Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Amik nem kerültek be

2008.04.08. 10:06 :: freddyD

Igen...Folytatom

Néha adtok nekem játékokat, amelyeket aztán mégsem mutatok be, különböző okok miatt. A Panzer Elite-ről már anno írtam egyszer (a kedves tulajnak már fél éve próbálom visszaadni a játékot, de nem reagált egy e-mailre sem), aztán volt az RPM Tuning, amely valóban elég gyenge, de nem igazán ihletett meg semmi szórakoztatóra.

És aztán jön az olyan játék, amit azért nem mutatok be, mert szerintem egész tűrhető. Ilyen például a magyar fejlesztésű Rebels:Prison Escape. Ezt Dávid adta nekem kölcsön.
freddyD: 657175boxart 160w
Az egész játék stílusa igazából a Commandoshoz hasonlítható, tehát lopakodjunk, verekedjünk, szedjünk fel dolgokat satöbbi...
Ezalatt itt is beállíthatjuk, hogy lássuk, hogy az őrök éppen merre néznek. A játék 2002-es, teljesen magyar nyelvű. A szinkron elég érdekes, mert hol kifejezetten jó, hol meg Mesterlövész szinten van.

Az egész játék egy jó kis intróval kezdődik, ahol a Friedrich(!) nevű diktátor ellen lázadó kis csoportot rajtaütésszerűen elfogják, aztán börtönben találják magukat. 5 különböző karakter van a játékban, persze mindegyik tud valami spécit. Ugyebár ezt sem a játék találta ki, de inkább lopjunk jól, mint találjuk ki rosszul. Nem igaz?


freddyD: REBELS 092203 003 640w Most egy kis pró és kontrával összegezném a véleményem:

+ Szerintem  2002-höz képest igen jóra sikerült a grafika. Kisfilmek is tetszetősek, igaz néha akaratlanul nevetséges fáziskésések vannak.
+ Leköti az embert
+ Van pár egyedi ötlet, mint kis üzenetek, vagy kis feladatok, amelyeket el kell végezni. Egyszerűen csak kiszökni még messze nem elég.
+ Jó a térkép és a zene

freddyD: REBELS 092203 001 640w
- A fő ok, amiért viszonylag az elején abbahagytam, az az volt, hogy borzasztóan szaggatott. Nem hittem a szememnek, hogy egy 2002-es játék így kifog a gépemen. Ez nyílván nem mindenkinél így van, szóval ez csak nekem negatív pont.
- A kameranézet. Egyben jó meg egyben nagyon lehangoló. Jó dolog, hogy egy teljesen szabadon mozgatható kameranézetünk van, de ez volt a fő ok, hogy ennyit akadozott nálam. Aztán azért lassítja a játékmenetet, hogy nem lehet menni pár lépést, hogy ne kellene állandóan minden irányba körbenézni, hátha van ott valaki, akit ebből a nézetből nem látsz. Valamint sokszor több emeletes épületekbe is be kell menni, azt minden emeletre külön nézetet kell beállítani. Engem frusztrált.

-A pályák HATALMASAK! De tényleg, már szinte nevetségesen nagyok. Összesen ha minden igaz, csak 6 darab van belőle, szóval már ez is jelzi, hogy sok kicsi helyett, kevés nagy van. Itt egy kép. Ott középen van a börtön. Nos, már csak onnan kijutni nem kis feladat volt, aztán nézzétek mennyi minden van még! Viszonítási alapként nézzetek meg egy autót, azt sejthetitek mekkora egy karakter.

- Elég nehéz. Ami önmagában nem is lenne gond, mert egy kis kihívás sosem ártott. De borzasztóan idegesített, hogy a börtönben eléggé tehetetlen vagyok. Jön egy őr, kiütöm. Azt nem tudok vele mit tenni. El tudom cipelni, azt kész. De felesleges, mert magához fog térni, azt csak riadót fúj (vagy nem. Mesterséges intelligencia sincs azért topon. Csomószor a kiütött őrök visszaálltak őrködni azt ezzel el is intézték.) Szóval megpróbáltam véglegesen "kiütni" őket, de hiába ütöm őket 76-szor, nem lehet végezni velük. Meglehetősen komikus volt, mikor a börtön egyik felében egy terepet kiürítettem, azt az összes őrt becipeltem egy sarokba, azt mászkálás közben mindig figyelni kellett, hogy mikor térnek újból magukhoz, mert akkor szép sorban újra ki kell őket ütni...

- Valamilyen oknál fogva akárhányszor kiléptem a játékból, az az asztalom ikonjai egy kocka formációt vettek fel...?! Erről az IGN is beszámol.Mi a...?

Szóval igazából a játéknak vannak rossz tulajdonságai, de szerintem, ha nem problémázik ennyit a gépemen, akár végig is vinném, mert korrekt egy játék.

149 komment

Címkék: nem prison be escape amik rebels kerültek

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr95416460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chaseֹr 2008.04.08. 14:49:03

Én is csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz... mindannyiunk nevében nagyon köszönöm, hogy visszatértél és hogy ennyire kitartó vagy, fredyD. Az egy dolog, hogy edig sok munka volt a bloggal, de ez a te életedre is kihatással van, nem is kicsit. És te a sok bosszúság után is a folytatást választottad. Nagyon köszönjük! Ezután megpróbáljuk mégjobban megbecsülni a munkádat, és kitartást, sok szerencsét kívánunk!

chaseֹr 2008.04.08. 14:50:13

@ Crash: hát ez a kép haláli! :D Szegény fredet még itt zavarba hozzátok :P

asroma10 2008.04.08. 14:51:20

örülök hogy folytatod freddyD

Zola9114 2008.04.08. 15:01:33

Nagyon nagyon örülök hogy folytatod freddyD!!!!!
Csak így tovább!!!!Te vagy a király!!!!

eroskrisztian 2008.04.08. 15:05:16

Én is őrülök hogy folytatod:D

Mateusz 2008.04.08. 15:14:21

kicsit sok a szövegben az azt, de az a játék nekem is megvan és télleg nem rossz(annyira:P)

Chad-Gray 2008.04.08. 15:14:55

Emberek!!! Nemsajnaljatok egy kicsit FreddyD-t ?? Ingyen csinal sok ezer embernek videot es nagyon sokat dolgozik.Hamarosan elob utob vegezni fog.Kene neki csinalni egy kis penz gyujtest azer a szorakozaser amit nekunk csinalt.Legalab egy uj PC-re neki begyujteni vagy barmire de megerdemli.Biztos jol fog neki esni.Ha aprokban is adunk neki valamit de sok kicsi sokra megy.Ezt meg kene szervezni emberek ha szeretitek ot es becsulitek. FreddyD- Erre te is hozzaszolhatnal valamit.

freddyD 2008.04.08. 15:16:12

@Crash
Köszi a képet, ötletes.
Azonban ezek az "isten vagy" jelzők "kicsit" túlzóka, valamint teljes mértékben nem is vagyok vallásos ;)

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 15:21:11

Éljen!!!!! Holnap Új AVGN videó!! :D Offolás helyett it a chat: www.rastata.blog.hu

Cptmisi 2008.04.08. 15:22:42

www.videoplayer.hu/videos/play/153957
ezt nézd meg és teljesen igaz...szerintem aki akár csak egyszer látta a videódat, azt akarja, hogy folytasd, az ilyen nyomik meg, akik nem értik,hogy végül is nekünk teszel szívességet azok szerintem mazoisták

Vulpes 2008.04.08. 15:29:57

Köszönjük FreddyD,te olyan vagy nekünk,mint egy nemzeti hős :)

TiElite 2008.04.08. 15:35:01

Szerintem ez egész jó játék, nem értem miért küldték el Freddynek... Aki nem játszott a Commandossal az nem is nagyon értékelheti. Attól, hogy valami nehéz, attól még nem jelenti azt, hogy rossz is. Max idegesítő:) Annyira hogy kidobnád a géped az ablakonxD

Lord Pyro 2008.04.08. 15:35:02

d_shadow
Nekem 4 magos de nem anyám vette:P

djtt2 2008.04.08. 15:36:03

nekem is van 1,2 játék ami akad .... pl amnesia (kb 5 mb s játék!) de olyan hogy ut 3,cs:s nem ...

VidraMD 2008.04.08. 15:38:06

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EGY FONTOSNAK TÜNŐ JAVASLAT:

Olvasátok el a javaslatomat blogozók és Freddy...
Kimondhatatlanul örülök, hogy a kedvenc blogom folytatódik, de tényleg és nagyon várom az összes többi emberrel együtt a következő videót. Na de most nem az a fő ok, amiért írok, remélem Freddy is olvas. Azt javaslom, hogy törölje le annak a hackernek az összes bejegyezését, és a vele kapcsolat összes kommentet (pl. Freddy Youtube profiljára is írtam ezen a néven, azt is) Elmondom miért: Mert az primítiv, mások örömét elrontó **** most röhög a markába. Mi nem állhatunk vérbosszút, de bosszút állhatunk, ezzel, hogy eltöröljük, ugyanis akkor elfelejtődik (mégha utána valamennyire meg is érződik, befolyással lesz a klubra) NEM és ez nagyon fontos, ismétlem NEM SZEREZHETJÜK MEG NEKI AZT AZ ÖRÖMÖT, HOGY LÁSSA A "MUNKÁJA" GYÜMÖLCSÉT. Én azt mondom, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül, hogy szüntesük meg a blogon az emlékét, ne maradjon tőle semmi, a youtube-os videókból is ki kénne szedni a kommenteket, tudom ez fáradtságos munka, de hiddjetek nekem: Ha ezentúl tabu téma lesz a blogon az egész hackerkedés teljesen fölösleges volt, és ez a mi kis vagy nagy bosszúnk.

Köszönöm

Üdvözlettel: LordVidra

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.08. 15:42:17

Köszönjük Freddy!! Gyertek a chatre sokan! ;)

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.08. 15:44:35

@djtt2
Az amnézia az egy kitünő játék! RPG Maker powaa! :D

LASZ · laszomorte.blog.hu 2008.04.08. 15:48:37

Na ezt akartam hallani... Nem hagytál cserben minket FreddyD! Remélem még sok jó videót tudsz nekünk mutatni! Ja, és HAJRÁ ROSSZ PC JÁTÉKOK SOROZAT JEEEEEEEE :D

LASZ · laszomorte.blog.hu 2008.04.08. 15:49:27

Nagy kő esett le a szívemről...

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.08. 15:55:41

Freddy, ha tudsz, néha gyere fel a chatre! Téged akarnak! XD

comet 2008.04.08. 16:00:05

Köszönjük FreddyD!

Dachande 2008.04.08. 16:09:02

Köszönjük Freddy. Már csak azért is mert 1 év munkája nem veszhetett volna csak úgy el egy ilyen balhé miatt. Ami nem öl meg, az megerősít :) Nem mondom hogy csak így tovább, hanem problémamentes 1 évfordulót kívánok és még sokat :D

kiddny 2008.04.08. 16:20:08

FreddyD, hálásak vagyunk neked amiért folytatod!

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.04.08. 16:27:24

freddyD
Hallottam betörtek a blogra csak tegnap tudtam meg mert Nem voltam gépközelben
és szerintem ha valaha Kiderül hogy ki volt
akkor én szivenm szerint Agyonverném
de ez a szivem de nem az eszem
az meg azt mondja nekem hogy ezért a tettéért ha nem ezen a világon akkor a másikban megbünhödik majd.De ez egy kérdés Hogy meri még magát rajongodnak nevezni?????
mert az amit tett nem rajongohoz méltó.
És hol a becsület
Az hogy tiszteljük azt aki anyi mosolyt huzott mindenki arcára
És még ö nevezi megát nagy rajongonak
és még az hogy a haverja kérte meg még rosszabbá teszi amugyis vérért kiálto bünét
Egy jó és becsületes ember ellenmint te
aki már merem mondani sok rengeteg örömet szereztél nekünk
Örülök hogy folytatod nemes munkádat
meg annak hogy nem veszett el az emberekbe vetett hited
Köszönö

zoleee 2008.04.08. 16:27:31

ocsém, mennyi koszonet! Sebaj, itt van mégegy: koszi h folytatod!

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.04.08. 16:32:45

Kihagytam allurol fölfelé a 4 sorban azt hogy freddyD
Hibát javitom bocsi

Pöle 2008.04.08. 16:34:34

Én emlékszem erre a játékra. Nem tudtam végigvinni, csak addig a pályáig jutottam, hogy a fekát kell kiszabadítani. De az a pálya már tényleg olyan nehéz volt, meg annyi sok hülyeség volt benne (Pl.: két látómező közt kellett elfutni, ahol csak 1 embernyi hely volt).De voltak benne igazán élvezhető részek is, például az elmegyógyintézetes és a havas pálya.

djtt2 2008.04.08. 16:38:09

@ZoMBie : nekem modnod 3x végigvittem 1. gyorsan 2. jol 3. tökéletesen :D fönix is megvan MIDNEN :D:D

djtt2 2008.04.08. 16:40:19

@ZoMBie télelg az az rpg maker müxik (vagy az az ugye amivel lehet rpg t csin) ha igen eltod magyarázni hogy vagy valami ?:D (msn ed ha van e mailbe)

FollowWings 2008.04.08. 16:43:55

@djtt2: ha időd van rá akkor hajrá.. RPG Makerben ha jót akarsz csinálni akkor mindent neked kell megrajzolni és csak utána tudod a szkripteket ráhuzni hogy necsak razok legyenek, az összehangolás része sem egyszerű, de ha az alap dolgokat használod hát akkor sajnos smmit nem fog érni :(

djtt2 2008.04.08. 16:46:53

és ha 5 éves korom óta w3 editorozok ?:D az jelent vmit ? fottmen frenzy 30 perc alatt csinálok :P

Fallen 2008.04.08. 16:50:15

A 2003/9-es Guru 61%-ot adott rá. Elemzést a 48. oldalom találhatjátok - akit érdekel.

V.Benito 2008.04.08. 17:10:52

freddyD a rossz kameranézetről jutott eszembe...
Ismered a Lego Star Wars 1-2 nevezetű játékot?
néhol borzasztó (nem kifejezés) a nézet, de annyira elvezzük a játékmenetet (mármint SW rajongók)

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.08. 17:11:04

Interjú FreddyD-vel itt! ---> rastata.blog.hu

Xelos9 2008.04.08. 17:36:39

irtad hogy 1 helyre cipelted az öröket én azt Robin Hood :Legend of Sherwood ba csináltam xD Little Jhon al szépen 1 helyre az öszeset azt ah felkelt fordultam 1 et a botal ás K.O mindenkinek de várnak a teruletisztitására is kiváló volt :D csak aztán megkötözni és becipelni az öszeset 1 ajtó mögé( ami elég vices helyen van mert an mész be az egyik pályán és ha berakod mágé öket akkor is alig látszanak még a termetes kapitány se nagyon :D)

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.04.08. 17:41:59

FreddyD:''Jön egy őr, kiütöm. Azt nem tudok vele mit tenni. El tudom cipelni, azt kész. De felesleges, mert magához fog térni''

Ez azért van (ha jól emlékszem) mert az 5 karakter közül csak az a benga állat tud megölni embereket az ütésével akivel a legelső pályán játszol:)

Bárány 2008.04.08. 17:44:38

király h folytatod köszi...
a játék... hááát...
amugy nemkéne neked egy jobb gép freddyD?:D

günter-92 2008.04.08. 17:53:33

@ freddyD

1. örülük h folytatod :-D
2. az új vidi a Winthrop's Mansion lesz v titkos? :D

Rob Love · http://roblovedesign.blogspot.com/ 2008.04.08. 17:55:57

FreddyD továbbra is te vagy a király. Megvettem ma egyébként egy city interactiv-os "játékot". A neve Battlestrike-Az ostrom. 12 pálya. Csak egér kell hozzá. 1óra alatt végigvittem. Mindez 995Ft!!!

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.08. 17:57:09

@bárány
Sztem elég jó gépe van freddynek, mivel ahogy a videókból is kiderült, a frapssel együtt is jól futnak a játékok! :D

Freath 2008.04.08. 18:07:07

Lehet hogy a "kedves tulaj" nem nagyon szeretné visszakapni a panzer elite-et :D

Crash 2008.04.08. 18:20:53

mellesleg nem én erőltettem ezt a nevet, csak eszembe jutott amikor néztem a kommenteket, és jó ötletnek találtam. :)
Chaser.david: köszi, igazából csak 5 perc volt az egész.

foxhun 2008.04.08. 18:39:28

LoL,rendes a kölyök :)

nezolaca · http://feketenap.wordpress.com 2008.04.08. 18:43:16

Éljen! :)

Egyébként a M&M 6 még nem is olyan rossz, de a 9...

BTeAE 2008.04.08. 18:51:16

Éljen, örülök, h megy tovább a blog és folytatod.
A játék nem tűnik nekem annyira rossznak, lehet, egyszer kipróbálom.

M1si 2008.04.08. 18:53:59

Az egész osztályom szereti a videóid de a legjobb a kommentár és a hozzávágó képek és zenék nagyon királyak csak így tovább és ne hagyd abba

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.04.08. 19:07:02

Mért irjátok azt hogy ''teszt, tesztelek, (csak teszt)'' ???

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 19:12:31

Yeah tudok kommentelni!!!!! ollé! Aki nme szeretene offolni, annak itt van a chat: www.rastata.blog.hu a rosszpcjatekok hivatalos chat-je!

DEJVID 2008.04.08. 19:20:58

ezek szerint folytatod. nagyon örülök neki. és köszönöm hogy tovább szórakoztattsz minket a videókkal. sok sikert a továbbiakban is.

Marczell 2008.04.08. 19:32:49

Nem tudom észrevettétek-e de mintha a második képen egy kis kehe lenne az asztalnál ülő csávó fejével. Bár lehet, hogy most a ping-pong ütő sztájl a menő :D

Zoknee 2008.04.08. 19:35:07

Freddyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!
Imádlak!!!!
Köszönöm, hogy nem adtad fel!!!

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 19:55:27

@Zoknee
Nyalista xD De igazad van.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.04.08. 20:02:30

Te beszélsz nyalizásról Rastata?:D Te egy BLOGOT csináltál a Rossz PC játékok sorozatról:D

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2008.04.08. 20:07:05

@Valentino

Igaz... *Rastata Feje Vörös...* :D

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 20:08:55

@Valentino
Amit te remélem minden nap látogatsz

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 20:09:40

@Na
Na! Remélem te is látodatod! Mellesleg nme értem, hogy mi az, hogy vörös?

Hellknight 2008.04.08. 20:32:38

A Rebels az egyabszolút korrekt játék. Nem egy Commandos de a szintet erősen megközelíti és leköti az embert. Utolsó pályán akadtam meg egyszerűen nem tudtam mit csinálni, de nagyon élveztem. MESSZE NEM VALÓ A BLOGRA :-)

Zokneenho 2008.04.08. 20:39:39

hejj Zoknee:D Lopod a nevem?:D
Visszafele olvastam a kommenteket és Rastata kommentjét olvastam "@Zoknee
Nyalista xD De igazad van. " és nem tuttam h írtam kommentet:D

T0m0s3n 2008.04.08. 20:53:33

Elló és egyébként jó estét. Örülök hogy folytatod FreddyD :) azért nem lett volna túl kellemes ha bizonyos "problémák" miatt abbahagyod. A játék pedig nem olyan rossz, abszolute nem illik a rossz pc játékok közé.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 21:12:23

@G-Zokneeho
Teljesen igazad van. :D (mindenben)

Tudom melyik játék a kövi!!! (vagyis sejtem) www.rastata.blog.hu

Lyon_ 2008.04.08. 21:13:42

Üdv "újra" köztünk Freddy :) Csak folytasd tovább, a nép kíváncsian várja a további szellemi termékeket. :)

Vérző busz foreva :D

kluccs 2008.04.08. 21:14:26

Tyúúúú, az RMP Tuningot haverom megvette!!:D, hallod FreddyD, azt muszály betenned:D, abba nagyon bizar jelenetek is vannak:D:D, de mondjuk az igaz hogy végülis nem egy Mesterlövész, de nekem nagyon nemjön be, és szerintem simán betehetnéd :D

W4RC3 2008.04.08. 21:24:04

@freddy
örülök, hogy folytatod, őszintén
ma a suliban csak azon törtem a felyem mit mondasz és mikor, főleg a tegnapi zárolás után
én nem mondom hogy Isten vagy (mert mivel római katolikus vagyok, egy istenem van), de mindenféleképpen Istenhez hasonló, ömm, nem jut eszembe most mi az, kiakadt az észkerék
de figyelemre méltó amit eddig ilyen hidegvérrel végigvittél
GRAT! csak így tovább

Zokneenho 2008.04.08. 21:29:03

@ W4RC33:
Hidegvérrel?:D

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2008.04.08. 21:34:07

Igen, hidegvérrel. egyzser se írta ki, hogy sz*pja le a f*sz*t. rastata.blog.hu hivatalos chat

kluccs 2008.04.08. 21:36:03

Ja, éshogyha télleg akarsz egy nagyon rossz játékot: www.evm.hu/evm2/termek.php?id=184&PHPSESSID=31748b2bd1cdd8d9708dc79024a4c233
Még jo rég, letöltöttem innen a demoját, mert az egyik kedvenc filmem!!, és jajj legyen annak aki aztmondja h a Starship Troopers az rosszfilm:D:D De az a lényeg h ez a játék ritka fos!, Legalábbis a demojábol ezt vettem le, kitugya, lehet hogy van pár jo pálya, de nekem nagyon nemtetszet amit láttam a demobol, ugyhogy nemáldoztam rá 2000Ft-ot. De szerintem kizárt, mert ezis egy tipik olyan játék, amire sok idöt szántak, nagyon szép grafika, de olyan unalmas, és hülyeség!! Kérem! a Starship Troopers-ben sosem volt olyan hogy egy plazmabogarat egyedül nyirj ki, nem egy osztaggal mész, megkapod a missiot hogy menny el ide, és a társaid a bázison maradnak... De még igyis ezis 10000000szer jobb mint amiket te a videokba szoktál rakni, csak nekem a film után olyan lehangoló volt!!! és az a legszomorúbb benne, hogy télleg az egész játék szimpatikus, csak azok a kis hibák...(pl. olyan bogarak amik nemtudom hogy mifán teremnek, de egyáltalán nemvolt olyan a filmbe(VAKíTÓFÉNYT LÖVŐ), csak egy fegyver olyan amivel egyáltalán meglehet ölni őket, egyedül mész, már mondtam, és még sorolhatnám), annyi a lényeg h a demot szerintem tölsd le!
Hehe, elkezdek írni és a végén veszem észre hogy majdnem egy regényt írok:D:D

m3cc · http://braso.extra.hu 2008.04.08. 21:40:04

Sajnos várható volt, hogy valamikor beüt a ménkű, ha valami egyszer beindul, akkor azt jó magyarosan muszáj valakinek megfúrnia.
Visszatérve a játékokra, nem ajánlották még a Bus-Simulator 2008-at? Szerintem valami borzalom, pedig tavalyi játék, grafikája elég csapnivaló, ahhoz képest derekasan szaggat, irányítás hasonló csak nem szaggat, satöbbi... aki játszott vele szerintem egyetért. És drágább, mint a Mesterlövész! :-)

2008.04.08. 21:40:27

Én is nagyon örülök, hogy nem szűnik meg a blog. Kár is lett volna egyetlen hacker miatt.

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.08. 21:49:45

FREDDYD! Gyere fel a chatre! Ezek téged akarnak! XD

m3cc · http://braso.extra.hu 2008.04.08. 21:49:48

@kluccs

Igazság szerint nem lenne semmi baj(om) a játékkal, ha nem lenne olyan rohadt nehéz! még mediumon is. Mondjuk a grafikához képest kicsit gépigényes szerintem, de ez OK. Az első pár pályát végigvittem, ott voltak segítségek, konkrétan nem jönnek veled, hanem pl. az első pályán eljutsz egy pontra és ilyen rush-szerűség van ahol mindenki lő mindenre, valamelyik pályán egy bázist kell megvédeni, szóval végülis vannak segítők, de az tényleg hiány, hogy társak nincsenek. Ami elég idegesítő, hogy legtöbbször egyszerre jön vagy hatezer bogár, már rögtön az első pálya végén amikor meg kell védeni a hülye mérnököt, figyelj rá is de maradj életben. Meg néha a hátad mögül teremnek elő. Amikor egy résznél már 10.szerre töltöttem újra és meghaltam, akkor mondtam hogy 'viszlát'. A rajongók azért eljátszhatnak vele egy darabig, de inkább a Portal :-).
Egyszóval igazad van, tényleg nem egy remekmű, de azért sokkal jobb a Dark Vampiresnél és társainál. ;-)

Tamashi 2008.04.08. 21:54:38

a might and magic-et ne fikázzátok az igenis jó játék:) grafika nem az erőssége de a játékélmény tuti..

Ronin14 2008.04.08. 21:58:12

Most csak azért reggeltem fel blog.hu-ra,hogy kifejezzem mennyire megkönnyebbültem ,hogy FredyD fojtatja.Ezért most :))))) meg :DDDDDD és XD XD XD vgyok(egyébként már hosszú ideje rendszeresen látogatom a blogot csak eddig még nem regisztráltam)(na ez jó hosszú első komment lett :))

kluccs 2008.04.08. 22:17:36

@m3cc

Azt kihagytad hogy mijen idegesítőek a ,,VAKITÓBOGARAK'' :D:D, nameg aztis hogy a gépfegyver=0, nem sebez...:P

kluccs 2008.04.08. 22:19:02

És te megvetted???
Addmá kölcsön:D:D, én a filmjének fanja vaok:D, egyszer azé kivinném:P:D

kluccs 2008.04.08. 22:22:16

És a hatezer bogárral nincs gond, a filmbenis ugyvan:P, ami benne filmhü az jois hogy ugyvan:P

Norbinho11 2008.04.08. 22:23:05

kiváncsi vok mien lesz a holnapi Nerd video!:)

Dreadpap 2008.04.08. 23:05:24

:))))) :)
áá örülök, hogy folytatod =D
Nem is tudtam hogy a magyarok ilyen játékot is csináltak.

bbalint85 2008.04.08. 23:25:34

"Igen...Folytatom"

örülök...

m3cc · http://braso.extra.hu 2008.04.08. 23:37:55

@kluccs

Dehogy vettem, csak kipróbáltam ;-). Ja, az alapfegyver tényleg sz..t se ér, az 'alapbogarat' még csak-csak kiirtja, de a maradék... Vakítóbogárig nem jutottam el :-D.
Na jó, tudom filmben is egész bogárkondák jönnek, de azért ez mégiscsak túlzás hogy egyedül vagyok a hatezer ellen. Ahogy mondtad, a társak hiánya...

Andras78 2008.04.09. 07:41:44

Skacok és lányok, szerintem jobb lenne ha végre pontot tennénk az ügy végére és nem hivatkoznánk commentekkel a múltra. Lépjünk már végre tovább, mindenki örül, akkor oké és kész. nem tudnánk a RosszPCJátékok szellemében tovább élni? Több szót és megegyzést szerintem már nem ér az egész. Én azért látogatom az oldalt, mert klasszul felvídít, de nem azokat a commenteket szeretném olvanis, hogy: "jaj de F gyerek volt az" meg ilyenek. Ez engem abszolút eltántorít az oldaltól. Bocs freddyD nem ellene szól, de engem a munkád érdekel és ahogyan tálalod a játékokat. És nem a "minden más", ami most már egyre jobban zavar. Ez a comment nem a játékhoz fűződött, elnézést, de le kellett valahol írnom. Köszönöm.

Hódító Homár 2008.04.09. 15:08:37

De most mé' kell isteníteni?

KomorniG 2008.04.09. 16:37:17

Szaporítanám a "köszönöm kommentek" számát 1el. Örülök, hogy folytatod.
Andras78: Igazad van, de ha csak freddyD munkájára vagy kiváncsi a kommenteket nem feltétlenül kell végig olvasnod.

Crash 2008.04.09. 16:44:22

Tamashi:
Én tudom, hogy nem mindegyik Might and Magic rossz, nem is mondtam ilyet, ott van pl a Crauders of Might And Magic, az például eszméletlen jó, de a sima Might And Magic VI szerintem nagyon fura. ha akarod felsorolom egy listán. de persze ízlések kérdése, de ez... nem az enyém ;)

Crash 2008.04.09. 16:59:27

Utoljára leírom, én csak egy viccnek szántam a képet, nem gondoltam komolyan, hogy beleszólok a hitbe, csak eszembe jutott hogy ezt az egyet kihagyták az istenek közül. szoval ha valakinek gondja van vele, attól elnézést kérek. (tényleg)

beninho07 2008.04.09. 19:01:08

Am akit érdekel egy kicsit is a történelem , nézze meg ezt az oldalt:
www.amitortenelem.blog.hu

Navajonki 2008.04.09. 19:34:59

Csak nekem tűnt fel h a bejegyzés címe "Amik nem kerültek be" de csak 1 játékról van szó a cikkben?

Zerasad 2008.04.09. 20:03:14

Beraknál egy képet arról a kocka formációró?:D nagyon érdekel:D

Frank a Tank 2008.04.09. 21:33:51

@FreddyD

Hát, nagyon sajnálom, hogy ilyeneken kell keresztül menned... Napi, de minimum Heti látogatója vagyok az oldalnak, és figyelem mikkel vádolgatnak, cseszegetnek. Örülök, hogy folytatod!

kigyolany 2008.04.09. 22:17:50

egyszerűen zseniális:D Olyan mint a drog, kell a napi adag, mert kikészülök, és még hülyébb leszek:D:D Ez a blog, és videok öröktzöldek lesznek, én tudom:D (vagy már azok?)

Nandris942 2008.04.09. 22:58:31

ezaZ! van értelme az életnek! ^^ (am aki akar 1 jó gamet vegye meg a oréndzs boxt és a cs+hl2dm-et meg a gmodot, az aztán a tuti! xD)

Insomnia 2008.04.09. 23:45:31

Mélységesen mély: respect, hogy folytatod.

Andras78 2008.04.10. 07:03:47

KomorniG: igazad van, akkor leszűrök majd freddyD kommentjeire :) csak elég értelmetlen lesz egy-kettő közülük :D

KomorniG 2008.04.10. 17:12:31

Akkor még gondolkozom, hogy erre mit lehet válaszolni ami elég ütős. :D

Availbe 2008.04.20. 23:01:29

szeritnem
a sok nagy pálya nem baj volt régena diablo 2 cimü játék ami egyszerüen fantasztikus volt még ha ma felmenné ka netes verzira ma is lennének ott párezren abban is csak 4 pálya volt de hihetetlenul nagy pályák a végén 1 boss kiegészitojében volt egy 5. pálya is;);) imádnám ha csinálnának még jo osk oan játékot(L)

BJ-fender 2009.02.05. 20:58:46

Szia Freddy én tudok ajánlani neked egy két igazán szar játékot Pl:Parg vagy a Tony Hawk Amerikan Wasteland.A prag az egy igazi szar.A Tony hawk-al pedig nem is lenne baj a nem a numpad gombjaival kéne irányítani.Meg még van egy pár King Of The Ruad,Road To Fame.Majd szerintem keres rájuk a neten.És ha valamelyiket ötletesen ígérkező szarnak találod akkor én elküldöm neked őket. Az e-mail címem reaver96@freemail.hu és add meg a házszámodatt és én oda küldöm akár örökbe mert ezek anyira szarok(kivéve a Tony Hawk-ot)És egyébként jó volt a Lula 3D várom a folytatást.:D

BJ-fender 2009.02.05. 21:01:25

@freddyD: Szia Freddy én tudok ajánlani neked egy két igazán szar játékot Pl:Parg vagy a Tony Hawk Amerikan Wasteland.A prag az egy igazi szar.A Tony hawk-al pedig nem is lenne baj a nem a numpad gombjaival kéne irányítani.Meg még van egy pár King Of The Ruad,Road To Fame.Majd szerintem keres rájuk a neten.És ha valamelyiket ötletesen ígérkező szarnak találod akkor én elküldöm neked őket. Az e-mail címem reaver96@freemail.hu és add meg a házszámodatt és én oda küldöm akár örökbe mert ezek anyira szarok(kivéve a Tony Hawk-ot)És egyébként jó volt a Lula 3D várom a folytatást.:D
süti beállítások módosítása