Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC játékok sorozat : Football Generation

2007.11.26. 18:37 :: freddyD

Ha már legnagyobb örömömre több helyen is fenn van azt interneten, nincs mit tenni...


$$$$$

308 komment

Címkék: pc football generation guru

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr58242703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.27. 19:25:02

@Rastata


Nahh Rastata ezt most te magyarázod nekem...

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.27. 19:26:19

suranyihifi.hu/1000000.swf

ket ide (késő van , és már bevettem a fogalmazásgátlómat...

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.27. 19:26:27

Lemaradt:


XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Ja és nem fontos,már értem,csak furcsi a megfogalmatás.(az "i" szándékos :)

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.27. 19:28:04

Miért kellett kétszer linkelni,freddynek egyszer is elég volt törölni a hsz-edről kapott íméjlt...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.27. 19:29:35

nme baj, így most 2 millió thank you-t kapott :D

retekeger2222 2007.11.27. 19:36:28

ha freddyD nem harangozta volna be hogy milyen jó lesz a videó akkor senki nem panaszkodna most

legjobb videó lett eddig, de hihetetlenül nagyok voltak az elvárások vele szemben

BaRcA!!! 2007.11.27. 19:40:21

:D ez nagyon zsír sztem eddig ez a legjobb videó grat freddyD csak igy tovább...akik meg fújolnak azoknak csak ezt tudom mondani:,,Patkányszagot érzek!"XD

2007.11.27. 19:40:30

Úgy látom, ez a videó alaposan megosztotta az embereket, olyannyira, amilyet én még nem tapasztaltam ezen a blogon. Viszont lassan már meg sem merek szólalni, mert tartok attól, hogy valaki lehord a sárga földig.

BaRcA!!! 2007.11.27. 19:42:47

nem fog szójj nyugodtan

Tibby 2007.11.27. 19:47:49

FreddyD, nem olvastam végig a hozzászólásokat, úgyhogy előre is elnézést kérek, ha már volt erről szó, DE:

Már több videódnál is észrevettem, hogy helytelenül használsz egy ragot (ez nyilván a legtöbb embert nem zavarja, de ha már a videok színvonalasak, akkor szerintem erre is figyelni kéne). Konkrétan a videok elején lévő "Üdvözlök mindenkit a ...-hez" mondattal, azon belül is a "-hez" raggal van a bajom. Ugyanis ebben a formában a mondatod értelmetlenné válik. Talán ha leírom, úgy feltűnőbb: "Üdvözlök mindenkit a Football Generation új kiadásához". Ha üdvözlünk valakit, akkor nem valamiHEZ, hanem valamiN, valamiBEN stb. szoktuk üdvözölni, és nem valamiHEZ. Mivel üdvözöljük, ebből következik, hogy mi már ott tarózkodunk, azon a helyen (ezt a videóidnál természetesen elvontan kell értelmezni), tehát nem mutathatunk egy dologra, hogy ahHOZ üvdözöljük az illetőt. :)
Nem vagyok magyar tanár, még csak tanár sem, de úgy gondolom, hogy helyes a nyelvtani fejtegetésem, amennyiben nem, akkor elnézést kérek, ugyanis a dolognak nem néztem utána, így lehet, hogy én tévedek, de az biztos, hogy sehol sem hallottam még ilyen raghasználatot a te videóidon kívül.
Nem szőrszálhasogatásnak szántam a dolgot, most nyilván sokan legyintenek, hogy "ugyan, miért kell ebbe belekötni", de ahogy az elején már említettem, szerintem erre oda kéne figyelni.

Ami a videódat illeti, őszinte leszek: nem tetszett. Én is a "régi" táborba tartozom. Nem tudom, miért, talán kezdesz belefáradni, vagy egyszerűen csak unod már, de valahogy nem azt kapjuk, amit régen. A sok munka érezhető, és dícséretes, hogy ezt értünk, ingyen teszed. Hogy merre haladsz tovább, azt te döntöd el, te érzed.

További sok sikert! ;)

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.27. 19:49:55

@Psycho

Akinek nem tetsszett az elmondta,és tudtommal még mindenki él...
Nem arról van szó h nem lehet vél. alkotni v elmondani:arról van szó h ne úgy,ahogy néhány rendkívül intelligens "anti-freddy" tette nem is olyan rég...
És azzal h ezt így írtad,tudjuk h nem tetsszett,mert ha tetsszett volna,akkor leírtad vona... (sok lett a ...-t,tom)


@retekeger2222

Én pont ugyan ezt mondtam/írtam,és látom nem vok ezzel egyedül...

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.27. 19:53:59

@Tibby

Sok videót láttál már,ez speciel qrvára nem tetsszett ezért fennakadtál egy nem túl fontos dolgon,ha tetsszett volna,észre sem vetted volna...(Nézd meg hány IQ-Betyár kommentelt már ide...)

Jahh és nyugodtan javítsd az én helyesírásomat/nyelvhelyességemet/nyelvtanomat is!
XD

hamary 2007.11.27. 19:59:29

Tibbyvel egyet kell értsek..

@Na

Te akkor is védenéd FrddyD-t - nincs vele semmi bajom, nem őt akarom bántani - ha tényleg nagyon-nagyon rossz lenne a videó.. De én azért nem mondom, hogy szar, mert nem is fizettünk érte... DE! Én többet vártam, bevallom...

Tibby 2007.11.27. 19:59:58

Kedves hülyegyerek, nem neked szólt az írásom. ;) Nem vagyok kíváncsi a reakciódra. FreddyD-t vagy érdekli, vagy nem...

Egyébként nem tudom, mit okoskodsz, talán belelátsz a fejembe? Ha figyelmesen olvastad volna amit írtam, akkor tudnád, hogy írtam egy ilyet az elejére: "Már több videódnál is észrevettem"...

Na, remélem, befogod a pofádat, és nem írsz nekem többet, mert kb. leszarlak. :) Hello!

R0BeRt0 2007.11.27. 20:13:58

Köszi freddy hogy megcsináltad a videót!!!
Róbert

Levélke 2007.11.27. 20:15:01

Hááát Tibby-nek igaza van, de én őszintén megvallom, hogy nem vettem észre... Amúgy sztem jók voltak a videók... Freddy már jól tud beszélni, nincs az az unott, amatőr hang... Én azt is szerettem és ezt is szeretem! :)

lowww 2007.11.27. 20:15:10

Szerintem kurvA jó lett a videó! ez az új féle megvalósítás(nem tom másképp megfogalmazni) zseniális! akik fikázzák azoktól megkérdezem hogy ien 1általán eszükbe jutott e volna. Én azt monndom így tovább Freddy a helyedbe már otthagytam volna az egészet ezek után, szóval elismerésem. (jöhet az oltás h nem írok helyesen meg h fogalmazok)

Fortes 2007.11.27. 20:22:04

Csak hogy újra beleszóljak az egészbe: Tibby, ez engem is eléggé zavart mindig is, de hát ez legyen a legnagyobb gond... :D

veba4 2007.11.27. 20:30:27

NAGYSZERŰ VIDEÓ
nA látjátok nem is kell fizetni:PP
DE freddyD kicsit svindléztél:
,,Addigra úgy is lesz másik új videó, pl a Streets Racer második része.":P

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2007.11.27. 20:33:27

Nekem nagyon tetszett az új videó!!!!
Sz*rrá röhögtem magam. Nem hiszem, hogy erőltetett volt. Szerintem pont ezért volt vicces, mert ilyen komment volt. Butter Bean és a hasbeszélő klub elnöke. Még Fredich Von IQ Betyár is bekerült. Én csak Dick Assman-t hiányoltam. :D
Az ötlet nem volt rossz. Így bemuatani egy focis vagy esetleg egy sport játékot. Nagyot dobott az egészen.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2007.11.27. 20:52:25

Hát a pofátlanságnak nincs határa? A mi drága aranyos Irate Game haverünk fogta magát és tovább koppintotta Nerd-et. Ki akar adni egy DVD-t. Ki olyan hülye hogy megvegye? Nem most komolyan. Mindenki tudja, hogy lopja a szöveget 1000-rel.

Freidrich von IQ Betyár 2007.11.27. 21:03:36

Micsoda?! Ki akar adni egy DVD-t??!!!Ez a nyomorék gyökér vagy fogyatékos,vagy hülye??!!!Ja igen,megveszem,aztán a pofájába vágom!!!Ráadok egy pólót,amin az áll,hogy Nerd Rulez,aztán addig ütöm egy gumibottal,amíg meg nem őszül!!!!Valaki nyírja már ki!!!!

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2007.11.27. 21:08:16

Ja, igen. Poló is van belőle. Milyen furcsa. Nerdnek is van polója...

tsipa 2007.11.27. 21:30:46

@szbszig.
Sry. Üröm az örömben. LOL, így azért kicsit másabb, mint a "üröm az öröme". xD

Alex Mahone 2007.11.27. 21:34:10

én nemtom, nekem nagyon bejött h ogy freddyD újított és eltért a szokásostól, akinek nem jött be az csessze meg

tsipa 2007.11.27. 21:34:26

@ Freidrich von IQ Betyár

Szegény Irate Gamer barátunk egyre iritálóbb személyiséggé válik. Nem arról van szó, h nem tetszik nekem a munkássága, mert Nerd poénjai továbbra is azok, csak irritálnak. Höhö

Alex Mahone 2007.11.27. 21:35:57

ja és nem Irate Gamer
Borat Gamer :D

Ghrall 2007.11.27. 21:36:04

mikorra várható új videó? =p

Ludrew 2007.11.27. 21:50:12

Hmmm, kicsit laposabb volt, de egyébként tetszett. Interjút is meg lehet vhol nézni?

Ui.: mik azok a dollárjelek a bejegyzés végén?

rolzyboy 2007.11.27. 22:02:15

Jó kis videó, de őszintén szerintem nem emelkedik ki a többi közül. Ha az első részét összetömörítetted volna egy 2-3 perces pörgős poénsorozatba Butterbeanékkel, hogy aztán te beronts és átvedd a kommentárt, szerintem sokkal nagyobbat ütött volna.

Headshot! (törölt) 2007.11.27. 22:10:32

Hát szerintem a kommentelők között kicsit sok a konzervatív..ez egy ilyen videó--> PC Guru-ban jelent meg -->17 perces lett
Szerintem ebbe kellő újdonság is volt.
Nekem teccett és szerintem ez nem is hasonlítható freddyD többi videójához,mert ez teljesen új stílusban készült.

Ranger75 2007.11.27. 22:54:54

Részemről úgy éreztem ez nem Freddy és erőlteti a "poén" áradatot, de akárhogy koncentráltam nem sikerült egy tetves mosolyt se az arcomra erőltetni. Nem akarom túlságosan alul értéklni a videót de....
Szóval sorry...
Ettől függetlenül olvasom tovább a blogot.

edwer6 2007.11.27. 23:06:18

jó lett a videó

hááát megkell valjam ez a game se egy fifa 98 szintű játék, pedig az ehez képest is őskori, de jobb

AmishParadise 2007.11.28. 09:33:13

Ez az Freddy így tovább!!
Talán ez a legjobb videód eddig!
Tudom tele van a hócipőd ezekkel a "kérésekkel" de szreintem csinálhatnál egy bug + stb.-ket a CS-ről.Mert ugye az annyira nem szar.

Fiti 2007.11.28. 10:58:46

Az én véleményem az hogy jó lett a videó. Vicces, Dominic a csúcs, viszont...ugye a 2 kommentár. Hát nem jött be. Tisztázzuk, te nem vagy szinész. Egyik kommentár hangja mint egy dankórósé. A másiké meg mint egy rossz buzi. Ne érts félre, semmi gáz a hangoddal. Csak ne változtasd! Remélem nincs harag, és elfogadod egy 24 éves rajongód véleményét. :)

Atee 2007.11.28. 11:15:38

Hy FreddyD!! Szerintem is ez volt a legjobb videód!Nekem megvan az FG eredetibe!FreddyD van még egy nagy hiba benne:amikor az ellenfél kapusa megfogja a labdát te odamész a kapushoz és a kapust elkezdi tolni.Nekem már volt olyan ,hogy elkezdtem az ellenfél kapusát tolni.Egészen kitoltam a szögletzászlóig aztán a kapus kifutott a stadionból.Néhány játékos utánafutott,én is. Azt a nagy fehérségben futunk.Aztán nem jött vissza soha és ki kellett a meccsből lépnem.Nagyon nagy volt az a bug. :)

Loree 2007.11.28. 11:33:41

Sziasztok!

Elég ritkán kommentelek, főleg azért, mert amióta egyre többen vagyunk, azóta sajnos a színvonal a számbeli növekedéssel fordítottan arányos irányt vett.

A "pénzt kap érte, szörnyű" témához már hozzászóltak elegen, én azokhoz tartozom, akik azt mondják, hogy megérdemli a srác, ha már egyszer szabadidejét áldozza a többiek szórakoztatására.

A videókkal kapcsolatban általában annyit szeretnék elmondani, hogy nem kéne szerintem arra törekedni mindig, hogy kifejezetten vicces legyen, mert ez gyakran erőltetett. Nem lehet hetente olyan videót kiadni, amiben újszerű poénok vannak, és amitől mindenki a hasát fogva fetreng a röhögéstől. Ha a játék szar tényleg, akkor nem is kell nagyon erőlködni a poénokkal, kinevetteti magát, elég csak nézni/hallgatni a Mesterlövészt, külön poénok nélkül is elég mókás.

Az új videó valóban újításokat hozott, de én sem érzem feltétlen szerencsésnek. Egyrészt, mert a "kommentátorok" nem túl pörgősek, elalszik mellettük az ember. Másrészt kissé elsikkad a játék jellemzése, a bűn rossz mozgásokat például csak látjuk, de nem említed meg őket (hogy fut a kapus a meccsek felvezetőjében). Nekem sokkal jobban bejön, amikor a saját hangodon emeled ki a játékok hibáit, egy-egy viccel fűszerezve, mint amilyen pl a Big Rigs, a Mesterlövész, vagy akár a Street Racer, Metal, Airborne Hero voltak.

További sok sikert, a jövőben is biztos nézni fogom a videóidat!

Üdv:
Loree

Trane 2007.11.28. 11:34:15

Grat freddyD ez isteni lett halálra röhögtem magam XD!!!

Krisssi 2007.11.28. 15:05:30

Hellósztok!

Az az igazság, hogy már rég látogatója vagyok ennek a blognak, de csak most regisztráltam magam.
Én is úgy gondolom, hogy nagyon kinőtte magát már a blog, és nem olyan családias, amilyen egykor volt.
Nem szeretném kritizálni a videót, megtették helyettem mások is, nekem végtére is tetszett.
Csak azért írok, mert el tudom képzelni, milyen rossz érzés Freddy:D nek, hogy föltették a videóját, és, hogy elég sok embernek nem tetszett.
Sajnálom, de föl a fejjel, és szeretném, ha a jövőben az a Freddy:D lenne, akit én megismertem már fél éve!
További minden jót!
Üdv:Krisssi

BaRcA!!! 2007.11.28. 15:21:31

nem tudjátok h mi a címe annak a számnak amikor libasorban haladnak a játékosok?tök poén:D

cotymanager 2007.11.28. 15:28:59

hello ferddyD! én már nyár óta rendszeresen látogatom a blogot, és szerintem ez az eddigi legzseniálisabb videód, én végigröhögtem. és szerintem nem baj, hogy nem a régi videóstílus, mert ez is legalább olyan jó, mint a többi. az eddig legrosszabb videód szerintem a Scooter pro volt, de az se volt rossz, csak egy kicsit unalmas volt.
egyébként a budapest alatt melyik csapatot értik? A Honvédet, vagy Újpestet, vagy Fradit, vagy mit?
hajrá, csak így tovább!

Go$thy 2007.11.28. 15:39:25

hát ez nagyon nagy!!!!

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2007.11.28. 16:03:47

én megvettem a gurut, sokkal jobb minőségű.
A videó nagyon jó, de a Big Rigset semmi nem múlja felül.

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2007.11.28. 16:05:29

Egyépként ebben az a baj hogy én inkább a lemezről nézem meg, ezért nem nő miattam a statisztika és szerintem nem csak velem van ez így.

benofalva 2007.11.28. 16:10:50

hát ez rohadt jó volt XD

--->zolee<--- 2007.11.28. 16:47:41

nekem is non tetszik!!!
jack umbrella(dzsek ámbrellá)benne a legjobb és dominick
XD

Newb 2007.11.28. 16:58:37

Ez marhajó :D
Ez a dominik nagyon jól meglett csinálva:D
Király =)

Anyatokat (törölt) 2007.11.28. 17:07:51

"egyébként a budapest alatt melyik csapatot értik? A Honvédet, vagy Újpestet, vagy Fradit, vagy mit?"

Szerinted a VB-n ezek vannak? Nem inkább magyar válogatott?

TonyTough 2007.11.28. 17:10:06

Nos akinek nem tetszik a kommentáros rész, az sürgősen forduljon orvoshoz, mert baj van a humorérzékével. Freddy ott is ugyanúgy kritizál, mint később, csak nem nyíltan, hanem rejtett módon. Dominik és a kisebb poénok pedig csak hab a tortán (oh-oh-oh, a kis ügyetlen xD).

adi1221 2007.11.28. 17:16:56

Összefoglalás a videóról,kommentekeről:
ez a video eléggé különbözik a tobbitöl(gondolom észrevettétek) de freddyD-nek ujitania kellet vlamit ho nagy durr lehessen.CSak hát ez sitílus vagy bejön valakinek vagy nem(ugyhogy szetem az értelemetlen király volt a video meg szar volt kommentelésnek vége is lehetne csak az kommenteljen aki vlami tanácsot vagy valami értelmes kritikát mond!)(de nemlesz vége mer a kutya se olvassa le a kommentem:))szinte érezni lehet a levegöben a feszültség freddyD most döl el hogy akezdeti sikerek után letünsz mer megroppansz a egy két ember miatt vagy még tovább sikeres maradsz mer tudod hozni marad ugyhogy csak kitartás

attttti 2007.11.28. 17:24:17

Úgy egyébként megkérdezhetem a vidikhez miért kell kommentáros rész is?
Aki tanácsot akar küldeni az e-mailezik egyet, aki kérdezni akar az e-mailezik egyet.
Aki idióta vitákat akar keverni és hülyeségekről akar beszélni az kommentel általában, nomeg itt is látszik egy-egy dolog mennyire megosztja a közvéleményt.
Továbbra is a kommentelés beszüntetését javaslom és mondjuk TALÁN valahol máshol (pl. sg.hu) összehozni egy fórumot amin az elmebetegek megnyugodhatnának és az otherworld.hu-s freddyD blogon ahol kevesebb a zűr, a tömeg és a katyvasz lehetne ezt folytatni...

Hazafi89 2007.11.28. 17:37:49

Gyáá szerintem ez lett az eggyik legjobb! :) Jókat lehet röhögni, lehet a többiek nem értik...

AmishParadise 2007.11.28. 17:55:59

Meg tudnád mondani h mikkel csinálod ezeket a videókat?(Programok)
Előre is nagyon köszönöm!!!

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.28. 17:57:25

FAQ de egyébként fraps és Múví mékker

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.11.28. 18:26:19

na most már csillapodtak a kedélyek
szóval az én véleményem:

Nagyon örültem a videónak, meg hogy hosszú, meg hogy komolyabb munka van benne mint egy sima szinkronizálásba, sok vágás, meg egyfajta fejlődés is
Gratulálok!

Az a 3. narrátor nem kellett volna, de üsse kő

r ! d 3 r · http://rider.blogozz.com 2007.11.28. 18:39:25

emberem, nehogy abbahaggyad a sorozatot!!! min fog röhögni a jónép? (hát még a rossz) várom a streets racer/2. vidit!!!! HAJRÁ FRADDYD

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.28. 18:57:00

Most látom (P)Irate Gamer új DVD-jét!Amit írták előttem az teljesen igaz volt,kicsit sok a pirate!

És Tibby,félreértettél,nem bántani akartalak,csak megjegyeztem h nem ez kellene a videóban megfogjon!És a kommentelőket (elsősorban azokat akik szidalmaztak) is azért írtam,h lásd ők hogyan hasz. a nyelvtant!
freddy hibája ehhez képest...
Tehát ne haragudj,bocsánatot kérek!

Alex Mahone 2007.11.28. 19:17:41

ez mekkora mocsok...
Pirate gamer gyerekek...
van pofája kiadni egy DVD-t mikor mindent az AVGN-ről másol

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2007.11.28. 19:25:05

Tudok egy jó szlogent:
Ha FreddyD feltűnik a rossz PC eltűnik.

BaloXD 2007.11.28. 19:42:44

Nos ez a videó vitathatatlanul király Így tovább freddyD

salamon 2007.11.28. 20:01:56

volt már sokkal jobb video is. az elemi felháborodásod akkor poén, ha odavaló. mostanában sokszor úgy érzem, a felháborodásod mesterkélt. de dolgozz tovább, tehetséges vagy!

R.M.E. 2007.11.28. 20:16:09

@freddyD

Ez a videó nagyon jó lett. De tényleg. A visszatérő poénok szinte mindent ütöttek. DE! Visszatérő poénok...Ugyebár ez a videó a PC Guruba készült. Na most gondolj bele, ott van jópár ezer néző, akik még valószínűleg(persze lehetnek kivételek) sosem hallottak a blogról...Az ilyen visszatérő poénokat nekik szerintem nem ajánlott odadni! Kétségtelenül, mondjuk ha sok videót csináltál volna PC guruba is, akkor megérteném...De így? Nem ezzel a videóval kellett volna kezdeni, hanem pl.: Big Rigs-sel. Szerintem.

Ettől függetlenül a videó nekünk ősfanoknak nagyon jó, és élvezhető lett. Csak így tovább!

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2007.11.28. 20:16:17

Jahh hogy ez az a videó amit vártunk jólvan eddig nem kapcsoltam :DD Szerintem jó lett, köszönjük freddyD

Alex Mahone 2007.11.28. 20:55:21

@R.M.E.

szerintem pont az a jó hogy ilyen poénok vannak, hogy aki nem ismeri a blogot az is idejöjjön utánanézni :D

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.11.28. 22:08:45

R.M.E.
ebben tényleg van valami!

raidon011 2007.11.28. 22:19:59

Csá freddyD van egy kurvaszar játékom:Lego Island Extreme Stunts. ha érdekel dobj egy mailt: raidon011@freemail.hu
Peace

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.28. 23:07:33

radion legalább meglepetés legyen és ne írd be ide :/

bucsher 2007.11.29. 09:25:43

a láncfűrészes résztől már tetszett :)

asroma10 2007.11.29. 16:27:58

nekem végig tetszett kösz :)

Zoland 2007.11.29. 17:23:55

Nem csalódtam...EZ EGY FANTASZTIKUS VIDEÓ!!! "Friedrich, hallasz minket?" XD

Koyri 2007.11.29. 19:43:24

Sztem aki itt mondja, hogy rossz, meg minden, az nézze meg még 4-5-ször.(ahogy azt már többen is mondták). Elsőre nekem se nagyon tetszett, de amikor többször megnéztem már nagyokat röhögtem.FreddyD mindig is magát adja, csak pl Butterbean vagy Jack személyében, ezzel téve még viccesebbé a videót.

Nagyon grat Freddy, csak így tovább!

A balatoni hiéna 2007.11.30. 09:10:21

A gyötrelmesen hosszú és vontatott percek után üdítő, mikor jön a gumibot...
Eleje mocskos unalmas, noha jó dolgokat lehetne kihozni belőle. Sajnos nem sikerült.
A vége viszont szórakoztató. Dinamikus.

mortyr 2007.11.30. 15:44:29

hihetetlen ez a kommentátor páros!!!
XD XD XD
Csak a Hajdú.B meg a Faragó.R meg ne nézze XD XD XD XD XD

soul.reaver93 2007.11.30. 20:34:10

freddy ez a kommentálos ötlet szerintem nagyon ideillik! remek lett a videod!!

SoulAssassino 2007.11.30. 22:41:12

EZt a játékot anno asszem vagy a guruhoz, vagy a gs-hez adták teljes játéknak.....reflexből passzoltam le unokatesómnak,(már csak azért is mert focis) meg se néztem soha, de sejthettem volna hogy ilyen tré...
Friedrich rulz!!!!
Freddy csak így tovább, király vagy!

Davidovich 2007.11.30. 22:59:00

Nem lett rossz, tényleg, (szerintem a vége a legjobb, amikor ténylegesen a játékot mutatod be.)

DE

Ebből az eszméletlen szar játékból többet kellett volna kihozni. Hiányoltam, hogy a karrier mód hazugságról, vagy a stadionból kifutásról, Mindenen átmenésről nem mutattál be semmit.

Mindent összevetve nem ez volt a legrosszabb videód, de nem is a legjobb.

Üdv: Davidovich

freddyD 2007.11.30. 23:29:39

@Davidovich
Még lesz folytatása, csak már így is hosszú volt

Aemeth 2007.12.01. 21:11:41

Üdv!

Minden idők legjobb freddyD videója. :)

Nem írok többet, ez a véleményem. ;)

danylp 2007.12.01. 21:45:55

BASSZUSKULCS!!!
A menünél vettem észre, hogy én ezzel vagy egy hétig jáccottam tavaly nyáron mer egyik újsághoz volt ingyen!! LOOOOL! xD
Amúgy a videó nagyon állat énis pont ezeket a hibákat figyeltem meg anno :D

Davidovich 2007.12.01. 22:20:36

@freddyD
Akkor visszavontam mindent ;)

JoeJoeJoe01 2007.12.03. 16:20:14

Az a kupa az 1. videóba nem a Big Rigs-ből való (You're Winner)

Saint 2007.12.03. 18:11:25

gyerünk, gyerünk csak kettő és 300 komment :D
THIS IS SPARTA (Soon...) :D

@Bogár 2007.12.04. 10:09:24

Hello.Ez a videó van benne a pc guru-ban is?

JadenFell 2007.12.04. 17:55:46

ááááááááá miért nem spartaaaa-ztál?

BOZTD 2007.12.07. 17:27:26

Hülyeségből megvan ez a nagyon s..r és két új dolgot vettem észre benne: -Lehetséges hogy az ember is kapjon szabadrúgást(az esélye természetesen minimális) -A Kapus bent állt a kapuban teljes terjedelmében ahelyett, hogy mint minden normális kapus , a kapu előtt lenne.

BOZTD 2007.12.07. 17:31:58

ÉS szerintem te egyedül jobb munkát végzel mint ez az egész programozó csapat.

Vajkóne (törölt) 2007.12.07. 21:12:14

Nekem nagyon tetszik amit csinálsz, de... Semmi de szerintem király vagy. Azt is megértem hogy pénzt kérsz a videóidért. Szerintem ez ilyen művészi szinten már csak természetes

hulyekocsog 2007.12.16. 14:46:58

hmmm gól,ááá gól,nahát gól,és megint gól...:D

G0lDeNb0Y 2007.12.30. 00:56:11

Sikerült kis késéssel ugyan,de beszereztem ezt a hmmm... "játék"-nak csúfolt valamit beszerezni...Nem tudom észre vette-e valaki, de szerény véleményem szerint felháborító, hogy az egyetlen magyar csapat az "Budapest". Könyörgök, hát azért 1-nél kicsit több csapata van csodálatos(nak tűnő) fővrosunknak! De az is kicsit érdekes, hogy milyen meglepően erősek az olasz csapatok...(megnézném a készítők listáját, nem is cslódnék :D)DE,De...Én tudtam SPRINTELNI!KÉTFÉLEKÉPPEN IS!!!Az egiyk a "w"-betűs volt,ennek sajnos nem volt értelme,mert gyorsabb nem lettél, de az ellenfél igen, a másik az "s+w" de ezt csak akkor ha nem volt nálad a labda,mert ha igen,akkor elpasszolod...ami megint érdekes,az a tizenegy-lövés.Hiába próbálkoztam,idáig 1-etlen 1-et nem sikerült összehozni,b bezzeg a gépnek...ellövi léc alá,a kapus oda mozdul,a lövés ereje megyezik egy mezei pillangó sebességével és erejével...mi következik?hát persze, teljesen logikus, h átmegy a kapus tenyerén és gól..de például viszzalssításban olyat látok, h a gép ül a semmiben (rosszul sikerült olló-luft :)), az én játékosom meg térdig eltűnik a földben,és csal combtól látszik...persze a művészet csúcsa az egyik argentin játékostól (valahogy nagyon mendieta-ra emlékeztetett XD) az, hogy áll és néz a saját 16-osa felé az enyém vonaláról a kapus kihajítja megközelítőleg 60-65 cm magasságban ( a mozgástechnikája neki is érdekes...)erre az argentin csatár a térdhajlatával szó szerint bebombázza a ficka a sarokkapufával,de úgy, h sem a lába, sem a törzse nem mozdult el el 1 centit sem. Nem tudom, hogy hol tanulhatta ezt a technikát, biztos az edzője trükkje...De számtalan más elképesztően idegesítő hibával rendelkezik ez a játék. Tudom, h a blog hatásáram indneki ki akarja próbálni, de NE TEGYE! Ez a játék TÉNYLEG NAGYON ROSSZ! (érdekes,mert a mesterlövészt viszont csak ajánlani tudom...) De aki elég türelmes, keressen meg egy ősrégi ******** vagy ** **** újságot és keressem meg benne a football generation-t! Én elsőnek a szememet piszkálgattam, hogy hátha csak félrecsúszott a kontaktlencse, de NEM...70%! Mi van?!? Talán a nyomtatási hiba...DE az sem! Nézem a pozitívumokat, a leginkább a 3D-s közönség lett kiemelve, ez tényleg profi egy focijátékhoz képest (ld. FIFA-széria) de az megint érdekes, hogy egy mérkőzés alatt összesen 3 piros és 2 sárga lapot lehet ősszegyűjteni. Igazi élmény hard-on Brazília ellen tolni a Budapest-tel... Tehát, ahogy már mondtam,mondom megint. NE VEGYED MEG ezt a "játék"-ot, és NE TÖLTSD LE, nem ér ez annyi fáradtságot...ami szintén meglepő volt itt IS, hogy működik CD nélkül. Ez szerintem a játékszint jellemzése is, minél jobban védve van a másolástól, anál inkább minőségi...na csak ennyit akartam, kösz a figyelmet :D

G0lDeNb0Y 2007.12.30. 01:00:42

A videó persze megint csak zseniálisra sikerült, jó ez is sztem. Ha vlakinek nem tetszik, én mindig megnézem újra a régi videókat is imádom őket :D jó ez !

SziliXD (törölt) 2008.02.25. 15:56:05

Hát nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez jó videó lett! Amúgy a játékot a PC GURU 2004/06-os újság mellé adták, nekem is innen volt meg! Szóval elég vicces lehetett a szerkesztőségben, hogy mellékeltek anno egy Rossz PC Játékot!

Cptmisi 2008.03.11. 20:56:54

jah találtam egy érdekes dolgot fifa07-ben: az egyik játékos(A.Robben)91-es szintű játékos de sikerült olyan posztra raknom, ahol 99/91es szintű, és a 99 jelzi, hogy azon a poszton milyen szintű...furcsa

Bracci10 2010.07.13. 20:50:24

lehet gyorsan futni:D
a W-vel kell, de nem folyton nyomni, hanem nyomogatni a gombot:D
szal naa :D értitek :D
a Scenario módban meg S el :D
kül én normal ba bajnokságba a Budapesttel élmezőnybe vok, szal cska rutin kell :D
süti beállítások módosítása