Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Ezekért utálom még mindig a FIFA 06-ot

2009.04.05. 18:06 :: freddyD

Korábban már igen keményen anyáztam egy sort, amikor jobban foglalkoztam a 06-os kiadással. Nos, most folytatnám.

Pár napja játszottam egy Crystal Palace - Norvégia meccset, ahol (csodák csodájára!) betaláltam a kapuba. Legalábbis ezt hittem én, kis naív...

Felállt, kisétált és ment tovább a játék. Én meg csak néztem, anyáztam... Nevetséges.

A másik igen lényeges dolog ami egész egyszerűen minősíthetetlen, az a bíráskodás.

Teljesen abszurd amit a bíró művel.
- Konkrétan, elég nagy kunszt sárga lapot kapni. Testvérem, aki ellen játszani szoktam, kedvenc taktikája, hogy gyakorlatilag az egész védelme abból áll, hogy elkaszál. Az egy dolog, hogy k*rvára felidegesít ezzel, de azt mondom, tegye, ha a bíró osztaná a sárgákat, pirosokat ahogy illik. De nem! Azt hittem, van valami beállítás, hogy lehet állítani a bíró hozzáállásán, de nem találtam. Szánalom. Pirosat kapni elég nagy eredmény, szóval elmondható, hogy igenis megéri csúnyán elkaszálni a csatárokat, igazából bárkit, bármikor. Itt egy jó videó, amely megmutatja miről beszélek. 3(!) igen kemény fault és nem kapott sárgát! 

- Legtöbször előnyszabályt ad. Az esetek 80%-ban ez hátrányomra válik, mert kb 1,5 másodperc után elévül az előnyszabály, az meg tökéletesen elég arra, hogy már ne nálam legyen a labda. De igazából mindegy is, mert

-A szabadrúgások szánalmasak.Nem tudom, én vagyok-e ilyen mérhetetlenül béna, de a szabadrúgások 95%-ával kitörölhetem a seggem. Lehetek olyan közel, amennyire akarok. Ha nagyon célzott lövést akarok, olyan röhejesen gyenge, hogy a kapus egy nagyobb tüsszentéssel elhárítja. Ha meg erősebben lövöm, elszáll a francba. Elhiszem, hogy ez igazából is így van, de azért valamiféle átmenetet igenis elvárnék egy játéknál. Lapos lövések is kiborítanak, mert ott is ha bikáznék, kiszáll a stadionból. Na ne már, hogy egy játékos ne tudjon laposan erősen lőni? Nem boldogulok a szabadrúgásokkal...

- Másik kedvencem a szöglet, ahol nem enged irányítani a játékosomon, amikor én lőném. Mégis hogyan fejeljek így gólt?

- Végére jöjjön egy fantasztikus megoldás, miszerint a játék a gamepad beállításait minden egyes kilépés után ELFELEJTI! Komolyan, olyan marha nagy elvárás volna, hogy ne kelljen újra meg újra beállítani?

Ha nem volnának ezek ilyen "száraz" hibák, akkor már rég csináltam volna róla egy videót, mert a FIFA 06 nagyon megérdemelné

85 komment

Címkék: fifa

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr141047939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makraipeter 2009.04.05. 18:11:17

FIFA 98 RULEZ:D:D:D:D
ja és 1.

Carrow 2009.04.05. 18:13:00

A szabadrúgásokat felejtsd el. Előbb nyersz a lottón. Amikor még aktívan játszottam több hét intenzív játék alatt talán 2, max 3 alkalommal sikerült belőni (azt is csak az überskill csatárral). Mondanám, hogy a PES jobb, de abban is annyi idegesítő apró hiba van. Ej, itt a jó idő, ki a gyepre :)

Navajonki 2009.04.05. 18:16:01

éna Fifa05 óta nem játszottam egyikkel se (navajonmért) és azért az is tele volt ilyen hibákkal. nem vagyok nagy hokirajongó de az NHL az egyetlen ami s zerintem egész jó az EA sportjátékai közül (meg esetleg az NBA)

fxcpr0 2009.04.05. 18:17:25

Szerintem se próbálkozz velük..nekem sem ment. A 07-ben is alig tudtam eddig belőni párat..viszont ott mindenért sárga-piros lapot hapsz már szóval ott meg az az idegesittő. Inkább ki a pályákra és mehet élőben is :D

Navajonki 2009.04.05. 18:26:06

Az EA milyen sportjátékokat ad ki? foci, kosár, hoki, rögbi és golf. a golfot kivéve mind ugyanazon alapszik. Van 2, x emberből álló csapat akiknek a labdát/korongot az ellenfél oldalán lévő kapuba/kosárba kell juttatni... ezt évente kicsit leporolják és kész az új kiadás. szerintem jobb lenne ha olyan játékokat készítenének ami kicsit más, mint mondjuk tenisz.

Kenny95 2009.04.05. 18:26:28

hát pc-n télleg eléggé el lettt -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
na igen de a ps2 es verzioban nincsenek ilyen gondok nekem meg van a 05 06 07 és azokban nincs ilyen nagy hiba nem asztmondom hogy nincs bene egyátalán de nem idegesitöek én egy ilyen szabadrugásnál ami a vonalon bent volt és nem adja meg hát ki-sznám az ablakon de a ps2 esbe ilyen nincs csak egy kis mortyros filling van benne a partjelzö bukfencezik ha vakakinek nem gond nem nézne uttána hogy a city interaktiv meg a EA sorts között nincs e valami kapcsolat.

adam434_ 2009.04.05. 18:39:04

az NHL sorozatis fura...
4-el játszottam eddig,
-95 legjobb
-02 jó
-06 tűrhető
-09 kalapfos
igazából a 09 teljesen ugyanaz mint a 06, de mintha minden játékos 500 kilós lenne, és megállni sem tudnak. a 02-t azért szerettem, mert lehetett fotó alapján játékost csinálni, és nálam ezzel vinné a pálmát, ha nem lenne olyan idegesítő a kommentátor...
Én pl. egy vízilabda játékot szeretnék egyszer kipróbálni, vagy legalább valami újat...

Tuli Bácsi 2009.04.05. 18:51:23

Az 1.-nél. Az most gól volt vagy nem???
A 2.-nál pedig a FIFA vezetőség helyében rég eltiltanám min. 2 évre. Az EA nem tom mit csinál. Van 100 jó játékuk pl. Mirrors Edge
de ez a FIFA ez egy rakás(elnézést)trágyadomb. Egyszerűen nem tudom, hogy kerülhet ilyen jó játékok közé egy ilyen pár Shity Interavtive féleség. Jaj.Kikáromkodtam magam. De jól esett. Nah üdv mindenkinek.

Tuli Bácsi 2009.04.05. 18:56:40

@adam434_: Névrokonom. A vizilabdás játékok is mind ugyanilyen oldalnézetes stílusú szarok lennének mint a FIFA. Szinte semmi különbség nem lenne közöttük, minthogy az egyik focis, a másik vizilabdás.(Azé szólitottalak névrokonnak me énis Ádám vok)(L)áma (O)sztag (L)ikvidálva.

szkennel 2009.04.05. 19:05:53

igen! szar a foci, szar a fifa. de élőben a játék. AZ SZAR! A FOCI SZAR! AKI FOCIZIK MEG EGY HÜLYE B*zi!

freddyD 2009.04.05. 19:06:16

@adam434_: NHL 95=Isten! Legendás.
@Tuli Bácsi: Nem volt gól. Kisétált vele és kirúgta

Laslocska 2009.04.05. 19:06:58

Ilyen nekem is volt és nem is egyszer. A 2006ot én is utáltam, de a 09 egész jól sikerült ehhez képest. Milyen párosítás már a Palace-Norvégia? :-)

OD14g 2009.04.05. 19:07:39

a FIFA 05-el tolom otthon, nekem annyi a gondom vele, hogy amit a szögletnél mondtál, semmi esélyem:D
3 helyről lehet fejelni, ebből 2 befutós
- ha a befutósok közül eggyel is sikerül elfutni a védő mellett, a kapus odaugrik a labdáért. aki a kapu előtt üresen ácsorog, az meg egyfolytába hátraesik mielőtt odaérkezne a labda, vagy ha épp nem, akkor mellé fejeli:DXD
szögletből még sose volt gólom:D de amúgy jó kis játék

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.04.05. 19:10:39

A 07 jobb ;) A 08 megint szar, a 09 meg nem fut a gépemen :P

OD14g 2009.04.05. 19:11:21

@szkennel: amúgy nem kell leszólni mások játékát! ízlések és pofonok... nekem se a kedvenc sportom a foci, de el szoktam lenni vele, és a focisták nem feltétlen hülye buzik... nézz más sportokat. mit mondasz a boxolókra? nézz a kézisekre! ott se mindenkinek van meg a 70 IQ ... de mind jó sport szerintem, nem kell leszólni, (bocs hogy ennyit irtam)XD

józsef545 2009.04.05. 19:17:36

Hát én sem szoktam fifázin de azért nem mert alapból nem vagyok oda érte de legalább itt van még egy indok.

adam434_ 2009.04.05. 19:21:01

EA maradjon a Sim-eknél, az még megy nekik...(asszem)
NHL újabb részei között viszont csak 1 különbség van: néhány nevet kicserélnik...
de komolyan, egykét új csapat, de kommentátor ugyanazokat mondja, ugyanúgy megy az irányítás, sőt rosszabb...
a büntető ugyanolyan esélytelen mint fifában a szabadrúgás...
09-et azért próbáltam ki, mert gondoltam most már a magyarok is benne lesznek, hamár felkerültünk a Div1-ből, akkor csak beleraknak minket is... dehát mégcsak ez sem. A Fifa sorozatról meg annyit, hogy előbb lesz Disznóvágás Pro mint újra jó FIFA

Dr.Feco' 2009.04.05. 19:29:42

Kenny95: Én játszottam a fifa 06-tal ps2-n
és ugyanolyan szar mint a pc pl:nekem is benne volt az a rohadt idegesítő fáziskésés.

Richie1986 2009.04.05. 19:31:30

Nálam is volt ilyen. Ment tovább a játék :) A FIFA 09 nagyon jó, minden nap játszok vele, legalább 10-15 meccset. Csinálok erősebb csapatokból bajnokságot. Akadás nélkül megy a 09, legnagyobb felbontásba, és minden a maxon van :) 06-al nem játszottam.
Szabadrúgás... Nekem sokszor sikerült gólt lőni :) Éppen hogy csak meg kell nyomni a lövés gombot. Szögletnél is sikerül sokszor gólt fejelnem :) Pedig Világklasszisra van beállítva és mindig megnyerem a bajnokságot, igaz, van 1-2 döntetlen és vereség. Legjobb eredményem volt 1 meccsen 11 gólt lőttem és 2 percesre van állítva egy félidő :)

Herrera kapitány 2009.04.05. 19:32:19

Hát igen... nekem a PES jobban bejött (de mint mondták tényleg vannak hibái PC-n, és most uyge arról van szó), viszont sokkal komplexebb a FIFA-nál és időt igényel amíg megtanulja az ember. Akkor viszont eléggé realisztikus ehhez képest.

Agagag 2009.04.05. 19:34:33

Minek játszol vele?
Olvass, legalább kicsit tanulsz...

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2009.04.05. 19:35:40

Freddy, milyen nehézségi szinten játszottál? Én úgy vettem észre, hogy magasabb szinteken gyakrabban nyúl a zsebébe a bíró sporttárs.. A szabadrúgásokat meg kicsit gyakorlod, pl ha 4 ember áll fel, akkor a hosszú felsőt kell célozni, ha 3, akkor meg azt hiszem a rövidet, kicsit használod a fel-le kart, és már is túl könnyű lesz.. Csak a kék csíkba találj bele.

Amúgy szerintem is a 07 a legjobb.

Yas93 2009.04.05. 19:47:24

Inkább játszatok a Pes-sel

Laslocska 2009.04.05. 20:14:31

Múltkor akartam nosztalgiázni a 2001-el, de mindig lefagy. A 5-10 éves játékaimmal mind ez a helyzet sajnos.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.04.05. 20:20:14

én nem szoktam a fifát fikázni. :) egyikkel se játszottam a foci élőben rulez, igaz amatőr vagyok, de akkor is. ott legalább nincs gond a fizika szabályaival (egyikünk se tudja megszegni). :)

Soprano 2009.04.05. 20:22:59

én is játszottam a 06-tal,és tényleg nem valami jó,de lehet benne szögletet,szabadot rúgni eredményesen,csak gyakorolni kell.

az előnyszabály meg sokszor szolgálhatja a te javadat is ;) alkalmazkodni kell a játékhoz. egyébként távolról lőni gólt nagyon könnyű a fifa 06-ban,csak rá kell jönni arra is ;)

Kecsó11111 2009.04.05. 20:29:12

Télleg? nekem is:( amikor meccsezni akarok

zazza 2009.04.05. 20:31:50

hagyd má a 06-ot, játsz (vagy ne) a 09-el :D ott már legalább 5 mp az előnyszabály, és ilyen bakik végképp nincsenek... mellesleg a szabadrúgás szerintem a 06ban egész könnyű, ahoz képest hogy a 09ben gyakorlatilag lehetetlen szabadrúgás gólt lőni

doomguard 2009.04.05. 20:45:55

Én elkövettem azt a hibát, hogy játszottam a 09-el Xboxon(50+ óra játék, angol 4.-ed osztályból indulva, premiership-CL győzelemig)....aztán meg megnéztem pc-n. A Pc-s verzió kb 20 percet élt meg a boxos látása után. Két különböző játék. Egyszerűen nem hiszem el, h az EA már lassan 6. éve ugyanazt a hulladékot adja ki, csak a neveket, és a címképernyőskint cserélik le. A FIFA 12987456124687 helyett inkább hozzák ki az Army of Two-t pcre...

Tuli Bácsi 2009.04.05. 21:00:30

@szkennel: Ne buzizd le a focisokat. Csak hobbiból, de akko se buzizzál le te buzi kis gennyzacskó, úgy megbaszlak, hogy anyád sem ismer rád Bazdmeeeeeg!! Kibaszlak.

ldani7492 2009.04.05. 21:08:09

@Tuli Bácsi: látom kiütközik a kultúra...

szbszig 2009.04.05. 21:09:30

Az első videón látható eset mondjuk előfordul a valóságban is, ha nem is ilyen látványosan, és a kapus nem is ilyen kényelmesen fetreng a labdával a kezében a gólvonal mögött. Konkrétan szerdán láttam legutóbb a Dél-Korea - Észak-Korea vébéselejtezőt, ahol a bíró nem adta meg a vendégek szabályos gólját.

Az irányításra vonatkozó pontok nagy része sajnos jogos, és a FIFA-k többségében megtalálható. Mondjuk én mindig billentyűzettel játszottam - tudom, nem vagyok sikeres ember -, de a szabadrúgásokkal és szögletekkel szinte mindegyik részben, amelyiket kipróbáltam, hadilábon álltam valamiért. Pedig a szabadrúgás szisztémáját folyamatosan cserélik, de sose sikerült rájönnöm, hogy lehet éppen gólt szerezni belőle. A szögletek meg egy vicc. Én egy idő után rászoktam, hogy inkább lepasszolom, és úgy vezetem be a tizenhatosig...

A lapokkal viszont inkább épp ellenkező előjellel volt problémám. Nálam nagyon is osztogatta, szinte minden félresikerült becsúszás automatikusan legalább sárgát jelentett, úgyhogy egy idő után azokról is leszoktam, mert nem maradt volna játékosom...

Az előnyszabályra meg kitalálhatnának egy gombot, amivel meg lehetne állni, és lehetne jelezni, hogy nem akarod továbbvinni a labdát, ha már egyszer nem képes magától reálisan felmérni, mikor kedvez a helyzet a szabálytalanságot elszenvedett csapatnak, és mikor nem...

Amúgy ezt az Ipswich - Norvégia párosítást, hogy sikerült összehozni?... :D

szbszig 2009.04.05. 21:10:16

Izé, akarom mondani Palace - Norvégia... :)

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.04.05. 21:26:28

valami rémlik hogy az egyik fifában mikor szabadrúgásnál a kapufára céloztál akkor rezgett a billentyűzet.Én úgy mindíg betaláltam ^^

nade.engem őszíntén szólva hidegen hagy az EA fifája meg NBA-je meg satöbbije.Inkáb a 2K sorozatot veszem,az fényévekkel jobb.

whysoserious 2009.04.05. 21:26:38

Szerintem pedig ez egy jó játék.

d_shadow · http://s2.gladiatus.ro/game/c.php?uid=99626 2009.04.05. 21:27:37

Mindenhez hozzá kell szokni.A PES nél szar az irányítás (billen).Szabadrúgást meg a 06,07,08 ban szinte csukott szemmel tudtam gólt lőni.Mint mondtam bele kell jönni :)Mostmár az ídőm nem nagyon engedi meg és nem fifázok annyit.a 98 örök kedvenc,a teremfoci feelinget egy focijáték nem adta még vissza :)A nehézségi szintet pedig rakd pro ra és ha jól megy akkor world class ra és a bíró is normálisabb lesz (legtöbbször)

korlat 2009.04.05. 21:50:11

@Dick Assman 25: meg F1. F1 Challenge állat game volt a maga idejében. Abszolút kult. Most meg az ISI által kiadott rFactor fut, amiből ugyan kispórolták az esőt, de szimulátorban elég jó. Meg a multi része is. Most ezt mér írom, nem tudom. De most már nem törlöm ki:)

Hammer of Justice 2009.04.05. 21:52:09

Nekem a PES jobban bejön mint a Fifa,azvan,de az a tény hogy a fifa98 mindig a kedvencem lesz és az volt a legjobb fifa rész,szerintem...

R.M.E. 2009.04.05. 22:04:08

figyelj freddy, szép dolog, hogy itt most kiborulsz, de ehhez mi már rég hozzá vagyunk szokva :D

wolfy · http://dbhunszinkron.extra.hu 2009.04.05. 22:57:56

@szbszig: Jó,de ez egy játék,nem a valóság."Egy gép nem tévedhet".Elvileg...
@Shogo: Rezgő billenytűzet??Ilyenről se hallottam még.
@d_shadow: A PES-nél is ugyanúgy be lehet állítani az irányítást billenytűzeten,mint a FIFA-ban...amolyan 'fifásra'.

adam434_ 2009.04.05. 23:30:33

@korlat: lesz F1 2009, reménykedjünk, hogy az valamennyire tűrhető lesz(legalább nem az EA csinálja)

Nervus 2009.04.05. 23:44:48

A fifa 2009 egész jó véleményem szerint. Rezgős billentyűzet szerintem egész pontosan nem létezik, a gamepad rezeg. A 09-ben is.

McKenny 2009.04.06. 00:19:43

Nállam ugy volt, hogy 2000rel játszottam(haverokkal aláztuk egymást) és az a klasszikus sport játék a kedvencem volt. Aztán 2002 WC(dekázgatás, félpályás olló stb) buggal teli kedvenc játékom volt. 2004ben a testcselek, meg már a "jobb grafika" megfogott. 2006 egy kaki, 2007 ugyanaz, 2008 ugyanaz, 2009 ugyanaz, de!!! VAN 3DIMENZIÓS FŰŰŰ! XD

Kutka95 2009.04.06. 06:35:16

én mindenkitől elnézést kérek de én nem értek egyet a FIFA sorozat mocskolásával...
én nem játszottam a 06-tal mert akkor a San Andreas volt a menő a a 07 menedzser mód egy új dolognak számított órákig elvoltam vele
a 08 is egy kihívás volt mert új játék új irányítás... ...azt inkább neten toltam a 09 pedig szerintem visszaadja az igazi focis dolgokat pl:nem kell várni a radaron hogy lásd hogy indul a csatár egy jó indtás reményében, hanem te mondod meg mikor induljon
egyébként ha már a régi fifáknál tartunk akkor a 2001-nél elég röhejes hogy az unokatesómnál azzal szórakoztunk,hogy világklasszis szinten ki tudja jobban elverni a magyarokkal a brazilokat...
Aki játszott szerintem ismeri a legendás ollózást!10-0-nál lejjebb nem adtuk,bár a labdabirtoklás 30-70 volt oda(a focit gólra játszák).ÉS A FIFA 09-BEN TÉLLEG VAN 3D-S FŰ XD!!!!

Kutka95 2009.04.06. 06:37:31

@adam434_: és télleg lesz F1 2009 csak az F1 2002ből alaktják át semmi változtatás nem lesz a játékelemben max. a gumikopás lesz érzékeltetve + F1 2007 is volt

sh4d0w 2009.04.06. 08:17:34

A 3 felvágásnál az első műesés volt... :)

Félretéve a viccet, sajnos a FIFA sorozatot PC-n hanyatlásnak indította az EA... Ha nem akarnak normális játékot csinálni PC-re, legyen, de akkor adják el a franchise-t, hogy más cégek csinálhassanak normális focis játékot.

mepew 2009.04.06. 08:29:23

a foci szar, buziknak való faszság

mepew 2009.04.06. 08:29:58

na a másik nagy gyökérség a forma1

deemer 2009.04.06. 10:32:48

Látom freddy még mindig nem adod fel...
Mondom, amióta kijött az xbox/ps éppen aktuális darabja, a PC-s fifák gyakorlatilag az ipari hulladékkal egyenlők... szerintem a fejlesztési forrásokat frankón onnan vonták el.
Napok óta nyomom a fifa 09et x360on. és ég és föld a különbség. Nincs benne töketlenkedés, meg bug, és pl. én olyat fifába nem láttam PCn, hogy az előnyszabály után ha játékon kívül kerül a labda, akkor utólag odaadja a lapot a szabálytalankodó játékosnak a bíró.
Ja és mellesleg beépítettek ilyen hiba-korrigáló kommentárokat, pl. h "ezt korai volt kijelenteni" vagy "még az ilyen nagy kommentátorok is mint én hibázhatnak" :P
Ez úgy ahogy van hiányzik a PCs változatból...

simon7108 2009.04.06. 10:44:56

Szerintem a Fifák igenis jok!Kivéve a 06-os!
de a 07,08,09 mind jo!
Ja és fxcpr0 az már a te bénaságod,hogy nem tudtad berugni a szabadrugásokat a 07-ben én veterán-on szoktam azt játszani és érdekesmodon majdnem minden szabadrugás be tok rudni!
Ja és a forma 1-et ne fikázd mepew az 1 nagyon jo sport!
Na enyi!

Richie1986 2009.04.06. 12:12:21

freddy!

Hallod? Nyugodtan csinálj videót a FIFA 06-ról! Mit szóltok hozzá srácok? Csináljon?????

ThreeDaysGrace 2009.04.06. 14:05:35

a fifa 09-el a ps3 verzóval szintén rohadt sok idegesítő hiba van bár lehet pc-n kevesebb
szerintem azért el lehetne várni egy magasan képzett (profi) futballistától hogy a ne lőjjön 10 esetből 3x luftot vagy hogy egy kapáslövést ne a lelátó felső sarkába lőjjön

Dzsozy 2009.04.06. 14:26:12

A FIFA sorozat jó. De nem hibátlan ez tény. Rettentő sokat játszottam mindegyikkel. Volt olyan amit tényleg kiemelnék, hogy rosszabb volt mint a többi. (szerintem a 2004-es) A 06-ra konkrétan már nem emlékszem, de nem volt vele különösebb gondom.
Amiket itt freddyD leírt azok többnyire bug-ok. Az tényleg van benne, de szerencsére nálam nagyon ritkán jönnek elő. De ha bug miatt csinálsz videót egy játékból, akkor azt gondolom a manapság megjelenő játékok mindegyikéből csinálhatnál. (sajnos)
A lapok még nem tűntek fel. Szerintem könnyedén lehet pirosat kapni, főleg ha nem akarsz, bár lehet a 06-ban más volt kicsit az arány, de nem hiszem, hogy feltűnően. A szabadrúgás gyakorlás, és ráérzés kérdése. Van hogy egyfolytában berúgja az ember,de van hogy hosszú meccsekig egyet sem. Ez szerintem éltszerű.
A szögleteknél meg fifánként változik a legjobb taktika. Bár a régebbieknél, a kis szöglet volt a legjobb választás.
Nem tudom, szerintem nagyon élvezetes mind, és a bírói hibák is kellenek. Én is az öcsémmel szoktam játszani, és általában a vesztes szokta szidni a játékot, bírót, egymást. :D ;) Talán freddyD sem volt túl sikeres. :D
Szerintem rettentő jó hangulatú játék főleg multiban.
A magyar kommentár meg még inkább dob rajta.
Jah és a gamepad. Mi is azzal szoktuk, de elmenti a profilba a beállításokat gond nélkül. Nem tudom nálad mi lehet a baj.
Szerintem egyáltalán nem való a rosszpcjátékok sorozatba.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2009.04.06. 14:35:42

Az igaz,hogy a 06-ba szinte lehetetlen volt szabadrúgásokat lőni,de már a 07-08-09-ben sokkal könnyebb. :D (Bár lehet,hogy világklasszis szinten nehezebb xD)Én most a 09-et tolom,de az is csal!Ha felrúgom (nem elkaszálom)akkor egyszerre adja a piros lapot.(sárgát csak akkor ad,ha a félpályánál,vagy azon túl,vagyis az ellenfél kapuja felé szabálytalankodtál.)Felrúg az ellenfél a 16-os tól pár méterre.És mit kap?Sárgát...Felrúg a 16-oson belül.Mit kap?Sárgát....Én meg tizenegyest,de ezt se adja meg mindig.

Amúgy én még a PES-t soha nem próbáltam ki :D

fan4ever 2009.04.06. 14:46:33

én fifa09-be pro vagyok világklasszis szinten verek mindenkit(gépet) és más emberek ellen is kb 100 meccsből 90-et nyerek
szabadrúgásokat meg belehet lőni csak gyakorolni kell(a 06 az nemtom milyen szóval nem arra gondolok hogy belehet lőni)

fan4ever 2009.04.06. 14:47:24

annyi hozzátartozik a fifa profiságomhoz hogy valójában is focizok meg a fifa 05 óta a 06 kivételével mindel nyomtam minimum 300órát:D

fan4ever 2009.04.06. 14:47:57

mármint külön külön:D

paréjj 2009.04.06. 14:57:50

Velem is történt már ilyen a 07-ben, de a játék egész jó (a 07)

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2009.04.06. 14:59:05

Oroszországban a Novgordi régióban van olyan út hogy Pes

avatarlili 2009.04.06. 15:45:47

@Agagag: aszem eltlvrttél az olvasás jó és szoktam is 12 éves létemre mér kb. a 500 adik könyvemet olvasom de ennyi erövel ne játszunk mással se hanem ovassunk most nem arról folyika duma ,hogy olvasás vagy pc játék hanem arról ,ogy az EA sorozat miért romlik?(ha félreértettelek volna akkor bocsánat!)

avatarlili 2009.04.06. 15:54:16

@mepew: ime egy úlyabb értelmiség köszönjük!

avatarlili 2009.04.06. 15:55:49

@mepew: látom nem vagy egy sportos emberke a két legjobban szeretett sportot(nem a levegöbe beszélek megnéztem a statisztikákat)nem szereted!

avatarlili 2009.04.06. 15:58:26

@szkennel: mivan itt a foci ellenes liga?Miért nemszeretitek a focit mert mozogni kell én személyszerint minden sportott szeretek de az abszolut kedencem a foci de ettöl nem fgom leszolni a futást mondjuk mert az is egy sportág is mint ilyen tekintélye van akkor is ha én nem szeretem(amúgy ez csak egy példa sztem a futás is jó sport)

Nomad96 2009.04.06. 16:14:41

de az EA nemcsak a fifát cseszte el! ugyanígy áll a need for speed!

avatarlili 2009.04.06. 17:18:34

tudom az EA minden játéka egyre lejebb gyuszik legalábbis pc-n a többiröl nem beszélek nem játszottam se Xbox-on se playstation-on!

Devilhand 2009.04.06. 17:25:53

Nem azért FreddyD, de te egy 2006-os játékról beszélsz! Nem azt mondom, hogy nem értek egyet a fent írtakkal, de a FIFA 06 PONT a legrosszabb rész volt a sorozatban. Az EA a 07-es verzióban lépett nagyot, mert anno nagy negatív visszhangja volt a 06-os FIFA-nak. A FIFA-k évről évre új labdafizikát, animációkat, játékosokat, stb. kapnak, és bár ezek valóban nem annyira jelentős változások, de amiket leírtál már rég nem igazak a mai FIFA-kra.
Ebből az egészből csak azt akarom kihozni, hogy nem a sorozat 3 évvel ezelőtti legrosszabb játékából kéne eldöntened és bizonygatnod, hogy miért nem játszol FIFA-kkal. :(

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.06. 17:42:17

@Devilhand: Ebben van calami igazság amit írtál.

zsolti123 2009.04.06. 19:33:52

Én személy szerint úgy utálom a focis játékokat ahogy van!!!
Ezeket nem pc-re találták ki!!

kakyjunior 2009.04.07. 14:28:00

Hello all.
Szerintem a FIFA igenis egy jó játék. Igen vannak benne idegesítő hibák de melyikben nincsenek? A Football Generation jobb volt?(és most írányításra , bugra és egyéb hibákra gondolok nem a csapatokra játékosnevekre) Én pl. 10-ből 0-szor lövök be szabadrúgást de csak azért mert mindenáron tekerni akarok. Ha nem akarnák 10-ből 10-szer lőném be( most komolyan)
és egy két bugon meg nevetni kell xD

kakyjunior 2009.04.07. 14:29:32

@Soprano: távolról gólt lőni a fifa06-ban. OK
és tudnál választ adni arra hogyan kell távolról gólt lőni a fifa08-ban? (billentyűzettel jáccom)

Endrow 2009.04.07. 16:43:40

@Devilhand: Egyetértek :P És nem is olyan nehéz szabadrúgásból gólt lőni! Csak gyakorolni kell! Bár a szöglet a 06ban tényleg elég xar

sQueaK 2009.04.07. 19:32:44

Ilyen nekem is volt már, csak a FIFA 09-BEN, amikor multiztam, épp egy online bajnokságban volt egy meccsem a továbbjutásért, egy gól kellett volna a kiegyenlítésért és a továbbjutásért, 1-1 ellen mentem, csak a kapus volt velem szemben, kilőttem a bal felsőt, de a labda átment a hálón (belülről kifele), lepattant a belső merevítőről, és elszállt a francba... Nem tudtam felvenni, mert multiplayerban nem lehet visszajátszani, de egyik szememsírt a másik nevetett, akkor pár hétig abba is hagytam a fifázást..

Gosthy 2009.04.07. 19:41:16

nekem az uccsó fifa a 2001 demo volt de abba sztem nem is lehetett mozogni,leaglábbis nekem nem sikerült,csa néztem aztán az 1. nemtomhanyadidő után kilépett :D

ZibZero 2009.04.10. 10:29:19

nekem az összes fifa megvan a 2003-tól kezdve és mindegyikkel nagyon jól elvoltam. ha barátaimmal játszok akkor jót lehet röhögni az ilyen hibákon,de ha egyedül...

Shaz. (törölt) 2009.04.11. 06:29:05

az EA csinált Forma-1 játékot is. Azt nem tudom meddig, de nekem a 2000-es PS1-es f1 játékom EA Sports-os.És egész jó játék, bár nagyon megkönnyíti a dolgod, mert be lehet állítani, hogy ne sérüljön a kocsi, autómatikusan fékezzen és írányítson. -.-
Így játszani nem a lagnagyobb élmény:)

salgamate 2009.04.15. 17:36:40

Rúgások 07-ben is gyakran becsúsznak úgy hogy a játék észre se veszi,de hát istenem,ez a foci!ettöl csak élethübb.sztem az az idegesitö,amikor a grafika szarakodik(labda átmegy kapufán/hálón/karon/hason stb. és ez 08 ra is igaz,mer a 2 tök ugyanaz).Elvben 09-ben már ilyen sincs,de nemtom mer az nincs meg.egyébként meg ha az ellenfél gólját nézi el akkor azér tud nagy öröm lenni.

[Jake] 2009.05.02. 00:57:32

@adam434 NHL 04 06-t szerettem

II. gabika013 2009.05.05. 18:27:20

arra nem gondoltál h talán te vagy a béna, azér nem sikerül berúgni?!

wolf113 2009.05.06. 17:51:31

@II. gabika013: arra nem gondoltál hogy be kéne fognod a szádat???

Sentinel 2009.05.07. 21:35:01

Hát ezekre az igen érdekes nem gólokról én is tudnék mesélni ... ez kicsit kellemetlenül érintett mikor maga a FiFa mint játék jól van össze rakva de még is ...
süti beállítások módosítása