Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Gondolatok a mesterlövészről

2007.06.14. 16:31 :: freddyD
















Az, hogy mit értenek "Gonosztevők, fekete humor és egy cseppnyi önzés alatt" egy dolog, az hogy nekik izgalmas a történet, remek párbeszédekkel...hát legyen.

De könyörgöm MIÉRT írják a végére hogy "TÖBBJÁTÉKOS LEHETŐSÉG - JÁTSSZ BARÁTAIDDAL" ha NINCS multiplayer a játékban? Ha van, mondja már el valaki merre található...!?(Beby felfedezése.Én valószínüleg a tulajdonságok felénél meguntam, és sosem olvastam tovább)

Aki még nem játszott volna a játékkal(van olyan??), vagy még nem tart ott. Egy kis jó tanács:
Van egy olyan pálya (az ahol a fémdetektor van), ott a végén egy liftbe kell bemenni. Tölti a következő pályát. Liftben kezdetek, és a gombnyomásra csak EGYSZER fog kinyílni az ajtó. Ha kiléptek, meghaltok (amiben biztosak lehettek, mert tele van ellenféllel, és medikit sehol) és újra a liftben kezditek a pályát NEM FOG KINYÍLNI TÖBBET A LIFT!
Ezért egy korábbi pályát tölthettek be újra. Egy esélyetek van, hogy amint kiléptek a liftből,egyből mentsétek el.
Tök poén a játék,nem? :)

Egy kis off a végére:

Ma voltam Saturnban, találtam szerintem egy igazi csemegét 590 forintért.
  • Magyar nyelven van
  • A hátsó borítón EGY kép nincs
  • Kemény 2 MB-os grafikus kártyát kér
  • Egy helyen nincs feltüntetve mikor készült a játék
  • Olyan extrák vannak feltüntetve mint SZTEREÓ HANGZÁS, és milyen felbontásban játszható!
Fogalmam sincs mi vár majd, de már így is biztos vagyok, hogy a HEAT-nél még így is jobb lesz. Ki tudja,lehet hogy egy tök frankó játék.

Utolsó off:

Szeretném átállítani a blogot, hogy csak regisztrált emberek tudjanak kommentelni. Nektek ez igazából nem nagy átállás, egyszer kell regisztráltatni magatokat, azt ha bejelölitek, hogy "jegyezz meg", akkor nem kell újra jelszót pötyögni meg ilyenek.
Kommentelők kb 80%-a nem regisztrált, úgyhogy őket kérdezném, mit gondoltok róla?
Nekem előnyösebb lenne adminisztratív okokból.Nevezzük így...
Regisztrálni pl a blog.hu főoldalon lehet.

üdv:
freddyD

153 komment

Címkék: gondolatok mesterlövész

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr3598690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dév 2007.06.14. 20:16:30

Biztos, hogy nem az m. Én a tabot nyomtam meg, mire bejött egy sárga 3szög, meg egy piros n betű egy nyíllal, de ennek ellenére sikerült eltévednem a barlangban.

Dév 2007.06.14. 20:21:35

De az azért tetszik, hogy külön menüpontot tettek bele a cheateknek.

V/\V| (mesterlövészfan) 2007.06.14. 20:22:57

@freddyD Nézd Hrutkapál (:D), nekem alapból nem lenne bajom a regeléssel, de... már próbáltam 2x regisztrálni, és amikor bejelentkezek, mindig visszadob ugyanoda (miután már regisztráltam, és azt elfogadta meg minden-valami indapass)

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2007.06.14. 20:33:15

+1 a regelés mellett (bár most nézem hogy én mrá msá okból ezt megtettem ((-:

amúgy meg első kommentem: szóval hajrá nagyon jó videók- minden nap benézek -várva hátha jön valami új!

pufffyyy 2007.06.14. 20:40:25

Én már a kezdetekben megtettem a reget:P...uhhogy még 1 a reg mellett

wnctr 2007.06.14. 20:50:39

Ido hijan meg nem olvastam vissza, bocs ha mar irtak..
Szerintem a tobbjatekos mod azt takarja, hogy 2 johaver leul a gep ele es ha az egyiket mar elmebaj kerulgeti, akkor a masik ul oda... Aztan mikor mar mind a 2en elvesztettek turelmuket, lehet frizbizni a cédével... :)

wnctr 2007.06.14. 20:53:15

off: regeltem, sztem siman be lehet vezetni, aki addikt (es ugye vagyunk paran :D) az ugyis regel :)

mkm · http://toustain.atw.hu 2007.06.14. 21:04:52

igen azt én is megtaláltam, de funkcióa az nincsD: Nos a nem tom hanyadik pályának nincs vége, illetve én nem találom. feladom. Szevasztok

nicky* 2007.06.14. 21:08:44

reggeltem vazz, bár én inkább néző vagyok. király az oldal freddyD!

V/\V| 2007.06.14. 21:22:34

Hát elméletileg én is...

Rantottkutya 2007.06.14. 21:30:16

Kipróbáltam a Turokot 5 percere, de nem tűnik vészesnek, sőt tetszik a hangulata egyenlőre(majd holnap dupla infón letesztelem rendesen :P)

bad 2007.06.14. 21:40:04

A Turok anno Nintendo64-en húzócím volt, persze ettöl még lehet szar a pc-s portja.
Ma este ki is probálom:)

balazs88 2007.06.14. 21:40:35

a turok egy jóval régebbi játék és a maga idejében igenis nagyon jó volt sztem. volt 2ik része is.

Loree 2007.06.14. 21:47:55

Regeltem én is, bár nicky*-hez hasonlóan én is eddig csak néztem a videókat, nem kommentáltam.

Szeretném én is megdícsérni az oldalt, iszonyatosan jók a videók alatt a szövegek, és ráadásul a játékok is jól vannak összeválogatva. Gratulálok!

Lenne azért néhány kritikai észrevételem is:
1.Régi játékokat szerintem nem érdemes fikázni, mert egyrészt úgysem sokan ismerik őket, másrészt meg még a jó régi játékokon is lehetne sokmindent szidni, ha nagyon akarnánk. A C64-eseken pláne, én bizony őket soha nem bírtam. Akkoriban még egész más volt a színvonal, és én pl biztos nem örülnék, ha valaki halálra fikázná az Another World-ot, vagy a Sensible World of Soccert, vagy akár a Legend of Zeldát, pedig biztos lehet rajtuk fogást találni. A Barbies játék tényleg úgy szar ahogy van, de a Home Alone, meg a Deathbringer alapjában véve nem szar, bár én tuti nem játszanék velük, nem is tettem. Nem valami összetettek, tény, de teszem azt SNES-re a pankrációk sem voltak azok, mégis szerintem imádnivalóak. A lényeg az, hogy azért ne csak a fikázás öröméért fikázzunk, legyen annak létjogosultsága!
2. Azért néha-néha már erőltetettek a poénok, szerintem pl. ez a Los Gauchos egyszer még elment, de a terrorista videón még mosolyogni sem tudtam...persze lehet, hogy nekem nem oké a humorérzékem. (Mondjuk akkor miért röhögtem szó szerint könnyesre magam nagyjából az összes többi videón?)
3. Jópár kommentelő jelezte, hogy hasonló videókat óhajt csinálni, néhányan csináltak is. Nem baj, az ember több rossz PC-s játékot ismer meg, na de egyrészt ott is megy az ész nélkül fikázás (szerintem pl mellékes, hogy egy targoncának hogy esik ki a kereke, az egyetlen gáz azzal a sci-fi játékkal a rém buta AI volt), másrészt meg borzasztóan utánzásszagú. Törődjünk bele, csak kevesen képesek valami igazán szellemeset és eredetit alkotni (eme blog írójának sikerült), ugyanezt megpróbálni szerintem igen kellemetlen következményekkel jár, azt sugallja, hogy a készítő nem sok önálló gondolattal bír.

Üdv mindenkinek, és bocs a hosszú hozzászólásért, de ez egy ideje már gyűét bennem. ;-D

nyergesmate 2007.06.14. 21:52:57

én múltkor sétáltam a media marktban és megláttam a játékot,úgy elkezdtem röhögni h engem nézett a fél bolt:D

nyergesmate 2007.06.14. 21:55:06

mármint a Mesterlövészt...

Enders 2007.06.14. 22:19:55

Vki tudna adni 1 linket vagy vmit hogy honnan lehetne letölteni a HEAT-ot?Mert nekem "teccik":D!Nem úgy hogy jó játék, de röhögni jó rajta!FŐLEG MIKOR FELHÚZZA AZ AGYAMAT ÉS NEKIDOBOM AZ EGERET A MONITORNAK:@ Nah pls aggyatok:D

Enders 2007.06.14. 22:28:44

@Loree
'Részben igazad van!De DeathBringer vagy milyen játék végén a fenyegetést és vagy 50x megnéztem!És én télleg halálra nevettem magamat:D
Főleg az elején!"Tisztelt nézők, nincsen semmi gond a száitógípükkel!"De télleg úgy mondja freddyD hogy száitógépükkel!Majd halgassátok meg!!
@freddyD
Te honnan találsz ki ilyen baromságokat hogy "S.T.E.L.L.A terrorszervezet" meg "organizáció"
meg "közölni fogjuk ultimátorunkat!"Rohadt jó!Csak így tovább freddyD!!PLS írj vissza hogy hogy a francba jutnak ilyenek az eszedbe:D !Meg majd ilyen baromság még legyen vmelyik videó végén vagy elején!THX!

GabiDani 2007.06.14. 22:33:40

felőlem is mehet ez a regisztrációs valami, és Loree nak igaza van h csomóan próbálkoznak, köztük én is ^^, barátaim körében, de egyébként szerintem kellemes időtöltés ilyennel mívelődni, az meg h h sikerül, az csak az ember ilyen téren való képességeit mutatja meg, szal ha szar, gyenge a csóka, ha jó, akkor jó, mármint ilyen téren

freddyD 2007.06.14. 22:56:29

@Loree
Végre egy színvonalas kritika.
Nos a régi játékok kritikával megint nem értek egyet(már sokszor leírtam,azt hiszem először az egyik update-es cikkemben), főleg a C64-es kritizálást inkább nem is olvastam, mert azok nagyon közel állnak szívemhez ;)
Sajnálom hogy a Los Gauchos nem jött be, de a nagy többségnek tetszett, és én is szeretem a visszatérő poénokat.De csak akkor ha valamilyen új formában jelennek meg, és nem izzadtságszagúak.

Az hogy más is csinál most már ilyen videót...Csináljon.Miért ne csinálhatna?Nem mintha én lettem volna a világon az első ezzel az ötlettel,mi jogon bírálnám kollégáimat?


@Enders
Először is, a terrorvideóhoz semmi közöm, az a Los Gauchos műve.Másrészt szerintem elég egyértelműen számítógépet mond.;)

Na viccet félretéve: Nem tudok magyarázatot adni, hogy jut eszembe, egyszerű ihlet az egész. Aki azt hiszi, hogy most fél órát ülök a kanapén és gondolkodom valami poénos dolgon az téved.

b05co · http://b05co.extra.hu 2007.06.14. 22:58:33

Enders, a HEAT igazi neve Cube és innen tudod letölteni (több része is van már..) cubeengine.com/

Cima 2007.06.14. 23:00:24

Sztem kurva király ez az oldal akit ismerek és még enm ismeri az oldalt megadom nekik a címet és tovább adom mindenkinek
KIRÁLY VAGY FREDDY :D

Djuri 2007.06.14. 23:01:21

freddyD: Mi is még jó pár éve megvettünk a snaipert és mi is meghaltunk hogy nics rajta multi. Mekkor hazugság már ez???

pkt-zer0 2007.06.14. 23:05:30

"Régi játékokat szerintem nem érdemes fikázni" - Loree


Ajánlom figyelmedbe az angrynesnerd.com oldalt, irgalmatlanul nagy népszerűségre tett szert az idők folyamán. freddyD videói is emlékeztetnek rájuk kicsit, talán nem véletlenül. :P

A reggeléssel meg személy szerint nincs gondom, aki tényleg akar valami értelmeset is mondani, annak valószínűleg nem problémás erre pár percet rászánni.

Raziel 2007.06.14. 23:27:52

Megvettem a mesterlövészt jee ! :D

freddyD 2007.06.14. 23:37:26

@pkt-zero
Az AVGM-öt eleve ajánlom mindenkinek, sokkal jobb mint az enyém.De komolyan.Nem is próbálom utánozni,inkább picit más stílust viszek videóimba.

@Raziel
Gratulálok :)

Egyébként lassan tényleg megsértődöm, a SevenM média már tényleg küldhetne valami köszönetet nekem, Mesterlövészünk tiszta reneszánszát éli

Mamut az élő 2007.06.15. 00:35:44

Lehet h úgy működik a multi hogy én jáccom 1 pályát aztán te és így télleg többjátékos:P

Lopez2 · http://www.dikid.hu 2007.06.15. 01:02:36

Én nagyon örülök hogy csinálod ezt mert mindig darabokra röhögöm magamat rajta.Tetszik a stílusod és az amit és ahogy csinálod. Csak így tovább én azt mondom. Nem kell nagyon régi játékokat meg nagyon újakat sem tetszelned. És mindenképpen maradj meg az ironikus fikázós vonalnál.

pkt-zer0 2007.06.15. 01:33:43

"Lehet h úgy működik a multi hogy én jáccom 1 pályát aztán te és így télleg többjátékos:P"

Vagy mint a régi szép időkben: sok volt a gomb, osszuk fel két emberre! Egyik a 'mozgós-oldalazós' a kurzorbillentyűknél, másik a 'lövős-ugrálós' a Ctrl/Alt és környékén.

Az is lehet, hogy arra gondoltak, hogy a többi játékos kibicel, esetleg röhög a képernyőn folyó dolgokon.

Cell 2007.06.15. 07:57:01

Kelet-Europa meg futurisztika?
Az is nagy igenytelensegre vall, hogy az elso par mondatot meg nagybetuvel kezdik, a vegen meg mar kisbetu szerepel a mondat elejen...jeeee

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2007.06.15. 08:02:21

Én is hasonlóra gondoltam mint Mamut! nme lehet hogy 1.0-ás multiplayer? átviszed a haverodhoz és ő is játszik vele? aztán meg visszaviszed magadhoz (esetleg mindkettőtöknek megvan és ki tudjátok beszélni ki hol tart!)
mi annó az ilyen point and click játékokkal játszottunk így (igaz annak volt is értelme (-:

Xelos9 2007.06.15. 08:18:40

én regisztráltam az oldalon azt már nem látom holl kell tehát nem tudom megmondani

Arnold 2007.06.15. 08:42:44

@freddyD

Én személy szerint egyetértek Loree 3. pontjával. Nem gond ha más is csinálja,de pl az ő általa is kifogásolt videóban már csak abba nem kötött bele a készítő hogy miért nincs az ellenfelen kalap (ha meg van akkor miért van). A mai játékokban legyen az (hiper szuper vagy low budget) rengeteg a realizmust meghazudtoló hibát lehet találni (nézünk pl egy régebbit: Counter Strike 1,6.Annyi bug van benne mint égen a csillag s mégis irdatlan oskan játszanak vele a mai napig,köztük én is). De annak ellenére játszunk vele. S most, hogy hogy esik szét a villás targonca? Legalább szétesik az a szerencsétlen és nem válik köddé mint a busz a mesterlővészben.
S megint saját vélemény: az említett \"fan videónál\" előszőr azt gondoltam,hogy te csináltad (az elején tökre olyan volt a hangja mint a tiéd).Utána mikor abszolút nem röhögtem semmin akkor már tuti volt,hogy nem te készítetted.
Végszóként (s szerintem Loree is egyet értene ezzel):nem baj ha más is csinálja,de az legen egyedi és ne legyen izomszagú hogy minden kis apróságba beleköt(ahogy ez az említett videónál is volt, valamint véleményem szerint egy két \'beszólásnál\' erősen a te farvizedben evezett).
Kívánok sikeres vizsgákat, ha még van (nekem hál Isten nincs már több), valamint még egy rakás rossz játékot is amit be tudsz majd nekünk mutatni :P
Üdv!
Arnold

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.06.15. 09:44:45

Szerintem jobb a regisztrált hozzászólás... Én is csak ezért regisztráltam az elején...

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.06.15. 09:59:13

Ami vicces: "könyörtelen és erőszakos ellenfelek". Könyörtelenek? Ott kell előttük ugrálni, hogy észrevegyenek és végre lőjenek is :D

"Sötét helyszínek" - mint ha a készítők agyáról olvasnánk jellemzést :D

De amit végképp nem értek, hogy mi az a "játékos fejlesztési rendszer"?????

Enders 2007.06.15. 10:02:02

@FreddyD
Szerintem a terrorvideóhoz nagyon is sok közöd van!Mégis téged fenyegetnek meg!

Enders 2007.06.15. 10:08:10

Sry hogy ennyiszer írok, és tom hgy ezt nem ide kellett volna írnom, de ki olvassam (:D) még a deathbringert vagy mit rajtam kívűl (a kommenteket):D
A Los Gauchos terrorszervezethez szólok!A S.T.E.L.L.A t.szervezethez ne csatlakozzatok, mert én hallottam róla nagyon sokat, és nekem így pofára (láttam őket), meg fenyegetésre se jöttek be!Ja igen!És ami a legfontosabb, hogy HAGGYÁTOK BÉKÉN FREDDYD-T VAN NEKI ELÉG BAJA AZZAL A SOK SZAR JÁTÉKOKKAT! Nem elég hogy neki még minket is szórakoztatni kell, de ami a LEGESLEGROSSZABB BENNE hogy TÖK SZAROK A GAME-EK!!!Tehát haggyátok őt!!OK?Köcsög Los Gauchos-ok!!

Funci 2007.06.15. 10:11:27

Arnold

Szerintem a videóval az volt a gond hogy nem sikerült egy mestesterlövészesen szar játékot találni hozzá.... Pl a Heat videók valszeg azért nem annyira jók mert ugyan fos az egész de semmi sztorija nincs meg egy nagy O semmi értelme stb..

Aemeth 2007.06.15. 10:16:30

Hello freddyD!

Az AVGN valami csúcs. :) Csak ennyit akartam.

Arnold 2007.06.15. 10:23:58

Funci

Magyarán akkor alapjaiban reng már a dolog :)
S nem kell mindenbe belekötni.
Csak lazán mint Freddy!

S még rimmel is :P

B.E.N.C.E. 2007.06.15. 10:57:34

Szeva!

Vegyél fel msn-re, szeretnék veled beszélni. Nem tudom meg kaptad-e a PM-et, de röviden annyi, hogy szívesen hoznék létre neked egy normális weboldalt a dologhoz, mert nagyon tetszik amit csinálsz.

MSN:tothb@mail.gatesgroup.hu

B.E.N.C.E. 2007.06.15. 10:59:34

Ha nem levágós, ezt freddyD-nek írtam!

Még egyszer köszi!

Enders 2007.06.15. 11:03:39

@B.E.N.C.E
Sztem még most sincs freddyD-nek msn-e:D:D

Mongi 2007.06.15. 11:09:04

Beszóltatok bazzeg?Én vagyok a Los Gauchos nevű terrorszervezet vezetője.Mingyá rátokdobatok egy Stellának keresztelt bombát.Ami olyat tud hogy egy undorító leginkább az ördögűzőben látott hölgy rátokszáll és csavargatni kezdi a nyakatokat.Csak úgy menekülhettek meg ha megveszitek a Mesterlövészt.

Jinephysivo 2007.06.15. 11:22:40

Nekem is sikerült regelnem. És szerintem aki jót akar freddyD barátunknak, az szintén tegyen így. Tehát: világ freddyD rajongói! Regisztrációra fel! :D

V.P. 2007.06.15. 11:23:21

Hát akor megdöglünk.

csiby222 2007.06.15. 11:45:27

Üdv! Én nem régen néztem a videoidat youtube-n . Haver küldte a kamionos játék linkjéz, azóta az összes videot láttam. Összintén csak gratulálni tudok h van türelmed ezzekel játszani és közbe poénosokat beszolni, nálunk az I're winner beszólás megy össze vissza:D:D
Ja és mikor jön ki a következő videod mert nagyon várom. Ah látom ma már vége a sulinak csak lesz időd valami csemegét feldobni. Ja és mindentbele csak igy tovább.

freddyD 2007.06.15. 12:05:24

Új videó már készül,most vettem fel a jeleneteket, tiszta ideg vagyok...Alaposan felidegesített ez a szar.
Most ebédelek egyet, azt utána folytatom...

Dév 2007.06.15. 12:18:07

A magyarosítás csak a cd-s Turokkal működik.

GabiDani 2007.06.15. 13:09:11

ha szabad kérdeznem freddyD, te a fraps teljes verzióját letöltötted??

Firestarter18 2007.06.15. 13:24:36

Sziasztok!
Nem kevés vidám percet okozott az oldal eddig, gratula freddyD!
Amiért írok, az az, hogy találtam egy játékot, amit érdekesnek találhatsz.

A neve Dangerous Island, és a Tesco sorozatában jelent meg (önmagában is fegyvertény) 2002-ben adták ki, de a játék '98-as. "A fejlesztő" csapat a Gulildhall Leisure nevet viseli. A játék olyanyira szar, és játszhatatlan, hogy hihetetlen.
Sajnos a dobozon található hangzatos bevezetőszöveg nincs meg, mert a dobozt más célra már felhasználtam :-)
Önmagában is sokat mondhat, hogy a játékot nem kell installálni!
A CD-n kapunk még egy színvonalas katalógust, amin a fejlesztők további játékai találhatóak, (nem elírás) 14fontos áron! A DI is ennyibe kerül, de szerintem én olcsóbban jutottam hozzá annak idején :-)

Minden jót, és sok sikert a videókhoz!

Rantottkutya 2007.06.15. 13:32:56

kipróbáltam a turokot ha még érdekel valakit:D
Most őszíntén mi a baj vele?
Sztem tök jó 97-es játéknak. Azt is írtátok, h nem lehet egeret használni...nekem ment az egér itthon is meg a suliban is. A hangulata jó és még annyi hogy miért baj a célkereszt hiánya? Más játékoknál ez "húúú de jó fícsör"
Különben is Turok Aim-ot használ :D

Enders 2007.06.15. 14:06:02

Nekem megvan a fraps teljes verziója!Tehát annyit veszel fel (videót), ammit csak akarsz!Nem 30 MP-eseket!Kinek kell?
MSN: lewy123456@hotmail.com
Akinek kell, az írjon ide, hogy tudjam hogy ki!

Loree 2007.06.15. 14:31:18

@Arnold
Így van, egyetértek veled, kb ezt akartam én is mondani. ;-D

@Enders
Ízlések és pofonok, poénok terén is.

@freddyD
Szerintem a régi játékok (főleg C64) témában szerintem soha nem fogunk egy véleményt képviselni. Mindenki azt szereti, mai számára nosztalgikus értéket képvisel, mivel én '85-ben születtem, így nekem a C64 kimaradt, helyette Game Boy, Super Nintendo (+Sega), majd PC.

Rantottkutya 2007.06.15. 14:48:17

én 91-ben születtem és volt C64 addig amig el nem romlott :) (szép emlékek füznek hozzá)

Streetlife0 2007.06.15. 15:04:08

nem azért,de szerintem jó lenne egyet multiplayerezni itt mindenkivel, (HA LENNE) is a játékba mp :)

freddyD · http://www.blog.hu 2007.06.15. 15:04:31

Nah, ezé' regisztráljatok wazze, mert én se freddyD vagyok, akárhogy annak látszik, csak nem reggelt tagként írtam.

A nevem melletti elvileges blog címre meg tessék ám kattintgatni és ott lehet regisztrálni!!!

@Enders
freddyD nem szereti, akarom mondani (mivel most én vagyok Ő): Nem szeretem az illegális software terjesztést, úgyhogy nem küldözgetni szanaszét, vagy legalább ne az én oldalamon reklámozd. Köszi!

Jah és csak 3 betűt írok le, amiből freddyD tudni fogja ki írt pofátlanul helyette... Talán egyszer másoknak is mondani fog valamit eme 3 betű: P A X

freddyD 2007.06.15. 15:18:48

Köszi freddy;)

Emberek, már nem tudom hanyadik kommentet törlöm, hogy "hol lehet letölteni a mesterlövészt?".
990 forintba kerül az a nagyon frankó játék.Most ne mondjátok meg,hogy nincs ennyi aprótok egy ilyen felejthetetlen játékélvezetért;)

Már töltöm fel az új videót, talán fél ötre már fenn lesz

Enders 2007.06.15. 16:04:07

Hajrá freddyD!!!A nép már várja:D

Enders 2007.06.15. 16:06:00

OK freddyD!Bocsi a reklámozásért!NAGYON BOCSI!BÜNTESS MEG!ROSSZ KISFIÚ VOLTAM!!:(
xD:D:D:D:D:D:D:D:D:DXD

GabiDani 2007.06.15. 16:16:37

@Enders
nekem kéne, ha gondolod felveszlek és átküldheted ;)

Enders 2007.06.15. 16:30:00

OK!De nem tom hogy freddyD megengedi-e!De ok!Vegyél!

Madness 2007.06.15. 18:30:05

Mi bajotok a többjátékos móddal? Haver nyomja az irányokat, tiéd az egér. Több játékos kipipálva. :D

Dév 2007.06.15. 18:32:28

Én tom honnan lehet letölteni, de nem mondom meg, mert akkor freddyD törli a kommentemet.

Dexter1981 2007.06.15. 18:37:10

uLTi:
A Simpsons Hit and Run-ban VAN multiplayer, egymás ellen lehet versenyezni, de ehhez unlokkolni kell a minipályákat, ami nem olyan egyszerű dolog.

FreddyD, jók a videóid nagyon! :D

Dév 2007.06.15. 18:46:15

A Turok 2-őt nem tudjátok, honnan tudnám megszerezni???

VAttila 2007.06.15. 20:19:37

Üdv! Találtam egy érdekes dolgot. Nem olvastam végig a mesterlövészhez írt kommenteket úgyhogy lehet, hogy nem mondok újat. Mindenesetre találtam 2 beépített embert a börtönös pályán :) ime a bizonyíték:

images.netbag.hu/20070615/20154323784.jpeg

images.netbag.hu/20070615/20154214323.jpeg

freddyD 2007.06.15. 20:44:24

@VAttila
Nem semmi építészeti csoda :D

@Dexter1981
Hozzá kell tennem, én felszabadítottam az összes kocsit,pályát DE egy verseny után sosem volt már partnerem arra a gagyi autóversenyre;)

rajongód 2007.06.15. 22:07:19

Sziasztok nagyon tetszik minden videó csak igy tovább freddyD. És ha megkérhetek valakit adna egy linket honnan lehet letölteni a játékot? Kiszeretném próbálni de a boltokba nem kapható előre is kössz!

rajongód 2007.06.15. 22:25:01

jajj bocs most olvasom hogy nem lehet linkelni ! akkor megkérek valakit hogy küldje el a linket az e-mail címemre! Rannek@citromail.hu

Előre is köszönöm!

QuaKe 2007.06.16. 11:10:03

van 1-2 sejtésem h melyik játékot vetted meg hát sok sikert hozzá(muhahahahahahahaha) Xd

Squall85 2007.06.16. 12:22:38

Tegnap voltam egy barátommal a Media Marktban és addig keresgéltünk a játékok közt, amig rá nem leltünk a mesterlövészre. Majd bekönnyezett a szeme, annyira nagy ez a játék. Mint egy legenda, úgy tartottuk a dobozát a kezünkben. :D Nekem az tetszett, amikor a story leírásában úgy nevezte meg a föszereplöt, mintha a Sznajper a tulajdonneve lenne. Nagyon érthetett a fordító a témához...

xy(kiskunhalas) 2007.06.16. 13:18:41

hát én nem szoktam kommentelni...bár elég zsír videoid vannak + a szöveged is ott van!!:D üdv:H.B.

Dév 2007.06.16. 15:48:42

@xy
De közel laksz! (Jh)

Anno még úgy töltöttem le a játékot, azért mert összekevertem egy másik mesterlövész nevű játékkal. Nem tom hogy ebből lett-e valami, mert most már nem igazán találok rá utalást. Arra emlékszem a beharangozójából, hogy két típusú mesterlövész közül lehetett választani.

V.P. 2007.06.16. 16:18:22

Kiváncsi vagyok mi lesz az a nagyszerű játék.

Sevores 2007.06.16. 16:38:22

Többjátékos lehetőség van benne!! Te mész a wasd-vel, a haverod meg az egérrel lő. Látjátok? Nem hazudtak!

DrGameboyHun 2007.06.17. 12:13:28

Amúgy észrevettem valamit : mikor végigjátszottam a Mesterlövészt, a Credits-részből sikerült kilépnem, mégpedig úgy, hogy veszetten nyomogatjuk az F1-F2-F3-F4-F5-F6-F7-F8-F9-F10-F11-F12 gombokat. Ezt tapasztalatból mondom. A többjátékos módot meg biztos így képzelték el : "Te Béla! Nekem már nincs cérnám és idegem ehez a játékhoz! Most te ülsz a gép elé!".

V/\V| 2007.06.17. 15:26:50

Hát... én csak simán benyomtam azt a bonyolult billentyűkombinációt (az alt+f4 -et)

G-Zokneenho · http://www.gportal.hu/zokneeka 2007.06.17. 16:03:56

HY! vki át tudná erre az e-mail. címre küldeni a mesterlövészt??? ki akarom próbálni h mien fos. előre is thx

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2007.06.17. 16:58:28

Üdvözletem!
freddyD:
királyak a videóid! Az egyik osztálytársam mutatta be a Big Rigs over the road racing-es videódat, és azóta látogatom az oldaladat.
A másik: nem tudom, hogy megodrdúlt-e a fejedben, hogy nem csak a youtube oldalra töltőd fel a videóidat, hanem egy fájl-szerverre is, mint a RapidShare-re. Csak azért, mert onnan könyebben le lehetne menteni a vinyóra, és még arról a gépről is nézhető, ahol nincs Net.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2007.06.17. 17:54:43

(megodrdúlt-e helyett: megfordúlt-e)

StaYle 2007.06.17. 18:55:54

Regeljen csak mindenki:D

2007.06.17. 21:15:34

a mesterlövész több játékos mod: egyik pályán te játszol,, másikon a barátod XD XD

Zorro 2007.06.17. 21:53:09

Na megvan a mesterlövész két nap alatt végignyomtam :) aztán kezdtem el vele szórakozni a jobb pályákon amiken szabad térben vagyunk és lehet repülni :) a felhőkarcoló előtt az égben magasan áll egy ember...az egyik béna f*szit nem bírtam kinyírni gumibottal egyszerűen nem hatott rá... van egy vezeték asszem a gyárbanamiből ki kell üríteni egy veszélyes folyadékot egy kar lehúzásával de az üres csőben is megy le az életem...a busz továbbra is vérzik és a lelőtt helikopter nem sokkal a fal mögött odaragad a semmihez...azé naon jó játék ajánlom mindenkinek...jókat lehet röhögni rajta :)

Guru 2007.06.18. 14:17:26

Hello Freddy nemtom még nagyon nem játszotam ezzel ezzel az atrakcióval de bepotolom mien lehet a játék patchekkel van hozzá egy csomó hamár patchelted akkor vedd ugy hogy nem szoltam

aero2zero 2007.06.18. 19:28:45

Most telepítem a játékot, (Linux és wine alá. Nem őrültem meg, hogy beszennyezzem a winemet vele :)) és bizony a filenevekből én azt szűröm le, hogy ez egy polák game. Ennek a tükrében nem szabad csodálkozni, hogy szar... én ilyen előítéletes vagyok, jó minőségű lengyel termékhez még nem volt szerencsém. ;)

aero2zero 2007.06.18. 19:37:51

A legszebb az egészben, hogy így emulálva nem indul el. :)

roli613 2007.06.22. 11:35:59

Hogy lehet egy játék ilyen gagyi?A garFIKÁJA nem olyan rossz de ilyet?Remélem a korhatár szerint 18 felüliek és 60-an aluliak játszhatják,mert az öreg szívbajt kap Stellától.Egyszer valaki nagyapja ebbe fopg meghalni.

Alma 2007.06.22. 13:31:16

Ennek a gamenek a párja a Mortyr.Abba olyan bugok voltak hogy beszarás.

Warhammer 2007.06.23. 09:55:20

Kérdés:azon az ugrálos pályán nem lehet hogy a fegyuval kell ugrani vagy valami hasonlo mint a team fortressben?

ati 2007.06.27. 14:31:58

Tényleg a Mortyr is kihagyhatatlan a sorozatból, tőlem meg mehet a reg. es verzió, akkor többé nem lesznek blogrémek :D

Des. Tiny 2007.07.10. 16:45:03

Nem lehet h a multiplayer arra vonatkozik h lehet frizbizni haverokkal a cd-vel?:D

Perger 2007.09.08. 11:21:15

A borítón olyan is van hogy rendszerigény egér és billentyűzet.:D

K-man 2007.09.09. 14:56:29

Valaki nemtudja hogy a demóját honnan lehet letölteni?mert én is szeretném magam egy kicsit kínozni!xD

K-man 2007.09.09. 14:56:30

Valaki nemtudja hogy a demóját honnan lehet letölteni?mert én is szeretném magam egy kicsit kínozni!xD
süti beállítások módosítása