Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Nyereményjáték összegzés

2008.12.29. 14:16 :: freddyD

A tradíciót fenntartva, a nyertesek küldtek nekem kis videókat, hogy megjöttek a nyeremények.
Jók az ilyenek, legalább láthatjátok, hogy ezek nem valami kamu sorsolások ;)

Amilyen jópofák ezek az akciók, elég stresszesek, úgyhogy vagy egy fél évig biztosan nem lesz új. Elég durva, amikor az ember nincs 4-5 óráig a gép előtt, újra megnézi az e-maileket és megint van vagy 30 beadvány.

Borító, kvíz és videós beadványokból összesen jött vagy 500 darab. És ezeket még elmenteni, szortírozni, feltölteni indafotóra, aztán a végén az a szavazásos bejegyzés. Főleg az utolsó elég kemény volt, ennyit egy poszton még nem szarakodtam, az biztos. De megérte, kommentekből ítélve ti is élveztétek, izgultatok. Szóval örülök, hogy jól sikerült :)

Itt jönnek a nyertesek videói, egyedül a SWAT 4 nem lehetett a fa alatt, mert a DHL-nek régi térképe lehetett, vagy én nem tudom mi történt, de már úton van újból.

Kvíz: Máté videója

Borító 1: Montasy

Borító 2: Danted (Ő elkészített egy kamu Dark Vampires 2 trailert)

Sőt, bár (most) nem nyert semmit, a videós beadványok második helyezette (Crysis) Blackhawk is készített egy kis összegző videót. A leleplezős poént meg elcsente tőlem, ezt én akartam egyszer elsütni ;)

Ráadás: Blackhawk

Mielőtt valaki azt hinné, hogy öntelt fazon lennék: Az aláírást kérték ;)

Ne felejtsétek, szilveszterkor videó

13 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr39846916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darklord 2008.12.29. 14:35:48

Blackhawk vidije tökjó xD föleg ez a leleplezés dolog xD gratula ismételten a nyerteseknek :P

Richie1986 2008.12.29. 14:50:43

Blackhawk videója ott van :) vége a legjobb mikor leleplezi magát!

Richie1986 2008.12.29. 14:51:20

freddy!

Ha gondolod te is megcsinálhatod így a szilveszteri videódban :)

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.12.29. 15:15:41

kösz, bocs freddy, nem gondoltam hogy te is ezt akartad csinálni :D

sztriga 2008.12.29. 15:37:29

a leleplezéses poént elősször narutóban láttam ^^

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2008.12.29. 15:46:52

Blackhawk vidije tényleg nagyon jó! :D

Én már nagyon várom a szilveszteri vidit. :P Meg persze az új AVGN-t...

Shark 2008.12.29. 16:49:03

Mennyi gyökér néz Narutot.

Egy pillanat, én is nézem! :-D

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.12.29. 17:17:32

Bocs a "reklámért", csak ahogyan a videóban ígértem, kiraktam a szavazást az oldalamon, jobb oldalon felül találjátok meg!
A háttérzene bizonyára nem mindenkinek fog bejönni, azt a lap alján bal oldalon lehet kikapcsolni.

rooter18 2008.12.29. 18:17:17

freddyD! Vegyél fel egy titkárt. :D Ő feltölti a képeket, válaszol a levelekre stb. Nem jó ötlet? :)

Darklord 2008.12.29. 20:08:19

nemjó mert akkor nem személyesen FreddyD-töl kapjuk az üziket xDxDxDxDxD

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2008.12.30. 09:55:13

A DHL szerint az utca, ahol lakom, nem létezik :)
Gratulálok minden nyertesnek és jó játékot kívánok!
(ha megjön a SWAT 4, azért én is készítek majd egy videót róla)
süti beállítások módosítása