Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Még több Dark Apes

2011.01.04. 16:21 :: freddyD

Ha esetleg valaki tud németül és a teljes történetet utánaolvasná, akkor itt megteheti. Sok mondatnak tényleg nincs értelme, hogy miért mondják azt.

És ha esetleg még több játékmenetet nézne a csodás játékból, akkor itt egy videó, amit egy francia vett fel. Ismerve történelmi múltjukat, nem is csodálkozom, hogy nem keresi a konfliktust és cheatet használ ;)

27 komment

Címkék: dark apes

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr122552418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy Lightning 2011.01.04. 16:56:40

Én vagyok az első kommentelő =)
Bocsánat, hogy ennyire örülök neki, de ilyen még nem volt!

SilentArtemis 2011.01.04. 17:01:47

@Andy Lightning: most akkor mivan? azért fogsz most versenyezni h 2. legyél? de ha már mondod ezt az értelmetlen dolgot, legalább a videót, meg a postot értékelhetted volna,

freddy, sztem az uccso mondat kicsit gonosz volt:D

Andy Lightning 2011.01.04. 17:11:20

@SilentArtemis: Jaj, bocsánat, hogy én nem vagyok olyan pesszimista, hogy mindenkit leszólok, akiben van még egy kis boldogság, és tud örülni az ilyeneknek. ,,Az dobja rá az első követ, akinek nincsenek bűnei!" Na ez jelenleg teljesen igaz. Amúgy abban igazad van, hogy az a mondat kicsit gonosz volt.

gmfalcon 2011.01.04. 17:45:21

@Andy Lightning: legalább a "pesszimista" szó jelentését nem ártana ismerni, ha már így dobálózol vele :) Egyébként örülök, hogy ez a dolog ekkora boldogságot okoz, szürke hétköznapjaid lehetnek...

Andy Lightning 2011.01.04. 17:57:39

@gmfalcon: Tudom mit jelent a pesszimista. De ha nem tetszik ez a kifejezés, akkór légyszi mond meg, hogy mit mondhattam volna akkór, ha szomorú embernek akartam nevezni annyira, hogy azt is leszólja aki legalább boldog.
Amúgy meg miért ne lehetne az egy élmény, hogy te vagy az első kommentelő? Ilyen még nem volt nekem. Te is örülnél neki, hogyha olyan történne veled, ami eddig még soha. (és most nem rossz dolgokra gondolok) Mondjuk ötösöd lenne a lottón (na jó ez egy kicsit túlzás). Ilyen még nem történne veled, és szerintem örülnél neki!

SilentArtemis 2011.01.04. 18:27:41

@Andy Lightning: nem az a baj,hogy örülsz, csak vagy tartsd magadban, vagy máshol, pl. a puruttyán mond

gabrocki 2011.01.04. 19:02:50

@Andy Lightning: Akkór, ha akkórt mondasz, az akkór O betüjét ne hosszú ó-val írd hanem O-val. Akkor. nem akkóóóóóór. az teljesen rendben van ha nem figyelsz a helyesírásra, én se szoktam az ÍR szót pl. hosszú Í-vel, a játszikot "tsz"-szel írni, egyszerűsítek, de egy olyan szót amiben egy magánhangzót amúgy is röviden írnak, minek hosszúval írni? na elég a nyelvtanból, a lényeg h. senkit sem érdekel h hányadik vagy:D

bbankrablo 2011.01.04. 19:04:50

Egyébként át lehet állítani angol nyelvre.
A játék mappájában levő languages.txt-ben kell átírni a D-t E-re (Deutsch-English).

Lac@ 2011.01.04. 19:27:13

Én is tuti írtam volna,hogy első vagyok ha sikerül olyan helyre kommentelni elsőnek ahova mindig min.kb.50 koment érkezik.

raggaboy 2011.01.04. 19:40:23

@Andy Lightning:
Nem,nem tilos,csak szegény blogolvasók idejét pazarlod,azzal h ilyeneket kell olvasniuk...
én is voltam már első,és mégse írtam ki
de aki az ilyenen húzza fel az agyát,és fél oldalakat kommenteltek egymással,az se jobb

progamer 2011.01.04. 21:15:46

Üdv, szerintem teljesen fölösleges azon verni magatokat, hogy nem ti lettetek az elsők ez van:D a legközelebbi versenyre már kockábbak lesztek és hamrabb menni fog:D

fry333 2011.01.04. 21:57:10

Egy kicsit eltértünk a tárgytól.
@bbankrablo: Legalább te írsz normális kommentet.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2011.01.04. 23:17:49

@Lac@: Pedig még a zsindex címlapra kikerült blogokra sem nagy művészet elsőként postolni reggel 9 körül ;)

szbszig 2011.01.05. 00:20:56

Néztem két percig, de nem történik semmi. Azon kívül, hogy olyan halkan pofázik, hogy még akkor se értenék belőle semmit maximális hangerő mellett, ha tudnék franciául.

micha66 2011.01.05. 13:35:58

freddy,e mindig ki akartam robalni a jatekokat amiket bemutattal de sose volt hozza kedvem mert a jatekok olyan szarok.Szerintem indidts egy uj sorozatot amelyikben normalis jatekokat mutatsz be hogy ha tetszik akkor kiprobalhassam.

The Jagu 2011.01.05. 13:54:11

@micha66: Már nem azért, de neki az a célja ,hogy bemutassa a rossz játékokat, mielőtt te megvennéd őket és csalódásba esnél, de egyébként ha kifogyna a rossz játékokból és tényleg nincs mit tennie, én se bánnám ha jó játékokat mutatna be.(Bocsi, de azért egy kicsit remélem hogy a rossz játékokból sosem fogyunk ki:) )

dominion 2011.01.05. 14:43:27

@The Jagu: Ja FreddyD jó lenne ha nem gyilkolnád mgad és jó játékokal is foglalkoznánk (Nem megsértés)

zso12 2011.01.05. 15:02:12

hát én sem tartom rossz ötletnek hogy jó játékok is legyenek de

1,akkor egy kicsit hűtlen lenne a sorozathoz mert hát a Rossz Pc Játékok azért mégis csak benne van hogy rossz

2, szerintem a jó játékoknál azért annyi poént nem lehet ne elsütni (jó kis mesterlövész puskával:D)

SilentArtemis 2011.01.05. 16:18:20

@micha66: Ne!!!!
@The Jagu: nem fogunk, ameddig van lengyel-magyar barátság:D

SVFS · http://sebastianvettelfanatics.blog.hu 2011.01.05. 18:01:13

Sziasztok!
Mesterlövésznél MFC client errorral kifagyok mindig, valaki tudna segíteni... ? :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.01.05. 18:56:46

Szia freddyD! Küldtem anno egy e-mailt, gondoltam itt is rákérdezek:
A Forklift Simulator (igen, targonca szimulátor) játékkal játszottál már?

AuSS 2011.01.05. 19:29:53

@raggaboy: Te jó ég, ilyen idiótaságon veszekedni, miért ne írhatta volna oda, h ő az első...
Ti fecsérlitek azzal a saját időtöket, hogy másokat vétózgattok:)

Andy Lightning 2011.01.05. 21:11:21

@raggaboy: Figyelj, aki nem kiváncsi rá, az ne olvassa, aki meg igen, és úgy tartja, hogy időpazarlás volt ezt a kommentet elolvasni, az magára vessen.

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2011.01.06. 16:46:24

Ez nem igaz bazdmeg... Valaki a bejegyzésről is akar esetleg írni? Vagy a videóról? Mert idáig ez ment: -ELSŐ! -Ki nem szarja le?-Ne mondd, hogy ki nem szarja le, mert ugyebár ki nem szarja azt le hogy te leszarod!-Jajj, szarom én le az egészet!

Andy Lightning 2011.01.06. 17:40:21

@Elderyautja: Lehet, hogy igazad van, de ha annyira okosnak képzeled magad, akkor inkább meg se szólaljm főleg ha ilyen káromkodásokat tartalmaz a komented.

Robesz1993 2011.01.07. 16:36:53

Na nem kellene irkálnia senkinek hogy le...om de mind 1 szerintem inkább a játékról írjunk ne pedig hogy ki milyen. ha egy mód van rá tartsátok magatokban, vagy léci 1 mondattal intézzétek el(1-2 sor).
Amúgy a játékról: szerintem eléggé úúúúnaaalmas, és gagyi. Engemet egy ilyen játékkal a falra lehetne kergetni.
Ja és a francia "barátunk" meg cheat nélkül szerintem nem így 'játszana'.
süti beállítások módosítása