Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Ami nem került be: Road to Fame

2008.11.12. 13:20 :: freddyD

freddyD: road to fame

Lenny adott nekem régebben egy EVM-es játékot és mivel már korában nagyon sokan ajánlották, boldogan rábólintottam az ajánlatra.

Magyar program, autós játék, EVM...Na ez milyen lesz? Kérem szépen: jó! Sokan panaszkodtak arra, hogy pocsék, irányíthatatlan stb... Egyáltalán nem értek egyet a kritikával. Aki erre azt mondja, hogy irányíthatatlan, akkor az előbb próbáljon ki mondjuk egy Streets Racert. Azután 5 ujját nyalja egy Road to Fame után. Konkrétan semmi bajom nem volt a kormányzással. Persze nem kell egy bonyolult megvalósításra gondolni, kurzor gombok azt kész.

És rég láttam hátsó borítós leírást, amely ilyen tömören és valósan összefoglalja a játék lényegét:

Az alap a szokásos: végy egy olcsó, esetleg lestrapált kocsit, nyerj meg annyi versenyt, amennyit csak tudsz. Az így megkeresett pénzbõl azután vásárolj tuningokat, esetleg új, gyorsabb autót. Itt mindent megtehetsz, a karriered csakis a te kezedben van!

Pontosan. Semmi más, de ez pont elég, hogy kellemesen kikapcsolódj. Én kis régi Opelemmel(?) meneteltem pályáról pályára és turbózhattam fel egyre jobban. De ezt megnézhetitek a videóban, amit összeraktam nektek.:

Amitől még szimpatikus volt a játék, hogy van egy jó alaphangulata, ugyanis képregényesen lett az egész megoldva és a zenéje is jó. Az is tetszett, hogy nem überellenfelekkel volt dolgom, ők is kicsúsztak néha, egymást akadályozták. Mindig tudom értékelni az ilyet. Grafikával sem volt semmi bajom.

Persze itt is vannak hibák, pl ha felborulsz, akkor nem történik semmi. Nem fordít meg, nincs vége a versenynek, semmi. Vagy megvárod, míg mindenki beér a célba, vagy kilépsz. Vagy a tuningolás is lehetne kicsit átláthatóbb, illetve a lökdösés is jobban ki lehetne dolgozva.

freddyD: Road to Fame: Reklám 2

Az is meglepett, hogy magyar reklámok vannak a játékban. Persze, magyar a játék, de azért gondolom ti sem láttok mindennap Pesti Est Junior reklámot egy játékban ;)

Összefoglalva: Ha csúcsjátéknak nem is nevezném, azért jó tudni, hogy az EVM választékban kicsit javult a jó-rossz játékok aránya. És ennyiért simán megéri.
Játék honlapja itt.

Sok kép feltöltve a galériában. Pl a játék története:

freddyD: Road to Fame történet 1freddyD: Road to Fame történet 2


34 komment

Címkék: to road fame evm

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr89765087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FarkY 2008.11.12. 13:47:23

most kezdem kicsit bánni hogy nem vettem meg amikor lehetőségem volt rá :D egész pofás kis járgány és ha jól látom a borítón, Trabival is nyomulhatunk benne :D

Gabenka 2008.11.12. 13:51:03

Hali, nekem megvan a játék, de vmiért ha 2 óránál többet jáccok vele elkezd szaggatni! de csak ennél a játéknál, amugy jo game szerintem is!

Crash 2008.11.12. 14:14:34

Nekem egyszer ajánlotta valaki, mert lehet benne több hétköznapi járgánnyal menni.

Ha már itt tartunk:
Nem ismer valaki véletlenül egy olyan autós játékot (Road to Fame-en kívül), hogy nem Porsche, Ferrari meg ilyen csúcs kocsikkal lehet versenyezni, hanem pl: Suzuki WagonR+/Swift, Volvo, Citroen, Renault stb.
Köszi

ViKo · http://fair.blog.hu 2008.11.12. 14:36:53

Tényleg nem olyan rossz játék.

Alex Mahone 2008.11.12. 15:03:57

Lehet teszek vele egy próbát :)
Bár ha képregényes grafika akkor inkább XIII :)

Bocycsoky 2008.11.12. 15:21:27

Én lehett hogy megrendelem...nekem igy a video alapján tetszik...

Bakos Bálint 2008.11.12. 15:33:04

nekem elsőre jó játéknak tűnik

Bocycsoky 2008.11.12. 15:43:20

És potom 790 Ft-ért...(+ postaköltség gondolom:D)

BenyoBoy 2008.11.12. 16:28:50

Én imádtam ezt a játékot. Egy gondom volt vele, hogy hamar lelehetett vinni, de én bírtam, és ajánlom mindenkinek. Tipikus olyan "eljátszogatokvele" játék. Lehet felteszem megint. :)

alkatraz · http://jobbflashjatekok.blog.hu/ 2008.11.12. 16:40:52

Hát az nem egy Opel. Ha nem egy Skoda 1200-as Coupe jó gép volt akkoriban az. Amúgy én is régebben veszegettem az EVM játékokat, és menüre minden hogyan ugyan ilyen szinte az Army Racers (kivéve a pályákat,meg a történetet). De amúgy sztem tényleg egy elviselhető játék. Üdv!

Gosthy 2008.11.12. 16:45:12

@Crash

próbáld ki a streets racer-t :P

fan4ever 2008.11.12. 17:41:37

nekem ez még talán pc guruhoz adták úgy lett meg de sztem se rosszjáték nem értem mért lenne az ellehet vele lenni;)

2008.11.12. 18:46:44

Már van új AVGN

zsomoka1998 2008.11.12. 20:29:31

Jó játéknak tűnik
amúgy hogy kell megnyitni a Fraps-al készitett videót?

MODE 2008.11.12. 20:41:08

Kedves freddyD!

Nagyon-nagy rajongód vagyok és lenne egy picuri kérdésem hozzád:Mikor veszed le a maszod tökös?

üdv.:Mode a legnagyobb rajongód:)

MODE 2008.11.12. 21:37:32

Akkor arra is emlékszel kedves kis maszkos barátom hogy montam hogy rajongód vagyok:)De itt nem ez a lényeg hanem a maszkod,az az idegesítő maszkod áhh:)

freddyD 2008.11.12. 21:56:13

De miért idegesít? Ebben az évadban alig mutatkoztam maszkban

driftmester 2008.11.12. 21:57:32

Ez a játék nekem megvan és régebben sokat játszottam vele... Szerintem ez 1 nagyon jó kis játék (Army Racer is ilyesmi, olyan mint ennek kb a 2. része)

Miller 2008.11.12. 23:15:48

@Crash

A GTR Evolution egy elég komoly autós játék. Nemzetközi Túraautó-bajnokságos. Van benne BMW, Seat, Honda, Chevrolet és Alfa Romeo. Nem Ferrarik, meg Porschek, hanem versenyzésre átalakított autók. Nekem nagyon bejön, bár a BMW-khez kell kis ügyesség, mert sokszor bizony már a kanyarba is driftelve érkezünk.

IstvanH03 2008.11.13. 13:13:58

Elég jónak néz ki. A videóban nem igazán látszódott: hogyan lehet felborulni?

Dini19 2008.11.13. 17:55:54

nekem meg van az army racer és kajak ugyanez a játék!!army racer ilyen evm-es fost sde ezt gondolom mindenki tudja.ugyanez a menü meg minden

Dini19 2008.11.13. 17:57:12

ugyanazok a kocsik ugyanolyan betütipus

Seeman 2008.11.13. 19:32:09

freddyD ha második vagy akkor rakd P.I.T Manöverbe. Az olyan hogy a kocsid orrával az autó hátsókerekéhez mész mondjuk jobbról és mikor ott vagy bumm! jobbrafordulsz:) akkor kipördül az autó..

Latka X-treme 2008.11.13. 20:16:24

Hát igen, pofás kis játék. Nem is kell mindent készpénznek venni amit egyesek mondanak. Emlékszem egyszer valaki megjegyezte, hogy mutasd be a "No one lives forever"-t, mert az milyen szar - ami nem mellesleg talán minden idők egyik legjobb játéka... :)

jocking 2008.11.14. 17:49:16

Freddy, sajna ellent kell mondanom, nem Opel. ;) A neve is Karell Gott-ra utal, tehát ez a csehszlovák járműipar egyik "remeke". Pontosabban egy Skoda Rapid.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a3/Skoda_rapid_001.jpg
:)

jürgen baromartz 2008.11.14. 18:19:50

így van, az az opel az skoda rapid... a nevén (Karel GOT) majdnem beszartam

asztalos93 2008.11.14. 20:26:51

Ez egy tök jó játék! Főleg a Lada az odabasz :D Olyan Power Surgeos fejek vannak benne...

Vegita-linux 2008.11.14. 23:20:12

Nem tünik rossz játéknak, az überellenfeles dologban meg minden régi ismerősöm egyetértene... A PS1-es legelső TOCA Touring cars championchip-nél jobb AIval életembe nem találkoztam, és abba pont az volt a jó, h a gép randomjába minden benne volt, kilökték egymást, csak körülbelül volt megadva egy prioritási sorrend, beérhetett a legbénább is másodikként (bár valóban kis eséllyel), nem volt semmi előremeghatározott kihanyadiklennehateelsőlennél tipusú hülyeség, ki tudott esni az ellenfél ha (akár tökmagától) felborult stb. Volt h a gép mutatta meg, hogy kell füvön levágni a kanyart :) Egy autós játék se tudta azóta visszaadn azt a feelinget. Pedig 98 körüli. Ami még vicc az egész játékba h kb minden kocsi hasonló volt (végsebesség mindnél ugyanaz) és nem lehetett tunningoni, meg beállitgatnia gearboxot meg ijenek. 2 egyéb kocsit lehetett a legvégén megnyitni. Ez neheziti az élvezhető játék készitését, és még se láttam hasonlóan jót azóta se... PS1esek közül évezhető volt még a V-Rally 2, amit szintén nem tudott egy rally játék se visszaadni

paréjj 2008.11.18. 19:54:17

Nekem megvan és nagyon király!!!!

bfg10k17 2009.02.04. 23:47:17

Előjöttek az emlékeim... Képzeld freddyD, ez volt a PC GURU 2005/11-es játékmelléklete.
süti beállítások módosítása