Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Update

2008.03.27. 20:17 :: freddyD

Egyesek talán már észrevették, linkeknél történt pár változás. Legfontosabb, hogy a videóimat katalogizáltam és így gyorsan ki lehet keresni a kívánt videót!
Főleg azért jó ez, mert keletkezésük szerint vannak rendszerezve a videók, így a kezdőknek azt javaslom, hogy időrendi sorrendben nézzék meg őket, mert ha nem, jó pár viccet nem fognak érteni. Szeretem az utalásos, rejtett poénokat, blognál is ez van, igazából azoknak a legélvezetesebb, akik rendszeresen nézik.

Másik alternatíva, ha a youtube-on keresitek meg a playlist-et. Valami hasonlót készített egyszer egy fan is, de sajnos már nem tudom ki küldte :(

Ezt még mindenképp meg akartam csinálni, örülök, hogy összejött.

Végül két másik blog is kikerült. Egyszer a BKV Figyelő, (akinek készítőjével már elég sokszor leveleztem és mint BKV bérlettulaj sok érdekes cikket találok), valamint a Photobox fotós blog. Mint hobbifotós muszáj volt támogatnom.

31 komment

Címkék: update

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr17399343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2008.03.27. 20:21:05

most miért jó hogy első vagy? freddyD úgyis moderál :D:D

kandela 2008.03.27. 20:23:28

a fotós blog tök jó :D nagyon jó képek vannak :)

Szcsb 2008.03.27. 20:26:11

én ezeket eddig is észrevettem...
amúgy meg békávé forevör

freddyD 2008.03.27. 20:35:58

Helló Günter Gránát! Rosszul írod a neved. Adok még egy H betüt.

berczib 2008.03.27. 21:00:21

Én rendszeres blogger vagyok, de jó hogy gondolsz a "kezdőkre" is. Hajrá!

Az elsőzésről meg annyit, hogy qua gyerekes. Egy másik oldalon is folyton ez ment, a működtető nem moderált és a kommentek már csak arról szóltak, hogy: "első!" "anyád" ... a végtelenségig. Ott is hagytam azt az oldalt a rákba. Tehát ezt is kiválthatja az elsőzés, úgyhogy Fred moderálj ezerrel!

Driver 2008.03.27. 21:11:55

freddyD...
"Günter Gránát"-ról jut eszembe most néztem a Mortyr videókat és ott igértél folytatást, az mikor lesz? vagy lessz-e?

freddyD 2008.03.27. 21:34:27

@Gajda M
Nagyon érdekes írási stílusa van az biztos. Van benne sok igazság amit ír, de lehetne kultúráltabban is.

Ranger75 2008.03.27. 21:44:38

Ez a BKV-s blog elég tr@gya. Komolyan van oldal ahol bólogatnak meg elismerik a BKV-t ??? Még szép, hogy nem veszek jegyet a folytonos emelések után és ott verem át ahol tudom őket.
Várjuk a következő videót :P

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.03.27. 21:44:51

Hello freddyD! Már nagyon rég óta nézem a blogod, de még csak most regisztáltam, mert amit ma láttam, azt hallanod kell! Épp az 576-ban néztem a játékokat amikor egy gyerek kihasználta az EVM akciót és 1 árért vett három játékot. És mi volt az a három játék? Hát igazi legendák:Airbone Hero, Wanted Guns, Street Racers. Szólni akartam szegény gyereknek, de mégse szóltam mert ott volt 2 méterre az eladó.
Egyébként ma megvettem a Swat4-et, még nem próbáltam, de biztos jó lesz.
Bocsánat a hosszú szövegért, de ezt muszáj volt elmondanom.

freddyD 2008.03.27. 21:57:25

Nos Ranger75, sajnos azt kell mondjam, hogy többek közt sajnos az olyan hozzáállású emberek miatt kell folyamatosan megfizetni az emeléseket... Meg a csodás tanácsadásos milliókért, de ez már csak hab a tortán.
És bkv figyelő is sokszor dicséri a BKV-t. Én sem szidom őket feleslegesen, ősszesítve meg vagyok elégedve a fővárosi tömegközlekedéssel. Sokkal jobb, mint az imidzse.

@tomshagy
Hát akkor örülhetett, hogy legalább a Dark Vampires kimaradt a csomagból

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.27. 22:26:42

Ez egy ilyen offtopic:) Köszi a linket freddyD:)

bkrisz 2008.03.27. 23:07:01

Szerintem nagyon jó dolog ez a kategorizálás, nem kell keresgélnem a vidiket, ha szeretnék nézni. Én is a kezdőknek azt ajálnlom, hogy sorba nézzék a videókat, úgy élvezetes, mert vannak poénok, amiket csak úgy érthet meg.
A linkek közül leginkább a Juniorokra és az Op.csal.-ra teszek látogatást, nameg a ROFL-Netet is nézem gyakran. A BKV figyelő engem megvallom hdegen hagy ugyanis közöm nics a BKV-hoz. Meg még az Otherworldöt is szoktam nézegetni.

Ejzen 2008.03.27. 23:22:37

Hello, nem nagyon akarok reklámozni csak aki codozik az nézze meg ezt:) www.fthclan.gportal.hu, a hasznos linkeknél a rosszpc blog is ott van.(alap)

Ejzen 2008.03.27. 23:23:43

upsz,mégegyszer a link: www.fthclan.gportal.hu az előzőbe belecsúszott a vessző.

Dini19 2008.03.28. 10:06:26

voltam a tescoba és láttam a dark vampires-t,wanted gunsot,football generation-t,airborne hero és a mortyr-t.

mindegyik 1290 Ft volt kivéve a dark vampires(690 ft volt)és a mortyr(990 ft volt)
le is vannak fotozva majd elküldöm a képeket

Ejzen 2008.03.28. 11:46:42

És az afrika sötét titkaiért is az electro worldben elkérnek 490 ft-ot! Kész rablás

Ranger75 2008.03.28. 11:57:31

@FreddyD
Én is ezt hajtogattam az elmúlt két évig, aztán már olyan a helyzet hogy bizony azt ahavi 7000 forintot más meg jobb dologra is eltudom képzelni. A bérek maradtak mert mikor a bérlet még nekem 2000-4000-5000 volt akkor is ugyanennyit fizettek.

Főnök:D 2008.03.28. 12:45:21

@FreddyD
Mi???mé rossz a név

freki 2008.03.28. 12:55:34

www.youtube.com/watch?v=nrkAm_74tyU&feature=related
ennek a videonak a feleben meglathatjuk dik asamant igazi!!

narghil 2008.03.28. 17:01:39

@Günter Gránát
Azé', me' te GüntHer vagy, H-val. ;-)))

berczib 2008.03.28. 17:14:31

@freki
avidi jó lenne, csak a zenének nincsen hozzá sok köze és nem is illik oda.

@FreddyD
Sztem az a baj a BKV-s bloggal (azon kívül h. nem vok pesti), hogy nem illik ide. Mi köze egy ilyen oldalnak a szutyok játékokhoz? A többi még elmegy, de ez egyszerűen nem illik ide.

Főnök:D 2008.03.28. 18:23:58

mi a véleményetek a Far Cry-ról?

Főnök:D 2008.03.28. 18:30:08

@tomshagy
én is jártam igy az üzletben,1 gyerek nézegette az EVM-eket és szólni akartam hogy EZ EGY SZAR JÁTÉK de pancser dolog 1 idegen emberhez csak úgy odaszólni,és végül megvette :( EVM=Kész átverés

Főnök:D 2008.03.28. 18:34:42

hát mit vett meg: Frontline Berlin olyan mint a dark vampires egyhelybe állsz és jönnek,csak háborús szivás a gyereknek :(

GüntR 2008.03.29. 14:33:03

@FreddyD
A YouTube-on már egy ideje nem lehet rákeresni Playlist-ekre, csak a sajátjaid nézheted:P Sztem azért szüntették be ezt a funkciót, mert sokszor így voltak fenn albumok meg filmek.
Vagy van olyan aki rá tud keresni és csak nekem van ezzel problémám?:S
süti beállítások módosítása