Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Év legjobbjai szavazás

2008.12.29. 20:09 :: freddyD

Kicsit off, de adjátok le a voksotokat, hogy mely játékok voltak szerintetek a legjobbak!

Klikk

136 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr30847443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nazgrel (törölt) 2008.12.29. 23:44:31

balukaaaa: Egyet kell értenem veled, tényleg elég gázul lett évjáratilag csoportosítva. Se Assassins creed, se Witcher, meg még van 1-2 játék, ami erősen nem 2008as. (értékelésemen tisztába voltam ezzel) De hogy ne az egész hozzászólásom 'nem játszottam vele'/'nem érdemel annyit' alapú legyen, valamit csak be akartam rakni :)

Zombieboy5 (törölt) 2008.12.29. 23:47:58

Hát szerintem a Far Cry 2 a legszebb grafikával rendelkező játék(második a Crysis,csak hogy ne sértődjenek meg az emberek),év játéka meg a(szerintem elég jó)Fallout 3,legjobb Fps meg a CoD 5.

Herr Bärenfell 2008.12.29. 23:50:07

miaz hogy nem cod5 az első a legjobb multis játéknál?:Oa left 4 dead a legjobb multis játék.nincs is jobb mint co-op modban írtani a zombikat ráadást versus modban.hhm mmm

Navajonki 2008.12.30. 00:47:01

Sztem Bugok ellenére GTA IV érdemele gy év játékát... hisz tökéletes nincs...
Legjobb FPS: Crysis Warhead (Rövid de az a 6 óra fantasztikusan telik)
Legjobb Kaland/Akció: GTA IV (csak mer azon és AC-n kívül egyikhez se volt szerencsém)
LEgjobb szerepjáték: Fallout 3 kétségtelen!!!
Stratégia: Red ALert 3 (vagy Civ IV)
Verseny: Egyikkel se játszottam
Ritmikus: AudioSurf mer csak azzal játszottam
Sport: NHL09 (bár egyikkel se játszottam de hokipárti vok:)
Multi:semmin se multiztam
Grafika: Warhead mimás?
Legjobb film: Indy 4

Navajonki 2008.12.30. 00:50:49

@Balukaaaaa
"az új Indi film listára kerülése pedig személyes sértés."
MI bajod van az Indy4-el?

Zombieboy5 (törölt) 2008.12.30. 01:28:27

Ja tényleg? i a bajod vele? Szerintem hozta a színvonalat.

-Zé- 2008.12.30. 03:10:57

Na már megint ez... "Mi volt 2008 legjobb játéka ?" - Erre választhatsz 5 közül. 5 játék jelent meg 2008-ba ?

Nem sok értelme van egy ilyen szavazásnak, én próbáltam szavazni de az esetek 90%-ában nincs benne a lehetőségek között amire szavaznék.

Auchen 2008.12.30. 05:30:43

legjobb játék: Fallout 3
legjobb stratégia: C&C: Red Alert 3
legjobb Fps: Battlefield Bad Company
legjobb akció: Assasin's Creed
legjobb multi: Left 4 Dead
legszebb graf: Crysis Warhead
legjobb film: A sötét lovag

na ez az én favoritom

Auchen 2008.12.30. 05:36:40

ha nem tudnátok a Spore stratégiai játék, vagyis szimulátor 60-40%-ban

Auchen 2008.12.30. 05:39:09

egyébként a WALL-E mi a szart keres legjobb filmek között ?!

Auchen 2008.12.30. 05:41:30

egyébként amikre lehet szavazni az mind 2008-as csak akkor jelent meg Magyarországon

Jagdbitter 2008.12.30. 07:40:02

ú bazd..... Ennyire kemény mezőnyre nem számítottam a 3 kedvencem jelölt volt a legjobb díjra :P (Fallout3, GTA4, Gears of War2). Bár a legjobb versenyjátéknál eléggé meglepődtem, hogy a GRUD vezetett mikor sztem a Burnout Paradise százszor jobb, de ti tudjátok...

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2008.12.30. 08:34:51

Auchen 2008.12.30. 05:41:30
lol, nem. :) plusz az, aki torrentezik, az a külfüldi megjelenés szerint játszik.

Dick Assman 25 2008.12.30. 00:50:49
XD akkor te nem láttad az előzőeket vagy bármilyen más filmet életed folyamán. Egy ilyen jó sorozatot nem így kellett volna "lezárni". bár én még kinézem Lucasból, hogy még megpróbál 1-2 bőrt lenyúzni a témából. már látom is a címét:
Indiana Johnes és a Nyugdíjas-otthon fosztogatói ;)

szerencsétlen Lucas "elkurvult". pl a Star Wars sorozat 3 legújabb része is gyanúsan gyerekbarát volt és 1 nagyon picit gagyi, de szerencsére hozta a szintet. a fanatikusoknak már ez is sok volt (én szerencsére nem vok az, úgyhogy én nem rágtam be). bár Jar-jar-biggs (faszom tudja, hogy kell írni a nevét) bőven elég lett volna egy rendezői változatba.
Viszont ami idén kijött és ráaggatták a Star Wars jelzőt, az valami hatalmas világszarja és (!) animációs rajzfilm lett. sőt, még annak is szar (bármelyik animációs film alázza, ami a közelmúltban kijött).

aztán az új Indy filmmel végleg bebizonyította, hogy nincs helye Hollywoodban. Ha nem produkált volna jól a jegyeladáokkal (mert erre utazik szerencsétlen) biztos abba hagyta volna a munkásságát. De így még tuti hallhatunk felőle.
ja, és a film nézhetetlen volt...

Rudinho Jr 2008.12.30. 09:04:02

A legjobb sportjátékok közül hiányolom a Pest, más dimenziót képvisel, mint a most vezető Fifa (már ami a PC-s változatot illeti).

Ármin11 2008.12.30. 09:26:01

@Nicolas19: Ebben igazag van... meglepődtem...Egyébként a hülyék elkérnek pénzt a lénylaborra külön ami 1440Ft volt...
A rendes játék valami 9000Ft körül van...

Ármin11 2008.12.30. 09:30:20

@Nazgrel: Mi az, hogy nem láttad???
Még a Wall-e-t sem???
Én az Indyana Jonesre szavaztam...XD

Ármin11 2008.12.30. 09:37:02

@balukaaaa the master: Igaz,hogy az ideji Indy film a legrosszabb a 4 közül, de még mindig jobb a Wall-e-nál!XD Idépzem(kiejtés):-vóli, -éva, -vóli, -éva......

Ármin11 2008.12.30. 09:41:36

@Dick Assman 25: Hajrá Indiana Jones!!!
Bár a 4 közel sem a legjobb Indy film:P

Ármin11 2008.12.30. 09:45:40

@balukaaaa the master: Te véletlenül nem Kis Bálint vagy Sopronból?

Ármin11 2008.12.30. 09:51:28

@balukaaaa the master: Ebben igazad van...Mi a francnak kellet a végére az az istenverte ufó???A raktáros jelenet olyan k**va hosszú aztán az egész összevan csapva

penge96 2008.12.30. 10:28:07

Én a GTA IV megjelenésének napján már megrendeltem a játékot,de szerintem a grafikája még nem éri el a Crysis szintjét,ezért csak a második,de nem hsizem h a GTA-t valaha is a szép grafikája miatt szerettük,meg amugyis ő lesz az évjátéka és csak az számít :D

penge96 2008.12.30. 10:30:59

Jah és lehetséges h a Wotlk azért nincs jelölve semmire,mert kiegészítő,de ezt csak én mondom.

McKenny 2008.12.30. 11:14:55

sztem hülyeség a fele. Egyedül a sötét lovag-ban értettem egyet, de az Indiana Jones is nagyon ott van...

1, Miért a legjobb játék a GTA IV? Nagyon sok újság megírta már, hogy a World of Warcraft: Wrath of The Lich Kingből egy hét alatt 11 Millió-t adtak el.. 1 óra alatt(amint kiadták) 5 millió kelt el. GTA IV ehez képest sehol se sincsen. Aztán a GameStar(most nem a magyarra gondolok magyar) 99%-ot adott csak a grafikában találltak hibát.

2, Legjobb FPS... CoD WaW :D Sztem mindenki ismeri, vagy látta a youtubeon, hogy!: Több mint 10 játékból lopták az anyagot(értem itt az Objecteket, Texturákat, ésatöbbit)... Akkor nem a CoD WaW a legjobb,hanem az a 10 játék ahonnan lopták.(Multiban értem, hogy miért CoD WaW nyert, ott a CoD-ok verhetetlenek :P)

3, Stratégiaiaknál meg a Spore, és a Red Alert 3 bukott egy szépet :P De ezt már annyira nem hozom szóba, mert mindenki tudja :DD

4, És amiért felháborodtam, az a FIFA 09 volt. Én a FIFA 2002 WC óta játszom a fifákkal, de ez szentség törés :D FIFA 2002 WC(aki játszott vele tudja, hogy überjó soksok buggal). De most komolyan, csak a grafika változott, és a Be a Pro rendszer(ami szép javulás egy FIFAnál ami 3 évig ugyanolyan), de ez kevés... Nagy kocka létemre NHL, Madden, és NBA2k9 is megvolt, amik sztem 2-3szor jobbak mint a fifa (már csak a fifa-ra focikedvelő urak\hölgyek szavaznak, de a PES is jobb, ami egy Konami o,O!)

:DD Jöhet a sok "köszönjük emese, de én alátámasztottam a gondolataimat, és ha kérhetném csak értelmes emberek írjanak vissza, hogy meglátásom miért volt más az övékhez képest ^^

2002 2008.12.30. 11:21:24

emberek keljetek már fel a COD WAW egy marhaszar játék!! közélbe se ér az egész a 4esnek!

Auchen 2008.12.30. 11:21:27

nem tudom miért cseszi le mindenki a red alert 3-at, elég jó játék lett szerintem

Auchen 2008.12.30. 11:26:13

egyébként ha megnézitek a pcguru-n az van kiírva az assasins creed-re, hogy április 11-én jelent meg Magyar honban a bioshock-ot meg 2007 augusztus 24-én adták (úgyhogy tényleg nem illik a listába)

Auchen 2008.12.30. 11:27:29

@Killerking: bocs nem szoktam torrentezni :)

memphiS 2008.12.30. 11:27:43

a stalker: clear skyt kár volt kihagyni. én a world at warra szavaztam, de ha az is ott van

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.12.30. 11:52:18

Ok, akkor én is beleszólok, bár reálsi szavazást meg döntést hozni nagyon nehéz, szinte lehetetlen.
Kezdem az év legjobbja kategóriával. Itt pont kimaradt, ami szerintem a legjobban megérdemelte volna, World of Goo. Mindenhol agyonra dicsérik, nekem is az egyik kedvenc játékom, és ő máshol év játéka díjas lett, itt nincs a listán se.
Van még ami ide mit írni, de most jöna köv téma, a akci/kaland.
Elősször is nem értem, miért kell egybevenni ezt a kategóriát, másodszor, meg az Assasin mit keres ott? Annyira nem volt jó játék, hogy több éven keresztül jelölni lehessen..

Stratégia: A Red Alert 3 mat rengetegen félreismerik, mert nem ismerik, sztem nagyon jó játék lett, de elismerem, hogy a viszonylag gyenge mezőny miatt lehet első.
De még ez a gyenge mezőny sem annyira jó kifejezés, a többi nem kapott nagy vízhangot.
A spore mellesleg nem tudom mit keres ott, amikor majdnem mindegyik kategóriába jelölhetni kéne, mert egy teljesen kevert játék, én rá nem mondanám, hogy ez egy stratégia, főleg nem elsőre.

A Versenyjátéknál a szavazás állásával nem értek egyet, de hát ez is csak a PC-s erőviszonyokat mutatja a szavazók körében. Év játéka teljesen egyértelmüen mindenhol a Burnout, egyedül kicsiny hazánkban lehetséges ez máshogyan.

Legjobb sportjátéknál sem tudtam, sírjak vagy nevessek, mit keres ott a 2006-os WII Sports???? Ennyi erővel már tényleg lehetne a GTA 1 vagy a Red Alert 2 a listán...

A legjobb multira még nem mertem rányomni, és én utálom a WoWot, mert sok haveromat "elrabolta", de akkor is a legújjabb kiegészítője minden PC-s eladási rekordot megdöntött!!! És nincs fenn a listán, sírok, és kínomban röhögök... Nem vagyok gonosz ember, de de ezt nem bírom elviselni. Ha rányomok, és a GTa fogja vezetni a mutltit, akkor kikészülök, na megnézem...

Pfúú, megnyugodtam, nem ő vezeti.
Mellesleg egy Red Alert 3 mat is betehettek volna a kategóriában, ugyanis a multija nagyon visz mindent, plusz kooperatív módos a teljes játék, ami megint csak megérdemelné hogy a kategóriába kerüljön.

Legszebb grafika, legyen a Crysis, BÁR HOL VAN A FAR CRY 2???

Az év legjobb filmje nálam a trópusi vihar és a Batman volt. Ennyi.

A szavazás eredménye a legjobb hírverést kapott játékok között folyik, ezt látni lehet az eredményekben, és nem tekintem mérvadónak ezt a szavazást, ez inkább ki mit töltött le, és mit nem törölt le 2 perc után.

Sajnos a szavazás legjobbjai ilyen játékok (általában) tisztelet a kivételnek, mert szerencséra vannak olyanok is.

Ennyit szerettem volna, és senkit nem akartam megbántani, pá.

rooter18 2008.12.30. 11:56:45

Legjobb játék: GTA 4
Legjobb akció: GTA 4 (:
Legjobb FPS: Bioshock
Legjobb szerepjáték: Fallout 3
Legjobb stratégia: Red Alert 3
Legjobb versenyjáték: Midnight Club: Los Angeles
Legjobb ritmikus: Guitar(Heroin)Hero
Legjobb sportjáték: Hát ha nincs ott a PES akkor FIFA 09. De csak azért mert Xboxon a legjobb. PC-re már gagyi.
Legjobb multi: Call of Duty: World at War
Legjobb grafika: Crysis Warhead
Legjobb film: A Sötét Lovag(Mindenki nézze meg de csak miután a Kezdődik!-et is látta)

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.12.30. 12:04:09

balukaaaa the master, véletlenül sem értek egyet a 12 éves kor fölötti Spore kritikáddal.
A) a játékokat nem csak a 13 és az a fölötti embereket csinálják, szóval ez rossz érv.
B) a Spore nagy ötlet, a megvalósítása csak a felületes, egyébként nagyon jó játék!

A Star Wars filmről meg az a véleményem, ha láttad volna (mozi, vagy bármilyen HD felbontású változatban, a letöltött DivXed nem érdekel) akkor átérezhetted volna azt a látványt és a Star Warsos hangulatot, ami átjött, ugyanis végteleneül részletes animációk, nagyon kellemes tiszta felületekkel lett megcsinálva.
Van benne pár elszólás, ami nem kellett volna, és a gyerekbarátság sem mondható annyira a film rovására.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.12.30. 12:05:06

legjobb multi akkor is a L4d szerintem :) mindíg változik, nincs 2 ugyanolyan kampány, mert egyátalán nem skripteltek az ellenfelek :)

jungleman 2008.12.30. 12:17:57

Miért nincs sehol sem a stalker clear sky?
pedig az is szép...

Bourney07 2008.12.30. 12:34:37

Az Év Legjobbja jelöltek:GTA IV(bár a bugok miatt gondolkoztam rajta egy kicsit)

Legjobb Akció/Kalandjáték:GTA IV

Legjobb FPS jelölt:Call of Duty:World at War

Legjobb Szerepjáték jelölt: egyikkel sem játszottam de legyen a Fallout 3

Legjobb Stratégia játék:Egyedül a Spore-al játszottam bár nem nagyon fogott meg tényleg kicsit gyerekes de mondjuk a lányoknak jó szórakozás :)

Legjobb Versenyjáték:GRID(Miért nincs itt az Undercover?)

Legjobb Ritmikus játék:Guitar Hero:World Tour

Legjobb Sportjáték jelölt: NHL 09(Fifa nem fogott meg, szerintem borzalmas az irányítása)

Legjobb multi: CoD:World at War

Legszebb grafika: Crysis Warhead

Legjobb film: Nekem tetszett a Sötét Lovag,Vas ember,Indiana Jones is de az utóbbira szavaztam.


Bocs, ha valakit zavart hogy ezt leírtam,és lehetett volna egy kicsivel több választék is. ;)

M.Peti 2008.12.30. 12:38:22

A spore tényleg jó játék meg a red alert 3 is. Én nem annyira néztem mg a többi témakört mert az ottaniakat max hallásból ismerem. Azzal meg egyetértek hogy a spore gyakorlatilag bárhova kerülhetett volna :D A RA3 kooperatív módját meg imádom, mióta kitolam a campaign-t, alig scinálok mást azon kívül hogy új játékosoknak segítek :D

M.Peti 2008.12.30. 12:40:04

Ja és még vmi: egészen meglepődtem, hogy milyen könnyen találtam magyarokat a RA3ben! igaz a télisünet előtteggyel se találkoztam de a télisznet első 5 napjában mindig találkztam legalább 1 új magyar emberrel :D

Viktor88 2008.12.30. 13:17:45

hát én mindegyikre tudtam szavazni, nem tudom, a WoW-ot tényleg kár hogy kihagyták... de ami szerintem elég baj ezzel a listával, hogy a TPS-ek és a platformjátékok egy kategóriában vannak... szerintem ha különveszik mondjuk a Prince of Persiára, a Mirror's Edge, LittleBigPlanetre és még ilyenekre és a GoW meg a lövöldözős játékok is külön kategória lett volna sokkal jobb lett volna...

Viktor88 2008.12.30. 13:22:14

de azért leírom kikre szavaztam :)
Év Játéka: GoW 2, a GTA annyi szavazatot kapott, és engem nagyon jól elszórakoztatott :)
Akció/Kaland: Prince of Persia, szerintem az egyik legjobb játék idén
FPS: Cod:WaW, nem tudom mért szólják le, jó nem olyan jó mint a 4, de szerintem még így is a legjobb idén
Szerepjáték: Fable 2, nem tetszik a Fallout (:
Stratégia: Endwar, szerintem egy teljesen új megoldás
Versenyjáték: GRID, grafika,hangulat,játékélmény, minden a legjobb
Ritmikus játékok: Guitar Hero World Tour, szerintem a Rock Band nem annyira jó
Sportjáték: FIFA 09, Xboxon hatalmas :)
Multi: Cod:WaW, a CoDot még a L4D sem nyomhatja le
Grafika: GTA 4, hiába jó a Far Cry 2, Liberty City powa
Legjobb film: ez a kategória nagyon rossz, rengeteg olyan film nincs itt ami megérdemelné, de a Sötét lovag így is jó

arniXX 2008.12.30. 13:46:11

A Prince re én is szavaztam,jó játék.
A spore is tetszett de a "vége" erőltetett már amennyire végnek lehet nevezni mert ugye igazi vége nincs.A red alertet multyba nem próbáltam,biztos jó.

McKenny 2008.12.30. 13:52:28

Utána jártam :D Keressetek rá google-ön :D Ez csak egy kis magyar szavazás.. :D Már a wow megkapta a legjobb játék díjat. az FPS-t nem értem, mert a CoD WaW nyerte... :D Mindegy, lehet csak nekem van rossz véleményem rola. :D Grafikait nem írták sajnos sehol. Multit is a CoD WaW, stratégiait a RedAlert 3(ami szerintem nagy csalódás, mert a 2-höz képest nem darált annyira). GTA IV is nyert vmit de nem emlékszem :D Google a barátod^^keress rá

heffi 2008.12.30. 14:16:10

Left4Dead vagy GTA4 lesz a legjobb.

Nazgrel (törölt) 2008.12.30. 14:22:33

Ármin11: Nem, igazából indyn kívül egyiket sem láttam :) Annak is csak a felét, mert valamilyen okból nem fejeztem be, utána meg már nem volt kedvem hozzá :) De ígérem majd mind megnézem :P ...vagy nem.

MathiaZking 2008.12.30. 14:26:29

Nemtom lehet h meg fogtok kövezni, de legjobb film a Wall-e:D (najó, talán tényleg a sötét lovag de erről pssszt...)
Legjobb rpg a Fable 2. (kicsit rövid, talán az nagy gond) A fallout 3-at én se szeretem,
pedig az obliviont nagyon bírom.

Gmen 2008.12.30. 15:00:58

a World of Goo-t én is hiányolom!
amúgy a Tomb Raider UnderWorld is bekerülhetett volna, az is kurva jó graffal bír, és jó játék...
hát igen, a Wrath of the Lich King is helyet kaphatott volna...

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.12.30. 15:07:14

@balukaaaa the master: Az indy 4 azért olyan jó mert a forgatók ÉLVEZTÉK amit csinálnak, az első 3at pedig komolyra vették ;)

zack6663 2008.12.30. 15:41:36

A crysisWarhead-isnek mindenhol ott kéne lenni kivéve a sratégiga és a zene között :)
Annak kéne a legjobb játéknak lennni.Ez a véeményem.

Nazgrel (törölt) 2008.12.30. 15:51:26

Zack: igazából ha nem warheadről beszélnénk, akkor delta fokozaton rengeteg helyen taktikázni kell a túléléshez, tehát ilyen szinten az is bőven beletartozik a stratégiai játékokhoz. (ha már a spore-t odasorolták)

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2008.12.30. 16:24:21

Ide vagy oda: ahol volt Left 4 Dead arra nyomtam mert nekem naon tetszik igaz a grafika nem vmi Far Cry 2 de a fizikája, a mesterséges AI és a többi pozitív , jó dolog.Szerepjátéknál eggyértelmü hogy a Fallout 3

mattbaker http://hardverapro.hu/apro/uj_asus_drw_2 2008.12.30. 18:02:19

elég érdekes h mennyire fanatikus codosok is vannak itt....a crysis warhead rövid volt ezért a codra szavazott:D egyik se volt több 5óránál, de a crysis single legalább nem volt unalmas:D

zack6663 2008.12.30. 18:06:58

Én a sima Crysis-t végigvittem deltán megküszködtem vele:)
De szerintem sokkal jobb lett a sima mert a Warhead-ban sok a bug.
De azért jó:)

Blake11 2008.12.30. 18:37:35

szentem a legnagyobb dobások idén a Crysis,Left 4 Dead,Cod5

Nomad96 2008.12.30. 18:41:49

@Blake11: szerintem a Far Cry 2 kihagytad szentem elég nagy dobás volt.

Nomad96 2008.12.30. 18:45:16

@Blake11: ja és a GTA 4 is nagy dobás volt.

jungleman 2008.12.30. 20:06:33

nos, szerintem ami idén jött egy nagy kiadótól, vagy egy híres sorozat része, az mind nagy dobás
(és a legtöbb benne is van a szavazásba)

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2008.12.30. 20:18:58

Kicsit off,de ha már Far Cry 2,akkor vki megmondaná,hogy amikor elindítom a játékot akkor mért jön elő az a kis kép a főhőssel,és utána semmi?Eddig ment a játék :/

Nomad96 2008.12.30. 20:39:37

@greenguy747: úgyértem a menüjébe se?

McKenny 2008.12.30. 20:50:49

AKIT ÉRDEKEL, HOGY MIK AZ ÉV JÁTÉKAI AZ EGÉSZ VILÁGON, AZ OLVASSA EL(Yahoo Forrás):

Legjobb Sport Játék 2008ban: Madden NFL 09
Legjobb Party Játék 2008ban: Rock Band 2
Legjobb Akció Játék 2008ban: GTA IV
Legjobb Menedzser Játék 2008ban: Cooking Dush
Legjobb Logikai Játék 2008ban: Beyeweled Twist
Legjobb Rejtett Objektumos Játék 2008ban: Mystery Case Files: Return To Ravenhearst
Legjobb Stratégiai Játék 2008ban: Civilization Revolution
Legjobb Role-Playin Game Játék 2008ban: Fallout 3
Legjobb Verseny Játék 2008ban: GRID
Legjobb Grafikával Rendelkező Játék 2008ban:
Fallout 3
Legvárattabb Játék 2008ban: World of Warcraft: Wrath of The Lich King
Legelkeltebb Játék 2008ban: World of Warcraft: Wrath of The Lich King

+ Infó(csak az utsó kettő játék miatt).
Legkeresettebb árucikkek(Media Markt, Saturn, Stb)Ez is szintén 2008ban

World of Warcraft: GameCard
World of Warcraft: Wrath of The Lich King
World of Warcraft: BattleChest

Ez asztán Blizzard Termék :D De ha már blizzard, akkor még ott van az élen a Diablo, és a Warcraft 3 uj mod-ja, amivel még nem játszottam =)

yondaime 2008.12.30. 20:54:45

rosszpcjatekok.blog.hu/2008/12/29/ev_legjobbjai_szavazas?fullcommentlist=1#c4368967
Nem igaz. Lehet hogy sokan nem játszottak a crysisal mert talán esteleg a közepes grafikát vinné a gépük de ez nem mentsék arra hogy akkor ne nézzünk rola video-t. Én az összes grafikajelöltröl néztem kb. 5 vidit bár alapba amerikába 2008 legjob grafikája a crysis warhead volt de azért utánanéztem. és csak az után nyomtam a voksot a crysis-ra. De hogy a GTA 4 az év legszeb játéka? Már bocs de ez röhely.

Nomad96 2008.12.30. 21:20:54

@greenguy747: frissitsd a driveredet szentem.

Richie1986 2008.12.30. 21:29:36

Úgy látom még 1 komment és meglesz a 100. Leszek a 100. :)

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.12.30. 22:35:02

Nem lehet seholse szavazni a Warhammer 40000 Dawn of War Soulstormra.
Pedig aki ismeri, az alátámaszthatja, fantasztikus a grafikája, nagyszerű a játékmenet, szerintem óriási stratégiai játék. És a zenéje se utolsó!

Richie1986 2008.12.30. 22:53:57

Én nem szeretem a stratégiai játékokat! Én inkább a sportos + az autós játékokért vagyok oda :) néha-néha egy kis háborús is szóba jöhet!

Blake11 2008.12.30. 23:42:46

@Nomad96:neked a Far Cry 2 nagy dobás?-ne nevettes(oké a grafika szép)de unalmas monoton az egész
gta4-többet vártam

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.12.31. 01:35:14

Blake11: túl nagyok az igényeid...

Richie1986 2008.12.31. 07:31:10

Jó reggelt!

Ma délután videó :)

killzone291 2008.12.31. 08:37:56

Te jó isten! Év játéka GTA4????
Mellesleg grafikában nem azért, de hányan játszottak a Metal Gear Solid 4-gyel? [Nyugalom tudok mondani részeket amik rendesen alázzák az itteni összes játék grafját :)] Ahogy látom ezen a honlapon 90% PC-s és talán van 10% konzolos. Pl. Far Cry 2 benne van a legjobb FPS-ekben,csak kiváncsiságból játszott is vele valaki? Jó mondjuk a multija nem rossz,de a kampány egyszerűen szar. Vedd fel a küldetés menj el a pálya másik végére aztán vissza és ezt egymás után többször. A sztorijáról no comment inkább egy 0.
A szerepjáték kategória jó bár sztem kihagyták az új WOW-ot [nem szeretem,de azért ott lenne a helye sztem :)].
Strat az jól lett szintén összeállítva.
A legjobb multiból valahogy kimaradt a Resistance 2 van benne pedig 60 emberes multi meg 4 playeres coop online meg offline(ha jól emléksze a coop adatokra).
Az év játékánál pedig egyedül a Gears of War 2 meg a MGS4-nek kellene küzdenie az 1. helyért. Legjobb akció/kaland-ban meg előrébb van a Tomb Raider:Underworld mint a MGS4 na ez egy vicc!!!!
Nekem talán ennyi lenne a véleményem erről. Mellesleg GameTrailers-en a Software Line-up-ot ajánlom pár ember figyelmébe. www.gametrailers.com/player/43916.html
Szerintem mellesleg a GTA4 egyáltalán nem érdemli meg az év játékja címet. De ez az én véleményem én csak egy vagyok a sokból.

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2008.12.31. 09:26:14

Ármin11 2008.12.30. 09:45:40
XD nem. csak beszóltam, mert idegesítessz ;)
és már így is sok itt a kispöcs kommentelő...

Abydos 2008.12.30. 12:04:09
na-na! a Spore-on én szétrágtam az asztalomat, annyira ideges voltam. azt hittem, hogy legalább "megváltja a világot", ehelyett "meghalt a bűneinekért". XD rémgagyi lett és röhejesen rövid (pedig általában én kétszerannyi ideig játszok mindent, mint mások)
az új Star Wars filmnél pedig elfogult voltál valld be. fájt ezt mondani, de a pixar jobb mozikat csinál...

McKenny 2008.12.30. 20:50:49

lol, akkor ők nem hallottak a warheadről :D

Ármin11 2008.12.31. 09:42:18

@Nazgrel: Csak az Indy-t kell látnod...
A Wall-e személyes sértés, hogy felkerült és a Mamma Mia!-című filmről már ne is beszéljek...XD

benceray 2008.12.31. 09:44:43

GTA IV 4 ever! Szerintem ennek a játéknak van a legjobb grafikája. De ez csak az én véleményem!

Ármin11 2008.12.31. 09:54:13

@benceray: Egyet értek, olyanok vannak benne mint hogy csak a kocsi egyik oldala törik össze a fal is betörik, szerintem király!!! Vannak benne jó kis csalások...Pl:helikopter a mobilodból lehet előhozni és úgy nevezi a játék ,,Annhillator'' akkor FBI-os kocsi amit úgy ír: FIB buffalo.Van olyan bug, hogy felrepülsz az Annhillatorral egy magas épület tetejére és elővarázsolod a FIB Buffalo-t és leugratsz vele...Repülsz, repülsz és ha kerékre érkezel semmi baja a kocsidnak és neked sem...XD

benceray 2008.12.31. 09:56:08

killzone291

Te meg játszottál már a GTA 4-el. Élethű, könnyebb meg minden. Végre nem olyan mint az
eddigi GTAk hogy csinálj olyan küldetéseket amiket még kóddal is nehéz megcsinálni. Ja meg sokkal könnyeb megmenükülni a rendőröktől.
MEGÉRDEMLI AZ ÉV JÁTÉKA CÍMET!!!

Bocs emberek hát de a kedvenc játékomat szidja. Amúgy anno játszottam a Metal Gear Soliddal (1-el) és olyan fostlaicska hogy az
már fáj. Nem is értettem hogy tudták azt szeretni.

benceray 2008.12.31. 09:58:09

Ármin11

Meg kitudsz repülni a szélvédőn! :D

Richie1986 2008.12.31. 11:06:26

Boldog új évet kívánok freedyD és a többieknek! :)

Fender 2008.12.31. 11:29:18

Nagyon le van pusztulva a gépem, mert a felsorolt játékok egyike sem menne rajta:(

jungleman 2008.12.31. 11:40:57

jajj, emberek hát a spore-nál nagyobb hülyeséget még életemben nem láttam...:(
-------------------------------------------
szerintem a Prince of Persia megérdemelte volna a jelölést a grafiukához is, hisz csak rá kell nézni... gyönyörű... ;-)

aki nem ismerné:
www.pcdome.hu/image.php?image=/gallery/3488/image26.jpg&caption=

www.pcdome.hu/image.php?image=/gallery/3488/image28.jpg&caption=


(ez gameplay kép, az emberek olyanok, mint ha rajzolva lennének, és mégis 3D-benj csodálhatjuk)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2008.12.31. 11:49:46

legjobb filmben a dark knight mindent ver, nincs vita, mondjuk a szavazatok magukért dumálnak... amúgy ha tehettem, általába a left4dead-re szavaztam, cool játék:D

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.12.31. 11:58:43

Ami neked az év csalódása, vagyis a Spore, az nekem a Prince of Persia, ordítoztam annyira egy rakás ..... Na mind1, ilyen könnyű játékot életemben nem láttam, és komolyan idegesítő, hogy ilyen könnyű, a sok amerikai kis gyerek had játsza végig csukott szemmel... Nem részletezem, de egy cilág omlott össze bennem, mégpedig a Prince of Persia világa, és ez nálam nagy szó.....

benceray: Elösször is gratulálok, ha nem tudod végigvinni kód nélkül a GTA-kat, és megfutamodsz a kihívástól (mint az előző PoP példámban), és neked a könnyebség a jó.

A másik, ugyn a ne vedd már a szádra ilyen szinten a Metal Gear Solidot, TE mint 12 évesnek (plusz minusz 1-2 év) fogalmad sem lehet, hogy azok a játékok, amit te csont nélkül le "fostalicskázol", az régen mennyit lendíthetett azon, hogy most itt tartanak a videójátékok, és nem most kezdünk el "fostalicskákkal" játszani. Vagy tisztelt ezeket a régi játékokat, vagy hallgass, mert nem férsz bele egy ilyen játékos közösségbe.

Amit FreddyD bemutat, azok tényleg rosszak, és nem rég készültek, vagy olyan játékok amik a SAJÁT idejükben rosszak voltak. Mivel a kommentetből kivirít, hogy neked nincs semmilyen tapasztalatod a videójátékok terén, én nem szólalnék meg többet a helyedben ilyen okostojás szinten, régi JÓ játékról jót vagy semmit...

Ez ki kellett hogy jöjjön belőlem, egy ilyen komment után...

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.12.31. 12:00:34

Ami neked az év csalódása, vagyis a Spore, az nekem a Prince of Persia, ordítoztam annyira egy rakás ..... Na mind1, ilyen könnyű játékot életemben nem láttam, és komolyan idegesítő, hogy ilyen könnyű, a sok amerikai kis gyerek had játsza végig csukott szemmel... Nem részletezem, de egy cilág omlott össze bennem, mégpedig a Prince of Persia világa, és ez nálam nagy szó.....

benceray: Elösször is gratulálok, ha nem tudod végigvinni kód nélkül a GTA-kat, és megfutamodsz a kihívástól (mint az előző PoP példámban), és neked a könnyebség a jó.

A másik, ugyn a ne vedd már a szádra ilyen szinten a Metal Gear Solidot, TE mint 12 évesnek (plusz minusz 1-2 év) fogalmad sem lehet, hogy azok a játékok, amit te csont nélkül le "fostalicskázol", az régen mennyit lendíthetett azon, hogy most itt tartanak a videójátékok, és nem most kezdünk el "fostalicskákkal" játszani. Vagy tisztelt ezeket a régi játékokat, vagy hallgass, mert nem férsz bele egy ilyen játékos közösségbe.

Amit FreddyD bemutat, azok tényleg rosszak, és nem rég készültek, vagy olyan játékok amik a SAJÁT idejükben rosszak voltak. Mivel a kommentetből kivirít, hogy neked nincs semmilyen tapasztalatod a videójátékok terén, én nem szólalnék meg többet a helyedben ilyen okostojás szinten, régi JÓ játékról jót vagy semmit...

Ez ki kellett hogy jöjjön belőlem, egy ilyen komment után...

Ármin11 2008.12.31. 12:11:32

@benceray: Az igaz ha túl gorsan ütközöl neki valaminek!XD

Ármin11 2008.12.31. 12:14:29

de ha helikopterrel vagy és kiugrassz a levegőben akkor 5000-szer 360°-os fordulatot vesz az ember!XD

Legós 2008.12.31. 12:36:06

mikor jön a szilveszteri kiadás pontosan nem lehet tudni?

Richie1986 2008.12.31. 12:59:45

Délután valamikor azt írta múltkor :)

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.12.31. 13:01:25

emberek, még ne írjátok hogy boldog új évet! éjfél még messze van!
még bármikor megtámadhatnak minket az idegenek! :D

Sarg3 2008.12.31. 13:51:19

@Blackhawk
Attólmég tellik az idő! Bár lehet hogy mindenkit bepakolnak egy időgépbe :D

McKenny 2008.12.31. 13:53:21

@balukaaaa the master:
Ezek a legjobbak, de volt még 5 különböző minden téren. Természetesen erre körülbelül 50 millió szavazat érkezett(összesen) és így kapták meg az eredményt.
Írd be a google-be: best game of 2008 year. és még odabiggyesztheted, hogy Yahoo(mert a yahoo indította a szavazást).

mattbaker http://hardverapro.hu/apro/uj_asus_drw_2 2008.12.31. 14:20:01

@Ryper.... kurva nagy láma vagyok mert fegyvert se kell használni ahoz h végigvigyem a játékot? mi köze a kettőnek egymáshoz?....veteránon is végigvittem megnyugodhatsz, valószínűleg nem vagyok olyan, mint te és ugatok anélkül h megcsináltam volna....nem is értem miről beszélsz köze nincs a te rendkívül magasröptű hozzászólásodnak az enyémhez:D látszik h a cod a neked való amiben sokat kell gondolkozni...kösz h megtiszteltél egy ilyen színvonalas hozzászólással menj codozni...

Legós 2008.12.31. 14:23:04

kösz a választ ja és B.U.É.K. ha ma már nem jönnék

Legós 2008.12.31. 14:28:48

ja és küldtem egy mailt

bloo 2008.12.31. 15:00:22

Jah, de várom már az új vidit:D

Legós 2008.12.31. 15:11:02

mit is fog bemutatni?
miylen psp játékot?

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2009.01.01. 16:55:41

@Sarg3: én konkrétan a "boldog" szóra értettem :)

Nomad96 2009.01.02. 17:56:18

@Blake11: nekem a Far Cry 2 igen is (nekem legalább is)nagy dobásnak számított ha neked monoton az a te bajod.
süti beállítások módosítása