Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Post F.G. éra

2007.11.28. 22:20 :: freddyD

No ezt is megéltük.
Kicsit hektikusan alakultak az utóbbi napok. A más általi feltöltés ténye nem volt épp váratlan. Már kezdetektől volt rá egy B-terv, igaz azt hittem, ha az első 2 nap nem kerül ki, akkor talán nem is fog. De miért pont ez nem menne az internetre, mikor minden film,zene játék stb kikerül? Ez van, modern kor.
Szóval a videóról. Mondhatnám nagyjából bejött az amit vártam. Kb 50-50% az arány. Mondjuk nem fele felét vártam, de teljesen biztos voltam, hogy lesznek olyanok akiknek nem fog bejönni, a kísérleti stílus miatt.
Kicsit olyan mint amikor Kevin Smith (kedvenc rendezőm) elkészítette első filmjét Jay és Néma Bob nélkül (Apja lánya). Az emberek fele már egyből elutasította, mert nem akartak ilyet látni tőle. Aki nyitott volt, az szerintem jól szórakozott, nekem az a film is nagyon tetszett.

Lehet, hogy azért gondolok ilyen pozitívan a FG-ről, mert ennyi munka még egy videómban sem volt. Rengeteg meccset le kellett játszani és mindet teljes terjedelemben felvenni, mert minden pillanatban történhet valami. Ezáltal pár meccs után szűkös volt a hely, ezt összevágni, szerkeszteni, letörölni és kezdeni új felvételekkel.A Japán - Korea borzalomnál jutott eszembe a kommentátoros ötlet. Hogy hogyan reagálna egy kommentátor, ha ilyennel találkozna? És bár tudtam, hogy rengeteg munkával járna az egész, de gondoltam, hogy ez bizony egyfajta poénos atmoszférát adna az egésznek. Az hogy ez egyesek szerint nem vicces, szar azon nem tudok mit változtatni. Ezért különböznek az emberek és ez így van rendjén.
Ma sem csinálnám másképp...
Az a tucat "vélemény alappillér", akinek a véléményére különösen adok, azoknak bejött.Ez azért megnyugtatott.

Alternatív ötlet biztos lesz még, mert az ilyen kell.Enélkül nincs fejlődés, továbblépés. De kommentátorosdi nem hiszem, már csak azért sem, mert Butterbean eléggé szétszedte a hangomat...

Sokan írták, hogy kicsit fura, hogy pont ez került a Guruba, mikor annyi bennfenntes poén van.Ez mondjuk igaz, de ez is azt igazolja, hogy ez nem Guru videónak készült, hanem a fanoknak. Nincs pár fölösleges kiadatlan videóm, amelyek közül azt mondtam volna hogy "Itt van, ezt a Gurunak ajánlom". Egyik videóról haladok a másikra. Épp ez volt soron.
Aki nem ismert eddig, és a Gurun talált rám, annak ez is épp elég figyelemfelkeltő volt. Aztán ha jól emlékszem a videó mellé csatoltam is egy leírást.
Elég sok az insider poén, esetleg aki szerint kacat volt, talán nézze meg újból, hátha ez minimálisan javít a véleményén.

Egyébként a videóba muszáj volt beavatkoznom, mert pl a fokozatok közti rémálmot nem tudták volna Butterbeanék előadni. A FG-nek még nincs vége, még egy-két dolgot mindenképp meg kell említenem majd a játékkal kapcsolatban, amelyek szintén rettentő pofátlan dolgok.

Összefoglalva, nagyon örültem a Gurus akciónak, már csak azért is, mert rendkívül kedves emberekkel kerültem kapcsolatba és mégiscsak benne vagyok egy országos magazinban...Ezt az élményt nem veszi el tőlem senki.

Aztán.Blog. Egyre több "régen jobb volt" kommentárt olvasni, hogy bugok,játékokkal kapcsolatos poénos videók nem érdeklik őket. Tény, hogy régen nem volt ilyen. De akkor szinte csak videós bejegyzések voltak, azt közben meg állt minden.(Azt a korszakot, mikor heti 3 videó volt, felejtsük el, ilyen nem lesz többé). Tehát mi a jobb? Szinte naponta frissülő blog, vagy heti 1-2x frissülő blog? No,ez a kérdés. Nem mintha nem az én döntésem volna, hogy mi kerül fel, de ez a tény valahogy nem szokott előkerülni a kommentek közé. Várom a véleményeket :)

Mivel a FG kikerült, a Streets Racer következő része pár nappal tolódik. Egy új játék tesztelését már elkezdtem, igaz elakadtam egy pályánál.  :/

Minden jót

freddyD

UI: Sikerült megint beletrafálnom egy játékba, amiről azt hittem hogy jó lesz, de valamikor itt fog landolni...Pedig azt hittem ha leárazák 9999-ről 998-ra még én csinálok jó üzletet.

145 komment

Címkék: football generation

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr45246069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunVice (törölt) 2007.11.29. 14:58:02

fred a LEGO Football Mania az illető játék? mert ha igen gyere skype-ra segítek benne ;)

Alex Mahone 2007.11.29. 14:59:09

én nem tudom, nekem elsőre másodszorra sőt még hetedszerre is tetszett a videó
és Lakatos Ooorky-nak üzenem hogy nem muszáj ide járni, látogatni ezt a blogot

el is lehet húzni a picsába ;)

Bocycsoky 2007.11.29. 14:59:45

FreddyD . Szerintem a hetente az 1-2 jobb de őszintén.Mert a nyakamat rá hogy biztos van olyan aki azt AKARJA hogy mindennap frissüljön a blog de nem akarják elmondani nehogy megsértődj... De ez a te dolgod hogy mikor és mennyit raksz fel a blogra (bejegyzés ,video) Neked gondolom tanulnod kell meg párkapcsolatod is van ha jól olvastam és nehogymá hogy mások mondják meg hogy micsinálj!!! Szval összegezve ne tőrődj az ilyen köcsögök véleményével inkább csak a saját szádize szerint frissisd a blogot.
Csak ennyit akartam mondani
További sok sikert.

RazorGTR1 2007.11.29. 15:33:03

@ Bocycsoky

Teljesen igazad van!
A hosszabb időközönként frissülő blog már csak azért is jó, mert freddyD-nek több idő jut a videókra, és így jobbak is lesznek (valószínüleg)!
A magánélet meg hát... Hagyjuk freddyD-re!

FreddyD, sok sikert a következő videóidhoz!

fix .. 2007.11.29. 15:35:43

Sziasztok!

freddyD én régota olvasom a blogot suliban(most már a gimiben is :D) elkezdtem terjeszteni, hogy van egy ilyen szájd ahol garantált a röhögés. 10:9 volt az arány :D azota 9-ből 8an folymatosan nézik van-e uj video és ha van a suliban egész orán azon röhögünk :D sőt youtobrul letöltjük mobilon nézzük ha épp unatkozunk...szoval sosem csalodtam benned freddyD!
AMugy szerintem jobb a naponta frissülő oldal, bár nem kell naponta uj video, de valami olvasnivalo lehetne ;)

És igen valoban kicsit hosszura sikeredett. Bár freddyD nem tudom, hogy tudok neked uj játékot kölcsön adni mert lenne uj jelöltem a "legszarabb játék" cimre. Amugy ha érdkel a játék irj az emailemre, gondolom a profilomon látszik vagy vhogy ugyuis megtudod :D

Na tömören ennyi,
További szép napot mindenkinek, illetve ferike04 nélküli napot!

Üdv,
fix

Sarakrael 2007.11.29. 15:44:06

Újítani kell, ezzel nincs is baj. De ilyen fapofával még egy videódat se néztem végig az is biztos. Nem az ötlet volt a baj, hanem a megvalósítás. Majd legközelebb...

Dani93 2007.11.29. 15:54:17

a szinte naponta frissülő blog természetesen sokkal jobb, mint a heti 1-2x, így többször is látogatják
minden jót, további sok sikert
üdv,
Dani

Alex Mahone 2007.11.29. 16:19:46

@Sarakrael

te nagy pókerarc lehetsz ha ezt a videót fapofával nézted végig ;)

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2007.11.29. 16:37:50

freddyD szerintem az lehet az 50-50%-os megoszlás titka, hogy ez a video talán egy kicsit hogy is mondjam "komolyabb" humor, mint pl a stellakamionos ahol csak nézni kell ahogy pörög. Azt márpedig ne felejtsük el, hogy az idejárók (ne keseredj el az egész interneten ez van) kb fele pisis dedós. Ezt ők nehezebben fogadják be. Nekem tetszett :XDDD

asroma10 2007.11.29. 16:40:18

én azt gondolom azért van több "régen jobb volt"-kommentelő mert arányosan nőtt a látogatók száma is hajrá FreddyD

asroma10 2007.11.29. 16:41:51

@madracer ne általánosits vannak kivételek^^

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2007.11.29. 16:46:13

Ja és freddyD persze, hogy maradjon a "szinte naponta frissülő blog" ismét mondom, ne törődj az ilyen kis csicskákkal, akinek nem tetszik majd nem nézi meg. Hiszen világosan ki van írva, hogy Bug video, persze ahogy a kommenteket olvassa az ember (30 helyesírási hiba/sor) gondolom az olvasással is problémájuk van.

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2007.11.29. 16:47:33

Nem általánosítok, persze hogy vannak kivételek kb 50% :D

Bence21 2007.11.29. 17:13:13

Szerintem legyen hetente 2X frissülő blog, mert felesleges a sok "szemét" amit különböző játék bugokat mutatnak, és más videóit se rakd fel hiszen ez a te blogod. Maximum olyan videókat melyek szorosan kapcsolódnak valamelyik rossz pc játék videódhoz. Igen, fejlődés kell, de a régi rosszpcjatekok.blog.hu -t szerettem meg. (mesterlövész, big rigs, heat) A régebbi videók szerintem is jobbak voltak az átlagos, mindennapi, szembetűnő hibák bemutatásával. (gumibotok, mindenhol csak gumibotok, mikor engem meg fegyverrel lőnek :D)

Bocycsoky 2007.11.29. 17:16:14

@ RazorGTR1
Én nem azért mondtam ezt a magánéletet csak ugy azért ez is fontos hogy meglegyen az a "harmónia".
A feljebb lévő kommentekhez(pontosan egyhez) pedig csak azt mondanám hogy hülyeség az hogy este 10től reggel 7 ig lehessen kommentelni mert a normális tizenévesek(pl.én meg kortársaim)is tudjanak kommentelni
Üdv:Bocycsoky

TonyTough 2007.11.29. 17:29:57

Az Insider poénok tényleg falrengetőek voltak és nagyon feldobták a FG vidit (mondjuk nekem összességében is nagyon-nagyon tetszett!). Ma délután esett csak le, miért nem tátogott Jack Umbrella. Épp melóztam és egyszer csak pár kolléga észrevette, hogy fulaldozva röhögök. Igen, ekkor esett le csak a tantusz :) Szerintem zseniális egy videó volt, szívem szerint az összesbe ilyesmiket tennék, de mivel Freddy összes videója fantasztikus (nem láttam még egy gyengét sem), ezért sosincs hiányérzetem.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2007.11.29. 17:39:55

Szép hosszú lett... Szerintem mindenkinek igaza van, főleg nekem. :S Próbálgass nyugodtan új dolgokat, és majdcsak jön egy, ami előtt mindenki megemeli a kalapját.

nrataw 2007.11.29. 17:45:37

abban én is egyetértek, hogy talán nem volt olyan extra jó a videó elsőre mint vártam, de mikor az ember megnézi másodszor (mint ahogy vki írta az elején) sírva röhögtem szinte xD
valóban néha jobb többször nézni a videót

Shirin 2007.11.29. 17:48:33

Na és mi van a nyereményjátékkal? hogy áll a nézetséged meg van már a 2 milka?

h4tred 2007.11.29. 18:11:01

Tudja valaki hány éves freddyD?

Majominia 2007.11.29. 18:18:54

Nekem is Kevin Smith a kedvenc rendezőm :) De az az igazság, hogy szerintem nem csak az Apja lánya a rossz film tőle, a Clerks 2 és a J. és N.B. visszavág sem tetszett. Pedig a Clerks 1. életem legmeghatározóbb filmélménye volt. :) (a Mad Max 1.-et kivéve persze)

IrvineKinneas 2007.11.29. 18:19:02

A Pirate Gamer nemnormális,most már teljesen meghülyült!A következő részében a Tetrist fogja tesztelni...Nemnormális ez...Azok a kommentek amik azt irják hogy a Tetris jó azok minuszban vannak,amik meg azt írják hogy a Tetris egyenlő az első Tinininja játékkal annak meg vagy 50 plusz...Szavazóbotok és álrajongók forevör. xd

szaki88 2007.11.29. 18:20:30

@h4tred

Szerintem vagy 19-20 éves lehet...

Szerintetek?

szaki88 2007.11.29. 18:24:04

@Shirinin

Inkább kérdezzük meg tőle!x)

Freddy!Hány éves vagy?

h4tred 2007.11.29. 18:24:39

@Shirin

iwiw-en is 25-van kiírva... (gondolom onnan olvastad le)

szaki88 2007.11.29. 18:25:24

bocsi elírtam a neved:D

h4tred 2007.11.29. 18:26:14

Ameddig nem válaszol maga freddyD a kérdésünkre, addig mindenki írja ki, hogy hány éves...:)

szaki88 2007.11.29. 18:27:10

Nyomjnk már vmi témát x)

Mondjuk...Meséljünk vicceket....

Vagy más ötlet?

Shirin 2007.11.29. 18:28:23

@h4tred
onnan néztem:)

h4tred 2007.11.29. 18:28:59

Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között...gyakorlatilag van. :)

Ezt anno én küldtem be a vicclap.hu-nak (nézzétek meg)

saja 2007.11.29. 18:30:30

Nem tom, de ha jól emlékszem az előzményekből, akkor egyetemista. Ugye jól gondolom?

szaki88 2007.11.29. 18:35:36

Még 1XD

Olyan hülye vagy, hogy ha beneveznél egy hülyék-versenyére, azt mondanák: bocsánat
de ez egy amatőr verseny!

www.lba.hu

szaki88 2007.11.29. 18:39:33

@h4tred
hehe ez nagyon jó

bár kb. negyed órája csak mi írunk:D

DannyBoy 2007.11.29. 19:14:40

FreddyD, szerintem jó videó volt. Nekem a régebbiek picit jobban tetszenek, de azt mindneképp látni, hogy ebbe sok munkát fektettél. És abszolút egyet értek, hogy ritkábban adsz ki videót, jó munkához idő kell, és gondolom a kommentelől legjava is szereti a jobb minőséget. A Gurus sikeredhez ismételten gratulálnék, ezt tényleg nem veszi el Tőled senki se és remélem, hogy érnek majd még ilyen kellemes felkérések. Mindenesete nagyon várom már a streets racer következő részét, az nekem nagyon bejött:)
Sok sikert a további videókhoz!
Danny

DarkAgent47 2007.11.29. 19:20:03

az tény és való hogy nem ez a legjobb alkotásod de teccet az ötlet hogy feldobtad ezzel a kommentátoros dologgal,csak naon elhuztad és a végén már kifogytál a poénokból:Sde az a rész különösen jó volt amikor át vetted "tőlük" a szerepet:Dazon jót röhögtem meg volt 1 olyan érzésem nah most jön az "igazi" freddyD azt jól leosztja a játékot ahogy kell:Pés így volt!onnantól megint beindult a vidi:)
"én nehézsúlyú világbajnok voltam!jajj csak a gumibotot neeee!!!":D XD

Ooorky · http://www.usite.hu/ 2007.11.29. 19:34:24

IrvineKinneas
Anno szétnézegettem (P)Irate Gamer honlapján és vmelyik hírben írja is, hogy UTube Partner lett (magyarul admin...), szal moderáláson, saját videóinál önmaga hírdetésén stb.-n nem meglepődni ám :P

adkdoby:
1. A****!
2. A****!
3. egész nap az utcán kérdezgettem felőled, de meglehetősen eredménytelenül...
viszont ha már ugyis kedvenc boltomnál jártam rendeltem egy Ooorky felíratú kabátot télire , bár még lehewt, hogy nem kéne ennyire mutogatni, míg le nem védetem :P
elvégre már a google is megtalál ^^

sleger · http://www.smouch.net/lol/ 2007.11.29. 19:43:44

szerintem jobb várni heteket mint hogy hiányos videókat lássunk nem?

-=[X]=--=[mate]=- 2007.11.29. 19:45:24

Én is gratulálok a videóhoz és a Guru-hoz is . Engem ne zavarna ha 1-2 hetet kell várni egy videóra, cska a lényeg hogy mutassa a játék hibáit, és tele legyen poénokkal. Ez a kommentáros ötlet nagyon tetszett (Jézusom jól van?:D). Már csak azértis tartott sokáig ez a videó mert Dominick hangjait fel kellett venni, szóval a Mesterlövészt is le kellett megint játszani (ha ezt említették már bocsánat, lusta vagyok olvasgatni :) ...).
Szóval csak így tovább és több (poénos) videókat
M4tee

topmen116 2007.11.29. 19:59:58

freddy!
eloszor is grat a guru-s videohoz!
szerintem jó lett!
Hater-ek mindig voltak es lesznek!

R.M.E. 2007.11.29. 20:03:29

heti egy-két bejegyzés forever!!!

freddyD 2007.11.29. 20:11:34

h4tred,szaki88 egy napra bannolva

@Tony Tough
Az első ember, aki megemlíti ezt :P Gyanítottam, hogy nem fog mindenki elsőre rájönni ;)
Örülök neki

P!pec 2007.11.29. 20:16:46

Hali!

Már régóta követem figyelemmel a blog eseményeit, de eddig nem éreztem úgy hogy valaki kiváncsi lenne a véleményemre, hát nem kommentelgettem. De, most már úgy érzem, hogy nekem is hozzá kell szólnom. A GURUS videóről annyit, hogy nagyon jól sikerült az ötlet nagyon jó volt, a bemutatott játék meg nagyon kacat, ahogy kellett. Grat hozzá. De most nem tudom, hogy sokan mért akarják vissza a heti 1-2 frissítést. Én szívesen olvasgatom mindíg az érdekességeket is, emellett megkönnyíti a várakozást a köv videóra. Szal sok sok frissitéses blog!!! És persze sok sok jó videó.

Alex Mahone 2007.11.29. 20:21:04

@Latakos Ooorky!

pls küldj a saját pólódból 1000-1200 darabot nagykeráron, és most bocsáss meg de kezdődik az ENSZ-es békekonferencia, de nyugodj meg nagyon gyors a magángépem és gyorsan hazaérek a miután megvettem a Kanári-szigeteket

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.29. 20:21:10

@freddyD

Te szedted le a (rasszista) "viccemet",vagy eltűnt a komment???

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.29. 20:23:25

@P!pec

Tényleg jó a napi frissítés,de néha a mennyiség a minőség rovására megy...

lowww 2007.11.29. 20:32:22

Ooorky megnéztelek iwiwen[gyönyörű] az Oorkys cuccaid XXXL-esek nemde?

Ooorky · http://www.usite.hu/ 2007.11.29. 20:40:27

Nem jelöltél be te kis bunkó ^^

Arnold2 2007.11.29. 20:47:31

Miért nem tátogott Jack Umbrella?

freddyD 2007.11.29. 20:48:05

Én szedtem le. Szerintem meg is adtad a választ, hogy miért

freddyD 2007.11.29. 20:49:50

@Arnold2
Nézd meg a legelső videóm, legelső poénját

Piller 2007.11.29. 20:51:39

Éljen bekerültem egy hírbe :P Ohh jeeee (alappillér) :PPPPP

DanN 2007.11.29. 21:08:31

Cső

Énis csak azt tudom mondani Grat FreddyD info-n is figyeljük folyamatosan (rajtam kivül még 10-20 an) a blogod szoval csak igy tovább!

"kurvulos" beszolásokkal nem kell foglalkozni, ennyit róluk.. bann azt jonapot

DanN 2007.11.29. 21:14:55

és nem 1 napra..1 életre

Koyri 2007.11.29. 21:17:17

Én is rájöttem, miért nem tátog Jack. :D

Koyri 2007.11.29. 21:27:14

A videóhoz pedig én is csak nagyon gratulálni tudok. Nagyon király lett! x):D

asdfbnklöp 2007.11.29. 21:31:39

P!pec

Most sem kíváncsi senki a véleményedre-

fix .. 2007.11.29. 21:38:22

freddyD nekem se esett nézem, mi ez h egyiknek mozog másiknak nem? Aztán haverom mondta ha za JAck a mesterlövészből. Nem emlékeztem rá, mert réééééég volt :P. De jó kis poén volt :)

Amugy a patriota visszatérő poén lett nálunk XD

Hades 2007.11.29. 21:44:30

Hali!
Mondják itt, hogy nem tetszett a fottball generations. Szerintem a kommentelős dolog nagyon jó ötlelt, már nem is a poén miatt, hanem azért, mert anélkül túl "csöndes" lenne a videó. Szóval szerintem aki nem tartotta jónak a kommentelős dolgot, csak gondoljon bele, hogy milyen lenne nélküle. Grat hozzá, további sok sikert!

Bence21 2007.11.29. 22:10:11

LOL! egyes embereknek nem esett le miért nem tátog Jack umbrella... nekem ez természetes volt :D

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.29. 22:17:03

hmm nekem is alap volt hogy miért nem :)

J117 2007.11.29. 22:43:52

Na végre nem a PC Gurus duma megy, hanem a vidi poénjait nézegetjük. De freddyD, azt miért nem tetted be a videóba, hogy: "Itt van velem Jack Umbrella, a hasbeszélők klubjának elnöke, aki ma velem együtt kommentálja a mérkőzést..." (ezt Butterbean mondaná). Amúgy elsőre nekem nem is tűnt fel, hogy nem tátog. LOL XD!

Amúgy mi lett a 3. Mortyr videóval? Vagy nem lesz több?

freddyD 2007.11.29. 22:51:50

@J117
Mert nem arról vagyok híres, hogy szájbarágó poénokat kreálok ;)

homa 2007.11.29. 23:24:13

Nekem tetszett a FG. Igazából Dominick beszólásain kezdtem el röhögni, de amikor átvetted az uralmat, onnantól megnövekedett a poénsűrűség.
A jövőről? Tetszik a blog úgy, ahogy van. Viszont ne fordíts rá több időt, mint amennyi örömet okoz. Ne legyen kényszer... (Mint nekem :)))

Gabcikájja 2007.11.29. 23:51:19

Akinek teccenek a vidijeid Freddy azok továbbra is nézni fogják.
Akiknek meg nem teccik azt ajánlom próbáljon meg jobbat csinálni...Nem hiszem, hogy azután mondana akármit is...
A Gurus élményben igazad van Freddy,de még 1 azoknak akik leszólják a vidiket...
Egyáltalán minek jöttök ide?Nem kell azért feljönni hogy leszóljátok freddy-t... Vagy mutassátok meg mien jók vagytok...
Heti 3 video...
Asszem freddy fősulis így nem hiszem h minden pillanatban ráér... 1 ien vidi elkészítése sok munkával jár...
Szal azt mondom freddy csak így tovább akik szeretnek és szeretik a vidijeidet ezután is szeretni fogják...

Piller 2007.11.30. 01:28:39

Athemil nem akarsz valamilyen msnes elérést adni ? Mert lenne párszáz kérdésem a garrysmoddal kapcsolatban :D

Arnold2 2007.11.30. 08:17:31

@freddyD
Oks megnéztem s szép lassan mint ősszel a levél a fáról leesett a poén is. Rég volt már az a legendás első videó :)
kösz a tippet

freddyD 2007.11.30. 10:22:38

@Bdany

Durva...
Mondjuk egy e-mailt azért elvártam volna, mégiscsak az én képemről van szó. Nem mintha most százalékokat akarnék abból a 200 forintból, de a korrektség kedvéért szerintem azért járt volna.

Aminek kevésbé örülök, hogy milyen oldalon van. A közvéleményt erősen megosztó üzemeltetőről most nem is beszélnék, hanem azért marhára nem örülök annak, hogy az én ártatlan poénos kis baromságom olyan "poénos" pólók mellett kapható mint "Zyklon-B", "Kiváló bérnigger" stb... van Hitleres is.Frankó

Dany007 2007.11.30. 11:44:03

Azért ez tényleg durva.
Itt anyáznak sokan, hogy freddy valami pénzt kapot a gurus dolgokért, közben meg egy másik polo-n árulja a Freddy álltal kitalállt és megvalósított figurát !
Na ??? Oda mért nem megy fikázni senki???
Mért nem hívják fel itt a nagypofájú anyázók/fikázók a céget, és küldik el a halálba ? Hm ? Vagy ők csinálhatnak belőle pénzt, freddy meg nem??? Akkor tessék oda is fikázni, és felhívni őket!
Ja, hogy ott nem lehet kommenttelni? Telefonálni meg már gyökerek vagytok, mi?!
Elhúztok ti a k***a anyátokba! Jöttök ide fikázni más fáradságos munkályát amihez az égvilágon semmi közötök sincs azt még nektek áll fejebb!?
Nem muszáj nézni/olvasni a blogot. Nem kötelező. Ha nem tetszik, okés, el lehet mondani kulturállt formában és kész.
Én még mindig azon vagyok hogy legyen fizetős az oldal!SmsWeb! azt kész. Csak az jöhetne be aki mondjuk egy 90Ft.-+áfás emelt díjas sms-t küld azt csá !
Egy pillanat alatt megszabadulnánk a csőcseléktől!

Koppanyvezer 2007.11.30. 11:48:31

Szia freddyD! Először is szerintem undorító amit egyes emberek művelnek. Követelőznek, hálátlankodnak, irigykednek. Szánalmas... Úgy volt, hogy majd később felrakod a videót, nem arról volt szó, hogy nem lesz fent. Ok valaki feltölti helyetted máshova, te kénytelen vagy akkor ide is felrakni erre még egyesek ugatnak, hogy te ezt hogy képzelted, hogy később rakod fel... nevetséges:D Egyáltalán örüljenek, hogy van ilyen blog és ha nem tetszik nekik valami akkor nézzenek irate gamertXD
A videó kapcsán: Nekem nagyon tetszett:) Igaz, a vége jobb volt, mint a kommentáros rész de lehet csak azért gondolom így, mert ez új volt:) Tetszett ahogy "jack umbrella" nem tátogott... először mondtam magamban, hogy honnan ilyen ismerős, aztán leesett:D Tetszett az is, hogy dominick szövege a játékból volt kivágva:D hatalmas volt "vadásznak, dominicknak hívnak"XD Nem utolsó sorban még ez a Friedrich von IQ Betyár, hogy bevágta a szokásos arcát és nem szólalt meg... ahhoz az archoz az embernek tényleg olyan érzése van, mintha nem értene semmit, ami történik körülötte:D Hatalmas volt:) Szóval gratulálok a videóhoz és gratulálok a felkérés teljesítéséhez:) A negatív vélemények ne érdekeljenek, miattunk csináld a videót, akik tisztelik munkádat és alig várják, hogy suliból/munkahelyről hazaérve megnézhessék mi frissült a blogon:)

Koppanyvezer 2007.11.30. 11:52:05

Dandy teljesen egyet értek veled! Mondjuk az smsweb 5let rendben is van meg nem is. Rendben van mert ha valaki EGYSZER befizet annyit onnantól korlátlan elérése lehetne, de azért nem jó 5let mert akkor lehet nem növekedne a blog nézettsége annyira és itt jelentem a normális nézőket értem, mint nézettség. Amúgy meg nem hiszem, hogy a blog.hu nak van smsweb része

Dany007 2007.11.30. 12:20:52

persze. Nézettség szempontjából nem a legjobb ötlet az biztos.Max tisztán a vidókat fel lehetne tenni a a Youtube-ra, commentelési lehetőség nélkül!
És kommenttelni, meg beszélgetni, ötletelni lehetne magán az oldalon.
Nem is a blog.hu-n gondoltam az smswebet :) Van erre jópár szakosodott oldal.
Mondjuk én nem egyszeri fizetésre gondoltam, hanem mondjuk havira :D
mert 1x még az anyázó ajjanép is ki tudja fizetni, de sz.tem nemsok olyan elmebeteg lenne aki csak anyázás miatt fizetne havonta...
ez akkoris bosszantó, hogy egy szép kellemes, játék anit-ajánló oldalból egy pillanat alatt ez a flame áradat lett.
Abszolút nem ez volt a cél. Sőt sz.tem eleinte nem is a poénokokn volt a hangsúly, hanem főleg a kritikán, és a pénzért megvásárolható játékok hibaáradatán, értéktelenségén!

sass 2007.11.30. 13:14:41

több Mortyr-os video nem lesz?

B-REX 2007.11.30. 14:06:09

Nem kell itt magyarázkodni, freddyD, a videó van akinek tetszik, van akinek nem, így van ez rendjén;)
A pólóra meg azt mondom, nem helyes, úgymint a videók a VideoBomb-on(ráadásul más néven feltűntetve), vagy hogy a két hét múlva megjelenő F.G. részeket feltöltötték. Megmondom őszintén én vártam volna több hetet. Nem mellékesen azzal, hogy "bizonyosak" a pc guru megjelenése utén feltöltötték a netre az F.G-t, kiszúrtak veled és azokkal, akik pénzt költöttek emiatt a vidi miatt a PC-gurura, és másnap a videó már a neten volt...

Alex Mahone 2007.11.30. 14:17:21

hát igen, ehez elég nagy pofa kell...
és az ilyenek nevezik magukat rajongónak...

attttti 2007.11.30. 14:29:35

Nah remélem mostmár lenyugodtak a kedélyek :)
Srácok megigérnétek, hogy több ilyen vitadömping nem lesz mint most volt? Mert azért ez már elviselhetetlen volt egyesek számára ;D
És már várom a köv. kispolszkis versenynapot a mortyrral egyetemben :)

Kameleon1337 2007.11.30. 14:57:05

Freddy!
Szerintem nem kellene ennyire a lelkedre venni azokat a commenteket akiknek nem tetszenek a videóid, szerintem ha már van 10-20 ember /ennyinél sokkal több van az tény szerintem/ akinek boldog 8 percet okozol a videóiddal akkor már megérte elkészíteni:)

Akinek meg nem tetszik minek nézi? Senki sem kötelezi őket rá, vagy csináljanak jobbat, beírni 3 sort a commentekhez nem nagy kunszt míg egy-egy ilyen videóval aztán tényleg sok tökölés van.

Csak így tovább freddy, remélem még sok videókkal okozol nekünk örömet!
Tisztelettel: Kameleon

R J · www.gportal.hu/jackass 2007.11.30. 15:16:42

Hi FreddyD!
Szerintem amíg nem megy a videók rovására addig nyugodtan maradhat a sűrű frissités.
Szerintem.
U.I:Kevin Smith a király:D

fix .. 2007.11.30. 15:50:13

@ J117

ez volt az insider poén ;) de milyen rég volt az első vidi istenem...

fix .. 2007.11.30. 15:51:42

amugy meglett a nyelvvizsgám (tudom ez senkit nem érdekel) csak közhirré teszem :D

Go$thy 2007.11.30. 16:47:00

na most mivan a petícióval???

Đevil Đave 2007.11.30. 18:21:17

Sztem rohadt jó lett a kommentáros vidi, csak azt nem tudom hogy birta a hangod :)
Sok sikert!
Béke!

2007.11.30. 19:28:06

Freddy már elküldte a petíciót, legalábbis úgy emlékszem, egyszer ezt írta.

mczolly 2007.11.30. 20:46:24

Néha olyan snasszok tudnak lenni az emberek:)
Fel a fejjel Freddy, nekem és a tesómnak már szereztél egy kellemes 20 percet...(mondhatni szétröhögtük a fejünket)
Nem rossz, hogy egyszerre adtál ennek a fostos játéknak is és a magyar szinvonalas kommentátorokat is porrá oltottad(poroltó vagy):D

worldpain 2007.11.30. 22:29:34

Nekem nem csak 20 percet szereztél minden videóidat nem1x láttam. tesóm is. a wanted gunson lefordult a székről

lux kájvóker 2007.12.01. 11:20:30

Hello FreddyD!
Én először is azt akrtam elmondani, hogy az új videód nagyon tetszett, rég nevettem ilyen jót.Azonkívül én azt mondom hogy hajrá a PC GURUS szerepléshez, nagyszerű dolog, hogy felfedeztek téged már ennyi helyen. És én azt mondom, hogy csinálj te is DVD-t, ne foglalkozz azokkal akik fikáznak téged, MERT SENKI NEM KÉRTE ŐKET HOGY NÉZZÉK A VIDEÓIDAT!!! Ha pedig csak úgy fogsz feltölteni videókat, hogy mindenki nézheti ingyen(ami 1 jó dolog lenne), akkor ezek az emberek divatból fognak utálni, ami megnehezíti a dolgod, mert én is tudom hogy nehéz ilyen videót csinálni.
UI: Az oltogatós bunkók inkább örülhetnének, hogy létezik ez a blog és aki meg jobbat követel az csináljon jobbat tanulás, munka, család, batátok mellett.

a Root kiskacsa 2007.12.01. 13:27:14

Jónapot Magyarország!
Hát mit is mondjak...
Sztem régen is jó volt a blog, de ha lehet, most még jobb.Nem árt néha újítani, mert akkor egy kicsit unalmas lenne, hogy már 20adjára láttam a medálban azokat a bugkatonákat...Am nagyon jó ez az ötlet, a
Buttarbean+Dominic+Jack Umbrella...
bár énis megvenném a gurut akkor megnézném a cikkedet...de mind1
Hello, és köszi a videókat FreddyD
UI:Ave Freddy!

a Root kiskacsa 2007.12.01. 15:46:40

@f!xIchon
Gratulálok a nyelvvizsgádhoz!

zima14 2008.08.19. 19:38:24

Elösször is fredyD, vagy más kommentelők kérlek jelezzetek vissza hogy értékelitek e a munkám hogy a netem keresem a pontozásokat és átlagot vonok belőlük... cs lécci majd irjatok a Mortyr második vidiéhez (2007október) vagy e-mailen ternyikb@fibermail.hu
Csak mert ha nem akkor abba hagyom mert 1 óra munka mindig van a vidiknél...

higgyétek el ezzel is egy csomót kutattam (nekem ez volt a kedvenc vidim) de vagy 100 oldalt átnézve is csak 6 Játékos szavazatot találtam..

Gamespot:-
Kritikák:-
Játékosok 6 szavazat 2.8
Kritikusok
süti beállítások módosítása