Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Stella kamion a Big Rigs-ben

2007.11.25. 11:16 :: freddyD

Szeretnék témailag továbblépni, Radaconte pár hete küldött nekem egy Big Rigs modifikációt, ahol ha Stella politikus lenne, szerintem így nézne ki a kampánybusza



Streets Racer 2 videó jövő hét elejére várható

UI: Mozikritikám egy király filmről

214 komment

Címkék: big rigs stella

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr67241026

lonicera 2007.11.26. 14:55:31

menyét!

Szerintem aki írásra adja a fejét, az tudjon is írni (helyesen), akkor sokkal élvezhetőbb a munkája.
Amúgy meg az sem használ freddyD-nek, ha csak a seggét nyalja mindenki, még elkényelmesedik. Mondjuk azzal sem értek egyet, h gyökér emberek eszetlenül pocskondiázzák. Nagy hagyománya van a száj-karaténak, sajnos... Mondtam, én szeretem ezt a blogot, és azért írtam, amit írtam, h még jobb legyen

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 14:58:14

Melledleg ez negatív diszkrimináció!
Mindenki úgy ír, hogy szerencsétlen nem tudja elolvasni (azaz helyesen)
Kampányoljunk mellette:D!!!
Kezdem én!
Badz emg et uzbi erfike, hyagd amr baba @ sazr ekvreést!!!
(Nem fordítom le "helyesre", mert freddyD joggal bannolhatna ki káromkodásért:D)
XD

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 15:01:10

Hibkon

Najó, nyertél.

Legyen ez tanulság "erfiké"nek, kultúráltan is el lehet intézni dolgokat.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 15:06:02

ja feirke bzadad nmmeg mrte bannolalk vgy bonallak!! :D

lonicera 2007.11.26. 15:09:23

Én nem vágom, ki az a ferike, én nem vagyok, az tuti. Vagy a szüleim vertek át egész életemben???:)

Levélke 2007.11.26. 15:12:45

Kicsit késve is köszönöm a gyors válaszokat! :) Számtekórán írtam és most értem haza(és igen: rögtön letettem magam a gép elé!:D )

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 15:14:33

Feladom...
Volt több olyan ötlet, ahol javasolták, hogy tiltsd le a kommenteket, ha még pár ilyen ferike jellegűt olvasok, én is pártolom.
Legalább megszabadulnál az ilyen nem túl kultúrált bírálatoktól freddy.

EveRy 2007.11.26. 15:17:04

FreddyD véletlen nem tudsz IP,esetleg hardverbannt osztogatni? csigabor szerintem rászolgált..enyhén szólva nem szalonképes inkább homokozóképes :D..Jó a PCgurus videód! :)Ám énse hagytam volna ki a pcguru ajánlatát..szerintem így helyes aki meg irigy forduljon magába(EMO^^:D).hajrá!

attttti 2007.11.26. 15:19:51

Gyerekek kezd egy olyan bizarr érzésem lenni, hogy (Gy.?) ferike felfogása tényleg sérült és nem csak beteges játékait éli ki piti kis semmi életében. (reggel hatkor már itt szenved)
Bár gondolom sokan jól szórakoznak szerencsétlenen, azért nem veszik figyelembe a tanácsom (de majd ha megun-juk-játok akkor ne szóljunk hozzá)... XD
Most ferike életrajzát írnám le:
Ferike Kocsordon egy kukásautóban született 1957-ben... Anyja Szalacsi Sándorné és apja Polgár Jenő, kettejük beszédképessége furcsa módon ferike írásán látszik meg.
Ferike az óvodában humán bokszzsák szerepet töltött be így nagy agykárosodás érte.
Késöbb tanárai már az első osztálynál feladták a tanítását 3 bukás után és felvették takarítónak, de karrierje csúcspontja végül a gátellenőri pozíció betöltése lett.
Ferike semmiben se jó: Béna a sporban, szar a pc-s multiban és nincsenek barátai, ezért egy beteges állat lett, aki többek között 2006-ban végzett Jigsawval Torgyán Józseffel és más horror beli karakterekkel is, most Freddy-re fáj a foga, de mivel háromnegyed-analfbéta összekeveri FreddyD-vel...

lonicera 2007.11.26. 15:21:48

Én is csináltam volna a Gurunak videót, szerintem aki azt mondja, h ő nem, az nagyot kamuzik. Az, h egy ilyen újságban közzétehet vmit, az dícséret és hülye lett volna, ha nem él a lehetőséggel.

lonicera 2007.11.26. 15:24:50

ja, a kitiltásról meg annyit, h nem kéne mindenkit ilyen szankciókkal súlytani, csak azért, mert tett egy észrevételt, ráadásul normálisan... Azokat bűntessék, akik trágárkodnak fölöslegesen és nincs értelmes mondanivalójuk.

Levélke 2007.11.26. 15:24:55

Freddy, ugye engem nem akarsz kirugdosni a blogról? Én úgy szeretlek, mintha a második apukám lennél! :)

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 15:36:17

Túlzásokba se kell esni Levélke.....

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 15:38:01

Hibkon
Csak vicceltem na...;)

fix .. 2007.11.26. 15:41:52

@ Levélke

Ennyire azé nem kell becsicskulni.
ferike pedig lassan kezd hiányozni, msot h kb. 50 hszon keresztül nem irt semmiféle épitőjellegű dolgot :S

Levélke 2007.11.26. 15:42:29

Nem esek túlzásokba, csak be akarok vágódni freddynél! ;) Na jó neeem, csak azt akarom, hogy szegény lássa, hogy vannak még olyan beteg rajongói, mint én! xD

Go$thy 2007.11.26. 15:43:50

hogy mekkora idióták vannak a blogon!!!
freddyD meg csak bannal mint valami elmebeteg...
freddyyyy mi a f**znak bannolod azokat a szerencsétleneket???
most sokkal kisebb lettél a szememben...

Headshot! (törölt) 2007.11.26. 15:45:33

Istenem ezekkel az örök regelőkkel a tököm tele van!!!
IndaVideo-n is mindenki csak azért regel,mert úgy lehet kommentet írni és észt osztani.
Ez a ferike...ráadásul a csigábor név.László tábor ( tudom,mert unokatesóm lesi).Ha mondjuk én kiírnám ezt névnek nem baj,de mivel te írni se tudsz,le se tagadhatod a korosztályodat.Meg ez "eddig szerettelek,de mostmár megutáltalak" van egy olyan érzésem hogy szerencsétlen szüleidet is pont ezekkel a szavakkal basztatod ha nem nyalják szárazra az elkényesztetett már reggel 6 kor gépnél ülő seggedet.Nem baj majd ha másodjára buksz meg 5-ikben és a szüleid már 60-ra vernek össze talán nem ez lesz a hobbid...
Mivel tudom hogy ennyit egyszerre úgy se tudsz elolvasni, ezért összefoglalom.
HÚZZÁ ERRŐL A BLOGRÓL A JÓ BÜDÖS FASZBA!!!

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 15:48:41

Ilyenkor derül ki ki az igazi rajongó, és ki az aki csak irigykedik. (nam eg ilyenkor derül ki, hogy jóval alábecsültük a fogyatékosok számás a blogon)

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 15:51:27

@Go$thy

Nem tudom, de lehet, hogy nme tetszene neked, ha ferike folyton csak kurvaanyázna meg büdös zsidózna... Most nem teszi. (hála istennek) és miért nem? MERT FREDY VOLT OLYAN ELŐRELÁTÓ, HOGY BANNOLTA!!!

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 15:53:25

Najóvanmostmár megpróbálom nem darabokban elküldeni a mondandómat :D sry

Már sokan írták, hogy IP-bann kéne, fölösleges, hiszen az emberek 70-90%-ának dinamikus IPje van, magyarán annyi IPt bannolhatna freddy, ahány regget.
Ha van (amit nem tartok valószínűnek) akkor MAC-cím bann kell, az a biztos, utána max csak más gépeken írogathat, de ezzel is már kellően le lett szűrve a dolog. Annyit meg nem nézek ki ebből a porzsákból, hogy szerezzen 1 olyan progit, amivel átírhatna.

Az, hogy senki se (még freddyD sem) figyel oda az ilyen szídkozódó pisisekre, az meg megint nem megoldás, mert ez a nyomi vagy megunja az állandósult próbálkozást, vagy kap az alkalmon, hogy itt nyugodtan adhatja a sérthetetlen, nyughatatlan, degenerált senkiházit.
Pelenka, cumi, és egy kis fenyítős nevelés kell az ilyennek.

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 15:55:44

Ciga-Biga Gabika (aka csgabor vagy ki a fakom...) és fredi (má megint pontos...) egy,és uganaz!!!

lonicera 2007.11.26. 15:58:04

Nem is értem, nincs más dolga az ilyen embernek, mint "qrvaanyázni" egy blogon???
Én a videókat nézem, meg ha van véleményem, akkor leírom, elvégre azért van lehetőség "kommentezésre". De aki csak ezt csinálja, az biztos nagyon unatkozik vagy ott hagyta a csaja vagy nem tudom mi baja. Szedjen gyógyszert és hagyja ezt a kis közösséget békén:)

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 16:01:40

@Gho$ty

Nem tom eldönteni h ki a f@szt szeretsz:
fredet v az ellenlábasokat...
Egy egyet értek,jó röhögni az ilyen szerencsétleneken...
Helyesírás és nyelvhelyességi hibák tök poénosak:de még a "följelentelek ha nem törlöd a videóid" kezdetű cuccmákokat is favorizálom!
Jók ezek a fórumos boxzsákok...
De ha igazán szereted freddy stílusát és a videókat,állj vmelyik oldalra,mert kettőn nem állhatsz...Két szék között seggreülni szar!

fix .. 2007.11.26. 16:08:05

mér és nem rajnogok érte? infoorán pascal helyett a videot nézegetem, word helyett kommenteket szerkesztek naponta 20x felnézek! NMiatta még a piszi gurut is megvettem :)

lolpwnd 2007.11.26. 16:09:55

Az emberi hülyeség határtalan. Sajnos nem tudok mást mondani arra ami itt folyik. Minek képzelik magukat egyesek... Mi jogon szólnak bele FreddyD munkájába? legalábbis ilyen hangvétellel? Ő tesz szívességet Nekünk ember! Neki ez nem kötelessége. Azért csinálja a videókat hogy nekünk legyen szórakozás. Még jó , hogy FreddyD végtelenül türelmes...

Ebként meg ha nem teccik a video akkor lehet mondani mi a probléma vele, de szerintem egy SOKKAL normálisabb hangvétellel. Szoval a kis nethuszárok léphetnek innen. Köszöntem

( ja és az ilyen "lolpwnd menj anyádba kivagy" dolgokat irjátok egész nyugodtan, nemhiszem hogy emiatt fogok elvonulni sírni ) :)

lolpwnd 2007.11.26. 16:10:46

Akinek nem inge... :)

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 16:13:51

@Na

Nem szar két szék között seggreülni, ha utána megsjanálnak, és dobálnak egy kis pénzt a kalapodba... amúgy Go$thy-val én se tudok most mit kezdeni... :S

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 16:16:06

"lolpwnd menj anyádba kivagy" :D

lolpwnd 2007.11.26. 16:16:41

Mégse bírom ki sírás nélkül :::((( ... ( xD )

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 16:17:24

Amit Lil Jon "röviden összefoglalt" az érvényes minden "utálak fredid,merr csunnya vagyol" 5-éves ff-re (Fuck Face) aki ovi helyett otthon basztatja bátyó gépét és próbál "nagyfiú"-nak tűnni...Én azt mondom ne írjunk csúnyákat a kicsiknek,mert írtak bármi rosszat freddyD-re/ránk,az ő szintjükre nem süllyedhetünk!


VISZONT!És ez kurvanagy viszont:mert aki egybeffüggő értelmes mondatot tud írni (qrvaanyád mellőzésével) szalonképesen arra nem haragudhatunk,mert nem kell mindenkinek tetsszenek fred videói,viszont az nem káromkodik és miután megnézett 1-2 videót,elmondta véleményét utána elhagyja a blogot,nem nézi,nem szidja,megtartja a szuverén véleményét magának.


És megint csak VISZONT:Aki anyázik minden blogolvasónak és freddynek,az megérdemli h rázúdítsuk a magyar nyelv rejtett szépségeit!(Úgyis bannolva lesz,csinál új profilt,és kezdi újra...Vagy nem,mert kis neonáci kígyó,és elkezdi Isteníteni a videókat és freddyt...)

Tehát vélemény lehet,és ha ez jó az jó :) ha meg nem akko' lehet menni a sunyiba!

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 16:23:04

na ugye!! itt van egy ördögi terv generátor, ferikének nagyon ajánlom, de mindenki más is jácchat vele, ha már helyesírni úgysem tud...

Mindenkinek ajánlom!! vicclap.hu/terv/

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 16:24:00

Oksi Rastata (mennyivel rövidebb neveket találtam már ki egyeseknek...ex.:instead of Rastata,we should write Rasti,Raster...:)
"PÍNZÉR' MÍG ÍN ISS MEGCCSÍNNÁLNÁM" (cigány akcentussal olvasandó) és sztem Gho$ty is hamarosan eldönti majd,mert ha nem akkor köpönyegforgatónak lesz titulálva,vagy csúnyábbnak...
XD

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 16:27:34

@Na

kis neonáci kígyó,és elkezdi Isteníteni a videókat és freddyt...

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 16:29:01

pls ezt a mondatodat tisztáznád??

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 16:30:25

Rájöttem!!!! ha beírsz egy olyan jelet, amit AltGr+í-vel érhetsz el (balranyíl) akkkor onnantól kezvte egyszerűen nem írja a kommentedet. vagyis te írhatod, de elküldés után már nem jelzi. ezért nem lehet rendesen válszolni>zolee

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 16:32:56

@Rastata

Igen:Aki csinál új profilt kiz. alapon két utat választ:tovább fikáz vagy (kis neonáci kígyó módjára:) Freddy-Fan (Azzé' enyhén alliterál,boccs:) lesz az újabb gyanúba-keveredés kizárásáért!

Na most mondd h nem érthető...
XD

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 16:34:26

Az ponthogy jobbra a relációsjel...
(nem balra nyíl...)
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD

kemotox 2007.11.26. 16:50:58

az elözö vidibe irta attttti hogy a pc gurunál jobb a hangulat mint a gémsztárnál. nézzen meg egy enderes gstvt:D
amugy a vidi tök jou:D stalla kamionXD meg hogy villog a kis mütyür kamion a végénxD

attttti 2007.11.26. 16:57:22

Ok mindent meg fogok tenni az ügy érdekében kemotox, de ez tényleg az én személyes véleményem :)
Mondjuk most elolvastam a gamestar és a guru legújabb újságját és nekem a guru jobban tetszett (de akkor még egyszer megpróbálom összehasonlítani majd őket)...

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 17:05:24

De egyébként nekem is bűzlik vmi,nem mintha tökölni akarnék,de freddy azt mondogatta h a "hosszú videó-ami az eddigi legjobb munkája,ezt nem is kétlem-már rég kész".De akkor télleg csak azé nem tette fel,mert a PCG
kötelezte h nem lehet elő fenn a blogon mint mielőtt megjelenne az újság,mert ugye a Guru fizetett ezért,és ha fent lett volna előbb,senki se lett volna kíváncsi az újságra!És így a Guru egy csomó újsággal többet adott el,mert mi is vettünk bekőle (én még nem) akik egyébként nem szoktunk...

h4tred 2007.11.26. 17:08:17

@freddyD

Ha akarod berakhatod a videókat külön blogbejegyzésbe is... ez már a te döntésed.

h4tred 2007.11.26. 17:28:45

...freddyD-t meg kíméljétek irigy hozzászólásaitoktól! Bátorkodtam utánna nézni egy-két kommenter korábbi hozzászólásainak és sok olyan ember volt, aki korábban pozitív megjegyzéseket tett, most pedig negatívnál negatívabb kifejezésekkel ilette freddyD-t.(neveket nem említek) NAH ez az ami meglátásom szerint "SZÁNALOM", nem pedig az amit freddyD-ről feltételeztek...(az még akkor se lenne SZÁNALOM ha igaz lenne)-->...és ha bekerült a PCG-be?! ...akkor mi van?!...segítek: SEMMI!
@freddyD
Ha apád lennék, büszke lennék rád... ;-)

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 17:29:26

Asszem h4tred ezt senki sem látta még,én voltam az első...Nahh mármint itt a linknél.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.26. 17:30:28

GRATULÁLOK!
FREDDY 1-2 HÉT MŰLVA AKARTA KIADNI TE NAGYONOKOS

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.26. 17:31:16

interjút azt OK de a videót majd ő maga feltölti ha akarja 1-2 hét múlva

h4tred 2007.11.26. 17:35:55

Nem neked raktam fel... hanem azoknak akik még nem látták, nincs pénzük, de szeretnék megnézni... a negatív megjegyzéseket meg kerüld velem szemben... én rólad még egy rossz szót sem szóltam... amúgy HA nem akarod megnézni, nem kötelező!!! Zavar a 2 link, vagy mi, hogy itt... nah mindegy. (látod, ez a különbség kettőnk között)

h4tred 2007.11.26. 17:41:00

Félreértések elkerülése érdekében leszögezném, hogy azon nyomban letörlöm a videót, HA freddyD felrakta saját maga...

attttti 2007.11.26. 17:41:54

jézusom mondd h4tred, hogy viccelsz és nem tényleg ennyire nem érted a szituációt!
FreddyD kötelezve van, hogy egy darabig nem rakhatja ki a vidit xy miatt, 1 héten belül kirakja és akkor mindenki megnézheti, te ezzel csak azt intézed el, hogy a guru többé ne reklámozza.. GRATULÁLOK!
Ilyen türelemhuszárt is rég láttam ;D

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.26. 17:42:11

freddy szerinted nem rakta volna ki 1 max 2 hét múlva?????? freddy nem azt akarja hogy a rohad édes büdös életbe ne lásd a videóját hanem azt hogy ha az újságot megveszed akkor egy kib**szottjó videó és egy interjú is társuljon hozzá egy jó kis PC Guru csomagolásban. freddy nem ellenetek van hanem veletek. tudodmit? mi lenne ha a PC guru 1 fórumozója vezetne egy honlapot ahova az ÖSSZES PC Guru vagy netalántán amestearos CD mellékletek és minden ami az újságban oda fel lenne töltve? akkor mi értelme lenne az újságnak?
igazad van : mindketten máshogy fogjuk fel a dolgokat

Fortes 2007.11.26. 17:51:05

Hát tűkön ülve megnéztem a h4tred által feltett videót... hajjajj, Freddy...
Nem értem mi volt az a tyűdeviccesség benne :( Alapban ez a hír is: Stella kamion... Nem gondolod, hogy kissé sok lesz már ebből a mesterlövészelésből? Oké, szép volt, jó volt... ELÉG volt, nem? Komolyan nevet még ezen valaki? Őszintén kérdezem, és a legkisebb bántó szándék nélkül.
A videó első 10 perce ugyanígy értelmetlen, unalmas, elcsépelt és erőltetett. A második fele már elmegy, de az sem valami különleges, maximum átlagos.

Sorry, nekem ez a véleményem... és jópár ismerősöm álláspontja szerint is nem csak én vagyok így. Ez a stellázás max 13 éves kor alatt vicces már.

Üdv: Fortes

h4tred 2007.11.26. 17:54:28

Még most sem bírod felfogni, hogy vannak emberek akik pont olyan kíváncsian várták ezt a szenzációs 17 perces videót mint te, de nincs annyi pénzük, hogy megvegyék... én ezeknek az mebereknek raktam fel...jah és Athemil ne itt okoskodj kérlek, menj inkább a Rossz PC juniorok "blogodra", mert itt csak egy kommenter vagy mint én... hidd el, hogy sokan hálásak, hogy felraktam...

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 17:54:53

Tény és való H4tred, ehhez freddy engedélye kellett volna, de jegyezném meg, ez nem plágium, attól még jó lett volna tudatni vele terved (pontosabban fogalmazva illő).

asdfbnklöp 2007.11.26. 17:55:43

Kedves Freddy D!

Ma megvettem a Pc Gurut, de nem találom rajta a videódat!!! Hol a videó???? Mielőbb válaszolj, mert ha nem nézhetem meg, begyógyszerezem magam és eret vágok miközben leugrom a hídról, de nem a Dunába, henm a köves részre, hogy biztosra menjek.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.26. 17:56:36

ja és hogy örüljél freddyD már feltöltötte csak nem publikálta >:P

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.26. 17:57:22

!pc_Guru->PCGLive->rosszpcjatekok

h4tred 2007.11.26. 17:58:34

@Fortes
Ezt a "13 éves kor alatt" dumát kérlek fejezd be...te hány éves vagy? 13,5? 14? (erre van egy vicc is: ki az elhízott ember? - Aki nálad kövérebb)---> gondolkozz el ezen... freddyD már főiskolába jár... mégse nézi le a nála kisebbeket, vegyél példát róla!

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.26. 17:58:37

a vége felé a kommentrokból nekem is elegem volt aztán a keny)érvágás :)

attttti 2007.11.26. 18:00:46

bemész a cd-be és a pc guru/Pcg Live mappa és azon belül a rossz pc jatekok.blog.hu mappa :)

Fortes ízlések és pofonok!
(mondd, hogy rossz az ízlésem, de nekem tetszett)
H4tred hát nemtom igazad van és nem is, tényleg azért freddyD nem ok nélkül nem rakta még ki de az se volt fair hogy a hosszú videó ment a guruhoz... na mind1, szálljunk le a témáról..

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:03:08

Na, jó megnéztem a videót, jó, meg jó poénok vannak benne, de elnézést, én maradok a Big Rigs-nél... De ez a 2. legjobb videód (bocsi, hogy illegálisan megnéztem)

h4tred 2007.11.26. 18:06:22

@freddyD
Csak egy szavadba kerül és már törlöm is le a videó(ka)t...

--->zolee<--- 2007.11.26. 18:07:40

most nemazé én nem néztem meg!!!
én tudok várni!!!
freddyD-nek az volt a szándéka hogy meglepetést okozzon!

Geooorge 2007.11.26. 18:09:42

én sem néztem meg (még), de azért nagy a csábítás XDDDDDDD

h4tred 2007.11.26. 18:11:37

Már bánom, hogy felraktam... én csak jót akartam nektek...:(

Megvárom freddyD-t, ha azt mondja töröljem le, akkor letörlöm...

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:11:54

@zolee

Most úgy érzem, hogy a FÚJ FREDY MENNY ANYÁDBA táborhoz tartozok, pedig NEM!!! Nekem ezzel ugyanolyan meglepetést okozott, mintha HrutkaPál néven lenne fenn. De megígérem, hogy amikor felteszi Fred is, akkor megnézem, és újra röhögök a poénokon!

h4tred 2007.11.26. 18:12:51

Tuti megnéztétek, mert youtube.com-on sokkal többen nézték meg mint ahányan jelezték :D

Dani93 2007.11.26. 18:13:48

én se néztem meg és (mondjatok hülyének) addig nem is fogom míg Freddy fel nem rakja

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 18:13:51

Én megnéztem,a kövezésnél a köveket fejemhez vágjátok,jó erősen...

És boccs freddy,h megnéztem.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:15:32

Hozzám elég egy jó nagy sziklát gyengéden is... BOCSI!

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2007.11.26. 18:15:49

Én megnéztem a videókat, de freddyD tegnap este próbálta beállítani, (de a YouTube lehülyült...) hogy megnézhessem, remélem nem gond, hogy megnéztem...

h4tred 2007.11.26. 18:16:01

Mondom, hogy megnéztétek...:DDDD Nem kell hazudni...mégha a cél érdekében is (cél: jó színben feltüntetni magunkat freddyD előtt...xD)

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:16:57

@Na

amúgy zolee nevére visszatérve, az lehet, hogy jobbrarelációsjel, de ha jobban megnézed, akkor egy balramutató nyíl is!!!!

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 18:17:20

És az eleje nekem se tetszett,de amikor a "Na mostantól én beszélek..." jött,sírás-röhögéssel vegyítve,50% sírás,49% röhögés az overall...

asdfbnklöp 2007.11.26. 18:17:47

Megnéztem a videót. Szar.

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 18:21:34

@Rastata

Igen,de ez fakultatív,nézőponttól függ,én a rel. jelnél azt néztem,merre áll a nagyobb oldala...Egy. télleg balra nyíl...

Utána láttad a "Kimagyarázott mondat" magyarázatát???
Nahh majd ezt is magyarázhatom...
XD
XD

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:21:41

@Zergon

Na, ez elég tömény volt. Kisseb adagokban higítva nem lehetett volna? Pl.: Szerintem ez nem volt olyan jó. Ez nekem nem tetszett.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:22:41

@Na

Na, láttam a magyarázatodat, azt se értettem, de nem kell megmagyaráznod (nyugi, értettem, de csak 5. olvasásra)

attttti 2007.11.26. 18:23:19

h4tred azért te jót akartál ;D

attttti 2007.11.26. 18:24:05

Zergon te meg enyhén szólva "szar" vagy XD

attttti 2007.11.26. 18:25:00

(na jó mostmár tuti idegesítő hogy 3 rövid üzim jön egymás után de hát kérdeztek)
Igen! És szerintem jó és még mindig
ÍZLÉSEK ÉS POFONOK XD

Bandersson 2007.11.26. 18:27:52

PLS vki segítsen! MEgvettem a PC Gurut de a rejtélyes Rosszpécé videónak valahogy nem mozog a képe (haha ezt jól megmagyaráztam).Pedig az öszes lejátszóval megpróbáltam és mindegyik ezt produkálja... pls help

attttti 2007.11.26. 18:28:07

Hát rastata nem tudom az attól függ, hogy hogy ért a videó :)
Tetszett vagy csalódás volt..

attttti 2007.11.26. 18:28:43

Bandersson nekem is ez volt a normál lejátszókkal de próbáld meg power dvd-vel!

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:31:08

@ZoMBie

Nem látta.

@atttttx10ti

Tetszett is, meg nem is. Jobban tetszett mint a mesterlövész, de egy picivel elmarad a Big Rigs mögött. Mint már mondtam, ez a 2. legjobb.. (akkor mégse kaptam akora pofont:D )

attttti 2007.11.26. 18:34:26

Nem hát! :)
(na jó mostmár tényleg abbahagyom a 8 komment per 2 perc módszert)

Fortes 2007.11.26. 18:37:19

hatred @
Nem ide tartozik, de te hoztad fel: 17 éves vagyok. Talán túl öreg ehhez a bloghoz? Eleinte nem hittem volna.. de lehet hogy mégis.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.26. 18:41:31

Miért lennél túl öreg? maximum túl nagyra becsülöd magad... Fredy is túl öreg?? a p***ba akkor leváltjuk.

attttti 2007.11.26. 18:42:48

Nem, inkább az a probléma, hogy ilyen színvonalas életkoros IQ huszár beszólásaid vannak!

djken 2007.11.26. 18:54:40

kösz hatred tudom hogy jót akarsz ezzel hogy felraktad de gondolj abba bele hogy most freddyD mennyi videónézőtöl marad le!legalább 200!

h4tred 2007.11.26. 18:56:20

A videókat töröltem!

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 19:01:44

Mind1, max azzal büntetjük azokat, akik megnézték, hogy a freddy által feltett vidiket 2xannyiszor nézik meg, mint ahányszor a h4tred félét, és akkor helyreáll a nézettség, sőt :D.
Ennyivel meg van oldva a probléma és továbra is SŐT ;D.

M3Ny3\\\'T 2007.11.26. 19:02:54

Szegény h4tred...
Télleg csak a közkívánatnak akart eleget tenni...

Fortes 2007.11.26. 19:13:02

attttti @
Az ilyen emberek miatt utálom a kommenteléseket és fórumokat, mint te. Nem is értem, minek írok ide mégis. Én nem szóltam be senkinek, de neked így névtelenül igen nagy a szád.
Na mindegy, hagyjuk.. meg se szólaltam.

Rastata @
Nem, szerintem Freddy kezdeti videói még jók voltak, azóta pedig már rájöttem, hogy bennem van a hiba, ugyanis mivel valamivel fiatalabb, más ízlésű korosztály látogatja többségben a blogot, kissé meg is változtatta azóta a humort, lehet hogy akaratlanul, de az igények szerint. Ez van.

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.26. 19:26:50

@Fortes

Basszameg de fáj,de nincs mit tenni,naon igazad van,és fel se tűnt,pedig éreztem:
fred lement a 10 éves kor humorszintjére!!!

Vazz milyen igazad van...
süti beállítások módosítása