Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Megy a fagyi

2008.11.24. 09:48 :: freddyD

Szilveszteri különkiadásom kapcsán (ami idén is lesz, megint spéci videóval) ugyebár ígértem egy fagyit annak, aki képes végigvinni az Aztec Challenge-et legdurvább fokozatban. Eddig nem jelentkezett senki és őszinte leszek, nem is lepett meg ;)

De Kami küldött egy e-mailt, ahol jelezte, hogy valaki megcsinálta az egészet és fel is vette videóra. 

BÁR meg kell mondjam, hogy a Piranhás pályán enyhén cheat szaga van az egésznek ;) Konkrétan átmennek rajta és nem történik semmi. Oo

A kedves feltöltő egy német úriember (érdemes ellátogatni profiljára, rengeteg C64-es klasszikust végigvitt! Benne másik nagy gyerekkori kedvencemet a Who dares wins-et)

Fagyit kipostázni nem fogok, de felajánlom neki, hogyha esetleg egyszer ellátogat hazánkba, akkor jelentkezzen a fagylaltért ;)

Ha ki szeretnéd próbálni a játékot legnehezebb fokozaton, itt megteheted.(Nehézségnél a 4-est beállítani)

47 komment

Címkék: aztec challenge

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr35785431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2008.11.24. 09:55:54

Nem semmi grat neki :D first.............................

penge96 2008.11.24. 10:01:41

amugy nem lehet h a piranhás pályánál megvágta a vidit ?

Dexter1981 2008.11.24. 11:07:32

Megnéztem Freddy szilveszteri különkiadás vidijét mégegyszer, és a piranhás pályánál ezt irja a game:

"Swim the lake in any direction and dive (fire button) for a second to avoid the man-eating fish. But keep going forward."

Fairy Girl 2008.11.24. 11:10:34

De most tényleg: hova lejjebb? :)))

freddyD 2008.11.24. 11:13:05

@Dexter1981
Azt valóban elszúrtam. Ez van akkor, ha gyerekként játszik ilyet az ember, aztán nem is érti a szöveget. Azt később meg nem olvassa el, mert úgy gondolja úgyis ismeri már.
De sikerült már így is, úgy is befejezni

Fairy Girl 2008.11.24. 11:24:42

Dex, akarod karácsonyra? :))))))))))))))

Lámasál 2008.11.24. 12:20:06

nem hiszem h vágta volna a vidit. Amúgy freddyd ez csak fél fagyi mer a srác tuti h cheatelt, nem mintha nem lenne ügyes de:
-a szobás pályán az egyik helyen szinte biztos, hogy megsúrolja egy lehulló nyílvessző de semmi
-a terráriumos pályán nem 1x átesik ralyta egy állat vagy simán beugrik 3 közé ahol nincs hely és továbbugyrik
-a piranhás pálya egyértelmű
-a hidas pályán meg egy csomószor pontatlanabbul ugrik mint freddyd és simán fut tovább.

Bigmate 2008.11.24. 12:54:38

Én max kutyasz*rt adnék neki,mer egyéretelműen cheatelt.

szbszig 2008.11.24. 12:55:33

Én azzal tisztában voltam, hogy le lehet bukni a víz alá, csak angoltudás híján azt nem tudtam sokáig kicsinek, hogy úszni kell folyamatosan felfelé, és nem csak életben maradni egy adott ideig. :)

kritizer (törölt) 2008.11.24. 13:26:04

Á látszik h cheatel meg az is látszik h
össze-vissza vagdosta a videókat.

Crash 2008.11.24. 14:22:44

Ez nem valószínű, hanem tutibiztos, hogy cheatelt, nem csak a pirannyás pályán, hanem mindegyiken. (talán az elsőnél még nem...)

MODE 2008.11.24. 14:29:27

jo lessz nekem a fagyi:Dugyis németül tanulok:P

HardRic 2008.11.24. 15:01:02

szrintem azt akartad írni hogy rendhagyó vidi lesz. Mert a nem rendhagyó az a szokásos.

freddyD 2008.11.24. 16:01:55

Nem rendhagyó=szokásos? Mióta??

Punkie 2008.11.24. 16:29:32

@freddyD

Bocsesz, de HardRichez hasonlóan nekem is azt jelenti a rendhagyó ( a rendet elhagyó), hogy valami különleges, nem megszokott dologról van szó.

A biztonság kedvéért utánnéztem a Magyar Értelmező Kéziszótárban és a neten is:

www.idegen-szavak.hu/keres/rendhagy%C3%B3
Mindenhol ezt találtam.

Viszont van olyan szó, ahol ez a szószerkezet ép mást jelent, például a "Húshagyó Kedd" (a népszokásban és a a katolikus vallásban jeles nap) esetében. Itt a kifejezés arra utal, hogy ezen a napon még lehet húst fogyasztani(a hús meghagyása az étkezésben).

Lamerdog 2008.11.24. 16:55:48

Juuj.... volt egy játék C64-re nem tudom mi volt a neve de a játékban egy tücsökkel kellet feljutni bizonyos akadályokon át...rohadt nehéz játék volt!!! Mindig meghaltam ilyen sárkány miatt vagy húsevő növény miatt!!! XD
Aki netán tudja mi volt a neve ennek a játéknak írjon már vissza it nekem !XD
THX
(gratula a németnek a lehetlen teljesítményért!!!XD )

freddyD 2008.11.24. 17:43:30

@Punkie
Akkor ezek szerint egész életemben rosszul mondtam valamit? Miért csak egy Aztec Challenge-es videó kapcsán mondja ezt el nekem valaki? :D

PacaTriK 2008.11.24. 18:13:55

spéci mindjárt jobban mutat:D

Crash 2008.11.24. 18:27:21

Rossz Pc Játékok
+ Blogszerkesztés skill
+ Karrier
+ Nyelvhasználat skill

SziliXD (törölt) 2008.11.24. 18:33:03

@Fred! Lesz karácsonyi videó? Az nagyon jó lenne így a Szilveszteri mellé is!

Dax 2008.11.24. 18:33:41

Majdnem elkezdtem oltani itt az embereket hogy miért magyaráznak hülyeségeket, és oltják freddyt, de megkérdeztem hála'Isten a magyarszakos barátnőmet és tényleg a rendhagyó a különgleges :D

Lacc78 2008.11.24. 18:37:04

freddyD:

Ezt az úriembert már a tavaly szilveszteri videónál javasoltam fagyira. Nézd csak vissza... Idén szilveszterre meg ajánlom a Choplifter nevű helikopteres cuccot, ami megtalálható a linkelt oldalon. Garantált idegrángás.

Lámasál, Bigmate:

Emlékeim szerint nem kis gond volt a sprite-ok ütközésfigyelésével. A terráriumos pályán ezért lehet megúszni egy pillanatnyi találkozást valami döggel. Meg a nyílvessző is ezért súrolhatta. Én el tudom képzelni, hogy nem cheatelt, nézzétek meg, hogy ugrálja át a lándzsákat meg húzza le a fejét előlük az első pályán.

Lacc78 2008.11.24. 18:39:17

A linkelt oldalon érdemes megnézni, hogy hányan játszották az Aztec Challenge-et a többi játékhoz képest...

Punkie 2008.11.24. 20:06:31

@freddyD

No para, jómagam ennél evidensebb dolgokra több mint 20 év múltán eszméltem rá:) Csak Te épp egy vagon ember előtt szerepelsz, és az effajta dolgok jó, hogy hamar kiderülnek.

Punkie 2008.11.24. 20:08:10

Könnyű a reflektorfényben hibázni, még ha mások ezt nem is fogadják el.

eraserhead 2008.11.24. 20:09:38

már a pókoknál vmi gebasz van. a piranhán meg totál csit.

Geri11 2008.11.24. 20:53:32

Lehet hogy ha nem mozogsz, akkor nem bánt a piranha, mrt mindig megállt mikor jöttek ;)

Bigmate 2008.11.24. 21:18:12

*Punkie

Szerintem rosszul tudod,és ez biztos,én is freddyD-vel értek egyet. A rendhagyó(rendet hagy maga után,tehát nem rendet elhagyó) a szokásos. Könnyű keverni,de még sem azt jelenti. Inkább nézz meg valami idegen szavas szótárt.

touristique 2008.11.24. 21:31:01

A rendhagyó a szokatlan, teljesen egyértelmű. Aranyos, hogy ezt magyarázni kell, minden rosszindulat nélkül! :)

Krisztian5 2008.11.24. 22:03:48

@Bigmate: ezt te tudod rosszul. A rendhagyó különleges, nem szokásos dolgokat jelöl. Írd be a keresőbe a szót és látni fogod hogy a megjelenő linkek, mind valami különleges dologra használják a szót. touristiquenek igaza van; tényleg fura hogy ezt magyarázni kell...

freddyD 2008.11.24. 23:00:39

Azért örülök neki, hogy nem csak én tudtam rosszul ;)
freddyné is úgy tudta, hogy a rendhagyó a szokásos... Hmm

Fura egy nyelv ez a magyar

eraserhead 2008.11.24. 23:27:39

a rend szó nem tárgyas (ti. rendet) így nem azt hagyjuk magunk után hanem azt kíván maga után.

Zoléga89 (törölt) 2008.11.24. 23:28:47

Szerintem ezt valahonnan szerezte ezt a nehéz fokozat videót!

zolee144 2008.11.25. 06:53:38

Érdekes egy vidi...
1. lehet hogy ezt a játékot nem lehet végigvinni és a srác írt valami progit amivel végigjátsza magát a játék
2. Haxolt elég csúnyán, de belevágott olyan részt is ahol meghal, hogy ne legyen feltűnő
3. Olyan sokat játszott ezzel a játékkal (megszállott), hogy kiismert minden bugot és szépen ki is használta őket....

Egy biztos: ehez a játékhoz kell egy kis idegzet mindenképp :D

És akár melyik verzió is igaz, nem kis munka lehetett benne :P

A rendhagyóról meg annyit, hogy úgy néz ki kok vagyok, mert én sem így fogtam fel eddig a jelentését :D
Kösz a felvilágosítást =D

cartmenkid 2008.11.25. 08:25:12

Szerintem is a rendhagyo épp hogy "különleges"
és nem pedig "mindennapos" azaz megszokott!
Amugy vmit biztos kitalált ez a pali mert hogy nem játszotta végig az hótbiztos amugy ilyesmiért nem kell leszurni freddy-t!Elvégre mennyi játéktol mentett meg minket? :D
C64-es játékokhoz annyira nekem nem volt annyira szerencsém átnézni de faterral ma átnéztük a "Ghostbusters"(szellemirtok :D) nevü rpg-t xD!!!

2008.11.25. 13:18:10

lehet hogy a piranjás részen cheatelt, de lehet hogy le lehet merülni valamivel 1 mp-re.
A kígyósi-pókoson is ráugrott az aligátorra:P

corey. 2008.11.25. 16:11:39

jaj ugy szeretem amikor mindenki játsza az okostónit..(Swim the lake in any direction and dive (fire button) for a second to avoid the man-eating fish. But keep going forward.)
ez szószerint annyit tesz h "ussz a tóban akármerre és merülj/bukj le(tűz/akcio gomb) 1 pillanatra, hogy elkerüld az emberevö halakat, de folyamatosan haladj ELÖRE" tehát NEMcsalt az ipse hanem lemerült oké? na téma lezárva. amugy attol h nektek nemmegy másnak mértne? nem egyböl höö hax mert aztmonta valaki.. ;)

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2008.11.25. 17:17:04

Na ez aztán egy rohadt izgalmas játék biztos megérte annak a marhának hogy végigvitte, a készítőjének meg a holló vájja ki a szemit!

2006 2008.11.25. 18:33:26

Grat szép volt nekem a játéktól és az élettől is elment a kedvem már a videó első percében!

HardRic 2008.11.25. 20:44:02

@FreddyD
engem legjobban a dupla tagadások készítenek ki.

"NEm vettem semmit"

Hadi* 2008.11.25. 21:01:06

Most nem azért,de szerintem nem csak ott volt cheat,mármint nem csak a piranhás pályán..Igen..tudom a piranjás relytéj megoldódott..de azért még fura h ha megeszi a halat,akkor mért mennek tovább?:D
am ott az ugrálósnál egyfolytába ráugrott a krokodil fejére,és testée,de semmi nem lett...

Game Boy 2008.11.25. 21:39:20

Cheater azt kész!!!!
Az hogy lehet h rá esik a krokira azt él??
A Piranhák át mennek a testén ilyeneknek ne higgyetek.... :P Ennyi!

Punkie 2008.11.25. 22:57:25

Bocsi, hogy még mindig ezen lovagolok, de csatlakozom az előttem szólókhoz (touristique; Krisztian5) a "rendhagyó" kérdésben. A keresős próbát szintén javasolni akartam, köszi, hogy előbb felvetésre került. Emelett azért ajánlom az "analóg" módszert is, azaz érdemes utánanézni annak, hogy mit írnak a szótárak, könyvek. Tudom nincs mindenkinek kéznél (nekem sincs) 5 fajta kódex, de szerintem érdemes rászánni az időt a bizonyosság kedvéért. Még egy kis OFF: eszembe jutott még egy példa a -hagyó végű szavakkal kapcsolatban: fészekhagyó. Ez azon madarakat jelöli, melyek fiókái hamar elhagyják fészküket, tehát "fészket elhagyók". Azért nem gondoltam volna tavaly szilveszterkor, hogy az Aztec Challenge kapcsán a fészekhagyó madarakról osztom az észt majd egy év múlva:)

sallaister 2008.11.26. 07:33:27

Szerintem be vot szivva, ilyen reakció, főleg amikor az utolsó pillanatban megállt egy lándzsa előtt! :-o

Zigil 2008.11.30. 13:45:13

Bocsi hogy kicsit későn írok, de ez nem cheat. Ez egy TAS-videó (azaz Tool Assisted Speedrun), ami azt jelenti, hogy a pasas emulátorral játszotta. Játék közben rengetegszer menthetett, lassíthatta, gyorsíthatta a játékot, de ez nem látszik meg a videón. Profiljában leírja, hogy mindegyik videója ilyen. Tehát amikor elrontotta, visszament az előző mentéshez, és ott megpróbálta annyiszor, amíg nem sikerült. A nem sikerült részeket meg kivágta a videóból (vagyis föl sem vette őket). Ezen az oldalon rengeteg ilyen videó van fönt: tasvideos.org/
PGO-n is írtam róla meghatározást:www.pcguru.hu/pcguru/lexikon.php?cikkid=725
Remélem elolvassátok a hsz-em! Szóval nem cheat, csak TASvideó, ehhez pedig csak türelem kell, nem ügyesség! :)
süti beállítások módosítása