Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Kézikönyv rekorder

2008.01.12. 00:05 :: freddyD

Emlékeztek még az "Afrika sötét titkai" kézikönyvre? Ha nem, link itt, itt és itt.

Nos kérem szépen, a 64 oldalas kis könyvünket simán übereli az, amit Kecske küldött nekem. Jön egy kis pixeles, de lényegretörő bizonyíték:


Idézet:
Azt hiszem megtaláltam a világ leghosszabb kézikönyvét(tényleg)!A "Pharao"nevű játéké...260oldal!

A játék nem olyan rossz a korához képest('97-'98),de lég idegesítő részletei is vannak.Eredetileg stratégiai...én nem ismerek senkit aki 1,5óránál tovább tudott játszani vele,nem azért mert olyan szörnyű,hanem mert legkönnyebb fokozaton is játszhatatlanul nehéz,hát nem tudom ismered-e ezt a típusú játékot,vannak Istenségek meg ilyesmi.A gond csak az hogy mondjuk +töltesz egy raktárat csupa földi jóval,(sör,vászon,cserepek satöbbi)aztán jön egy kedves kis tűzeset és és semmi nem marad az épületből.Kicsit olyan mint a Ski park manager(ami jó videó grat hozzá)a tűzoltó elsétál a tűz mellet,az orvos a betegek előtt.Földrengés,pestis és sok hasonló ,hogy tényleg játszhatlan legyen a játék,amúgy kb 100mb helyet foglal.
  
A kézikönyvben napló részletek vannak,egyiptom rövid történelme,oda nemillő dolgok...
 
Szóval ez az igazi játszhatatlan típus!
Bocs a terjedelem miatt de belelendültem a játék szidalmazásába!
Nos emberek, 260 oldalt nehéz lesz megdönteni!

131 komment

Címkék: afrika sötét kézikönyv titkai pharao

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr5294121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L3G4T0 2008.01.12. 10:21:12

Nekem is nagyon bejött a játék, sőt többször végignyomtam, de ha már erről van szó akk nem is húzom tovább az időt, fel is telepítem és nyomom vele egész nap :P

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2008.01.12. 10:34:18

Lol kötelező olvasmány nyárra...

Jani86 2008.01.12. 11:40:42

Nekem az Europa Universalis játékomnak a kézikönyve 128 oldalas, de a Pharao-é még így is vagy 2-szer ekkora. :D

freki 2008.01.12. 11:42:25

a játékról leszvideó? jó lenne nem?

vadam93 2008.01.12. 11:44:23

szerintem jó játék mondjuk én 1 idő után meguntam 2 hét múlva megint elővettem de elakadtam törölte menm rég fölraktam és kivittem :)

Obinata 2008.01.12. 11:47:09

Tartalmas olvasmány :O Ja van új nerd videó Chronologicaly confused about zelda...
(vagyis időrendi zavarok a Zelda körül :P)

Rasegun 2008.01.12. 11:56:34

AZ a játékhoz nem kézikönyv hanem kisregény.
Kiváncsi lenék mekora a játék tokja.

nezolaca · http://feketenap.wordpress.com 2008.01.12. 12:01:50

nekem ez megvan eredetiben, és kézikönyvem is van:D Egyébként a játék nagyon jó, és egyáltalán nem nehéz, ha tudod, mit csinálsz. A beküldő inkább nézzen magába, mielőtt szidni kezd egy játékot ;)

meszi 2008.01.12. 12:23:03

Van egy játék a neve Steel Panthers: World at War, na ahhoz van egy pdf kézikönyv és az 239 A4-es oldal:).Szerintem az übereli még ezt is.

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.01.12. 12:29:53

A Pharaoh és a Caesar III azon játékok közé tartozik, ami nekem eredetiben megvan, és ezeknél kevés jobb játék akad (állítom, hogy a Caesar III-mat csak az Age of Empires II tudja megközelíteni). A Pharaoh-ra visszatérve, a kézikönyvet párszor végig is olvastam ('99es a játék, és akkor voltam 9 éves). Nagyon szeretek napokon keresztül hatalmas városokat felépíteni, és olyan nehezen elérhető egyensúlyt létrehozni, ami csak tapasztalattal érhető el. Viszont látni, ahogy egy város felvirágzik, a népek boldogok, a pénz dől, az nagyon jó érzés... A Pharaoh-ban még jó volt, hogy amikor arattak, akkor 7-8 magtár is megtelt, jó volt nézni. Egyetlen hátránya volt, hogy egy rohadt mauzóleum vagy piramis egyszerűen tényleg 7-8, vagy éppen 30 év alatt épült fel, és ez kicsit unalmassá tette a játékot, mert a város élt, terjeszkedni nem kellett (mert minden mutató megvolt) csak a piramis nem volt kész.
De a Caesar III ma is a kedvenc játékom :)

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.01.12. 12:34:01

ui.: Aki szidni meri az nagyon nem ért a városépítő stratégiához :) Az üzenet beküldőjének meg nincs igaza! Ski Park Manager-rel összehasonlítani? Id**...

Skellington 2008.01.12. 12:58:47

ezzel a játékkal régen elég sokat játszottam..x)

Xelos9 2008.01.12. 13:01:00

ez kb olyan mint a cesar3 (szerintem nagyon jó 1 játék) ha nem megfontolt az épités b.szod az egész városod mert elpusztul nekem is az elején vagy minden 2 tűznél elpusztult vagy 10 ház mert kevés volt az oltó utána berobantak utána lehet rájöni hogy 1 tűz oltó meg 1 ház néző vagy mi a fene néze a városod mert semmit se ér anélkul és orvosok nélkul is megszívtam már pestis ki utöt pár házat

sysnrt 2008.01.12. 13:12:01

@Rasegun 2008.01.12. 11:56:34

Én egy hatalmas díszdobozban kaptam meg (a kigészítőjével együtt). A méretéről csak annyit, hogy anyám ma benne tartja a varrókészletét.

Amúgy megjött a kedvem a játékhoz, éppen töltöm torrentről. Az eredeti CD-im elvesztek sajnos.

Syx 2008.01.12. 13:12:15

Hát ez amit irt ez a gyerek ez sztem egy nagyon nagy kamu.Én ezzel anno heteket játszottam,és egyáltalán nem játszhatatlan,sőt... Egyik legjobb játék vol annak idején és még most is előveszem néha amikor unatkozom és felrakom.A Caesar II és a Master of Olympus is ugyan ilyen játék Xelos és nagyon jók közé tartoznak.Én simán végigvittem ilyen 12-13 éves fejjel bár ha á másoknak idősebbenen gondot jelent....

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.01.12. 13:29:03

Az már szép... Most komolyan van valaki, aki egy kézikönyvet is elolvas?

Eszee 2008.01.12. 13:42:01

Nekem megvan ez a játék és hát mit ne mondjak... elég gagyi. Vannak benne jó ötletek , de elég nehéz mert kiszámithatatlan. De a legviccesebb a dologban az, hogy én nem kaptam hozzá kézikönyvet. Nem mintha attól jobb lenne hogy olvasgathatok 260 oldalon keresztül a semmiröl, de ez azért mégis csak pofátlanság...

G0lDeNb0Y 2008.01.12. 13:44:40

nekem volt szerencsém játszani ezzel a játékkal, és annyit mondhatok, hogy maradandő élmény volt...tesóm végigtolta az egész játékot gond nélkül,miközben én a prince of persia 2. részével vívtam ebert próbáló csatát :D (10 éve volt ez...)sztem ez a játék közel sem olyan játszhatatlan,mint ahogy írta a videó beküldője,én 8 éves fejjel is jól elvoltam vele.Egészen addig amíg egy pályán 5 perc után akkora sereget küldött rám a gép,mint az állat...akkor tanultam meg a játékokat uninstallálni :D...olyan kb mint a rise of nations meg mint a zeusz vagy mi...szal sztem a játék egyáltalán nem rossz...de a játékleírás az viszont valódi gyöngyszem :D szvsz az eddigi egyik legjobb kézikönyve a mafia-nak volt, az volt kb 50 oldal,mégis csak hasznos dolgok voltak,és még a külsőjére is figyeltek (olyan volt,mintha a 30-as évek egyik újsága lett volna,még árat is írtak hozzá :D)

deemer 2008.01.12. 13:55:07

Nem azért de szerintem az én Zeusz leírásom pár oldallal übereli ezt =) u.a. a franchise mondjuk. Nekem tetszett az összes része a játéknak, mai napig játszogatok vele :) Grafikailag is pont jó, bár kicsit túl gyors a core2duon dehát ez van :D
Nehéznek sem nehéz annyira, pláne ha elolvasol pár oldalt a 250ből =) Nekem tetszett nagyon a leírás is, látszik h sokat dolgoztak rajta + olyasmi mint egy lexikon, ha elakadsz csak fogod és felcsapod az adott fejezetnél :)

Doloreg 2008.01.12. 13:56:17

Na kérem, nem kell rinyálni,tudjátok hogy ,senki sem egyforma,én speciel utálom ezt a játékot,mert nagyon bosszantó tud lenni.És az se tetszik benne hogy minden nagyon lassan valósul meg.Kicsit pörgősebbre kellett volna csinálni szerintem.

kb 5évesen játszottam vele akkor szerettem,most újra kipróbáltam...hát mit mondjak?

én nem szeretem ezt a típust,ne haragudjatok ha belegázoltam a lelketekbe a levelemmel.

Hali23 2008.01.12. 14:00:53

Hát ha valamivel nem nagyon játszol, akkor talán nem kellene véleményt mondani róla!
Játszani kell vele, esetleg végig vinni és aztán mondani véleményt!

Engem speciel már az zavar, hogy a ROSSZ PC JÁTÉKOK oldalon ott szerepel a Pharaoh, az a játék, ami még most 2008-ban is az egyik legjobb stratégiai játék!

asdfbnklöp 2008.01.12. 14:16:58

MIT FIKÁZOLD BAZD MEG. A KÚRVA ANYÁD PICSÁJÁBA VISSZATAKARODIK AZ IJEN SÖTÉT FASZ!!!! Én pl. szerettem ezt a játékot.

Rob Love · http://roblovedesign.blogspot.com/ 2008.01.12. 14:17:01

Nekem is van egy játékom ami lepipálja az Afrika sötét titkait. A Rainbow Six Rogue Spear:Black Thorn című játék kézikönyve 68 oldalas és valóban HASZNÁLHATÓ!!!

Klone 2008.01.12. 14:18:44

A játékos ugyan nem ismerem de nem is ahhoz szeretnék szólni.

Ha pontosak az emlékeim a theocracy-nak volt még hosszú kézikönyve. De asszem az se volt 260, viszont van egy számológépem TI-83 plus, annak 450 oldalas kézikönyve van. Ez még a winxp-s könyvemnél is több ami 312 oldalas.

Lyana 2008.01.12. 14:48:43

Kecske, te szerencsétlen barom............ többet nem írok, majd más^^

Legalább kérd meg FreddyDt, hogy vegye ki az idézetedet, mert meghurcolnak a végén:)

Limrasson 2008.01.12. 15:00:13

Ha jól emlékszem én végigolvastam ezt a könyvet. Hosszú kézikönyve van még pl az Empire Earthnak, a Red BaronII-nek stb. és ezekből pár ritka jó játék, ahogy a Pharaoh is, csak valamiért mi nem tudjuk beüzemelni a kiegészítőt.

Angel38 2008.01.12. 15:08:42

Ha az "Afrika sötét titkai"-nak a jegyzettömb részéből wc papir lett...akkor ebből a szarból mi lesz?:D

Ny3jo 2008.01.12. 15:09:41

szerintem nem rosz játék.....csak tényleg elég idegesítő tud lenni 1 járvány,vagy 1 kis tűz....báár ezt is kilehet benne küszöbölni...zsír game sztem^^-.-...amiko olyan kedvem van ezzel nyomom :P,nem ám CoD4 meg Crisis..ah..ezek szarok xD(vicc^^-.-)

vajajava 2008.01.12. 15:23:01

Akkor azt hiszem, a többség akarata úgy kívánja, hogy ezt a blogbejegyzés legyen eltávolítva, mert SEMMI keresnivalója a "ROSSZ" pc játékok között. Ez egy örökzöld klasszikus, az fikázhatja, aki már legalább a második korszakig elvitte...

sysnrt 2008.01.12. 15:49:47

A bejegyzést ne, csak az idézetet.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.01.12. 16:34:22

nekem eddig a legvastagabb játékútmutatóm a Simcity4 Deluxe edition volt:D nem tudom hogy hány oldal konkrétan de nagyon hosszú

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.01.12. 16:36:30

Azt hittem találtam ami megdönti, de nem. Az Emprei Earth kézikönyve csak 244 oldal. :(

M. Peti 2008.01.12. 16:44:13

Én nem ismerem a játékot, de a kommentek alapján úgy-ahogy el tudom képzelni, és tényleg jól hangzik! amúgy átlagosnál hosszabb kézikönyve van még az Earth 2160-nak (60-70 oldal) amivel mostanában játszogatokde ez kb. a négyszerese... az Earth szintén stratégiai, szintén nehéz (bár ez 100x nehezebbnek tűnik) és szintén imádni fogja aki kipróbálja! (tehát ez is segített benne h úgy-ahogy elképzeljem ezt)

M. Peti 2008.01.12. 16:46:50

"(tehát ez is segített benne h úgy-ahogy elképzeljem ezt)"...

hopp, mindkettót 'ez"-nek neveztem...? úgy értem az Earth segített hogy elképzeljem a Pharaoh-t...

J117 2008.01.12. 17:13:30

Amúgy ez nem véletlenül egy Strategy Guide (útmutató, végigvezetés, tippek, stb.) is egyben? Akkor is bizarr lenne a 260 oldal, de már nem annyira.

sysnrt 2008.01.12. 17:42:15

Találtam némi ingame anyagot a Pharaoh-ból:
youtube.com/watch?v=cNpUgfL6q30

Szcsb 2008.01.12. 17:48:30

az egyik könyvem (Programozás C++-ban) is csak 240 oldal :D

djtt2 2008.01.12. 18:24:50

age of wonders kézikönyve se kicsi( most pontosan nemtom mekkora)

szabss3 2008.01.12. 19:11:19

Hát ezt a kézikönyvet életembe nem vettem kézbe pedig eredetibe van meg a játék...elég a tutorial sztem. De ez egy nagyon jó játék, pont vmelyik nap kaptam elő a társaival együt: Zeus/Poseidon, Emperor....teljesen képes az embert lekötni, van benne kihívás, de nem titulálnám abnormálisan nehéznek :) Próbáljátok ki:)

Headshot! (törölt) 2008.01.12. 19:32:18

260 oldal belefér egy DVD tokba???? :S
Vagy mibe adták?Mellé volt ragasztva vagy mi a faszom? :D

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.12. 20:09:47

@vajajava
nem azért kkerült a videó ide mert rossz a game hanem azért mert 260 oldalas a kézikönyve

Doloreg 2008.01.12. 20:13:23

NA srácok,kultúráltan is lehet beszélni...NEM ILYEN F*SZ,meg,g**i stílusban.aki ezt csinálja az nagyobb paraszt mint aki véleményt nyilvánít.meg egyébként:1.modat:a játék nem olyan rossz.figyeljetek belelendültem a szidásába XD.Bocsi.tudom h nem olyan rossz.csak nem naon tutdam kezelni,mármint a járványokat meg ilyesmi.jó nézni ahogy felépül 1város de azért az elég bosszantó hogy a nem viszik a learatott búzát meg ilyesmi.úgyhogy még1x kérek mindenkit,ha azt akarja mondani hogy szerinte nincs igazam akkor azt vhogy így tegye:Kedves Beküldő!Én szeret(t(em ezt a játékot,jól elvoltam vele.Szerintem nincs igazad.aláírás.
ennyi,akkora tahó barmokat akik csak így tudják kifejezni magukat ahogy már említettem,azok menjenek a fenébe.amúgy tényleg nem rossz a játék,hanem néha idegesítő tud lenni.

Kecske

UI.:Obszcén bejegyzéseket légyszi ne csináljatok,mert becsületbe gázoló.

M. Peti 2008.01.12. 20:19:08

@sysnrt

A végén látszik is a szép vastag tok ami alapján az ember inkább gondolna egy videokazettára, mint báármiféle cd-re! XD

cacodaemon 2008.01.12. 20:23:24

Hm, nekem sajnos(vagy inkább szerencsére) nem adtak hozzá kézikönyvet. Lehet, hogy a forgalmazó lesikkasztja magának és újrahasznosított papírként eladja. Ebből simán meggazdagszik. :)

Egyébként youtube-os kommentek közt én már említettem a Pharao-t. De nem a kézikönyv miatt, és nem is azért, mert nehéz lenne (már több korszakot végigszenvedtem vele, ami sok-sok pályát jelent, nem annyira bonyolult), hanem azért, mert egyes piramisok megépítése ISZONYATOSAN sok időbe telik. A többi objektívát (adott pontszám kultúrában, gazdagságban, stb.) már rég elértem és már csak arra várok, hogy cipeljék az embereim egyesével a köveket az építkezésre. Aztán szintenként másszanak újra fel az építők. Egy nagy piramis komplexum megépítése egy valós fél napba simán beletelik. Szóval otthagyom a gépet, hadd építkezzenek, de a támadások, kérések miatt időnként rá kell nézni :( . Mivel mást nem kell csinálni, ez roppant unalmas tud lenne. Az angol szólás jut eszembe róla: as exciting as watching the paint dry.

Szóval építek egy csomó munkás-házat, importálok+termelek ezerrel építőanyagot, és a 100%-os sebességet elnézve bánkódom, hogy miért is nem lehet felállítani a játék sebességét 10000%-ra...

Hali23 2008.01.12. 20:25:10

Hát Ti se sok gamét vehettetek a 90-es években!

Anno a játékok zöme szép dobozban jelent meg, amiben volt a műanyag tok, nem úgy mint manapság! Sőt bizonyos játékok digipackosan is megjelentek pl Hidden and Dangerous 2

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.12. 20:34:57

jaja: én is vettem vagy kemény 5 játékot a 90-enes években és egy nagy doboztan adták mint most a nagy gamer packokat...

vajajava 2008.01.12. 21:03:23

@Athemil
Akármekkora is a kézikönyve, a játékot kedvelők számára igenis sértő, hogy egy blogon említsék a játékot pl. az "Afrika sötét titkaival".
Ezt:
"Szóval ez az igazi játszhatatlan típus!
Bocs a terjedelem miatt de belelendültem a játék szidalmazásába!"
pedig már nem is kommentálom, mert siralmasan szubjektív értékelés, és a szerzője valószínűleg annyit sem tud angolul megérteni, hogy hogy kell tűzoltó és orvosi épületet felhúzni...

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.01.12. 22:07:47

Nagy dobozban adják amúgy, azért fért el gond nélkül. A Queen of the Nile kieggel együtt kaptam meg, lehetett benne nagyon pró pályákat építeni, nagyon szerettem :)
Az elhelyezés az oldalon valóban sértő, illetve a szöveg alatta egy gagyi játékkal veti össze. Rémes :(
Bár, ha már egyszer adtak hozzá 260 oldalas kézikönyvet, talán bele kellene olvasni, nem? :):)
Ráadásul nekem magyar volt, bár gondolom itthon csak azt forgalmaznak.
Hm, előszedem még én ezt a játékot, vagy ha nem is ezt, a Caesar III-mat.

cacodaemon 2008.01.12. 22:13:48

Ezek szerint csak engem zavar a játék időigényessége?
Én értem a játékot, mondom, több korszakot végigvittem, de amikor órák óta csak a köveket hurcolásszák, és alig egy-két dolgot kell csinálni, akkor már azt kell mondanom: ez így nem játék. Egyáltalán nem éri meg az időt, amit ráfordítok.

fff 2008.01.12. 22:18:54

Nyugi emberek azért nem kéne leoltani mert nem tatszett neki a játék, elég egy "láma vagy" kijelentés, de azért anyázni nem kéne.

Amugy a játék tényleg nagyon faja, rengeteg időt elszórakoztam vele én is. Tényleg bonyolult egy kicsit, de ez az egyik jó pontja, hogy rengeteg lehetőséged van.
A hibák pedig nálam nem fordultak elő, amiket a srác írt, biztos nem volt a közekben kút, azért ment el a tűzoltó, pl ilyenekre nem árt benne figyelni.

Cselenka · http://supergate.extra.hu/ 2008.01.12. 22:35:26

Kecske: a játék egész véletlenül nagyon jó. Igazi minőségi játék, és manapság is csak néhány tudja überelni. Igaz, hogy időigényes, és rengeteg időbe telik végigvinni, de pont ez a szép benne. Meg kell küzdeni vele, nem úgy, mint pl. NFS (tudom, az totál más kategória), de egy NFS-ben csak végig kell vezetni a pályákat és nyertél, semmi kihívás. Ebben meg van kihívás, és nem tudja végigvinni akármilyen hülyegyerek. Kell hozzá egy kis ész is. Én még nagyon kis koromban kaptam a játékot, és jól szórakoztam vele. A mostani gépemen is installáova van, és szünetekben mindig előveszem, mert élvezem a kihívást, és jó látni a város virágzását, a betakarítást, a piramisok épülését. Nekem is eredetiben van meg a játék, de én nem kaptam hozzá semmilyen kézikönyvet. Valószínűleg azért, mert nem a Magyarországon kapható kiadás van meg. A tűz/járvány gondjaidra a megoldás a tűzoltóság/kút/orvosi rendelő (már nem emlékszem pontosan az angol neveikre a játékból :S ). Ha pedig learatják a termést, de nem viszik el a granaryba, az azért van, mert nincs meg a szükséges 12 munkás a granaryban. Ilyenkor át lehet irányítani a munkásokat a többi területről a mezőgazdaságba, és meg van oldva a gondod! ;)

Shirin 2008.01.12. 22:43:36

szerintem az Empire Earth kézikönyve dúrvább ennél megnéztem az csak 244 olvad viszont 21x15cm nagyságú

Doloreg 2008.01.12. 22:52:54

fff-nek köszönöm a segítséget hogy a tahók leszokjanak az anyázásról!

Cselenkának pedig a tippeket.

az időigénnyesség nekem se tetszett,de már említettem,h nem olyan rossz a játék.
Miért kell anyázni?Mert más a véleményem?Cselenka,ez csak pár gond de ha gondolod mindet megvitatom veled.A kereskedelemmel gondjaim voltak.XD.kérek mindenkit még1x hogy KÚLTÚRÁLTAN fejezze ki magát!

Kecske

Doloreg 2008.01.12. 22:58:19

Zergon

mond csak hány éves vagy?13koromban írtam utoljára ilyet...komolyan ez annyira szánalmas.


Kecske

UI.:Bocs a sok kommentért de annyira idegesítő amit itt művelnek...

Shirin 2008.01.12. 23:20:32

szerintem fejezzétek már be mert ennek semmi értelme, úgyse tudjátok meggyőzni a másikat az igazatokról, így meg csak felesleges viszályt szítotok, az egésznek egyébként is szerintem az volt a lényege hogy 260oldalas a kézikönyv...

KrumpLee 2008.01.13. 07:36:35

JÁTSZHATATLAN??? KB 11 ÉVES KOROMBAN TOLTAM ÉS MÁR AKKOR VÉGIGNYOMTAM LEGALÁBB 30 PÁLYÁT. Még most is szivesen játszanék vele.

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.01.13. 09:10:15

Kecske:
Legalább azt ismerd el, hogy a Ski Park Manager-hez képest hol van ez a játék... Amugy tényleg Neked nem sikerült kiismerned a játékot :) Lehet pestist meg tüzet elkerülni, ahogy előttem említették, megvan a feltétele a szállításnak is, stb...
Elő is szedem :P

deemer 2008.01.13. 09:52:52

Én meg átverve érzem magam.
A zeus könyv csak 186 oldal + credits :P
De így belegondolva kíváncsi lennék mit írtak abban a +100 oldalban :D bár asszem a pharaoh-hoz képest 1xűsítettek vmit a zeuson...
Bár ahogy nézem, itt a telepítés leírása 21 sor, pharaohban biztos "1. fejezet: Helyezi CD befele hajtóba" :PP

Doloreg 2008.01.13. 10:36:55

KrumpLee kedvéért elismerem,a ski park managernél jobb.Csak abban hasonlítottam hozzá hogy a tűzoltó elsétál a tűz előtt,az orvos a betegek előtt.Lehet hogy nem éreztem rá játékra,én elhiszem hogy jó,és ma ki is próbálom!XD

msn-en segíthetnél!

kösz:Kecske

KrumpLee 2008.01.13. 11:08:52

Hát ööö izé:) Nemtom az msn címed :D Vagy itt írjam le h hogy mit kell a járványok ellen tenni?

Nyiz · http://szubjekt.blog.hu 2008.01.13. 11:26:59

A Pharaoh játszhatatlan? Ahhoz képest én elég jól elvoltam vele hetekig, az egész térképet beépítettem. Igaz kell nem kevés idő, mire rájön az ember, hogy mit hogyan (erre nagyon jó a kampány), de utána már nagyon egyszerű fejleszteni. Nekem még mindig az egyik kedvenc játékom. Nem idegesítő, nem játszhatatlan, csak tudni kell bánni vele.

IhiRoland 2008.01.13. 12:23:53

Ember, attól még hogy nem tudsz vele játszani attól még egy nagyon jó játékról van szó, és az összes ilyen katasztrófa elkerülhető benne (nekem sosem gyulladt ki egy épületem sem, meg járvány se volt, max néhány beteg ember.
Az viszont kétségtelen, hogy nem egyszerű és elég összetett, de éppen ettől jó.
Ja és vki írta, hogy lassú a piramis építés, kicsit tényleg az különösen ahol többet is kell építeni, de azért lehet azt turbózni, ha van elég kő és jósok munkás :)

nezolaca · http://feketenap.wordpress.com 2008.01.13. 12:31:56

kecske, az az idegesítő, hogy leszólsz egy játékot, aminek láthatóan még a játékmechanizmusát is képtelen vagy megérteni, ráadásul mindezt úgy találod, hogy a játék szar. Elárulok egy titkot: ha hülye vagy valamihez, nem biztos, hogy a valamiben van a hiba ;) Szóval ne lepődj meg, hogy a rajongók fel vannak háborodva, és inkább menj vissza a NFShez.

Cselenka · http://supergate.extra.hu/ 2008.01.13. 13:54:39

Engem személy szerint az háborít fel, hogy Freddy videójai után sok ember azt hiszi, hogy most már az a menő, ha minden útjába kerülő játékot fikáz. De ezzel most nagyon mellé lőttél. Jah, és remélem most már nagyon sok embert ismersz, aki másfél óránál tovább bírta. Továbbá tanuld meg legalább helyesen leírni a játék nevét: Pharaoh, nem pedig "Pharao".

Végezetül egy kis ínyencség:
A 'Strategy Game Awards For 1999'-en a Pharaoh a következő díjakat nyerte:

# Strategy Game of the Year
# Best Storyline
# Best Intro
# Best Gameplay
# Best Singleplayer
# Best Music.

F!X 2008.01.13. 14:44:35

Szerintem pedig jó játék.

A tűzesetet könnyű megelőzni. Kell építeni egy csomó tűzoltóságot, és sok sok szentélyt az isteneknek, valamint fesztiválokat rendezni, amelynél minden fesztiválkor más istennek adsz tiszteletet. Nem tudom mit értesz azalatt, hogy "legkönnyebb fokozaton is játszhatatlanul nehéz". Attól, hogy te és a barátaid nem tudtok játszani vele, még nem azt jelenti, hogy játszhatatlan. Szerintem a XX. századi végi stratégia játékok grafikailag egyik legkidolgozottabbja, valamint történelemhű, és oktató jellegű! Attól, hogy te nem tudsz valamivel játszani, nem kell kapásból felrakni a netre, hogy "íme egy rossz pc játék" és freddyre is haragszom, amiért felrakta a videót, lehet, hogy poénos, hogy egy 500MB-os játékhoz 260 vagy hány oldalas kézikönyvet adnak, de a Sierra szerintem nem fölöslegesen tette ezt, és a kis barátod is jobban tenné, ha videók forgatása helyett inkább elolvasná a kézikönyvet, így talán nem kerülne egy jó játék is a "rosszak" közé. Amúgy eddig minden videót tetszett, de ezt nem kellett volna feltölteni a blogodra. Vagy ha feltöltöd, legalább próbáltad volna ki a játékot, és azután mellékelted volna a sértő kommentet.

Lorcan15 2008.01.13. 15:33:16

sztem fasza játék a pharao

dzsuva (törölt) 2008.01.13. 17:14:54

Attól, hogy a delikvens balfasz a Pharao-hoz, nem a játék, hanem ő maga a "rossz"(jobb szó a balfasz na).

B-REX 2008.01.13. 17:27:38

Én azt módot, amelyben a kezdetektől mutatja meg, hogy is kell játszani, több napig játszottam. Egy falas résznél megakadtam, de addig minden simán ment, vadásztam, fejlesztettem a mezőgazdaságot, TŰZOLTÓSÁGOT csináltam, és minden tűzesetet eloltottam, semmi gondom nem volt, tök jó játék. Korához képest mindenképpen.

Szóval javaslom nektek, ne kapásból az éles játszmát kezdjétek, hanem kezdjétek az elejétől... ennyi erővel bármilyen stratégiai játékra rámondhatod, hogy játszhatatlan, ha egyszerűen nincs türelmed az elejétől kezdve megtanulni...

favre 2008.01.13. 17:57:35

Tök jó nekem ez a kézikönyv megvan
mondjuk pár darabban de még megvan :D

És a Pharaoh nem játszhatatlan csak türelem kell hozzá

Shirin 2008.01.13. 18:07:27

@dzsuva
attól még hogy valakinek más a véleménye mint a tiéd attól nem balfasz... szerintem a crysis egy hulladék, mégse kötök bele másba akiszerint isten játék(vagy legalábbis nagyon ritkán)

Captain_Morgen 2008.01.13. 18:24:38

Hát elismerem, hogy nem vagyunk egyformák, de azért furcsa, hogy valakinek a Pharaoh legkönnyebb fokozaton (felhívnám a figyelmet: a játékban ez a VERY EASY fokozat) játszhatatlan.
Kedves Kecske, akkor nem küzdhettél vele sokat! XD Ha elkezded a kampányt, az első néhány pálya után a játék nagy részét kitanulhatod...

Amúgy meg mióta rossz az, ami nehéz?! Tudom, ezt fentebb már sokan kérdezték, vagy utaltak rá. Kecske, miért csak a felszínre adsz? Kiröhögöd, hogy 260 a kézikönyv; de mégsem használod, ember! Nem szégyen, gyerünk: olvasd, ha nem megy a játék! A kis videódból már láttuk, hogy lapozgatni csak-csak tudod, akkor olvasd is le!

Egyébként tisztában vagy vele, hogy egy neves fejlesztőgárda díjnyertes játékát fikázod? Amely játékot, mint olvashattad, sokan szeretünk? Az Impression Games-nel köszönheted a Pharaoh mellett a Caesar 3-at, a Lord of the Realms 1-et, 2-t, a Civil War Generals-sorozatot, a Lords of Magic-et, és még sorolhatnám, de kapásból ezek jutnak az eszembe. Ezek régi játékok, de mind-mind etalon volt annak idején, ha nem tudnád. Attól, hogy régi, még lehet nagyon jó és ezek azok, nekem elhiheted!

Basszus, ezt a játékot egy oldalon említeni a Ski Manager nevű noname cuccal... jujj.. Ez nem volt szép! Sőt!

Még egy kérdés: mióta negatívum, ha valami 100 MB-ot foglal a merevlemezen? Csak mert a "leveledben" ezt is felveted... Mióta van összefüggés méret és minőség között? Hány régi klasszikus van, amit lehet nem is ismersz, mégis kicsi a terjedelmük. Elég sztereotopikusan gondolkodsz!

Remélem tanultál belőle, kedves Kecske, hogy ezúttal nagyon rossz fába vágtad a fejszédet! Elhiszem, hogy jó dolog, sőt divat unos-untalan belekötni, kritizálni mindent (hiszen ezt a mintát látod), de előtte gondolkodj is, nem is: légy türelmesebb a játékokhoz! Mert bizony egyes játékokban még van kihívás! Nem biztos, hogy elsőre megadja magát a program, de ezekben ezt szeretjük! Kösz!

Richie1986 2008.01.13. 19:33:56

Üdv mindenkinek!

Lett 2 játékom:

Az egyik az a:
Enclave
2002-es játék. Nagyon jó! Mászkálós,lövöldözős. Van jó hadjárat és rossz hadjárat. Grafika is kiváló! Ahhoz képest hogy 2002-es :)

A másik pedig:
Shade: Wrath of Angels
2004-es játék. Ez is nagyon jó és ez is mászkálós,lövöldözős :)

FreedyD! Mikorra várható a következő videó?

Richie1986 2008.01.13. 19:38:17

Elnézést!
Rosszul írtam a neved :$

freddyD, mikorra várható az új videó :)

KrumpLee 2008.01.13. 19:56:29

Fúú Enclave.Nagyon állat játék :) Nagyon hangulatos játék + brutáljó zenéi vannak:D Azzal is k**va sokat játszottam.

vorosgy 2008.01.13. 19:56:43

260 oldal, ugyanmár, hol éltek :)
A Falcon 4.0: Allied Force-hoz 716 oldalas a kézikönyv, bár az csak pdf-ben jár a játékhoz :)
Ja, és megéri úgy-ahogy átolvasni; legalábbis, aki anélkül tudja kezelni, az profi F-16-pilóta :)

báró Leopold 2008.01.14. 08:37:22

240 oldal?AZ elég gyenge. Falcon 4.0 720 oldalas kézikönyvvel van...

Shirin 2008.01.14. 11:55:42

@báró Leopold
tudom az olvasás nem divat, de az istenit 1hozzászólással a tiéd előtt íták le ugyan ezt...

Addam04 2008.01.14. 17:02:13

ftp://ftp.sierra.com/pub/sierra/pharaoh/other/si_pharaoh_manual.pdf

attttti 2008.01.15. 17:41:47

sierra játék?
Akkor tuti nem lehet rossz XD

sudee999 2008.01.15. 19:03:47

a Pharaoh volt az elsö stratégiai játékom de szerintem egyáltalán nem játszhatatlan sőt az egyik legjobb volt abban az időben

SemteX 2008.01.15. 21:09:01

Heath of war 2... azért mégis kesztyűs kézzel bánnak velük, a reggeli torna igen fontos volt mert hát mivan akkor ha sokat kell futni. de mivan akkor ha az a háropm eszement mégsem bízik egymásban? lehet hogy az egyik hírtelen elkezd lőni hátulról fejest ad? az egészet kezdheted előről :(

Távoliember 2008.01.15. 21:27:45

Anno én is nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal, és igenis, kezelhető és játszható volt. Igaz, nekünk nem adtak ekkora kézikönyvet, csak a telepítési útmutatót magyarul :D

Availbe 2008.01.15. 23:40:14

hello nagyon jok a videoid és igazad is van de ezzel nem tok egyetérteni a pharao nagyon jo játék és szentem épp az benne a jo hogy nem könnyü:S mi értelme van egy játéknak ha nincs benne semmi kihivás?

Ropika55 2008.01.16. 15:01:40

Ugyan, Ugyan nehéz megdönteni?? Akkor úgy veszem észre nem láttatok még World of Warcraft kézikönyvet...

Hali23 2008.01.16. 16:58:12

Továbbra is kérném, hogy, ha lehetséges az idézetet, mi szerint a Pharaoh egy "igazi játszhatatlan típus" töröld FreddyD!

A kézikönyv miatt, hogy ide került még okés, mert valóban vastag a kézikönyv! De ez a játék, mint kiderült a kommentekből (feltéve, ha szoktad olvasgatni) egy nagyon jó játék, még most 2008-ban is! Ilyen szempontból semmi keresnivalója ezen a blogon!

Vagy akkor ennyi erővel, mostantól kezdve bármilyen játékot kilehet tenni, mivel nincs olyan játék, amibe valami miatt ne lehetne belekötni!

Garamvölgyi Tamás 2008.01.16. 18:04:09

@Freddy: Csúnyán mellényúltál a játék leírásában felszínre hozott fikázással!!
Ez a játék egy caesar3 stílusú strategy.

Az a játék jó, és máskor gondold meg, miket írsz róla, mielőtt publikálod!!!!

@hali23: csatlakozom a véleményedhez maximálisan!

attttti 2008.01.17. 15:27:56

Ti tényleg ilyen értetlenek vagytok, vagy tettetitek? :D
FreddyD egy IDÉZETET rakott be a vidi alkotójától ami alapján neki is van véleménye csak a tietekkel ellentétes!
Nem freddyD mondta és nem tény.
Mellesleg nekem megtetszett a vidi alapján csak picit nagyok az emberek az épületekhez képest nem? :D

Hali23 2008.01.17. 15:44:51

Én egy szóval nem mondtam, hogy FreddyD írta, viszont Ő tette ki, ezért kértem, hogy törölje az idézetet!

Wastrel 2008.01.17. 20:06:58

Létezik ennél is vastagabb kézikönyv, ez pedig a Total Annihilation: Commander Pack-é (Total Annihilation alapjáték + Core Contingency és Battle Tactics kiegészítők) 1999-ből. Nettó 300 oldalt nyomott. Amúgy meg meglátszik, hogy többségetek nem nagyon élt még a PC-s játékok aranykorában(1988-92), egy 10-15 floppys repülőszimulátorhoz pofátlanság volt 200 (A4-es, nem A5-ös!!!) oldalnál vékonyabb kézikönyvet adni.

attttti 2008.01.18. 18:39:41

Hali persze, hogy csak kérted. De egyesek tényként vesznek mindent és követelőznek...

Kecsó11111 2008.02.08. 07:02:32

Haveromnak 360 oldalas van

Bracci 2009.07.17. 22:17:39

nekem megvan a pharao de ott ninsc hozzá kézikönyv XD

bubuka_visszater_ · http://facepalm.freeblog.hu 2010.06.13. 16:42:06

Azt hiszem kilóra/oldalszámra a Fallout 3 GotY Collector's Edition-je nyeri a fődíjat.
754 A4es oldal.
Amúgy használható, csak a metróalagutakban való közlekedéshez kell pilótavizsga (minő metafora, pilótavizsga a föld alá!) meg tartalmaz néhány tévedést (unique itemek helye, skill bookok stb)
süti beállítások módosítása