Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC Játékok Sorozat: Cold War

2017.06.10. 18:15 :: freddyD

 

Intrót köszönöm (ismét) Toto-nak!
---

2014 februárjában elértem a 100.000 követőt és az év végéig ígértem egy egyszeri RPCJS visszatérést. Kicsit meggondolatlan voltam. Több bemutatásra alkalmatlan alany után végül a Cold War-ra esett a választás, amit nem sokkal a RPCJS befejezése után vettem meg magamnak. "Hogy néha játsszak valami jóval is". Nos, sok köszönet ebben sem volt, és "bemutató pozitív" besorolást kapott nálam.

Sok ideig toltam aztán magam előtt, mert gyerek mellett ez volt aztán végképp az utolsó, amivel időmet szerettem volna tölteni, de a rossz lelkiismeretem veletek szemben azért ott volt. Sok apró részletben és a végén egy három napos pünkösdi hétvégét rászánva végre megszületett a jubileumi epizód. Ahogy lenni szokott, szerkesztés közben jött egy csomó ihlet, úgyhogy a videó hossza folyamatosan változott.

Évek óta nem szerkesztettem semmilyen komplex videót és bár nem felejtettem el az egészet, azért megint csak emlékeztetett arra, hogy milyen marha időigényes dolog ez. Olyan idő, ami nekem nem fér már bele.
Ennek ellenére azért az utolsó snittet követő eufórikus érzés nagyon kellemes volt :) És hogy megmutathattam itthon freddynének egy új RPCJS videót, az sem olyan dolog, amire egyhamar példa lett volna. Régi szép idők. :)

Remélem azért szórakoztató volt valamennyire a videó és köszönöm a sok évi türelmet.

Megtisztelnétek ha itt a régi blogon is írnátok majd véleményt a régi idők kedvéért, vagy feltehettek kérdéseket a játékkal kapcsolatban is. Pl a videó elkészítése után jöttem rá, hogy a röntgenkameráról nem is meséltem már semmit. De aztán rájöttem, hogy nem véletlen, tekintettel arra, hogy alig használtam.

üdvözlettel freddy

31 komment

Címkék: cold war

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr8512582067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toto_652 2017.06.10. 21:47:36

Na... írok ide valamit, hogy ne legyen olyan kihalt itt minden. :P
Szuper nosztalgia bomba volt! Megérte 3 évet várni!

vazzegabi 2017.06.10. 21:47:38

Csak, hogy itt is legyen egy hozzászólás. Remek videó volt, köszönjük a visszatérést! :D

mobiler 2017.06.10. 21:47:40

Amúgy igen, kicsit átalakult a tartalomfogyasztás. LaLee blogja is inkább naplóként funkcionál manapság. Politikán kívül mást nem látok, hogy kommentelnének az indán, azt is egy törzsgárda.

Én is már ilyen kőkori felfogással vagyok megáldva. Meg rühellem az újabb és újabb youtube-herélést. Az értesítésekből kitörölt válaszlehetőséget. Vagy az alkotói stúdióban, hogy a videó címe mostantól az edit linket adja és a kép visz a videóra (persze edit gomb még van). Csak nincs hova menni, monopolhelyzet van.

BBotond7 2017.06.10. 21:54:49

Wow, tök jó videó lett! Igazi retro hangulat. :) Felidézte bennem, hogy régen mennyivel másabbak volt a netes közösség, és a youtube. Azt sajnálom hogy kéréseddel ellentétben, csak a tubera érkeztek vélemények. De hát mit is várj 2017ben? Reakcióvideót?

Amennyire nem tud releváns maradni manapság egy ilyen régi kis béna játék, annyira releváns lesz visszagondolni azokra az időkre, amikor nem rakott még ki mindenki semmitmondó egymás másoló, trendet megülő videókat. A RPCJS folyamán megmaradt az az egyedi és kreatív stílusod amiért megszerettünk, de egyre inkább úgy látom a videómegosztó platformot már leginkább csak a tucat videók árasztják el, amik már inkább csak az idő vesztegetésére tudnak szolgálni.

mobiler 2017.06.10. 21:59:29

Dupláztam egy kommentet, azt az előmoderálás tűntette el, vagy csak nem lett kirakva? OpenAL köré kreált poént méltattam, meg a Mortyr 2-höz kívántam sok kitartást az AI miatt. A második kommentet azt látom.

Az pedig tény, hogy a FreddyD és a LaLee féle színvonal miatt képtelen vagyok megnézni egy Let's play időpocsékolást. Én is nagyon örülök, hogy ezt a videót így összeraktad.

mobiler 2017.06.10. 22:06:06

0.25-ös sebességgel már látom. Nem kell aggódni a Mortyr agysejtpusztító hatása miatt. :)

Nandi13 2017.06.10. 22:07:34

Nagyon igényes videó!Ez is egy örök élmény volt ,mint a többi videód!:)
Kár ,hogy már szinte minden videós tele rakja reklámmal a clickbait-es videóit.Azok is akik régen nézhető tartalmat csináltak.

mobiler 2017.06.10. 22:15:50

@Nandi13: A Youtube átalakult pénzkereseti lehetőséggé, ettől tudott elfajulni. FreddyD sosem a megélhetésért csinálta, hanem mert akart mutatni valamit, színvonalasan akart szórakoztatni.
Senki sem tudná tartani a színvonalat felpörgetett tempó, nagy számú videó mellett, amikor már a pénzért megy. Csak az a baj, hogy erre van igény. Az állandó tartalomra. LaLee videói alatt is láttam ilyen kommentet ahol kevesellte az egyén a videók gyakoriságát. Pedig ezekkel kicsit több munka van, mint akár 200 let's play-jel, ami élőben megy végig ahogy sikerül.

argo001 2017.06.10. 22:34:44

Mintha visszarepültem volna az időben. :)

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2017.06.10. 23:02:37

Amióta véget ért a sorozat azóta nem léptem be erre a profilra de most megtettem hogy elmondhassam, amikor felcsendült az intró kicsordult pár örömkönny a szememből ! ! !

Még mindig király vagy FreddyD mester ! ! !
Óriási élmény volt :) A videó marha jó lett !

Seni88 2017.06.10. 23:59:44

Köszönjük FreddyD, hogy olyan sok év után, még ha rövid időre is visszatértél a RPCJS-tal. A sorozat összes videóját végignéztem és a színvonal sem változott: ugyanolyan igényes és tartalmas játékbemutatóra sikeredett, mint az eddigiek megfűszerezve az általunk megismert Freddy-s humorral.
Maga a játék elgondolkodtatott pár dologban. Ismert "történelmi tény", hogy Dick Assman követte el a Hitler elleni merényletet. Most egy újabb eseményről rántottad le a leplet:a Csernobilnál bekövetkezett robbantás egy, az orosz elnök elleni merénylet része volt. Bámulatos! :D
A játék készítői elég érdekesen oldották meg a szovjet elit egység felszerelését. Nemcsak nekem tűnt fel, hogy egy bányászlámpát hordtak a sisakjukon? :P
A zárt ajtókat eljátszották a Cold Fear nevű játékban is, de ott legalább megoldották a kinyitásukat ilyen-olyan módon (kódok megszerzése, akadályok elvétele stb.)
Számomra is érdekes gondolatmenet, hogy egy újságíró miként szerezhet Pulitzer-díjat: "a gyilkoláson kívüli " résztől eltekintve, ha felfedi JFK merénylőjének kilétét.

Balázs Hornyák 2017.06.11. 09:05:55

Olyan régen nem léptem be erre a blog.hu-ra hogy elfelejtettem mindent, ami 2011-be még rutin volt, de a videó miatt újra regisztráltam :D

Hatalmas volt ez a videó. Én Facebookon láttam, hogy valaki megosztotta, azt hittem elsőre hogy valami clickbait vagy tréfa, de nem... megláttam, hogy te tetted fel, és kész, onnantól kezdve egyszerre lett jó a kedvem, és végignézni... atyaég, mekkora élmény volt! Még mindig te vagy a játékbemutatózás császára, kreatív, ötletes, és marha vicces. Még ha a játék egy hulladék is...
Köszönöm, hogy feltöltötted a videót! :)

Atanos 2017.06.11. 11:28:06

Nagyon jó videó lett. :) Köszönöm újra az élményt! :)

Atanos 2017.06.11. 11:30:53

A korábbi kommentemet valamiért nem jelenítette meg a blog.hu így megpróbálom összeszedni újra. :)
Szóval köszönöm neked azt az élményt amit nyújtottál és nyújtasz a mai napig. :) Tegnap elküldtem egy e-mail-t ugyan is csináltam pár éve egy amatőr kvíz szoftvert a sorozat alapján. Nem valami nagy szám mert nem vagyok programozó zseni de remélem azért tetszik neked. Eredetileg tovább fejlesztettem volna, de ez sose következett be így most elhatároztam, hogy ezt a verziót elküldöm neked. További sikeres éveket kívánok. :)

Sakktanár 2017.06.11. 23:02:17

Huh, mekkora retro ide kommentelni :D

Shia Labeouf nagy csirkefogó, ilyen csibészségekre buzdítani, hát kérem, ez nem szép dolog :D

Először ezt hittem, ezt a "boioiong" hangot te rakd hozzá poénból a zárt ajtóknál, de ez komolyan benne van a játékban? Miféle hangkeverés ez??

Sajna nem tudok angolul és nem értettem a történet végét, de remélem nem kapta meg a pulitzer díjat ez az elcseszett James Gordon, max egy ovis oklevelet meg némi sugárzást hazavihetett a kis aktatáskájába nászajándékul.

freddyD 2017.06.12. 06:25:48

@Sakktanár: én raktam bele a hangokat ;)

A végén azt mondja az orosz bajtárs, hogy minden ami tötént arra volt racionális magyarázat (erőműben kisebb hiba, Kreml-ben műkincslopás stb) és emiatt nem fogja tudni lehozni a cikket, mert mindent el fognak tussolni és tagadni. Cserébe kap egy kis ajándékot infókkal, hogy ki is ölte meg valójában Kennedyt

bbalint85 2017.06.12. 13:06:42

Teljesen jó a videó, köszönjük Freddy! Végig vigyorogva néztem, retró, poénok, idegeskedés, nagyon jó!

Sakktanár 2017.06.13. 23:02:45

@freddyD: Köszi a fordítást, így már legalább ezt az egy dolgot értem, nembaj, sokszor kell megnézni a videót, és lassanként mindenre rájövök :) Pl.: hogy mitől robbant fel az a poroltó, vagy hogy miért nem lőttek le ötször a főhőst, amikor megtehették volna (25:48-kor), vagy hogy Putyin mennyi részesedést kapott a játék bevételéből, amiért belerakhatták.

tribalm 2017.06.14. 09:59:34

Nos Freddy, hosszú évek után egy újabb napot aranyoztál be a videóddal, csak úgy, mint régen.
Nagyon érdekes érzés volt megint úgy sietni ide, hogy tudom, van új videó :)

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2017.06.14. 17:19:22

Nagyon durva nosztalgia bomba volt ez! Külön poén, hogy a posztban rávettél, hogy kommenteljek. Kár, hogy nincs már iwiw, legszívesebben most még oda is belépnék!! :D

Calmopyrin 2017.06.14. 22:29:57

Hatalmas flash volt, óriási köszönet érte!

Ustim 2017.06.21. 16:25:46

Ezek a rossz játékok... Minden tiszeletem, amin keresztül mész értünk nézőkért! :D
Ja csak úgy mondom arra az esetre, ha valamelyik ünnepek környékén "unatkoznál", hogy a City Interactive is adott ki pár játékot :)

A többi videód is vicces, de kifejezetten üdítő volt egy kis nosztalgia, köszönjük! Most pedig nézek egy kis AVGN-t is, mert régen is mindig AVGN-t néztem egy RPCJS után kísérőnek :)

GABOR2 2017.09.03. 00:17:10

Láttam pár videódat és nagyon jó hallgatni téged. Sok mai youtubeos azt hiszi elég ha folyamatosan rondán beszél és az szórakoztató.

Máté Nádasi 2017.10.14. 12:41:04

Szia Freddy!Nagyon rég követlek téged és 1 kérdésem lenne, hogy lehet-e venni még RPCJ-s pólót mert már kiskorom óta akartam ha lehet akkor írj vissza! További szép napot!

freddyD 2017.10.15. 16:52:22

@Máté Nádasi: Szia. Sajnos már nincs készleten, mind elfogyott anno :(

Herr Bärenfell 2018.03.13. 11:50:48

Oh baszki, hogy erre a posztra csak most találok rá.
Így lett volna tökéletes retro élmény ha itt (is ) kommentelem milyen király lett...:( :D
Na mindegy, féléves késéssel pótlom a dolgot :p

Herr Bärenfell 2018.03.13. 11:58:33

Oh baszki, hogy erre a posztra csak most találok rá.
Így lett volna tökéletes retro élmény ha itt (is ) kommentelem milyen király lett...:( :D
Na mindegy, féléves késéssel pótlom a dolgot :p

2018.11.11. 17:37:15

Kb. 2 éve találhattam rá a videókra, de most kezdtem el őket újra nézni, hogy így eszembe jutott. A blog részére most kerestem rá ennyi év távlatából.:D

2018.11.11. 17:40:38

@Herr Bärenfell: Poénból a Youtubeon rákerestem rossz játékok címen mit ad ki és akkor láttam meg ezeket a videókat. Mindig megnevettet egy-egy mikor nézem. Amilyen játékok közül bemutatott nekem is megvan pár belőle. Ezekhez a végigjátszásokhoz kellettek idegek. Csoda, hogy nem hullott ki tőle az összes haja.:D

IstenTica 2018.12.27. 01:05:14

@freddyD: valamikor pedig írtad twitteren h lehet h lesznek megint pólók, vagy csak én emlékszem rosszul?
süti beállítások módosítása