Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Ami nem került be: Star Wraith IV

2008.10.24. 09:23 :: freddyD

Rossz játékok között is kell selejteznem, mert van amikor nem annyira rossz, vagy nem lehet belőle szórakoztató videót készíteni. A "Star Wraith IV"-re mindkettő igaz. Ha jól emlékszem kb 14 mega volt az egész, de nem nézett ki rosszul. A játékmenet bár elég monoton, de pont azt nyújtotta, amit megígért a borítón: űrhajós-eksönt.

freddyD: Star Wraith IV

Zoli (Grive) adta nekem oda a játékot, hogy teszteljem le és bár az ilyen space-játékokért annyira nem vagyok oda, persze kipróbáltam. Nagyon alap kis játékmenet és néha néha szerintem el is lehetett vele az ember. Szóval tényleg nem való a sorozatba.
De még ha bűnrossz is lett volna, ebből videót készíteni nem igazán lehetséges. Készítettem is egy rövid videót, ahol láthatjátok a gameplay-t. Ebből poénosat kihozni esélytelen. 

Korábbi "kiselejtezett" játékok: Itt és itt

62 komment

Címkék: ami nem került be

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr29729406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztriga 2008.10.24. 09:32:47

nem ilyen játékok vannak a cornfalkes-es dobozokban? mintha már játszottam volna vele..

Marczell 2008.10.24. 09:36:50

Nekem is nagyon ismerős bár nekem úgy rémlik mintha valami jégkrémhez osztogatták volna :D

Fender 2008.10.24. 09:53:08

Erre a játékra melyik állat rakott 12+-os korhatárt?:D

freddyD 2008.10.24. 11:07:32

Sok gyerek utánozza a játékban látottakat és mielőtt egy űrhajót épít és lézerfegyverekkel lemészárol pilótákat,inkább kirakták.
Most mondd, hogy nem ésszerű!

Richie1986 2008.10.24. 11:14:40

Hát, freddy! Nem vagy egyedül. Én sem vagyok oda space játékokért :)

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.24. 11:18:28

Én még1 pici poént ki tok hozni ebböl is:,,khm...ott van a rúzsos száj ami érthetően az ellenség,ha le akarjuk lőni akkor jobban kinyitja,a gennyes száj meg ha barát. Szerintem nem volt vicces mert 3 perce találtam ki,amelett én olyat szoktam , hogy 1 gyerek megszolal:ezért még számolunk,én erre azt mondom:jó,egy,kettő,három,négy és az ujaimmal mutogatom.

sleger · http://www.smouch.net/lol/ 2008.10.24. 12:13:29

Ha lehet ilyet mondani akkor:még a borítóján is rossz a grafikája az űrhajónak!:)

Wenti 2008.10.24. 12:31:06

Úgy tudom, a Family Frost-hoz volt ajándék. Megvettem, tetszett, csak valahol elakadtam, és nem tudtam folytatni. Nekem csak a egérrel való irányítással volt bajom.

DJ SANYEE 2008.10.24. 13:13:16

Nekem is valami jégkrémhez járt ajándékba, és nekem se tetszett de hát ajándék lónak ne nézd a fogát alapon kipróbáltam, letöröltem és örültem. Szerintem azzal akartak örömet szerezni hogy az ilyen kartondobozszerű űrhajókkal teli vackot letörölhesd mert az kész élvezet.

C4nn1b4l 2008.10.24. 13:15:14

FreeddyD nem csinálsz egy új linket az ien bejegyzéseidnek?

Lehetne mondjuk találóan " amik nem kerültek be" címmel :D

most még csak 1-2 van de ez is lesz majd több is gondolom...

sebes · http://viccoldal.blog.hu 2008.10.24. 18:41:34

hmm ez a játék megvolt egy haverom kölcsönatta és néha tényleg el lehet vele lenni @Marczell igen ezt a family frostos aútónál osztogatták a barátomnak is onnan volt meg

Richie1986 2008.10.24. 21:13:53

Látom,mostanába nem olyan sokan kommentelnek...de sebaj :) Egy kis család lettünk freddy! :) Mit szólsz hozzá?

iNfeRuS 2008.10.25. 08:51:28

Az még nem azt jelenti, h nem nézzük, én pl a blog megjelenése után 2 hónappal "már" ismertem, de kb ez a 2. kommentem...:)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.10.25. 09:14:05

akkor egy néma családtag vagyok mivelfolyamatosan nézem a blogot de nem kmmentelek :P

p.r. 2008.10.25. 09:35:10

Nem értem, mi a baj az űrlövöldékkel! Volt régen Starlancer, a Wing Commander, az X-Wing vs TIE fighter, meg társait. Van egy régi játékom, Rogue Squadron (Star Wars, a filmben a vörös és ha jól emlékszem az arany osztagot alkották). Kockagrafika, gyengus hangeffektek, de imádom, mert olyan hangulatot tud teremteni, mint semmi más!

Na jó, ez a játék elég primitív, de hát mit lehet elvárni egy fagyidobozos gammától? :P

MODE 2008.10.25. 12:30:10

FreddyD én nagy rajongod vagyok illetve voltam én nem akarok ünneprontó lenni de szerintem most van vége a sorozatodnak már nem viccesek a videók,ez a lego-s kataszrófa volt végigtekertem az egéset hátha lesz valami poén benne de egyáltalán nem volt,szerintem a sors akart így hogy befejzd ezt a fantasztikus sorozatot mert szerintem nagyon jok voltak a videoid ez a sors-os dolog arra akarok ezzel kilyukadni hogy,nem véletlen ment tönkre a mikrofonod bár lehet ez is egy álduma ,hogy egy ideig ne keljen videót csinálnod,az igazság az akkor kéne abbahagynod mikor a csúcson vagy,vagyis a LEGO-s videód elött kellett volna de ezt nem részletezem.Én azt javaslom szüneteltesd a videóid készítését egy 3-4 hónapra mert ahogy elnézem kezd kihalni ez az oldal írd meg ,hogy pihensz egy kicsit,átgondollod az uj videóidat felfrissülve,minden.Kihalt az oldal ezalatt azt értem,hogy kevés a látogató,te sem tudsz már kirakni mit csak Vice City-s videókat amikből már egy halommal láttunk és minket nem nagyon érdekel,nem vetted észre hogy haldoklik az oldal?Vagy csak én látom így?Szerintem nem,biztos sokan észrevették de legföképpen te!Én azt javaslom pihenj egy pár hónapot készülj videókra szerezz be egy Jóminőségü mikrofont(könnyü azt mondani),vagypedig fejezd be a sorozatot amíg a csúcson vagy!Én tavaly megvettem a PcGuru Novemberi számát és az interjúban azt irtad le addig csinálod a videóid míg poénosak,nem ismétled önmagad...A 3.ik évadban szinte alig van poén,ismétled önmagad ,bár mégis ugy vettem észre,hogy ígyis folytatod pedig mást mondtál,félreértés ne essen én egy rajongó vagyok csak az észrevételeimet írtam le és sok sikert neked

üdv MODE

ui.:Azért nem levélben küldtem,hogy ezt lássa mindenki és elgondolkodjon!

MODE 2008.10.25. 12:32:24

Elnézést ahelysírási hibákért!Tesco-s billentyűzet!

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.10.25. 12:46:41

@ MODE
ez nemigazán van így... ha nem tűnt volna fel eddig is volt egy csómo gta-s bug és stunt videó, amik szerintem általába vagy jók vagy viccesek... A 3. évad tök jó, van benne egy csomó új poén, ez a videó is jó volt főleg a hányós-Aiborne hero Cd-s poén... Én pl. majd leestem a székről:) Hogyha meg már mindenáron szünet lenne freddyD-nél akkorse azért mert már nem jók a videók, hanem mert (gondold el) tiszta stresszes lehet... Dolgozik/suliba megy (? ebben nem vok biztos h meik), hazaér, 10 perc TV, kaja videóó, utána esetleg sport és már aludnia kell hogy holnap ne legyen álomkóros, hidd el 10 perc szinkronban akár 3-4-5 óra munka is bennelehet (ötlettel együtt)

Grive 2008.10.25. 13:54:17

Freddy, teljesen igazad van a játékkal kapcsolatban, de azért próba szerencse alapon beajánlottam Nálad. :D Amúgy, van olyan aki kipörgette ezt, mert valamelyik pályán nekem folyton eltűnt a cél és az ellenség kiírtása után nem dobta vissza.

2008.10.25. 15:28:42

@ MODE

Szerinted freddyD hazudik? Miért nem lehet elhinni, hogy TÉNYLEG kontakthibás a headsetje?

MODE 2008.10.25. 16:15:46

@Njugi

Stresszes élet=pihenő
(szerintem ez teljesen megérthető)

@Psycho

Ez nem a mikrofonról szol te tudatlan.
Itt a lényeg az hogy inkább pihenje ki magát és csináljon jó videókat,minthogy elvárásainkan megfelelő idöponton belül egy szar videót.Mellesleg én elhiszem ,hogy rossz a mikrofonja csak leirtam ,hogy ez csak egy fedezet ,hogy egyideig ne csináljon videót de a hangsúly akkor sem a mikrofonon van.

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.25. 16:34:59

most annyira lehúzzátok, én azt mondom, egy 8-9éves gyerek inkább ezzel játszon mint azzal a legós genyadékkal.

Crash 2008.10.25. 17:06:26

Ajándákjátékok ide vagy oda...
Adjanak egy chips-hez ajándék gtaIV-et azt kész :D

Beby1234 2008.10.25. 17:18:12

Hi FreddyD
Az elég gáz h. ezt a játékot akartad berakni a szarok közé....
Megjegyzem ez egészen jójátéknaK számított nálam még pár éve..... Egyébként nem is tom mit lehetett volna róla elmondani..... Én inkább amolyan 5 perces játéknak mondanám, másrészt mit vársz egy ilyen játoktól ami ráadásul 12 MB.....
Inkább töltsd le a Tactical Oops nevű borzalmat....... Olyan mint a Cs 1.6 csak szarabb.....

whisper the warlock 2008.10.25. 17:37:45

kedves Freddyd

Eddigi videóid és kiborulásaid nagyon tetszettek! Szinte mondhatnám fenomenálisak!
Azt szeretném neked mondani, hogy a HEAT nevű borzolomból a szombathelyi SPARban az összes példány elfogyott!!!!!!!

Nos inkább rátérnék a tárgyra.:
Szeretném ha tesztelnéd a ,, FABLE The Lost Chaptars" nevű játékot. Szerintem kafa ez a játék és sok extra van benne de van benne egy-két abszurdum(pl.:kiscákó elbúlyik a hiányos deszkakerítés mögött a banditák elől).

Szeretném ha mielőbb visszaírnál rajongódnak előre is kössz!!!!!!

bem13 2008.10.25. 17:55:45

Ejj a sok köcsög hírdető :@
Szerintem MODE-nak nincs igaza, továbbra is jók a videók, de ha elmennél pihenni sokan azt is megértenék.

kt#11 · http://rudasfloorballteam.hu 2008.10.25. 18:54:00

@ Assassin's Creed

Szerintem a FABLE egy nagyszerű játék és egy olyan apróság, mint amit te említesz, eltörpül a rengeteg előnye mellett.

Benokovacs · http://gustyscary.lapunk.hu/ 2008.10.25. 19:53:19

apropó spiderman: az 1. részt lehet irányítani JOYSTICKKAL! a 2. rész ps 2-re is meg pc-re is megvan, hát ps 2-re sokkal jobb. a 3 úgy jó ahogy van. az ultimate meg pc-re a legjobb.

-gabber- 2008.10.25. 21:16:59

MODE-nak igaza van.Freddyd videoit a 2.évad után abba kellett volna hagyni.Végulis egyszer mindennek vége,mitgondoltatok freddyd 80éves korában is ilyen szarokkal fog foglalkozni?Az oldalt ugyis már csak ilyen korponai meg ilyenek látogatják,akinek van 1 kis esze az nem jon ide fel.Minek?Hogy megnézzek 1 stunt videot a vice citybol?Uristen ez már szánalmas,erre ott a youtube vagy a google és sokkal jobbat/tobbet találok.Egyáltalán mi koze van annak a rosszpcjatekokhoz?Vagy nem ez az oldal címe?DE!Ugyhogy viszlát freddyd jo volt,de vége van és ne kezdj el eroskodni mert minél szarabb lessz.Es miaz hogy "Szerinted freddyD hazudik? Miért nem lehet elhinni, hogy TÉNYLEG kontakthibás a headsetje?"-miért kellene elhinnem?Semmit nemtudunk freddyd-rol simán hazudhat nem tudjuk kideríteni.

sebes · http://viccoldal.blog.hu 2008.10.25. 21:32:54

@MODE annyiban igazad van hogy freddyDnek pihenés kéne de szerintem tényleg szarakodik a mikrofonja nem hazudik plusz én a 3. évadban mindegyik videóján röhögtem én is elmondhatom mint Njugi hogy majd ki estem a székből és még arra is kiványcsi lennék hogy reagálnál ha FreddyD abbahagyná a videóit olyankor meg mennél sírni anyucihoz én részemről ennyi

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.25. 22:21:29

azér itt izéltek h hagyja abba, de megnézném milyen pofát vágnátok ha tényleg becsukná a boltot. Akinek nem tetszenek a videók, húzzanak a picsába, ne itt rontsák a levegőt, és ne mondjanak/tegyenek olyat, ami befolyásolhatja a blog jövőjét. ÉS azok se, akik szeretik. Ez freddyD blogja, ő dönt a dolgokról, és ne feledjétek, h nem azér csinálja, mer olyan rohadtsok szabadideje van. Úgyh ink kuss és örüljetek annak ami van, mint húzzátok le azt ami van. ennyi.

freddyD 2008.10.25. 22:22:07

Headsetem konkrétan tényleg szar, holnap adom le valakinek, aki esetleg meg tudja csinálni.
Ha leírom, hogy ezért meg azért van valami, akkor azt azért írom le, mert ezét vagy azért van valami. Ennyi

Az, meg hogy kevesebb a komment nem jelent semmit, mert a látogatottságon nem nagyon változtat illetve bannoltam is egy halom embert, akik rendszeresen telespammelték a bejegyzéseket

MODE 2008.10.25. 22:25:54

@-gabber-

Végre valaki aki átlátja ezt a mikrofonos dolgot, psycho aki írta hogy higgyem el ,hogy tönkrement freddyD mikrofonja...És ő honnan tudja ,hogy tényleg tönkrement-e?Tartotta freddyD-éknél a gyertyát?Hát nemhiszem....FreddyD!sokan javasolják ajánlják neked ezt a pihenést,próbáld ki szerintem nagyon jó;) Valahogy én a 3.-ik évadban nem estemki a székből(vajon miért).FreddyD igazábol,nemtudom miért nem írsz vissza lehet ,hogy olvastad és elgondolkodtál rajta,vagy ma kikerülte a blog a figyelmed,nemtudom....

MODE 2008.10.25. 22:32:18

@R4T3N

Ok jajj nemakartam jujj jajjj!ez csak egy tipp volt de jo látni ,hogy emberek(pl:te)nevetnek a semmin:)Elhúzok innen ahogy kérted biztos ez freddyD vágya is sziasztok...ez a sorozat csakszarab lesz és szarabb és freddyD nem tartja magát a pcGuru-s interjúhoz,de ere láttam nemválasol tehát akkor kb így is van !bár jó nektek havontaa 10 perc rablás az életetekből nemis sok.......Biztos freddyD biztatja valaki hogy ne is figyeljen a kommentekre..Hát nagyon rosszul teszi szó szerint elszúrja pont az hogy 1-2 kommentre kéne odafigyelnie amik inspirálják a jó cselekedetre de itthagyom ezt a SZAR sorozatot ......Sziasztok!

sebes · http://viccoldal.blog.hu 2008.10.25. 22:58:47

bocsássatok meg de most igen felhúztam magam szal @MODE rohadj meg te köcsög fasszopó geciláda hogy a rák enné ki a beled és még a lelki világod is rohadna szét te strici köcsög bazdmeg a jó édes mamikádat ki erre a kurva világra hozott hogy dick assmen rugna segbe és akimbo rugná szét a töködet áhh ez jól estett és R4T3N teljesen igazad van!!!:)

Heatman 2008.10.25. 23:13:14

@sebes
Már nem azért, de hány éves vagy? 9? 10? 11?
Miért kell így "leoltani' valakit azért, mert nem egyezik a tiéddel? Mellesleg MODE,nak is igaza van részben, bár a sorozat érzékelhetően nem lett rosszabb, de Freddynek tényleg nem ártana 1-2 hónap pihenés. Ki kéne ruccanni abból a rezidenciából ;)! MIELŐTT valaki belém kötne, nem azt írtam, hogy legyen vége, hanem csak tarts egy kis szünetet! Szerintem jól esne!

Richie1986 2008.10.25. 23:15:09

Hey freddy!
Mi a helyzet? :) Jó ötlet volt az, hogy sötétebb vagy,mint a többi komment :D

Richie1986 2008.10.25. 23:24:30

A Lego Island-os videóra visszatérve...a kisjátékos gyereknek tök ugyanolyan a hangja,mint a Miky egérnek :D
Véletlenül nem a Miky egér hangja? :)

Richie1986 2008.10.25. 23:25:16

Bocsi, elírtam...Véletlenül nem ő a Miky egér hangja? :)

Richie1986 2008.10.25. 23:25:59

Nah,mentem aludni. Majd holnap megnézem a választ...Jó éjt!

Crash 2008.10.26. 01:20:42

Újra el kéne sütni április 1-ét. Biztosan jönne megint az 1000 komment, hogy "ne", ilyenkor meg azzal jönnek, hogy inkább legyen vége.
Amik irritálóak szerintem ezek a "biztos hazudik, miért ne hazudna"
Hát nem tudom, elég magába fordult lehet valaki, ha ennyire pesszimista vagy ennyire nem tud megbizni másban.

MODE 2008.10.26. 01:27:20

Énse akarom ,hogy vég legyen a sorozatnak csak pihenjen..mennyire magatokra veszitek úristen

MODE 2008.10.26. 01:28:06

@Crash

Mármegint az a hülye mikrofon,most egyáltalán nem arrol van szó te tudatlan ismét..

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.10.26. 07:36:44

''-gabber- 2008.10.25. 21:16:59

...akinek van 1 kis esze az nem jon ide fel...''

Akkor mit keresel itt..? xD


''MODE 2008.10.25. (!!!!!)22:32:18(!!!!!)

...itthagyom ezt a SZAR sorozatot ......Sziasztok!''

''MODE 2008.10.26. (!!!!!)01:28:06(!!!!!)

@Crash

Mármegint az a hülye..''


Hm imádom az oylan embereket akik keménykednek hogy ''na mosttantól nem nézem többé a szar oldaladat hehehe!'' aztán mindig bisszajönnek..

Crash 2008.10.26. 08:45:40

@MODE
Azt igérted itt hagysz :(.

Te tudatlan, attól még tljes mértékben vonatkozik rád és gabber-re amit
irtam, mert igenis leirtad, hogy "mi az hogy biztos nem hazudik, miért ne hazudna"

TE "tudatlan"

sebes · http://viccoldal.blog.hu 2008.10.26. 10:45:48

@Heatman igazad van kicsit tulóztam és azt már én is megírtam egy elöbbi kommenteben hogy abban igaza van MODENAK hogy pihennie kell azzal semmi kétségem de azért ennyire neki se kéne lefikáznia FreddyDet és kijelenteni hogy nagy rajónoja hát ennyi

Nervus 2008.10.26. 12:24:37

sebes 2008.10.25. 22:58:47
És ezt a kommentet ki fogja törölni? Csak mert valaki megsértette A Szent És Sérthetetlen Örök Mestert, azért még nem kéne úgy kiborulni, mintha lemészárolta volna az egész családodat.

Szánalom, ami itt meg. A blogot a 13-14-15 éveseken kívül nem nagyon nézi más, vagy ha igen, az nem kommentel ide ilyet, hogy "TEVAGYAZISTENKIRÁLYCSÁSZARATOMSIRÁLYÁLLAT".

Szerintem is erőltetett sz@r már az egész. De persze nyilván ezt is
a) törölni fogja freddyd
b) elküld anyámba az összes szájhős.

sebes · http://viccoldal.blog.hu 2008.10.26. 13:51:11

figyelj Nervus már én is rájöttem hogy nagyon eltulóztam de nekem az a bajom hogy ide állit kijelenti hogy nagy rajongója és lefikázza ezerrel meg hogy FreddyD hazudik tehát abban igaza MODENAK hogy pihennie kell de ha én se fikázhatom le MODET akkor már ő se fikázza csak így FreddyDet

MODE 2008.10.26. 13:57:48

@sebes

én nem fikáztam te tudatlan csak azt irtam pihenjen a saját érdekében....

sebes · http://viccoldal.blog.hu 2008.10.26. 14:21:50

@MODE első sorban bocsánatot szeretnék kérni azért a bizonyos üzenetért :( de viszont azt tényleg mondtad hogy egyre szarabb és szarabb lesz szal ez sztem már fikázás:)

MODE 2008.10.26. 17:14:38

szarabb és szarabb lesz ez az van!azigazság néha fáj!Számoma minden aövetkező videóbol fog kiderülni..

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.10.26. 20:50:12

@ Richie1986
Mickey egér (XD)
@ Nervus

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.10.26. 20:53:15

áá kaki elküldés gomb (xD)

na,
@ Nervus
szerintem egyáltalán nem csak 13-15 évesek látogatják a blogot... Csak általába az okosak kussolnak, és nem írak, márpedig az esetek 70%-ában a felnőttek okosak
(ajaj kommentelek = hülye vook :S:S)

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.10.26. 20:55:38

hát ez nemigaz sorry a 3 postért de enterrel elküldi ááááááá
na szóvasl nem aztmondom hogy aki felnőtt vagy gyerek ír az hülye hanem azt hogy vagy örülj neki nézzed esetleg észrevételeket írj, vagy nézzed és ne teccen, és finoman írd le a véleényed..
Akik meg lereagálják a "jaj ez szar"-ozókat hát istenem, ez egy szabad ország, nem lehet mindenkinek saját véleménye.
sztem pl. jó a sorozat, alig volt 1-2 vid amin nem röhögtem, de az új évad nem kaki

2008.10.28. 15:23:00

@-gabber- és Mode

Talán nem így kellett volna fogalmaznom, de szerintem akkor sem igaz, hogy szarabbak lennének a videók, mint régen. Abban egyetértek, hogy inkább legyenek ritkábban videók, mert akkor valószínűleg jobbak is lesznek.

Herr Bärenfell 2008.10.29. 09:29:52

psycho: hát nem tudom.én 1 régebbi vidin t sokkal többet röhögtem mint idáig az egész 3.-ik évadban.persze lehet hogy én változtam.de abban egyetértek én is hogy fred barátunknak is kéne egy pihi

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.30. 00:15:29

Itt lehet olyat,hogy az egész blogot letiltod kb. 1-2 hónapra hogy senki ne jöjjön fel? Egyébként tényleg pihenned kéne 1 kicsit,majd Visor meg Reactor tartja a frontot 1 hétig,aztán tovább fojtatod,és hát a hányós poéntól ledölni a székről,szerintem a hirtelen Gutentag meg a beszéd a heavy gunnerről aztán :és kancsal katona:D
süti beállítások módosítása