Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Kihívlak! Ennél szarabb tizenegyes kameranézetet nem találsz!

2009.05.03. 20:35 :: freddyD

múltkori "UEFA EURO 2008" szitkozódás után felvettem a játékból egy kis részt, amelyről azután teljesen megfeledkeztem. Miután ma belebotlottam, gyorsan készítettem hozzá kis szinkront.

A tudnivalókat elmondom a videóban, de előre is gratulálnék annak az ötletgazdának, akinek hála tizenegyes lövések sosem voltak olyan frusztrálóak, mint itt. Utánanéztem, sem a FIFA 08-ban, se a 09-ben nem ilyen. Úgy látszik maguk is rájöttek, mekkora nagy fos ötlet volt ez.

74 komment

Címkék: 2008 fifa euro

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr241100920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rannek 2009.05.03. 20:41:35

lol nagyon nagy a videó :D

D-MaCy 2009.05.03. 20:43:01

Xboxon nem ilyen volt a büntető! Nem gondoltam volna, hogy ennyivel rosszabb Pc-n ez a játék!

Rannek 2009.05.03. 20:47:03

@gucs szerintem te keversz valamit ez nem fifa hanem UEFA EURO 2008

rozsomak096 2009.05.03. 20:47:56

Az utolsó tizenegyesnél ráadásul a kapus még a kezével mutogat, mintha kivédte volna :)

Zsolt3 2009.05.03. 20:52:07

@Rannek: Dehogynem, ez is FIFA mert ugyanúgy az EASPORTS készítette (PC-re ugyanúgy szar minőségben) csak ez amolyan kiegészítő az európa bajnoksághoz.

DJ SANYEE 2009.05.03. 21:10:50

Nem igazán értek a focis játékokhoz de nekem nem tűnik olyan rossznak ez a nézet. Legalább a kapu látszik...

Krisztian5 2009.05.03. 21:16:30

Tök jó, majdnem olyan mint egy új videó! :)

ScyLe 2009.05.03. 21:27:46

Ez tényleg szarul sikerült, de a 09 szerintem már sokkal jobb, mint az előző részek!

krikka 2009.05.03. 21:29:51

Szerintem annyira nem borzasztó.
Freddy, talán nem csak középre kéne rúgni a labdát :)
Nyomod a nyilakat és arra fogja rúgni.. :)
Sőt, lehet játszani asszem a q-val meg az y-nal is, egyikkel laposan rúgja másikon meg alányes :D
Kapussal meg nemtom, én gampadon játszok, azzal is lehet rendesen ugorni mindenféle módon.

krikka 2009.05.03. 21:30:40

Persze Q-val meg Y-nal csak úgy tudsz trükközni ha lenyomod és a D-vel rúgod a labdát

gaden 2009.05.03. 21:31:19

Egyébként én játszottam régebben a Fifa 07 tel és ott is egy kicsit hosszabb ideig tartott lefújni a meccset.

Bourney07 2009.05.03. 21:35:04

Fifa 09 jobb mint az előző részek? Napokig tudnék vitatkozni, hogy miért az az egyik legszarabb rész. Most csak egyet, de a legfontosabb:Irányítás

Depheusz 2009.05.03. 21:40:08

Én se értek focis játékokhoz ezért marado kFPS-eknél és RPG-nél.xD

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.05.03. 21:45:00

ha az ánuszrózsája alatt lenne, az azért rosszabb lenne...

Kolonel 2009.05.03. 21:57:00

Ez tényleg elég hülye ötlet volt a fejlesztőktől. De minden más FIFA-ban jól van.
Azt hittem azt fogod bemutatni, ami a FIFA08-ban szerepelt (és velem is előfordult néhányszor), amikor 11-est kaptam, és rendesen beállt a játékos meg a kapus is jól, csak éppen a kamera az ellenfél kapuja helyett az enyémet mutatja (11-es kameraállásból), ahogy az én hálóőröm áll egymagában a képernyő közepén.
Én meg lőhettem vakon a másik kapura X-D

Tuli Bácsi 2009.05.03. 22:06:44

@freddyD: Megnéztem az összehasonlítót, és azért télleg van különbség. Ennél még a startlapjátékokon lévő 11-es lövő játékokban is sokkal jobb a nézet.@Kolonel: Nekem ott a bajnokság döntőjében volt 11-es rúgás, hát azt hittem tököszúrom már magam, de csodák-csodájára megnyertem.

Tuli Bácsi 2009.05.03. 22:08:43

És az Eddigi Videóimban, csak nekem nincs ott a Mortyr2, vagy másnak sincs?????

Nabopolasszár 2009.05.03. 22:10:45

És a lgrosszabb dolog ha rendes játékidőben kapsz 11-est és kihagyod akkor baszhatod mert a játékosaid nem a 16-os körül állnak hanem a kezdőhelyükön.

Tehát ha kihagyod véged mert az egész térfélen egyedül a rúgójátékos van, a többiek pedig a saját térfelükfől vakargatják a tökeiket.

freddyD 2009.05.03. 22:14:29

@krikka: Akár hiszed, akár nem, nálam rendszeresen a jobb/bal föl/le gombok együttes lenyomásánál is középre lő

freddyD 2009.05.03. 22:16:11

@Nabopolasszár: Nem mondod? Na, ezt letesztelem
@Tuli Bácsi: Ott van pedig

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2009.05.03. 23:32:17

@Nabopolasszár: Stimmel :D Egyszerűen kurva gáz... Viszont elsőre még jól nézett ki a büntetőpárbaj, csak amikor 15ször próbáltam újra, hogy meglegyen valamelyik érem, akkor már nekem is tele volt vele a tököm.

algi 2009.05.04. 00:55:05

Tök olyan, mintha a két kameraállást összetévesztették volna. Mert azt el tudom képzelni, hogy először mutatja egy látványos kameraállásból, aztán a lövéshez beáll a kapuval szembe.

kocsolas 2009.05.04. 01:00:42

na mostmár úgyérzem szólnom kell. Télleg nem akarok beszólni meg semmi ilyesmi mert tisztellek, hatalmas amit ezzel az egész bloggal művelsz meg hogy elterjesztetted ezt a műfajt, de azért sztem leszállhatnál már a fifáról:D Ezzel a nézettel semmi baj, felülről nézed ugyan de ugyanolyan a célzás mintha váll mögül néznéd. aztán a szabadrúgás. azt is meg lehet tanulni lőni, én pl 60 %-át gólra váltom. ja és írtad hogy lenyomod a 4 gombot és középre rúgja. hát hova máshova rúgná?:D ha ugyanannyira nyomod balra mint jobbra, az olyan mintha semerre se, úgyszinten a fel-le-vel
A kezdőcsapatban vannak játékosok, amelyeknél jobb képességűek ülnek a cserepadon, ugyanazon a poszton. Értelmes ezt is te írtad. hidd el az már csak edző kérdése hogy ki játszik a való életben is. mindenhol vannak olyan h jobbak ülnek a cserepadon mint az igaziak ottvan pl Arshavin az Arsenalban.
A fáziskéséről annyit, hogy teis csak akkor tudod elrúgni a labdát mikor a lábad előtt van, ha mondjuk még egy méterrel előrébb van akkor fizikai képtelenség.Ja és ha nem sprintelsz folyamatosan, akk gyorsabban reagál a passzra lövésre ilyesmire. Télleg nem kötözködni akarok de azért itt a Fifába olyan dolgokon keresed a kákát ahol nemkéne. persze ez csak az én véleményem. Respect:)

bezso 2009.05.04. 01:12:15

Mikor kiírja a meccs végét, látszódik, hogy az uccsó gól egy ciprusi öngól volt.
Részben abból, hogy emlékeim szerint ritkán van kimondott öngól a játékban, részben saját szokásaimból kiindulva arra kell gondoljak, hogy mindenképp akartál tiziket, és ezért nem átallottál átállni a "sötét" oldalra egy öngól erejéig:D
Jól gondolom, vagy tényleg csak az van, hogy magamból indulok ki?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.04. 06:43:52

Ez a Fifa 08 majdnem olyan, mint a Mesterlövész. Azért, mert abban is vannak kisebb programhibák, de azok nem teszik tönkre a játék hangulatét, nem úgy, mint ennél. Ha ebböl a programhibákból sok lenne, akkor lehetne ebből csinálni videót, de azt mondtad, hogy csinálná belőle videót, ha sok lenne a program hiba. :( Szerintem megérne egy videót. :)

-=OMG=- 2009.05.04. 07:28:47

Hát igen, ez egy rohatd jó játék...
csak nem PC-re.Télleg, az xbox 360os verzió teljesen jó(mármint ugyanaz a szint:D)

Újtom 2009.05.04. 08:11:47

www.spiritaker.atw.hu/?n=Thompson

Köszi :D

Szerintem a régebbi FIFÁ-k sokkal jobban lefoglalták ez embert. Nem tom, ki hogy van vele.

Richie1986 2009.05.04. 09:18:32

Ez elég érdekesen lett megoldva :) FIFA 09 4ever!
FIFA 10-re leszek kíváncsi :D

freddyD 2009.05.04. 10:25:20

@bezso: Ha jól emlékszem egy szögletnél kavarodás közben testére lőttem, azt úgy bepattant.
Hogy mennyire ritka ennél az öngól nem tudom, nem játszottam vele. FIFA 06-nál azért előfordul, hogy én "rúgok", vagy kapok.

@kocsolas: Hát én ezzel a nézettel nem tudok kibékülni, mert zavaró.
Természetesen nem 4 gombot nyomok egyszerre, csak írtam a lehetőségeket. azt hiszem egy jobbra,fel gombnál nem középre kellene lőnie ;)
Az, hogy egy szezon közben mérne valami motiváltságot, fáradtságot, és amiatt egy jobb játékos nincs a kezdőben még megértem, de hogy egy sima egyszeri meccsen, mondjuk a Crystal Palace csapatánál 70-es csatár van a kezdő 11-ben, miközben a cserepadon ül egy 80-as Kanu, ezt nem igazán fogom fel miért.
A fáziskésés meg sajnos nem csak sprintnél van, emiatt is idegesít ennyire

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.05.04. 11:06:09

Elsőre nem tűnik olyan szörnyűnek ez a kameraállás.
Emlékszem, hogy volt egy hokis játék, ahol lehetett "stadion alatti" nézetre váltani..

Piorew 2009.05.04. 11:51:02

Még szerencse hogy pc-n nem játszom focis játékokkal :) úgy tűnik tízből egyszer készítenek egy jót aztán... kicsit hasonlóan mint a nfs sorozat.
tv.gamestar.hu/video/brutal-legend-story-trailer

kocsolas 2009.05.04. 12:19:28

@freddyD: akkor lehet neked hibás a játékod,mert nálam pl lehetett helyezni a 11-est:) az pedig már csak ízlés kérdése h zavaró-e mert mondjuk így sokkal inkább hasonlít olyanra mintha tv-be látnád. Haveroméknak is jobban tetszett ez. am a cserepadosra még annyit hogy egy adott idei felállást tesznek be, és ha előtte sérült volt a Kanu akkor a padon lesz a valóságba is még pár napig/hétig.

ReaZon 2009.05.04. 12:46:21

Biztos a biró azért nem fújta le a 90. percnél a meccset, mert biztos mással volt elfoglalva.:D

De ez a kameranézet tényleg vacak.

kakyjunior 2009.05.04. 12:50:19

Westernpárbajozás.... Ez HATALMAS!!! :D xD

Lolweb 2009.05.04. 13:23:57

FreddyD te húsoszsebváltó mikor lesz már új videó?:D

morzsaQ 2009.05.04. 13:35:37

@Lolweb: Akkor lesz új videó, amikor majd lesz ideje csinálni és elkészült vele.

ata4100 2009.05.04. 14:26:15

Szerintem teljesen jó a nézet, de kinek mi...

Bourney07 2009.05.04. 14:52:20

@Újtom: Régebben a FIFA elég nagy újdonság volt(hát jó régen..) Most meg szinte mindegyik rész ugyanúgy adják ki nem javítanak semmit. Menüt kicserélik na meg az átigazolások aztán ennyi. A magyar szinkron jó ötlet volt, de most megint mindegyik részben ugyanaz a két ember hangját hallani ugyanazokat a mondatokat hallva pár új szlenggel javítva.

Rager http://rager0202.mybrute.com 2009.05.04. 15:54:49

pls csináljatok karit fenti címen jó kis netes game:D

zazza 2009.05.04. 16:12:56

Amúgy is fura a kameranézeted, próbáld változtatni a kameranézetet hogy olyan legyen mint mikor TV-ben nézed...bár sztem ez nem olyan rossz nézet, csak kicsit oldalról van de a lövés attól még tök olyan lesz mintha szemből csinálnád

farkas9595 2009.05.04. 17:09:18

nem olvastam most el a komenteket de ez a játék nekem is meg van és nálam nem ien volt a 11-es nézet

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.05.04. 17:22:54

egyik barátomnál játszottam már vele de ezt a 11-eses helyzetet még nem láttam és én játszottam a 06-tal és a 08-cal is és egyikben sem igy van

benocik97 2009.05.04. 17:29:06

@freddyD: Te azt mondtad a videóban FIFA euro 2008

tema 2009.05.04. 17:50:41

emlékszem rá hogy az euro 2000-nél is ugyanilyen nézet volt 11-eseknél

Children13 2009.05.04. 18:27:18

Na nekem is elegem van már ebből:
1. Tisztellek FreddyD de a FIFA tényleg azért készült, ohgy vegyél egy XBOX-ot vagy egy PS-t nem azért hogy örökké PC-n nyomd, ez egy kedvcsináló.
2. Szerintem elég jó kameraállás ha legalább 1 éve fifázol úgyis tudod merre lövi el...Unokatesómmal sokat játszottunk 11-es párbajokat és valahogy nem a kamerán akadt meg a szemünk.
3.Cserepadnál nézzünk meg egy AC MILAN-t ahol is egy Shevchenko játékos(, asszem helyesen írtam a nevét) kezdő...miközben ismerjük a formáját és a balszerencséjét Angliában...
4. Milliók kedvelik, milliók szeretik, mint a BrotherInArms-ot, sokan szeretik, sokan szeretik...

Minden nap látogatom a blogodat, NAGY EMBER VAGY, de a FIFA már kicsit sokszor volt teritéken. ahogy azt

KOCSOLAS mondaná, egy időre le lehet szállni róla, RESPECT !!! CSAK ÍGY TOVÁBB !!!

hagymaagy 2009.05.04. 19:25:41

@Tuli Bácsi: Nekem sincs ott ("régi oldal" nézetben), de ha normálisan kivárod a betöltési időt ("új oldal"), akkor ott van!

Snowmen 2009.05.04. 20:17:01

Sajnos saját tapasztalatból tudom hogy borzasztó. Tényleg használhatatlan.

Raxon 2009.05.04. 20:20:41

Ez a játék teljesen rendben van szerintem,a hosszabbításal nincs egyáltalán gond,a tizenegyes picit ratyi de az se vészes,ám a tizenegyes azért mentek be mert nem nagyon tudsz vele játszani,elsőnek meg kell tanulni játszani a játékkal,utána fikázni,de ha nem megy a game akkor ne játssz vele,bocs hogy nyers voltam de ezt a fifás dolgot nagyon erőlteted és keresed benne a hibákat ami vagy nincs amint ebbe a videóban láthatunk,vagy ha van az se mondható komolynak.

Crash 2009.05.04. 20:40:31

Én ehhez nem tudok hozzászólni. A legutolsó fifa, amivel játszottam egy kicsit, az a 2003 volt, azt is meg tudtam unni.

Én egy ilyen focis játékot olyan FPS feelingben próbálnék egy ember személyében :)

Nabopolasszár 2009.05.04. 22:25:40

Az EURO 08 messze a legrosszabb "FIFA" és mégy ilyet lehetett nyerni a Coca-Cola-hoz

Daniinad2 2009.05.05. 08:06:53

@Crash: Ez nagyon állat ötlet. Milyen lenne már egy emberke nézetéből játszani. :D Az biztos, hogy azonnal megvenném. Annak ellenére, hogy egyáltalán nem szeretenm a focit se valóságba játszani sem gépen. Nézni néha igen.

dani0001414 · http://dani0001.deviantart.com/ 2009.05.05. 08:41:18

Hátha találni nem is lehet rosszabbat, csinálni lehetne.(Pl játékban a kameranézet koordinátáit átírni.)

Endrow 2009.05.05. 13:11:10

@Daniinad2: Mi az hogy nem szeretsz focizni? Azt mindenki szereti! Bár ha lány vagy akkor megértem, de a nevedről nem erre következtetnék.

Daniinad2 2009.05.05. 15:41:52

@Endrow: Fiú vagyok de megutáltam a focit. Igazolt játékos voltam de nem tetszett annyira. Volt heti 5 edzésem és már untam. Tehát nem mindenki szeret focizni. Vsatár voltam pszoltak rálőttem gól. Passzoltak rálőttem félre ment passzoltak rálőttem gól és ez így ment. Az edző nem akarta, hogy abba haggyam, mert a csapat legjobb csatára voltam de nekem elegem lett belőle. Áttértem a GoKart-ra. Az jobban leköt bár van akinek meg az unalmas. Izlések és pofonok.

Daniinad2 2009.05.05. 15:45:49

Engem a FIFA 08-ban az idegesített a legjobban (tudom az nem egyenlő EURO 2008) Na szóval az,, hogy amikor kipróbáltam az egyszemélyest tehát csak egy eberkével lehettem. Mintha tényleg én lennék az csak nem FPS nézetből. És az istenért nem passzoltak volna nekem. Tök üres voltam 3 méterre a kaputól de nem ő nem neki rá kell rúgnia. A FIFA 98 óta nem játszom fifával. Se focissal.

Children13 2009.05.05. 20:48:56

Elegem van ebből az egészből...
Nyers leszek de nagyon.
Már unom, hogy nektek a FIFA szar, és ezt olyanok mondják főleg akik egyszer sem próbálták ki csak ugatnak, hogy mekkora egy szar az egész... persze a SIMS 2 meg ezek a szarok nektek nagyon ott vannak. A CRYSIS nektek az ISTEN (én is játszom, de nem nyűgözött le annyira, mint a COD 1 vagy 2), hiába a grafika, néhol poénos tud lenni, hogy a kis csávón átlövök, mert SZELLEM... na de ha nem tetszik a FIFA akkor ne játszd vagy CSINÁLJ jobbat és akkor majd meglátjuk, nem kötelező játszani---:---

Na ez volt nyersen. JA ÉS HA ÚGY JÁTSZOL? HOGY EGY EMBERT IRÁNYITASZ, AKKOR ÚGY PASSZOLSZ MAGADNAK, HOGY NYOMOD RENDESEN AZ IRÁNYT ÉS PASZT ÉS MEGKAPOD EMBER :)) CSAK RÁ KELL JÖNNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bocsi ha megbántottam valakit, de a véleményemet mostmár kinyilvánítom nyersen... RESPECT FreddyD és a nézőknek is

(Innen látszik, nem vagyunk egyformák!!!)

Daniinad2 2009.05.05. 21:01:23

@Children13: Ebben teljesen egyet értek, Nem vagyunk egyformák. De mi is csak kinyílvánítottuk a véleményünket. AZon akkor sem váltotat semmi, hogy én nem szeretem és kész. Mellesleg a simset sem. :D Szóval ez rám nem vonatkozott. Amúgy kössz, hogy megmondtad hogyan kell labdát kérni. Akkor ezt vissza vonom nem hiba csak idegesítő volt. De így már semmmi.
Abban is van igazság, hogy nem kell játszani de érdekelt milyen. Vannak benne ötletes dolgok pl.: szabadrúgás gyors elvégzés, meg a 2009-ben elkezd dülöngélni a kép a kapu előtt (ez néha meglehetősen idegesítő de jó ötlet). De én nem csak a FIFA-t nem szeretem hanem úgy álltalában a focit (ez mindenkinek szív ügye). De az tény, hogy a magyar kommentár néha nagyon hibásakat mond. De ahogy azt te is mondtad mindenkinek más az "isten" játék.

szbszig 2009.05.06. 03:12:31

Valamelyik Champions League részben volt olyan bug is, hogy szögletnél rendszeresen az oldalvonallal párhuzamos kamerát mutatott, szóval semmit sem láttál abból, hova adod be a labdát. Csináltam anno róla képet, még a linket is megtaláltam, csak a Képfeltöltés valamiért már nem jeleníti meg... :(

kepfeltoltes.hu/view/070408/hogyanadjambe_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Children13 2009.05.06. 14:30:16

Daniinad2
Igazad van, vannak bug-ok csak engem nem az zavar, aki kipróbálta és nem tetszik, hanem az, aki lefikázza, úgy, hogy soha életében nem játszott vele. Igen, a játékoknál mindenkinek más az "istene" és legalább nem vagyunk egyformák...hála isten mert mindenki egyet játszana unalmas lenne. 09-ben pedig a kommentárt érdemes kivenni, mert olyanokat mondd, hogy röhögnivaló !!! Mellérugom vagy 20m-rrel erre az meg ordít, hogy: MICSODA KAPUFA!!! :)):)):)) ;) és bocs mégegyszer ha megsértettem valakit fljebb....

Sentinel 2009.05.07. 21:48:31

Én nekem speciel még nincsen tapasztalatom a az euro 08ról nem is tervezek de a többi fifához képest ez a 11es nézet eléggé el ...ot
Kár volt ilyet változtatni a játéktervezőknek :S

Sentinel 2009.05.07. 21:54:26

@freddyD: Ha tuti 11es gólokat akarsz akkor alkalmazd a technikát amit érdekesség képpen én meg a haverom vettük észre : ha még nem nyomod a lövés gombot, és csak az irány gombokat össze vissza nyomod akkor csak a fejét mozgatja. Egy kicsit ezt csinálod ezután meg nyomod a lövést és nálunk 10/9-szer bement szal érdemes kipróbálni:) de nem fix hogy ennél a FiFánál is jó lesz .

jillerkiller 2009.05.09. 18:50:24

nekem az UEFA EURO 2008 PS2-n van meg és alkalmaztak egy újítást is rajta név szerint a "rúgókart". de ezt is elcseszték mert akárhányszor oldalra lövök állandóan berúgom. csak akkor védi ki a kapus hogyha középre lövöm a labdát vagy pedig ha túl erősen lövöm meg azt a kibaszott labdát

hgabor13 (törölt) 2009.05.11. 20:48:54

DE MIT KERES AZERBAJDZSÁN EGY EB-S JÁTÉKBAN EMBEREK??
süti beállítások módosítása