Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Update IV.

2007.06.19. 13:12 :: freddyD

Nos, a negyedik update-et kezdem egy rossz hírrel, jövő hét szerdáig biztosan nem lesz új videó.
Még lesz két vizsgám, ezek az utolsók, nem engedhetem meg magamnak, hogy ne sikerüljenek. Szóval nem fér bele egy új videó (ami kb egy napnyi munka).
Remélem megértitek.

A Stella beadványok elmentése, levelek válaszolása is épp elég idő, de ez még belefér.
Álmodni sem mertem volna, hogy ilyen sok képet kapok, EGY nap alatt 230 képet kaptam.Ebből EGYET kiválasztani...háát ;)

Már most vagy 50-60 topfavoritom van, amelyek mind megérdemelnék a szenzációs fődíjat (*kuckuc*). Vannak nagyon profi munkák, de vannak hihetetlenül ötletes képek is (kevésbé profi megvalósítással).
Szóval teljesen mindegy mi lesz a győztes kép, már most tudom, hogy közellenség leszek, mert ha nem photoshop istenes képet választok, akkor a profik azt mondják, hogy "ez a szar nyert?", ha meg mesterművet választok, akkor a többiek meg azt mondják, hogy "De ebben semmi ötlet nincs". :D

Úgyhogy légyszíves majd ne legyen forradalom;) Főleg nem egy ilyen porfogóért, amit én nyereménynek nevezek;)

Ez az egész akció olyan sikeres volt, hogy tegnap új látogatottsági csúcs született, 9401-szer látogatták meg a blogomat.Ez kb 2000-el több mint az eddigi rekord.Elég durva ;)

A nyereményjátékhoz még valamit:
Már nagyon sok kép érkezett, melyek szinte 1:1-ben ugyanazok. Nem mintha rosszak lennének, de ezáltal lehetetlen odaadni neki adni a "fődíjat", mert akkor mindenki másnak is oda kéne adnom, aki azt készítette. Ilyen pl
  • Mona Stella (Mona Lisa helyett.Az első Mona Stellát beküldő még a titokzatos mosolyra is odafigyelt;) Nagyon tetszett)
  • Stella Artois féle képek (igaz, itt vannak sokfélék, csak mondom, hogy nem voltatok egyedül az ötlettel;)
  • 300-as "Stelllaaaaaaaa" képekből is van már nem is kevés ;) Nagyon népszerű a film. Lehet hogy tényleg meg kéne néznem,eddig nem nagyon akartam :P
Valamint, a továbbiakban ha több képet küldtök, légyszíves ne egyenként küldjétek a képeket(hanem egy e-mailben többet). Ez megkönnyíti a munkámat.

Végül
Bár tudom, hogy nem rajongtok ha más dolgait mutatom be a blogon, de mivel a héten nem lesz új videóm, legalább nézhettek valamit.

Itt egy Postal 2 videó, a hang nagyon halk lett, és picit szaggat a kép, első videóra szerintem teljesen korrekt munka. Örülnék, ha az én első videóm (a mesterlövész) ilyen lett volna, igaz ott azért olyan monoton a hangom, mert már baromi sokat dolgoztam a videóval, azt már elment minden életenergiám a lelkes beszédre;)
Azt még hozzá kell mondanom, hogy nem tartják rossz játéknak, csak a fura ötleteket mutatják be.

https://youtube.com/watch?v=JCRL3LhQNQM

Valamint megszületett még két másik blog, a készítők megkértek, hogy említsem meg őket. Amit ezennel meg is teszek.

poenjatekok.atw.hu
worstgamez.blog.hu

Kitartást jövő hétig, és drukkoljatok. Ha minden igaz, júliusban majd kapok kölcsön pár játékot egy pár kommentelőtől, úgyhogy akkor majd próbálok aktívabb lenni!

üdvözlettel
freddyD

378 komment

Címkék: 4 update

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr54101691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csicsaak 2007.06.20. 22:00:37

nem mondtam, hogy bajom van vele épp azt mondom h sok hibája mellet az "egyik kedvenc gémem". Ennek is vannak hibái, mint a Postalnak, de az is jó játék a bugjai mellett. Ezt akartam kifejezni:)

Hirian és Eragon 2007.06.20. 22:03:54

Emberek! Ti elhiszitek, hogy ez a "Eragon n\' Hirian" tényleg a mi regisztrációnk? Ráadásul ha megnézitek a ténylegesen saját hozzászólásainkat, akkor nem is ebben a sorrendben szerepelt soha a nevünk! Te aljas csaló, jó lett volna, ha ügyelsz erre! Amúgy meg mi az a n/' a két név között?

Üdv: Hirian és Eragon
Vagy ha úgy tetszik: Hirian & Eragon

De ebben a sorrendben!

U.I.: Köszi az eddigi hozzászólásokat! Sokat tanultunk belőle, főleg azt, hogy egyedinek kell lennünk! Továbbá egyesével is fogunk írni, de csak "Hirian" vagy csak "Eragon" néven!

kkd 2007.06.20. 22:05:25

A maffia nagyon jó játék!!! Az a kis bug velem eddig 2-szer esett meg. De nem gyakoriak az ilyen bugok! Elkapni náhány ilyet.....

@kerxy
Le vagy maradva! Amikor divatban volt, 18-szor játszottam ki!
Amikor kiment még 15-ször!!
(A szakadás csak azért volt, mert annyit játszottam, hogy kiégett a play cd!!!!)

csicsaak 2007.06.20. 22:09:54

@kostyak
nem tom' pontosan mikor a játék de sztem akkor még elég kicsi lehettem ugyhogy bocs=) Ja meg amikor nekimész a tűzcsapnak akkor feldob meg ilyenek...de mondom sztem is jó játék és azt hogy 4szer végigvittem nem menőzésből mondtam:)jo 'eccakát mindenkinek majd holnap jövök:D

kkd 2007.06.20. 22:10:20

kerxy:
"Ennek is vannak hibái, mint a Postalnak, de az is jó játék a bugjai mellett."
"a bugjai mellett." "a bugjai mellett." "a bugjai mellett." "a bugjai mellett."
kerxy
Már bocs de a postalban én még nem tapasztaltam bugot. (vagy olyan kicsi volt, hogy észre se vettem:))

kkd 2007.06.20. 22:12:46

@kerxy
Nem azt mondom, hogy szerinted rossz a maffia.
Csak most ilyen kötekedős kedvem van :)
bocsesz:)

kkd 2007.06.20. 22:19:13

kerxy:
"nem tom' pontosan mikor a játék de sztem akkor még elég kicsi lehettem ugyhogy bocs=)"
@kerxy
Bocs hogy még zargatlak, de ezt a mondatot nem értem...
bocsi:)

Daved · http://forumline.extra.hu 2007.06.20. 22:19:44

forumline.extra.hu
Létszi gyertek ide szavazni!
a koppintásokról van szó

Gyik 2007.06.20. 22:19:56

hol lehet regisztrálni a blog-ra tudom BLOG.hu :P dazon belül hol ?

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.06.20. 22:20:59

@GabiDani

Nah, eljutottam odáig, hogy megnézzem a videódat. 2 problémát fedeztem fel, amiből az
- első, hogy külön arra törekedtél, hogy a nagy "játék fikázás" közepette minden mondatban legalább két és fél "csúnya" szó is szerepeljen.
- második, hogy az Unreal-t tesztelted, ami szintén nagy hiba, anno nagy game volt, sőt teszt játék az annak idején megjelenő VooDoo 2-höz. Nem tudom, hogy a VooDoo szó mond-e neked valamit.

Végül(!!!!) szintén nem bántásból mondom, de amikor ez a játék fénykorát élte, te még óvodába jártál, mert ez bizony 9 éves game!

Ha megpróbálod élveyhetőbbé tenni és nem folyamatosan csúnyán besyélni, talán még jó is lesz.

Lényeg a lényeg... freddyD annyira jól húz le játékokat, hogy az ember szinte kedvet kap a kipróbálásukhoz. Te pedig úgy próbálsz lehúzni egy alapjában véve fénykorát élve tökéletes játékot, hogy hallani se szeretnénk róla.

Bár ezért elrettentőbb :D (freddyD, ha ezt elolvastad, felejtsd is el, nehogy így csinálj videót :D)

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.06.20. 22:23:30

@Gyik

Esetleg a regisztráció gomb megnyomása után...
De nem biztos, lahat ha megnyomod, felrobban a géped... Huhh, kimered próbálni? :P

SailorV 2007.06.20. 22:39:50

Nem lehetne valahogy leállítani ezt a Hirian Eragon vitát? Uncsi :S Ez nem veszekedő blog hanem kommenteljük a videót..

Rannek 2007.06.20. 22:43:14

Sziasztok! Ahogy igy elnézem szerintem nem olyan borzalmasak az új srácok. Csak máskor olyan játékot kell választani ami tényleg egy nagy sz*r mert bug minden játékban van... Amugy Énis küldtem képet :D:D:D:D:

GabiDani 2007.06.20. 23:03:51

na jó emberek, akárki elhiszi, akárki nem, én tényleg 15 vagyok :D, de engem nem érdekel ki mit gondol, voltak olyanok akik olyat mondták
te hormonhiányos balfasz(bocsánat az obszcén szavakért) de részben igaza van ;) kritikák is voltak jó

GabiDani 2007.06.20. 23:09:02

www.youtube.com/watch?v=PqpQnSAS9xk

egyszerűen szégyenlem magam, amit tettem, bűncslekmény, ezt nem engedhettem volna meg mgamnak, nagyon sajnálom, bocsánatot kérek mindenkitől hogy ezzel terheltem létetek, a hangom borzasztó ehhez, talán később, reméljük lesz jobb, is, itt van egy kis szarság még
aztán színről lelépek, mert egy idő után már túl sok a paradicsom és a tojás :D,
szóval bocsánat, , szal voltak dícsérő(minimális) és ócsároló kritzikák
nah de mindegy elpakolom magam
....(hurrá yippí, elhúz innen ez a "hormonhiányos balfasz") ....
ennyi elég is lesz:S

capek 2007.06.20. 23:14:33

Üdv.
Én csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy több helyen is láttam a hozzászólásokban, hogy \"egyépként\". Ilyen szó nem létezik, úgy kell írni, hogy \"egyébként\".
FreddyD király, a Postal 2 vid gagyi, GabiDani hangja magas, és a többi és a többi...

Handy 2007.06.20. 23:17:02

Jja, sztem ne vedd annyira magadra, nekem kifejezetten tetszett a vidid, csak a csúnya szavakat tényleg hanyagolni kéne, de sztem kezdetnek egészen jó volt. ;)

Hát ehhez viszont nemtok már mit mondani! XDD

Handy 2007.06.20. 23:17:42

én is úgy szoktam írni az egyébkéntet, csak engem mindig a bátyám oktat ki MSN-en. :D

GabiDani 2007.06.20. 23:19:52

jah, az meg túltengéses a hiányos helyett, valahogy fel kéne cserélni ezeket..

aron 2007.06.20. 23:20:22

hhi mindenki!!

most találtam rá erre az oldalra, youtube-on már megnéztem az összes videót. nagyon teccettek..

ja és nakam is megvan a Mesterlövész :) szerintem jókis játék :P

Rantottkutya 2007.06.20. 23:21:18

@capek
nekem nem tűnt fel de IGEN igazad van egyépként meg tanuljatok meg magyarul írni :D
Hát összességében GabiDani meg ...???Gonek???... volt a két legnormálisabb.
Mindkettőnek volt egy türhető mikrofonja, nem suttogtak, viszonylag magabiztosan beszéltek, sőt...amikor gabidani mondta h itt van a "sötét ördög SEGÍTSÉG" ha nemis hangosan de röhögtem egyet...az más, h minden 2. szava káromkodás és kicsit vékony hangja van de mindegy végülis már elvettük a kedvét a további videóktól :D

Rantottkutya 2007.06.20. 23:24:21

300. komment:P
SPARTAAAA
bocs:D

freddyD 2007.06.20. 23:28:15

Emberek mi ez a gyűlölködés?Nem ismerek rátok :(

Én nem vagyok egy nagy káromkodós fazon (ezt gondolom észrevettétek már a videókban), de engem nem zavar, ha jól megvan csinálva.

Pl az Angry Video Game Nerd kegyetlenül sokat káromkodik, DE ANNYIRA jó az időzítés meg a hangsúly, hogy nélküle feleannyit nem érne az egész.
Imádom azt az embert, egy zseni.

aron 2007.06.20. 23:30:00

láttam azt az elözetes, hogy: minden idők legrosszabb játéka, vagy mi, de tulajdonképpen mi lesz az??

capek 2007.06.20. 23:34:10

Örülök, hogy vannak híveim :)
EGYÉPKÉNT jaj majdnem rosszul írtam, egyébként regeltem is nehogy ellopja valaki a hihetetlen temperamentumomat.

GabiDani 2007.06.20. 23:34:42

jah kösz szépen a dícséretet, látjátok,, csak kicsit nógatni kekkett h abbhagyjam :D

GabiDani 2007.06.20. 23:37:28

mármint handy nek és carmo nak :D

tido 2007.06.20. 23:43:41

Sziasztok!

Freddy, minden elismerésem a tiéd!
Bocsi, hogy ide írom, már lehet hogy elfeledtétek, de amikor a vérző buszos videót néztem, eszembe jutott hogy a Far Cry demó verziójában is van 1 ilyen bug... Nevezetesen, a FA vérzik ha késsel nyüstölöd! xD ez lol. Ha már szóba lett hozva, akkor bocsi, de érdemes lenne kipróbálni :D

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.06.20. 23:48:24

Ja, valaki említette, hogy nem kellene fikázni a Prince of Persia-t, mert olyan jó, na meg film is készül belőle (ezzel nem vitatkozom, sőt egyetértek)

DE GONDOLTAM KÖZRE ADOM, HOGY A POSTAL-ból is hamarosan elkészül a mozifilm, íme itt a bemutatója a Postal mozinak:

www.youtube.com/watch?v=lVzPtDRnCgQ

steve_666 2007.06.20. 23:50:31

csá freddy következő videónak ajánlok egy "játékot" aminek a címe METAl. hihetetlenül szar tele bugokal a hangok borzasztóak, rosszab mint a HEAT (DE TÉNYLEG TUDOM HOGY LEHETELEN DE ROSSZAB)

Rantottkutya 2007.06.20. 23:52:38

és ez a METAL is 2006-os game és 2000 Ft-ért arulják?:)
Mert addig nem lehet rosszabb

capek 2007.06.20. 23:55:01

Muszáj hozzászólnom a Postal filmhez. De álljunk meg egy pillanatra. Ilyet is láttam, hogy muszály. Cöcöcö, úgy kell írni, hogy muszáj.
Szóval a rendezője, Uwe Boll még nem csinált jó filmet.

freddyD 2007.06.20. 23:55:10

@aron
Az a big rigsnek szólt

@Steve_666
Rosszabb mint a HEAT??
HAZUDSZ!HAZUUUDSSZZ!! :D

aron 2007.06.21. 00:01:14

jaaaaa

az amugy télleg rossz :)

Donpedro 2007.06.21. 00:04:41

Gabidani érdemes lenne elolvasni youtubeos kommenteket... Imho kezdeményezd a videó letörlését

aron 2007.06.21. 00:05:00

van egy nagyon régi CD-m valami 800 játék a cime és tele van ijen DOS-os kis játékkal..ha jól emléxem a rexesetek betörök 1 játék is megvan...

Tweener 2007.06.21. 00:05:34

@PókosMisi
Postal film?? :O
mivé lett ez a világ.. :P

@lessz amúgy thief film is :)
1 baj lessz vele... Garret szerepét (az a játék hőse egy határozott erős fazon) A pókemberes faszi fogja eljátszani XD
ki volt az a hülye aki a szerepeket osztotta :(

Tweener 2007.06.21. 00:06:17

Neee!!!! kihagytam hogy:
Üdv:Tweener

(elnézést :P)

freddyD 2007.06.21. 00:09:38

Uwe Boll lehet hogy nem valami jó rendező, de volt már jó filmje. (Heart of America.Nem tudom mi a magyar címe. Iskolai ámokfutásról szólt, nekem tetszett).

Ha már pc játék filmverzió

Mikor megvettem a saturnban a nem működő afrikás játékot, 299(!) forintért árulták a DOOM filmet!
Tűrhető a film,és ilyen árért?
Lassan haladok a 200. dvd felé :) (Már vagy 5 éve gyűjtöm)

capek 2007.06.21. 00:15:26

freddyD

Nem láttam a filmet, de amit láttam tőle, az nem volt az átlagosnál jobb. Esetleg gyengébb, pl.: The house of the dead film.
A DOOM nem rossz de nem is jó:)

Mateusz 2007.06.21. 00:25:04

@Tweener és PókosMisi ezeket örömmel hallom(látom) már aminek örülhetek:D...

@All ez a hirian & eragon féle más ír a nevükben dolog még a végén jó is lesz:D látható hogy sokan regisztráltak ennek hatására.Sajnálatos módon az én kommentem sem ide illő nagyon, de én legalább nem káromkodni jöttem azt lehet Youtube-n is a vidiknél ne vegyük el más emberek kedvét a blog olvasástól.

@freddyD hajrá nekem asszem az nagy érdem ha 20 van:D

pjoco 2007.06.21. 00:44:52

A versennyel kapcsolatban írok!
Szerintem legyünk mi a "NAGY" közönség a zsűri! xD

Tweener 2007.06.21. 00:52:31

A hous of the dead film nagyon gyenge assztem a horrora akadva 5-öt nézem :P
1szerűen nem lehet végignézni akkora gagyi xd
De ha már gagyi filmek akk nézétek + A:
Gonossz halott 2.c. filmet én jobbat röhögtem rajta mint 1vígjátékon...

Egyé,B,ként tervezem a regisztrációs videó elkészítését pls aggyatok jó progikat és feltöltő oldalt (1szerűen mer nagyon gyökér vok ilyen téren) THX előre is

Üdv:Tweener

Tweener 2007.06.21. 00:54:22

Ut: ötleteim már vannak XD
(ez nem lessz másolás mivel teljesen más)
mint fredyD mester eddigi munkái XD

Tweener 2007.06.21. 00:57:45

Színvonalas filmet egyébként már 1darabja nem láttam pedig én nagy film rajongó vagyok....:S
Ha tuttok írjátok le ha lehet ne tömegfilm legyen :S

Üdv:Tweener

Mateusz 2007.06.21. 00:59:46

@Tweener drukkolok, sajnos ezen a teren én sem vok király szal csak ennyi de ez télleg jó ötlet:D

Hirian n\' Eragon 2007.06.21. 01:13:17

only eragon.....Ezúton értesítek mindenkit hogy én eragon leteszem eme nevemet s Athemilként (regisztrálva te köcsög!) folytatom fórumkodásomat...szerintem a Hétfőt újravesszük s újra jobban a hibákat kikszöbölve adjuk le( a hangunkat elég nehéz lesz lemásolni!!!)s a "fikát" átváltjuk AZ elmebetegség bemutatására...
Ezt is el fogjuk küldeni freddyD-nek....de előszőr értékelje s esetleg kijavítsa a hibákat...
( a másoló pihentagyúval nem lehet szót érteni.....)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.06.21. 01:16:49

S igen én vagyok az a régi eragon s remélem freddyD igazlja az hirian n\'eragont s akkor békességben folytatom tovább

Handy 2007.06.21. 07:36:44

Najó, én már nemtom melyik az igazi, de már tényleg nem érdekel. :P De tényleg egész jó ez az egész, mert tényleg mindenki regizik mostmár. :D

Tweener:

Nekem az egyik kedven feltöltőodlalam a www.videoplayer.hu Magyar is, meg sztem tök jó. És sok sikert a vididhez, akármilyen is lesz. :D

SailorV 2007.06.21. 07:37:27

Minek lettél Athemil?!!? Ezt a jóisten se tudja már követni hogy hány nevetek van!!

Handy 2007.06.21. 07:38:01

Jah, mellesleg ez meg az én mesterművem, tegnap csináltam. x)

www.videoplayer.hu/videos/play/67378

Komate 2007.06.21. 07:46:41

Érdekes :)
Nah a versenyre az ötlet már megvan :)

Enders 2007.06.21. 09:21:19

@Handy
Nagyon jó!!Csak így tovább!Röhögtünk 1 jót tesmmal!Már hiányzott 1 újjabb videó!:D

Bálint 2007.06.21. 09:24:15

Nagyon jó a szöveged freddyD, hogy nem neveted el magad?!:D

Daved · http://forumline.extra.hu 2007.06.21. 09:29:54

Tweener
ja a house of the dead XD aszhem haverommal a 2. részt láttuk. Haverommal néztem és a leges legvégéig azt hittük, hogy mindjárt elkezdődik a komolyabb vígjáték rész. Erre vége lett a filmnek :D

Dasen 2007.06.21. 09:43:25

Nem bírom tovább FreddyD EGÉSZEN DÖBBENETES A HÜVELYKUJJAD!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁ MIÉRT HAJLIK ANNYIRA HÁTRA??!! UFÓÓ!!

Amúgy király a blog!!

No offense, de vááááá a hüvelykujjad!!!

PókosMisi · http://pokosmisi.b13.hu 2007.06.21. 09:44:56

Ha már filmeknél tartunk, néhány kedvenc:

- Pán labirintusa (vagy a Faun labirintusa)
- Donnie Darko
- Big Fish
- Harcosok klubja

@Tweener
Az Evil Dead (Gonosz halott) egy horror vígjáték, úgyhogy nem hiszem, hogy nehéz volt úgy nézned, mint ha egy vígjátékot néznél. Én pl. imádom, mert annyira rossz, hogy az már jó és tényleg könnyesre röhögi magát az ember. Ilyen még Peter Jackson (igen A gyűrűk ura rendezője) filmje a BrainDead, a magyar címe most nem ugrik be.

csicsaak 2007.06.21. 10:06:14

@kostyak
"nem tom' pontosan mikor jött ki a játék de sztem akkor még elég kicsi lehettem ugyhogy bocs=)"
kimaradt a jött ki(csak már fáradt voltam:)

balázs 2007.06.21. 10:15:28

freddyD!
a wheelie-s (eleje)videóban és a mesterlövész IV-ben(végén) elküldenéd nekem azt a zenét?
vagy honnan töltsem le?

balázs 2007.06.21. 10:17:12

kurszk@gmail.com
látom itt mindenki regizett már
meek énb is

Tweener 2007.06.21. 10:47:29

fredyD kérhetnék tőled 1 linket ahonnan a zenéket töltöd olyasmit mint balázs kért PLS

Üdv:Tweener

StarsKy 2007.06.21. 10:48:53

Hajrá freddyD remélem jól sikerülnek majd a vizsgák, és utána sok sok videóval fogod meglepni rajongóidat(engem is).
Akik próbálkoztak hasonló vidót készíteni vagy csak valami poénosat csinálni mind elbukott, és szarok lettek :D
A postal2-őt semmi értelme nem volt vele "ezt" csinálni korához képest szerintem NAGYOn jó gamma volt, magyarosításáról annyit h audió és szöveges, ne várd h a képeket meg mondjuk a plakátokat is lefordijják.

Remélem mihamarabb jön új videjó már várom =]

kicsigru 2007.06.21. 10:49:43

balázs: azért "wheelies" a videó, mert wheelie készítette. Tőle kérd max.

GabiDani 2007.06.21. 10:53:02

és elkészült az a bizonyos elmebeteg rajzfilm, nagyon szar :D, egyszerűen borzasztóm szóval:
www.youtube.com/watch?v=dK40iQkCcKA
;)

hüvelykujj 2007.06.21. 11:10:40

Igazad van dasen!FreddyDnek nagyon durva hüvelykujja van!!!

Handy 2007.06.21. 11:17:36

szegény freddyD! XDD

freddyD 2007.06.21. 11:20:09

Hűha,most lebuktam...
Na jó,most már bevallhatom.
Egy génmanipulált intelligens csimpánz vagyok a majmok bolgyójáról.

Handy 2007.06.21. 11:23:26

Hehh, szóval ezért csinálsz ilyen jó vidiket! X)

Mateusz 2007.06.21. 11:32:57

freddyD meik majom vagy a rolfnetes majomparádé c. videóból?:D

Mateusz 2007.06.21. 11:33:39

Tudtam h te vagy abba a vidibe:D

kemotox 2007.06.21. 11:42:38

gabidani megnéztem a csodás rajzfilmedet,(legalábbis elsö pár képkockát..)mostmá szerintem senki nem fogja elhinni hogy 15 vagy. komolyan ennél még 10 éves unokatesom is értelmesebbet kitalál.

freddyD 2007.06.21. 11:48:48

@Mateusz
Az vagyok aki jobban csókolt

SailorV 2007.06.21. 12:06:41

@Bárki

Ha regeltem és regelt névvel akarok írni akkor mindig be kell jelentkeznem újra a blog.hu-n aztán idejönni vagy van egyszerűbb módja ? előre is köszi a helpet!

GabiDani 2007.06.21. 12:06:44

tudom h értelmetlen, miért csodálkozol??? mondtam egy szóval is hogy értelmes vagy jó lesz, bosszúhadjárat a semmi ellen, de, hogy bolodg legyél, csinálok egy műalkotást ;)

capek 2007.06.21. 12:08:32

Ne provokáljátok GabiDanit mert csak nekünk lesz rosszabb:)

McGragel 2007.06.21. 12:12:18

@GabiDani
Te amúgy (már bocs a kérdésért)ha sért nem muszály válaszolnod de te télleg cig**ny vagy, vagy csak tetetted a hangod?

capek 2007.06.21. 12:19:18

Biztos nem voltál az előző órán, muszáj, muszáj, muszáj.

GabiDani 2007.06.21. 12:20:32

nyugi, csak tettetem, szal nem vagyok az, (a hangom az magas decibelű katasztrófa), de ezt elismerének veszem :D, nem, nyugodtan, ez most TÉNYLEG NORMÁLIS lesz, sztem valami kardozós jelenet lesz

Raziel 2007.06.21. 12:52:13

Nah én is beneveztem a versenyre :D
Itt a mű:
users.atw.hu/raziel/busz.jpg

kukiszabi 2007.06.21. 14:53:23

csak annyit, hogy szórakozzatok már anyátokkal ti figyelemhiányos kis pöcsök, ki a ráknak lenne érdekében a ti nevetekben írni? és a postalos videó után nem mókáznék itt a helyetekben, mert egy vödör fos. szerintem mindenki tudja kinek lett ez a komment szánva.

Steve31654 2007.06.21. 15:05:16

GabiDani:
Ez de xar szánalmas,még égesd magad vmivel :DDDDDDDD

GabiDani 2007.06.21. 15:20:02

jah tudom ^^, :D, de, most normális következik

Mateusz 2007.06.21. 15:52:43

@Raziel eddig szerintem ez az 1ik legjobb:D minden esetre én rádszavazok:D

Mateusz 2007.06.21. 15:53:50

Mikor ránéztem a képre már hallottam azt a zenét mielőtt még elolvastam volna:D naon fain

Endy 2007.06.21. 20:27:14

A Postalos videóval kapcsolatosan:
Ha úgy nézzük, hogy ez a legelső videójuk nem is olyan rossz. De amugy a kisebb hibáktólk eltekintve amit simám le is sz...hatunk a Postal egy nagyon fasza játék és csak hogy tudjátok már van kiegje is az Apocalips Weekend aminek már ebből is nagyon jó a hangzása :P. Azt azért nem csípem hogy néhány apró hibából egy videót csinálnak. Én hívője vok a Postalnak. És Amerikában betiltották a játékot mert túl brutális volt, az már más kérdés, hogy egy másik kontinensen mit csinálnak vele...

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.06.21. 20:48:45

Ok rendbe ELBASZTUK MOSTMÁ JOBB?
Télleg összecsaptuk s mindenbe belekötöttünk ,de újracsináljuk s az elmebetegségére fogunk hajtani. s plz száljatok le rólunk me hét múlva elkezdjük
előre is thx

@kukiszabi figy neked mien érzés lenne ha készítenél(NETALÁNTÁN) egy videót lefikázzák(OK jogos) de még a nevedet is ellopják ráadásul 4 órán keresztül nem tudsz róla?
Nem lennél ideges?

Bogya Gergely 2007.06.22. 07:05:29

Sok sikert a vizsgákhoz FreddyD! Alíg várom az új videodat!

Bogya Gergely 2007.06.22. 07:10:01

Helló FreddyD!

Nincs kedved kipróbálni a GTA 3-at? Nem bánod majd meg, mert sok benne a mágia, lesz mit mondj majd róla!

Bogya Gergely 2007.06.22. 07:13:57

Helló FreddyD!

Nincs kedved kipróbálni a GTA 3-at? Nem bánod majd meg, mert sok benne a mágia, lesz mit mondj majd róla! Sokan játszanak rajta, de ahhoz, hogy befejezd nagzon ügyesnek kell lenned, sok sikert!

Bogya Gergely 2007.06.22. 07:14:00

Helló FreddyD!

Nincs kedved kipróbálni a GTA 3-at? Nem bánod majd meg, mert sok benne a mágia, lesz mit mondj majd róla! Sokan játszanak rajta, de ahhoz, hogy befejezd nagzon ügyesnek kell lenned, sok sikert!

GabiDani 2007.06.22. 15:11:27

őőő, Bogya Gergely, elég egyszer is ;)

bigfoot 2007.06.22. 19:37:26

hát ennek a két gyerek által készített videónak nem jósolok nagy jövőt,kurva idegesítő a hangjuk!!lehet alapban nem ,de így videón keresztül nagyon!!!

Oden · http://oden.fellowship.hu 2007.06.26. 13:50:16

Szerintem a többi két blog illetve a videó szar, mivel csak majmolva vannak. Valószínüleg ennek a blognak a szerkeztője ihlette emg őket. De mondom a szövegek nagyon bénák szerintem az itt hallhatókhoz viszonyítva, ezek nagyon jól sikerültek.

Zajcev 2007.06.26. 14:38:40

Én is ajánlanám figyelmedbe az "Enter the Matrix" fantázianévre hallgató, számomra oly sok derűs pillanatot okozó, remekbeszabott PC játékot. Egyszerűen csodás, főleg hogy a 4 CD feltelepítése után azért valami másra vár az ember...

roli613 2007.06.27. 14:43:36

Szerintem a Postal2 nem rossz játék és annyit lehet rajta röhögni hogy nem igaz.

roli613 2007.06.27. 14:44:32

ja és aki fejtörőt akar játszani itt van egy:www.joesrosszpcjatekok.blog.hu

bucsher 2007.07.06. 20:22:52

Hát ezt a postal videot nem bírtam 2 percnél tovább, annyira szar. Ne aggódj, freddyD, a Mesterlövész 1. százezerszer jobb, igazi remekmű ehhez képest :)
süti beállítások módosítása