Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

America's 10 most wanted audiókommentár

2008.02.18. 21:57 :: freddyD

Nem tőlem, hanem ahogy a harmadik videómban mondtam, a játék két fómanusa beszélt 5-6 percig. Ebből válogattam ki pár jelenetet, feliratoztam, de nem szóról szóra, hanem csak a lényeget. Illetve a végén a "speed ramp" alatt nem tudom mit értett, de igazából mindegy.

84 komment

Címkék: most 10 wanted americas

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr48342709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m3cc · http://braso.extra.hu 2008.02.18. 22:03:56

-"Ez a legjobb rész." Egyszer, kétszer, háromszor! :-D
-"I'm gonna kick your ass." Tisztára mint az Eight Legged Freak szövegei. Menj a pók-olba!

2008.02.18. 22:07:27

Hát ez nem semmi. Ezek tényleg azt hiszik, hogy egy mesterművet alkottak.

f4c3m4n 2008.02.18. 22:59:05

Akárhányszor hazavittem NY-ba és látták a játékot IMÁDTÁK?????? Nem szép dolog hogy a hátuk mögött lefikázom őket, de tök mind1 mert nemhogy magyarul nem tudnak az országról se biztos hogy hallottak. Eléggé szánalmas élete lehet annak aki ezt a játékot imádni tudja.. vagy egész életében egy sötét lyukban élt, vagy ami még jobb hogy egész életében egy sötét lyukban élt. Ha a Doomot kereszteznénk a Mortal Kombattal (persze nem tesszük meg.. hisz külön is elég jók) akkor egy lapon se lehetne említeni evvel a több helyen is baromi klafa hazafias terroristagyilkolós binladent háromszori slowmotionben fejbe térdelős "játékkal".

G0lDeNb0Y 2008.02.18. 23:58:14

Azért én nemcsak jót röhögtem a videón, ahogy mindig szoktam csinálni, de egy picit el is szomorodtam.Valahogy fel nem bírom fogni ezt a játékot, hiszen kis odafigyeléssel, akár egy klasszikus, na jó ez egy kis túlzás, egy többször is végigvihető jó kis fps-t lehetett volna csinálni, amit a nagyon nagy többség (vagyis a mindenki :)) ismer, mint például a Far Cry.De EZ? Meséli, hogy milyen rengeteg munkát fektettek bele, de az eredmény valahol az Airborne Hero segge alatt van...Persze a jó pont jár, mert ezek a srácok legalább próbáltak valami jót aloktni. Az, hogy ebből aztán nagy hasalás lett a vége, az pech, de úgyy gondolom, hogy ha megkapták azt az igen negatív kritikát (márpedig biztos, hogy megkapták :)), akkor a következő játékukból még valami jó is kisülhetne. Például mondjuk egy elit amerikai harcos néhány (hangsúlyozom, NÉHÁNY, és NEM tökegyedül)társával egy rutinszerű járőrellenőrzésen harcba keveredik, ésatöbbi, ésatöbbi, rájön egy összeesküvéselméletre, közben például összeakadnak 1 (EGY DB) "hűdenagyonkörözünktégedarabcsávó"-val, kiszabdítunk 1-2 riportert, és megmentjük a világot, miközben 1 túszként többször is közelharcba keveredünk. Hát nem mennyivel jobb lenne valami hasonló mint ez az Amerika 11 Legjobban körözött emberesdi? A játékelemek nem különböznének, csak nem lennének túlerőltetve, hanem csak kellékként szolgálnának. Csak remélni tudom, hogy a következő játékuk jobb lesz (ennél mondjuk nem nehéz jobbat alkotni...) Mondjuk a legjobban körözött annyira keresett ember annyira csóró, hogy magányos nőket rabol ki, tök logikuis szerintem is...Persze szvsz a gépágyú a legjobb, ami gondolom akkumulátorral máködik (vagy ha nem, akkor levegőt eszik :D)...Aki meg ezt a játékot imádja, sűrgősen menjen el pszichiáterhez, vagy egy hóhérhoz, vag vegyen egy big rigs-et, és akkor nem veszélyes a környezetére ... (annyira...)

freddyD 2008.02.19. 00:06:57

@G0lDeNb0Y
Igazad van, de azért ahogy a videómban is mondtam, azért a játszhatóság ennél klasszisokkal jobb mint egy Airborne Hero-nál. Lehet hogy maga a játékmenet eszméletlenül kínos, de játszható(bb).
A Most Wantedot 2x végigvittem, egyszer hogy megismerjem, aztán még 1x hogy felvegyem a jeleneteket.Erre egy Airbornenál képtelen lettem volna, mert felkötöm magam

szbszig 2008.02.19. 06:20:53

A videót megnézve azon gondolkodom, hogy ezek ennyire vakok vagy ennyire hülyék? Komolyan, szeretném tudni...

Andras78 2008.02.19. 07:07:13

Szerintem itt igazából teljesen mindegy, hogy milyen lett a játék. A téma az ami megfogja az embereket, főleg az amerikaiakat. Itt ugye úgy tudsz bosszút állni, hogy nem kell az életedet kockáztatni és még elégtételt is vehetsz, igaz, virtuálisan. Ha pálckák rohangáltak volna még akkor is szeretnék :)

ZLaya 2008.02.19. 08:17:41

Egyet értek Andreas78-al 3 dolog van ami kell egy átlag amerikainak:
1. Nagy autó! (SUV)
2. Zsírtól tocsogó hamburger!
3. Legyen valaki akinek szétrúghatja a seggét!

Beül a weekend hummerébe, első pc game boltban megkeresi a legagresszívebb játékot, hazafelé vesz egy szuper szájz búrgert betolja a top 10 +1 et :) És mindenkit lealáz benne. Azért van csak egy használható gomb a verekedésnél, hogy a másik kezével tömhesse magába a kaját!

zazza 2008.02.19. 09:15:15

legalább elmondták, hogy Osama kunkfumesterkedése csak poén XD

narghil 2008.02.19. 09:29:53

"Az amerikai zászlót választottuk, mert ez volt a legvisszafogottabb...!!!"
Atyaég, mi lehetett a többi...? A Fehér Ház, aranyszínű fényáradat és a Yankee Doodle-t harsogó fanfárok közepette...? Vagy mi...???

narghil 2008.02.19. 09:31:56

"Speed ramp" - A szövegkörnyezetből arra tippelek, hogy a "gyorsugrató" itt azt jelenti, hogy a jelenet szerintük hihetetlenül feldobja az a játék élvezeti faktorát... :)=)

Krisztian5 2008.02.19. 10:12:56

Hát ezek a készítők eléggé érdekes figurák...

Rhino123 2008.02.19. 10:20:21

Hát ez valami kib***** szánalmas...ráadásul végig 2000-ről beszél, akkor még nem is volt meg a terrortámadás, csak "egyszerűen" verjük szét azt a rohadt arab terroristát..és az a zászlós mondat(az volt a legvisszafogottabb..)
Ahogy a hős katona,Dick Assman mondaná:ANYÁD

Tehéntőgy 2008.02.19. 11:12:23

rhino: Osama addigra már azért megküldött egy-két afrikai USA-követséget, volt egy elbukott korábbi merényletkísérlete a WTC ellen, meg próbálkozott hadihajók elsüllyesztésével is.
Ettől persze még a játék szánalmas.

G0lDeNb0Y 2008.02.19. 12:30:48

@freddyD,
Teljesen igazad van, de mivel én nem játszottam egyikkel sem, így például az irányításról és sok hasonlóról nem nagyon tudok véleményt alkotni, a videókban lévők meg lehetnek néha akár bugok is (bár ez nem valószínű :D)De most megint az volt, ami a múltkor is, hogy 2 játékot összehasonlítottam, anélkül, hogy teljeskörű véleményt tudtam volna alkotni róluk. Megveszem és/vagy letöltöm a játékot. Barátomnak például volt eredeti Mesterlövésze, ám mivel CD nélkül is ment, így egyből körbement osztályban (megérte), továbbá leszedtem a football generation-t (nagy hiba volt...). És ott ugyanez volt, mint itt a 2 fps-sel, hogy nem tudtam, hogy melyik MENNYIRE rossz, mert videón nem feltétlenül látszik, én például nagy örömmel vittem végig a sniper-t, és nem bántam meg, mert egész tűrhető kis fps volt, ezzel ellentétben az FG totális csalódás volt, mert TELJESEN játszhatatlan volt, pedig úgy gondoltam először, hogy a sniper játszhatatlan, az FG meg tűrhető. Aztán azért ha megvan mindkettő, akkor már egészen más a vélemény... A lényege az egésznek az akart lenni, hogy amíg nem játszok mindegyik a játékkal, addig nem is tudok teljes értékű és pontos véleményt adni. Úgyhogy nem is lógok itt infón, megyek és megveszem mindkét játékot :D

freki 2008.02.19. 12:58:10

akárm ien szar a játék aha a készítő is tudja hogy szar akkoris dicséri a játékot akármien szar lehet dicséri szóval sz tök mindegy hogy jó vagy szar jó audió komentet kap

Főnök:D 2008.02.19. 13:11:48

@FreddyD
Azt mondtad hogy a Amerikas 10 Most Wantedhez adtak ingyen 1 játékot,meg is mutattad a videódban :D próbáld ki és nézd meg hogy jó vagy rossz...ha rossz tehetsz róla videót mert már igy is rég volt új játékvideó a Blogon... :D

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.02.19. 13:21:29

@÷פPo$taŁ Đuđ€¤×÷
Irta már,hogy nem fogja bemutatni ;)

Gyik ?V 2008.02.19. 13:40:01

Szegények én más sajnáltam őket hogy mennyire lelkesek :)

IrvineKinneas 2008.02.19. 13:45:43

@GTA Vice City
freddy nem bírja elindítani mert az Xp frissebb mint a Win98 és hibaüzenettel indulás előtt leáll.Valószínüleg jó a játék mivel a Constructor folytatása!
A Constructor nekem tetszett,csak PS1-en még nem volt memókarink amivel eltudtuk volna menteni :P Meg különben is csak kikölcsönöztük.

Gyurkesz 2008.02.19. 13:51:47

Ez szánalom. Fel nem fogom ésszel hogy lehet valaki ennyire elfogult és nacionalista... nem is ez már nem nacionalizmus - ilyen egy átlagos amerikai.
Nem hittem a fülemnek miket pofázott az az ember: méghogy visszafogott a zászló.... a k*rva anyádat.
Ezeket már nem is szánom hanem utálom.
Na mind1 kapja be az összes b*zi amcsi.
Császtok

Freidrich von IQ Betyár 2008.02.19. 14:06:40

"Több órát töltöttem a játék készítésével" :D

Clois 2008.02.19. 14:12:09

sztem több hónapot kellet volna . több óra alatt flash játékokat szoktak csinálni

jürgen baromartz 2008.02.19. 14:22:46

narghilnál van a pont szerintem, már ami a speed rampet illeti. bár én úgy tudtam hogy fekvőrendőrt jelent...
az amcsik baromi nacionalisták, tényleg sokszor eltűnődöm hogy nekünk mennyivel patriótábbnak kellene lennünk ezer éves történelemmel, mint az amúgy abszolút hazafias gondolkodású, de csak 300-400 éves történelemmel rendelkező amerikaiak. bár azt hozzá kell tenni, ha nem is tetszik, hogy van mire büszkének lenniük az amcsiknak, az usa megalakulása óta egy remekbe szabott sikersztori néhány apró és feledhető döccenővel, mára a világot összefogó nagyhatalom (és nem dimenzionáltam túl egyáltalán). na mindegy

Gyurkesz 2008.02.19. 14:28:35

Jó lehet h van mire büszkének lenniük de bazzeg a tudósaik nem is tősgyökeres amcsik (habár olyan tulképp nincs) hanem mindig más nemzet tudását használták fel. Persze a mellüket tudják döngetni... na mind1 lehet beleestem az általánosítás csapdájába de bárki mondhat bármint, én utálom és utálni fogom (na jó ez kicsit durva - nem szeretem) az amerikaiakat.
Üdv

jürgen baromartz 2008.02.19. 14:37:52

igazából megmondom őszintén én sem vagyok oda az amerikaiakért, pláne a külpolitikájukkal nem vagyok kibékülve, de azt se felejtsük el, hogy mi magyarok (ha közvetetten is) szintén elég sokat köszönhetünk a jenkiknek, mert ha nem lettek volna akkor valószínűleg (bár ugye ezt senki nem tudja pontosan megmondani) még mindig a sztálinista kommunizmus rendszerében élnénk, sok más 20. századi sorstársunkkal együtt itt európa középkeleti részén. ha már utálnék valakit, akkor az a kínai, de az is inkább félelem mint utálat. most, 18 évesen fosok mint a galamb attól, hogy milyen lesz a világ a kínaiak térhódítása miatt 30-40 éves koromban. akkor már inkább öt amerikai mint egy kínai, ha buta is mint a föld.

Gyurkesz 2008.02.19. 14:55:45

Na jó... de azért ne felejtsük el mi történt 1956 októberében. Na akkor is futottak segíteni a magyaroknak? a lófaszt! mentek olajat gyűjtögetni mer nincs elég...
Ja és a kínaiakkal kapcsolatban 1etértek veled habár sztem Mo-on nagy probléma a cigányság szaporodása is. Nem tom te hol laksz de itt Észak-Magyarországon ez kurvára zavaró és szembetűnő... na de hát a magyar nemzet évezredek óta tűr, sajna ez a mi osztályrészünk.
Üdv

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2008.02.19. 15:03:08

Áhh szaros médiafogás...Úgy értem biztos fenn van UTube-n...Mit vártunk,hogy a készítők majd a saját produktumukat lehordják???Dícsérik agyba-főbe...És ez a hangjukon is hallatszik-betanult szöveg...De nem is ez a baj,ha csak ennyit látnék a játékból,és azt nem hogy milyen valójában,beleesnék abba a "bűnbe",hogy megvenném,és amikor megtudnám,hogy bónusz játék is van hozzá,és a pakk egybe egy ezres,én lennék a legboldogabb...De valljuk be,ez a legjobb "szarjáték"...És még fred vidjei után is megvenném...Ha már a Mesterlövészt megvettem... ;)

jürgen baromartz 2008.02.19. 15:21:50

Gyurkesz, ezzel az 56-tal kapcsolatban tényleg igazad van, ezt nem tudom tagadni
viszont ha itt sikerrel végigviszik a forradalmat, akkor a mi példánkra fél európa fellázad és máris kitört a harmadik világháború... lehet hogy szartak a fejünkre (és ezért én is megvetem őket) de ha az ő szemszögükből nézem akkor ha nem is igazságos, de okos dolog volt a beavatkozás kerülése. az már más dolog, hogy nekünk nem, de miért is érdekelt volna mo. sorsa egy olyan nagyhatalmat amit egy óceán meg még egy fél földrész is elválaszt mindkét oldalról a számára veszélyes országtól?

VortexofSouls 2008.02.19. 15:44:51

A saját játékomat én is isteníteném XD még ha szar is. Ez olyan emberi tulajdonság. XDXDXDXDXD De az kamu hogy a gaveroknak is tetszett! ez egy HAZUGSÁG! XD

Dani93 2008.02.19. 16:01:38

@Fingós Csiccsolínó
És azt a nagyhatalmat Koszovó sorsa miért érdekelte?

Mistercheaf 2008.02.19. 16:24:17

amikor mondja hogy: itt szétverhetjük osama-t ez fog tetszeni midenkinek, hogy Osamát elverheti.

W4RC3 2008.02.19. 16:24:53

@ freddyD
még a Constructor-rel kapcsolatban
az nem megy hogy mit hogy kell
milyen sorrendben
meghogy nem tudok építeni sok marhaságot
meg állandóan jönnek "rablók" akik kigyujtják a házaimat
elvileg lehet kutyaházat építeni de nekem az sem megy
de itt nem az irányítás a lényeg hanem a játék célja vagy valami, amit tudnom kéne
mert így élvezhetetlen
egyszer sem teljesíttettem semmit
meg azok a sok grafikonok,táblák
nekem tök zavaros
nem értem mire jók
(az irányítást meg mind1 ,mert ps1-re van meg)

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.02.19. 16:31:17

Na, jó itt az idő, hogy én is írjak végre egy hosszabb üzenetet.... :D

Ami a speedramp-ot illeti, engem nem érdekel, lehet, hogy csak rosszabb lenne tőle az egész.. Na, tehát nem tudom figyeltétek-e, de úgy beszél ez a két hülye erről a játékról, mintha megalkották volna a CoD5-öt... Én akkor akadtam ki, amikor azt mondja, hogy "ez tök poén.... mindenki élvezni fogja, hogy szétverheti Bin LAdent"... ööö... hát nagyon jó, de ha már leszoktunk a Sárkány-nindzsa-szörny ölős mortal combat sorozatról, akor miért tetszene ez nekünk?? melleselg ami utána jön az is sokkoló: "csak azt akartuk, hogy félholtra lehessen ütni..." öö elég nem is tudom erre mi amegfelelő szó...

Ez egy olyan játék, ahol a kövér amerikai gyerekek kiélhetik minden agressziójukat, és szadista hajlamukat. Mert ah belegondolunk, mekkora ötlet!!! de komolyan a hatalmas nagy sikerű FPS játékokat összevegyíteni a 2dimenziós ugyan csak hatalmas sikerű verekedős játékokkal?? +még terroristák, meg USAnka?? Csak kár hogy S.Z.A.R.

KenPach1 2008.02.19. 16:57:17

Akkora bénaság sztem h vki jónak gondolja ezt a szar játékot, tiszta égő...

comet 2008.02.19. 17:14:17

sztem amcsik túl nagyra vannak magukkal, ez a játék pl egy rakás szar

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2008.02.19. 17:18:09

Hova lett a fejléc?? :S

"This is a best 1-2-3" :D

weeez 2008.02.19. 17:40:24

hát sztem, ezek a pacákok dolgoztak vele, meg látják benne amit megállmodtak, épp csak a játékos szemszögéből nem ismerik a játékot :), vagy ha igen tényleg vakok

jürgen baromartz 2008.02.19. 17:40:58

Dani93 2008.02.19. 16:01:38
ez most már konkrétan az utolsó világpolitikai kommentem lesz, igérem :)
koszovóval kapcsolatban már nincsen miért félniük a szovjetektől (mert ugye már nem is léteznek mint szovjetek), úgyhogy azt csinálnak amit akarnak. viszont egyáltalán nem kis dolog, akár olyan "jelentéktelen" kis országrészről van szó, mint koszovó, akár másról, hogy egy ország bizonyos része függetlenedik az addigi hatalomtól. (ezért is jelentették ki a nagyhatalmak azonnal, hogy koszovó esetét egyedi esetként kell kezelni, precedensértéke nem lehet.) az amcsiknak jól jött ez, gyanítom olyan nagyon szoros diplomáciai kapcsolatban nem álltak szerbiával (bár erről tényleg hozzáértőt kellene kérdezni), úgyhogy azzal hogy elismerte koszovó függetlenségét, gyakorlatilag szerzett magának egy szövetségest, ha kis országról van szó, akkor is. amerika az utóbbi nyolc évben eléggé pengeélen táncoló külpolitikát folytatott úgyhogy minden szinten erősítenie kell magát, pláne úgy hogy a világpolitikában az egyik legnagyobb beleszólási "joggal" rendelkező hatalomról van szó.

roland333 2008.02.19. 17:48:16

Hát erre nem tudok mit mondani.ZLaya-nak igaza van.Az amerikaiak többségének csak olyan játék kell amiben arabokat ölhetnek és nagy csöcsű nőket kiszabadítanak.
De az amcsiknak köszönhetem a kedvenc játéksorozatomat a GTA-kat szóval nem oltom le őket.

freddyD 2008.02.19. 18:04:23

Nem is azzal van a gond, hogy terroristákat ölünk meg. Sőt, még azzal sem, hogy Osamáékat kell elkapni. Miért ne?
DE NEM ÍGY!

freddyD 2008.02.19. 18:08:51

Egyébként, csak engem lepett meg, hogy a manusnak (sőt még a királylánynak is!) neve van? És nem elég, hogy neve van, még azt is kitalálták, hogy ír-olasz New Yorkból!Minek?

roli poli 2008.02.19. 18:10:13

Szerintem a játékot ki se próbálták csak beszéltek róla és valami őrültel letesztelték.

roli poli 2008.02.19. 18:12:39

Monduk jó játék,tetszett az elején,aztán BOOM!

Nem tudom kit zavar de szerintem nagyon nagy hülyeség az hogy verekedni kell a terroristákkal mikor egészvégig fegyverrel ölünk,nem lenne egyszerűbb lelőni őket?

narghil 2008.02.19. 18:15:38

Persze, hogy volt nevük! A fejlesztés évei alatt úgy a szívükhöz nőttek a karakterek, mint a házi kedvenceik, tök természetes, hogy nevet is adtak nekik! :D

Amúgy valaha régen volt egy játék, aminek a lényege az volt, hogy a Magányos Hős egymaga lepuffantja az összes rosszfiút, ráadásul ízig-vérig amerikai fílinggel. OUTLAWS! Látjátok, fiúk, pedig így is lehetett volna...

narghil 2008.02.19. 18:18:01

A teszt meg abból állhatott, hogy végig lehet-e nyomni a játékot, kék halál nélkül. "Ez mindenkinek tetszeni fog..." - aha, mint a Custer's Revenge-ben a... "mindegy." ;)

Bárány 2008.02.19. 18:35:28

már majdnem sajnlálom őket, h mennyire szánalmasak, de hát amerikaiak nemtudom őket sajnálni XD:D

jürgen baromartz 2008.02.19. 19:00:44

tényleg az outlaws... nekem megvan, végig is nyomtam párszor régebben. bár az ennyire messze nem hajaz az "amcsivagyokmindenkinekszétrúgomatökét" életérzésre.
amúgy kiderül egyáltalán a játékban a csókáról hogy ír-olasz?

freddyD 2008.02.19. 19:02:01

@Fingós Csiccsolínó
A játékban nem találtam erre utaló jelet, hogy ír-olasz, szerintem max a kézikönyvben van erről valami halandzsa.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.02.19. 19:27:03

Ír olasz nyújorkból... Miért Dominick-et és Stellát meg Butterbean-t meg Dick Assman-t is ismerünk. ezen mit kell úgy meglepődni?

kiscsomos 2008.02.19. 19:28:10

Ez a videó szerintem jó!!!!!!!!!!!!!!Ja nem is Kúrva jó!!!!!!!!!!!!!!
FreddyD téged hol lehet elérni??????

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.02.19. 19:28:35

Ja, mellesleg Dick Assman-t a születésétől kezdve ismerjük. :D:D

bence028 2008.02.19. 19:50:50

amugy mondtátok itt többen is hott őrültekkel tesztelték a játékot meg minden... bár hogyha ennyi időt meg pénzt öltek bele akkor már kikéne adni... (bár jobb lett volna javitgatni a hülyeségeket és akkor tényleg jó játék lehetett volna belőle)

mellesleg poén lehetne ez az osamával verekedés egy FLASH játékban! :D láttam már olyan flash játékot amiben politikusokkal, terroristákkal, diktátorokkal lehetett verekedni...

choozee 2008.02.19. 20:10:19

FreddyD
egy kérdésem lenne de nem akartalak ezért mail-ben zaklatni.Lehet már kérdezték előttem ,de nem szoktam a kommenteket olvasgatni.
A kérdésem az lenne,hogy mivel manapság már elég sok Ipod-os szaladgál magyarországon,nem lenne-e kedved egy Podcastot csinálni és azon is broadcastolni a videoid? Sztem nagyon faszás lenne ipodon nézegetni a videoid!
Előre is köszi. choozee

freddyD 2008.02.19. 20:21:17

@choozee
Bocs, de erre pluszban nincs már idegem.Se ötletem, mit mondanék ott...

Főnök:D 2008.02.19. 20:31:11

Okés kösz mindenki hogy beszéltetek velem :DDD
@FreddyD várunk új videókat tőled :)
Mert ha jól látom nincs semmi ötleted hogy valamit újits a Blogban...tudok jó SZAR játékokat csak szólj és mondok párat :D
amit letölthetsz,vagy megvehetsz SZARÉR HUGYÉRT :D

G0lDeNb0Y 2008.02.19. 20:42:41

Az ötlet tényleg tetszetős, hogy a rosszPC ne csak pc-n legyen, de sztem szerencsétlen freddyD így is is mindent belead ebbe a blogosdiba. (jár is érte a grat :)) Nem tudom milyen lehet oldalat szerkeszteni, de pl pont most vesszük, és annyira azért nem tűnik könnyűnek, sőt, nehéznek is lehet nevezni, és még így is napi frissítés, és ahogy elnézem, állandó válaszolgatás, vagyis a blogosdi jó nagy részt kiharaphat szegény srác életéből (megértő csajod lehet freddyD...). Szóval szerintem aki szereti ezt az egész "rossz játékok humoros bemutatása" dolgot, az szvsz elégedjen is meg ennyivel, mert már így is nagy áldozat az, hogy mindennap pár óra munka a blogon, hogy az a néhány tíz-ezer emberke mindennap nevethessen egy kicsit :) Szóval thx freddyD, mert rosszpc-n én mindig nevetek egy jót, az egyetlen negatívum az oldalon az az, hogy az FG-s videók hatására letöltöttem a játékot (életem 2. legnagyobb hibája, azt hiszem x)) Ja amőgy videóalanynak tudnám ajánlani a "Kawasaki Fantasy Motocross Racing"-et, nekem már a címe is sokat sejtet (hasonló szintű játék lehet, mint a filmekben a Támadás a gyilkos harci robotok szigete ellen :D).Ha jól tudom 2001-es játék, és a ********-ban és a ** ****-ban is 15% körülre értékelték (vmi torrenten a feltöltő is azt írta, hogy a játék annyit ér, mint az elhasznált budipapír :D) Remélem hamar jön az új videó, addig is syobon-ozok egy kicsit :) ...

choozee 2008.02.19. 22:35:06

@FreddyD
Én ezt ugy gondoltam hogy ugyanaz lenne a Podcaston mint a blogodon!De ha túl megterhelő , vagy ha a videó készitéstől venné el az ídőt akkor vedd úgy hogy nem szóltam;)
choozee

IrvineKinneas 2008.02.20. 07:23:17

@Goldenboy
Így igaz.Keress rá arra hogy: I Wanna Be The Guy.Sokkal jobb mint a Syobon!!

HULYE OSZ 2008.02.20. 08:29:36

Hat ezek aztan rendesen el vannak szallva maguktol es a jatekuktol!!
Szerintem az Osam utan a jatek vegere foellensegkent magukat kellene belerakni a jatekba, mert amit muveltek ezzel a programmal, az emberiseg ellen elkovetett buncselekmeny...
eleg szegyen hogy meg nyilatkoztak is a jatekrol, ahelyett hogy meghuztak volna magukat...

narghil 2008.02.20. 09:48:47

@Hulye Osz:
Mint a DOOM 2 -ben, ha jól emléxem... ;-)

Ranger75 2008.02.20. 11:56:51

Sorry muszály a koszovós témába beleugatnom :)
Nosh igazából ezt a szitut már megint mindkét oldalról kéne nézni. Eggyik sem jobb a deákné vásznánál. Koszovóba a 90-es években bizony öldösték a szerbeket "me szerb" alapon ezekután a szerb hadsereg benyomult oda és kezdetét vette a harc. Jó némi civil lakosság ellen atrocitások stb stb... Így kicsit érthető a szerb oldal is,noha az is, hogy a koszovóiak elakartak szakadni. Végezetül pedig szerbia sok segítséget kapott az amerikaiaktól és éppen afganisztánba készülődnek vagy már kiis mentek.... Ennyit a viszonyukról.

Mateusz 2008.02.20. 13:51:51

ez nagyon szar látszik mennyire elvannak telve magukkal az amerikaiak, ha én kiraknák akárhova is magyar zászlót én már "magyarkodnák" meg rasszista lennék ezek meg büszkék rá hogy ilyen fasznyakú országban élnek ami a háborúkból tartja fenn magát

Dachande 2008.02.20. 19:02:28

@FreddyD Az a speed ramp a szövegkörnyezet alapján csattanó akar lenni. Ez nem 100% de én így fordítanám. A videó meg továbbra is szánalmas :D

HULYE OSZ 2008.02.21. 08:32:16

@narghil:
a doom 2 vegere nem emlekszem, miert ok megcsinaltak?? fogalmam nincs igazabol miert, de a doom sorozattal nem jatszottam tul sokat, pedig akkor mar be voltam szippantva a szamitogepes jatekok vilagaba...:) de a heretickel nyomultam... emlekszel arra?? hahaha
nekem anno az outlaws tetszett a vadnyugatos hangulataval...

Frank a Tank 2008.02.21. 20:45:58

Úristen... Én azt hittem szégyellik magukat, sőt még sajnáltam is őket, hogy mekkora szar. Erre kiderül, hogy milyen büszkék rá, és az nekik a legjobb, hogy szarrá verik Bin Ladent, meg, hogy terroristákat ölhetnek... ez gááz

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2008.02.21. 21:24:21

@Gyurkesz 2008.02.19. 14:28:35
"Jó lehet h van mire büszkének lenniük de bazzeg a tudósaik nem is tősgyökeres amcsik (habár olyan tulképp nincs) hanem mindig más nemzet tudását használták fel. Persze a mellüket tudják döngetni... na mind1 lehet beleestem az általánosítás csapdájába de bárki mondhat bármint, én utálom és utálni fogom (na jó ez kicsit durva - nem szeretem) az amerikaiakat."
Ezért ne őket útáld hanem pl Magyarországot ahol nem tudtak soha boldogulni a tudósok mert soha nincsenek támogatva, csak akadályokat görgetnek eléjük. Ezért megy el mindegyik pl USA-ba ahol még jó hogy tárt karokkal fogadják őket és mindent megadnak nekik, mert ők nem olyan hülyék mint mi. Na ezért aztán útálhatod is őket rendesen te világról semmit nem tudó handabandahuszár.

csete1 2008.02.23. 09:09:57

@Choozee
Ha ipodra vagy mp4-re vagy telefonra fel akarod rakni a vieót, nem kell mást tenned mint:

- Youtube letöltővel leszedni a videót
- Total Video Converterrel átkonvizni avi-ba
- Felmásolni a hordozható lejátszódra

Szerintem nem bonyolult :)

kisBeny 2008.02.27. 18:13:29

Kb...ennyit az amerikaiakról... csak erőszak -.- jaj 1x-2x-3x álkapcson rúgja csak hogy "az amerikai dagadt pattanásos gyerekek kapjanak még erőszakot xD " meg biztos mindenki élvezheti hogy egy gombot kell nyomogatni és ott van bin laden ahogy szétverik -.-'

realmadridman (törölt) 2008.02.27. 22:50:23

Tipikus amerikaiak. Büszkék arra, amire szerintem mindenki szégyenkezne. Végigjátszatnám velük ezt a game-t, akkor majd megtanulják, micsoda baromságot alkottak. Verekedni egy FPS-ben, ráadásul minden főgonosszal, szánalmas. Hiába, ha két nappal többet foglalkoznak ezzel a szarral, lehet hogy egy egyész komoly játék lett volna belőle.

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2008.02.28. 17:24:42

A játék az szánalmas lett az biztos, besírtam én is azon részen, hogy húú ez a legjobb rész 3x belerúg binladába :XD omg
De azért ne ez a játék alapján ítéljük meg egész amerikát.

balintccc 2008.03.27. 09:07:55

Ezek most komjan azt hiszik hogy megalkották az év játékát? Ugy beszélnek rola mint ha szept. 11-diki áldozatoknak készült volna (bár ez a játék a halálnál is rosszabb)!!!

J117 2008.03.30. 04:00:43

A "speed ramp" szerintem valóban egy "ugratót" jelent. Játszottál már a NFS Underground-al? Ha ott ugratsz, lassított felvételben más kameraszögből mutatja az autót ugratás közben.

De így sincs sok értelme az egésznek.

"Mentsd meg a királylányt!!!" Mér', és az nincs benne amikor végre megb*szhatod? XD
süti beállítások módosítása