Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC játékok sorozat : Heat - Episode 1 / II

2007.06.05. 13:27 :: freddyD

 

 

Az egyetlen FPS játék, ahol nincs kedved lövöldözni.

Legnagyobb bűnös az egészben nem is a fejlesztőgárda, hanem a forgalmazó.

EDIT: Hiába lövök ugrás közben magam alá,nem történik semmi.Ugyanúgy leesek a teleportálós vízbe.Bár ezek szerint az én technikám rossz.

EDIT2: Érdemes elolvasni "printme" kommentjét, az első Heat videó topikjában!Ott van majdnem a legvégén!

Bocsánat a kicsit morbid intro-zenéért, de ez tudta legjobban kifejezni, mit érzek, amikor a HEAT-re gondolok.

Soundtrack:
The Bloodhound Gang - Yummy down on this
The Muppet Show - Mannah Mannah

 

210 komment

Címkék: 2 heat episode

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr2293055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevan87 2007.06.05. 21:39:38

A borítón ezek a szövegek vannak,hogy:
Intelligens ellenfelek
Összetett pályák
Profi 3D motor
Tüzes akció

Mindegyik mellett,ott egy 0-t(nulla) ábrázoló kis vmi,szóval egy értékelésnek is elmenne,hogy Tüzes Akció 0.... stb,nem? xD Vagy csak én látom rosszul.

Rajongód 2007.06.05. 21:43:07

@Freddy

Igen biztos hogy az a pálya mert itt is a fal mögött voltak a szörnyek.És a játék borzalmas!komolyan mondom!annyira egy....Méghogy intelligens ellenfelek? lol! ott áltam és pörögtek körbe a szörnyek!Engem a teleportos pálya annyira kiidegelt hogy hozzávágtam a billentyűzetet a falhoz komolyan mondom!Az még oké hogy free game! NADE HOGY EZÉRT PÉNZT KÉRNI! Szerintem DVD-n azért adták ki hogy azt hidjék hogy hú de jó ha dvd-n van a játék biztosan jó! szoval kész!

freddyD 2007.06.05. 21:50:18

@rajongód(vagy rajongóm :) )
De ahol nem volt shotgun töltényem(az az első videóban volt) ott nem volt fal. Fal először a második videóban szerepelt.Azér nem értem

souljah 2007.06.05. 22:02:57

@ Wheelie

Én vok az Gyurika, csak beregeltem aztán foglalt volt:S:S
Nah szal én is sokat jumpoltam, de pl sosem hallottam "strafe jumpról" van sprint azt jóvan.
Amúgy Panzerrel télleg sokhelyre fel lehet menni, pl Carentanon náci kezdőnél a tetőre, meg ilyesmi. De azér ekkorát nem dobott, mint itt.
Mi (volt) a nicked CoD-ban? Talán ismerlek, de én inkább UO-ztam ott mindenkit ismerek, néhányan engem is :P

madve2 2007.06.05. 22:11:28

Egyébként az egészben tényleg az a szomorú, hogy mint fejlesztés alatt álló, opensource játék, _annyira_ nem rossz... a pályák egész egyszerűen arra vannak, hogy a félkész motort próbálgassák, nem játékra, ez egyértelmű, normális játékot (normális kinézetű ellenfelekkel) kész motorra szokás csinálni, és ahogy a Cube honlapját néztem, már ez is folyamatban van.

Egyébként szeretnék mindenkit emlékeztetni, hogy a játék \"bolti kiadása\" (muhaha) nem játszható a vonalkód nélkül, és ez jogos is, hiszen ha nem lenne ez a védelem, már minden warezoldalon ottz figyelne, mindenki letöltené és játszódna vele, anélkül, hogy kifizetné a cég jogos jussát!

(Félretéve az iróniát: AZZAL bezzeg dolgoztak, hogy ezt a vonalkódos szart beletegyék.)

V/\V| 2007.06.05. 22:12:16

CoD jumpers rule!!!
én is codoztam (cod1), de töröltem... 20 fps-sel nagyon béna volt.
1bként a legtöbb ien játékban van rocketjump/nadejump/strafejump
a youtube-on nem egy jumpos videot meg lehet nézni (érdeklődőknek)

Ihi 2007.06.05. 22:34:08

ÜDV!

Szoktam nézni a videókat, szerintem jók, bár az utóbbiakon kvesebbet lehet röhögni, sajna a mennyiség kezd a minőség káráa lenni. SZVSZ jobb lenne ritkábban, de nagyobb odafigyeléssel csinálni. De azért respect, hogy te ezekkel játszol, nézni is borzalom őket működés közben. :D
De elsősorban azért írtam, hogy felvilágosítsam, akik nem hiszik el, hogy a fegyó lövésétől nagyot lehet ugrani. Én elég sokat játszom Quake motorú játékkal multit, valóban nagyobbat lehet ugrani a rakétavetővel, ha magadalá lősz picivel az ugrás után. A linkelt videó vmi tükk teamről is hihető, csak annyit csináltak, hogy kisebbre vették a gravitációt és nagyobbra a fegyver visszalökés erejét, mert ezeket mind lehet állítani Quake motornál. Azt is be lehet kapcsolni, hogy néhány másik fegyver is visszalökjön, de alapban ez ki van kapcsolva. A strafe jump is létezik, de szintén csak Quake motornál, annyit tesz, hogy gyorsabban ugrálsz, ha ügyesen csinálod, ez egyébként eredetileg egy bugja volt a motornak, de multiban sokat jelent, hogy kinek hogy megy, és sokat segíthet a játékban. Nah ennyit akartam leírni.

Ab3l 2007.06.05. 22:38:02

freddyD megvan a megoldás, hogyan kell átugorni a fekete teleportálós \"vizeket\"
Oldalasan kell nekifutni, majd a ugrani... Miközben ugrasz, nézz valamelyik falra. Ha így mégse sikerülni, akkor az aknavetővel, lőlj bele a falba ugrás közben, így kapsz egy kis löketet :D Miután átugrottam így az elsőt, után van még vagy 4-5 ugyanilyen víz... a végén mi más lenne, egy kék teleportálós tükör... OMG
Ennyit a játékról :)

diziaszter 2007.06.05. 22:43:38

www.addel.hu/template/temp1/detailproduct.php?storeid=71&productid=143050 ajánlom nektek.1990 ft ezért??? Erzért megveheted a zoo tycoon 1-et ami kb 50x jobb játék mint ez...

Motig 2007.06.05. 22:55:22

emberek! ezt lesétek+!

www.bigrace.uw.hu

freddyD első igazád MEGDÖGLÜNK MIND! videojához szeretetel!^^ a tőbit nem lővőm le^^

www.keptar.net/images/1635banner.JPg

freddyD 2007.06.05. 22:59:54

@Ab3l
Most komolyan, ez az egész felhajtás...? Minek? :D

@diziaszter
De figyeld meg milyen jó fejek, mert le is árazták!

@Motig

Nem megy a kép

slnt 2007.06.05. 23:24:05

nemtom előttem írták-e már de az Advanced Rocketjump-nál gondolom egy quakes rocketjump mozdulatsorra gondoltak.amikor jump után azonal magad alá lősz a raksival és rohadt nagyot szállsz.

Kata 2007.06.06. 01:13:20

Javaslom kedves Freddy, nyugtatózd le magad a jövőben a videók készítésekor, nem szeretném, ha idő előtt elpatkolnál holmi mezei agyvérzésben vagy infarktusban. :)Mielőtt könnybe lábadna a szemed a meghatottságtól, hogy mennyire aggódok egészséged miatt, őszintén elárulom, hogy önös érdek vezérel: mert nem szeretném, ha megvonnák tőlem ezeket a mókás videókat. :D
Csak viccelek persze.
Jó az új *píííííííííp* *píííp* *pííííííííííííííííííííp* effekt!

Hajrá Fradi!
izé...
Freddy!

P.S.: köszönöm az újabb derűs estét. (több ilyet okozol mint az Aigner)

báró Leopold 2007.06.06. 03:01:33

Akkor azt hiszem eljött az idő, hogy javasoljak egy még borzalmasabb játékot: Prison Tycoon és rögtön utána a Prison Tycoon 2. De akár fordítva is lehet.

pROXXi 2007.06.06. 03:39:37

rocket jump ?;)

Motig 2007.06.06. 12:00:59

www.keptar.net/images/1635banner.JPG

gyertek!!!
www.bigrace.uw.hu
freedyD neked is ajánlom szeretetel! várlak a tolato versenybe!!!!

pista 2007.06.06. 12:27:24

hát freddyd miattad késtem le a buszt, mert muszáj volt megnéznem az új videókat, pedig 2 dogám is lett volna...a te lelkeden szárad ha megbukok :D

Pista 2007.06.06. 12:37:44

Ja és freddy, aza "rakéta ugrás terem" az nem az lenne mint a quekbe(rocket jump)? tod h magad alá lősz és átrepülsz oda...próbáld ki ha még maradt annyi agy sejted ezek után :D

freddyD 2007.06.06. 14:37:29

@Motig
Azt szépen elfelejtheted;) No more tolatás

@pista
Hát azt nem tudnám megbocsátani magamnak;)

Gordon89 2007.06.06. 14:49:46

ÁÁÁÁÁ.Aqua Fitness Forever.Nagyom komoly többet ér a puszta kéz,mint a fegyver.Hát ekkora trágyát még nem láttam,ilyet hogy mernek kiadni,és még pénzt is kérnek érte.
PFFF.Az biztos még 1 fillért is sajnálnák kiadni erre a játékra.

Enders 2007.06.06. 16:28:35

A Big Race vagy mi után azt hittem az a legrosszabb, de tévedtem!Jött a HEAT episode: 1 / 1videó!Halálra nevettem magamt:DMost HEAT 2 ez nem neveccséges, hanem SIRALMAS!Bár a teleportásós résznél halálra nevettem magamat!1et értek veled freddyD!Én se jáccanák ilyen szörnyűséget!:(
Őszinte részvétem!:|

Pogi 2007.06.06. 17:00:37

Gyááááá! Függő lettem! Már ott tartok, hogy ez a kezdőlapom XDnap mint nap feljövök, aztán nézem ami új XD

Merkol 2007.06.06. 17:59:17

Hali midnenki!
Nem birtam magammal ugyh kipróbáltam a játékot. Utólag is köszönöm a lineket hozzá:D!
Nos elején még azt mondtam hogy tök nagy poén mert ugy álltam hozzá de amikor már kb a 100. répát szedtem össze a pályán kezdtem unni (ez ugyanaz a pálya ami a videoban látható:D). Ráadásul még meg is öltek. Aztán kipróbáltam az ominozus 5 golyós pályát de hát nem lehet vele mit csinálni:D. Az egérérzékenységen sem tudtam állitani a billentyűzetleszotásról nem is beszélve.
Ezekután megkérdem hogy ven e itt olyan vállalkozó kedvű elvetemült aki kipróbálná velem a dolgot multiplayerben. Igen tudom furán hangzik de kiváncsi vagyok, ha másra nem is arra hogy hogyan nézz ki az ellenfelem vagyis jómagam a sok ellenfél után. Az elérhetőségem (ez nem vicc) nyasgem666@msn.com.
Aqua fitness 4ever!

Merkol 2007.06.06. 18:00:39

Mégvalami!
Gratulálok a sorozathoz!
Nagyon bejött nekem bearanyozta a vizsgákkal teli heteimet. Remélem minél több lesz belőle sok sikert és türelmet!:D

V/\V| 2007.06.06. 19:36:04

hát Merkol... talán :D
ha valamikor leszedem, felveszlek msn-en XD (és ez is komoly!)

Merkol 2007.06.06. 20:37:34

Mégvalami! Nekem sikerült végigvinnem ha lehet ilyet mondani az ugrálós pályát. Mondhatni elég nagy baromság ugyh ne csigázd vele magadat szerintem mert érelmetlen teljesen:D!

2007.06.06. 21:22:55

@freddyD én sem bírtam magammal, regeltem itt blog.hu-n hogy hozzá tudjak szólni a témához :D eszméletlen jók a videóid, big respect hogy csinálod őket :) a Heattel kapcsolatban: ez a játék mint többen is mondták ugyanabban a cipőben jár mint a Big Rigs - van egy erősen bétaállapotú szoftver, ami "valahogy" ki lett adva. ezzel megmagyarázható a "tárgyas" pálya. a fejlesztők nyilván nem véletlenül csináltak egy olyan tesztet, ahol megnézhetik a játékba kerülő tárgyakat mielőtt teleszórják vele a szinteket. egyszerűbb és gyorsabb így debugolni a programot mintha pályát elindít, odarohan, megnéz jó-e, újrakezdi a kódolást... :) a legnagyobb baj tényleg az, hogy ez is kikerült a fejlesztők kezei közül mielőtt elkészült volna

ismeretlen 2007.06.06. 22:18:09

AQUA FITNESS ÖKÖL POWAA!!!

s a m 2007.06.06. 23:22:47

üdv!bocsi,nemtom hogy hívnak:D,de most leszek akkor paródizálóman,nekem lenne a Heat játékból még néhány szép megjegyzésem.vegyél fel msnre és adok majd linket mer tmost csinálom a kis videót:) msnem: samifiu@freemail.hu

Tete · http://cshelper.extra.hu 2007.06.06. 23:54:24

Hi all lenne egy ötletem arra az elvileg ugrálós pályára! Mi van ha rakéta vetővel kell magad alá dörrenteni hogy úgy ugord át a szakadékot? Mint quake-ben! Megpróbálná valaki?

Marco 2007.06.07. 00:18:30

"Összetett pályák? Anyád! x)x)X)x)x) csak így tovább, iszonyat jó a stílusod főleg ah fikázod a játékokat xD!

s a m 2007.06.07. 00:24:03

gyerekek! én tudom hogy hogyan kell ugrálni:D
majd ha a parodizáló emberke felvesz msnre akkor majd a kész moviet elküldöm neki(linket) és majd meglátjátok;D addig is legyen rejtély:D:D:D:D:D tehát msn címem: samifiu@freemail.hu

diziaszter 2007.06.07. 10:39:28

HEAT
Episode: one

Őrmester! Az a hír járja, hogy maga nem ijed meg semmitől! Igaz ez? Sőt, azt is hallottuk, hogy idegen környezetben is azonnal feltalálja magát! A fegyverekhez is ért? Nocsak! Akkor van a maga számára egy feledhetetlen küldetésem! A feladat? Ó, hát pont magának való! Csak a pokol és az alvilág összes gonosz teremtményét kell megsemmisítenie a hazájától oly távoli bolygón… gondolja menni fog? Na, akkor gyerünk!

HEAT, a vérbeli 3D akciójáték! És minden szót vegyél komolyan!
Korszerű 3D grafikai motor, precíz irányítás, kifinomult mozgások, intelligens, egymást segítő ellenfelek, szárazon és vízben egyaránt. Mindez a legkülönfélébb, egyedi hangulatú pályákon, titkos ajtókkal és hatalmas fegyverarzenállal. A kaland egy karnyújtásnyira kezdődik!

ezt írják ahol meg lehet rendelni...

zuGee 2007.06.07. 11:04:35

összetett pályák :D:D

Jinephysivo 2007.06.07. 18:34:24

Hát ez...
Soha többé nem teszek fel még kíváncsiságból se ilyeneket, mint a Cube/Heat...
Felraktam, és tönkrevágta a Starcraft-om grafikáját... Most imádkozhatok, hogy helyre tudjam hozni install nélkül :S
Legközelebb semmi olyat nem telepítek, amit freddyD megtilt... :)

Mtta16 2007.06.07. 18:36:10

És történt vala 2006-ban, hogy a Sátán teljes megsemmisítő offenzívát tervezett az emberi jóízlés ellen. Sokáig gondolkodott vajon mi lehetne erre a legalkamasabb fegyver. Végül úgy döntött megteremti a Rettenetet. A Pokol számítógépei hat napon át dolgoztak és maga a Sátán volt a fejlesztő. Végül, mikor elkészült a mű maga a játék olyan gonosz volt, hogy még az Ördög se tudta féken tartani. A Rettenet kitört az uralma alól és azóta a polcokon várja áldozatait. Sok bátor harcos próbálta már legyőzni, de mind elbuktak. Csak egyedül a bátor @freddyD atyának sikerült kiűznie a Gonoszt az életünkből.

Na vhogy így tudom elképzelni a Heat fejlesztését. Nagyon jók a videóid @freddyD csak így tovább. És ezzel a játékkal én sem bírnék tovább játszani. Már ehhez is rengeteg akaraterő és kitartás kellett, hogy eddig játsz vele. "Kitartás az ilyen játékokhoz..."

Fancs 2007.06.07. 19:15:45

frédibéni rész pwnz^^

Darth Revan Mester 2007.06.07. 21:18:25

Ez egy nagy kalap szar.Poéból leszedem netről.30 mb a telepítő!És Dvd-re adták ki.Ez...erre nincs szó.Nagyon szar.Van egy rész.Mit látt az ember.MIT.Jár a vízen.Ki fasz vagyok én Jézus.Azt egy kis iső után lesúlyeded.De az egészbe az aqva fitness!Egy pályát kivittem csak az agva fitnessel.Akinek eredti,dobja ki a francba.Ez egy rémálom!Sőt.A Rémálom még megváltás.Ehhez képest a Mesterlövész és az mountin race is jobb.A Wanted Guns ehhez képeset az Év Játéka!Mi ez?Egy szégyen és gyalázat.Íme: 2006 Játék,amit Dvd-én adtak ki.Minőség szar,Élvezhetőség:Szar, Játékélmény:Szar Röhögés: Max. És a legjobb hogy az egész baszott szar játékot,amit 2006 adtak ki DVD.Dosos és az egész baszott telepítő fájl nem több 30 mb-nál.ILYET KIADNI BŰN SŐT ANNÁL IS ROSSZABB.Ilyen játékhoz én se adnám a nevem.Ja,tényleg,nem tudni kicsinálta.Ha már ilyen szart csinálnak.Az ilyen készítőket ki kénne végezni.A nyugdíjas nagy anyám jobbat csinál,pedig nem is ismeri a számitógépet!

HELLR!DER 2007.06.07. 21:19:21

Na, ez a játék mien szar... Viszont a videóid kiba**ott jók!! Csak így tovább!!
Remélem nem hagyod abba! ja, és ez a FLASH (!!!) játék sokal jobb mint ez az újmódi kínzás:

www.ize.hu/click.php?id=938&url=http%3A%2F%2Fwww.yoarcade.net%2Fshooting%2Fmunchmadness1.5_content.html

Nézzétek meg a játékot :D Ha nincs jobb jó ezis unaloműzésre :)

Merkol 2007.06.08. 09:02:56

Hali megint.
Egy dolgot szeretnék még mondani ami a játék előnyére válik, mégpedig azt hogy a zene alatta általában kurvajó. Ez az egy dlog nekem nagyon bejött. Mondjuk a játékba annyira nem illik bele de amugy egyátalán nem rossz. Ja és nem tom észrevettétek e, hogy az M&M ek nemcsak hogy rettenetesen bárgyúak de még nem is sebeznek egyátalán:D. A tökéletes ellenfél:D! Várom a következő videot de már nagyon:D. Hali

köcsögvagy 2007.06.08. 09:36:22

freddy ha hulyeség a játék meg szart se ér akkor te minek veszed meg és viszed végig? minek kell fikázni vazze, ha te tudsz jobbat csinálni akkor csinálj bazdmeg ne pofázzál csak hogy ilyen szar meg olyan szar. Te is ugyanolyan kis dumagép vagy mint nagyon sok ember ebben az országban. Fasznak kell itt tenned az agyad hogy te hu de fasza csávo vagy hogy tudod fikázni a játékokat. Örulj neki hogy legalább vannak, ha meg nem tetszik akkor NE VEDD MEG ÉS NE RAKD FEL IDE ! Bírom az ilyen embereket mint te akik csak kritizálni tudnak. Néha azért nézz szét magad körül is , szánalmas vagy.

freddyD 2007.06.08. 09:40:17

Vegyek komolyan olyan embert, aki nagyon keményen anyad@anyad.hu címmel írogat itt, és buzivagy meg köcsögvagy névvel fröcsög itt?

Kérdem én, ki a fasza csávó?
És kérdem én, mi a szarér nézed meg?

homa 2007.06.08. 10:31:49

Ha már írva lett az a kutyás rpg (ami amúgy igen jó, bár heroic szinten már igencsak pumpálni kell az ólmot és annyira paráztam, amikor rámugrott egy szörny, mint kiskoromban Doomtól...), akkor íme két nagyszerű játék:

Síkban:
www.puffgames.com/unrealflash/

Térben (amúgy érdekes ellenfelekkel):
www1.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp

D3v1l 2007.06.08. 14:11:08

az aqva fitnesz ököl jobb

V/\V| (mesterlövészfan) 2007.06.08. 17:29:23

Lehet, hogy ez nem szép tőleg, de
@Köcsögvagy
Ha te tudsz jobb honlapot csinálni, akkor fikázd, stb. (nem idézek többet :)
Köcsögvagy, ugye tudod, hogy te is azok közé tartozol, akikről írsz (csak kritizál, magát nem nézi... mind1)
Azthiszem, hogy legtöbben így vagyunk vele, úgyhogy némileg Köcsögvagy-nak is igaza van
(ui.: Másnak a szemében a szálkát is, sajátjában a gerendát se... valahogy így van :D)

Joey 2007.06.08. 17:55:49

Helló nem tudom irták e már vagy észre vetted e de sz tem egy kicsit furcsa hogy a shotgun végtelen lőszert tud kilőni újratöltés nélkül

DoBly · http://meztelencsiga.uw.hu 2007.06.08. 18:46:37

iszonyat jó a videó, de a jumpos pályát meg lehet csinálni csak strafelni kell

SystemPa'sztor 2007.06.08. 20:05:12

Helló mindenkinek !
1., nem értem hogy hogy DVD-n jelent meg amikor nekem 35 megában van meg ez a játék xD
2., Nem tudom észrevettétek -e már ha megnyomod az " E " betüt akkor egy noclip mod jön be.Igen de nem lehet lőni :O az nem jóóóó.De erre is van megoldás ! ! ! Na és mi ? ? ? Az AQUA FITNESS ! ! ! x) Ezt ugy tudod elérni hogy kattintgasz az ütéssel és közben megnyomod az " E " betüt. Utána már magátol üt és az ellenfeleket is kicsinálhatod ! ! !
3., Rájöttem arra is hova tönik az a sok hulla :D A végtalanségbe ereszkedik lefelé xD
4., Ha lefele akarok menni NOCLIP módban akkor egyszer csak egy olyan hangot hallasz mintha vizbe esnél és elkékül a kép is.

Ennél gányább játékkal még nem játszottam !
freddyD örülnék neki ha csinálnál ezekröl is egy videót ! :D Hálásak lennénk érte ! !

ui.: ! ! ! AQUA FITNESS 4ever ! ! !

BCS 2007.06.08. 20:27:08

Én nem rég találtam rá erre a blogra és erre a videóra de könnyesre röhögtem magam :D még az olyanokon is kész voltam amikor csak annyit mondtál hogy " hmmm " na maximális respect :)

Koppány 2007.06.09. 09:44:01

Félre lett értve a borító:D:D ott van h tüzes akció mellette o , intelligens ellenfelek mellette megint o , nem azt írta h mi van benne hanem h mi nincs:D:D:D:D
jó nagy szar ez a game:D:D

pjoco 2007.06.09. 13:39:54

Én nekem pedig sikerült átugrani a teleport vizet! CSak pontosan kell magad alá célozni a rakéta vetővel menet közben!

Darken 2007.06.09. 17:28:53

Üdv emberek csak annyit, hogy a "játék" készítői meg arra se vették a fáradtságot hogy egyéni szörnyeket tervezenek, hanem összelopkodták különböző játékokból... ez azért szánalmas, hogy lehetnek ennyire lusták, komolyan mondom nem hiszem el. Egypár szörny egy Dungeon Stomp nevezetű játékból lett kimásolva. Akit érdekelne itt egykis link: www.murk.on.ca/

Enders 2007.06.09. 18:02:44

@freddyD
Azt mondtad a "jön a rettenet" rovatban hogy ha nem lesz ebből a játékből legalább 4 videónyi anyag, akkor elmész papnak!PLS csinálj még!Nagyon meghálánánk!:D

Lender 2007.06.09. 18:19:56

Ami azt illeti én kipróbáltam ezt a módszert és a rakétevetővel magam alá lövök módszerrel mindenhova eljutottam.. még az advenced rocket jumpingnál is ami azt illeti ott ugy kell hogy a fal mellett ugrasz és mégeggyet a falról:D a játék igy van nagyon szar de azért a videók királyak:D igy tovább Freddy:)

V/\V| 2007.06.09. 19:24:21

@freddyD
Ahogy itt olvasgattam, eszembe juttatták 1 ígéretedet: pap leszel, ha nem csinálsz 4-5 videót...
nos, melyik szerzetesrendhez csatlakozol??? :P

AxlSzabi 2007.06.09. 21:24:53

A legjobb beszólás a narancssárga M and M. :D Hatalmas. Mega hogy meghal az kész... Gratulálok freddyD

Speedy 2007.06.10. 08:56:03

Nekem a Plancsizás texik xD

Enders 2007.06.10. 17:30:24

Nos freddyD??Mikor jön a következő 2-3 videó?Tuggyuk hogy szar a játék, de az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó:D!!Szal akkor a pap-ság vagy a 2-3 videó?

freddyD 2007.06.10. 17:32:25

Papság...
Ennél a játéknál még az is jobb üzlet

Logic 2007.06.10. 19:41:32

DE!Ha magad alá lőssz nagyobbat ugrasz.Most próbáltam ki és működik!
De esküszöm CSAK ezért telepítettem fel de tényleg ne bántsatok...hüpp...

SubLeo 2007.06.11. 15:26:37

Szerintem félreértettétek a kis narancssárga, agyaras szörnyeket. Szerintem ez az egyedi, sehol máshol nem található kartondoboz-szörny! Erre abból engedek következtetni, ahogy fut, majd egyszerűen feldől egy ütés után, mint egy felrúgott kartondoboz! És vajon mi mindent vehettek ilyen csúnya dobozban??? Bele sem gondolok....

Sturm44 2007.06.11. 20:07:32

Érdekes, hogy egy Cube névvel ellátott játék, amit ingyenesen le lehet tölteni, egyezik a Heat-el (totál egy az egyben ugyanaz, csak angol nyelven). Kérdem én, miért adják ki ugyanazt a játékot más névvel PÉNZÉRT ? Ráadásul a borítót nem erre a játékra tervezték, vagy így akarták elterelni a figyelmet a valóságtól ? Ráadásul ha minden igaz CUBE 2 is van... Szent ég! A Heat folytatásának is lehet nevezni.

Sturm44 2007.06.11. 21:32:37

Letöltöttem a CUBE (Heat) 2-t is. Szintén ingyenesen elérhető mindenki számára. Nagyon próbálták megmenteni a játékot, változott a grafika és a hangok, új fegyverek is kerültek a folytatásba, valamint extra dolgok is vannak benne, pl. mostmár lezuhanhatsz a szakadékba. :-D Az ellenfelek az első részből köszönnek vissza, legalábbis új pofával nem igen találkoztam. Ha meghalsz látod a hulládat és hoppá, most derült ki, hogy mi is egy olyan ocsmánysággal osztjuk az észt akiket a játék során halomra lövünk. :-D Hát "őrmesterünk" igen rossz passzban lehet mostanság. :-P
Szerintem érdemes lenne kipróbálnod a folytatást, ami ezúttal több mint 200 MB.
Innen lehet letölteni :
www.origo.hu/szoftverbazis/jatekok/akcio/cube2.html

Barni 2007.06.11. 22:58:06

áááh mennyit fizettél te ezért? :D :(

Enders 2007.06.12. 09:34:01

Haha!Majd megyek a misédre freddyD!!:DCsak mond meg hogy mikor lesz és hol! :D

Zemmerpth 2007.06.12. 20:32:18

a panzer elitet tényleg kipróbálhatnád naon szar. ja a TOMAK SAVE THE EARTH-öt kötelező lenne kipróbálnod. XD amúgy faszák a videóid.

Ryan · http://revolution.wow.tx.hu/ 2007.06.12. 20:58:13

Sztem ezt a gámát csak ugy unalombol dobták a piacra...
Biztos unatkoztak a fejlesztök azt kitalálták h csinálnak egy gáémát amivel jól fel idegesíthetik a játékosokat XD
Azt majd csodalkoznka ha a kopognak az ajtón és nagy tömeg tünte azért h eltöröljék ezt az öcsmányságot a föld szinéröl XD
(Meg nem tom h elözö kommentebe irtak e de a gamet te magad is fejleszheted ha lenyomod az e betüt hehe biztos a fejlesztök rá bízták a játékosokra h ha ök nem is de majd mi megcsinaljuk ezt a gamét rendesen XD )

somesz83 · http://www.somesz.fw.hu 2007.06.12. 21:31:45

Szóval utánna kéne járni a dolognak. Ez a HEAT eredetileg egy tök ingyenes játék, amit egy ingyenes Cube 3d engine alatt fejlesztettek. Gyakorlatilag egy szabad terjesztésű szoftverről van szó... Kérdem én? Milyen alapon és kik kérnek érte pénzt? Ez aljas szemét dolog, elgondolkodtató, hogy ilet meg lehet csinálni. Eddig az összes videóidon szétröhögtem magam, de amikor ezt megláttam.... hát nagyon felidegesítettem magam!!!

IkeY 2007.06.12. 23:51:50

Komolyan, más kommentet nem néztem, de nekem (is) feltűnt, hgoy lehet a vízen járni, tiszta God-mód :DD

Íjászgyerek · http://www.lomina.blogol.hu 2007.06.13. 17:11:23

Ez a videó nagyon odavág! Nincs is szókincse, bassza meg! Csak sípolni tud *gonosz* (de azért nagyon zúz!)

Dave 2007.06.13. 18:47:50

Hi all!
Rájöttem, hogy lehet (csak az egyik helyen), túl jutni az ugrálós pályán.
A lényeg az, hogy valahogy sikerült rájönnöm, hogy ha ferdén megy az ember, akkor gyorsabban fut vagy mit csinál, és így át lehet ugrani.
Ahol magasabban van a szint ahova ugrani kell, ott nemtom mi a szart kell csinálni...

b05co · http://b05co.extra.hu 2007.06.13. 21:16:03

Nemtom ki adta ki ezt pénzért Heat néven, de ez a játék és a továbbfejlesztett változatai letölthetőek a netről. Amúgy a játk igazi neve Cube és 100%-ban ingyenes. Átvertek ember :) És íme a link: cubeengine.com/

zsolt9999 2007.06.14. 19:43:08

azt észrevettem hogy mikor a kamerát félig leviszed a teleportálós pályán az egyik tábláról a falon akkor az eltűnik

b05co · http://b05co.extra.hu 2007.06.14. 23:19:06

Nos UO-s emberkének üzenem, hogy wheelie cod1-ezett inkább, javits ki wheelie ha nem jól tudom, és ha minden igaz a GameFoundation csapatát erősitette... Ha jól emlékszem még th-s is volt (nem tokijó hotel hanem team hungary). A jumpolós emberkének aki még nem hallott a strafe jumpról és esetleg vancodja ajánlom neki a kifejezetten jump szervereket. Van belőlük jópár és egész jól meg lehet tanulni a dolgot. Az egész persze csak akkor ér valamit ha nem 5000 fps-el ugrunk neki a dolgoknak hanem lekorlátozzunk 85-re. Azzal elméletileg mindenhova fel lehet ugrani. További szép napot mindenkinek.

(= 2007.06.16. 14:35:12

Ha megnyomod az 'e'betüt akkor át lehet menni a falakon és lehet repülni is!

G-Zokneenho · http://www.gportal.hu/zokneeka 2007.06.17. 15:38:43

szerintem ti is észrevettétek már a heatben,de szerintetek normálisak(már rég kiderült h nem) hogy 1 kib.szott gombot megnyomsz(az e-t) és máris "editor vagy" bár nem tom h az az lenne e.

freddyD 2007.06.17. 19:24:41

Az "E" betű nem működik a HEAT-nél.Csak a Cube-nál

aero2zero 2007.06.18. 10:04:04

De most komolyan. Ez a game 2006-os létére hoz egy 1996-os gfx-et. Vagy egy kezdő játékfejlesztő csapat szárnypróbálgatásáról lehet szó, vagy nem tudom, mert nem tudom elképzelni, ilyennel kit lehet manapság még megfogni...

Vortex · http://www.popfanatic.uw.hu 2007.06.18. 21:47:30

Ettől a játéktól egyenesen hányingerem lett,de tényleg! 2006-os és ennyire nuincs semmi grafja! Bmeg a King kong 2005-ös és abban is van FPS rész,ezerszer jobb mint ez...

Lockhart 2007.06.19. 21:09:30

Én nem olvastam el az összes komentet de ez a video alapján oan sazr volt ,hogy kikelett porbálnom:D
1-2 dolgot még én is észre vettem , pl. ez nem bug meg ienek de a pályán ahol 5 töltényel kezdesz ott végig mész a vizek mentén és vann +50 armor és töltények ,ezzel vmivel könyebb a pálya, de ugy még egyszerubb hogyha megynojuk az E-betüt és elkezdunk a repülni , ugyani ezzel a gombal a letölthető verzioban ,aminek a linkjét PrintMe leirta abba kihoza a texturákat és kitudunk repulni a pályábol stb.. ez nagyon poén és nagyon szar , kb 10 perc alat rájötem erre és utána rájöttem hogy kiprobálás után is rakás szar ez a játék nah mind1 ,ah és a fekete vizes teleportálos pályán ugy lehet ugrálni ,hogy fogunk egy rakéta lövöt és elkezdunk futni ugy hogy aa földet nézzuk és amikor az ut végéhez érunk ahol kezdődik a viz lövink és a rakéta által sebződünk és repülink is egy kissebet és igy lehet ugrálni.Nah enyit vettem észre , ha valaki tud linket adni a mesterlövész-hez és a big-rigs-hez , oat ahonan le lehet tölteni az irjon e-mail-t pls ,keresnék még ien szarokat:D, thx

Marci-ca 2007.06.20. 09:20:10

Jéééé! Ezek a trollszerű valamik a 2. kapu mögött olyanok, mint a shrek!:-)

DIAZ 2007.06.20. 19:48:37

Ez egy baromi fos játék!!! Szent isten én ezt megvettem! Csak tesztelni akartam de már a játék felénél az agyhalál állapotába kerülök!!! Még tesztelésre se vegye meg senki mert nem szeretném hogy a korház legyen a vége vagy a számítógép a kukában landolna!!!! DIAZ

r3v3mg3r 2007.06.23. 15:42:24

Nekem egyszer sikerult atugrani a teleportalos vizet ugyhogy magam ala lottem shotgunnal .. de a masodikat mar nem sikerult.

julie 2007.06.25. 11:45:33

hahahaha:D tok jo hogy ezek a droidok meg te tudtok a vizen setalni meg allni:Degyebkent kurva nagyok a kommentarjaid:D:D:D

AkosHUN 2007.06.29. 08:30:25

a borítóval kapcsolatos: sztem az "Inteligens ellenfelek 0" "Összetett pályák 0" stb.stb.
nah, további jó blogozást mindenkinek!

Hades 2007.07.17. 11:21:15

egyébként a cube 2 valamivel normálisabb...ott már van fegyverük az ellenfeleknek ha meg lelőnek mutatnak minket,teljesen úgy nézünk ki, mit a billegő szörny:D

m@rdelszky 2007.08.12. 14:40:35

ez a játék nemtom miért lett 2006-os a dobozon,mert én kb 3 éve játszottam vele valahol ebben biztos vagyok

Zotyabácsi 2007.08.15. 18:56:47

Ez két rész volt (MEGÉRTEM). Csak nem pap leszel??? xD

xbálintx 2007.08.23. 14:20:21

én EZT a szart 2000FT-ért láttam az Interspárban

Garamvölgyi Tamás 2007.09.08. 14:26:24

FreddyD! Bár nem olvastam ezt a baromi sok kommentet...mind1.
A lényeg,hogy aki ismeri a Quake3-es birodalmat,tudja - legalábbis sejti -, hogy egy: valóban magad alá kell lőni,hogy nagyobbat ugorhass
kettő: alkalmazható a strafe illetve cycle jump,amelynek segítségével - bugot kihasználva - hosszabbat lehet ugrani, továbbá többszöri használatánál,vagyis folyamatos strafe jumppal egyre nagyobb sebességet érhetsz el.
Röviden ennyi:)

Berkut 2007.09.30. 00:17:19

Akárhányszor megnézem ezeket a videókat (HEAT) átgondolom az életem.
Mindig.

Ha jön a kis narancs, kétszer is.


WeaponJump az a magad alá lövős sztori, de gondolom ezt már sokan kifejtették.


Viszont. Ki adta ki ezt a játékot?
egyáltalán....KI CSINÁLTA?
Ha egy kezdő csapat. Akkor oké... De egy kezdő csapatnak nincs pénze, ahoz, hogy kiadjon belőle X darabot.
Lehet hogy az Electronic Arts egy két fiatal növendéke, egy kis lizergénsavdietilamiddal átáztatott papírfecnivel és egy két fejlesztői progival szórakozott??

; ; ; ;


Amúgy, ha lenne egy kis börtönöm, alkalmaznám azt, hogy ilyennel keljen gémelni napi 10-15órát.felállás nélkül. Kéccer meggondolná az ember, hogy börtönbekerüljön :/

BTeAE 2007.11.08. 21:58:34

Nem tudom, volt-e már ez a kép, de belinkelem. Lent vajon mik mászkálnak? :)
kepfeltoltes.hu/view/071108/GDMAshot3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

rajmaster 2007.12.18. 18:56:22

Van cube meg van heat? a modelleket összelopták, mint a metal nál? mivan? én már semmit sem értek ebből a nagy kalap, bűzölgő heat nek nevezett szarból :D:D

von Karasz 2008.03.23. 07:14:18

Szerintem az a szörny aki a semmivel lő,
éppen vizel. :)

Angel of death 2008.04.03. 19:49:25

ez telljesen olyan mint a death illustrated
csak ez színes

zima14 2008.08.19. 08:26:30

Mint mondtam nem találtam pontozást...
Amúgy észrevetted fredi hogy az inteligens ellenfelek mellet 0 van a tüzes akcio és az összetett pályáknál is

bbbarniii 2012.01.01. 16:26:40

32 megát DVD-re írni a földkerekség legnagyobb pocsékolása. :O
süti beállítások módosítása