütő, boxerek végetek van rockerek!!!!

kiscsomos 2008.07.09. 15:55:15

Én legalább tudok focizni nem úgy mint te !!!TE csak szörfözni tudsz!!AZt is neten!!!

Đäinn 2008.07.09. 16:09:41

azt miből gondolod h nemtok :D? mellesleg na mért kapcsolod be akkor a gépet? MERT NEM BÍRSZ KI 1 ROHADT NAPOT A GÉP NÉLKÜL AZÉRT. sry a Caps-ért.

Hadi* 2008.07.09. 18:14:46

jah!hajnal 1-kor kapcsolod be a gépet?
direkt siettél haza a melegfelvonulsáról h tudj még gamelni?
énis tudok focizni...
de gondolom még egy kupát sem nyertetek a bivalybasznád fc-vel...

Gmen 2008.07.09. 19:47:08

én is tudok focizni, te kismocsok cigánygyerek:P:P és ha nincs valakinek csaja, akkor mi van??? csak azzal tudsz jönni, de debil buzigyerek:P gépbuzi max. te vagy!!!! itt menősködsz, hogy mit tudsz, és mit nem, azátn még helyesen se tudsz írni!!!! szerintem csak annyira tudsz focizni, hogy rúgsz 1-et a labdába, aztán kész!!!!!!!! és ki hiszi el, hogy te olyan istenkirály vagy, mi???? szinte már fáj, hogy ennyire hülye vagy te pöcs:D amúgy is, vannak régebbi király játékok is, nem kell állandóan itt a gépeddel jönnöd kiscsomos!!! pl. gondolok én itt most: Resident Evil 1-2-3, WarCraft III-Reign of Chaos+Frozen Throne kiegészítés(FULL MAGYARUL MIND A KETTŐ!!!) House of the Dead 2 Max Payne(a legjobb TPS) Quake 2 Quake 3(+Team Arena) Unreal Tournament(Sima) Diablo 2(most töltöm le) Unreal Tournament 2003 EZEK A JÁTÉKOK IS NAGYON JÓK!!!!! Lehet, hogy régi a gépem, de nagyon jó játékok is mennek rajta!!! De nem játszok állandóan, mint te, te gépbuzi(hehh) kismocsok!!! na csá

Gmen 2008.07.09. 19:49:56

ja, meg még: Age of Empires+Rise of the Rome(kiegészítés) Age of Empires 2(+The Conquerors) magyar felirattal, és menüvel, stb. Lego Racers Need for Speed 2 SE Need for Speed V Porshe 2000 Pokoli Szomszédok 1-2

kiscsomos 2008.07.09. 21:03:21

Amit végigmondtál játékot egyet kivéve nagy fos mind!!!Játszál inkább a Frontline Berlinnel!!!!Az való neked!!!!

kiscsomos 2008.07.09. 21:04:20

És én a megye 2-be focizok úgyhogy ezt beszoptad!!!!!

Đäinn 2008.07.09. 21:43:16

te nagyon hülye vagy,ha szted ezek a játékok szarok.és te mivel játszol? Heat meg Metal?jahh nem is.te a Barbi Super Modellt tolod xD

Hadi* 2008.07.09. 22:09:36

a megye 2-ben az utolsó helyen álló bivalybasznád fc-ben..

Gmen 2008.07.09. 22:41:43

Ezek a játékok jók!!!!! nagyon is jók, lehet, hogy grafikailag nem a legjobbak, mert régiek, és akkor mi van??????? a Frontline Berlint te emlegetted itt először, szal te játszasz vele!!!!! Dainn, én játszok néha a Heat-nek a Cube verzijójával, mert az vicces, meg a Metal-al is!!! de csak azért, hogy feldobják a napomat, és nem játszok vele órákat, elég 10 perc, és a mosolyogtató hibák máris jókedvre derítenek!!! Néha sokat segítenek!:) főleg a MortyrXDXD amúgy a sima Unreal Tournament asszem 2002-ben vagy 2001-ben az év játéka volt!!!! és a Max Payne az szar??? meg a macinak a farka az, amit te szopsz tőből!!!!! szinte minden ilyen magazinban, meg ilyen szgépes játékokkal foglalkozó weblapon 90-100% közötti értékelést kapott!!!!!! szal így szarozd le, te köcsög!!! és a Resident Evil-ek is jók!!!! Főleg azt ne szarozd le, mert a 2 akármennyire is 10 éves játék, még ma is sokan jáccanak vele!!! NA CSÁ KISKÖCSÖG!!!!

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.07.09. 23:01:32

Nem is ismeri ezeket a játékokat csak mondja hogy szar és tök böszke magára.. Dehát mitvársz egy 8 évestől?

Gmen 2008.07.09. 23:33:20

szerintem elég nagy szégyen az is már, hogy ez a kismocsok itt vanXD és akkor mekkora szégyen lehetett a családjának?:D mondjuk, lehet hogy az apjára ütött:D az is biztos ilyen balfasz:D szreintem az anyjától örökölte a lányos beszólásait, és apjától a tyúkizmaitXDXD gyerekes, mit ki nem tud találni, hogy ő legyen az ászXDXD jóvan kismocsok, menj csak bulizni a te kis StelláddalXDXD

Gmen 2008.07.09. 23:35:06

szerintem 1-2 játékot kihagytam:D Worms Armageddon StarCraft Hitman-Codname 47 Hitman 2-Silent Assasin ezek is nagyon jók!!!! ha a Worms-re azt mered mondani, főleg erre, hogy szar, leszabom azt az IQ-hiányos fejedet:D azér se szarozd le, mer kurva sokan jáccanak vele netenXDXD

Gmen 2008.07.09. 23:40:33

szegény kis szellemi fogyatékos nem fogja fel, hogy itt nem ő a király, és hogy nem a rossz pc játékok fanok a buzik, hanem ő, és nem mi vagyunk a gépbuzi, hanem ő a melegfelvonulásos fejével, amit képes volt nyilvánosságra hozni, én nem tettem volna, hiszen így is elég nagyot égtél haver, amúgy is egy nagy ciki kölök vagy, nem tom, kinek vered itt magad, te kismocsok, azt ajánljuk, hogy mihamarabb tűnj el innen, a rockereket ne szidd, épp most is azt hallgatok, vagyis heavy metalt, de tökmindegy.... na szóval, ha felmentél a városba, akkor biztos, hogy falusi paraszt vagy a nyomi fejeddel együtt, és kit érdekel, hogy van barátnőd, 100-szor megírtuk, de te nem fogod fel azzal a fogyatékos fejeddel, és felfogásoddal, hogy senkit se érdekel, szerintem magasról szarik rád mindenki...:) csak azt tudom ajánlani, hogy először tudd, mit írsz, és utána küldd el a kommentet!:) a helyesírást meg gyakorold, tudod ezt teszik az elsősök is az iskolában, és ők is jobban írnak helyesen, mint te, te cigány falusi USB-buzi:) nem tudom, hogy miért is szült meg az a kurva anyád, de apád lehetett ekkora tahó, hogy ezt tette... szegény nem tudta, mi vár rá... te maga az apokalipszis vagy a falusi parasztházadra... nap mint nap jársz discóba, ja, ki a tanyára, terelgetni a bárányokat, meg közben jól megtermékenyíted őket, szerintem azt se tudod, mi az, hogy kussba maradni...:)

Gmen 2008.07.09. 23:43:57

és ha nincs valakinek barátnője, mint pl. nekem, az az ember most mitől különb? asszed, hogy van barátnőd, most orrba szájba kúrhatod az anyádat, szegényt annak nevezni... szerintem ő se tudja, hogy hogy tehette ezt... tudod, kicsit szégyen még az is, hogy nem ismersz régebbi játékokat, pedig elég sok jó van közöttük, láttad, freddyD is játszik néhány régebbi játékkal, nem mindig azzal kell jönnöd te kis mocsok, hogy a legújabb játékkal játszasz:) nem mindig a legújabb játék a legjobb:):) amúgy mégegy jó játékot kihagytam: Alone in the Dark 4-The New Nightmare szerintem azt se tudod, mi az a jó játék:)

kiscsomos 2008.07.10. 10:07:21

Igen én olyanokkal játszok amig most a menő!!!Nem ami 5 éve lejárt!!!!(STALKER,CRYSIS,BIOSHOCK,GEASR OF WAR!!!!CSak nektek erre pénzetek mert csorú cigányok vagytok!!!!

kiscsomos 2008.07.10. 10:08:15

Gmen szerintem menj haza és bazd meg a kúrva sittes anyádat!!!!

Đäinn 2008.07.10. 11:11:09

elárulom neked,hogy pl a Diablo 1általán NEM lejárt.sztem legalább annyian játszák még mindig,mint a te Crysisedet pl.am.nem hallottam még a Geasr of Warrol xD na meg Unreal..az hol lejárt neked?nyomi gyerek. aha,és ha már ennyire istenídet ezeket a játékokat,5 év múlva akkor meg azt mondod rájuk h jajj hát ezek mekkora szarok? ennyit erről. és látom még mindig ezt a sittes dumádat nyomod.. kitalálhatnál már vmi újat is.

Hadi* 2008.07.10. 11:12:13

"CSak nektek erre pénzetek mert csorú cigányok vagytok!!!! "
kihagytad a "nincs" szócskát te balfasz...
ahogy látom rohamosan fejlődik vissza a szókincsed..
én a II.VH-s játékokat szeretem,mert azok nem olyan túlbonyolitott szarok,mint a Crysised...
De nekem a CSS is bejön meg a GTA...
És ha 5 éve lejárt akkor mi van?
a Crysis is le fog járni,meg a stalkered...
amugy lehet h megvannak a legújjabb játékaid,de egyiket sem tudod kivinni,mert anyádról álmodozol,akit csajnak hívsz..
meghát láma vagy...
de úgy látom a discóba járástól még a szemed is tönkrement,mint a hallásod,mert már 10kx elmondtuk h le se szarjuk a gépedet,a csajodat(anyádat),és a játékaidat...
amúgy én a jatékaimat a saját pénzemből veszem és nem a szüleim bankártyájáról lopom le te balfasz..

narghil 2008.07.10. 12:50:03

Megmutattam a leendő konzulensemnek a szakdolgozatom eddig elkészült részét (ld: 2008.07.05. 16:31:38). Nem akarta elhinni, hogy egy emberről vettem az összes tünetleírást. Elirányítottam ide, azóta azzal nyúz, hogy föltétlenül derítsük ki, ki ez, ha kell, illegális eszközökkel is, mert nem lehet tudni, hogy mi tör ki rajta előbb: a dementia praecox vagy a szuiciditás?

Srácok, szerintem álljatok le a válaszokkal, mert minek... Magával csak nem fog beszélgetni egy blogon és csak elhallgat végre...

kiscsomos 2008.07.10. 13:04:32

nem tudom hogy a szar diablodnak milyen a grafikája!!!A crysisét meg se közelíti!!!!!

kiscsomos 2008.07.10. 13:05:59

ti a XX. szászadba éltek mert hozzád még nem jutottak el a menő játékok!!!Még csak most fog nálatok kijönni a Half-life 1!!!!

Đäinn 2008.07.10. 13:52:28

hát nemtom h elhallgat e,mert amikor már nem válaszoltunk neki akkor is ott ugatott tovább h beszartunk meg minden..szal addíg fogja itt nyomni a hülyeségét amíg vki nem válaszol neki.de engem már nemérdekel ez a nyomi gyerek,mondjon amit akar.

Hadi* 2008.07.10. 14:44:27

engem már egy ideje nem érdekel,csak unaloműzésből irok neki..
amúgy meg vehetnék jó gamaet csak minek?
ami megvan az pont jó..

Gmen 2008.07.10. 14:53:53

Diablo 2-t írtam, de mindegy, a Diablo 1 is tűrhető...

amúgy nekem a Half-Life 1 EREDETI-ben megvan, már vagy 3-4 éve, és jó játék!!!
akár még élethű is lehetne, mert arra törekedtek, és egy szem hiba sincs benne!!! és a története is nagyon jó, te fogyi:P


Valentino:
''én Gyulán lakok''

Melyik testrészén? xD

ez jóóóóXDXD


amúgy is, nem csak az új játékok a menők, az egyik haveromnak is tök fasza gépe van, mégis szokott régebbi játékokkal játszani, nem mindig az új a legjobb... pl. vegyük itt a Need for Speed Most Wanted-et... az egy kalap szar... új játékok közé tartozik, mégis fél év alatt összedobták!:P
ennyi!!!!!

Gmen 2008.07.10. 15:52:10

ajj, te kismocsok, kezd elegünk lenni abból az értelmetlen pattogásodból, amit itt művelsz... magadtól kell rájönnöd, hogy egy balfasz hülye buzi állat vagy, mert hát mi ezt már tudjuk, csak te nem veszed rá a fáradtságot, hogy belásd:)
amúgy is, én meg 16 vagyok, szal ennyit a 8 éves fejedről, te kis buzi:P
és a Stalker meg a Crysis nem szar játék, te mindent leszarozol, szerintem te vagy a szar:)
itt nem tisztel senki, kotródj el innen a sittes kurva anyáddal együtt, és azzal az alibis cigány fateroddal, és a báránykáiddal, teheneiddel, disznóiddal együtt, nem vagyunk kiváncsiak a tanyasi életedre, szerintem tartsd meg magadban, én ha ilyen életkörülmények között élnék, mint te, mélyen a földbe elásnám magamat:)

de hát te ilyen hülye vagy, ilyen a sors, az egész parasztfalu szenvedi a te létezésedet a nyomorék fejeddel együtt, amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten:)
ezt most visszakaptad:)

szerintem azt se tudod, mit írsz, csak ülsz a gép előtt, aztá:


"őőőőőő, nyomom a billentyűzetet, őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő, bazmeg, elfelejtettem anyám retkes pináját kinyalni, őőőőőőőőőőőőőőőőő"

szal valami ilyesmi látszatot keltesz néha az emberekben, szerintem az életben is ilyen vagy:) ilyen debil fogyatékos állat:)

Đäinn 2008.07.10. 15:53:24

"nem tudom hogy a szar diablodnak milyen a grafikája!!!A crysisét meg se közelíti!!!!!"

1 játék nem a grafikája miatt jó csak.mellesleg a Crysisedet sztem a Medal of Honor Airborne 6x odabassza:P

Gmen 2008.07.10. 15:53:48

te kismocsok, szopogasd csak tovább a floppy lemezkéidet:)
tudjuk, hogy a játékok nevét tudod, de nincs min játszanod, a C64-es gépre se futja ilyen fejjel neked...:P
örülj, hogy egyáltalán anyád eltart abból, hogy a sarkon árulja magát:)

Gmen 2008.07.10. 15:55:50

hát jah, Dainn, pl. vegyük itt most a Resident Evil 1-et:)
1996-97-es a játék, grafikailag iszonyúan gyenge, de ez a játék tömény horror!!!!:)
mai napig is nagyon ijesztő játék, a mai játékoktól meg már meg se lehet ijedni, mert az embernek az az érzete van, hogy koppintották az egészet:)
a régebbi játékokban nagyobb volt a fantázia:)
erre varrjál gombot, kismocsok

kiscsomos 2008.07.10. 17:52:59

Én meg élvezem ha idegesek vagytok!!!!!Tök jó buli olvasni amit írtok!!De én nem fejezem be!!!!Gépbuzik forever!!!!!

kiscsomos 2008.07.10. 17:54:13

Hú nagyon félelmetes a kaptár !!nem is merem megnézni!!!Akkor a doom 3 mi !!!!Abba te meg elájulsz ha meglátsz egy zombit!!!!G-fasz

kiscsomos 2008.07.10. 17:54:52

Amúgy most nem leszek itthon focitáborba leszek!!De ne hioggyétek hogy megfeledkezek róllatok !!!buzikáim

Đäinn 2008.07.10. 18:04:10

focitábor debileknek?:D

Đäinn 2008.07.10. 18:08:48

am te naon gyökér vagy a Kaptárnak meg a játék Resident Evil 1nek semmi köze nincs 1máshoz.ez nem film adaptáció xD am meg a film az jóval később jelent meg mint a játék de ne zavarjon.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.07.11. 21:22:48

''kiscsomos 2008.07.10. 10:07:21
Igen én olyanokkal játszok amig most a menő!!!Nem ami 5 éve lejárt!!!!(STALKER,CRYSIS,BIOSHOCK,GEASR OF WAR!!!!CSak nektek erre pénzetek mert csorú cigányok vagytok!!!! ''

Jahh, biztos csakhogy a játékok nem olyanok mint a zene vagy a ruha divatok. Zenében volt rengeteg (úgymond divat) időszak. Amikor még a Rock 'n roll volt a menő meg ilyenek. Ruhában is. Vannak divatlapok amik az mostani divatot mutatják. De játékoknál nincs divat! Az ember azért játszik hogy szórakozzon, nem pedig azért hogy a többiek menőnek tartsák. Nekem is megvan a Crysis és tökjó meg minden de van annál jobb játék is.


''Én meg élvezem ha idegesek vagytok!!!!!Tök jó buli olvasni amit írtok!!De én nem fejezem be!!!!Gépbuzik forever!!!!!''

Nem vagyunk idegesek (sőt én kifejezetten élvezem hogy itt próbálsz menőzni és mindenki más szivat téged te meg próbálsz lazaságot mutatni). Jó buli lehet hogy a pasid olvassa fel neked amit írunk. Nem igazán izgat hogy nem akarod abbahagyni. Narghil legalább befejezi a szakdolgozatát, mi meg tökjól szórakozunk a többiekkel. Gépbuzik forevör? Hmm. Mintha te irtad volna még rég (kb 65ször..) hogy ''HÜLYEBAROM GÉPBUZIK MENNYETEK ANYÁTOKBA'' most meg itt forever özöl ''minket'' ( ha már minket neveztél állandóan annak te géphetero )?


''Amúgy most nem leszek itthon focitáborba leszek!!De ne hioggyétek hogy megfeledkezek róllatok !!!buzikáim''


Huhh a Bivalybasznád FC hivatalos táborában?:D És eredeti tehénbőr labdával?:D Huhh ez jól hangzik! Csak nehogy le MÚÚÚ-zon téged.xD

Hmm az az utolsó két mondat nekem gyanúsnak tűnik.. JAJ RÁJÖTTEM!!MIRE VISSZAJÖSZ PÖSZÉNBESZÓLSZ NEKÜNK ÉS ELFENEKELSZ MINDENKIT?? MENEKÜLJÜNK!!!

Ronin93 2008.07.17. 12:08:58

sztem nemcsak kiscsomos, szánalmas, de sokszor ti is leerszkedtek a szintjére... Ugyanmár?? Kell ez?? Attól ti se lesztek nagyobbak, h őt (szinte ugyanolyan alpári stílusban) leoltjátok... A másik meg amit a szívemre vettem az a discosok lenézése... Büszkén vállalom: discos vok... Na és akk most mi van??:D:D:D Mennyek rockert verni??:D:D:D Vagy majd jönnek a rockerek és ők vernek meg??:D:D:D Na mind1, ezt csak úgy beoffoltam ide (bár úgy veszem észre, h az egész fórum off lett:P). Azért kiscsomos te is észbe kaphatnál... szégyen amit itt művelsz... Neked örömet okoz, ha másokat, teljesen ugyuta beszólogatással sértegethecc?? Esetleg ez vmi kissebbségi érzésből fakadó kényszer?? Az teljesen helyes, h vki bulizik meg ficizik meg ki tudja, h még mi az Istent csinál, de hogy nagyra van vele amikor az emberek többsége ugyanezt teszi... Ja és Freddynek GRAT a bloghoz... ;)

Ronin93 2008.07.17. 12:10:24

Ja és nekem kopp a fejemre a félregépelésekért...:D

Đäinn 2008.07.17. 13:02:38

megmondom őszintén,én élvezem xD

Đäinn 2008.07.17. 13:11:20

hja és kiscsomos ha majd látod ezt:"bézbölütű, boxerek végetek van rockerek!!!!" ezt mernéd 1 rocker szemébe mondani? ugye hogy nem :P ha meg igen akk te járnál rosszul hidd el.

Gmen 2008.07.17. 20:33:32

Ronin, te az vagy, akinek gondollak?XD

teljes nevedet leírnád?XD

mer ismerek én egy gyereket, aki myvipre írta ki becenévnekXD
azér írd má le a nevedXDXD

amúgy én nem süjjedtem le a szintjére, csak írtam, hadd idegeskedjen. de hát amit írtam, az igaz, de tökmindegy, ez a debil kismocsok úgyse fogja fel:D
én már rég befejeztem, tökre nem érdekel ez a gyökér:) csak azér eléggé vicces dolgokat tudott írniXD

Gmen 2008.07.17. 20:35:04

amúgy is, én meg rockot hallgatok, aztán jólvan... ha valaki leszarozza, egyszerűen nem érdekel...:)

amúgy is, én is élvezem, hogy elemezhetni lehet az életszínvonalát, és az agyi fogyatékosságát, és az IQ hiányosságát:)

Ronin93 2008.07.18. 10:38:18

Gmen mondd meg, h mire gondolsz, ki vok... ha igen akk elismerem...:)

Ronin93 2008.07.18. 10:40:24

Jah és azt is jólenne tudni, h te ki vagy...:D

Gmen 2008.07.18. 13:51:50

Pethő Dávid nevű gyereket ismerek ilyen becenévvel myvipenXD

hogy én ki vagyok, az még nem érdekesXD

Ronin93 2008.07.18. 19:19:55

Nem, nem Pethő Dávid vok, de nekem is az a becenevem, h Ronin... Pedig már reméltem, h ismerőst találok...

Ronin93 2008.07.18. 19:21:17

Hehh, most olvastam, Kiscsomosna azt a kommentjét, h nem feledkezik mer rólatok...:D Pedig már megijedtem, h eltűnt...:D:D:D:D

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.07.19. 19:58:48

Mondom hogy homokos xD Nem feledkezik meg rólunk mert elakar fenekelni minket egyenként xD

Hadii* 2008.08.19. 20:11:07

mégis elfelejtett:D

kriszesz 2008.08.20. 19:38:00

:D megunta a sok káromkodást

Hadii* 2008.08.20. 20:24:16

vagy elfelejtettette az irás művészetét..
süti beállítások módosítása