Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Jön a rettenet...

2007.05.30. 13:32 :: freddyD

Tegnap vettem a közeli hipermarketben egy játékot, a 990 ft-os kategóriából. A guberálós kosár egy aranybánya blogomnak.
De amit kaptam...egyszerűen...Emberek, komolyan bőgés szélén állok...
Persze szarok az eddigi játékok is, de legalább humorral tudtam játszani, röhögve, hogy mennyire rossz.

De ez tényleg kínzás...Nagyon nem poén...;)
Ha ezt a mocskot órákon át játszanám, vehetnék fel kényszerzubbonyt. Már vettem fel pár jelenetet, de egész egyszerűen...nem fogom fel, hogy a hátsó borító alapján 2006-os a játék.
A játékról szinte semmi sincs az interneten, a forgalmazó honlapját megnéztem, és szinte csak oktató szoftvereket, játékokat forgalmaz, kérdem én, mit keres egy ilyen a kínálatukban?

A játékban ha elmegyek a névjegy részhez, nem ad ki semmit.Hát nem csodálkozom.
A mesterlövész klasszisokkal jobb ennél... Ami a legbizarabb, hogy ennek a játéknak is kifejezetten jó borítója van. :D

Nem tudom hogy haladok majd, ehhez tényleg gyomor kell...Igyekszem péntek estére felrakni az első részt. Bizony, ha ebből a játékból nem lesz legalább 4 videónyi anyag, elmegyek papnak.
És ne is próbálkozzatok, nem fogom elárulni a "játék" nevét ;)

157 komment

Címkék: rettenet

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr8889343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sevores 2007.05.30. 21:41:58

Hogyan vagy képes Ennyi szar játékkal játszani? A big rigsnél szarabb? Úristen.. Teljes részvétem.

Sevores 2007.05.30. 21:48:26

Edit:

Hogyan vagy képes
Ennyi szar játékkal játszani?
A big rigsnél szarabb? Úristen..
Teljes részvétem.

kemszi 2007.05.30. 22:12:44

wheelie
Street Legal Racing Redline?legjobb,egy pár patch után és ha megspékeled a jó sok addonal.nekem nagyon sok szép órát szerzett,mire összeraktam egy saját kocsit...
a grafika tényhogy nem nagy szám,de nem az a lényeg(nekem legalább is nem)sokkal inkább a játékélmény+fizika.
Nem beszélve arról hogy az invictusos srácoknaknem kaptak rá elég időt meg pénzt sem anno...

kemszi 2007.05.30. 22:13:22

ja amúgy jó az oldal XD

mat62 2007.05.30. 22:14:21

A STALKER nem olyan rosz. Minden haverom azzal jáccik de azért nem mindenki de azért aki szereti az fps-t annak a 90%. A Street Racing Redline egy nagyon bugos játék. Annyi benne a hiba de amikor feltettem 4db 100mb-s patch-et akor már jobb volt :) 1 fokkal de csak szorakozni jó vele. Azzal szorakoztam haverral hogy kitud nagyobbat borulni :D Másra nem is jó a játékk :D

mat62 2007.05.30. 22:16:20

Na már beszélni se tudok :D
Amugy GRAT az oldalhoz. Nagyon jó. Minden nap minimum kétszer felmegyek rá :)

kemszi 2007.05.30. 22:22:14

azt azért még megemlíteném hogy a street legal nem lett befejezve úgy adták ki.
de akkor ajánlom figyelmetekbe az új játékaikat crc,level-r, vagy a lasr.NFS carbon-osoknak és társaiknak nem ajánlott ;)

Szacsi 2007.05.30. 22:26:10

Mindenki nagyon kíváncsi lett, gondolom. :-) Már alig várom az új videót! :-D

Playah 2007.05.31. 03:44:56

hmmm...a capitalizmus 2 cimu gamet ismeri valaki? én sajnos igen... ja meg johetne mér az uj video :D:D

c0uNt 2007.05.31. 06:15:32

HI all!
freddyD, nézegettem a movieidet, és nagyon bejöötek! ;)
Szóval szerintem, mind egész jó, meg úgy elég sok hibát észreveszel, ami másokbavn felsem merül!
Nem tudná d megadni az MSN-edet? pls....

Ha érdekel az enyém: dudus86@freemail.hu
______________________________________________

bY: dApr0 (=

IMI 2007.05.31. 09:56:56

Énnekem volt szerencsém a Shadow Warriorhoz és bátran cáfolom a feltevést, hogy róla lenne a várvavárt filmecske, mivel azt még 2000-ben jáccogattuk pentium 133-esokon multiban.
Speciel multi módban 4-5-en egymás ellen középsuliban rengeteget jáccogattunk vele és tök jó volt, sokkal jobb volt azzal mint a Duke Nukem-mel lanpartyzni.
Úgyhogy ha mégis az a Shadow warrior volna amiben egy ninjával kell jáccani, kezdésnek 1db kardod van és Loo Wang a neved akkor FreddyD téged az Ósan csúnyán átvert/megtévesztett....
Avagy kiadtak valami újabb iszonyatot azonos névvel, de akkor egyik előző bevizsgált cuccal azonos eset fog fennálni (A régi azonosnevű sokkal élvezetesebb lesz mint az új.)

Na várom érdeklődéssel, hogy mi is az igazság. :)

Pöttyös 2007.05.31. 10:53:42

Én amúgy már előre félek freddyD!

Raziel2 2007.05.31. 12:25:42

Hello freddy!
Gratulálok az oldalhoz, nagyon-nagyon jó!

Nekem jobban tetszenek az újabb játékokról készült videók, mert a régiek majdhogynem öregebbek nálam, így a grafikájuk miatt eleve rossznak tűnnek, ezért nem jön le annyira a kifigurázásod.
Szóval szerintem jobb lenne 10 évnél nem régebbi játékokkal foglalkoznod.

Engrine 2007.05.31. 13:27:48

nagyon komoly lehet a játék, én is kiwi vagyok rá, de a big rings a legjobb:D

freddyD 2007.05.31. 14:18:58

Nem Shadow Warrior(nem is ismerem azt)

Na, jövök haza szóbeli vizsgámról(négyes lett,juhé juhé), gondolom picit dolgozok ezen a retteneten.
Nem hogy a játék ennyire kegyetlen szar, még valamiért szabotál is engem, mert videoszerkesztés közben szaggat mint állat, és képtelenség rendesen kommentálni,ha csak 5 másodpercenként látsz egy jelenetet...Tiszta ideg vagyok...Valami hatalmas türelem kell így ehhez...Már van kb 5 percnyi anyag, olyan 7 percesre akarom az első részt, úgyhogy talán holnap délre már fenn is lehet.
És most elmegyek aludni, mert érzem, hogy baromira felment a vérnyomásom...Meg fél hatkor is keltem vizsga miatt, úgyhogy szundítok egyet:)

Skullrenamon 2007.05.31. 14:22:11

Rosszabb mint a Big Rigs of the road ricing mer azon majnem elsírtam magam (röhögésbe :D )

balázs 2007.05.31. 14:27:47

freddyD hol vetted a játékot?
de nem azért kérdem hogy megkeressem

freddyD 2007.05.31. 14:31:01

a madaras hipermarketben...

Egyébként teljesen meglep,miért a Big rigset tartják a legtöbben legviccesebbnek, én ott alig poénkodok,ott a játék maga a sztár,én nem kellettem ahhoz különösebben;)

Motig 2007.05.31. 14:47:45

ha a Vivisectorol lesz szó akkor félek.... mert az kivételesen szar de jóis...(ezt jól +aszontam...)

FoRsBeRgP21 2007.05.31. 14:52:02

Kibaszott kurva jó tényleg! Minden nap nézem én is az oldalt, alvonási tüneteim vannak, ha még nincs fent új videó. Big Rigs a kedvencem.
Hajrá!

Fido · http://www.miklosfa.hu 2007.05.31. 14:59:29

Én személy szerint nagyon várom a videó(ka)t, kínváncsi vagyok rá! Csak hajrá! :D :D :D

dj ken 2007.05.31. 15:24:05

és mindjárt beérek a cáébaaaaaa...júr winner???áj ár winner maderfaker...:Dbig rigs a legjobb videód:P k**vára rossz pc játékok sorozat fan lettem:D hallod freddyd szeretnél tv-be szerepelni videóiddal???akárhogyis de elintézném!!!!gyűjtenék petíciót vagy nem tom!!!

djken 2007.05.31. 15:24:52

elnézést céba:D félre írtam!a célba ér be:D

djken 2007.05.31. 15:26:20

még1szer elnézést mert nem cáébe és nem is céba hanem célba ér be:D csak szaraxik az l-em

Black Rainbow · http://waffen-ss.atw.hu 2007.05.31. 16:15:34

Nem akarok hülyének látszani de ha ÚGYIS OLYAN SZAROK EZEK A JÁTÉKOK miért nem letöltöd őket?

Aemeth 2007.05.31. 16:41:56

FreddyD: A napot elcsesztem, szentigaz, de ha ma olvasod akkor már nem is annyira...:D

IMI: A Shadow Warriort Thani.ta írta, mert kellene neki egy működő verzió. Gondolom nem megy XP alatt. :)

Sejj Hajj · http://sejjhajj.hu 2007.05.31. 18:02:12

sejjhajjgertyaláng, biztos jo lesz ezisXD

Lolka 2007.05.31. 18:25:12

Jézus remélem nem a HEAT-re gondolsz.. Engem megleptek vele, és mégcsak nemis engedték becserélni, mellesleg életem legroszabb névnapi ajándéka volt. Akitől kaptam biztosan nagyon utált...

L a m Y 2007.05.31. 18:49:11

Már várom :)
am mesterlövészbe ahol nem tudtál átugrani a kapu felett ahol nem találtad meg a titkos átjárot ott én 1 sőre átugrottam... annyi ugrassz+gugolsz ;) a mapról is ki lehet ugrani bárhol ami elég közel van hozzád kb 1-2 fejjel magasabb... sprint + ugrás + gugolás
Sajna holnap oszt kirándulás.. :S XD

STALKER 2007.05.31. 18:50:02

Lenne egy játék ami beajánlanék textelésre. Én személy szerint idegbajt kaptam tőle. A mestermű címe: Blip Blop Talán mások is örülnének egy ficsi kis bemutatónak

Playoff 2007.05.31. 18:51:58

Jahh Lolka a HEAT nekem is megvan és egy tömény hányás. Ha Freedy azt teszteli beszarok :)

Wolfman017 2007.05.31. 18:58:00

aki tudja mi lesz kérem szépen küldje el a címét mert én már tűkön ülök annyira izgulok :D wolfman017@gmail.com köszi

Spieler 2007.05.31. 19:12:10

Király az oldal.FreddyD:megmutattam a Big Rigses videót a haveroknak infón és annyira ordítottunk a röhögéstől hogy az infotanár kikapcsoltatta a gépeket és dogát írtunk:DDD

Ágica 2007.05.31. 19:12:48

Eddig 2:0 a HEAT javára. Megyek is a boltba és megveszem :)

freddyD 2007.05.31. 19:33:50

Ó hát ez van,ha az ember alszik,és nem tud már cenzúrázni...
Nem törlöm most már ki, igen a Heat lesz a holnapi videó.
Emberek, nem tudom elégszer elmondani, egy KURVA rossz játék...

@Playoff
Holnap ajánlok Pampers Baby dry-t;)

@Spieler
Nahát nem szabad ilyet.Mindig a tanár bácsira kell figyelni! ;)

freddyD 2007.05.31. 19:35:11

@Ágica

KÖNYÖRGÖM ne tedd!Adományozd el azt a 990-ft-ot.Ezt TELJESEN komolyan mondom.
A mesterlövésznél még minimálisan megértem,de esküszöm,ha valaki ezt meg meri venni a videóim után beszüntetem a blogot.

Spieler 2007.05.31. 19:38:34

De az a jó hogy az istenhátamögötti gépnél ültem és lazán beraktam a könyvet a monitor mellé:DD

Spieler 2007.05.31. 19:44:11

Találtam egy képet a "rettenetről"hát nagyon "gyönyörű" a graFIKÁja

Playoff 2007.05.31. 19:48:49

Freddy a Pampers Baby dry-t bevételeztem, és felkészültem, ne kímélj :)

mabeno 2007.05.31. 19:49:58

én inkább megvárom azt az 1 napot minthogy lelőjjem a poént...

Lolka 2007.05.31. 19:53:59

Freddy! Bocsi a leleplezésért nem volt szándékos csak tippeltem mert ismerősnek tünt az említettek alapján. Kíváncsi leszek a videóra. Eszembe jut a kín mikor játszottam vele. :)

mabeno 2007.05.31. 19:54:47

milyen érdekes... a kommentek számával lehet mérni hogy milyen jól sikerült a videó... Red Baron: 41 komment Big Rigs Over The Road Racing: 165 komment, ez meg asszem a 98-adik.

mabeno 2007.05.31. 19:55:51

és ha gyorsan írok e, ez lesz a századik komment...

Ágica 2007.05.31. 19:57:21

Na megjöttem. Még épp volt egy a boltba, bár pultalól kellett némi plusz zsetonért elkunyizni. Állítólag ma mindenki ezt a gámét kereste a boltba. Fellendítetted a bolti eladások számát :) LOL

Spieler 2007.05.31. 20:09:45

De most mér veszítek meg azt az okodékot?

Miklos14 2007.05.31. 20:16:58

Holnap reggel nyugtatót kell majd bevennem, hogy kibirjam a videóig...

freddyD 2007.05.31. 20:25:22

Ágica szégyelld magad

Ágica 2007.05.31. 20:27:15

Jajj ne csináld már Freddy csak vicceltem :)

Fowl 2007.05.31. 20:36:56

freddy... " Mi ez? Élek? PERSZE HOGY ÉLEK MERT EZ EG KURVA SZAR JÁTÉK!!! " Na itt már sírtam a röhögéstől... qrva nagy a kamionos videó, remélem ez is minimum olyan lesZ :) bízunk benned mi rajongók :D Am szólni kellene valamilyen játékújságnak hogy nézzék már meg a blogod és kész is az ingyenreklám...

balázs 2007.05.31. 20:44:00

freddyD nehogy megszüntesd a blogot én bizt hogy nem feszem meg ezeket
max letöltöm azt "letörlöm" a retteneteket
pénteken mikor rakod fel az új videót?

GS 2007.05.31. 20:46:08

Flow! Azért az kicsit tulzás nemgondolod? Szerined melyik játékújság tesztelői káromkodnak egy játék bemutatásakor? Nézz meg egy GS-t. Szerintem lehet jó és szellemes kritikát irni egy ratyli játékról káromkodás nélkül is. Ezzel most nem Freddy-t akartam ocsárolni mert tetszettek a videók, márcsak a hangtartománya miatt is. Bár relativ kinek mi tetszik. Azért további sikereket.

nCore 2007.05.31. 20:52:42

freddy! mivel a videóid miatt sokan a szar gamet meg akarják venni a boltban, ezzel növelve az eladásokat, a szar játék kiadója ezzel önbizalmat szerez, és azt hiszi, hogy a népnek tetszik a játék, ezért gyártja tovább a hasonló borzadalmakat :D

Ez egy röpke agymenés volt! :D

Fowl 2007.05.31. 20:54:08

GS:
1) NEM FLOW, hanem Fowl. Erre már allergiás vagyok...

2) Én sem komolyan gondoltam :) De most komolyan, én régebben olvasgattam GS-t, és ott volt egy olyan író hogy Bad Sector. Szerintem ő töl jól írja meg a cikkeit de ha választanom kellene és freddyre szavaznék, mert ez humoros.. nagyon ( És mielőtt kapnám az oltást hogy az teljesen más mert ő jó játékokat tesztel, van olyan cikk amit bad sector írt, és pont arról szólt h egy játék mennyire szar... )
ennyi. szvsz.

Funci 2007.05.31. 21:13:18

"Fowl"
De abba is gondolj bele hogy Freddy tényleg cksa poénból csinélja míg egy újságban rengeteg dologra kell figyelni (meghatározott karakterszám nyelvezet stb,stb.)

gaboooor 2007.05.31. 21:15:22

TE EGY ALLÁT VAGY!!! haverommal 2 oran keresztul rohogtunk a video idon :D:D:D respect!!!

nCore · http://kepfeltoltes.hu/070531/freddydfan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2007.05.31. 21:19:44

freddyD! Csináltam egy userbart unalmamban, minden rajongód kiteheti a fórumokba aláírásnak. :D

Link:
kepfeltoltes.hu/070531/freddydfan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Megjegyzés: nemtom, hogy blogban lehet-e BB codeot alkalmazni... A linket bemásoltam a web/Url mezőbe is így rá lehet kattintani)

freddyD 2007.05.31. 21:40:10

nCore

Igen lehet valami az agymenésedben;) Bár nagyon remélem nem :P

Nagyon köszönöm a userbart, nagyon tetszik :)

Eszméletlen valahogy...Egy hónapja alig volt látogatóm, most meg userbarom van :D
Nagyon örülök,hogy sok embernek boldog percei vannak marhaságommal, viszont nem tagadom, néha baromi nagy a nyomás ;)

Kalmi 2007.05.31. 21:49:06

Bocs lehet hogy már ezerszer kérdezték de mivel veszed fel a videókat???

nCore 2007.05.31. 21:53:01

:| n00b

vmelyik hír-ben le is van írva! Fraps, és SnagIt!

Mioline 2007.05.31. 21:59:09

Hehe. :-D

Tudtam, hogy egyszer lesz még, aki megkérdezi. Szerintem blogod fejlécébe 70-es, arial, félkövér és piros betűkkel írd ki. Akkor talán nem téveszti senki sem szem elől. :-D

Kalmi 2007.05.31. 21:59:57

Jó lehet de most azért nem fogom az egész oldalt végigolvasni...

Mioline 2007.05.31. 22:01:48

Nem kell, elég ha csak a főoldalon lévő grafikon alatt lévő szöveget vesezd szemügyre. ;-)

Kalmi 2007.05.31. 22:03:27

Megvan! Kössz!:p

Ab3l 2007.05.31. 22:14:48

freddyD Nagyon nagyok a videóid, sírva nevetek rajtuk :D Remélem nem láma kérdés, de melyik progit használod a videó SZEREKESZTÉSÉRE?

Praetorians 2007.05.31. 22:14:49

Azért ha vki a hozzászólásaiban kérdez vmit amit nem ért,(mert kezdő,tapasztalatlan,stb..)azt nem kellene lelőni egyből....Mindenki, még a magukat profi-nak nevező emberek is elkezték valahol, ők se úgy születtek, hogy egyből tudtak mindent! Azzal meg nem nagyobb "fiúk",ha letorkolnak vkit. Csak saját szegénységi bizonyitványukat irják alá.A rászorulókon segiteni kellene.....De sajnos ez az emberi tulajdonság kihalófélben van!

Spongyabob 2007.05.31. 22:17:18

Igazad van, csak szerintem már fájt beirni a választ sokadszorra is.

Kalmi 2007.05.31. 22:48:16

Na lehet hogy ezt is kérdezték már ezerszer...
Freddy te melyik egyetemre és milyen szakra jársz ( csak mert egyik hírbe "vizsgák"-at olvastam )?

freddyD 2007.05.31. 22:55:51

@Ab3l
Windows Movie Maker

@Kalmi
Idegenforgalmi szakra járok Budapesten.

rage · http://mrage.uw.hu 2007.05.31. 22:58:29

hajrá, hajrá, már várjuk a pénteket! :)

Mateusz 2007.06.01. 00:28:24

Én már a videókon élek:D.Napi 3 étkezés napi 3 videó természetesen ezen a honlapon:) és ne öljé már meg...nem tudok várni estig!!!Gondolj bele, előbb túl vagy azon a szaron:D

Lukvanov · http://www.wildfires.hu 2007.06.01. 02:00:43

Freddy te vadállat vagy! :D
Amúgy tudom ajánlani a WCW Nitro-t. Semmi tutorial vagy vmi. A gép egyből neked ront, ha megnézed az Options akkor se tudsz mit csinálni, bár lehet, h önmagában nem tenne ki 1 külön videot de akkor is szánalmas meg majd segítek még a keresésben, mert biztos találunk vmi finomat! :D

Wastrel · http://www.pclife.hu 2007.06.01. 02:12:41

A HEAT-et eccer majdnem megvettem, szerencsére úgy döntöttem, inkább előtte utánanézek a neten, hogy mi is ez... hát életem legjobb döntése volt. Úgy néz ki, mint valami GLquake-es szar.

Amúgy letőtöttem a Big rigs-et majd csekkolom, de megvenni azért nem vót pofám. :D

A Mesterlövész meg megvan nekem elég régóta, egy újsághoz volt teljes game, és nekem nagyon tetszett... igaz nekem valami peccselt változat lehet, mert a végén mindkét pacák úgy fogta a kezében a két uzit, hogy öröm volt nézni! Híre-hamva nem volt az általad lefilmezett hibáknak, illetve a csukott ajtón azért átközlekednek, az nagyon illúzióromboló! De amúgy semmi bajom nem volt a Sniperrel, az egér érzékenység beállításának kivételével. Ja és a Mortyr nagyon jó game, régi kedvencem volt. Viszont a második része borzadály, egy istenkáromlás! Azt majd nézd meg, igaz egyelőre drága, 5 rugó a boltban, pedig lassan 3 éves.

Ajánlat: Bhagat Singh asszem 2002-es game, indiai fejlesztésű. Garantáltan lehidalsz tőle. Ha akarod, felpattintom neked valahova.

Másik ajánlat: Power of destruction, garantáltan idegbeteggé tesz, ráadásul vadiúj játék. Most írtam róla review-t a Pc life-ra (www.pclife.hu), de mivel a cikk a főszerkesztő úr elfoglaltságai miatt holnapig tutira nem lesz kinn, idéznék belőle:

"...a pályák ehhez az engine-hez rettentő primitívek, fejben kiszámolható mennyiségű poligonból vannak összetákolva, ráadásul minden egyes térkép nagyon kicsi és ordít róluk, hogy fejlesztőik nem törődtek sokat a kipofozásukkal."

"...feltűnt, hogy már a legelső pályát (nem a traininget, az az utánit) tizenöt próbálkozás után sem sikerült teljesítenem. Ott toporogtam egy helyben, két órán keresztül, és magából a játékból ennyi idő alatt sem sikerült túlságosan sokat látnom."

"Ha egészen véletlenül eltalál bennünket egy töltet, akkor pont előttünk az egész képernyőt hatalmas lángcsóvák és füstfelhő borítja be, így jó 4-5 másodpercig az ember semmit (!!!!) nem lát a játéktérből. Már pedig ha rakéta közelít felénk, legyen az akár helikopterből, repülőből vagy hajóágyúról intézett támadás, biztosak lehetünk abban, hogy utána még rengeteg hasonló szeretetcsomag fogja követni az első adag rakétát másodperceken belül, de mivel a füst addigra nem takarodik el, egyszerűen lehetetlen észrevenni a következő adagnyi nekünk szánt robbanás-adagot."

"Összesen nagyjából 150 kétségbeesett próbálkozás után nagy nehezen átvergődtem az ötödik misszióig..."

"...beláttam, hogy ezt a játékot NEM LEHET VÉGIGJÁTSZANI! Egyszerűen nem létezhet olyan ember, aki ezt valaha is erős idegzete megtartásával, az életben végig tudná nyomni. A fentiekhez még szeretném hozzáfűzni, hogy a balkezesek elfelejthetik az installnak még a gondolatát is, ugyanis nem lehet az egér-koordinátákat felcserélni, sőt, az érzékenység sem állítható be. Skandalum."

"...az uninstall áldásos hatása mindenért kárpótolt, kár, hogy alig pár másodpercig tartott az egész."

Wastrel · http://www.pclife.hu 2007.06.01. 02:26:02

Kedves freddyD!
Sajna nem találtam az oldalon contact-ot, úgyhogy ide írnám:
Ha megkérhetném, légy szíves vedd fel velem a kapcsolatot, egy-két dolgot szeretnék csak veled megbeszélni! Ha esetleg érdekelne a mondandóm, vegyél fel MSN-re (zup@intermail.hu), vagy ha nincs MSN-ed, csak pattints egy mailt a wastrel[kukac]pclife.hu-ra. Előre is kösz!
Üdvözlettel
Wastrel

Playah 2007.06.01. 07:18:54

Igen, nagyok a videok :) és ugy látom kommentekben se szukolkodsz freddy:) De azért halkan megjegyezném a kedves freddyfanoknak: az illegális letoltést a hatályos jogszabályok szankcionálják. :D:D ugye senki nem hallotta?:D

freddyD 2007.06.01. 09:04:29

@Wastrel

Ment egy e-mail

@playah

Egyetértek!Emberek ne írjatok letöltésekről, ne töltsetek le játékokat! Én sem teszem.

Ne legyen a blog egy forrás pereskedésre,szankciókra!

Aemeth 2007.06.01. 10:29:13

Üdv!

Pontosítsunk, FreddyD, te töltesz le olyan játékot, ami már ingyenes, és legálisan letölthető. :) Vagy webshop. :P

mmm123 2007.06.01. 10:34:31

@Wastrel
Honnan töltötted le a Big Rigs-et?

REPARATUR · http://www.jeromosfanclub.extra.hu 2007.06.01. 11:39:07

MEgvettem a MEsterlövészt tegnap a Corában. loool Nagyon jó játék, de most komolyan. leszámítva az egér érzékenységet. Felmentem utána cs-zni és basszus nem tudtam lőni, annyira elbaszott a sniper. :DD De amúgy nagy élmény, jó a története.

Amesterlövész egy tipikusan olyan szar hogy jó játék.

CrazyG 2007.06.01. 11:46:52

Reparatur: én is megvettem pár napja és tényleg \"hatalmas\". Egyébként még élvezetes is, ha nincsenek túl nagy elvárásai az embernek. Úgy kell leülni hozzá, hogy egy tipikus B kategóriás játék, és akkor nem fogunk csalódni. Az mondjuk kifejeztten tetszik benne, hogy a fegyverek irreálisan nagyot szólnak, igazi mészárszéket lehet rendezni pl. az uzival, ami nálam kb. 3mp alatt kiüríti az egész 50-es tárat:) Ráadásul az ellenfelek halálhörgései, azokon még most is derülök:DDD
Viszont az egérérzékenység nálam állítható és működik is.
Szal megérte azt a 990Ft-ot, amibe került:)

freddyD 2007.06.01. 12:38:16

@Aemeth

Ja igaz,a régieket tölteni ezerrel :)

balázs 2007.06.01. 12:46:12

na mikor rakod fel????????

Lacike 2007.06.01. 13:05:51

Engem nagyon leköt a mesterlövész c. játék, nem érg töltöttem le, és tetszik, még így, hogy tele van hibákkal is. Ja és kérlek freddyD, mondd már el, hogy hogyan vitted ki a 2-es pályát ? Tudod amikor a börtönben vagy és
le kell menni közös terembe, és gyilkolni meg ilyenek. Én kinyírok mindenkit, megnézek mindent mindehol, de nem tudom hogyan tovább! Kérlek magyarázd el! NAgyon fontos lenne!

ikuzi 2007.06.01. 13:16:24

Marine Sharpshooter 3

lehet ez a mestrlövész 3dik része

érdemes bele nézni
nem valmi emeledett játéknaktünik

és a Viper racing et is

Lacike 2007.06.01. 13:21:20

Engem nagyon leköt a mesterlövész c. játék, nem érg töltöttem le, és tetszik, még így, hogy tele van hibákkal is. Ja és kérlek freddyD, mondd már el, hogy hogyan vitted ki a 2-es pályát ? Tudod amikor a börtönben vagy és
le kell menni közös terembe, és gyilkolni meg ilyenek. Én kinyírok mindenkit, megnézek mindent mindehol, de nem tudom hogyan tovább! Kérlek magyarázd el! NAgyon fontos lenne!

Streetlife 2007.06.01. 13:38:36

eljött a péntek :)

ikuzi írta a következő játékot : Marine Sharpshooter, szóval nekem abböl az első van meg azt hiszem, ez a játék egy katasztrófa, első pálya, az emberek nem mozognak nem tátognak , csak megvannak fagyva és valami hang jön felük, az ellefélnek megse mozdúl a lába, csak csúszik előre mint valami jégkorcsolya lenne rajta, és előre lövöldözik, ( semmi lövés effekt ) felfelé szál a golyó... ez értelmes játék?? valami mondja meg, egyböl letöröltem én már nem bírtam, szerintem érdemes lenne a játékról videót forgatni :)

Streetlife 2007.06.01. 13:39:50

szerintem aki a játékot tervezte, az direkt avval a céllal csinálta hogy másokat idegesítsen :D

freddyD 2007.06.01. 13:43:48

@Lacike
Azt hiszem ott a közös börtönös ebédlő felső részén kell körbemenni, és onnan tudsz továbbjutni.

DE ELMONDOM ÚJRA : NE TÖLTÖGESSETEK ILLEGÁLISAN, ÉS HA MÉGIS, LEGALÁBB NE ÍRJÁTOK KI IDE.

Videó nagyon közel van,már töltöm fel;)

Streetlife 2007.06.01. 13:49:53

freddyD, nekem a játék eredetibe van meg mert ez a játék a tesco-ba megtalálható...
nekem nincs illegális játékom, amúgy meg nem is szoktam annyira sokat játszani, inkább videóba nézem meg milyen a játék, a gépem nem megfelelő sajnos a játékok futtatására..

mikorra lesz elérhető a videó? :)

Lacike 2007.06.01. 13:54:08

jaja bocs, de én végimentem egész a 2. olyan őrszobáig de ugyanaz... néha elobukkan egy őr
de nem tudok továbbmenni ... onnan megyek oan folyosokon, shotgunos őrök, mind meghalnak... és nem tom má micsináljak :((

REPARATUR · http://www.jeromosfanclub.extra.hu 2007.06.01. 15:37:27

buta vagy, próbálkozz, lesz még bonyolultabb is. :DD
A mesterlövész gépigénye 200MHz PI.
Hát ez mindenkinek van sztem.

Wastrel · http://www.pclife.hu 2007.06.01. 18:09:59

Gyerekek, megvan az Army Racer! :D Family Frost jégkrémhez járt ajándékba, meg egy Chicken shoot 2 is! XD

freddyD-nek üzenem: Kösz szépen, mindjárt csekkolom a levelet és megírom, mit szerettem volna mindani.

mmm123-nak üzenem: Emule.

ikuzi-nak üzenem: A Marine Sharpshooter III nagyon jó játék, nem kell bántani, a fejlesztők tanultak az első két részt ért rengeteg kritikából, és egy egész jó játékot hoztak létre! Helyette ajánlom szemrevételezésre ugyanezen játék első epizódját, ami még tényleg a ratyi játékok egyik mintaképe volt anno! Ha jól tudom, 2003-as game.

Zsotti 2007.06.02. 00:30:44

Freddy, te vagy a hősöm.

Foltyy 2007.06.19. 00:56:36

freddyd
Szeretném kifejezni a részvétemet. Megnéztem minden "kisfilmedet" és jókat is nevettem rajta, sőt még barátaim is azt mondták, hogy megszakadtak a röhögéstől... de ez a Heat, ez valami förtelem lehet. Különben arra lennék kíváncsi, hogy hogyan bírod idegekkel? Én már rég lepofoztam volna szegény monitoromat. De ha azért csinálod, h jókat nevessünk, akkor csak így tovább

zsolt 2007.06.21. 21:14:07

helló!!!!Kipróbáltam az outlaws játékot igaz csak demó, de akkor is ááááááá erröl filmet kell csinálj freddyD léci le lehet tölteni,ingyir a demót, sztem abbol is kijön egy videónnyi anyag!EZ ez ez egy Los Gauchos :)2dimenziós halhatalan lovakkal és robbanó tyúkokkal nagyon király játék, ja és nagyon sok INTELIGENS ellenfél van benne, kézzel hamrabb kilehet nyirni őket mint fegyverrel,Egy ütés temetés, 3 lövés kórház sem :)nagyon jóóó www.download.com/3001-7563_4-871105.html innen lelehet tölteni akit érdekel!!

Sedon 2007.06.23. 17:22:35

na szóval van nekm is egy jó 990ft-és játékom:waterloo
az egyszerűen rossz...borzalmas...hihetetlen...

Sedon 2007.06.23. 17:24:07

én már töltöm!

Zoomby · http://www.toxuo.extra.hu 2007.06.24. 15:44:08

REPARATUR · www.jeromosfanclub.extra.hu 2007.06.01. 15:37:27
buta vagy, próbálkozz, lesz még bonyolultabb is. :DD
A mesterlövész gépigénye 200MHz PI.
Hát ez mindenkinek van sztem.

Hát figyelj!Ez rossz vicc.Lehet hogy csak poén ból írtad de azért ennyire nem ross.

amúgy a gépigénye: P2 350Mhz
AGP 3D grafikus kártya gyorsítóval(bár foggalmam sincs minek)
64 MB ram
1,2GB hely
4x cd-rom
bill. egér
16bites DirectX kompatibilis hangkártya

Hát télleg nem sikat tévdtél...:D:D:D

Zoomby · http://www.toxuo.extra.hu 2007.06.24. 15:47:59

és amúgy freddyD mikor rakod fel????

Bigmate 2008.04.27. 14:52:18

Ez biztos a Heat,mer abba van névjegy és nem dom ki semmit.
süti beállítások módosítása