Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Terminator 3 ≠ Battlefield

2008.11.08. 13:23 :: freddyD

Felesleges a Terminator 3-as játékot a Battlefieldekhez hasonlítani. Croow kommentje jól összefoglaja a lényeget

Elolvastam a kommenteket, és azt kell, hogy mondjam, hogy nem fogtok fel valamit. A Battlefield és a Battlefrontnál tudjuk, hogy csak löni kell és kész(bár az is multiba, mások ellen jó, botok ellen unalmas szvsz) De ennél a játéknál, mivel egy filmből készült, az ember single kampányt vár. Tehát FreddyD nem a Battlefield játékmenetét fikázza, hanem a játékot.

Ez így van. A hátsó borítón semmi jel nem utal arra, hogy itt nincs kampány, illetve, hogy ha nem akarsz multizni, jobb ha meg sem veszed. Írja persze, hogy van multi, de nem érzékelteti, hogy ez a játék értelme.
A játékban emellett semmiféle olyan motiváció sincs, hogy vigyáznod kellene magadra. Nincs miért bújkálni, mert medikit úgysincs, lőszernek is hamar annyi, azt kész...

Emellett az is vicces, hogy maga a 15 perces menet közben is tudsz oldalt cserélni, tehát elvileg ha emberekkel vagy és látod, hogy 30 mp van hátra és a robotok fognak győzni, hopsz, kiválasztod a Skynetet és egykettő a győztes oldalon vagy :P

Tényleg kár érte, hogy ilyen semmilyen lett a játék, mert a pályák felépítése tényleg tetszett, visszaadta a film fílingjét

69 komment

Címkék: terminator

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr60757116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marczell 2008.11.08. 13:34:52

Én mondjuk Battlefrontban élveztem a single-t is :D

foLykaaaa 2008.11.08. 13:39:43

Hát, én is sokkal jobban élveztem mint a Terminator3-t :P

kiskani007 2008.11.08. 14:06:56

Heló nagyon jól sikerült a mostani videód és szeretném ajánlani a MAFIA nevezetű játékot mert annyi bug van benne h az elképzelhetetlen.

Bigmate 2008.11.08. 14:07:35

Ez igaz. Egyik az,hogy a battlefield-et nem egy híres mittoménhány oscar-os filmre mintázzák,és elvárjuk,hogy nagyon jó legyen. Ehelyette egy kalap sz*rt kapunk.

kasmat 2008.11.08. 14:18:24

Fikázni valahogy mindig könnyebb, mint mondjuk csinálni legalább egy olyan minőségi videót, mint freddyD...

ddavidka 2008.11.08. 14:21:37

Kiskani remélem 'A' Maffiára (The city of lost Heaven)gondolsz!
Ugyanis a játék egyike a legjobb GTA szerű játékoknak. Ha van is néhány bug attól nehogymár idejusson hogy freddy fikázza. Szerintem ha van játék ami megéri az árát akkor a Mafia az... ja és várjuk a második részt:).

Lyukaszokni 2008.11.08. 14:21:42

@kiskani007
A Mafia freddyD egyik kedvence, úgyhogy nem hiszem, hogy abból videót csinálna..

Crash 2008.11.08. 15:09:49

Kiskani007-nek összesen kemény 1 hozzászólása van. Szóval azért regisztrált, hogy a Mafiát ajánlja, ami eleve hülyén hangzik, másrészt nincs több ajánlatra szükség már.

Vegita-linux 2008.11.08. 15:26:42

Sztem meg fps játékokat bemutatni a legrosszabb, nekem konkrétan minden nemfps freddys video a kedvencem. Football generation a best, de street racer, bug rigs, italian job sokkal jobban leadja h mér élvezhetetlen a játék. UT2004 óta nem is nagyon jácottam fps játékkal, de battlefield vietnammal is elvoltam. Mongyuk a telefonálós résznél hülyére röhögtem magam. Szimlán annyi a probléma h ami a Mesterlövésznél még poén volt, az a 3.-4. ilyen videot csak unalmassá tette. A 10. fps videonál már nem hat meg h átmegyek az embereken, meg hogy misszionárius pózba esnek össze, meg már tök alap h nincs +lőszer és medikit, az lenne a furcsa a 4. fps-es freddy video után ha lenne. Én elhiszem h fps játékot legkönnyebb látványosan elrontani, de a többi videod sokkal jobb Freddy. A többi videodba jobban kinyilik a fantáziád is, meg maga a játék is atól h gyenge, még nem monoton mint egy fps, vagy ha igen akkor se azt hallom amit már megszoktam...

mattbaker http://hardverapro.hu/apro/uj_asus_drw_2 2008.11.08. 15:40:16

kiskani007 a mafia mióta rossz játék? amúgy minden játékban vannak bugok a crysisban is, a mafia kicsit korábbi játék mint a crysis, akkor abba mért ne lenne, amúgy patch is van a világon + lécci mondj pár bugot a játékból mert eddig én csak pici hibákat találtam

baguvixXx 2008.11.08. 16:18:21

1. Lőszer, medikit van
2. A STAR WARS: Battlefront nem filmből készült ?
3. A jó Stat-ért kell küzdeni hogy te legyél a legjobb a teamedben meg szimplán a Fun-ért
4. Freddy szinte minden BF-style játékelemet kicikiz
5. És ha 30 mp-vel a vége előtt átváltasz akkor mi van ? Büszke leszel csodás "győzelmedre" ?

Horv 2008.11.08. 16:18:44

De freddyD megmondtam a kommentembe és most nem akarlak kioktatni de ez a játék nem a filmhez van! Kösz .

baguvixXx 2008.11.08. 16:21:40

És még vmi Freddy ne égesd magad mentegetőzéssel valdd be hogy ez az 1. vidid amit istenesen elcsesztél. Ettől még úgyanúgy fogom komálni a videóid és ugyanolyan várakozással fogom várni a köv, vidid senki nem tökéletes és ez az 1. nagyobb bakid több mint 2 évad alatt tiszta jó arány.

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.11.08. 16:28:20

Nem értem meg hogy minek ijen bejegyzés ?????
Mert nem egyértelmü??????????

Farrun 2008.11.08. 16:38:26

csak én veszem észre, hogy más a banner? nem említette freddy, hogy váltana és a Nerd videójánál asszem még a régi volt (M&M, stella, snajper, fridrich,...)

DJ SANYEE 2008.11.08. 16:57:49

Hát már elég régóta ez a banner van. szerintem elég béna is mert nincs rajta szinte semmi.

kékzonbi 2008.11.08. 16:58:09

most mit kell fikázni meg egyebek?
annyi ötletet ölt bele az összes videójába,most ez így sikerült,kész

Krisztian5 2008.11.08. 17:21:19

Ki az az idióta akinek a T3-ról a Battlefield jutott az eszébe vagy ahhoz hasonlította?

baguvixXx 2008.11.08. 17:40:40

Nagyjából mindenki ilyen "idióta" volt mivel a játék alapja ugyanaz. Bázisfoglalgatós respawnos TDM.

PG00 2008.11.08. 17:51:55

@baguvixXx
1. ezek szerint nagyon el van rejtve, mert Freddy nem hiszem hogy fél órát játszott volna összesen vele.
2. de igen, és az jó is lett, ez viszont nem.
3. jó stat: ennek akkor lenne értelme hogyha a játékmenet izgalmas lenne. Fun? Hol?
4. erre nem tudok mit reagálni.
5. nem, de ez egy iszonyat nagy fasság, hogy "csak így átválthatsz".

Abszolút nem lett a videó baki.

baguvixXx 2008.11.08. 17:57:11

@PG00
1. A csapatársnál mint BF-ben és én meg nagyon sokat játszottam vele neten
2. Ez igaz hogy az jobb lett de ezt nem kérdezte senki. Csak arról volt szó hogy filmes multis játék-e
3. Multiban
4.Mert igaz
5. Akkor ezek szerint emiatt szar a Battlefront a Battlefield a WiC stb...

New_Krok 2008.11.08. 17:58:52

@baguvixXx
A Te összefoglalásod teccik a legjobban! Én megértem freddyt hogy csalódott mert valami űberstoryra várt, de ettől még azt a játékmenetet fikázta le ami a Battlefield alapja és ezért is írtam hogy ez mennyire szíven ütött. Ha már ezt a játékot választotta, legalább a hibákra koncentrált volna és nem erre a "legendás" játékmenetre.
Ez most kb olyan mintha készült volna egy wow másolat, és lefikázta volna hogy Te jó ég fejlődik a karakterünk, és szörnyeket kell ölni hogy fejlődjünk? "És ölni kell és ölni kell? mi ez a szar"

New_Krok 2008.11.08. 18:01:03

csak megjegyzés hogy pl counter-strike ban is átválthatsz a vége előtt, most ebben nemtudom mi a nagy bumm, ha valaki azt élvezi hogy így nyer hát had élvezze ki.

sheela567 2008.11.08. 18:20:29

"de ettől még azt a játékmenetet fikázta le ami a Battlefield alapja és ezért is írtam hogy ez mennyire szíven ütött. Ha már ezt a játékot választotta, legalább a hibákra koncentrált volna és nem erre a "legendás" játékmenetre."

New_Krok : mi lenne, ha elolvasnád a bejegyzést ?

"De ennél a játéknál, mivel egy filmből készült, az ember single kampányt vár. Tehát FreddyD nem a Battlefield játékmenetét fikázza, hanem a játékot."

Annyira egyértelmű a videó üzenete...

-Zé- 2008.11.08. 18:31:07

baguvixXx-nak van igaza, ez egy gyenge BF klón és kész. Ez egy ilyen játékstílus, ha hiányolod a medkit-et, meg a kampányt, az olyan mintha egy autós játékot leszidnál azért, mert mindenhol autók vannak, neked meg dínó kell...

Én a fantáziátlansága miatt hagytam ott ezt a játékot, egyáltalán nem azért rossz, mert kevés a lőszer a rakétavetőben, hanem attól, hogy a maga műfajában sokkal jobbak is vannak nála, ezért inkább azokkal játszanak a népek, és emiatt ezzel meg szinte senki se játszik. Márpedig multiplayer játék révén ezt 30-40 másik emberrel kéne játszani, nem pedig botokkal.

Azt meg nem igazán értem, miért kell egy multis játékot a single player része alapján bemutatni.. Gyakorlatilag magával a játékkal nem is játszottál.

Ez a sorozat eredetileg szar játékokat mutatott be, kezdetben jó is volt. Mára viszont közepes játékokat mutat be, amiket megpróbál szarnak beállítani, nem először mondom, ez megint egy olyan játék ami abszolút nem illik a Big Rigs, Mesterlövész, Metal, stb... játékok közé. Spontán lehúzásnak érzem ezt a videót. Ahelyett hogy fogtál volna 1 szar játékot, és megmutattad volna mennyire szar, fogtál egy játékot, és megpróbáltad szarnak beállítani.

Mélyrepülésben a sorozat, a gyorsulásos játék videója óta zuhan a színvonal, sajnálom.

New_Krok 2008.11.08. 18:37:19

hát ahogy látom, ez a videó ketté osztja az embereket..

Az egyik irány az, hogy hm freddyD új videója és ő nem tévedhet

A másik aki azt mondja hogy hát basszus, miért egy olyan játékot fikáz le amivel végülis csak az a baj hogy nem volt ráírva hogy nincs kampány?

Azt mondja hogy nincs miért jáccani, "lőni lőni lőni... mi ez a szar?" Hát úgy tényleg nincs értelme játszani hogy beáll 2 ellenfél elé és csodálkozik hogy hm lelőttek.
A játék egy taktikai fps ennyi. Bázist foglalsz, és igyekszel a legjobb statisztikát elérni. Felhoztam példaként a wow-ot is.. azért egy wow klónt nem fikázhatsz le mert hm szörnyeket kell egész nap ölnöd hogy fejlődj... persze értelmetlen, de akkor már magát a wow-ot fikázd.

victorr 2008.11.08. 18:45:06

hát nagyon zuhan a színvonal
rosszpcjatekok.blog.hu/2008/11/08/terminator_3_battlefield?fullcommentlist=1#c3888907
teljesen egyetértek zé
aki meg a Mafia-t fikázza az mennyen anyucihoz legózni. A gta 4-ben is lesz pár hiba de rosszpcjátékokba soha nem fog bekerülni

-Zé- 2008.11.08. 19:01:36

Ki fikázta a Mafiát és mit szívott előtte ? :D
Messze a legigényesebb játék amit eddig láttam.

Herr Bärenfell 2008.11.08. 19:21:21

szerintem sem egy olyan rossz játék így első ránézésre.jó az egy dolog hogy nincs benne single kampány de attól még nem rossz.le kell ülni és csak élvezni a játékot.akkor rossz ha nem tudod egyszeren élvezni vagy rohadt monoto (minden pályán ugyan az vay minden ugyan az mindenhol stb)esetleg csak kicsit élvezi.de nem ismerem a játékot.de sztem közepesen lehet élvezni.ha nem csapjon belém a menykő.

-Zé- 2008.11.08. 19:27:19

Akkor lehet élvezni, ha emberekkel játszod, és nem botok ellen. Ha van kivel taktikázni, és van értelmes ellenfél, ami kihívást ad, mindjárt más az egész. (És akkor még be is ülnek melléd a járművekbe, csak hogy még 1 említett "hibát" kilőjünk).

Herr Bärenfell 2008.11.08. 19:45:05

zé: így a legtutibb de akkor miért lenne single kampány?:) de ha a single kampányt élvezed tökéletes játék ha közepesen néha néha előveszed ha egyátalán nem akkor kúva szr játék.és általába sztem a játék minőségétől függ mennyien játszák(multi)

-Zé- 2008.11.08. 20:18:16

Ezekben a játékokban a single csak kötelező adalék, mert ha a kiadó azt mondja hogy van, akkor van és kész.

boldogember96 (törölt) 2008.11.08. 20:39:35

Na ez az a bejegyzés, ami mentegetőzés.....

KaszásXXL 2008.11.08. 21:03:39

Freddy:
Ezt ,úgy hívják ,hogy mentegetőzés.
Most utálhatsz ,de nem vagyok egyedül.
Különösen egyetértek a baguvixXx nevű kommentelővel.
FreddyD olyan elemeket fikázz melyek tökéletesen jellemzőek a BF-ekre(FIGYELEM: nem mondom hogy jó játék a Terminator ,csak nem ebben vannak a hibák!)hadd idézzek ezek közül:
,,Nincs is kampány!"(mivel nem erre találták ki a játékot),,Tiszta Metal!"(jól van, metal ,persze..),,Végtelen életed van!"(pont ez a lényeg, a respawnos rendszer). És ez csak 3 volt a sok közül.Egyett kell értenem a Zé nevü kommentelővel is.
Figyelj Freddy!Most őszintén: én komállak meg minden ,jó a humorod ,de esik a színvonal.:( Van egy javaslatom ,inkább foglalkozz többet a vidikkel ,de ne rakj ilyen félkész már csak úgy muszályból csinált játékokat az asztalra.
Válogasd meg a játékokat is jobban.És mielött itélkezel járj utána!
ROSSZ A JÁTÉK ,CSAK NEM ÚGY AHOGY TE BEMUTATOD!

Wedgend 2008.11.08. 21:09:47

lol kól látom, hogy onnan ez a vita hogy 3an meg mertük jegyezni h hasonlít a játék a battlefrontra meg a battlefieldre?

Wedgend 2008.11.08. 21:23:10

rájöttem nem jól látom valaki úgy értelmezte a bf-es elemeket kritizálja freddy

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2008.11.08. 21:31:46

Én ezzel egyetértek, max annyit fűznék hozzá, hogy a star wars battlefront kegyetlen jó single-ben is +kezelhetőek a járművek na meg nem ilyen bugos, és tele van jó ötletekkel...

freddyD 2008.11.08. 21:44:23

Én igazából csak azt nem értem, hogy Metal videónál miért nem lett belémkötve, hogy Quake klónt mutatok be és húdeköcsög vagyok :P

boldogember96 (törölt) 2008.11.08. 21:58:55

Nem mindegy? Nem jó játék, ez tény, Mester sem a legjobban mutatta be, de hát van ilyen. Szerintem is jobb lenne, ha kampányt raktak volna bele. Semmi lényegre törő nem volt a bemutatóban, és ez a bejegyzés is mentegetőzésül szolgál, de hát túl kell lépni..... Várom az új videót! És a Battlefield-el meg a Counter Strike Condition Zero-val nem lehet összehasonlítani. Egyszerűen olyan, mintha zsebkendő és a benne lévő trugyi között keresnénk valami összefüggést.

baguvixXx 2008.11.08. 22:08:05

Azért Freddy mert az a játék tényleg szar (megvettem :D) és mert nem a Quake stílusjegyeit kritizáltad. Itt viszont épp hogy a BF stílusjegyeit kritizáltad.
Nem vagy köcsög semmi bajom/unk veled elrontottad mindenki hibázik csak az nem tetszik hogy nem vagy képes ezt beismerni...

Wedgend 2008.11.08. 22:18:54

nem a bf stílusjegyeit kritizálja gondolkodj már arról van szó h egy terminátoros játéktól az ember azt várja hogy legázolja arnolddal a fél világot ehhez képest egy battlefield klónt kap az ember amibe esetleg nagyritkán mehez egy életet Svarcival

freddyD 2008.11.08. 22:22:04

Szóval most az a konkrét baj, hogy egy a videóban meg sem említett másik (sokkal jobb és főként multizható) játék stílusjegyeibe kötök bele, ami itt nem működik, ott viszont igen?
Ha ez a gond, akkor rendben beismerem. De én továbbra is úgy gondolom, hogy egy Terminator 4 nevű játékról beszéltem.

Emellett, arra nem gondoltok, hogy talán nem mindenki játszott még Battlefielddel? ;)
Bár én már játszottam vele elég régen rövid ideig, de azért nem hiszem, hogy az a program a kihagyhatatlan alapműveltség része.

Én már sokszor mondtam, én nem vagyok egy játékguru és már lassan 10 éve nem is követem a játékpiacot, ahogy azt korábban tettem. (Szépen kifejezve, elhaladt mellettem a kor ;) )
Szóval így fordulhatott elő az olyan, mint a "lift" az Amerikai Hadműveleteknél, ahol aztán napi 10 e-mailt kaptam, hogy a Coubnter Strikeban is ez van ;)
Sajnos ez van, lehet, hogy ez néha leégéssel társul, de ezt vállalnom kell

B!gH!t 2008.11.08. 22:22:23

már sajnálom, hogy énis meg jegyeztem, hogy kicsit battlefield -es a játék menet

de higgyétek el én nem ugy értettem, hogy freddyD a köcsög és ....

freddyD 2008.11.08. 22:23:18

Akarom mondani Terminator 3...
A négy még csak a jövő muzsikája :P

B!gH!t 2008.11.08. 22:24:19

na jó itt nekem valami nagyon csúnyán kimaradt

Herr Bärenfell 2008.11.08. 22:29:56

freddy nem baj ha nem haladsz a korral hidd el én se haladok:P

Wedgend 2008.11.08. 22:30:30

@B!gh!t
annyi a lényeg hogy néhány kommentelő gondolatmenete az hogy "fikáz egy battlefield-klónt tehát a battlefieldet fikázza". Szerintem elég szánalmas
amúgy én csak a Battlefrontot ismerem érdemes megszereznem a Battlefieldet is mást is nyújt azon kívül hogy nem starwarsos?

Wedgend 2008.11.08. 22:33:37

freddy sztem zárd le a kommentelést és nem fog idegesíteni

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.11.08. 22:39:21

@Mindenki!!


Márcsak azért se fikázta a battlefieldet mert ott legalább volt értelme elfoglalni a bázisokat. Minnél több bázisod volt az ellenségnek annál gyorsabban fogytak az élet jegyei (aki játszott vele érti..). Itt viszont elfoglalod és mivan? Juhúú respawnolhatsz onnan de minek ha egyszer tök mindegy hogy a tied vagy nem?! Értse már meg mindenki hogy a battlefield bázisrendszere 100 szor jobban ki van találva ez meg egy kalap szar amin csak sírni lehet!

Thompshon[HUN] 2008.11.08. 22:42:24

Inkább lessétek meg ezt: sauerbraten.org/
Van single kampány:D ....
Emlékeztek a Heat -re? Na ez ennek az ingyenes továbbfejlesztett, felturbózott változata. Már lassan Hasonlít a Far Cry grafikájára... MONDOM HASONLÍT!!

Richie1986 2008.11.08. 22:45:14

Találtam 1 nagyon jó lövöldözős játékot a neten.
Itt a videó,ha valakit érdekel:
www.youtube.com/watch?v=bFk3ZqKY-Co

A játék neve: Total Overdose
Ma éjjel elkezdem töletni, csupán 1,7 GB :)
wwww.thepiratebay.com < innen szoktam tölteni. Nagyon jó kis oldal...

pjoco 2008.11.09. 00:43:56

Na én meg Gigatorrentről szedek mindent!

csokasg · http://href.hu/x/8s9r 2008.11.09. 00:56:56

richie1986: .org a vége de gondolom csak elgépelted:D ja és sok türelmet a publikus torrent oldalokhoz :DD

Drider 2008.11.09. 01:27:31

Most néztem a vidit, nagyon jó lett... Egyébként a Clevers készítette a Screamer 4X4-et is anno 2000-ben, ami valamivel jobb volt. Egyébként War of the Machines nem= Rise of the Machines, mivel azt is az Atari adta ki, nem magyar fejlesztés, és van Story mód, rendes filmszerű átvezetésekkel, szereplőkkel. Egyébként Rise of the Machines jelenti a gépek lázadását, a War of the Machines, a gépek háborúja, aminek semmi köze a film címéhez! :D Vetted volna a Rise of the Machines-t meg Freddy, szintén az Atari kiadásában! :D

Drider 2008.11.09. 01:40:19

Itt az eredeti játékadaptáció imdb-s oldala, az eredeti szinészek szinkronhangjával!(mégegyszer: Rise of the Machines, nem War of the Machines!): www.imdb.com/title/tt0364056/

Wedgend 2008.11.09. 09:20:18

a screamer 4x4 télleg jó játék

deemer 2008.11.09. 11:03:45

Itt leginkább arról van szó, hogy sok agyas fogást talált most freddyn, semmi egyébről.
Ha olyan nagy BF-esek vagytok, akkor tudjátok, hogy ott a botok legalább egy kitűzött cél felé haladnak, ADNAK medikitet / ammot ha a környéken vagy, HASZNÁLJÁK a járműveket, és singleben is egy olyan játékmenetet teremtenek, amit simán lehet játszani (mert a BF-es instant actionok igenis jók).
Az, hogy nincs kampány igenis megbocsáthatatlan. Úgy adták el azt az istenverte szart, hogy a doboz kellős közepén rajta van bazi nagy betűkkel, hogy T3, Schwarzi stb. tök mind1 hogy most 1 szóban eltér az alcím, vagy sem; t3 az t3. Minimum egy battlefront szerű single kellett volna (akartak is a készítők. de nem lett)
Mellesleg a rise NEM JELENT MEG PC-re. www.gamespot.com/search.html?qs=rise+of+the+machines .

baguvixXx 2008.11.09. 11:41:50

Amúgy a csapatod pontokat kap ha tied a bázis a kép felső részén lévő "ölésszám" igazából pontszám. A robotos "menstruálást" ki lehet kapcsolni. Lehet megkérni a csapatársaid vmire (pl medikit, töltény) az F1 lenyomásával igaz nem adnak :D

kiskani007 2008.11.09. 13:34:32

Szerintem se rosz játék a MAFIA csak azt mondtam h én nagyon sok bugot találtam benne.
PL.:átugrattam egy út felett és elsüjjedtem a nagy semmibe

kiskani007 2008.11.09. 13:42:49

Vagy Mikor felborítottam a kocsimat és úgy száltam a kocsiba vissza,h felülről belerepült.Amikor morelló öccsét kell megölni a kikötőnél az egyik raktárban ha meglövöd a hordót akkor láthatatlanná válik.

v.paryk 2008.11.09. 18:18:13

Amúgy van pár nagy különbség a BF-ek és a Terminátor között. A Battlefrontba vannak élet és fegyvertöltőhelyek minden bázisnál, és minden járművel lehet lőni. És a Battlefront 2 őnek a single player-ébe megvan adva hogy épp milyen küldetést kell végrehajtanod a csatatéren, és változatos feladatokat kapsz. És ami a legfontosabb, hogy el lehet foglalni az ellenséges bázisokat, és ezzel meg lehet nyerni a csatát jóval idő előtt. Érzékelhető a Terminátoron, hogy a Battlefield tipusú játékokról másolták készítők, de még azt is szarul csinálták, ezért megérdemli a szarjáték nevet! Amúgy szerintem tök jó lett a videó, mert ilyen típusu szarjátékból ez az első videó, és egy ilyen borítóról bárki azt hinné, hogy érdemese megvenni.

ddavidka 2008.11.09. 20:53:00

kiskani ne haragudnj, nemtudom milyen verzióval játszottál de nekem és egyetlen ismerősömnek se, aki valaha játszott mafiát nem voltak ilyen jellegű bugjai... vagy csak nem vettük észre, de akkor te elég peches lehetsz hogy mind kifogtad őket.

Vegita-linux 2008.11.10. 01:57:31

sztem meg jó video lett, és midnenki bekaphatja aki BFet Terminátor szinten kezeli... csak télleg sok h freddy utóbbi 5 vidijéből 4 fps

kiskani007 2008.11.10. 14:45:18

Vegita-linux azért ne ilyen hangnemben nyilvánítsál véleményt!!

gimmelstob 2008.11.10. 15:53:08

Nem hiszem h Freddynek mentegetőznie kéne bármiért is. Csak egy idézet Ákostól: "sokan mondják h már nem vagyok a régi, ez az Ákos már nem olyan jó...
Micsoda?????????
Olyan emberek mondják meg hogy milyen vagyok akik valójában nem is ismernek?"
A népszerűség örök átka. Elvárunk dolgokat, pedig a legutóbbi videó ugyanúgy Freddyé mint a Mesterlövész vagy a Mortyr. Van amelyik nekem jobban tetszik, van amelyik másnak, de mindig bebizonyosodik h beszólogatni a legkönnyebb.
"mélyrepülésben a sorozat" - mi van??? Miért? Ha már nem tetszik, nem kell nézni. Nehogy már kiosszunk itt valakit, miközben ő az egyetlen aki vásárra viszi a bőrét közülünk...
No písz mindenkinek. :-)

KaszásXXL 2008.11.10. 17:41:50

Na akkor ismet irok egy botranyos kommentet;)(elnezest az ekezet hianyert)
1.Freddyvel nincs semmi bajom csak most hibazott.De most vege mert belatta.
2.Na akkor egy kicsit magamat vedem :)
@Wedgend irta:
,,annyi a lényeg hogy néhány kommentelő gondolatmenete az hogy "fikáz egy battlefield-klónt tehát a battlefieldet fikázza". Szerintem elég szánalmas
amúgy én csak a Battlefrontot ismerem érdemes megszereznem a Battlefieldet is mást is nyújt azon kívül hogy nem starwarsos?"
Akkor most reagalok:
1.Szerintem erdemes beszerezni, mert van 1-2 kulombseg ,de lenyeges nincs.
2.Nem mondom ,hogy a BFet fikazza ,csak azt ,hogy olyan dolgokat itel el amik mas jatekokban remekul mukodnek.-> magyarul nem ezzel van a baj.Na csak ennyi. :)
Ja ,es hajra FreddyD!

gimmelstob 2008.11.10. 20:56:53

Csak arra gondoltam fentebb rámutatni, h F. barátunk is ember. Én sem ismerem az ilyesféle multi-játék dolgokat, spec. a videó alapját a Terminátor tényleg szar lett, pedig a honfitársakkal általában elnéző szoktam lenni. Amúgy meg nekem a Lego-cucc is igen furcsa volt elsőre, de azóta pl. hiába keresem Korponayt a jutúbon, nincs sehol, pedig akármilyen "egyszerű" is volt, ilyet más nem csinált még rajta kívül. (értsd: stílus, szöveg, hanghordozás, stb.)
Hiányzik. Mint ahogy hiányozna Freddy is, ha eccercsak nem csinálna több vidit, mert berág a kekeckedésünk miatt.
Sz'al hajrá Freddy, és a kritikának meg igenis van helye, de csak értelmesen! ;-)
süti beállítások módosítása