Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Ami nem került be : Spiderman 2

2008.04.12. 21:24 :: freddyD

Itt talán nem lesz olyan egybehangó az egyetértés, mint a Rebelsnél. Gondolom ezt azért, mert ezt a játékot jó sokan ajánlották nekem. Spiderman első részéhez is volt már szerencsém, ugyanis a film dvd-jén rajta van a játék demója is. Hát bizony az is elég volt, kezelhetetlen borzalom.
freddyD: spiderman4
Nagy Pókember rajongó vagyok, messze ő a legtutibb szuperhős, megvannak a dvd-k is, sőt még eredeti képregények is, jó pár a 70-es évekből vannak (eszméletlen milyen reklámok voltak!). Ettől függetlenül én is tanusíthatom, hogy a Spiderman játékok kifejezetten rosszak. Bár messze nem próbáltam annyit, mint a Nerd.

Na szóval reméltem változtattak valamit az irányításon, mert az játszhatatlan volt. És bizony szerencsére változtattak is. Nézzük a játék jó tulajdonságait:

+ Irányítás: Nekem kifejezetten bejött az a megoldás, amit a hálóvetésre találtak ki. Nevezetesen azt, hogy a levegőben vannak kis platformok, amelyre ha rálőssz, akkor akár Tarzan száguldhatsz a levegőben platformról platformra szállva.
freddyD: spiderman2
Ehhez egyszerűen mindig meg kell célozni a következő platformot, azt mehetsz is tovább. Ami különösen tetszett, hogy nem egy finnyás játék. Nem muszáj 100%-os pontossággal eltalálni. Ennek az egésznek mondjuk annyi a hátránya, hogy csak meghatározott útvonalat használhatsz, de ez teljesen mindegy, mert ezek általában mindig a missziókhoz vezetnek.

+Grafika: Teljesen korrekt. Az elvárható szintet maximálisan teljesítette. A bejátszásokban is próbáltak a filmhez igazodni, maga a játék mondjuk már nem mindig tartotta magát a "forgatókönyvhöz".
freddyD: spiderman1 + Változatosság: A játék azért igyekezett változatos játékmenetet biztosítani. Igaz, ez az elején lényegesen jobban sikerült, mint a vége felé. Pl a Bossokat mindig másképp kellett legyőzni, ehhez még volt olyan jó fej is, hogy le is írta, hogy mit kell csinálni.

+ Bunyó: Hálóddal megfékezheted a támadókat (nem az összeset) és egy idő után combot is kapsz, amivel extra gyorsan végezni tudsz velük. Sokkal jobb, mint az első résznél.

Rossz dolgok:

Abszurditás: Sok a teljesen idegesítő és abszurd megoldás. Tiszta idegesítő, mikor Spidermanussal egy nagy bankrablásnál próbálunk rendet teremteni, ezek után szuperhősünk nem tud ajtót nyitni... De feléje repülő autókat a hálójával el tud lökni... szóval ezért be kellett menni egy olyan terembe, ahol nyitva volt az a drágalátos ajtó, azt a plafon alatti résnél kellett átugrani a többi szobába...Őrület.

freddyD: spiderman3Hányinger: Szó szerint kétszer is rosszul lettem, miután játszottam vagy 2 órát a játékkal.
Ez leginkább talán amiatt volt, ha nekiugrasz egy házfalnak(akár jó távolról udahúzod magad a hálóval), akkor a kamera azonnal ráközelít karakterünkre és ha oldalra mész, akkor megint 90 fokot fordul a kamera. Ez egy gyors játékmenetnél elég gyakran előfordul és tényleg hányingert kaptam tőle. Pedig ilyentől nem szoktam kiakadni. Itt látni baloldalt, mire gondolok. Engem nagyon irritált. Nem tudom, más is volt-e már így, miután játszott a játékkal?

Élettartam: Elég gyorsan végig lehet vinni és nem az a fajta játék, amit újra felraknék pár év múlva.

Adaptáció: Bár az alaptörténet a második filmhez próbál igazodni de elég sok olyan gonosz szerepel, amelyek még a 3. Pókemberben sem kaptak szerepet. Például Rhino vagy Mysterio. Mysterionál aztán volt egy nagyon bizarr pálya, ahol New York felett, egy lebegő város volt(?), és ott kellett nekem valami 3 generátort, vagy mittudoménmit tönkretenni. Az a pálya nagyon nem kellett volna...

Szóval összefoglalva, tényleg nem egy nagy durranás a játék, az elején kifejezetten élvezetes, aztán már csak a végét várjuk, de összességében azt mondom, hogy még épp megúszta, hogy bemutassam.

107 komment

Címkék: spiderman

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr19422973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.12. 21:40:26

Ez egy nagyon szar játék!!! sztem kellett volna belőle videó...

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.04.12. 21:40:26

mysterionak vannak kockái amik illúziókat hoznak létre.. most 1 nagyobbal találtad szembe magadat :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.04.12. 21:42:27

bár a legillúziórombolóbb az h van 1 azaz 1 ház minek a tetejére nem lehet felmenni mert nem enged a pályabox teteje :(

LilMelon 2008.04.12. 21:43:23

Nekem egyik haveromnak volt meg mindkettő, én inkább a másodikat kedveltem, a tűrhetőbb irányítás miatt, viszont az, hogy komolyan, voltam nála max. 3 órát és teljesen végigvittük a friss játékot az maga volt a katasztrófa...

Angel38 2008.04.12. 21:43:45

hááát én feltettem 1 éve,de a 3. pája után befagyott fojton...:Sujra tettem töbször is de semi változás..szówal én is azt ajánlom, hogy ebből legyen videó...:)

Pacsuta 2008.04.12. 21:44:05

nekem megvan ez a játék, és szerintem egész jó játék, (bár nem annyira jó mint a 3-as) lehet csak hozzászoktam már a sok kameraváltáshoz de én nem vettem észre a kameraváltásokat, szerintem kifejezetten a jobb játékok közé tartozik, legalábbis nekem tetszett

Dome88 2008.04.12. 21:44:09

Én nekem teccett a játék, bár így se tudtam végigvinni :$:$
2x is fölraktam pedig:D
sztem jó

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.04.12. 21:45:17

@Dome
hol akadtááál el? :D
én 5x is végigtoltam de sohasem volt meg az összes pók :(

Pacsuta 2008.04.12. 21:47:08

lehet ez most nem tartozik ide: de észrevettem, hogy a borító képén "3+" van, de nekem meg "7+" van, és sajnálom a két kommentet

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.12. 21:48:50

Sztem az 1. rész az elég jó volt, többször kijátszottam,
A 2. az borzalom.
A 3. szaggat a gépemnem mint állat! :D

pjoco 2008.04.12. 21:50:13

Meglátszik hogy pulyáknak készült a game és nem a felső korosztály részére! azért ilyen könnnyű.

eroskrisztian 2008.04.12. 22:01:28

Szasztok!

Ha van játékom hova lehet "adományozni"?
msn & e-mail : eroskrisz@hotmail.com
Én is csinálok majd videókat (ha gondolod fel is teheted a blogra)!

www.videoplayer.hu/members/profile/nekidreus

vagy ide lessz feltéve (még nincs)

youtube.com/my_videos

Kecsó 2008.04.12. 22:02:18

én nekem meg van 1 meg a 2 ps 1 en :P
sztem arra jól megcsinálták :)
de pc-n borzalom :S

Aku 2008.04.12. 22:04:00

Nemtom ki hogy van vele, de nekem az első naygon teccett, töbször is végigvittem, és én tökéletesen tudtam irányítani. volt eg pár olyan küldi ami télleg elég idegesítő volt, de sztem a Spiderman 1. játék nagyon jóra sikerült. És sztem a 2 ben pont ez a szar, hogy ilyen kis f@szom platofrmokra tucc csk hálót lőni. van ebben vami logika? lebegnek a levegőben ókháló alakú izék aztán lőjjél bele. hát ez nem spiderman sztem

Gartuzan11 2008.04.12. 22:06:10

Ehhez a játékjoz nekem is volt már szerencsém, pár óra alatt végigtoltam, utána már dögunalom :S

vazar · http://yeshno.blog.hu 2008.04.12. 22:14:57

eroskrisztian:

vagy ide lessz feltéve (még nincs)

youtube.com/my_videos

ez ütött :D

red (törölt) 2008.04.12. 22:23:20

Nekem megvolt a játék, és kifejezetten tetszett. Lehet újra fel is rakom... Azt a részt utáltam, mikor a város darabokba volt, é ilyen kis föld csimbókokon kellet ugrálni. Az kész káosz volt.

STAD 2008.04.12. 22:26:16

Pff. Ha a Doom 3 ilyen lenne akkor feljelenteném a készítőket embersérelmezésért!
Nekem nem tetszik a játék. Nagyon gyerekes de még a gyerekeknek se tetszik. Én szerettem pókembert de ez a játék segített megutálni (Köszönöm a játéknak mer már hülyeség)

KDavid 2008.04.12. 22:29:41

Szerintem jó játék nekem tetszik

Mateusz 2008.04.12. 22:30:04

Lehet, hogy ezzel egyedül vagyok, de nekem nagyon tetszett ez a játék:D 1 is jó volt szerintem bár az irányítás télleg nagyon el lett szúrva.Szerintem simán végig lehet tolni egyszer kétszer...bár utánna már télleg nagyon unalmas nameg én se raknám újra 1-2 év múlva, mint a filmeknél(már amelyiknél), egyszer megnézed jó másodszor már unalmas.

Mateusz 2008.04.12. 22:34:57

Azt még hozzá tenném, hogy télleg gyerekes és nagyon könnyű a játék.A harmadik résszel még nem volt szerencsém, de igazából nem is érdekel, igazábol annyira nem volt jó az 1 vagy a 2, hogy várjam a 3. részt.

kekszskate 2008.04.12. 22:54:13

én az 1 eet vittem végig PS-en ott jo volt gépen ugyanazt vittem végig csak az emus verziot ugy nemvoltjo na mind1...(Amikor kicsi voltam néztem pokembert valamelyik gyerek tv-n és arra a részre emlékszem h volt olyan felhös város és mysterio meg ilyenek xD)

Bárány 2008.04.12. 23:06:13

a lebegő várost a spiderman mesékben megtalálod... amugy igy h tom spiderman fan vagy volt homokember valaha spiderman valameik részében is??? már képregényre gondolok... a mesében én spec nememlékszem, de lehet hülye vok:P:D

VidraMD 2008.04.12. 23:21:06

@Freddy

Ha tényleg nagy spiderman fan vagy, akkor talán ismered ezt:
www.youtube.com/watch?v=NP_ZCSMuqlI
:D Nekem rohadtul tetszett. Halálra röhögtem magam rajta XD A Spiderman első filmjének paródiája. Csekkold meg :) Kirakhatod a Rofl-ra is.

Crash 2008.04.12. 23:26:21

A SPIDERMAN 3 JÁTÉK NAGYON JÓ, ha a régebbiek nem is, ott már a házba lövi a hálót, és olyan magasra fel tudsz menni, hogy az aútók kicsi pontok, és a graikája, iszonyat jó, Nvidia 7600gt-n akadozik!!! Szóval nagyon sokat fejlődött

Mekkmester 2008.04.13. 00:01:34

ps2esen a spiderman 2-ben már csakis a házakra lőtte ki a hálót és azon tarzanozott! Meg new yorkot be lehetett járni mint a GTA-ban. Voltak titkos packek amiket ha összegyüjtesz ajándékokat kapsz meg stb... Pc-n eléggé le lett butitva. A spiderman3 pedig egyszerüen király!

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.13. 00:04:43

Az Ultimate-Spiderman is nagyon jó lett! A grafikája ott van, csak sztem nagyon nehéz! :D

Tuxi 2008.04.13. 00:58:00

A Lebegő Város Véletlenül Nem egy Lebegő Hadiszálás ami S.H.I.E.L.D É ?( egy alakulat a képregénbe ). Igazából Nem tudom mert nem játszottam vele scak kérdezem :)

stickyfire 2008.04.13. 00:59:43

Szerintem az elsőben a kombós harc jóval jobban sikerült mint a másodikban a: space klikk, ezt kétszer és mindeni halott körülötted. Az Ultimate-Spiderman pedig tényleg nagyon nagy lett

bbalint85 2008.04.13. 01:05:58

teljesen korrekt játék, én pár évente végignyomom, eddig háromszor történt meg...
Ja és: a legtutibb szuperhős nyilván Batman, ezt mindenki tudja!

Navajonki 2008.04.13. 01:09:12

még pár éve kaptam kölcsön az első film adaptációját és emlékszem csodálkoztam h miylen hamar kivittem.. az élvezetes volt, pedig ott is voltak extra bossok!!! a 2. rész az nekem ott lejtőzött lefelé mikor a már említett lebegő városban voltam és ott kellett össze-vissaz menni aztse tom hová.. szar volt... hálisten nem dugták el az uninstall-t (pedig jobban jártak volna)
de nem mondanám h idevaló lenne...annyira nem szar

Geri11 2008.04.13. 01:11:36

Freddy:

1. Jetix nevű mesecsatornán ma is megy az úgynevezett "Új spiderman". Láttam kiskoromban elég sok szar rajzfilmet belőle. Aztán múltkor öcsém szólt, hogy jetixen van nem nézem-e meg, és eléggé jó volt, ha nagy fan vagy ajánlom figyelmedbe.

2. A lebegő város véletlenül nem Nick Fury S.H.I.E.L.D. (P.A.J.Z.S.) nevű hadibázisa?

3. Spiderman filemek, szerintem úgy ahogy vannak szarok, adaptációk gondolom még inkább. Képregény, meg említett rajzfilm viszi a pálmát.

4.

www.youtube.com/watch?v=x_vTXJtl3Mo

Ez a video nem tom milyen gameből van, mert megvan nekem is, de a címét nem tudom, és kurva jó. Ajánlom figyelmedbe mint JÓ játék

stickyfire 2008.04.13. 01:22:23

Batman a fekete gumiruhába bűjtatott manus aki egy szintén gumiruhás kölyökkel szaladgál az utcán... vak is látja valami nincsen rendben;

BiBorD. 2008.04.13. 02:11:24

szerintem az első rész kifejezetten jó volt.Sokkal több volt benne a lehetőség mint a második részben és az irányitást is meg lehetett szokni egy idő után.Nekem tetszett.A második résznek sokkal több a hibája,ettől fügetlenül annak idején kétszer is végigvittem.Lényeg az hogy az első az nem volt rrossz!

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.04.13. 02:16:16

@geri11
Ez a játék a videóval, nekem megvan! ez télleg nagyon jóóó!

BiBorD. 2008.04.13. 02:17:13

amugy a videó amit geri linkelt az első "nagyobb" pókember játékból való.Jó kis játék én azt mondom legalábbis korához képest mindenképp.A rajzfilm pedig télleg kiváló volt.Imádtam!akárhányszor is látam az epizódokat,nem untam meg. Nagyon jó kis rajzfilm volt(tudtommal már nem adják a jetixen...:(:D)

BiBorD. 2008.04.13. 02:27:45

a lebegő városrész pedig aszthiszem egy mysterio ártal generált úgymond illúzió.Eléggé megmagyarázhatatlan,de ezt már megszokhattuk az akváriumfejűtől.Úgyhogy ha tehetitek ne kérdezzétek hogyan csinálta meg mert én sem tom:D

BiBorD. 2008.04.13. 02:42:06

megmondom nekem mi volt pozitív és negatív játékban:
pozitív:jó kameranézet(nekem egyszer sem volt gondom vele)könnyü irányítás,nem (annyira)rossz grafika,jó kis bossfightok:)

negatív:roppant idétlen játékmenet és a film storyjából is csak az alap történet egy részét dolgozza fel amiben ugye dr.octopussal kell küzdenünk külömböző szituációkban de itt is szinte minden alkalomnál máshogy néz ki a helyszín ahol az ominózus harc lezajlott,-üres utcák:)ez engem nagyon zavart:Dugyérzem bele vihettek volna valami kis életet a játékba a külömböző npc-k,-max3 óra alatt végig lehet vinni ha valaki nagyon ráér,autómatikus mentés van csak...,-a játékba nincs bekalibrálva semmi extra dolog szinte(pl:bonus pályák ahogy mondjuk az első részben,ruhák,karakterek,stbstb)...

Plo Koon 2008.04.13. 08:21:32

én is azt a pályát utáltam amikor azokon a lebegö föld darabokon kellett ugrálni én azt meg sem tudtam csinálni és akkor untamrá és szettem le

Főnök:D 2008.04.13. 08:28:25

@freddyD
Szereted a pókembert?akkor megnézem ma is!!! XD

Kazuma92 2008.04.13. 08:39:58

Szerintem annyira nem rossz játék, csak néha gyerekesen idióta, meg rohadtul rövid.
A Spiderman 2 PS2-es verziója az isten!

Osi · http://indafoto.hu/osipic 2008.04.13. 08:40:01

Juj én nem rég töltöttem le a Spiderman 2 torrentjét netről xD Az elején tök poénos volt hogy ugra-bugrálhattam a városban meg minden a legutolsó szint ahova eljutottam az vmi bankrablásos vagy mi volt utána már elment a kedvem az egésztől és egy az egyben letöröltem :P

FeketeLovag 2008.04.13. 08:40:10

lebegő város? Véletlen nem a P.A.J.Z.S ra gondolsz?

berczib 2008.04.13. 09:19:04

szerintem a képregényfeldolgozás filmben (vagy éppen játékban) nagyon veszélyes műfaj, ugyanis a rendezők (vagy a vezető fejlesztők- ha van ilyen :D) könnyen beleesnek abba a hibába, hogy a filmet népszerűvé és ezzel nem feltétlenül jóvá tegyék. gondoljatok bele. miért is lett ez ilyen sikeres? mert a gyerek korosztálynak (is) készült. nem elég hiteles sok helyen, gyerekes és követi a jól (vagy éppen rosszul) bevált sablonokat. ez is egy tipikusan olyan film, amit csak a pénzért forgattak le. látszik rajta. a játék sem különb. mondjuk én is csak 2 óráig bírtam a II. részt aztán meguntam.
a filmes játékok nagyja kaki, pont ezen okokból. ezalól talán a Gyűrűk ura a kivétel, bár mondjuk azokat a gammákat is akkor nyomtam, miután meguntam a műfajt.

a mondandóm lényege. FreddyD, ilyen játékokból ne csinálj a jövőben videókat. az akimbo-s még elment, hiszen az gyakorlatilag nem kötődik semmihez, de az ilyen adaptációs marhaságokat mindenki el tudja képzelni, hogy mennyire rossz. PEACE!

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2008.04.13. 09:55:11

Én már egyszer bemutattam junioron a Pókember 1-et. Mindenki leszarozott,lealázott...de láthatjátok...Freddy szerint is "irányíthatatlan borzalom".

Mr.FENE 2008.04.13. 09:55:49

Na azért az, hogy a grafika tűrhető egy kicsit nagyon merész kijelentés.
pc.ign.com/dor/objects/664391/spider-man-2/images/spider-man-2-20040707034142093.html
Mellesleg akinek tetszett a spidy3, az mindenképp próbálja ki az ultimate-spidermant.
Ott már lehet Venommal is zúzni és isteni.

argo001 2008.04.13. 10:12:55

DarkPrince - most ne menjünk bele, hogy igazából miért szaroztak le.
Egyébként szerintem se nagy játék a 2. rész.

chaseֹr 2008.04.13. 10:31:14

FeketeLovag is elmondta már előttem, de a lebegő városról nekem is a Pajzs jutott az eszembe. Ez egy óriási, felhők felett lebegő űrhajószerű építmény. Elit katonai létesítmény, New York City felett lebeg, és a "húzós helyzetekben" beveteik a Pajzs osztagait is, pl. repülős hadosztályát. Nick Fury félszemű háborús veterán vezeti.

És még csak nem is vagyok nagy Pókember rajongó... minderre a rajzfilmből emlékszem :D

zazza 2008.04.13. 10:35:15

elég szarnak látszik :D

konus 2008.04.13. 10:41:34

gongolom freddy, csak azért uszta meg
a játék hogy bemutasd,mert nagy pokember
rajongó vagy.

Crash 2008.04.13. 10:55:46

ps2, éna zt nem ismerem, de azért figyeljétek meg, hogy melyik spiderman a jó, mert szerintem az 1. az jó, de a 2. az nem.
de most komolyan: az első 2 cd-s, a második meg 1, aztán a 3. meg dvd-s, ami nagyon jó lett, szerintem a hármat minden fannak ismernie kell!!

attttti 2008.04.13. 10:58:13

Hát freddyD szerintem ha láttad volna az xbox-os sm2-t már csak bosszúból is bemutattad volna XD
(HOgy lehet egy tök jó xboxos verzió mellé egy trehány izét kiadni pc-re?)

berczib 2008.04.13. 11:08:57

tényleg persze hogy nagy spidy fan vagy! mondtad is egy játéknál, hogy ezt még pókember sem tudná megcsinálni a pókösztöneivel! LOL!

freddyD 2008.04.13. 11:13:31

@konamester
Nincs igazán köze hozá. Simpson család része életemnek vagy 15-16 éve, mégis a legtöbb játék amit kiadtak borzalmas. Abszolút mélypont a Simpsons Wrestling a Playstationre. Óriási nagy szar

Saint 2008.04.13. 11:24:52

Nana azért ott van a Simpson: Hit and Run az egy klasszikus :) Nekem marveléktől Punisher tetszik a legjobban nagyon jól kidolgozott karakter az is. A pókember játékokat meg tényleg egy hajszál (vagy pókszál?) választja el attól, hogy borzalmasan rossz legyen, mindig egy fokkal az élvezhetetlen fölé készítik :)

Lapocka · http://www.youtube.com/watch?v=gZyVBzhPJdE 2008.04.13. 11:37:46

"Platformról platformra..." Fakk, hogy lehet ilyen beszédhibás? Nekem csak tizedszerre sikerült ezt kimondanom! :D

freddyD 2008.04.13. 11:46:47

@Saint
Hit and Run tényleg még a legjobb (az új Simpsons Game-el sajnos még nem volt szerencsém), igaz, ha az nem Simpsonos lenne, hanem valami más, annyira nem fogna meg a játék. Azért ott is nem kevés a kifejezetten idegesítő pálya és hülye hiba

role 2008.04.13. 12:16:48

nekem bejön ez a game

Tomekk the Great · http://www.rsrpghun.proboards81.com 2008.04.13. 12:37:56

Film -> Jatek = Szar.
Ez altalaban igaz is, de ez a jatek elegge elvezetes az elso fel oraban, utana mar...

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.04.13. 12:42:25

Végigvittem 1x...nemrossz de néhány pája nagyon uncsi volt.
Sokszor órákig keringtem aaz épületben, mert nem találtam a ki/bejáratot.

<Lord> 2008.04.13. 12:50:19

Ezzel annó elég jól szórakoztam, de már nemtudom miért :D az ultimate spiderman nagyon jó a többihez képest

NOrbi576 2008.04.13. 12:58:03

Gépre egy rakat fos ez a játék de Ps 2-n és Xboxon az egyik legjobb:

-Nyitott város (New York)
-Kellemes graf.
-Hálóhintázás és nem ilyen ikonokba lövi hanem csak a házfalakra tudja
-Sok mozgás(kombók ugrások stb)
-Hosszú játékidő (Fő sztorivonal+ rakat rejtettdolog és mellékküldetés)

Szóval aki még nem játszott vele pótolja, kihagyhatatlan

www.youtube.com/watch?v=fVaBJ5GA5bI

mimblewimble 2008.04.13. 13:25:08

Szerintem is béna játék, főleg ha tudjuk ps2-n milyen.

nagypetya 2008.04.13. 13:55:55

én azthiszem a harmadik résszel játszottam , az egy lehetetlen játék , 9 éves unokaöcsém nélkülem egyáltalán nem tudta játszani , és asszem a tutorialt végig kellett vinni ahoz hogy a missziókat elkezdhesd . Na most a tutoriál még nekem is gondot jelentett , pedig én töröm az anglt valamennyire . Rémes kameranézet , lehetetlen irányítás . Ha van időd Freddy szerintem azt is próbáld ki . Én attól a játéktól sikítógörcsöt kaptam XD

Zokneenho 2008.04.13. 14:41:08

Nah mostmár bunyóért lehet sült combot kapni?:D=
Ez nekem megvan,kivittem fél nap alattxD
nekem alapból tetszett,de az a minisztériumos(üvegfej)pálya télleg hülyeség volt...

st jimmy 2008.04.13. 14:46:15

Nekem a ps2-es verzio van meg a spiderman 1 és 2-ből. azokat szeerintem 1szer végig lehet vinni de azok sem oan nagy számok

Buffon 2008.04.13. 14:51:24

Ezek a tipikusan olyan játékok amikbe nem fektetnek nagy energiát. Csinálnak vmit és azt nagyobbnál nagyobb reklámokkal megvetetik az emberekkel, mert nekik tetszett az a film-ezért megveszik.
Ugyanilyenek a Harry Potteres játékok, a Gyűrük urások(bár itt azért van 1-2 jó), meg szinte az összes olyan játék amit film alapján csináltak.

Sir Integra 2008.04.13. 14:55:43

Nekem csak az első részhez volt szerencsém, de először azt hittem valami amatőr fanpróbálkozással van dolgom. Annyi maradt meg belőle, hogy iszonyat bugos volt, és ha elindult egy felvezetővideó néha lefagyott az egész. Azóta nem foglalkozom vele x')

BiBorD. 2008.04.13. 14:56:37

a ps2-s verzió szerintem is nagyon jóra sikeredett.

Buci25 2008.04.13. 15:42:00

Ez a játék egyébként x-box 360 nagyon jó!

Kazuma92 2008.04.13. 15:42:04

Hát igen, a ps2-es hatalmas isten! de én csak azt nem értem hogy miért adtak ki egy ien lebutított cuccot pc-re..

Crash 2008.04.13. 15:50:32

megnéztem a spiderman 2-t ps2-ön a youtube-on, és meg kell hogy mondjam, igazán nagyot csalódtam a pc-re alakítókban, amiért lerontottak egy ilyen jó játékot!

Crash 2008.04.13. 15:51:23

pontosan ugyanaz a véleményem mint Kazuma-nak

matyi10012 2008.04.13. 18:11:34

szerintem a Mystro ( Kőhajigákó) és a ketrecharc a legrosszabb ja és a Bombás rész.

Traxli 2008.04.13. 18:14:04

ajánlom az első részt is mivel, nem tom hogy csak nálam van-e, de a 3. pálya után NEM lehet tovább játszani... Nekem ugyanis olyan játékhibával van meg, miszerint a videóbejátszásban betörik az ablak jön a háló éselvileg beugrana rajta pókember... elvileg... beszél is, mármint a semmi, aztán miután megkapjuk az irányítást már zuhanunk is lefele a levegőben

matyi10012 2008.04.13. 18:14:05

de azért vannak jó részek pl: amikor el kell oltani a tüze vagy a börtönös rész

erik10 · http://erikblogja.blog.hu 2008.04.13. 18:36:38

sztem nem rossz játék,sőt még talán jónak is mondható,csak monoton egy picit(bár csak néha):)

Milesy 2008.04.13. 19:06:26

Az egy borzalmas, de nekem a kettő nagyon bejött, pláne a bizonyos "Lebegős Pálya". Két nap alatt nyírtam ki, de ha egyfolytában jáccok egy nap se kellet volna. Csak hát a hányinger nálam is előjött néha. :D

JCGross 2008.04.14. 12:28:52

Csá! FreddyD most megletél! :D De komolyan. Nem is tudtam, hogy pókember rajongó vagy! (ha szólíthatlak így) Ez kellemes meglepetés számomra mivel én is. (egyébként nem csoda hiszen Marvel, és ők sokkal jobb storykat írnak sztem mint a DC, de ebbe most ne mennyünk bele) A game régen nekem teccett. Főleg a lebegő város. :P De ma már nem "elégít ki". Az 1 viszont tényleg jó volt. Sokak szerint az eddigi legjobb. Szerintem a legjobb az Ultimate spider-man, ami az új képregények egyik mellékágát képviseli (érdemes kipróbálni), a másik ami nagyon hasonlít hozzá játékmenetben az a Spider man 3. Mindkettő jó, sokak szerint az SM3 nem szar, de szerintem jó.
Az USM pedig azoknak a legjobb akik követik az új pókember képregény történetét, (csodálatos pókember) főképp a Venom storyt.
(Nekem 10-57-ig azaz 10-től az eddigi összes megvan. (előfizetéssel))

Daneee 2008.04.14. 14:27:26

én is jáccottam a játékkal és hogy megmondjm őszintén mem jött be elég klatyi az egész.szarok a megoldások.a bankos témát én sem birtam és egy idő után bele is keveredtem :D

Kriszkikessz 2008.04.14. 15:11:17

Ezek azért nem kerülnek be mert nagy a választék rossz játékok közt, vagy mert nem lehet velük 10 értelmes percet összehozni?

br1Koo 2008.04.14. 15:49:09

FreddyD, ps2-n baromira jó a játék, akárhova vethetsz hálót, sokkal változatosabb, akárhova felmehetsz new yorkban és teljesen szabadon mozoghatsz. Olyan mint egy GTA pókember kiadásban. :D

Fantos 2008.04.14. 16:13:35

PS1-re volt valami spider man játék ahol gázzal árasztoták el a várost az szeretem amikor kicsi voltam

v.paryk 2008.04.14. 16:31:04

Sziasztok! Ez az első játék, amit a blogon látok és amivel én is játszottam. Én álltalába jó játékokkal játszok, a szar játékokat csak nézni szeretem :)

A többi játékhoz képest tényleg nem olyan gázos ez a játék, de persze vannak benne elég gáz dolgok.

Norti 2008.04.15. 11:10:46

Én ezt a játékot mintha PS-en játszottam volna anno...hmhm..Mindenesetre haverral télleg idegeskedtünk miatta, de mivel a Pókember az mégiscsak Pókember, egyetértek h nem kerülhet be rosszpcjátéknak :D Mindenesetre grat az oldalhoz Freddy ;)

RaZykaaa 2008.04.15. 22:41:40

Ez a játék tényleg qrva sz*r!Én 3 vagy 4 éve toltam de valami eszméletlenül sz*pás az egész.

Phineas 2008.04.18. 16:12:05

Szerintem a spiderman 2 lazán bekerülhetne a blogba, mert annyira szar, hogy az már fáj

Bandita 2008.04.18. 18:36:24

Nem vagyok nagy szuperhero-fan, de ha jól emlékszem, a pókember sorozatban volt egy S.H.I.E.L.D. nevezetü bagázs és nekik volt amolyan lebegő létesítményük a felhők felett! Javítsatok ki, ha tévedek! Ha már a lebegő város, mint oda nem illő rész bekerült.

Availbe 2008.04.20. 22:39:27

öööö

szerintem... a pókember 2 játék rossz az 1. jobban teccet mármin lehet h tiszta szar volt de nem probáltak szuperjátékot csinálni belöle ha nem uttak ezt nagyon jonak akarták csinálni de teljesen rosszul siekrult pl azok a pokizek az borzaszto a házfalaknál meg midngi ugyanugy ugrik ahálorol viszont apokember 3 az csodálatos lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PETY10 2008.05.10. 17:53:04

Szerintem vannak olyan részek a játékban amik NAGYON IDEGESÍTŐEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuollut 2008.08.30. 16:48:55

Amitől FerddyD rosszul lett hát az nekem se tettszett

Csöpike 2008.10.24. 14:25:26

réges régen volt egy pokemberes játék playstation egyre..nah az vmi fantasztikus volt:D..suli után mindig fel jöttek a haverok és azzal játszottunk:D..fergeteges volt:D..(de lehet h csak azért élveztem mert gyerek voltam és volt társaság kivel nevethetünk?:) )

Prot3us 2008.10.24. 17:28:51

Anno én is nyomtam ezt a gémet... Nem a legjobb, de akik azt ajánlották, hogy kerüljön ki ide, azok még nem játszottak igazán szarral. :D
Nekem kifejezetten tetszett néhány ötlet és megoldás, és összességében pozitív volt a benyomás. :)

kpeti95 (törölt) 2008.10.26. 10:46:09

Régebben játszottam vele és akkor nagyon tetszett! Ellentétben pár emberrel, én szerettem Mysterio illúzió-városát főleg azt amikor leugrottam egy szikláról és utána visszahúztam magamat, meg azt a nagy robotot, amikor rakétát lőtt és tökjókat tudtam előle menekülni, mindenféle ugrálásokat meg mindent! Csak azt a kutatóközpontot nem szerettem.

Mondjuk, ma már lehet nem kötne le, bár én odavagyok a régebbi játékokért! :D (jelenleg is fönnvan a gépemen olyan hogy Motorhead [autós], vagy Caesar III de akadnak régebbiek is) Lehet beszerzek egy Dosos, 95-ös, vagy 98-as gépet! :D:D

Egyébként megjelent egy új pókemberjáték a Web of Shadows. Na kipróbáltam Xboxon és az valami nagyon király lett!!!!

kpeti95 (törölt) 2008.10.26. 10:52:08

@bandita

Igen, volt a p.a.j.z.s.nak repülő izéje de a Spiderman 2 játékban Mysterio álomvilágában vagy. Viszont a Web of Shadows-ban tényleg benne lesz a S.H.I.E.L.D. Az új résznek az a története hogy a földet megszálják a szimbiontaszörnyek és Pókinak segit pl: Farkas az Xmenből vagy annak a S.H.I.E.L.D. nek a vezetője.
süti beállítások módosítása