Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Update

2008.04.07. 15:07 :: freddyD

Voltak már mélypontjai a blognak. A Football Generation körüli hercehurca, mikor nem ment a videókészítés technikai gondok miatt, mikor hülye youtube miatt nem lehetett órákig megnézni a videókat, pedig megígértem... De a tegnapi volt aztán az armageddon...

Ne tudjátok meg, milyen rendkívül megalázó az, amikor az ember próbál az e-mailjébe belépni, és nem tud. Aztán észbe kap, sorra kipróbálja profiljait és mindenhol csak azt látja, hogy nincs tovább... Belépek a blogra, junior blog mint admin már meg sem jelenik, itt éreztem, hogy nagy a baj... Aztán megjelentek az üzenetek, legyen 1500 komment, maszk nélküli videó... Na itt borult el kicsit az agyam. Többen megjegyezték, hogy kamu az egész, mert én nem szoktam ilyen hangnemben írogatni. Nos, aki azt mondja, az egész cirkusz a blogon műbalhé volt, az eddig nem lehetett éppenséggel törzslátogató...Minden úgy zajlott, ahogy ott látjátok. Blogra még be tudtam lépni (Hatreddel közösen), csak nem tudtam már jelszót változtatni. Szóval ilyen megaláztatást, hogy itt maszk nélkül elkezdjek pitizni, az tűrhetetlen volt. Szartam volna arra, hogy látszódom vagy nem, maga az elv, hogy zsarolnak...

Hatred kommentárja az egészről, hogy ő csak viccnek szánta, sosem akart letörölni semmit. Nos, én nem nevettem rajta. Elnézést is kért tőlem és tőletek, valamint közölte, hogy felejtsük el az egészet. Nagyon kooperatív volt utólag, meglehetősen diplomatikusan zajlott a beszélgetésünk.

Az akciója véleményem szerint egyáltalán nem volt spontán... Az a trükk, amivel megszerezte a jelszavam (amely elhihetitek, nem 12345 volt) nem arra vall, hogy egy tizenéves kölök heccből gyorsan összerakott valamit. Aztán pillanatok alatt volt banner is, szóval tudta mit csinál...
Legfeljebb a(z esetleges) következményekkel nem volt tisztában...

Újra minden az enyém, blog.hu vizsgálódik és ha jövőben akármilyen visszaélés lesz részéről, teszek róla, hogy lesznek következményei. Remélem a kommentek között többször leírt "ismeretlen tettes elleni" feljelentések csak fenyegetések voltak, mert ez őszintén szólva nem hiányzik.

Ne akarjatok vérbosszút, ne közöljetek adatokat személyekről, akiknek lehet, hogy semmi közük az egészhez...A hangnem is legyen kicsit "elegánsabb" mint tegnap ;)

A hogyan továbbról kérek gondolkodási időt. Ezalatt légyszíves ne küldjetek e-maileket hogy folytassam/ne folytassam, ezt nekem kell eldönteni.

Tegnap majdnem blogrekord született, ezt már csak a Syobon Action überelte. Köszönöm a támogatást, jól esett.

freddyD

Offolás helyett inkább a chatet ajánlanám

516 komment

Címkék: update

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr95415249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FollowWings 2008.04.07. 20:54:04

Megmondtam FreddyD hogy legyen saját honlapod, még segétkeztem is volna benne (ebből szereztem szakmát)! Saját honlap védelmét hamarabb kilehetne javitani, ill. egy jól összerakott Forumot megse lehetne igy bombázni mint ahogy H***ED "barátunk" tette...

szolnokiad 2008.04.07. 20:54:35

ja kéne már nagyon egy chat!!!

hom3less 2008.04.07. 20:56:36

A www.rosszpcjatekok.blog.hu-t 100% hogy nem törték fel. Amit feltörtek az freddyD otherworld.hu oldala, és onnan szerezték meg a jelszavát. Onnan tudom, hogy ránéztem erre az oldalra és egy förmedvény. Nem tudom, hogy ki csinálta, de egyszerűen rossz ránézni(nem a design miatt). Minden egyes változó sebezhető szinte mindenfélével. A másik meg a szerver amin az oldal van. Na az is egy "szép munka". Ha már ilyen gány oldalt hostolnak rajta, akkor legalább lenne normálisan konfigurálva, ugyanis az otherworld.hu-n keresztül valószínüleg fel lehet törni az egész szervert, bár ez kicsit több idő, ezt nem néztem. De magát az oldalt 10 perc feltörni. Egyszerűen felelőtlenség ilyen szervert meg oldalt kirakni netre. Hatred 100%, hogy nem csak freddyD jelszavát nyúlta le hanem az otherworld összes regisztrált felhasználójának a jelszavát, email címét meg ki tudja még mit. Ha letagadja akkor vagy hazudik vagy egy másik sebezhető oldalon(amin freddyD regisztrálva volt) keresztül szerezte meg a jelszavát. Az szinte biztos, hogy nem a blog.hu-n keresztül.

szolnokiad 2008.04.07. 20:57:22

Gájj..... Kéne egy uj videó:D. Meg chat.

Lew 2008.04.07. 21:00:40

Ha freddyD abbahagyja akkor itt "vérontás" lesz. Ezt még ő sem kockáztatja meg(remélem).

Schwarz XD 2008.04.07. 21:00:59

Remélem olvasod a kommenteket Hatred és elgondolkodsz hogy most mennyi embernek keverted a szart!!!!!!:@
Ezek után félnék a helyedben az utcán mert ha egyszer összefutsz egy fannal az a te utolsó napod!!!!!
Hidd el sokáig fog bűzölögni ez a fos amit kevertél és ennek csak te ihatod meg a levét!!!
FreddyD lehet hogy elítéli az erőszakot de én és pár fan osztálytársam nem mindent megteszünk hogy megtudjuk merre vagy!!!!!!!!!!

QuaKe05 2008.04.07. 21:02:09

tök jó hogy újra él a blog! kéne egy mesterlövész film:D uwe boll rendezésével

Szcsb 2008.04.07. 21:05:31

ejj én de lemaradtam...

Adayy 2008.04.07. 21:05:45

ehh....olvasgattam komenteket és bejegyzéseket...de még mindig nem értem miről is van szó...valaiki részletezné ??:p (mail vagy akármi)

Szcsb 2008.04.07. 21:06:11

amugy ez a chat cucc nem is rossz ötlet... támogatom!

Oti 2008.04.07. 21:07:44

@Schwarz

Meg se találnád.Lehet az ország másik végében lakik.

@Hatred

A nyomottság favorit?Hee?!

Nem értem miért kellett mindez...KickR barátod minek csinálta ha FreddyD nem is kérte meg miért kéne letölthetővé tenni?Akármit csinálhatnak vele.Még akár a sajátjuknak is feltüntethetik.

FollowWings 2008.04.07. 21:09:01

Nekem is vannak programjaim és IP cim alapján is simán vissza lehet fejteni hogy milyen szolgáltató adja a neted, mivel nézted az oldalt, milyen géppel, sőt még azt is hol laksz (Nem Kamu)!!! HATRED FÉLLLLJ! Nehogy véletlen a saját fegyvereddel "halj meg"!

Farrun 2008.04.07. 21:10:09

Hatred = Cig*ny-zsi*ó-niga, aki arra várt hogy valaki seggbek*rja, ha már a haverja nem tette meg, de Fred nem az a fajta, aki a drága k*rvákra hajt. Bár meg kell jegyezni azt, és leborulok freddyD és a blogos itélőszék elé ezzel a kommentemmel: Ilyen "macskágyút"-t még a Mesterlövésztől SE vártam, pedig az nagy szó... (mostmár nagyon kéne a Postal 2...)

U.i.: azért ne tegyetek feketelistára a videó dicséretéért, lécci...

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.04.07. 21:10:22

@Schward XD: Már mindent tudunk róla:)
amugy valaki irt egy olyan kommentet hogy ''csinálunk szöges botokat és megyünk vadászni''. Na ez a mondat rohadtúl tetszik:D

2008.04.07. 21:11:22

Kéne egy teljesen új oldal. Egy rosszpcjatekok.hu oldal, ahol együtt vannak a videók, fórum, hírek, minden. Egy joomlás oldal lenne a legegyszerűbb. Van, aki ért hozzá??

Krisztian5 2008.04.07. 21:15:11

Lényeg hogy ne add fel FreddyD! Ha most abbahagyod a blogot, akkor az azt jelenti, hogy az ilyen Hatredek és senki zsarolóknak van létjogosultságuk és megtehetnek akármit ami nekik tetszik.
Meg kell mutatni hogy ez nem így van. Újjult erővel kell ismét folytatni a blogot ;))

Csutka 2008.04.07. 21:15:58

@Mort A joomla télleg egyszerű, ha FreddyD beleirodalmazza magát simán megtanulja sztem pár óra alatt.
DE egyenlőre nekem ez a blog is megfelel

FollowWings 2008.04.07. 21:16:04

Én tok honlapot készíteni, de ez elég nagy blog, elég nagy honlap kéne hozzá (Forum,chat,képgal.), rendes adatbázissal és védőrendszerrel! Viszont tényleg égetően kéne egy rendes honlap! (Akár a Stella adományból is lehetne fedezni...)

[ρΛик] (törölt) 2008.04.07. 21:16:59

Csutka te értesz a joomlához? ha igen, esetleg segíthetnél nekem, mert nem tudok kiindulni. már eleve onnan, hogy letöltöm és kicsomagolom mert mi a következő lépés? ám van joomlás oldalam, de azt nem én készítettem.

deemer 2008.04.07. 21:17:44

a google hirdetés mindig itt volt? eddig nem tűnt fel... és mellesleg rühellem az ilyen ad-okat :D

[ρΛик] (törölt) 2008.04.07. 21:18:32

nem ez talán egy hetes.

Grand 2008.04.07. 21:19:32

Elnézést ,hogy megint offolok.

"Csendes pihenő" alatt elkészűltem egy újabb képpel:

kepfeltoltes.hu/view/080407/gaty_s_copy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

deemer 2008.04.07. 21:20:03

még vmi: freddynek igaza van, most hogy beírod iwiwbe vagy mittoménmibe hogy Hatred, és kidob x millió találatot, az nem jelenti h közöttük van - nem túl eredeti a nickje, hogy finom és úrias maradjak. =)
Különben is, tiszta romantikus ahogy védte a kis kancsóját, hát nem? XD

[ρΛик] (törölt) 2008.04.07. 21:20:48

lépek. üdv uraim és hölgyeim

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.07. 21:20:53

@Grand
Ez Hatredet ábrázolja, ugye? XD

Grand 2008.04.07. 21:22:38

Nem ,dehogy. Ez fogja kibelezni:)

pjoco 2008.04.07. 21:24:40

Jó lenne! A rohadék, komolyan mondom meg kellene találni és bekopogtatni hozzá!

LASZ · laszomorte.blog.hu 2008.04.07. 21:26:05

Szerintem mostantól senki se mondja ki vagy írja le azt hogy Hatred. Helyette legyen az, hogy tudjukki! Vagy ha valaki elképesztő ingerenciát érez arra, hogy leírja, akkor csupa kisbetűvel. Mutatom: hatred. És akkor nem kell lincselés, habár -FreddyD MOST CSUKD BE A SZEMED - egyetértek vele!

Victor 2008.04.07. 21:28:05

freddy küldtem egy mailt fontos, nem tudjukkivel kapcsolatos

TheSuffering 2008.04.07. 21:28:10

Tényleg jó ötlet lenne egy rosszpcjatekok.hu oldal. Segíthetnénk a kölöknek megcsinálni.

FollowWings 2008.04.07. 21:29:28

Ugy örülök (sokk kommentet végig olvastam) hogy nagyon sokan tudunk FreddyDnek segiteni :) Éljen a RosszPCjatekok! És tessék kinyomozni IP alapjáán hogy kicsoda micsoda és meddig fog élni :D :P

Schwarz XD 2008.04.07. 21:30:39

Télleg aki tud vmit erről a bizonyos hatred-ről(Mr ganéról ) az írja már le hogy mit hol merre meg minden!!!!
(elkapjuk a mocskot!!!!!!!!!!!!)

R J · www.gportal.hu/jackass 2008.04.07. 21:34:03

srácok én még hajlandó lennék támogatni is a tárhely összegét 1-2 ezer froncsival!!!

kekhem 2008.04.07. 21:34:55

Srácok! Azért vegyünk vissza kicsit a lendületből. Mi ez a lincs hangulat??? A helyetekben kicsit szégyelném magamat. FreddyD szerintem egyértelműen nem azért kezdte el ezt az egészat h őt istenitsétek vagy pénzt keresen belöle. Akárhogy is dönt senkinek nincs semmilyen joga ahoz hogy bármit a szemére vessen!!!

Mellesleg ahogy én látom FreddyD-nek nincs szüksége egyetlen egy fogadatlan "prokátorra". Ha bosszút vagy elégtételt akar venni, akkor azt úgyis ő akarja majd intézni....:P

Szóval kitartás és nyugalom!

TheSuffering 2008.04.07. 21:35:49

Csak a domaint kell regelnie. Tárhelyet tudok ingyen. de nem ám extra fos, hanem igazi.

Sasuke89 2008.04.07. 21:37:49

FELHÍVÁS:
Akik kedvelik Freddy-t vagy együtt éreznek vele, azok hagyják abba a lincselésre buzdítást, meg a rasszista szövegeket. Csak egy percig gondoljatok bele, hogy hogy eshet neki, hogy ilyen bejegyzéseket kell olvasnia, mikor világosan megmondta hogy ne csináljátok. A végén miattatok törli az egészet és nem a hacker miatt. Másrészt miért csak fizikai erővel lehet valakinek fájdalmat okozni? Az ilyen emberrel egyszerűen nem kell foglalkozni, jobban fáj az neki, ha minden visszaáll a rendes kerékvágásba és egy életre elfelejti mindenki.

Shirin 2008.04.07. 21:39:48

@TheSuffering
ámen remélem Freddy olvassa amit írsz domain, még domain regre is össze dobnánk itt freddynek, csak soha többé ne történhessen ilyen, szerintem ha freddy csinálna egy paypal accountot nem én lennék az egyetlen aki megtámogatná

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.07. 21:43:11

@Shirin
Na, ez jó ötlet! PayPalt Frednek.

FollowWings 2008.04.07. 21:45:22

Igy van! Énse hszem el hogy ami csokit (vagy cigit attól függ mit) minden nap elfogyasztasz, annak az árából csak egyszer ne tudna itt bárki a saját (FreddyD általi) szórakoztatására forditani!
Nem ezrekről van szó, ha már mindenki bedobna száz forintot havonta az is túl sok lenne! (kb vagyunk vagy 1.000en vagy sokkal többen de már azis 100.000 HUF), szóval tényleg meglehetne oldani és nagyon sokan segitenénk FreddyD-nek!

brickgay 2008.04.07. 21:49:24

@Sasuke89
Pontosan!Ennek semmi értelme!

Nem tehetünk ez ellen semmit,inkább örüljünk,hogy elment.Inkább várjunk nyugodtan,türelemmel.Ha Freddy kiokosolja a dolgokat,akkor fog eldőlni minden,nem akkor ha a azilletéktelenbehatoltót a lakásán összeverjük.

A blog-on kezd eluralkodni a káosz.

Nem azzal kell segíteni Ferddy-n,hogy tovább anyázunk,hanem nyugodt,kúltúrált emberek módjára,próbáljuk magunkat kifejezni,trágár szavaktól minnál messzebb kerülni,hogy a blog visszanyerhesse eredeti formályát.

...szerintem.

deviques · http://opcsal.blog.hu 2008.04.07. 21:54:19

Tudom, hogy ez a hozzászólás a sok komment között valószínűleg elvesződik, de nem hagyhatom szó nélkül a történteket.
Elég nagy gáz, hogy mik történhetnek így a cyber-térben. Ez a blog már nem csak freddyD-é, ez már egy nagy közösség blogja, akik boldogan nézik meg az új bejegzéseket, és örömet okoz nekik az, hogy ilyen sokan vagyunk itt, ugyanazzal a céllal.
Nos ha valaki képes megfenyegetni egy ekkora barátságos közösséget, egy hülye sértődős ügy miatt, arról megvan a véleményem.

Hatred, csodálom a tudásod, hogy ezt meg tudtad csinálni, nem semmi képesség, tényleg bámulatos, csak az a sajnálatos, hogy valaki aki ennyire vágja a dolgokat ilyen szarságra használja a tehetségét :(

Én nem mondom, hogy így menj a francba, meg úgy menj a francba, mert valószínűleg tényleg csak viccből, hatalomfitogtatásból csináltad az egészet, nem akartál te semmi rosszat (remélem itt naívan), de ennyi erővel sokkal hasznosabb dolgokat is tud az ember teremteni.

Minden jót!

Game Boy 2008.04.07. 21:54:57

brickgay serintem igazad van :)

MICHAELL 2008.04.07. 21:56:58

Harted-nek vagy nem tom má a nevét azé eszt nem kellet volna így fölkavarni mindent!
Meg milyen rajongó az aki feltöri annak a blogját akiért rajong??? Nem nagyon értem! És "brickgay" egyetértek mostmár ezt hagyjuk! És én remélem soha többé nem töri föl többé!!

Grand 2008.04.07. 21:57:38

John Lennont is egy rajongó lőtte le...

FollowWings 2008.04.07. 22:04:18

@deviques: Én nem biztatnám a tudjukkii-t, mivel például ottvan a PHP feketekönyv 24 órája és csodáatosan bemutatja annak hibáit ill. kiküszöböléseit, és ha elolvassa valaki ill. talál egy gyengén összerakott oldalt az urrá tud lenni rajta. Lehet túlbecsültem és csak egy a profik által összerakott programot vett igénybe, de ígyis úgyis csak egy kisstílű senki akik más tudását kihasználva, visszaélve rontják a cyber közösséget és jót röhögnek rajta, hogy megmutatta milyen nagy ő, pedig egyáltalán nem! Egyébként Nagyon remélem hogy a nagy FreddyD nem fogja abbahagyni emiatt, ez idővel csak egy kis tűske lessz mégha most egy elég nagy karó is, és folytatja munkályát mintha mi se történt volna, esetleg beleszőhetné ezt az akciót valamely poénosabb formában egy új videóba (pl.:legóemberkékkel vagy valamivel ahogy meglincselik a tudjukkit, vagy valami hasonló, de inkább FreddyDre biznám!)

N3tmaffi@ 2008.04.07. 22:04:50

NEM VARGA LÁSZLÓ! AZ ILLETŐ DUKE(HUN) egyik nagy ellensége... elkezdtem nyomzni.. azért szánalmas hogy vannak ien 13éves csírák akik másokat akarnak bűnbaknak azért mert nem jönnek ki egymással csak ennyi! :)

LASZ · laszomorte.blog.hu 2008.04.07. 22:07:49

Tényleg! Nem fizetni kell egy biztonságosabb domain-ért, hanem egyszerűen nem kell emberek blogjait feltörögetni. Aki pedig ettől érzi jól magát, az remélem egy senki lesz a további életében, aki nem tud semmit sem önerőböl elérni. És eleve gáz, hogy nem mondjuk a haverjaivel megy el vhova, hanem leül a gép elé, és randomra feltöri vki blogját. De lehet hogy hatred bloghackszexuális. Ebben az esetben megértőnek kell lenni vele szemben...

R J · www.gportal.hu/jackass 2008.04.07. 22:12:24

Hát nem tudom pedig egy ilyen domain lehetne a MI születésnapi ajándékunk a blognak;)

Victor 2008.04.07. 22:13:48

NE! álljunk mostmár le eddig jó volt bár ma már nem, de mostmár végképp unalmas meg dühtő is, ennek a blognak a viccelődésről kéne szolnia és az h egy ilyen ember feltörte a blogot nem jelenti azt h változtassunk a színvonlán, tegnap még jó h kiálltunk freddy oldalán mert hát azért mégis meg ma kb 2 óráig még úgy oké, de azt h már több mint egy napja tart ez a bélkifordítós anyán bosszúállós dolog ez már semmiképpen se jó dolog, értem? rossz. fejezzük be!

SzPeti91 2008.04.07. 22:14:34

hát ez nem volt semmi.

FollowWings 2008.04.07. 22:15:07

Igyvan! Szerintem is lehetne! Nekem van ftp-m, ingyenesen és teljeskörü (tesóm internet céget vezet), csak a domain nevet nemtom megváltoztatni, de ha kell odaadom szivesen én nem használom! Minden jogot átadok FreddyDnek!

James Earl Cash 2008.04.07. 22:16:10

Ez jó, most kezdünk átmenni, hogy három hozzászólás anyázás, utána egy nyugira intés :) Amíg Freddyd nem folytatja és tesz ki új videót, addig itt nem lesz nyugi, csak az fogja megnyugtatni a népet. A másik lehetőségre inkább nem is gondolok :D Nah, jó világmegváltást mindenkinek, én azért minden nap felnézek majd. Jó dolog ez a Rossz PC Játékok. Repsect XD

LASZ · laszomorte.blog.hu 2008.04.07. 22:18:01

Jól beszél Victor. Habár a mostani kommentek között is vannak vicces dolgok... De tényleg, itt nekünk nevetni kell, nem szitkozódni. Az olyan su***ó (ja boccs) emberekkel, mint tudjukki nem kell ennyit foglalkozni.

KEKHEM 2008.04.07. 22:22:11

hehe:) ÍGY VAN! Az ilyen embert tapasztalataim szerint az élteti ha minél többet beszélnek róla, mert addig is foglalkoznak vele.... Viszont amint órák múlva egy szó sem esik róla elmegy a kedve az egésztől:)
(bizok benne ganélelkű "hősünk" egész napokat tőlt el még a blogon és megeszi a feket fene - opsz :) )

Amúgy jól hallotam készül egy születésnapi videó???

James Earl Cash 2008.04.07. 22:25:18

@kekhem

Ha jól tudom tervbe volt véve, de jelenleg szerintem kisebb gondja is nagyobb ennél.

KEKHEM 2008.04.07. 22:37:37

elterelném a figyelmét erről az egészről, de úgy nehéz ha mindig mindenki ezen rágodik. szerintem elég sok "okoságot" kapott az utóbbi időszakban...

-=Vallabi=- 2008.04.07. 22:39:07

valaki esetleg nincs fennt travianon az 5. szerveren? :P

FollowWings 2008.04.07. 22:39:55

jólvan! Tényleg innentől legyen vége ennek a rágódásnak... holnaptól ne mondjon senki semmit ebben a témában, majd FreddyD ugyis jelezni fog felénk hogy hogyan döntött és hogy melyik segitségünkre tartana igényt vagy melyekre nem...
Ennyi

Koppanyvezer 2008.04.07. 22:45:47

Hajrá rosszpcjátékok! Hajrá Freddyd! Ez az az oldal amit iwiw mellett minden nap látogatok:) Imádom és ez kell a népnek! Ezt az embert el kell felejteni, holnaptól már minden a legnagyobb rendben lesz... remélem:)

KEKHEM 2008.04.07. 22:53:44

Nem csak TE vagy így szerintem! Én személy szerint már 3szor minimum végig néztem az összes videót...

@Freddyd!
Akarva akaratlanul már sokaknak isten lettél azzal, hogy a hosszú és kemény hétköznapokba "belecsempésztél" némi humort. (persze nem csak azért jók a videók, mert tele vannak poénokkal, hanem azért is mert mind szerkezetileg jól vannak felépítve, de a legfontosabb tükrözik a személyiséged, ami manapság nagyon ritka...)

Gabcikájja 2008.04.07. 23:11:40

Drága FreddyD!
Csak azt tudom mondani hogy kitartás!
Tudod amit már írtam és még mindig ahhoz tartom magam:)
Ne add fel!

VaĐmegy 2008.04.07. 23:27:23

Szeva FreddyD!
Ritkán írok neked(emlékeztető:iwiwkép sniperből barátom meg én voltam:D), általában csak szakmai tanácsokat a videókhoz, de most mégis egy más témában: baromi jól csináltad, szépen udvariasan! Nekem jó példa volt :) Bármi is legyen döntésed, tudd hogy sok rajongót és poenciális barátot szereztél. Többit majd e-mailben, ha akarod. Mi mindenesetre reménykedünk! Minden jót!

Insomnia 2008.04.07. 23:28:55

Tisztelt Freddy, tisztelt elvtarsak, barataim

Én követem (csodálom) FreddyD munkáját az első mesterlövész videó óta (ami a legjobb, a Big Rigs mellett), és eddig nem éreztem szükségét a regisztrációnak. De most úgy gondoltam, hogy legalább ennyivel jelzem, hogy még egy támogatója van, aki szeretné, hogy folytassa. De ha nem, azt is megértem, ez az Ő döntése, ha befejezi, amit alkotott, az kitörölhetetlen lesz a magyar Internet, de lehet h az egész net világából.
Hatred meg... minden amit eddig mondtak róla, neki, valósuljon meg, és még ez is kevés lesz. Ennyi emberrel kiszúrni, nem beszélve FreddyDről, aki őnzetlenül csinálta ezt az egészet.
A helyzet súllyosságát mutatja, hogy már ezen se lepődtem meg, várható volt hogy lesz egy ilyen is... :(
Sry hogy hosszúra nyúlt, sok sikert mindenkinek, és FreddyD mégegyszer: ne hagyd abba,
legjobbakat, maradok tisztelettel
Insomnia

Ricsa'rd 2008.04.07. 23:30:00

FreddyD!

Eddig nem írtam még kommentet, most jött el az ideje.
Végignéztem és olvastam mindent amit eddig összehoztál, és le a kalappal. Jókat röhögtem, díjazom nagyon az ilyen humort! Egy fárasztó nap után az egyik /csak az egyik! :D/ legjobb dolog átböngészni a blog legújabb témáit. Még egyszer köszönet, csak így tovább!
Ez a legutóbbi "incidens" kihozott viszont a sodromból. Az ilyen nagy arcú alakok mindig is irritáltak. Ha az enyém lett volna a blog, már meg lenne szüntetve, és hajtóvadászatot indítottam volna Hatred "kollega" után. Persze ezek csak az első felindulásom érzései.
Lehet hogy ért a feltöréshez a srác, de ettől még nem hacker a szó szorosabb értelmében. Ha mondjuk valamelyik kereskedelmi TV honlapját töri fel, vagy mondjuk az egyik nagy pártét, esetleg egy pénzintézetét, akkor azt mondanám, ez igen! De neeeem, arcos barátunk Freddy blogjával szórakozik, és be is vallja hogy nincs vele semmi baja máskülönben. Mit mondhatnék, bátor haditett volt barátom! Büszke rád a nép! Pont egy olyan emberrel kell kitolni, aki tanul még, a szabadidejében pedig INGYEN szórakoztató filmeket, blogot készít. Nehogy egy kis etikát vagy jóérzést gyakorolj, semmiképp. Tudom, ha ezt olvasod, maximum egy vigyorra futja, de komám, remélem pár nagy fülesnek gazdája leszel még az életben!

BGyRacer 2008.04.08. 00:09:20

Csak 1etérteni tudok Ricsa'rd-dal!!! Nem értem, h. hogy lehet 1es embereknek az én erkölcsi értékrendemtől ennyire eltérő ítélőképességük... Mert a cimbid "nem" választ kapott valamire, ezért szivassuk meg azt, aki nemet mondott és szüntessük meg emberek 100einek szórakozását, de véletlenül se kérdezzük meg mindkét oldalt a dologról. Ááá, hagyjuk, szomorú ez... Ha ez jelent valamit, én értékeltem és szerettem az eddigi munkáidat FreddyD, és, ha úgy döntesz, h. csinálod tovább, örülni fogok, ha tele a hócipőd és leteszed a lantot, elfogadom és tiszteletben tartom, de természetesen nagyon fogom sajnálni.

Üdv, legjobbakat: BGy

Bandita 2008.04.08. 00:17:32

Középföldjén ím újra béke honol!

_RAMiZ 2008.04.08. 00:50:48

hello! én ennek a kis "balhénak" a hatására találtam az oldara és nagyon teccik :) vmikor végignézem az összes videót 1et megnéztem jol tolod :) hajrá és ne add fel!

BattleSoldier 2008.04.08. 01:59:32

he feredy nem akarsz csinálni 1 terrorista szövetkezetet mert lenne rá jelentkező böven
megjegyzem: Ti már olyan szinten fanatisták vagytok hogy csak na már kezdem sajnálni hatredet :D

BattleSoldier 2008.04.08. 02:03:28

Freddyd szerintem ezek az emberek tűzbe mennének érted csak kapjanak 1 dedikált 1 és 2. éved dvd-t XD

roli poli 2008.04.08. 05:31:25

Hmm,lehet jól jött ez a kisbalhé?

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 07:34:16

fred! Az a legjobb döntés, ami sokaknak örömet okoz. Még csak most kezdted. Folytasd légy oly szíves!

Sharky007 2008.04.08. 07:59:58

Érdekes mennyi fanatikus rajongó van, mint ahogy az is mennyien ismerik a neved (pl bemegyek egy helyre ahol csak lányok vannak, elkezdek beszélni a blogról és tudják miről van szó)......
Freddy te sztár lettél, de olyan szinten hogy azért csinálod, mert szereted csinálni, illetve szereted hogy az emberek szeretik amit csinálsz....
A blogot bármikor újra feltörhetik, de ki tenné?
Amúgy, Hatredről az a véleményem, hogy összeállt valami aberált és egy hacker, az elején az "aberált" írta/diktálta a szöveget (ugyanis túlságosan kicsinyes az ötlet és a megfogalmazás sem egy idősebb normális emberre vall)Hatred meg csak az oldalt törte. A neve sem az övé....hallottam már ezt a nevet hackeléssel kapcsolatban.....
Szóval annyi a lényeg, hogy nem mondom azt hogy folytasd, azt sem hogy ne, ugyanis ez a te döntésed, de kár lenne a blogért...

Üdv: Sharky

BattleSoldier 2008.04.08. 08:02:50

Freddyd nem akarst kapányt indítani :D
csak mert lenne szerintem aki rád szavat :S

LeX 2008.04.08. 08:25:00

nem tudom miért kell ilyenekkel próbára tenni FreddyD türelmét...az az idióta faszfej gondolhatott volna arra is, hogy talán lesznek súlyosabb következményei is a "viccének", és hogy esetleg Freddy abbahagyja az egészet...

eroskrisztian 2008.04.08. 08:42:40

Sziasztok!
Szerintem jó lenne ha folytatódna a rossz pc játékok sorozat, mert freddyD tök jól csinálja a sorozatot meg a blogot!
Szerintem az összes videód szuper!
Én is megvettem a mesterlövészt és meghökkentő felfedezést találtam ugye lehet repülni azt észrevettem hogy ne haljon meg 1 kmes zuhanástól : nyomod folyamatosan a space gombot akkor nem halsz meg a zuhanástól! Meg lövöm a sakktáblát és folyamatosan jon ki belőle a darabkák ugyanez az ujságoknál! Figyeljétek meg annak a pacáknak akinek lobog a nyakkendője, amikor meghal akkor is lobog! Asszem a 3.plyánál van egy rab aki a levegőnek dől (annál a pacáknál azt mondom neki hogy, mijen fogkrémmel mostok fogat srácok)! Kipróbáltam a piros meg a sárga tűt semmire se jó csak meghalsz (de halhatatlan vagy),én ugy csináltam meg az utolsó pályát hogy nem volt töltényem (benyomtam magamnak az össze tűt és végigrohantam). Amikor az ujjal volt lövöldözés HONNAN VOLT LŐSZER??? Na mind egy... ez még semmi miközbe játszott a vadász az ujjával meg a maffiavezér helyben futottak az emberek mögöttünk...
Szerintem legyen 6. rész a mesterlövészből.
Ezért is szeretném hogy legyen több videód freddyD de ahogy te mondtad en is egyet értek veled A TE DÖNTÉSED!

eroskrisztian 2008.04.08. 09:00:15

www.videoplayer.hu/members/profile/nekidreus

FreddyD

Ha feladod mobilon meg itt is MEGTALÁLHATÓ LESZ A VIDEÓID. Nem koppointani akarok hanem csak feltenni a király videóidat! Mert akik nem járnak www.youtube.hu -ra azok is megnézhessék!

kekhem 2008.04.08. 10:36:45

Hihetetlenek vagytok!!! freddyD-re úgytünik nem igazán figyeltek, ha azt kérte h ne emlegesetek neveket és hagyjatok fel a téma "buzerálásával" akkor miért lehet felhagyni vele...
Ha freddyD akar valamit csinálni, akkor úgyis fog. Szerintem nincs neki szüksége olyan amberekre akik majd helyette bármit is cselekszenek az ő kérése nélkül...

A balatoni hiéna 2008.04.08. 11:58:25

"Tegnap majdnem blogrekord született, ezt már csak a Syobon Action überelte."

Ahhá!!! Minden világos immár!

kiskacsa113 2008.04.08. 13:42:38

hahó hatred figyelj 1 kicsit, te biztosan nagyon értesz ehhez ezért mondom
sűrgőssen leállnék a helyedben ugyanis ha így nyomulsz a hack terén azt is tudhatnád hogy van egy IP címed mely segítségével vagy tönkre fogják tenni a géped olyan vírussal amilyenről iciri piciri 10 éves fejed még nem látott sokat, vagy lenyomozzák hogy hol laksz és neked véged, oly sok ember nézi ezt a blogot vagy hallott már freddy-ről hogy többen is vannak, akik ezt 20 perc alatt elintézik, én a helyedben meghúznám magam
a másik meg, látom nagyon oda vagy magadtól hogy most olyan kemény legény vagy hogy feltörted, ez ám a komolyság, de azért had kérdezzek meg valamit, te a való életben mi leszel szerinted? azért így kérdezem mert életkorod valószínűleg 10-12 év között mozog, nyílván az osztályodba most nagy sztár lettél hogy véghez vitted, de azért úgy mégis aki ilyen korán kezdi abból később mi lesz?
vagy bűnöző vagy nem is fogsz élni sokáig, ez úton kívánom neked az utóbbit a haveroddal együtt, akinek oly nemes célból csináltad ezt hogy tönkre tetted egy ember munkáját aki azért dolgozott hogy mi szórakozzunk, köszi szépen
ez meg, hogy a haverod megcsinálta, hogy megnézhessük nagyban a videókat, amit elutasított PM-ben amit persze nem tudsz megmondani miért, aztán fel lett törve az egész majd itt vered a faszod, meg ilyeneket mondasz hogy: nyugodjatok meg, visszakapjátok a freddyD-teket, én is nagy rajongója vagyok... őszintén szólva, ha nekem ilyen "rajongóim" lennének mint te, röhögve futnék bele egy konyhakésbe tehát összefoglalva- itt az idő hogy elbeszélgessen veled apád és kapj egy jó nagy atyai pofont, kiírom mindenhova ahol látom az ótromba baromságaid hátha észreveszed, annyi biztos hogy a való életben nem szívesen ismernélek meg, bár méltán a betonba belekenném a csegevara fejed, de ennyit nem ér meg hogy ezért megismerjek egy ilyen szélhámos szarjankót aki anyuci meg apuci pénzén tengődik és egy monitor mögött nagylegény

fogyatek 2008.04.08. 14:16:59

szerintemén meg kihívtam Uri Gellert egy agy-párbajra. Majd a varázsbottal jól fejenbaszom! HÁHÁÁÁÁHÁÁÁÁ

Trees · http://lotyoi.mlap.hu/ 2008.04.08. 14:31:26

az rpcj alakúlása óta ezek a legjobb bejegyzések :,)

Near 2008.04.08. 15:13:12

szuper király vagy FredyD! köszi!

SamS 2008.04.08. 15:15:59

Hatred!

Biztos nagyon menő hacker vagy, de túl beszari vagy ahhoz, hogy töröld az egészet...

kemotox 2008.04.08. 15:44:41

ez a hatred egy szánalmas kis szar, még a végén ugy akarta beaálitani hogy ö milyen jofej h nem törli a blogot, pedig megtehetné... gratulálunk kedves hatred, elértél valamit az életben...

és freddyD fel ne add az ilyenek miatt, még a végén nem lesznek jo vidik amin röhöghetünk:D

M1si 2008.04.08. 18:37:46

Sajnos vannak ilyen emberek akik mások szórakozását akarják tönkretenni mert látják hogy valaminek ők nem a részük és hogy valamiből kimaradtak akiből mi nem és e miatt el akarják rontani hogy mi se élvezzük én 8. os vagyok az fél osztály látta az összes videód (hála nekem :D) és nekik is tetszik csak így tovább
ne hagyd hogy az ilyenek elvegyék a kedved

Schwarz XD 2008.04.08. 19:36:50

Sokan ellene vannak az erőszaknak és mindenki a nyugalomra int de kérem nem lehet egy olyan dolog mellett elmenni hogy feltörnek egy blogot, követelőznek, fenyegetnek és száraz bőrrel megússzák!!!! SZomorú hogy a mai világban ienek vannak! Az istenért merem állítani hogy több ezer ember szereti és követi ezt a blogot!!!
És egy szarházi miatt aki rajongónak nevezi magát megakad az egész FredyD majdnem abbahagyja egyszóval minden megváltozik!
Ez télleg abszudum!!
És aki azt mondja hogy felejtsük el az mégis meik részét nem érti annak hogy ez már nem homokozóban való kocsitologatás ez véresen komoly normális esetben kemény jogi eljárás von egy ilyen maga után!!
Nem mondhatjuk hogy jóvan jóvan most má elmúlt rendben kész!!Ha ienek megússzák akkor már télleg nem tudom hogy hol marad a világból a becsület ennek következménye lesz az biztos valakinek meg kell csinálni!!
Ha azt mondjátok ti nem akarjátok megbüntetni akkor nézzetek magatokba és zongorázzátok újra végig hogy mi is történt és rájöttök nem olyan piti dologról van szó!!!!!!!!
Az IP cím alapján meg tudnánk találni!!!!

W4RC3 2008.04.08. 21:04:28

@Ricsa'rd; kiskacsa113; Schwarz XD
teljesen egyetértek veletek
a számból vettétek ki a szót
tegnap zárolás előtt en is írtam volna egy hosszú levelet csak amikor el akartam küldeni kiírta hogy nem lehet és letörölte a levelem
kicsit pipás lettem, de örülök hogy van aki leírja és tisztán lát
remélem azt is valamelyikőtök olvassa a dícséretem...
amúgy a zárolás előtti 3. komment is az enyém...:P

Schwarz XD 2008.04.08. 21:11:55

olvastam és örülök hogy páran tisztán látnak

peticco 2008.04.08. 21:31:48

Ermm azthiszem lemaradtam valamiről....o_O

W4RC3 2008.04.08. 21:44:11

@Schwarz XD
kösz és abbahagyom az OFFolást ezennel...:P

_RAMiZ 2008.04.08. 23:26:11

egy jó minőségű pack jol jönne az eddigi vidikről mert amit youtuberől szedek az nem a legjobb :)

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.04.09. 12:08:43

Örülök, hogy újra van blog :D Ennél rosszabb helyzetet sose freddyD! Amíg rossz játékok vannak a világon ez a blog élni fog :D vagyis örökké... :)

Dini19 2008.04.09. 18:08:39

ekkora egy faszomci*ány embert hatred szemét paraszt!!utálom az ien embereket akik ellopnak valamit és zsarolnak,követelőznek...Sztem freddyd ilyen emberekkel nem kell foglalkoznod
megértem ha emiatt nem fojtatnád de akkor sok ember nem örülne annak...

Dini19 2008.04.09. 18:09:25

ja és igaza van m1sinek

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2008.04.10. 17:24:49

úristen tök le vagyok maradva és minden témában van 3-4-500 hozzászólás, valaki írja le most akkor mi a franc történt mi rémhír meg mi nem?? a hatred az micsinált?? help

BaD BoY 2008.04.16. 21:17:50

Csak így tovább nagyon jók a videók és a blog is krály.
Szerintem nem lenne rossz ez a mesterlövész blog mert ebben a játékban tényleg sok a hiba.
süti beállítások módosítása