Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC Játékok sorozat: LEGO Island

2008.10.16. 15:14 :: freddyD

Összejött egy olyan kooperáció, amelyet már régóta akartam :) 

A LEGO Island egy koncepció nélküli kis program, szerintem nem is lehet igazán játéknak nevezni. Hiába ígérget a hátsó borító ilyeneket, hogy "Szabadon állítgathatsz mindent a szigeten". Ez azért erős túlzás. Attól, hogy rákkattintok egy virágra és abból egy fa lesz, vagy tudom cserélgetni az emberek fején lévő sapkák színét, nem lesz építgetős egy játék.
A zenétől megőrül az ember, van amikor pár centis utakon kell járkálni gyalog és az egy ilyen hiperérzékeny irányításnál egy rémálom.
Anno meg akartam venni, de szerencsére valamiért lemondtam róla.
De jó tudni, hogy azért a LEGO továbbfejlődött a kezdetek óta...

Soundtrack: D12 - Purple pills

 

211 komment

Címkék: pc sorozat lego rossz játékok island

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr70717137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrew_687 2008.10.16. 22:20:44

Szevasztok.
Én is egy kicsit jobbra számitottam. Ez a rész nem nagyon jött be nekem meg szerintem még sok másnak se.
Jut eszembe még régen Freddy azt igérted hogy a Mortyr-nak lesz még egy része. Szivesen nézném meg a folytatását.

scroll 2008.10.16. 22:32:00

Üdv freddyD!

Szerintem ez a videó egy kisiklás volt, amit hamar el kell felejteni.
Viszont őszinte részvétem a ... minek is mondja őket "rajongóid" miatt. A többségük kb. a Tokio Hotel koncerteken sikoltozó 13 éves kiscsajok szintjén van.(Ez nem most tűnt fel, csak most írom le.) Ha abból állna a következő videód, h gyümölcsöket sorolsz fel, vagy felolvasol egy történelem könyvből, akkor oda is olyan kommentek jönnének, mint pl.: "Húúú a legjobb videód. grat.", "Szétröhögtem magam, pláne amikor azt mondta, h alma", " Kossuth Lajos! XXXD". Tudom, h erről te nem tehetsz, viszont ezek miatt nem fogsz esetleg építő jellegű kritikát (sőt semilyet) olvasni, mert a fenének van kedve beírni a nyáltengerbe, h utána leanyázzák. Másrészről ez azt is jelenti, h bármit is fogsz csinálni, legyen az akármilyen rossz vagy jó, így is úgyis ömlengést kapsz cserébe. Persze nem tudom, h neked mi számít, ez csak egy gondolat volt. üdv

k.norbert 2008.10.16. 22:41:46

Valahogy ez a videó nem fogott meg. Délután megnéztem, poén volt, meg minden, de mostanra szinte el is felejtettem... Nem tudom mi hiányzik belőle, de az viszont nagyon.

Shade89 2008.10.16. 22:41:49

Hát meg kell mondjam őszintén, nekem se tetszett annyira... Nagyon jók videóid freddyD és minden elismerésem, de ez a megvalósítás, hogy ott van még melletted 2 ember és közülük az egyik egy elég idegesítő hangú gyerek.. Most nem akarok senkit se megbántani, de szerintem nem kéne még magadon kívül extra szereplőket belerakni a videóba akik félpercenként bele-bele szólnak... Egyszerűen nem illenek oda. Szerintem. :D (Stella meg a többiek jöhetnek ezerrel, de "külsős" inkább ne :D)

Még egyszer hangsúlyoznám, hogy a videóid nagyon ottvannak és tisztelem azt, hogy olyan sokat dolgozol egy-egy videó elkészítésén, de erre most azt kell mondjam, hogy "a legjobbaknak se sikerül mindig".

Várom a következő videódat, már látom van valamilyen elképzelésed róla :)

Shade89 2008.10.16. 22:46:00

Ja és még annyit, hogy tudom hogy nem fogsz ebből rendszert csinálni. Én csak a véleményemet írtam le erről.

Üdv :)

freddyD 2008.10.16. 22:59:43

Rendben van. Nem fogok én emiatt egy percig sem kiakadni, hogy egyeseknek nem tetszik a videó :)
Attól függetlenül én személy szerint nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel és köszönöm hogy a két résztvevő belement a dologba. Ilyen hazai viszonylatban még nem volt és örülök, hogy sikerült megvalósítani.
Aztán meg Korponait (Kisjátékok) állandóan amiatt csesztetni, hogy ilyen a hangja meglehetősen unfair. Hogyha meg azt mondjátok, hogy az ő vagy a Visor dumái rosszak voltak, akkor arról egyedül én tehetek, ugyanis én voltam a "forgatókönyvíró". ;)

Azt mondjuk nem igazán értem, hogy ha ez nem tetszik, akkor a korábbiak miért tetszettek? Ha választanom kéne, hogy melyik videóm jelképezi legjobban a humoromat, vagy ez, vagy a football generation lenne.

kei 2008.10.16. 23:07:28

Szerintem nagyon eltaláltad. Nekem Visor blogja a tiéd alatt van a kedvencek között. Amágy olyan videót ami mindenkinek egyformán tetszik úgysem fogsz tudni csinálni. Személy szerint nekem ez tetszik az egyik legjobban, bár a többiek tényleg kicsit keveset beszélnek alatta. Csak így tovább ^^!!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.10.16. 23:42:24

Én is naon BBírom a videoidat de ebböl vhogy télleg hiányzik vmi. JAH és a football generation sztem az egyik legjobb vidi az naon teccet

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.10.16. 23:43:28

ha a többiben is ien jo poénok leszbek mint a football generation-ban akko le a kalappal

Nervus 2008.10.16. 23:50:16

scroll 2008.10.16. 22:32:00 >>> nagyon igazad van. Sajna.

LavX 2008.10.17. 00:13:43

freddy igérd meg, hogy több ilyen videót nem csinálsz!

Jóskapista 2008.10.17. 00:14:16

Basszus, most néztem csak meg, hogy mi is ez a Kisjátékok, amit ez a Korponai csinál - és teljesen ledöbbentem!!! Hogy hívhattad meg ezt a tehetségtelen balfácánt?! És pont Visor mellé, amikor egyszer Visor is kifigurázta (és nem jóindulatúan) az egyik youtubepoop-ban?! De tényleg, hát ez egy szánalom, amit csinál, és nem (csak) azért, mert a magas C az alaphangja, hanem mert tehetségtelen, mert nem tud normálisan beszélni, elnyújtja a szavakat és a hangsúlyozásról azt sem tudja, eszik-e vagy isszák!
A hangja miatt cseszegetni pedig egyáltalán nem unfair, ne készítsen 10 évesen videót, különösen akkor ne, ha még a korához képest is hülye a hangja! Ha pl. én elmennék operát énekelni a rekedtes hangommal, engem is teljes joggal cseszegetnének miatta.
Szóval, eddig se volt szimpatikus nekem a kisgyerek, de most, hogy a saját videóiba is belenéztem, már egyenesen szánalmasnak tartom. Mért nem inkább vmi normális rosszpc-juniort hívtál helyette?
Ezzel az erővel legközelebb meghívhatnád Fattysm-ot is (tudod, a Farenheit-es gyerek, a "gabor06 fia").

Shade89 2008.10.17. 00:18:01

Hát ha választanom kéne akkor már a Football Generation-t választanám az tényleg jó lett :)

_RAMiZ 2008.10.17. 01:15:45

LavX 2008.10.17. 00:13:43
freddy igérd meg, hogy több ilyen videót nem csinálsz!

egyetértek

2008.10.17. 01:46:12

Én igazán nem akarom megsérteni a 2 vendégszereplőt, de engem kifejezetten zavartak. Amúgy a videó nem rossz, de én nem élveztem annyira, mint az eddigieket ebben az évadban.

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2008.10.17. 06:16:22

nekem Szp Gamer a kedvencem. rajta röhögtem a legtöbbet ;)

sheela567 2008.10.17. 11:03:46

Egy alap probléma van, sokan nem tudtok szórakozni... ennyi :)
Tök komolyan veszitek ezt az egész videósdit, miért??? :D
A nyávogás viszont megy ezerrel...jajj freddy ez nem lett jó, jajj freddy most miért vannak ott, jajj freddy én megmondom mia baj, jajj freddy ez építő jellegű kritika, jajj freddy miért vagy ferddy....

Én viszont megyek ebédelni :)

IstvanH03 2008.10.17. 11:38:46

Nekem tetszett a video.
Szerettem régen a LEGO-val játszani es a sok kis részlet (bicikli, blokkok) arra emlékeztettek. De mint ahogy a video is bemutatta, ezt a játékot nem igazán élvelztem volna én se.
Nem volt rossz ötlet a két vendég kolléga, de szerintem nemigazán jött össze. Nem volt meg az összhang a különböző hangok között. Úgy tűnik hogy Freddy elég lett volna ehhez a videóhoz vagy a ha a két kolléga talán más szöveget kapott volna...
Majd legközelebb. :)
Összességében azért nagyon élveztem. Főleg a rappes zene videót! XD

Richie1986 2008.10.17. 12:00:39

Szerintem sem lett annyira jó,de van benne 1-2 dolog,ami jól sikerült... Nekem sem jöttek be a vendégszereplők. Ha lehet mellőzd őket :) Thank You!

Tuli Bácsi 2008.10.17. 13:46:30

Ha ezt a játékot és a LEGO Star Wars 1,2-t öszzehasolíjuk akkor akkor nem látunk mást mint óriási
nagy különbséget a két játék között.Meg a LEGO Star Wars a COD4 után a legszebb grafikájú játék amit láttam.Amúgy a mellékszereplős ötlet sem volt rossz csak szerintem jobb lett volna ha 1 nagy közös poén lett volna benne amin félig ti is láttszotok.Pl.Az alvásos Poén a Marine Heawy Gunner Vietnamnál.Öszzevéve nem lett rossz videó csak 1 picivel több poén lehetett volna benne.Üdv mindenkinek

Kalimdor92 2008.10.17. 14:10:09

9:07. ÚRISTEN KI EZ? CSAK NEM A LEGENDÁS BUTTER BEAN (lehet nem jol irtam a nevét :)?

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.17. 14:19:55

Hát igen,kevés poén=gyengébb videó,félre ne értsetek,nekem ez is tetszett. Ja és hagyátok békén korponai-t mert ő a többi jutubus idióta között nagyon is jó.JUTUBUS IDIÓTA=RATYIDANIEL,OHATTAMAS,COD2GAMER96,ROSSZ ONLINE,JATEKOSX,pPUMBA10.

Benokovacs · http://gustyscary.lapunk.hu/ 2008.10.17. 14:21:30

Nagyon KARAJ,SIRÁLY,CSÚCSSZUPER,ZSÍR,ÁLLAT vidi volt!!!!!!!!!!!!!! ;) De nem egyészen értem, hogy csináltad, hogy ők is bennelegyenek, szerintem jó ötlet volt, de mégis hogy csináltad??????

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.17. 14:36:32

Ige erre én is kiváncsi vok,mert sztem nem voltak ott személyesen,max. Visor. Lehet hogy skype volt. Bocs a helyesirásért.

KenPach1 2008.10.17. 14:52:21

elöre felvett és elküldött duma -.-'

hácsámpolár (törölt) 2008.10.17. 14:55:58

Állat egy videó lett ez is! :D
A mellékszereplők is jó ötlet volt. És sztem ha többet szerepelnek, akkor az lenne a baj, hogy ők "uralják" a videót... Se így se úgy :D
(Monty Python-osoknak mondom, hogy nekem ez kicsit olyan volt, mint jellemtanúnak behívni Richelieu bíborost :D Korponai, mint a játék célközönsége, és Visor az unatkozó felnőttek kategória :D)

DeathHead 2008.10.17. 15:19:06

Überkirályistenállat lett a videó!
Én gyűjtöm a szarpcjátékokat!
Ezt is befogom szerezni!
Izééééé...
Elmondaná vki, hogy hogyan kell berakni saját fejlécet a blogomba?
a fejléc mérete akkora mint freddy-é!
Pls vki segítsen!

Bocs az off ért!

MoonTiger 2008.10.17. 15:23:02

Háát... nem volt rossz egyáltalán, de szerintem nem volt jó ötlet meghívni őket, egyedül, a Te hangoddal jobb lett volna. Megnéztem a Nintendo videókat is, de ez az oemgé oemgé sux, ezek annyira gyermeteg kiejtések(Aladin), hogy hagytam is inkább a retekbe...

DaniMan811 (törölt) 2008.10.17. 15:30:32

öcsém ez tényleg brutál játék o.O

~Melcsy 2008.10.17. 16:13:00

A LEGO-emberke 09:08-nál :D

aMGee 2008.10.17. 16:20:16

@freddyD
Nem volt rossz a videó egyáltalán. Én nem tartottam rossz ötletnek h meghívtad ezt a két jómunkásembert, de attól függetlenül mégis volt néhány kifogásolni való dolog a videóban, amire szeretném felhívni a figyelmedet: Előszöris, alig szólaltak meg a vendégszereplőid! Pedig éppen az lett volna a lényeg, hogy mindkettőjük a mások számára viccesebbik oldalát veszi elő! (Gondolok én itt pl. korponai jópofa hanglejtéseire a Enchanted Gardensből, vagy Visor humoros megjegyzéseire! Sajna az utóbbiból ráadásul elég kevés volt.) Másodszor pedig alig volt vmi poén az egész videóban (én egyedül azon a Gameboyos részen nevettem, a többi sajn naon erőltetettnek tűnt)! Kicsit több életet kéne vinni a témába, hogy látszódjon h télleg szívvel-lélekkel csinálod. Tudom, hogy sok munka van benne, de amikor a videót csinálod, kkor úgy kell alakítani hogy elnyerje a többség tetszését, mert lehet ami egy embernek tetszik, az a másik tíznek már nem! Tehát ezt kéne szem előtt tartani, és ebből kiindulni! Am remélem h majd más videódhoz is meghívod vendégszereplőként ezt a két tagot, csak annyit tegyél meg, h szemelőtt tartod azokat a dolgokat, amiket az imént vázoltam föl! Sok sikert a továbbiakban is! ;)

Dízel 2008.10.17. 17:20:58

A Purple pills részen behaltam :D Az a két perc szvsz a legjobb két perc az összes videód közül. A többi viszont...
Sajna csak ismétlem a többieket, de a vendégszereplők beszólásai nagyon semmitmondóak voltak. Az a baj hogy pont az veszett el amit szeretnek bennük az emberek, a saját stílusuk. Ha Mari nénit hívod be az utcáról, nagyjából ugyanilyen.

Két tanácsom lenne, bár nem valószínű hogy olvasod de mind1:
-eredeti ötletek vs. sablonos képregényhumor: a kis arc az ablakon pl. apróság de eredeti. A hányás sablonos.
-képzeld el a kiváltott hatást a nézőkben: az egyes részeknél gondold át, miért is rakod bele. Az ember azt hiszi hogy ezt automatikusan átgondolja, de a készítő sokszor az eredeti ötletét látja bele akkor is ha az eredmény nem úgy valósul meg.

Aradebil 2008.10.17. 17:43:12

bemutatom az encsánted gárdenet xD

a17guy 2008.10.17. 18:37:44

www.youtube.com/watch?v=RsfB6zLzBw8

www.youtube.com/watch?v=wxHhVD62gZY&feature=related

Na már most én rohadtul bírom a videóid de ha egy ilyen retardált gyerekkel társulsz az mindenféleképpen a lejáratásodhoz fog vezetni.
Ez a gyerek valami nevetséges...
Szerintem...

a17guy 2008.10.17. 18:41:52

Ja am ezt a gyereket a neten össze vissza parodizálják.

www.youtube.com/watch?v=_Q5_8SB7BmQ&NR=1

Gabaládé 2008.10.17. 18:50:13

Már elnézést, de abban mi a kooperáció, hogy néha bele-beleböfög ez a két arc valami hülyeséget, csak azért, hogy hallattszódjon, hogy ők is ott vannak? Maga az ötlet lehet,hogy jó, de a kivitelezés nagyon silány lett, és ezzel nem Visort és Korponait akarom méltatni vagy freddyd-t konkrétan, de csak azért, mert nem tudom, melyikük gondolta azt, hogy ez így vicces.Nem volt az.

Lacc78 2008.10.17. 18:56:19

Most néztem meg harmadszor ezt a videót, és egyre jobban tetszik. A két mellékszereplő beszólásai pont annyira gagyik és semmitmondóak, mint maga a játék. Szóval illenek hozzá, na.

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2008.10.17. 20:13:23

Hehe a kilépésért is könyörögni kell, 100x kell kattintani, ez tényleg egy brutális idióta játék, az egérgyártók és a kolumbiai drogbárók támogatásával :D

Jó a videó thx érte, tetszettek az újítások is, a közepén a zenés bejátszástól meg gurultam a röhögéstől, kemény nagyon :D

Lionhearth 2008.10.17. 20:29:17

Hát..... A videó jó volt meg vicces is , bár a zenés rész nagyon hosszú volt + unalmas és a mellékszereplőid, szerintem ne használd őket többet, csak rontotak a színvonalon.

Ben007 2008.10.17. 20:31:31

Fredo nekem nagyon bejött főleg visor (most nem mondod komolyan hogy elkezedsz gameboy-ozni XD na meg az Airborne hero CD) ilyet csinálj többször (Amúgy az egész osztály nézi a videóidat és nekik is nagyon tetszett csak így tovább FreddyD)

zazza 2008.10.17. 20:53:01

Szerintem is jó vid. volt! Tény, volt már jobb is, de ez 1 különleges volt szal így tovább

[Jake] 2008.10.17. 20:55:42

Ajj benne van a kis meleg csávesz... Am jó vidi!

konradlorenz 2008.10.17. 21:07:53

jajj csak a kiscsávót nee,
eléggé erőltetett :s

oktny 2008.10.17. 21:20:38

A kissrác hangja hogy is mondjam... erőltetett....

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.17. 21:28:40

a kissrác hangja 1 kissé irritáló, de amúgy jó ötlet volt, 1x mindent ki kell próbálni, az meg, h benne volt, hát benne volt, istenem, attól a vidi még ugyan úgy jó. Sztem. Grt freddyD

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.17. 21:30:05

ui.: ebből is észrevehető, hogy a blog képes az újításokra, freddyD képes még 1 kis kreatívságot csempészni a videókba, és ebből is azt kéne észrevenni, h nem azért szerepeltek, mert jajjistenem legyenek benne, hanem azért, mer mindenki panaszkodik h nem elég jó, ugyan az ismétlődik, stb. Fred végre újít vléamit, erre 1ből lehúzzátok.

Marc94 2008.10.17. 21:49:18

Voltak benne nagy poénok tényleg csak az egész nekem annyira nem jött be
Lehetne benne több nem játékból felvett jelenet és ez szerintem rengeteget dobna a dolgon.
a vendég szereplés remek ötlet

[Jake] 2008.10.17. 21:58:12

Most komolyan... A Kisjátékos srác nem illik bele szentem, mer irritáló a hangja, még a Nintendos egész jó volt! De a Kisjátékos maradjon a Kisjátékoknál (Kenyeret és cirkuszt a népnek)...

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.10.17. 22:05:18

hadjátok korponait
ő csak videózik mint sokan mások a maga módján ami engem szemééy szerint elszórakoztat :P

_CaD_ 2008.10.17. 22:08:07

Ez a kissrác enyhén erőltetett, a saját videói is nagyon idegesítőek, legalább a te minőségi videóiba ne szivárogjon át! Szép gesztus volt tőled, de lássuk be nagyon lerontja az összképet!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.10.17. 22:52:22

Freddy, őszinte leszek, csalódtam.
Nem a videóval van baj, ugyanolyan színvonalas és szórakoztató, mint az összes többi. Ez az ötlet meg, hogy meghívtál két kommentálót (akiket szintén nagyon kedvelek), nagyon jó.
Csak hogyha már sikerült összehoznod egy ilyen nagyszerű triumvirátust, miért csak te beszélsz szinte végig??? Azt mondtad, hogy te írtad a forgatókönyvet. Akkor miért nem hagytad szóhoz jutni őket? Az egész videó alatt majdhogynem csak a te hangodat lehet hallani, míg ők három mondatot, ha szólnak. Nem azt mondom, hogy veled bármi baj lenne, de ez így kicsit fennhéjázós. Persze az se lett volna jó, ha a háttérbe szorulsz a jelenlétük miatt, de ha egyszer te írtad a forgatókönyvet, igazán nem lett volna nehéz több szöveget adni nekik, főleg, mivel írtad, hogy nem valószínű, hogy lesz még hasonló.
Szerintem ez a videó egy nagyszerű ötlet totális elpuskázása.
Ettől függetlenül csak gratulálni tudok a videóhoz, mert ugyanolyan jó, mint az eddigiek. További sok sikert és ötletet!

m3cc · http://braso.extra.hu 2008.10.17. 23:03:54

Elismerésem, hogy mindig előállsz valami új ötlettel, erre nem számítottam. Ettől változatosak a videóid, remélem, sosem fogysz ki az újításokból! Viszont egy kicsit több szerepet tényleg hagyhattál volna a kollégáknak, mert így eléggé eltűntek. Mindazonáltal szép munka, és köszönjük!
És Kisjátékok rulz :-)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2008.10.17. 23:43:18

nekem azok a vidoid teccetek freddy amiben még nem volt forgatokönyv hanem improvizáltál azokon naon sokat röhögtem ne igy hanem ugy tovább :D

B!gH!t 2008.10.18. 00:32:12

grat senki ne töltse le azt a szart amit belinkelt valaki mert még rosszabb lett kéri a megint a bővítmény telepítését nagyszerű szarozhatok megin a flash playerrel köszi szépen

B!gH!t 2008.10.18. 00:35:55

microsoft stb..vel bejön ha kivárod normál nettel a betöltést durva :(

B!gH!t 2008.10.18. 00:50:22

lol szerintem tök vicces de nekem a rendőr állomás a garázs a börtön és a verseny autó busz is megvolt igazi legóban ahol sokkal jobb játszani nem ugy mint ezzel a játékkal 15 évesen is inkább építeném fel újra őket mint hogy ezzel játszak...

F!K@M@N (törölt) · http://www.fikaman.extra.hu 2008.10.18. 10:02:28

Én kedvet kaptam ehhez a játékhoz :D
Big Rigs is tetszet 1 darabig XD

Funci · http://ertemhogymiertnemerti.freeblog.hu/ 2008.10.18. 10:09:24

Szerintem egy egész jó videó lett, habár a vendégszereplőkkel én sem vagyok kibékülve. Teknikailag kicsit érezhető hogy nem ültek melletted hanem csak utólag küldték el a felvett hangokat. Mondjuk én könnyen beszélek:D

Ben007 2008.10.18. 13:10:52

több videója is fenn volt korponainak az eztnektek blogon (nem reklámozom) nem tehet róla hogy ilyen a hangja és jó kis videókat csinál ( de azért visor sem rossz: a műsor támogatója a mummy méz korponai válalattól XD)

Hnorbi96 2008.10.18. 14:39:27

Sztem ez az egész játék be van szívva :)

DEJVID 2008.10.18. 14:46:13

Még jó régen sokat játszottam ezzel a játékkal. sztem gecijóvolt.

onCe_moRe 2008.10.18. 14:52:27

@BlackSheep89
Tökéletesen egyetértek veled! Mondhatni a számból vetted ki a szót:D

DrDark · http://szakall.blog.hu 2008.10.18. 15:25:13

@Hnorbi96
Szerintem meg csak a fejlesztő csapat volt.

Madárpók 2008.10.18. 16:44:45

A videó csúcspontja a D12 szám volt XD Ennél jobbat nem is találhattál volna a beszívott legóemberkékhezXD "I've been up mushroom mountain" "white pills, blue pills, mescaline" Ezek mindent elmodanak.

DareioS 2008.10.18. 17:15:27

1et értek atilye-val meg sztem nem kelenek új szereplők jól nyomod te 1edül is :PP

asztalos93 2008.10.18. 19:21:37

xD grat a vidihez kurva jó lett!! A beszívott Lego-figurákon beszartam!

peti_jedi 2008.10.18. 20:28:19

Nagyon kir lett a videó!
Sztem jó ötlet volt h beraktad a vendégeket, de a Lego játékok nem mind rosszak.
Gondolok én Lego Star Wars-ra.

nargo 2008.10.18. 22:12:04

Kiskoromban ez volt az egyik kedvenc játékom :D Végig is toltam ^^

RoM · http://rotm.blog.hu/ 2008.10.18. 22:23:27

Nekem nagyon tetszett! :D Főleg amikor mindig visszajött a fickó hogy elmondja hogy kell felépíteni a helikoptert! :D:D
Lehet hogy csak a fáradtság teszi, de végigröhögtem az egészet :D:D (és ilyen már régen volt)

Geri11 2008.10.18. 22:50:34

Hát... Az ötlet remek a megvalósítás már nem annyira. Freddy nem lehetett volna összeülni, és együdt megcsinálni, mert ez az előre felvett dolog eléggé furcsán jött ki nekem. A poénok jók, mondom egy baj ez a rosszúl elsült összevágás. Ha láttad Visor tankos vidijét, amit az unokatesójával csinált, akkor tudod mire gondolok, hogy jó lett volna.

Geri11 2008.10.18. 22:51:38

peti_jedi:

azért írta a post végén hogy hál istennek azóta váltott a lego

2008.10.19. 13:48:36

hogyan képesek értelmes emberi lények olyat mondani, hogy jó ötlet volt a vendégek szerepeltetése?
persze úgy általában jó ötlet lenne, de ebben az esetben nem igazán sikerült jól
bár mentségükre legyen szólva túl sokszor nem szólalnak meg :)
egyébként ezt a korponait mindenki kiröhögte, őt szerepeltetni, mint kollega (vagy mégis milyen alapon vazz?) hát az igencsak lealacsonyitó Fred számára
persze ő ezt lehet nem így gondolja, de ez az igazság
egyébként én úgy tudtam, hogy aki be van szívva az füvet szívott, kövezzetek meg ha nem így van :D:D:D:D:D és betépve az ember nem pörög, esik szét, stb
ez a poén talán ült a 10éveseknek.. :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.10.19. 17:39:53

Hmmm, ezt a sok kommentet hirtelenjében most nem fogom visszaolvasni, de gondolom, hogy sok embernek nemtetszett, amit értek, de meg nemértek :) Szerintem ez egy nagyon jó videó lett, humoros, jópofa ötletekkel, ráadásul a vendégszereplés is nagyszerű ötlet volt. Személy szerint Véé kollégámnak örültem a legjobban, csak beszélhetett volna legalább egy mondattal többet :) Korponai hangja, meg egyszerűen... Ide most beleillett! Az egyedüli negativum, amit megemlitek, csupán annyi, hogy nemtetszik nekem a zene, amit választottál xD De hát izlések és pofonok, a videó kiváló minőségén lényegében nem változtat :)

sheela567 2008.10.20. 09:20:18

Othala, a zene nagyon ide illet,ennél jobbat nem is találhatott volna. Már a szám címe sejteti, hogy milyen érzetű a játék ;)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.10.20. 13:37:04

@sheela567
Nem azért mondtam :) De amúgy hidd el, a saját stilusomban is lehet találni ideillő zenét :)

FreeGees 2008.10.20. 19:25:19

hy. régóta lesem videóid, a legtöbb fasza, van köztük pár gyengébb, de nem véetlenül lesem rendszeresen, én nem vok azon kiakadva h vendégként szerepel a kiscsávó, mer mi van akkor? sztm jó lett ez a cideó is... az viszont szánalmas h sok kis 10éves pöcs kb SZÁMONKÉRI rajtad h olyan vidit csinálj amilyet ők szeretnének, mintha ők mondanák meg h ki a jani, meg h több ilyen vidit ne csinálj??? olyat csinálsz amilyet akarsz... ha nem tetszik ne nézd, ha meg nézed akkor építő jellegű kritikát írjon ne pedig fikázósat... jó, oké, sztm is a kiscsávó talán enyhe túlzás itt, ezalatt azt értem h nem vagytok egy színvonalon, rossz nintendós csávó viszont oké, az színvonalas, kiscsávónak még érnie kellett volna kicsit, nem pedig ilyen fiataon "majmolni a másikat" (mert hát lássuk be mindenki azt csinálja akik ilyen vidivel próbálkoznak) mert kicsit égeti magát
D12 + szívott legomanok = zsííír:D
asszem kifejtettem magam:D
heyy

roland333 2008.10.21. 00:58:03

Sztem jó lett ez is.Ebben a városban csupa drogosok vannakXD.Vendégszereplésről a véleményem:Visorral jó volt az a gameboyos poén:D.ha lenne még 1 vendégszereplős vidi akkor csak Freddy meg Visor legyen.A kisgyerek viszont eléggé irrittáló volt.Ő nem kellett volna bele.Csak így tovább freddy eddig 1 videódban se csalódtam

Dragon slayer 2008.10.22. 06:48:21

190-dik kommentelő hűűűűű.te freddyD hány éves volt a kisebb fiú?elég vékonyka hangja volt.

norbesz69 2008.10.23. 11:51:18

peace!
Mi annak a számnak a címe ami az intróban van?

Folyékony Szilárd 2008.10.24. 10:08:53

na töröld csak fel azzal a melleted lévő micsodával......DE hiszen ez az Erborn híró cd....tudom de hiszen másra úgyse jó :)...Dehogynem még jó friszbinek is.....meg céltáblának annak a légpuskának az intróban!

ChesteR 2008.10.24. 20:14:30

ezzel én is jácottam anno 8 éve...akkor nekemse sikerült kipróbálni a jet skit :P
és beszarás jó lett az a rész :D és szerintem a nem az Airbone hiro vgay hero hanem a metal vagy a mortir CD-t kellet volna használni :P

Indiana Jones 2008.10.26. 13:34:03

Ez a játék CURVA SZ@R!! Megvettem, de majdnem tönkretette a Windows-ot!

Wagner01 2008.10.26. 16:38:24

Valaki tudja hogy mi a bevezetőnek a zenéje?:D

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2008.10.26. 20:36:51

Egy régi Athemil üzenetre ragálok: a friefox nem szar. jó

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2008.10.26. 20:38:35

Ott van a videó végén: Soundtrack: D12 - Purple pills


Szerintem észrevehető... xd

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2008.10.26. 20:39:48

Na és megvan a 200. komment ehhez a videóhoz, épp most xd


Gratula FreddyD!

Wagner01 2008.10.26. 23:32:59

de a BEVEZETŐ zenéje...amikor FreddyD kiveszi a cd-t a gépböl és légpuskával kimegy az udvarra...tod...

doom3 2008.10.27. 20:12:19

Ez a játék 5 éves korom óta megvan. Bár feledhetném azokat az időket. Ja videó haláli, minden elismerés!!!!!!!!!!!!

G-gyerek 2008.10.27. 20:44:33

nekem nem tetszett a 2 gyerek aki veled kommentált te magadba sokkal jobb vagy

Lala9888 2008.10.27. 20:52:43

nekem is régóta megvan a játék de 5 percnél többet nem játszottam még vele ugyanis télleg egy .... Nekem se nagyon jött be ez a 3 emberes akcíó.

rucsok30 2008.10.28. 19:16:26

Kissrác inkább menjen el logopédushoz

Bocs, de nem jött be a videó.

Csabika1991 2008.10.29. 09:29:08

Szerintem jó ötlet volt, hogy mellékszereplőket hívsz meg, de szerintem ennek akkor lett volna értelme, ha önmagukat adják, tehát valamilyen módon ők is hozzájutnak a játékhoz, és játszanak vele, és saját maguk is kommentálják.

laca101 2008.10.29. 21:00:27

Nagyon jóóó vidi lett! :D
sokat röhögtem ezen iss...xD GRAAAAAT!!!!

Seneca 2008.11.13. 17:39:00

Tényleg idegesítő egy játék, letagadhatná a legó, hogy ő rendelte meg. Mentségükre szóljon a mostani játékaik sokkal jobbak.

roxyka19 2009.12.21. 10:35:44

én szerinte mis szar ez a játék

Grimmy 2010.01.19. 22:07:56

A jetskit ki lehet próbálni.
Nem kell mást tenni, mint hogy keresel egy helyet, ahol rálátsz a jetski elejére.
Az elején van egy szám, vagy vmi, és ARRA kell kattintani.
Az is vmihe verseny, azért meg asszem a sárgát kapod meg.
Remélem tudtam segíblablabla

patrik2002zsolt 2011.05.27. 19:38:36

Tudom!!!!!!!!!DE MIT IS???????????????Azt !!!!HOGY!!!!!!!!HOGY KELL RÁÜLNI A DZSECKIRE ÚGY HOGY ELŐTTÜNK VAN A DZSECKI ÉS PONT EGY ICIRI-PICIRIT JOBBRA MEGYÜNK ÉS AZ ELEJÉRE LEGALÁBB 30-20-SZOR RÁKATTINTUNK
süti beállítások módosítása