Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC játékok sorozat : Custer's Revenge

2007.05.28. 01:41 :: freddyD

 

 

Bár nem PC-s hanem Atari 2600-as játék,egye fene...

Soundtrack: Richard Cheese - Rape me

107 komment

Címkék: custor's regenge

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr1088097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tgabo 2007.05.28. 08:27:02

Nem gyenge... :DDD
De nekem még mindig a mesterlövész sorozat a kedvencem....talán azért, mert az a legújabb és egy új játékra jobban ráfér a kritika.
Következőnek legalább valami 2004 után megjelent játékot kéne...
Egyébként grat a videokhoz! :P

crayfish 2007.05.28. 09:42:36

Sarkanyolo:

Ne legyél már ennyire bunkó, a "játék" "színvonalához" tökéletesen passzol ez a stílus.

freddyD:

Honnan tudtad, hogy ez létezik? Még mindig nem találok szavakat. Hihetetlen!

Marcell 2007.05.28. 09:46:52

hát én az elején rohadtul meglepődtem.. EZMEGMIASZAR?? aztán már csak vártam h mikor jön végre a játék. ezen enmtudtam röhögni, pedig a big rigsen, a wanted gunson, a mesterlövészen a home alone2-n a boxolóson fulladozásig röhögtem.

kérlek, inkább a minőséget, és ne csak babázgass..

freddyD 2007.05.28. 09:56:09

A játékot mutattam be.Mert ENNYI volt a játék.Azt nem lehet 3-4 percben bemutatni,mert csak ugyanazokat a képsorokat ismételtem volna újra meg újra.

Aztán próbáltam valahogy vizuálisan visszaadni, hogy mennyire elcseszett ilyen játékot ilyen ötlettel kiadni...

Kicsit kísérleti jellegű az első fele

Hego 2007.05.28. 10:00:25

Játszasz...az... te inkább ne beszéljél bele , jó lett ez a videó is és a visszatérő poénok kifejezetten megdobják a "játékélmény" :)
Különben meg ha 4 percen át kellett volna néznem ahogy töcskölnek , megőrülök :D

Aemeth 2007.05.28. 10:00:38

Üdv!

Én röhögtem a babázáson is. Miért? Gondolkodtam, hogy ebből mi a jó franc fog kisülni? Álmomban sem gondoltam volna, hogy a babázós jelenet, ami olyan volt mintha bedrogoztál volna, valóban egy játékot takar.

A Los Gaochous (vagy hogy írjuk?) poén fergeteges volt. Wanted Guns kikacsintás rulez! :D

Sárkányölö, Marcell: A humorérzék szóról mi jut eszetekbe? :D


Szóval fredyD ne aggódj, jó volt ez. De szerintem maradjunk 1990 felett. ;)

crayfish 2007.05.28. 10:10:54

Ez a videó a Monty Python csoportnak is becsületére vált volna. Komolyan.

cimi 2007.05.28. 10:42:42

háháháhá, marhajó volt, a babázáson énis nagyot néztem először...sztem nagyon jól sikerült, jobban be se lehetett volna mutatni a játékot...lehet hogy vmi hasonló párbeszéd volt a készítők között is, amikor ezt a hülyeséget kitalálták...a zeneválasztás is fergeteges, szép munka!!! szereztél nekem néhány örömteli percet a vizsgaidőszakomra :D

majominia 2007.05.28. 10:58:55

ÁÁÁ! Majdnem leestem a székről. :) :) A Loszgáucsóznál is, meg magánál a játéknál is. :D :D :D :D

Lord Ben 2007.05.28. 11:15:57

Nagyon jó volt ez is, de az sztem nem túl jó, h ahelyett, h kieresztenéd a sok kurva vicces ökörségedet(XD) zenét raksz be. FreddyD DUMÁT AKARUNK!!! Király vagy.

Lord Ben 2007.05.28. 11:18:54

Ja, és kérdeznék valamit. Én frapsszel anno csináltam egy CS:S videót, csak egy gáz volt vele: 10 perces volt, és 3GB... Na ezt hogy tudom tömöríteni? Milyen proggal mondod alá? mert nem úgy néz ki mintha fraps lenne, ugyanis látszik, h először felvetted és aztán mondtad alá... plz válaszolj.

freddyD 2007.05.28. 11:23:28

@Lord Ben

Fraps nagyon nagy file-okat csinál.Ezzel élni kell.Video konverterekkel le lehet vinni a játékot elég tisztességesen.70-80 mb körülire egy 8-9 perces játékot.
Hangot persze utólag rakom fel, ezt bármelyik videószerkesztővel meglehet csinálni.

Funci 2007.05.28. 11:45:34

Ez is jó videó volt, na de a zene! Nirvana Rape me feldolgozás, nemtudom hol találtad:)

2007.05.28. 12:34:51

Sztem nem lett vmi jó....
Ha annak, hogy minőségi fikázást lássak azaz ára, hogy 2-3 hetet várjak inkább várok mint ilyen laposabbak legyenek....

mmm123 2007.05.28. 13:10:56

Én akár egy hónapot is várnék ha megint olyan jó videó jönne mint a Big Rigs: Over The Road Racing!

Los Gauchos 2007.05.28. 13:19:35

Mucsácsosz. Wász isz Losz?
Már megint témaosz a nevemosz?

Gulandro 2007.05.28. 13:21:25

Majd leestem a székről a babázás láttán. Nagyon találó volt a számválasztás is és jól esett egy ilyen pihent videó hétfőn. :D A mesterlövész saga egy kicsit hosszú lett bár tudom az elakadásra szánt két epizód vitt sokat.
Azonban azt hiszed hogy a truckos játék a legrosszabb a világon? Muhahaha... ifjú padawan... The Holy Sword - The Ring - PC WINDOWS GAME /Cyber Diamant kiadótól/ az az ami mindent megaláz...már a borítótól hasra lehetette esni a Tescóban ahol 2000ért mérték. Szóval látnék róla egy kisebb bemutatót mert nekem az első helyszínről nem sikerült kijutnom a grafika miatt (!!!) pedig a játék két cd-s.
Szóval a videó kellemes volt, thx.

MarkLord 2007.05.28. 13:31:07

Nem lehet h "mi" vagyunk elszállva? Úgy értem, freddyD csinált 1 videót, és mi egyből többet akartunk... Ha meg nem tetszik, akkor leb*sszuk, hogy ne ijet csináljon... Ne feledjük hogy freddyD-nek nem kötelessége ezt csinálni, ezért ne várjunk el túl sok mindent, de föleg ne kritizáljuk azt amit csinál...

Lord Ben 2007.05.28. 13:31:45

@freddyD

Ahha, de nem tudnál ajánlani convertert, és videószerkesztőt, mert volt nekem mindkettő, de egyik se ért egy kalap Big Rigs Over the Road Racinget se...

@Gulandro

OLDALT MONDJ AHOL DEMO VAN RÓLA!!!XD

Gulandro 2007.05.28. 13:37:03

Ahoy,

időközben beugrott egy EVM-es "csoda" ami a mesterlövész magasába érhetne:
www.galaxisnet.hu/mtermek.php?id=13195

Lord Ben: nem hiszem h létezik server amin lenne ilyesmi róla. :D De imhol egy link, az egyetlen ami a játék létezését bizonyítja:
pc.gamezone.com/gamesell/p19785.htm

Azon kívül persze h itt csücsül egy rémálomnyi két cd a polcomon belőle. :)

Pöttyös 2007.05.28. 13:41:45

Én ezt most egy kicsit kevésnek érzem (bár jót röhögtem, de ha fáradt vagyok bármin röhögök), de biztos vagyok benne, hogy csak előző videók miatt! Olyan ez, mint amikor "Ronáldinnyó" nincs formában... mindenki fikázza, közben meg nem veszik észre, hogy még így is jobb mint más játékos élete csúcsformájában!
Na nem tom értitek mit akarok mondani?

bigfoot 2007.05.28. 13:44:59

az eddigi videóid királyak,főleg a mesterlövészes
de sztem ezt ami ez a videód elején sztem annyira nem jó,legalább is nekem nem tetszett

Pöttyös 2007.05.28. 13:50:00

Ja! Megjegyezném még, hogy azok a játékok, amelyek nem olyan régiek, na azoknak a videói sztem jobban szoktak sikerülni...Azoknál dühítőbbek a melléfogások, a régiekkel elnézőbb az ember....

Deathangel 2007.05.28. 14:02:49

5* freddyD!!! :D :D ennyire beteg játékot kitalálni XD XD XD az ilyeneket honnan szeded elő?? :D

pufffyyy 2007.05.28. 14:29:16

Hát ez a játék kimarad az életemből:D...kár érte:D
Amúgy van vmi célja a játéknak? Vagy csak keféled a csajt napestig és egyszer csak meghósz a nyilaktól?:D

freddyD 2007.05.28. 14:33:34

@puffyyy
Eltaláltad ;) Tényleg ennyi :)

@ Lord Ben

Windows Movie Maker
Xillsoft 3GP Video Converter

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.05.28. 16:30:24

Huhh, ez de durva. Tényleg leültek emberek, hogy ilyen játékprogit írjanak?
Na de köszönjük nekik, amúgy mi ihlette volna ezt a fantasztIQs bábjátékot :D
Grat... freddy

BADam · http://whety.freeblog.hu 2007.05.28. 17:21:29

Beteg játékhoz, beteg videó. :D

Jezz 2007.05.28. 18:16:52

méég akarunk méég :D

pufffyyy 2007.05.28. 18:44:12

Kössz freddy az infót:D tényleg ingergazdag játék:P
Kiváncsi lennék h milyen játékhoz illene még a Los Gauchos:D

Funci 2007.05.28. 19:27:23

És amikor eltalálja a nyíl lekonyul:)

Seprentyű 2007.05.28. 20:24:37

Kész vagyok.:)

Alucard 2007.05.28. 20:27:24

:DDDD Ez a videó is jó volt:DD Ezek a visszatérő poénok nagyon jók:DD Józsi és a Los Gauchos:DDDDD
Az elején hülyének néztelek, hogy ennek mi értelme, gondoltam egy játék lesz, de mégse, emrt ilyen baromság nem létezhet. Erre tessék:DD Los Gauchos 4ever:D

Alucard 2007.05.28. 20:29:21

,,Meglátjátok egyszer még berakom a Los Gauchos-t valami játékba" Ez nagyon nagy volt:DD

Alucard 2007.05.28. 20:32:06

Nem lehetne valahonnan letölteni a videóidat? Szívesen nézném őket órákon:)) Vagy valahonnan megszerezni őket?:D (Ez hülyén hangzik)

freddyD 2007.05.28. 21:16:07

@Alucard
Már elég sokan kérdezték,le lehet-e tölteni a játékot.Egyszer majd tervezem feltölteni egy feltöltőprogramra (pl rapidshare).

Kicsit féltem,hogy a Los Gauchos-os poén nem fog leesni mindenkinek ;)

@Funci

Igen,jól láttad.Amint a gonosz fehérembert eltalálja a nyílvessző a fejénél, az erekciója azon nyomban átváltozik nedves spagettivé...

Nem beszéltem a klip alatt, mert előtte már mindent elmondtam.Szerintem a babás rész volt a legeslegjobb mód megmutatni, mennyire nevetséges egy játék ilyen ötlettel.

Richard Cheese egy amerikai swing énekes, aki napjaink rock/rap/pop dalait adja elő swingesen. Kegyetlen jó! Csak ajánlani tudom! Nagyszerű zenei élmény ;)

lemon75 2007.05.28. 21:43:47

Hogyan töltsünk le videót a youtube -ról? Eccerű... :D
Megnyitod ezt az oldalt:
vixy.net/
Ami egy online videó konverter. Annyit kell tenned, hogy egy youtube videó linkjét megadod neki, ami ennél a "Custer's" videónál a következő:
www.youtube.com/watch?v=bQv93yJTOMg
és már konvertálja is neked .avi -formátumba és a folyamat végén felajánlja a letöltést a keletkezett videóhoz!
Ennyi és már van is mondjuk az asztalon egy .avi filmed bármelyik youtube videóról...

freddyD 2007.05.28. 21:46:10

Bár sosem próbáltam ki, már jelezték nekem, hogy valamiért az én videóimnál elakadnak ezek a ripperek;)

freddyD 2007.05.28. 21:48:18

Másik ok, hogy miért nem kommentálom a játékjelenetet, mert azt a zene is nagyon jól megteszi.Érdemes a szövegre is figyelni,aki eddig nem tette volna ;)

lemon75 2007.05.28. 21:49:20

Ja és nekem eddig ez a kedvenc videóm! :)
Volt már rosszabbul kivitelezett játék bemutatva, de egy kavbojkalapos, csizmás állópélójú idiótával kikötözött indiánlányt erőszakolni az ellenséges íjászok légicsapása közepette... Hát itt már a játék ötlete önmagában egy teljes agyleállást okozhat!
Csak így tovább, jók a videók! :)

lemon75 2007.05.28. 21:50:55

freddyD:

Ez nem akad el...
Párat már letöltöttem...
:)...

Funci 2007.05.28. 22:29:03

"Igen az erekció marha jó":) mondja ezt egy Troll baba

tony tough 2007.05.29. 03:37:58

Én szakadtam :D Los Gauchos xD

AVC 2007.05.29. 06:13:34

Ne aggódj freddy nagyon jó volt a videó a Los Gauchos poénon meg megszakadtam! Várjuk a kövit!

rightname 2007.05.29. 11:58:03

szerintem nagyon jo otlet volt az intro, ehhez a jatekhoz kellett! az intro minosege pedig kivalo, eddig talan ezen nevettem a legjobbat.

Kindred Blades 2007.05.29. 13:05:37

Az eleje egy kissé erőltetettnek tűnt, de mégis működött... ... miután megláttam a játékot, hát tényleg hasonló körülmények között foganhatott meg.
Ez maga a tragédia :)

juninho 2007.05.29. 14:14:43

jo az oldal + a videok grat :) bár az igaz hogy az ujabb játékoknál azért a fikázások jobbak ezért ajánlom a bus driver c. játékot :) na csak igy továb rulz

akTa 2007.05.29. 14:18:27

Hát ez már a vég :) Mikorra várható a Sakk és a Legó kritizálása? :)

Killerbiller 2007.05.29. 14:48:07

Asszem h ez yutubés nem FreddyD??? akkor meg cs 1 yutube grabber kell hozzá és le lehet szedni... amit meg már kifejlesztettek cs még ne mjutott el idáig.... XD naon jó videó Éljen a Los Gauchos beszarás h oajn játék van amiben dugni kell a csajt..... egetrengetőőőő várjuk a köv videót!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grat

Killerbiller 2007.05.29. 14:53:40

Ja amit lemon75 mondott nekem el se indítja berakom a linket start és nem csinál semmit.... :( de ez egy jó megoldás lenne

balázs 2007.05.29. 15:18:53

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!
mikor lesz a következő videó???
:D

Gerappa 2007.05.29. 16:48:43

Hogy tudom ezt a jó kis játékot feltenni ? :D Nekem nem sikerült

banazs 2007.05.29. 16:51:22

ez kurva jó honnan lehet leszedni a játékot?:'D

Gerappa 2007.05.29. 17:05:41

Leszedni még haggyám én leszedtem 3 helyről is (google a barátod) ,de a telepítés már necces, mivel csak atari 2600on indul sajna :(

Bendegúz a cyberharcos 2007.05.29. 17:29:52

ajánlom figyelmedbe a rally trophyt, stohl andrás szinkronjával. vicces játék. haha. höhö. meg minden. :)

Mioline 2007.05.29. 19:04:55

Hello freddyD!

Na, már megint itt vagyok, és ha már itt vagyok, meg kell, hogy dícsérjem ezt a kisfilmet, mert szerintem nem rossz. Bár némileg gyengébb, mint a Mesterlövész sorozat, illetve a Wanted Guns, de azért jó poén volt. Más: szerintem maradj PC-nél. ATARI-s játékokat ne nagyon tesztelj. Bár ez csak egy javaslat.

Megint más: vess majd pár pillantást a Psychotoxic című FPS "gammára". Tapasztalataim: a környezet szerintem tűrhető, a karakterek kevésbé, bár a környezet grafikája sem tükrözi a 2005-ös év grafikai színvonalát. Aztán, megint fellép a Mesterlövészből is ismert mesterséges (un)intelligencia, az ellenség nem egyszer csak egy helyben áll, nem jelent túl nagy kihívást lelőni őket. A hangok... Hát... Személy szerint én nem nagyon foglalkoztam velük, bár a főhősnő hangjára felfigyeltem, amit akkor ad, mikor eltalálják... Izééé... Olyan hangot ad, mint amit az indiánlány adhat a fentebb bemutatott játékban akkor, mikor már döngöli a cowboy... Azt már meg sem említem, hogy grafikai színvonalához képest erőműt kíván. No mindegy...

Lord Ben 2007.05.29. 19:13:38

Figyelem, közérdekű közlemény!

El kezdem írni wordben egy sztorit a
Los Gauchos életéről, és bukásáról (bizony ilyen is volt :( ). A neve: Losz Gáuccsosz - Élet a Bandában. Végigköveti a jelentősebb tagokat (pl. Horvát Jenő; Jóska, a derék földműves; stb.), vezetőket (pl. Eegon a diller (direkt írtam ígyXD)), és a csatákat (pl. a Nagy Kovács téri Csata). Többrészesre tervezem, ajánlom mindenki figyelmébe, ÜBëRBëTëG lesz! Pár hét/hónap múlva kész lesz, ha freddyD-nek tetszik akkor talán felrakja (Plz)(kicsit sok a zárójel...). Csá.

Alucard 2007.05.29. 19:30:18

lemon75, igen tudom, de nekem .avi-ba kéne. Vagy át lehet konvertálni avi-ba? Mert azthiszem csak avit tud lejátszani a lejátszóm.

Lord Ben 2007.05.29. 20:18:23

@Gulandro

Úristen!! Mindenki nézz meg: pc.gamezone.com/gamesell/p19785.htm
Nem semmi! Kiragadnék részleteket a szövegből: "...over 200 characters..." azért ez egy saját karaktert alakító játékban elég gyenge... "Gather points to increase your teams power." Annyian nem hinném, h játszanának ezzel... "...holy sword provides hours of captivating game play and adventure..." maximum a epileptikus kitörések csapdájába esel bele nem a kalandokéba... "...amazingly realistic 3-D battle game." ?! MI AZ HOGY ELKÉPESZTŐEN REALISZTIKUS??! ez kegyetlen...

Myestro 2007.05.29. 20:31:51

Nagy elmebetegség az tény , de egyedi és fasza szoval gézé :)

G 2007.05.29. 20:35:14

Lord Ben, mit pörögsz mint ufó a szántásban?!

diziaszter 2007.05.29. 20:50:27

Próbáld ki a bad day los angelest. Tudom ajánlani.

diziaszter 2007.05.29. 20:52:23

Sztem ez nem volt olyan rossz, csak az a baj hogy kezd kifogyni a humortár és lerágod újra azokat a poénokat. Változást!

ox · http://psyh3rb.deviantart.com 2007.05.29. 20:55:15

hat igen, osztok egy par velemenyt. a jatekrol nem tudsz eleget rizsazni ezert kitoltod ilyen gagyi "felvezetovel" ... nem lesz igy jo, eddig lelkes olvasod/nezod voltam, mostmar gondolkozok h csak havonta egyszer kukkantok ide...

van annyi szar jatek a vilagon, csak be kell menni egy teszkoba es bevasarolni a bundle kategorias vackokat, hidd el nagyobb sikered lesz.

a big rigs a legnagyobb oltas a vilagon, az a video a zsenialitasod csucsa =D

diziaszter 2007.05.29. 21:00:16

tudok neked 1 játékot ajánlani. vidd végig nem nehéz de hatalmas szar. itt van hozzá pár kód is ha elakadsz. Ez volt az 1. szaros játék amin játszottam. Hatalmas szar de lekötött. Itt van... Íme: www.download.com/Outlaws-demo/3000-7563_4-871105.html innen töltsd le
kódok itt vannak (ha nem megy bár kurva egyszerű)
olash
olpostal

fegyverek

freddyD 2007.05.29. 21:07:46

@Dizaszter
Nem hinném hogy ugyanazt a poént rágtam volna le,de ha úgy gondolod, tudomásul veszem.

@ox
Kétségtelen,ennél a játéknál biztos nem tudtam volna rizsázni...


Ma voltam kedvenc madaras hipermarketemben, és elhatároztam, hogy veszek egy "jó" játékot, szigorúan 990-es kategóriában.
Mortyr-t néztem ki elsőre, de az már borítón is annyira szarnak tűnt, hogy valahogy nem volt most kedvem megvenni. Találtam helyette egy másik FPS-es játékot, amely annyira no-name, hogy még az interneten is csak bolti ajánlatokat találtam, egy beszámolót nem ;) Majd napokban tesztelem.

Ja és valaki felvetette youtube-on, hogy a videón mintha rózsaszínűre lenne lakkozva a körmöm :D
Tényleg úgy néz ki,természetesen nem volt, ha digitális fényképezőgéppel filmezünk, elég gyakran előfordul ez a meglehetősen furcsa effekt ;)
Már mikor felvettem a jelenetet, gondoltam, hogy csak megoldom az effektet erős világítással,hát nem így volt ;)

G 2007.05.29. 21:18:40

Persze, mostmár le nem mosod magadról hogy Los Gauchos vagy:)

freddyD 2007.05.29. 21:32:03

@G
Hát igen,szégyen fejemre ;)


Emberek, most próbáltam ki a ma megvett játékot...Nem hiszek a szememnek...Már a tréning pályán találtam egy videónyi anyagot...Jóságos ég...Kicsit sokkolva vagyok :D
Ha a mesterlövészből volt ennyi videó,ebből vagy kétszer annyi lesz...Eszméletlen.2006-os megjelenés.
Bárcsak a Mortyrt választottam volna

diziaszter 2007.05.29. 21:54:05

@freddyD nem az hogy lerágtad, hanem sztem nem kell 1 teljesen másik játékba feleslegesen belevinni azt a szart. 1 új gúnyvideóba új poénok kellenek nem régiek. remélem nem sértettem meg senkit -.- amúgy a régiek fantasztikusan jók akiknek mondtam az osztályomból lezuhantak a székről.

Narrer 2007.05.29. 21:57:52

Hmm szerintem most valami nagyon jó játék kéne!!!!!!! pl: PREHISTROIK2 AZ AKKORA SZAR HOGY MÉG ÉN IS ELHÁNYTAM MAGAM!!!!!!

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.05.29. 22:08:16

Mikor jön új videó? Nem vagyok türelmetlen, csak jó volna tudni, mert már nagyon várom, a következő borzalmat, s ezzel talán nem vagyok egyedül...

Kicsit azé' uncsalmas má', hogy 10 percenként ezt a blog-ot nézem, hogy hátha van valami új fent :D

Ez már beteges? IGEN!

Funci 2007.05.29. 22:12:25

A Prehistorik2 szerintem jó játék csak rlgi már...

freddyD 2007.05.29. 23:06:50

@diziaszter
Szerintem nagyon jól kiegészítette a wanted guns-os poént,és szerintem minden jobb sorozatnak kell lennie standardpoénnak (running gag): Al Bundynál a kövér nős sztorik, Simpsonnál a "d'oh" vagy a "mmhh..." stb...
Nem mintha magamat ezekkel a sorozatokkal egy színvonalra állítanám...
Legtöbb embernek bejött a Los Gauchos,van már tag ilyen névvel, van aki már Los Gauchos regényt ír...;)

Jövőben is tervezek egy egy gauchos szereplést, mindig más formában.Ügyelve,hoyg ne legyen túl gyakori.

@Misi
Hát csütörtökön vizsgázom, annyira nem vészes anyag,de akkor is jó lenne azér átolvasni az anyagot.Szerintem péntek estére lehet már valami.
A mai játék amit vettem kész...Holnap picit fogok már felvenni belőle,ez a játék egy rémálom...
Auchan guberálókosár rulezzz...

Addig is nézzétek másik blogomat, töltöttem fel új cuccokkal

roflnet.blog.hu

DVD 2007.05.29. 23:58:02

- figyelj már sanyi, az összes pénzt elittuk amit a kiadó adott a játékra - most mit csináljunk? honap már floppyn viszik a boltokba a játékot - á ne izgulj, lent van egy szexshop, kikérdezek vavalami hülye gyereket, ha ő játék fejlesztő lenne mit csinálna - jó, addig én megírom a kiadónak hogy világsiker lesz

IMI 2007.05.30. 04:05:58

Hello FreddyD!

Király az oldal, nekem nagyon bejönnek a videjóid.
Ha esetleg érdekel akkor nézz rá erre az oldalra:

www.pcworld.com/article/id,127579-page,3-c,games/article.html

Mindenidők 10 legroszabb játékát mutatják...
Mondjuk a Cluster's revenge-t már lelőtted de maradt még 9 amivel jácogathatsz. :)

További jó játékot kívánok, és izgatottan várom az elkövetkező videokat. :)

IMI

demagóglepedő 2007.05.30. 10:12:33

@diziaszter nem úgy van az, másodjára harmadjára még lehet vicces egy poén

Funci 2007.05.30. 13:04:24

Ez a worstgames lista kiakasztó......
POP2 warrior within mi a frászt keres benne?

Fortes 2007.05.30. 13:24:21

A warrior withint én se nagyon értem, no meg van itt néhány egyéb hülyeség is...
Azt mondjátok már nekem mit szidjátok annyian a Pre 2-t...? Régen.. nagggyon régen rengeteget játszottam vele, alsóba infóórákon azt toltuk :) Egy egész faja 2d-s ugráló játék, nem a legjobb ugyan, de tudok kismillió rosszabbat is mondani...

sasa 2007.05.30. 15:53:15

a losz gáucsosznál leestem a röhögéstőla székemről...az kész volt nagyon...nem értek a gépekhez meg a játékokhozse nagyon de amit te csinálsz az vmi kuva jó ;)

Feci 2007.05.30. 16:09:42

Legyen valami Los Gauchos xD geci ez félelmetes xD

Lord Ben 2007.05.30. 17:11:02

@G

Nem pörgök mint ufó a szántásban, csak tudod bejelentettem. Eddig összvissz kb. 4 kommentem van, ezt leszámítva... Mellesleg, ha nem tetszik, hát két lehetőséget is van: 1. Ne olvasd el. 2. Szólj freddyD-nek és ha mákot van, törli a kommentet...

Tomsess 2007.05.30. 17:41:56

Állat vidi megint és csúcs egy gém. Ezt honnan lehet beszerezni? Kiégetem dvd-re és odaajándékozom vmelyik kanos haveromnak ... :D

gabidani 2007.05.30. 21:40:17

szerintem ez is kurva jó mint a többi ;), így tovább, várom a többit :D

Ancsy 2007.05.31. 17:10:29

Hát ez durva. XDDD Anno volt C64re is egy hasonló csak pálcika emberekkel.. ;

doom 2007.05.31. 18:47:08

EZ KURVA JÓ HOGY LEHETSZ ILYEN HÜLYE?!?! (JÓ ÉRTELEMBEN) BESZARÁS BAZDMEG XD BEJÖN->LEGYEN VALAMI LOS GAUCHOS (a wasted guns ból, nézzétek meg) KURVA NAGY ÍGY TOVÁBBXD

Safi 2007.06.01. 15:32:31

hát érdekesnek érdekes eléggé,azért kiváncsi vagyok,hogy van-e olyan akit ez a \"játék\" lekötött (és most nem a játékban szereplő csajra gondolok :D )

ismeretlen 2007.06.03. 01:50:36

ehez nem lehet hozzá szolni... de akkor legalább olyan lenne hogy: gyereknek wc-nie kell és elkel érned a wc-t de omlik a vakolat ezért vigyázni kell.. ez is jobb lenne...
de a lényegében igy sem változna max anyi hogy +18 helyet kisebb lesz...
freedyD: az érdekelne hogy milyen származásu :P

errr 2007.06.06. 18:15:49

Nem értem a lenéző beszólásokat. Szerintem ez az egyik legötletesebb videó, ahol nem csak a játékban felbukkanó hibákhoz fűzöl kommenteket, hanem egy kerek csattanóra végződő történetbe ágyazod az egészet.

Ráadásul ez csak egy minivideó, ha valaki nem vette volna észre, és annak tökéletes!!!

A Los Gauchos megint egy óriási ötlet volt...

Ráadásul az a zene is ideillik, a stílusa és a szövege is.

Hatalmas Gratuláció!

Evilgenius 2007.06.06. 19:08:49

Ez naon durva lett. Mikor megláttam az elején a babázást nem erre számítottam, de így utólag nézve jó példa arra h hogy születhetett egy ien elmebeteg játék. Csak így tovább!

Botor 2007.06.09. 21:38:21

Hát b.meg a döbbenettől csak pislogok. Van a világon olyan agyament, aki ilyen szarságokkal foglalkozik? Nézem a "Muppet Showt", valaki idétlen fejhangon szinkronizálja -"megjegyzem jobban mint az rötölö tv-n bármit"- néhány bábu gondolatait. Közben fél szemem a game címén "revenge". Na kérdem magamban, ez meg hogy a bús p.-ba jön össze? És akkor jön a játék, az emberi civilizáció esszenciájának non plus ultrája. A nyílzápor közepén erőszakos közösülésre vágyódó mácsó brilliáns grafikai manifesztációja (tudom még a múlt század). Percekig csak röhögtem a hasam is megfájdult és akutt szemszárasságom sem gyötör már tovább. Nagyon fasza.

Botor 2007.06.09. 21:41:58

Ui: Üzenem a kritikának, hogy ha nem tetszik az egyéni látásmód, akkor miért nézegetik a videókat. Én sem tartok minden fícsört bagnak, de hát különbözőek vagyunk. Viszont itt k**va jókat lehet röhögni.

-1 2007.06.11. 23:46:26

ÓÓÓ igeen ez mindenkinek teccik :) !!!
Gratula !!!

netpumper vagy REDeath, ahogy tetszik 2007.06.19. 20:50:03

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D kell egy amiga, vagy egy amiga emulátor!!!!!!!!!!

Enders2 2007.08.03. 20:22:45

azt a játékot mivel csináltad?:D

2008.04.14. 15:39:02

Freddy! Ez a te hangod??? Az elején?, vagy többen vértyogtok?

zima14 2008.08.19. 08:00:32

Gamepot: nem pontozta
Kritikusok, más oldalak se nagyaon (annyiran nem a,iből átlagot lehet venni)
Játékosok:4.2
(Vot 10-20 gyerek aki felálló kukival 10.0-át adott rá...:()

zima14 2008.08.19. 08:02:27

Bocs fred a fel álló kuki szöveget késöbb te is használtad. Nem koppintás akart lenni...;)

bbbarniii 2012.01.01. 16:24:49

Még most sem tudom _kiverni_ a fejemből ezt a videót. :D
süti beállítások módosítása