Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

2 kilépés a Far Cry 2-ben?

2008.12.16. 22:45 :: freddyD

freddyD: fc2 kilépés

Bourney07 vette észre, hogy érdekes technikákkal próbál az Ubisoft a honlapjára csalogatni.

Nem igazán értem, hogy miért van 2 kilépés. Eddig mindig a Quitra mentem, de tegnap megnéztem vajon miért van kettő. De amikor a Kilépésre kattintottam előjött az Ubisoft  oldala. Igen érdekes.. ;)

freddyD: fc2 kilép

 

 

  

Akit érdekel egy videókritika a játékról, Otherworldön a kollegám készített róla egy elemzést.

26 komment

Címkék: cry far

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr89816921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weeez 2008.12.16. 23:00:54

nos, ez aztán...asszem ez csak magyar játékoknál sütötték el.

Tirexi25 2008.12.16. 23:18:53

Nah akkor itt egy kép az EREDETI Far Cry 2 telepítési menüről, mert voltam olyan jó és megvettem múlt héten.
kepfeltoltes.hu/081216/mivan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Sztem itt le is lehetne zárni a témát.....

freddyD 2008.12.16. 23:42:11

Ez a tanulság, csak eredetit emberek! Kösz Tirexi. Játékról mi a véleményed?

Tirexi25 2008.12.16. 23:56:53

Hát az igazat megvalva egyik szemem sírt a másik nevetett. Hogy miért?
Pro:
-Szép grafika
-Tűz eléget mindent
-Lángszóró
-Nagy bejárható terület

Kontra:
-Törik a fegyver (mi ez Lineage 2? ott törtem be pár fegyót)
-Unalmas és rengeteg kocsikázás
-Vissza respawnoló ellenfelek a semmiből

Ez nem lesz az Év játéka az már biztos, én úgy fogalmaznék hogy Safari-s játéknak jó.

Crash 2008.12.17. 00:02:48

24h múlva díjkiosztás :)

Tirexi25 2008.12.17. 00:03:42

Jó lett a GTA-s vidi Crash. :D

KeteberD 2008.12.17. 01:08:33

Ha minden jól megy holnap én is küldök be vidit, csak az a hüle WMM szarakszik...

Richie1986 2008.12.17. 07:06:09

Elég érdekes. Én inkább maradok a sportos/autós játékoknál. Nekem azok jönnek be.
Most az NFS - Undercover-rel játszok. Szerintem nem olyan rossz.

Richie1986 2008.12.17. 07:14:39

KeteberD!

Véletlenül nem ma akarnál küldeni? :) Mert ugye éjjel 01:00 óra az már szerda :)

freddyD 2008.12.17. 09:42:46

Új és hájpolt játéknak "viszonylag" olcsó a játék, asszem 8000-ért került boltokba.
Ha lemegy az ára, azért szívesen megvenném, feltéve ha megy egyáltalán a gépemen

elitehun 2008.12.17. 10:31:02

7000Ft. Ja és freddy megkaptad az Auchan-os e-mail-emet? mert nem válaszoltál csak azért?

Richie1986 2008.12.17. 11:37:54

freddy!

Mekkora géped van? :)

KeteberD 2008.12.17. 11:55:34

Ja tényleg, már ma volt...a fene...:D

elitehun 2008.12.17. 13:05:11

Richie1986: De cm-be kérdezed? XD

KeteberD 2008.12.17. 18:00:05

Asszem mégsem küldök videót, egyszerűen sem a Camtasia sem a WMM nem képes összevágni a felvételeket, fél percre rá hogy megnyitom őket összeomlanak!

Lámasál 2008.12.17. 18:37:19

Szerezz be egy sony vegas 8.0-át, youtube on van egy kupac trükk, hogyan lehet ingyé leszedni torrentezés nélkül. az garantáltan nem fog összeomlani.

Miller 2008.12.17. 19:47:43

Szerintem a Far Cry 2 nagyon is jó lett. A mínusz nálam az volt, hogy rengeteget kellett kocsikázni. Az más dolog hogy az emberek megint ott lesznek az őrhelyen attól, hogy 5 perce ölted meg őket. De az milyen lenne, ha nem mennének vissza? Akkor autózhatnál a nagy semmiben tök egyedül.

A manusz megemlítette, hogy nem találkozott csak 1-2 állattal és szeretett volna bőlénycsordát látni. Hát én láttam egyrakáson több bölényt is, igaz ami igaz nem hemzseg az állatoktól a játék, de azért a jórésze nem is olyan helyen játszódik ahol sok állatnak kéne lennie. Azon egyszer jót nevettem, hogy leparkoltam a kocsival, kiírtottam egy őrhelyet aztán láttam hogy a kocsimnál ott van egy őz-féleség és egyszercsak gondolt egyet és nekirontott fejjel. Megtámadta a jeepet. :)

A kritikában az is elhangzott hogy nem lehet mindent növényt elégetni, és nem sikerült a felgyújtania egy fát. Hát a dzsugnelben, a páratartalom elég magas, és az nem is egy elszárad fa volt. Ha egy ekkora fát életben akarnál felgyújtani sem menne egyszerűen, mert tele van nedvességgel. Plusz eső után a szavannán is nehezebb gyújtogatni. (Ja és megjegyezném, hogy sikerült leégetnem teljesen egy őrhelyet, de nem sok AI halt bele, mert ha látták hogy feléjük tartanak a lángok akkor odébbszaladtak.)

@Tirexi25
"-Törik a fegyver (mi ez Lineage 2? ott törtem be pár fegyót)"
Törik? Én úgy láttam hogy a lövedék felrobban a csőben ezzel tönkretéve a fegyvert. Ja és erre van az az egyszerű megoldás, hogy vegyél fegyvert, vegyél hozzá megbízhatósági fejlesztést vagymiatökömet és néha cseréld le a fegyvert. Ha egyszer megvetted akkor onnantól kezdve már ingyen van mindig.
Ja és ha túl rövidnek találja valaki még így is, az keresse meg az aranyozott ak-47-est. Az tovább bírja.

A másik hogy arra is panaszkodott a kritika készítője, hogy nem lát benne konfliktust. Nem tudja miért kell megölni az emberkéket a posztokon. Igaz igaz, de nekem ez nem hiányzott. Kell valami a képzelőerőnek is, és ha odafigyel az ember a történésekre akkor simán jó kis történet kerekedik belőle.

Írnék egy pozitívumot: több stílusban játszható. Felettébb szabad a játék stílusa. Úgy cserkészed be az ellenséget ahogy csak akarod. Nagyon sokszor osontam közel hozzájuk és hangtalanul elintéztem a népet egy pisztollyal a dzsungelben. Másik tipp, hogy aki nem akar az őrhelyekkel foglalkozni, az kerülje ki őket. Nem muszáj kiírtani mindig mindenkit.

Na még tudnék érveket mondani de asszem már eleget írtam. Én ajánlani tudom ezt a játékot márcsak a fílingje miatt is. Aki szereti a dzsungelharcot annak meg pláne. Nekem nagyon bejött.

freddyD 2008.12.17. 20:30:16

@Richie1986
Hát kb olyan 35 centis

AsDeR! 2008.12.17. 20:40:30

Miller: teljesen egyetértek

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2008.12.17. 20:40:30

a ilyet de a többi angolul van csak a kilépés nem

elitehun 2008.12.17. 20:49:06

Miller: én is egyet értek. De a videóban már nagyon frusztrált a csávó hogy őt az zavarja, hogy Afrikában játszódik meg hogy nincs benne piránya. De jó volt a videó csak az zavart hogy a csávó nagyon elfogult volt...

Tirexi25 2008.12.17. 23:28:09

Miller:
Érdekes jelenség volt pedig az amikor megvettem a távcsöves fegyót, hogy nah majd most én is sznájperkedek, azt az első, ismétlem az eső lövésnél kihullott a fegyó a kezemből...
Meg ezek a folyton beragadó fegyverek (STALKER copy?)

elitehun 2008.12.18. 09:25:01

Velem ilyen nem fordult elő hogy az első lövésnél :S
Max ha már a 30. tár környékén járok

Miller 2008.12.18. 13:20:49

Nálam sem volt ilyen, hogy első lövésnél beszart volna a fegyver. Mindegyik távcsövessel lőttem elég sokat.

Az hogy beragadnak a fegyverek miért lenne copy? Ilyen körülmények között (ami a játékban van) igenis besülnek a fegyverek. Nem ilyen intenzitással, de besülnek. Még az AK is beragadhat ha tiszta sár a závárzat, csak azt nem vágja tönkre a mocsok úgy mint általában a fegyvereket.

algi 2008.12.19. 16:50:44

Jó, az oké, hogy a "kilépés" dolgot elbaszták, de milyen igénytelen már a fordítás többi része is?

"Readme megtekintése"?
"Uninstall"?
"Manual"?

Jó, hogy használjuk magyarban is, de akkor meg minek kellett bármit is lefordítani?

F.ádám 2008.12.25. 22:22:01

Én nem azt mondom,hogy ez a játék ''szar''lenne de szerintem ebbe a menübe csekély menyiségű munkátfektettek.
süti beállítások módosítása