Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

For Sale in Hungary only

2009.10.19. 22:14 :: freddyD

Nézem a Collegehumor új Bleep Bloop videóját és valami észbontóan fos játékot mutatnak be. Ez olyan rossz, hogy még konzol sem kell hozzá, hanem csak simán a dvd lejátszódba kell rakni. (Azt hittem ilyen megoldás eddig csak Legyen ön is Milliomos-hoz készült)

Ha valakinek van egy kópiája ebből a ritka darabból, nagyon megköszönném ha eljuttatja hozzám, mert ezt nagy örömmel bemutatnám :P 

Itt van a játék hivatalos trailere

53 komment

Címkék: bizarr drug wars

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr521461937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzegabi 2009.10.19. 22:16:11

hát ez mekkora hülyeség :D

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2009.10.19. 22:30:35

Ezen most kurvajót röhögtem... ök meg rajtunk:) Kellemetlen...

atvi.hu · http://www.atvi.hu 2009.10.19. 22:32:00

Ráadásul több ilyen is van... Nagyon gáz. :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.19. 22:38:56

Húúú ez mekkora már :D
Ezzel én 0-24 órában játszanék :D mint az atom...
A játékok új generációja: Jáccá DVD oszt nézzé filmet is közbe...
És méghozzá milyen élethű grafikát is kapunk :D

És ez miez már? "For Sale in Hungary only"
Hát ez tiszta szégyen...

Krisztian5 2009.10.19. 22:45:51

Nem értem mi a baj vele. Ennyire élethű grafikát még semmi sem tudott produkálni, csak ez a nálunk kapható játék!! xDD
Ráadásul vezeték nélküli kontroller alapfelszereltség :D

eraserhead 2009.10.19. 23:13:57

azért arra jó volt hogy elgondolkodtam milyen is lesz a videojáték egy bizonyos idő mulva. Lehet hogy a szokásos módon alkotott játékok egyszer "meghalnak" és vmi ujabb technikával cisnálják meg. pld leforgatnak egy egyszerü szarságot (pld sims 3nál ez egész büdzsés lehet) majd a computerrel irányíthatóvá teszik. Természetesen a jövőről beszélek, amikor már többmagos és sokbites processzorok számítják majd a számítandókat.
De ha nem sims3-at veszünk alapul: a környezet, az épületek stb már most is egészen élethűek tudnak lenni.

Szóval: szar, szar, :D de azér érdemes elgondolkozni rajta

h4x00r 2009.10.19. 23:19:40

a tomb raider-nek is volt egy ien dvd lejátszóba berakom és játszok verziója

rajzfilmek 2009.10.19. 23:27:48

Nemtom az alapötletből jó is lehetne csinálni, de ez így még fos.

Locutus 2009.10.19. 23:52:41

Bakker, itt tényleg nem hallott még soha senki az American Laser Games-ről?
Az 1980-ban alakult cég fő csapásvonala a fentihez hasonló játékok voltak:

Crime Patrol
Crime Patrol 2: Drug Wars
Fast Draw Showdown
Gallagher's Gallery
The Last Bounty Hunter
Mad Dog McCree
Mad Dog II: The Lost Gold
Shootout at Old Tucson
Space Pirates
Who Shot Johnny Rock?

Ezek mind ilyen arcade lövöldözős játékok voltak, amiket annakidején még játékgépeken nyomott az akkori fiatalság.
Aztán néhányat átportoltak pl. pc-re, vagy készítettek ilyen dvd-n játszható verziót is.
Szóval ez a stílus egyáltalán nem mai gyerek, attól függetlenül, hogy még nem találkoztatok vele...
Megjegyzem, ilyen dvd-n játszható játékok is léteznek elég szép számmal, más stílusban is, mint pl. a h4x00r által említett Tomb Raider, vagy akár a Dragon's Lair.

algi 2009.10.19. 23:53:02

Jézusom, de fiatal mindenki. Baromi sok ilyen játék kijött CD-n PC-re főleg, amikor először elterjedtek az IBM-es CD-meghajtók. Ilyen volt pl. a Voyeur, ahol Hátsó ablak stílusban kellett nyomozni a szomszédban. Persze, amíg az egyik ablakban vetkőzött egy nő, addig mentek a fontos dolgok a másik ablakban. (Mármint nem Windows ablakban, hanem az épület ablakában.)

J117 2009.10.20. 00:07:42

Bár pont ez nincs meg, de van egy ugyanilyen típusú játékom: "Who Shot Johnny Rock?" =O

Tíz perc után valóban semmi újat nem fedezünk fel, és elképesztően idegtépő...

bbankrablo 2009.10.20. 01:38:55

@h4x00r:
Tomb Raideres nekem megvan, nem rossz de jobb a PC-s :D

szbszig 2009.10.20. 06:41:04

@algi: Az egy dolog, hogy fiatalok, és nem játszottak ilyenekkel, de a Nerd is mutatott be hasonló Sega CD-s játékokat, márpedig az ő videóit elvileg itt majdnem mindenki nézi.

A fenti egyébként egy 1993-1994 környékén készült játék, akkoriban az ilyenek még messze nem voltak olyan cikik, mint amilyennek most tűnnek.

freddyD 2009.10.20. 08:43:55

@Locutus: Who shot Johnny Rock meg a Mad Dog-okat ismerem, de vagy játékteremből, vagy pc-s verzióként

2009.10.20. 08:46:20

@Locutus: a crime patrol 1-et imádtam most is játszanám ha lenne mivel.2 kettő nekem nem tetszett.
@gandalfpeti: válaszd ki a notepadot de alul az ne legyen kipipálva hogy az összes .cfg fájlt ne így nyissa meg

2009.10.20. 08:51:21

@freddyD: nem rakod egyszer ki a snajper cheat-kódot?a hitman 2-ben fotózgattam és néhány vicces képet.pl vérző fal,akrobata ruszki...küldjek ijeneket és amelyik tetszik kirakod.

Richie1986 2009.10.20. 10:15:31

Ez meg mi akar lenni??? -.-"

Locutus 2009.10.20. 10:34:14

Ezek a '90-es évek elejének nagy játéktermi játékai.
Akkoriban a srácok még nem Crysis-t, meg Splinter Cell-t nyomattak odahaza egyedül az ámítógépen, hanem a játéktermekben bandáztak, döntögették egymás rekordjait, haverkodtak. És igenis akkoriban ezek elég hangulatos játékok voltak.
Haveromnak mostanában sikerült összegyűjtögetnie a fentiek pc-s változatát, és örült neki, mint majom annak a bizonyos testrészének.
Hogy a mai világban, a mai fiatalok számára már életképtelenek ezek a játékok, az már egy más dolog... Otthon, egyedül játszva a pc-n, persze már nem adja azt a hangulatot, amit egykoron.
DVD-n játszható játékhoz eddig egyszer volt szerencsém. Azon túl, hogy a távirányítóval kellett vezérelni a jelentősen lebutított játékot, még nem is működött rendesen. Összevissza adta be a chaptereket, sohasem az a rész következett, aminek kellett volna.
Szóval ez tényleg csak egy olyan "jáccá a dvd playerrel, ha nincs más" dolog, de amúgy sok értelme nincsen.

skandigraun 2009.10.20. 11:52:00

A 'Who shot Johnny Rock?' és a 'Mad Dog McGree' megvan ugyanilyen DVD-s verzióban, de játszhatatlanok azok is. De valószínűleg lejátszófüggő is, fontos hogy milyen gyorsan reagál a távirányítóra a cucc. Sajnos a legtöbb tervezésénél nem ez volt a fő szempont. Ugyanakkor ha gyors lenne, akkor elég gáz lenne.

hagymaagy 2009.10.20. 13:24:50

Én csak egyet ismertem eddig, a Tomb Raider - The Action Adventure DVD-t! De ezek szerint több is van belőlük!

autox3c 2009.10.20. 14:43:49

nekem meg volt a Drug Wars Pc-re de a Cd-t sajnos elvesztettem. de a doboza máig megvan(ami egyébként full jól néz ki):D

Gabaládé 2009.10.20. 15:36:52

Ez akkoriban készült, amikor ezek divatban voltak, és szerintem egyszer-kétszer egész jópofa volt a maga idejében ugye.

Bioshock_player 2009.10.20. 15:37:55

milyen élethű grafika XD crysis,farcry,bioshock példát vehetne róla XD

Gabaládé 2009.10.20. 15:38:53

Jó, mondjuk hozzátartozik az is, hogy ezt nem dvd-távirányító kombóra lett kitalálva.

eraserhead 2009.10.20. 16:08:21

Hát igen, az alapvető különbség azért látszik: játékterem vs otthon kockulás...

BudTerence 2009.10.20. 16:38:17

@freddyD: A legtöbb American Laser Games játékot kiadták asztali DVD-lejátszós változatban is.

Az ALG rengeteg ilyen játékot készített anno: Mad Dog Mcree, Mad Dog 2, Crime Patrol, Crime Patrol 2: Drug Wars, Space Pirates, The Last Bounty Hunter, Who Shoot Johnny Rock...

Szerintem a 90-es évek elején ezek igenis jó játékok voltak, amikor a CD-ROM technika még gyerekcipőben járt. El voltunk ájulva, hogy "igazi filmen" lehet lődözni az ellenséget. :)

amlozek 2009.10.20. 16:40:58

Csomó DVD-m van amin játszani lehet, szerintem azok bikafosok ehhez képest...

Coalman 2009.10.20. 17:13:05

Hát azért ez elég ciki sztem h csak nálunk kapnixDDD

bbankrablo 2009.10.20. 17:37:41

@szbszig:
Igen, de ez egy remake DVD lejátszóra, akkoriban valahogy nem volt még DVD :D

A Tomb Raideres meg nem piskóta :D

kasmat 2009.10.20. 20:38:24

"For Sale in Hungary only"
:D:D:D:D:D:D

algi 2009.10.20. 20:46:34

@szbszig: De már akkor is nagyon cikik voltak. Egy haverom megmutatott egy ilyen játékot. Berakta a CD-t, hogy milyen király játék. Elindult a világ leggagyibb B-filmje, ő meg kattintgatni kezdett. Hát, olyan volt, mintha egy másik dimenzióban élne.

Egy ideig féltem, hogy ahogy egyre nőnek az adathordozók, úgy egyre rosszabb játékok lesznek, de szerencsére megmaradtak valahol az arany középúton, hogy jó is a játék, meg kell is a hely a grafikának. De olyan jó játékok már sose lesznek, mint amit a rossz grafika kikényszerített.

ossyni 2009.10.20. 20:53:31

Annak idején ezeket igencsak stílusos, dizájnos játékgépekkel lehetett ezeket játszani,bazinagy képernyővel és FÉNYPISZTOLLYAL és nem dvd-távirányítóval meg egérrel meg szarral.20ft-os érmével működött anno még drágának is számított.
A linkelt képen meg kapja be a faszom az összes kis köcsög videókészítő kockakollégista gyökér.
-valahogy így mondja a végén -
-A jövő a valós szereplős játékoké
majd nevetnek rajta...

Hát kérem szépen annak idején ez igencsak nagy számnak számított, és még a mái napig emlegetett dvd-meg bluray filmek történetválasztásos "angle" gombja is csak dísz minden lejátszóban, ezt se feledjük!!!!!!!!!
(öö bocs ha csúnyát írtam)

algi 2009.10.20. 22:25:02

@ossyni: Persze, nagy számnak számított azok körében, akiknek bejött ez az elitista stílus, de szerintem ideje lenne levetkőzni azt a hozzáállást, amit akkoriban meglovagoltak. Attól, hogy drága, meg csillivilli, még nem lesz jó, sőt, ezesetben mégcsak igényes sem, hiszen ezeket a játékokat a lehető legolcsóbban hozták ki a lehető legkevesebb munkával (nem igazi színészekkel, rendes dramaturgia nélkül stb.), és mégis jó drágán adták el (te is írod, hogy drága volt). Ezeket a játékokat nem szeretettel csinálták, nem azért, hogy te élvezd, hanem csak azért, hogy minél kevesebből hozzanak ki minél több pénzt. Persze, biztos jó gyerekkori élmény volt, de ettől még a játékfejlesztés történetében igencsak alacsony polcon a helyük.

ossyni 2009.10.21. 00:25:47

Algi
Ember MARADJ CSÖNBEN ÉS NE ÉGESD MAGAD!!!!!!
Az, hogy a játékok fejlesztése nem erre indult el az természetes, de ez igen is egy érdekes színfoltja a játékok világának.
Nem igazi színészek?-Akkor kik, pékek meg postások játsszák?Pff...logikus!
Sok NONAME színész, de vannak ismertebbek is, csak ismerned kellene de 18 évesen olyanban próbálsz okos lenni amihez az égvilágon semmi közöd.(Kenny Rogers-keress már rá a googléba idióta)
Mai szemmel szar? -igen!
Mai szemmel lassan a mátrix film is grafikailag meg mindenhogy!
De kellően húzós játék még akkor is a mai napig, hiszen senki sem vállalkozott azóta sem semmilyen hasonló játékra, pedig ha "egyszerű" akkor miért nem csinálnak szerinted?
Nincs rendes dramaturgia?
1, 1990-1995-öt írunk.A szuper márióban mennyi dramaturgia van, meg a Street FighterIV-ben?Ja és másodperc pontosan mindenkinek mindent úgy kell csinálni, ahogy az a forgatókönyvben van, különben borul a képi hatás, akkor nincs dramaturgia?!
2, EMBER a kép az akkori LEGDÚRVÁBB MINŐSÉG VOLT!
DIGITÁLIS 640*480!!!!!!!!!!
És 95-öt se írunk még!
Hasonlísd már össze egy VHS-magnó képpel!
El vagy szállva mert ebbe születtél de lehúzni azt ami már régen lefutott, bakker ehez van eszed, de esetleg egy kis játéktörténelmet tanulnál és nem jártatnád a pofád okosabb lennél!

Hol volt akkor ez szar?
Ez full játék, csak lejárt az ideje, de százmillió olyan játék van amit ki lehetne nevetni, de ez(ek) pont nem az(ok), hiszen a digitális játéktechnika legmagasabb csúcsa volt azidőben!

"nem szeretettel csinálták"
Na akkor ezen gondolkozzál el egy kicsit, mert ennél nagyobb hülyeséget is csak egy taknyos mond, aki elhiszi, hogy a megdonálcos hamburgereket is szeretetből készítik.
Jézusom ember ébredj fel!
Meg jó drágán adták el...
Ma mennyi egy top játék ps3-ra -kb 10-15 ezer!
Az kurvaolcsó!

BudTerence 2009.10.21. 08:23:19

@algi: ""lehető legolcsóbban hozták ki a lehető legkevesebb munkával (nem igazi színészekkel..."

Hát igen, én is biztos leszerződtetném Robert De Niro-t, hogy a 26. jelenetben a 3. gengszterként hanyatt essen egy lövéstől... :)

hagyma8 2009.10.21. 08:28:30

a bal oldali gyerek azokkal a plüss kockaállatokkal egy az egybe olyan mint a Sheldon. ahogy beszél, meg kinéz. vááá

BudTerence 2009.10.21. 10:00:44

Az tény, hogy ezek a játékok nagyon sikeresek voltak a 90-es évek elején (még ha technológiailag később zsákutcának is bizonyultak), ezzel nem lehet vitatkozni, mert tényleg így volt.

Ilyen játékról szerintem ne készüljön videó, mert ezzel az erővel a Pac-Man-ról is lehetne csinálni, hogy az mekkora gáz játék mai szemmel nézve.

algi 2009.10.22. 02:02:37

@ossyni: 29 éves vagyok, játszottam C16-on, C+4-en, C64-en, Enterprise 128-on és Primón, annak idején a Spektrum Világ és a Commodore Világ előfizetői voltunk (én nem, mert túl fiatal voltam, hogy újságra fizessek elő, úgyhogy igen, tényleg taknyos vagyok), és az előző hozzászólásomban nem sértegettem senkit, ezért kérlek szépen, te se sértegess engem. (Most persze jöhetsz azzal, hogy te meg negyven éves vagy, de szerintem felejtsük el ezt a tiszteletlicitálást. Mindenkit minősítsen a saját stílusa!)

Ha szerinted nekem azért nem tetszenek ezek a játékok, mert későbbi játékokba nőttem bele, akkor én mit gondoljak arról, akinek olyan játékok tetszenek, amik a maguk idejében számomra színvonalesésnek tűntek. A maguk idejében, tehát amikor újonnan megjelentek a náluk régebbi, de szerintem jóval igényesebb játékokhoz képest.

@BudTerence: Szerintem nézd meg, a Half-life 2-höz kik adják a hangjukat!

www.imdb.com/title/tt0374692/

Tudom, ez sokkal újabb játék, de ne mondja senki, hogy régen nem voltak színészek! :) Egyébként már az is minősíti a játékot, hogy csak tucatkarakterek vannak benne, semelyikre sem érdemes jobb színészt alkalmazni.

Megjegyzem, én nem a színészek hírnevét, hanem képességeit kérdőjelezem meg. Az a másodperces precizitást igénylő képi hatás nem nagyon jön át számomra (nem érzem magam lehengerelve az akció pörgőssége által), az elágazásokat meg utólag helyezik el a filmben, szóval a szereplőknek még arra se kellett odafigyelniük. Az egész kb. annyira lenyűgöző, mint a cowboy show a vidámparkban.

De egyáltalán nem arról van szó, hogy elvitatnám, hogy meg kellett dolgozni ezekkel a játékokkal. Persze, hogy meg kellett, de egy "rendes" játékkal nagyságrendekkel több a munka, és ez meg is látszik.

Locutus 2009.10.22. 10:14:47

A fő gond szerintem az algi, de nem csak veled, hogy játéktermi, játékgépekre készült játékokat hasonlítasz össze PC-re gyártott játékokkal.
Teljesen más kategóriákról van szó, az ég szerelmére!
Azt meg nem írom le én is mégegyszer, hogy eredeti környezetükből kiragadva, PC-n, meg DVD-lejátszón futtatva, persze hogy nem működnek rendesen ezek a játékok.
A szeretettel készített játékokról meg csak annyit, hogy nem csodálom, ha emiatt a megszólalás miatt valaki nem nézi ki belőlled a 29 évet, mert szó ami szó, elég nagy baromságot írtál. Most lehet, hogy megdöbbentő amit írok, de a játékkészítés, mint minden más is, kőkemény üzlet, amivel pénzt akarnak keresni a készítők, ugyanis ebből élnek!
A vitát részemről lezárom, mert kezd sehová sem vezetni.
Bár annyit még szívesen fogadnék tőlled, hogy beírod, véleményed szerint mely 90-es évekbeli, játéktermi játékokhoz képest számítottak visszaesésnek a fentébb tárgyalt játékok?

ossyni 2009.10.23. 02:30:08

Algi
(először is elnézést a előző hsz.hangnemért)
1,Régen a filmipar is a mostani filmgyártások töredékéből készültek.
Egy mai főszerep gázsi volt az egész filmre komplett.
A játékiparban is akkoriban 5-6 ember beprogramozott egy "XYMáriót" vagy egy teniszt egy komolyabb mászkálós xy játékot mindennel együtt 30-an.
Szerintem ezek a film-játékok már többe került mint egy átlagos csák norrisz hasonmás legúg 6 film, hiszen kellett egy komplett filmes stáb és egy technikai fejlesztői csapat aki megcsinálta játék verzióra, sőt mivel mondjuk a hl-2 nem jelent meg soha árkád gépeken, így a laser gaméknak más is volt a forrása, tehát nem a PC és DVD, a dvd már jóval utána jött mint most a felújított pc-s verzió.

Most egy half life költségvetése szerinted hány ember megélhetését fedezte?

Akkoriban nem volt kiépülve a játékkonzol sem, csak otthoni kis "fos" pc jellegű kis vackok voltak fellelhetőek, ahogy írtad a Spektrum meg c64(még én is játszottam ilyenekkel -is-)és max 386/486 idővel.

Most már akkora a játékipar, hogy több százan készítenek egy játékot,és mindegyik poszt nagyon fontos.
Eleve nem tudom agyilag sem felmérni, vagy összehasonlítani a kb 2006-es HL2-őt a kb 1992-es Lasergémekkel.
Érzed amit mondani akarok?-Hogyan lehet összehasonlítani?-hogyan?

2, én egy kicsit konyítok a filmekhez.
A te általad gagyinak vélt filmjelenetek azért is olyan mert nem filmkamerákkal vették fel,nem olcsóságból hanem akkoriban egy már (nem akarok hazudni, de eskü alatt vallanám) hogy digitális beta kamerákkal készült, hogy a filmet be lehessen vinni számítógépbe.
Ezeknek a kameráknak nincs olyan optikai rendszere,képi minősége mint egy 35milis filmkamerának !!!DE!!! ez akkoriban nem tűnt fel senkinek, hogy figyeld már milyen gagyi ez a kép, mert mi volt gagyi kép amikor kéthetente ment a szomszédok, analóg szemcsés képen.Ez tű éles képnek számított akkoriban!!!Teljesen el vagy tévedve ember.
Nem tudlak érteni megérteni, kezdem azt hinni, hogy direkt csinálod -hl-2?????
pffffffff....

A másik ahogy Locutus is kérdi,mi volt tényleg akkor az átütő játék szerinted akkoriban, mert te nem láttál szerintem semmit, főleg ha c64-en meg spektrumon vegetáltál 90-es évek után!

Ennek a kommentháborúnak is semmi értelme, győzködjek valakit, hogy ne legyen ........

ossyni 2009.10.23. 13:16:28

Még az első bekezdés végéhez csatolnám ezt:

Tehát ott nem csak egy 70-ft-os dvd-lemezt meg 40-ft-os tokkal meg 30ft-os papír nyomtatásköltséggel gyártották a játékokat!

Kellett egy árkád gém felépítése,préselt fából azt bevonták színes nyomtatott fotókkal, abba bele egy hardvert és abba is magát a játékot, és bazi bazi nagy képernyővel lézerpisztoly irányítással!
Én úgy emlékszem a w.s.j.r. 82-centis 4:3 tv-vel jött ki.Tehát egy ilyen gépezet benne lehetett egy jó nagy vagyonban, hiszen 90-95-ben még azért tegyük hozzá voltak akiknek még mindíg f-f tévéjük volt, hiszen a rendszerváltás korában a Bokros csomag sokmindenkit súlytott szegénységgel.
Ez akoriban nem játék volt, hanem maga a virtuális valóság egy valós mozi!!!

SL-D2 2009.10.26. 23:47:12

Ja ezek tök jók voltak anno, bár sok ész nem kellett hozzá, igaz a PC-s verziók elég pixelesek voltak (pixel parádé), volt szerencsém látni játékteremben a Mad Dog McCree-t, addig nem is tudtam hogy azokon is megjelentek, na annak tökéletes volt a képminősége, és persze fénypisztollyal lehetett játszani.

Locutus 2009.10.27. 18:15:13

Eleve azokra lettek készítve. Mármint játékgépekre.
A PC-s átiratok csak jóval később jöttek.

ossyni 2009.11.07. 11:26:30

Most láttam ég wii-re is megjelent a M.D.M. :)
süti beállítások módosítása