Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Pet Racer remixek

2009.03.28. 20:20 :: freddyD

Kaptam vagy fél tucatot, a 2 legjobbat itt meghallgathatjátok

Az elsőt Moran küldte, sajnos elég rövid, de végig hallható a teknős

Itt letöltheted

A másikat thefloorfilla készítette, aki múltkor összerakta a Game Over dalt :)

Elég profi, sajnos itt ritkábban hallani 

18 komment

Címkék: fanwork

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr441031917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.28. 20:26:28

Mind a kettő nagyon klasz !!! :)

PuliszkaLiszt 2009.03.28. 20:37:15

Igen, tényleg nagyon profi munkák grat a készítőnek.

vinbazs 2009.03.28. 21:02:59

XD ez megint egy ütős darab. Grat!

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.03.28. 22:03:25

áhhh, sztem rossz ötlet remixelni őket...

nem, nem azért mert igazából nem az én stílusom, simán csak elveszti az erejét.

innentől kezdve nem hallgatom a remixeket!

Dotya 2009.03.29. 11:13:14

Nekem tetszett mindkettő. o: :D Ügyes munkák.! (Y)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.29. 12:50:04

@Depheusz: Állatiak ezek a remixek!!!
Az első kettő volt a legjobb, de a 3-is tetszett. :)

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2009.03.29. 13:20:25

Ezek a mixek amik a posztban szerepelnek nagyon gyengéék xD Istenem... :D

Moran 2009.03.29. 13:26:13

Köszi h meghallgattátok! bár csak a vicc kedvéért csináltam ezért lett rövid és nem olyan tökéletes.

további remixek (ezek már komolyak :)):
www.acidplanet.com/artist.asp?songs=753141&T=4945

Mikillerdor2 2009.03.29. 13:37:54

thefloorfilla a tiéd kicsit alternatívabb de geci jó! tehetséges vagy, van hozzá érzéked. a másik is elég jó! :)

ballage 2009.03.29. 14:38:13

nem szeretnék bunkónak lenn vagy ilyen tényleg elismerésem a Game Overes Remixhez is de a mostanihoz is csak 1 baj van vele nincsen hozzá dalszöveg :S mert a hátérzene elnyomja amit a teknős énekel:S
tényleg bocs ha bunkó volt a kérdés

kdepi01 2009.03.29. 17:20:52

data.hu-t mért k***ták el ennyire??
ez már nem normális h 10 percet várjak egy letöltésre ..

2009.03.29. 17:49:10

Ha rákattintasz alatta a bannerra, akkor nem kell kivárni.

gergerg 2009.03.30. 00:08:03

OFF

Hy! Én a Heat-hez szeretnék irni, mert az még megér egy misét.

A videóidat nézve sokáig nem tudtam, hogy mit keres az intróban egy olyan hangulatos kis játék, mint a Cube.

Nekem ez sok kellemes percet okozott, főleg a multiplayer rész, de az egyjátékos módban is nagyon jól elszórakoztam, ha volt szabad öt percem.

Néhány szót a Cube-ról: Ez egy C++ nyelven irt nyilt forrású, jópár éves játék, amit eredetileg Linux (Vagy Unix? Már nem tudom) alá irtak és átportolták Windowsra. (Néhány unatkozó egyetemista.)

Aztán megláttam a Heat videóját és megvilágosodtam. A Heat ugyanis nem más, mint a Cube. Ugyan azok a fegyverek, ugyan azok az ellenségek és ugyan az a grafika. Sőt, még a pályák nagy része is. (Bár a Cube-ban sokkal több pálya van.)
Ezt soha nem hittem volna, hogy valaki van olyan pofátlan, hogy egy ingyenes játékot nem elég, hogy pénzért árul, de még le is butit. LOL. :D

A Cube kipróbálását prdig mindenkinek ajánlom.

Szerintem ez megérdemelne egy külön bejegyzést... :D

/OFF

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.30. 06:43:16

Én már letöltöttem a Heat-et (alias Cube). Egy kicsi ideig én is elszórakortam vele, de úgy negyed óra után nagyon meguntam, és szerintem nagyon ideillet a sorozatba.

gergerg 2009.03.30. 20:16:54

Ha pénzért vettem volna meg, más véleményen lettem volna. De ingyenes játéknak jó. (Egyébként a free verzióban sokkal jobb pályák vannak, mint a videó alapján a fizetősben.)
süti beállítások módosítása