Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rodeó a Crysis-ban

2009.09.11. 12:13 :: freddyD

-Tipe- küldte el ezt a videót, ahol a készítők valamit összekutyultak

A Crysis az egyik kedvenc játékom, már párszor végig is vittem, de ezzel még nem találkoztam. Lehet hogy a játék fizikáját írták el valahol, mert ha erő módban neki megyünk valaminek akkor az eldől, eltörik ilyenek, de itt van olyan is, hogy még rá sem estem és már történik is a csoda.
Mindegy, a tényen nem változtat, hogy ez egy remek játék :D

92 komment

Címkék: crysis

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr841367104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VidraMD 2009.09.11. 12:32:51

Azt hittem a buldózert mutatod be, az még viccesebb szerintem.
Erő módban megfogsz egy hordót, és elindulsz ilyen kis viskók felé, és szépen ledózerolod őket a földig.

Bár arról már van egy (kicsit gagyi minőségű) videó:
www.youtube.com/watch?v=YCZdzHBs7Ls

Shirin 2009.09.11. 12:59:28

pedig ez nem egy "remek" játék attól azért messze van

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.11. 13:10:06

hát ez tök buli :)
jól ellehetne szórakázni vele...

Perdition 2009.09.11. 13:12:30

@Shirin: Szerinted. De pl szerintem is remek játék.

Gmen 2009.09.11. 13:26:35

@Sorvali: ja, te is grafikabuzi vagy? jellemző, hogy csak akkor játszanak a tipikus 14 év körüliek, ha jó grafikája van, élmény meg nulla... :P

T0MI 2009.09.11. 14:02:41

Ne má Gmen, ennyire hülye vagy? A grafika egy dolog, a játékélmény egy másik dolog, hogy kinek melyik jön be, az magánügy. Amúgy én bevallom: 15 vagyok, és most éppen Crock 2- öm!

Nazgrel (törölt) 2009.09.11. 14:02:57

@Gmen: Nem gyakran írok az oldalra, még a legretardáltabbakra sem válaszolok, de ez azért erősen saját magad tökön rúgása volt...
Vajon miért van az, hogy akármikor szóba kerül a Crysis rengeteg nyomorék ugrik neki, hogy kizárólag a grafikája miatt kedvelik?
Persze, hogy rendkívül nagy előny, hogy egy 2007-2009es játékot nem egy 2000es grafikai & fizikai motor hajt, és ki vannak dolgozva a textúrák. De ez hátrány?! Az élmény emberfüggő drágaságom, és a szép táj, dzsungel, állomás (?) pontosan annyira tudja fokozni a hangulatot, mint akármelyik másik tényező. Ha valaki nem CS 1.6 kinézetű játékot akar megvenni, akkor ő grafikabuzi? Gratulálok!
Tipikus 14 év körüliek?:D Eleve nem kortól függ az ízlés, és valahol mindig 10-16 év közöttiek próbálnak alázni ilyenekkel, ha már nem tudják megfogalmazni, hogy bizony azért nem szeretnek egy játékot, mert nem fut a gépükön. (Természetes, hogy a játékban a hiba...)
Hízzál még egy picit IQ-ra, utána kezdj el másokba belekötni.

Máté92 2009.09.11. 14:50:05

Itt az volt a probléma, hogy a raklapok collosion-jei (ami meghatározza a környezettel való érintkezést) belelógtak egymásba.

Máté92 2009.09.11. 14:55:56

@Shirin: Fogalmazz inkább úgy, hogy messze van az ízlésedtűl...

veterán33 2009.09.11. 14:58:36

Én a NFS most wanted-ben találtam egy egy ehhez hasonlító bugot amikor aktiváltam a csatornában a csapdát láttam ahogyan a kődarabok órákig pattogtak a földön és csak akkor hagyták abba amikor nekifutásból nekihajtottam.

Máté92 2009.09.11. 15:03:06

@Gmen: Hadd meséljek el neked egy történetet: a Crytek 1 török cég, 3 testvér alakította és úgy kerültek a játékiparba, hogy készítettek egy dínós-szigetes reklámfilmet, és az ubisoftnak annyira megtetszett a grafikája, hogy felvették őket, így készítettek 1 zsoldosos-űrlényes-szigetes játékot (FarCry). Eredeti szakterületük a grafika volt, és mind a CryEngine, mind a CryEngine 2 korának egyik legkiemelkedőbb grafikus és fizikai motorja.
Következtetés: vagy szeretsz belekötni másokba, vagy szereted a háznagyságú pixeleket, vagy nem bírja el a gépeg a Crysist, és számodra a GTA 4 is szar, a Mass Effect is szar, a Fallout 3 is szar és minden más, ami akármilyen jó, de a te géped nem bírja el.

Máté92 2009.09.11. 15:03:54

@Máté92: Ennyi betűt pazaroltam 1 trollra? Én is kezdek meghülyülni...

dice 2009.09.11. 15:41:04

@Gmen: PC Guru értékelése:
Crysis-95%
Crysis Warhead-90%

Másrészt meg 14 vagyok és egyáltalán nem grafikabuzi.Például a gépemen most is fennt van a Half-Life első része,valamint a Counter-Strike 1.6.Egyiknek sincs hú de istenkirály grafikája,mégis remek játékok,ráadásul nemrég ismét el kezdtem játszani a Baldur's Gate 2-vel valamint a Fallout első részével.

kocsolas 2009.09.11. 15:44:35

szerintem is nagyon remek játék a crysis, és ha grafikabuzi lennék, élveztem volna minimum beállításokon?:S sajnálom hogy énis ilyen lettem:(

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.11. 16:41:02

Érdekes, amikor játszottam a Crysis játékokkal, valahogy a hangulata fogott meg, pedig nem minimumon nyomtam. A Warhead magyar mókája meg még jobban dobott a dolgon.

Azért látszik, hogy szuper játékfizikánál is előfordulnak bugok, mint bármi másnál.

Gmen meg rossz társaságba keveredett, ha ilyenekkel találkozik:)
Ja, amúgy 27.

Gmen 2009.09.11. 17:57:41

@dice: Max Payne 1 anno sokkal többet kapott... És ott nem csak a grafika volt a lényeg... A Crytek meg megmutatta, hogy lehet olyan játékot csinálni, ami grafikailag nagyon szép, és teljesen fullon egy gép se viszi el, mer szaggat(van egy olyan sejtésem, hogy az már lehetséges, hogy a motor hibája...) Van ilyen más játékoknál? Hát nem nagyon...

Na jó, nem kötekedem... Valakinek ez tetszik, valakinek meg az... Nekem a Wolfenstein tetszik, mer jó játék...(Na mindjárt jönnek a grafikabuzik, hogy az idtech4 dübörög a game alatt, és hogy sz*r a grafikája...xD)

Nazgrel (törölt) 2009.09.11. 18:27:10

@Gmen: Negative. 9800GTX-el (Szerintem még 9600-al is),2-3G RAMal, 2 magos procival ultra highon már 60 fps környékén elfut, a kinézetben pedig übereli bármelyik konkurens FPS-t. Természetesen marha magas a gépigénye, közepes gépen CoD 4-"5" is szebben fut, de mint tudjuk az élet kegyetlen. Kevéssé valószínű, hogy motor hibája lenne, mindössze ténylegesen az élethűségre törekedtek, árnyékhatások, fényátszűrődés, AA, és eleve a magas felbontás minden játéknál igénybe veszi a gépet.

Ha neked a Wolfenstein tetszik, akkor játssz azzal, és azt hiszem a hűdemocsok ,,grafikabuzik'' még egyszer sem szapulták le a wolfensteint, mert az alatt nem cryengine dolgozik. Mintha fordítva ez egy picit gyakoribb lenne...

dice 2009.09.11. 18:50:59

@Gmen: Elmondok valamit a Max Payne-el kapcsolatban: amikor megjelent a legszebb játékok között volt,és a korának Crysis-ának is nevezhetjük,mivel teljesen maxon nem sok gép bírta.Mellesleg a fizikája miatt nem bírta annyi gép maxon,főleg úgy hogy néhány mai játék is megirigyelhetne tőle.
ui.: bocs a szóismétlésekért

Gmen 2009.09.11. 19:02:17

jólvanna, kussolok xD

NINJA-KID 2009.09.11. 19:14:26

mellesleg 14 vagyok én is,és fallouttal játszok (1-2-3),nem grafikára megyek ám

KGeri488 2009.09.11. 20:02:54

Ekkora balhét csapni egy "grafikabuzi" ból xD de am ha nagyon ragaszkodsz hozzá Gmen akkor grafika buzi vagyok és 14. lol volt szerencsém rengeteg játékkal játszani (Assassin's creed,CoD5,Far cry 2) és mindegyiben egyszerűen nem tudtam leállni. A grafika jóvá tesz egy játékot? - Nem. De például az Assassin's creed - ről minden 2. ember azt mondta h unalmas volt én mégis kb 3. játszottam ki mert én szeretem a jó grafikát és ha egy játéknak jó a grafikája én hónapokig elvagyok vele. Ha szerinted ez grafika buziság akkor az vagyok de beismerem és sztem sokan szeretik ha jó a grafika ha a játékélmény nem is olyan bomba jó. Dióhéjban ennyi:D Am jó vidi és egyik játék sem hibátlan :)

algi 2009.09.11. 20:32:37

Sziasztok, Gábor vagyok és grafikabuzi.

(Csoport: "Szia, Gábor!")

Sokáig nem érdekelt a grafika, és leginkább a játékélményért játszottam. De aztán jött a Half-life második része, és bevallom, befostam a grafikájától. Persze, tudom, ma már régi játéknak számít, de akkoriban túl jó volt a grafikája, és egyszerűen nem bírtam letenni. Végigjátszottam újra és újra, és újabb és újabb jó grafikájú játékokat vettem. És még akkor is játszottam velük, ha már untam, mert muszáj volt. Egyszerűen nem bírtam letenni egy játékot, ha jó volt a grafikája.

De aztán szerencsére megismerkedtem az emulátorok világával, és megint régi játékokat játszhattam. Felidézte, hogy milyen jó élmény szar grafikájú, ugyanakkor jó játékokkal játszani, és azóta tiszta vagyok. Sokszor látok csábító reklámfilmeket, de már nem csábulok el. Mindig arra gondolok, hogy az emulátor szeret engem. Az emulátor mindannyiunkat szeret.

Navajonki 2009.09.11. 21:14:01

Én nem vok grafikabuzi, és mégis bejön a Crysis. Nekem bejön ez a szuperkatonás dolog, bár ez a földönkívülis fordulat nem anynira jött be. a Sztori nem egy Best Seller, de attól még jó a hangulata :)

Máté92 2009.09.11. 21:14:40

@Nazgrel: Mindent azért nem, youtube-on pötyögd be a keresőbe, hogy arma 2. Mondjuk annak a gépigénye is olyan...

Navajonki 2009.09.11. 21:19:15

@KGeri488: Én AC-t 2. nekifutásra vittem végig :P és akkoris már csak azért h tudjam mivan a végén, nem ám mert oylan jól szórakoztam. A szép grafika elöször a "fúdejóbmeg" érzést csalja elő, de azt unom emg elgelöször. Egy jó sztori izgalmassá teszi a játékot, de az újrajátszásnál már nem olyan érdekfeszítő. Viszont a környezet, a játékmenet, a hangulat az ami sose kopik... sztem.

JohnyWalker[HUN] 2009.09.11. 21:27:57

attól még nem rossz játék??!!:D
a legjobb gaméd amivel évek óta játszol nem nevezheteted te se ganénak meg amúgy is nem 1000 ret fézkezett a játék hanem csak 1 et:D

mynameisearl 2009.09.11. 21:40:41

valaki azt hiszi hogy egy játék azért kaphat 90-99 közötti pontokat mer jó a grafikája? hagyjuk már... úgy le lenne húzva hogy nem emlékezne rá senki. de ennek hangulata és brutálisan jó és innovatív játékélménye van.

Nazgrel (törölt) 2009.09.11. 21:54:01

@Máté92: Igazából az akkor kiadottakra értettem, bár rosszul fogalmaztam.
Btw arma 2-vel játszottam, de őszintén szólva max grafikán nekem még így is a crysis tetszett jobban, bár tény, hogy realizmust tekintve az arma 2 "győzedelmeskedik". (Igazából ez is volt a célja:) )
@Dick Assman 25: Szintén másodszorra vittem csak végig kedvenc bérgyilkosunk történetét, bár én egészen más ok miatt: vista alatt valamelyik driverem nagyon bezavart neki, és rendszeresen lefagyott.
Rám rendkívül frusztrálóan hatottak a küldetések, tekintve hogy "ugyanazon az oldalon" található meg a jellemzésemben a 'türelmetlen' és a 'maximalista' szó, így minden kis mellékküldetést teljesíteni akartam, hiába csak a játék végkifejlete érdekelt, és az Assassination missionök. Viszont utána még kétszer végigtoltam, mert ahogy írtad (Még ha te nem is az AC-re értetted:) ), valóban a hangulat, és a beleélés a lényeg, a grafika elkopik, a sztori meg már nem sok információt tartalmaz.
@algi: beteeeeg :D

Jorgam. 2009.09.11. 22:02:38

ööö... most lusta vagyok feltenni egy screenshotot a desktopomról...
Egymás mellett van a Crysis, és a "Gothic 2" nevű 2 csodálatos játék.
Tudni kell ám, hogy a gothic 2 egy Eszméletlen jó hangulatú RPG. Kijött már a Gothic 3 is, aminek tényleg nagyon jó a grafikája, de nekem mégis a 2002-es Gothic 2 jön be, sőt, kicsit jobbra a Gothic 1 is megtalálható, ami szintén 2002es...
Azért észre lehet venni az iróniát a Crysis és a Gothic 2 között...
A crysis tényleg egy hangulatos játék, remek grafikával, de ha "grafikabuzi" lennék akkor nem lenne ezen a héten 31 óra játékidőm a gothic 2vel..

dexexe 2009.09.11. 22:48:06

ennek a játéknak kéne a far cry 2-nek lenni.ugyanaz,csak annyi a különbség hogy itt van szupererőd,ebben is vannak szörnyek,durván ennyi.jah a far cry 2 meg szar,tessék megnézni a videót otherworld-ön.

amugy meg nekem ebben a játékban a viz nem tetszett...sztem nagyon csunya.az eddigi legszebb viz amit láttam az a half life 2-ben volt (hát igen,source) és ezt eddig egy játék nem tudta felülmúlni.érdekes nem?én a source engine-t jobban szeretem.szép grafika,gépbarát.gondolok itt a half life 2 episode two-ra vagy a dark messiah might and magic-re,tuningolt source motor :)

ügyfélszolgálatos 2009.09.12. 00:43:28

@Dick Assman 25: Engem a páncél fogott meg benne, hogy milyen jól lehet taktikázni vele. Mondjuk nálam az all time favourit (Gmen kedvéért: mindenkori kedvenc) a Thief 1-2 :P
Na arra már akkor nem lehet mondani, hogy állat grafikája van amikor kijött. Ja egyébként meg vicces, hogy gyerekek oltják egymást, játszottatok volna még anno c64-en. Meg Videoton TVC-n... :D

algi 2009.09.12. 03:11:10

Megjegyzem, már Commodore-on is voltak nagyon szép játékok. Pl. a Last Ninja szerintem máig szépnek látszik (a felbontásból szvsz kihozták a maximumot), meg egy-két játéknak olyan letisztult volt a grafikája, hogy nehéz rá azt mondani, hogy "csúnya", mert nem csúnya volt, csak egyszerű, részletszegény (pl. Mercenary).

mynameisearl 2009.09.12. 08:21:26

@dexexe: az otherworld kritikában nem szarozták le a far cry 2-t. és a far cry 2 nem szar. csak sokkal többet is ki lehetett volna hozni belőle. amúgy a far cry 2 és a crysis között hatalmas különbségek vannak.

Vesszen a BKV 2009.09.12. 08:25:48

"Tény"? "Jó játék"?
Mekkora kúltúrálatlan hatodik generációs xboxfajzat állat írta ezt?De most kömolyan?D=.
A crysis egy nevetségesen egyszerű, szép, élvezhetetlen fika játék; pont olyan ami a mai gyerkőcöknek kell...pft.

Gmen 2009.09.12. 10:50:38

@Vesszen a BKV: végre valaki, aki velem ért egyet:D

Krisztian5 2009.09.12. 11:16:21

Én a Crysis legelőször azért tettem fel anno a gépemre, hogy megnézzem hogyan is fog futni (az eredmény siralmas volt :) ).
Manapság ezzel nincs gond, így végigtolva a játékot nekem tetszett. Először is a graf volt gyönyörű, másodszor imádom a lopakodós játékokat, és én "ilyen módban" vittem végig :) Az ufós részek (pont ennek hiánya miatt) nem jöttek be.
A Warhead meg a szinron miatt volt király.

Összességében véve a Crysis szerintem egy jó játék, de annál nem több. Számomra klasszikus játékot, már jóideje nem csinált egyik cég sem... :(

Máté92 2009.09.12. 11:21:36

@dexexe: Gyakorlatilag az a FarCry 2, csak a Crytek összekapott az Ubisoft-tal és a cím náluk maradt.

@Vesszen a BKV: Nem élvezhetetlen, hanem te nem élvezted (vagy nem bírta a géped és látatlanban fikázod).

@Jorgam.: A FarCry 2 nem szar, hanem neked nem tetszik és Crysis-ban a víz 3d-s, HL2-ben meg csak 1 normalmap.

Navajonki 2009.09.12. 11:24:49

@Vesszen a BKV: és kifejtenéd mi is szar benne?

Nekem pl nagyon bejön h többféleképpen is csinálhatjuk, odalopakodunk és hangtompítóssal leszedjük mind, vagy közéjük ugrunk és ratatatata, van választék. Viszonylag tág területet járhatunk be, több helyról is megközelíthetünk valamit (bár az idegenektől már nemigazán), bár azt bevallom, csak 1x vittem végig és ez nekem épp elég volt.

2009.09.12. 11:37:24

Azért aszt bírom hogy képesek vagytok még mindig ezen beszélni. Személy szerint nekem nem tetszett a crysis hiába jó a grafika. Mint pl: A COD 1 jobban tetszett mint a COD 4... A Crysis valahogy azért nem tetszik mert egy FPS játékot nem kéne ennyire túlbonyolítani minden f*szsággal meg ilyen komoly grafikával amit legtöbb gép el se bír!
(sejtem ezután jönnek az anyázós kommentek, már alig várom:D)

Főnök:D 2009.09.12. 11:47:32

hmmm... érdekes téma a Crysis
én véleményem szerint egy agyoncsicsázott bugoktól hemzsegő FPS,a játékot vitte normálon a gépem akadás nélkül de a játék negyedénél már abbahagytam annyira irritált.Én nem értem ezt a grafikára vágyó éhséget nekem mindig örök kedvencem marad a Return To Castle Wolfenstein amire hiába mondják h régi,most éppen Call Of Juarez Bound In Bloodozok hát elmondom őszintén az elődhöz képest a béka segge alatt van,mikor megvolt a 2006-os call of juarez feszitővassal se lehetett leszaggatni a gépről de a bound in bloodot 1 nap alatt végigjátszottam és sehol semmi nem volt a régihez képest sajna :( a far cry-al még eljátszogattam a crysisal már anyira se a far cry 2 szóba se jöhet ennyit erről.

Wenti 2009.09.12. 13:08:13

Nem tudom hogy nézitek-e Visor (Spaceninja88) videóit, de az egyikben mutatott egy elemzést, ahol kielemezte hogy valaki kielemzte hogy kielemezték a Vice City-t, de a GTA 4-hez hasonlította. Pl. mondta hogy mien szar a Vice City grafikája a 4-hez képest, meg hasonlók.

Főnök:D 2009.09.12. 13:25:47

az szpgames volt tiszta szégyen az egész...

KGeri488 2009.09.12. 14:15:30

Am az egész egy crysis bugból indult ki most hogy mért beszélünk a grafikáról? am AC t azért vittem ki 3 szor mert előszőr szar volt a gépem és akadozva ment de akkor is rohadt jónak láttam aztán gépet cseréltünk és akkor is végigvittem és akkor jött a hű de jó bmeg!!! aztán mostanában megint előkerült és nosztalgiásztam egy kicsit meg készültem (gyúrtam) az AC2 re tornyokat másztam egyéb és úgy elvoltam és tetszett nem mindenkinek jön be de tetszenek a mozdulatok meg minden és látszik hogy munka volt benne nem mint egy budapest racing ben:D Na, de h jó én meg az AC ről beszélek ami nem is crisys nem is fps és nem is lövöldözős:D ÉS az egész Gmen ből indult ki :)

arniXX 2009.09.12. 14:52:00

Az AC-t én is végigvittem,csak anyira angolul nem tudok s igy nem mindig értettem.Szerintem a végét elcseszték

Nazgrel (törölt) 2009.09.12. 14:57:28

@arniXX: Hát... Ha az animuson belüli játékvégére gondoltál, akkor az nekem egy furcsa volt, de ha az egész játék lezárására, az nekem tetszett. Teljesen másra számítottam, és hosszú percekig néztem a szobát, hogy 'ez most mi a fene?', de valahogy mégis ,,átjött''. :)

Máté92 2009.09.12. 17:26:56

@Nazgrel: Szerintem a Crysis-nak inkább látványos a grafikája, az Arma2-nek meg valósághű, de ez CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNAEM.

Más: akik itt szídják a szép játékoka, meg akik szídják a szép játékokat szídókat, majd' mind csak a saját véleményét jelenti ki, mintha az lenne az abszolút igazság. A tény az, hogy korának 1ik legnépszerűbb játéka volt, 1 megvásároltra 10 warez verzió jutott, még így is 10000000-an vették meg az általam látott statisztika alapján, de ez még mindig csak töredéke az összes gamer-nek (a rekord eddig a GTA 4-é, a megjelenés 1. hetében 500000000 (ötszázmillió) dollár volt a Rockstar bevétele.

Nazgrel (törölt) 2009.09.12. 19:56:42

Hmm.. bloghu egy nem szuperál. ('Komment küldése' nála mást jelent), no sebaj:
@Máté92: A 'Tetszik' szót használtam, egyébiránt teljesen egyetértek.

Ha nem bizonyított tényként kezelnék állításaikat, adnák valami jelét annak, hogy ez az ő szubjektív véleményük (szerintem, úgy gondolom stb.), akkor értelmesebb emberek nem esnének a másiknak, mert ugye ízlésekről vitatkozni felesleges.

Nazgrel (törölt) 2009.09.12. 23:49:59

@Nettingman: Az előzőleg Gmennek címzett
"Hízzál még egy picit IQ-ra, utána kezdj el másokba belekötni." "...utána kezdj el kommentálni" módosítással rád is vonatkozik.

dice 2009.09.13. 07:56:19

@Nettingman: Ekkora észt öcsém...

Perdition 2009.09.13. 10:49:58

@Gmen: "ja, te is grafikabuzi vagy? jellemző, hogy csak akkor játszanak a tipikus 14 év körüliek, ha jó grafikája van, élmény meg nulla... :P"
'Tisztelt' Gmen, ha még olvasod. Hol említettem én a grafikát? Másold be kérlek. És nem, még erős gépem sincs hozzá, hogy a grafikai előny kijöhessen. Tetszik a játék. 21 éves vagyok. Egyéb kérdés? Remek. Legközelebb gondolkodj, mielőtt bármit beírnál ide. Ez egy jó tanács, mert leégeted magad. További szép napot.

Máté92 2009.09.13. 11:37:01

@Nazgrel: Én is ezt próbáltam kifejezni, de a te kommented pontosabb volt.

@Nettingman: Kösz, úgy is fogyni akartam. ;)

@Sorvali: Ott a pont!

KGeri488 2009.09.13. 13:24:45

@Nettingman legközelebb legyél inkább dínó. :D Már van maffiás meg ilyen farkasemberes már várom mikor adják ki a Norbisat:D "Kattints ide" Norbi miatt 20 kilót fogytál! Legyél te is Norbi :)

Bugport 2009.09.13. 14:13:46

Én se vagyok grafika buzi. nekem minimumon futott el a crysis meg a crysis warhead is és így is tök élvezetes volt. :D

Vesszen a BKV 2009.09.13. 16:42:32

@Máté92: Az hogy buta vagy nem az én hibám. Anyádat okoljad hogy így tolt ki magából. A sunyi megjegyzéseket a gépemről meg dugd fel a seggedbe kisfiam =3,
Ízlés. Neked nyilvánvalóan nincs, nekem hál istennek van. Ennyi.
Ez egy fos. Egy takony. Egy kalap szar. A sok csillogásra-élvező paraszt \ mint te \ ráveri a f*szát amíg "Divatban" van ez a szar, utána meg elfelejti.
Siralmas a játékmenete. Unalmas, vontatott, cseppet sem élvezhető.
Azt hittem jó lesz azzal a képességváltogatással, de tiszta nevetséges lett az is.
Így elbaszni egy játékot...

Vesszen a BKV 2009.09.13. 16:43:49

Egyébként érdekes, de mondták hogy "Nem lesz Crysis konzolra, mert nem bírnák a konzolok a grafika miatt".
Aha...
..nos a GTA IV et KONZOLRÓL írták át Pc-re és alig van gép ami bírja.
No comment.

Máté92 2009.09.13. 18:08:12

Szerinted szar. Attól, még hogy te az út bal oldalán szeretsz menni, mindenki más a jobb oldalon megy és nem velük van a baj. A GTA 4-et meg rosszul optimalizálták (ugye a konzoloknál elég megcsinálni 1 konfigra, PC-nél meg elég sok a variáció). És konzolon sem volt túl magas a framerate. Jah a beszédstíluson meg van még mit gyakorolni.

Máté92 2009.09.13. 18:10:22

@Vesszen a BKV: A konzolos Crysishoz meg módosítottak a motoron (Cryengine 3), mielőtt valamiről véleményt nyílvánítasz nem árt utánanézni a témának.

2009.09.13. 22:57:48

ehh gyerekek, itt arról van szó, hogy ahogy elmozdul a tárgy, összeakad a többivel. Számos játékban látni ilyet hogy a tárgyak 'kitúrják' egymást.

pontaz22 2009.09.13. 23:52:20

ezzel elvoltam 1 darabig
ja és 4szer mér kitoltam!!!!! és még nem unom!!!
Sztem a világ legjobb játéka!!!

Vesszen a BKV 2009.09.14. 09:23:19

@Máté92: Erős tévedés, ezt kijelentették anno nyilvánosan, hogy "nem lesz konzolra crysis mert nem bírná".
Az hogy azóta gondoltak egyet irreleváns.

Jó példa erre a SONY. 2 évig dobálták magukat hogy nem, nem, még nem adjuk olcsóbban a Ps 3-mat. Most meg DIRR, engedtek egy rakatot az árából.

Alap emberi természet \ hülyeség \ hogy ezt mondja de azt csinálja. HIszen ha nem így lenne, nem lenne minden haszontalan házasság 80%-ának válóper a vége.

dexexe 2009.09.14. 14:02:34

otherworld-ön lehordták a far cry 2-t,a csávó egyedül a grafikát dicsérte.nézzétek csak meg ujra a videót :D

meg azaz érdekes hogy a crysis fullon nem sok gépen megy,a far cry 2 meg fullon simán megy a gépeken (az enyémen is)meg a többi uj játékis akadás nélkül megy a ggépeken,csak a crysis nem. érdekes nem?ebből láccik hogy a crysis egy szar.az egész arra megy ki hogy mindenki tuningolja a gépet meg vegyen minél jobb cuccokat a gépbe hogy menjen a játék.hát én 1 játék miatt nem fogok 10 ezreket kidobálni az ablakon :)

Máté92 2009.09.14. 14:18:25

@Vesszen a BKV: Az igazság az volt, hogy 1 eladott darabra 10 warezverzió jutott, az általam ismert legutolsó adat szerint tízmilliót vettek belőle, tehát az százmillió warez verzió és ez nem tetszett nekik, ezért csináltak 1 motort konzolokhoz.

Máté92 2009.09.14. 14:26:17

@dexexe: Ezt szép idegen szóval kapitalizmusnak hívják, ugye ha nem lennének folyamatosan új technológiák, amihez új hardverek kellenének, a hardver- és idővel a szoftver gyártók is csődbe mennénnek. Ez minden piacra jellemző: kitalálnak 1 fegyver, ami áthatol minden védelmet, erre kitalálnak ellene védekezést, amit megint új fegyver követ (így jutottunk a kőbaltától a betont átütő lövedékekig meg az egész kontinensek kiírtására alkalmas fegyverekig, amik minden nagyhatalomnak vannak, de mind letagadja őket - kivéve Észak-Kóreát), vagy mondhatnám a gyógyszeripart: 1 gyógyszernek van 5 mellékhatása, amire megint kell másik gyógyszer, meg eddig is létező, magától elmúló betegségekre is találnak ki teljesen felesleges gyógyszereket. De a kedvencem a joghurt reklámok, hogy egészségesen étkezem, de mellé eszek 1 xy joghurtot és attól leszek egészséges. Gusztustalan, de szükséges a piac életben tartásához.

Máté92 2009.09.14. 14:27:29

@dexexe: jah és kapásból 5 játékot fel tudnék sorolni, amiknek a Crysisnál nagyobb gépigényük van.

Nazgrel (törölt) 2009.09.14. 17:11:06

@Vesszen a BKV: Neked már javasolni sem tudok semmi újat... Ne szívj annyit, vagy legközelebb adagold halálos dózisban.
Többi drágaságomnak meg nem fogom leírni ugyanazt, hogy attól még, mert nem ment a gépeden, nem a játék szar, és pláne nem kell más játékrészletre fogni.
Hardveres "problémához" meg annyit, hogy lassan illene kikaparni a rózsaszín lencsét a szemetekből.
Szintén nem fejteném ki többször, hogy ha neked nem tetszik valami, az _nem_szar_. A divat miatt mindenki tehénnyelv segítségével félrenyalja a haját, de mert nekem nem tetszik, nem megyek mindenkihez oda, és közlöm vele alpári módon, hogy szar.

MoonTiger 2009.09.14. 18:49:33

Minden elismerésem a zeneválasztáshoz, nagyon passzolt ^^
www.youtube.com/watch?v=i4BYMvVvMg0

vengance 2009.09.14. 21:43:32

Crysis,szerintem egy nagyon alulértékelt játék, sok helyen szidják pedig szvsz nemlett annyira rossz mint ahogyan néhányan beállitják..nekem tetszett, a játék legnagyobb hibája talán az, hogy nagyon rövidre sikeredett, tény van benn pár vontatott néhol már unalmas rész ( adatok szerzése, gps zavaró kiiktatása :D ) de meglehet bocsátani, különösen tetszettek a "cutscene"-ek tisztára mint a mozikban eltalálták őket , meg nemistudom van az egésznek egy feelingje ha a sztori nemis nagy cucc,sztem ide böven passzolt talán nemislett volna olyan jó ha még csavarják..a zene is csillagos 5-ös, bírtam a csávot is akit irányítunk..sokan mondják hogy az idegen hajós rész miatt utálták meg a játékot, hát érdekes volt de annyirossz talán nem.. és utána lévö pályák is hangulatosak voltak ,főleg az uccsó.. grafika még most is páratlan,bár a gépemen nemvolt alkalmam teljes egészében látni....és grafbuzi sem vagyok , mediumon játszottam a feléig majd az idegenektöl lekelett vennem low-ra.. szvsz egy hangulatos kis fps a warhead még jobban tetszett csak még rövidebb is lett +szinkron még dobott rajta. Van benn hiba mint bármelyik másikba de nemrossz játék ez!

Vesszen a BKV 2009.09.15. 09:12:26

@Nazgrel: Itt maximum te szívsz, de most nem írom le ide mit mert nem tetszene senkinek.
Buta kisgyerek. Szóljál apádnak zárja el előled a gépet míg a heréid le nem ereszkednek, gerinced nem nő és a hanglejtésed átmegy "Nőiesen idegesítő"-ből "Férfias bunkó"-ba

Nazgrel (törölt) 2009.09.15. 14:34:19

@Vesszen a BKV: Hehe... Ehhez ugye össze kellett hívni anyut, aput, hogy alapvető közhelyeket floodolj? ^^
Ne te nézz már gyereknek, akinek a legelső kommentje a témában egy összefüggéstelen baromság volt, majd miután valakinek nem tetszik, próbálsz értelmes, összefüggő mondatokban válaszolni (még ha nem is sikerül).
Ha már ennyire imádod a péniszeket, akkor legalább legyél vele tisztában, hogy a here még születés előtt leszáll, amennyiben nem, kizárólag sebészeti úton lehet megoldani a problémát. Meglehetősen nyomorék beszólás, bármennyire is divat mostanában az ehemm... falusiaknál. A rendkívül elmés gerincnövesztéses beszólásodat elhelyezni sem tudom...
A tahó, bunkó viselkedésnek (merthogy az egy melléknév /avagy tényleg rohadtul nem tudod mit pofázol/) meg pláne nincs köze a serdülőkorhoz, noha valószínűsíthető, hogy valami serdülőkori zavar (persze csak ha egyáltalán sikerült eljutnod addig^^) lehet az oka, hogy annyi eszed van, mint egy marék döglött lepkének. (...ha már egyszer gyenge közhelyekkel jössz)
Utólag is elnézést kérek mindenki nevében, hogy rajtad és még pár szerencsétlenségen kívül sikerült mindenkinek kulturáltan kifejeznie véleményét, és furcsa mód kommentjeik nem ,,há ez tök szar mer szépa grafja és nem teccik'' kategóriájú mondatokat tartalmaztak.
Komolyan szégyen, hogy a társadalom nem rekeszti ki a te fajtád...

Nazgrel (törölt) 2009.09.15. 15:07:49

Hogy egy kis /on is legyen...
@vengance: Játékok rövidsége sajnos tényleg elég elkeserítő, elég csak a CoD szériára gondolni, ahol egy-egy annyi idő alatt bőven kijátszható, mint amennyit a warheadre írnak.
Introk valóban jók, főleg az eredetit, ahol FPS nézetben lehetett átélni az egészet. (Pl. Awakening űrhajós rész előtti intro, amiben ugyebár kapunk ellenséges "nanodroidoktól" egy pofont; előtte a tudóssal való beszélgetés (szintén hallgatózás) előtt a fagyasztós robbanós cucc után kiderül, hogy miközben figyeltük a csetepatét, nem láttuk, hogy a koreaiak épp a megölésünkre készültek (de aztán megfagytak... hehe))
Zene szintén nagyon tetszett, nagyon jó hangulatot tudott adni néhány tűzharcban.
De hogy ne csak jót említsek, mindenki örömére leírom mi nem tetszett benne:
-a nagyon nagy játéktér, ami persze pozitívum is egyben, de ha lerak a játék a térkép aljára, majd közli, hogy legyek oly kedves elfutni a pálya másik felébe, mert ott biza nagyon gonosz emberek vannak, akkor egyből kiröhögöm, és később térek csak vissza rá. Nem volt ('volt', mert warheadben ezen sokat javítottak) megfelelő motiváció arra, hogy haladjak előre a történetben (mint például legutolsó pályán, ahol ugyebár meg kell védeni a légierő hátsóját, mert a mátrixos polipok(aztán más is) durván ellepnek minket.)
-Gépigény. Tudom, sokszor átrágott téma, de szerintem ezen még tudtak volna finomítani, a warhead sem csökkentett olyan radikálisan a gépigényen, mint ahogy ígérték, és egy közepes géppel CoD 4-5 maxra húzva szebb, mint egy Crysis alacsonyon/közepesen.
-AI. Sokkal jobb lett, mint a konkurens FPS-ek nagy részében, de amikor Cloak módot bekapcsolom, véletlenül nekimegyek egy asztalnak, ami széttörik (...még jó hogy) a fél méterre álló őr meg vagy zavarában előrenéz és a jól megszokott "Did you hear something?" kérdés hangzik el, vagy gyakorlatilag észre sem veszi. Az erősítés scripttekkel zajlik, ergo előfordult, hogy a tudós lányának a kiszabadításánál a szomszédos épület lépcsőjénél álltam, és legalább 30-40 katona jött ki libasorban a WC méretű szobából, mielőtt rájöttem, hogy ha 5 métert közelebb megyek, mindenkinek nyoma veszik.
-Gránát, ütés, dobás: Szerény véleményem szerint a gránátot úgy lehet dobni, mint egy téglát (dobtam már IRL gránátot, hát nem ilyen :) ), és egy üres ásványvizes flakon erőmódban való eldobása csak nem okoz halálos sérülést... Ugyanez ütéssel. Baromi jó, hogy lehet csapkodni erőmódban (abban persze ütésenként 3 métert repül), de anélkül azért ne néhány ütésből halljon meg szerencsétlen katona.
Így is hosszú lett, és biztos hagytam ki valamit mindkét oldalról, de összesítve szerintem egy nagyon jó játék, amiben elég triviális "hibákat" hagytak, amit kezdő programozóként is könnyedén meg lehetett volna oldani. (természetesen mellékelek egy 'Szerintem' szót a kommentembe.^^)

Máté92 2009.09.15. 16:05:57

@Nazgrel: Példát vehetnének gépigény téren az Infinity Ward-tól. A CoD4-nek alig van nagyobb gépigénye, mint a 2-nek, mert kihagytak belőle minden fölösleges részletet, amit az ember nem néz/nem lát. Persze a Crysis szebb, de berakhatták volna ezt a lehetőséget is. Egyébként a nagy térrel kapcsolatban a FarCry-ban volt 1 rész, ahol a vége felé 1 bázishoz kellett elmenni, én ott HMWW-val végigrohantam, a híd előőt felmentem 1 toronyba és mesterlövész puskával leszedtem mindenkit, akit láttam.

Nazgrel (törölt) 2009.09.15. 16:31:57

@Máté92: Igen, igazából egy crysis típusú játéknál felhasználón múlik, és valóban megoldható, hogy berusholsz a közepébe, és ott belerondítasza dolgaikba, de első végigjátszáson, delta nehézségen (az szerintem nagyon nagy plusz pont, hogy értelmes dolgokat raktak be nehezítésként (pl.vezetés közben nem lehet tetőablak elé helyezett MG-vel tüzelni; a koreaiak saját nyelvükön beszélnek; célkereszt eltüntetése=>van értelme a felszerelhető lézercélzónak stb.), ahelyett, hogy idő-/gondolkodás-/ötlet- takarékosan hpt, armort, sebzést növelnék meg 10szeresére.) nem igen akar senki berambozni, ha nem tudja hol lesz rajtaütés, ellenséges tábort nem ismeri. Annyi, hogy én lényegesen többször játszottam lineáris, profin végigvezetett játékokon (hogy ne csak szidjam: pl.: cod), mint nagy játékterűkön. Megszokás kérdése.

Máté92 2009.09.15. 21:56:00

@Nazgrel: Szabad FPS-ben nekem a STALKER a kedvencem.

Vesszen a BKV 2009.09.16. 09:37:21

@Nazgrel: A hozzád hasonló tudatlan férgek azok akik kóreában a starcraft-re verik mert hülyék és igénytelenek.
A magadfajta taknyos beképzelt pattanásos kis köcsögök azok akiket az utcán fényes nappal szarrávernek a pofátlansága miatt.
Én -erre- a tudatra verem hogy nagyon csúnya véged lesz, és elötte még szarrákínoznak valószínűleg.
Egyszerűen alacsonyabbrendű életforma vagy, ízlésed nincs. Eme két dolog helyettesítése nálad pofátlansággal történik.
Szánlak, patkány. Szánlak.

Máté92 2009.09.16. 14:29:37

@Vesszen a BKV: Ízléseken nem érdemes vitatkozni, mindenkinek más. Ahogy Sas mondta: Nem vagyunk egyformák. HÁLA A JÓ ISTENNEK!

Nazgrel (törölt) 2009.09.16. 15:35:01

@Vesszen a BKV: OMFG LMAO
Mintha egyre nehezebben tudnád kulturáltan előadni magad. ^^
Nos, foglaljuk össze a hozzászólásaidat:
-Crysis = szarfos játék jó graffal
-Starcraft= szarfos játék szar graffal
-Nazgrel= szarfos ember
-Emberek, akiknek tetszik a Crysis: szarfos emberek
-Emberek, akiknek tetszik a Starcraft: szarfos emberek
ehm... vessünk egy pillantást blizzcomon starcraft awardjaira: www.blizzard.com/us/inblizz/awards.html (dobd rá a tappancsod a görgőre és keresd ki a starcraftot/bw-t)
És ezek után szar játék? Ha te mondod, akkor az bizony úgy van...
Szintén visszajutottunk a tizenéves nyavalyákhoz, kommentálnom fölösleges, aki elolvasta valószínűleg legalább fele olyan hangosan felnevetett, ahogy én tettem.
Rám, és hozzám kapcsolódó semmiféle tudatra/emlékre/reményre ne verd, mert - ugyan már említettem, de - nem vagyok homoszexuális...
Nem egyezik az ízlésünk = alacsonyabb életforma vagyok (legalábbis ezt írtad... Meg kérdezhetem, hogy melyik kultúra, faj tagja vagy?
Lehet nem tűnt fel, de gyakorlatilag egy rohadt négykézláb mondatod nem volt, hogy melyik játékot miért utálod ennyire. Többiek legalább ebbe-abba belekötöttek, felsoroltak ész érveket (így vagy úgy), te meg itt trollkodsz, és jártatod azt a hihetetlenül nagy pofád.
Remélem személyesen is alkalmunk lesz megvitatni, hogy mikor és kinek lesz nagyon csúnya vége. :)
Igazából olybá tűnik, hogy kijelentő mondatok értelmezése nehezedre esik, tehát ha egyáltalán nem vagy analfabéta (márpedig írásaid alapján erős a gyanúm), akkor légy oly kedves válaszolni néhány alapvető kérdésre:
-Mi a rosseb bajod van a crysissal, azon kívül hogy rohadtul utálod? (megj1.: Komolyan pezsgőt fogok bontani, ha végre rászoksz a 'szerintem' szavak - és szinonimáinak - használatára.)
-Mi a bajod a Starcrafttal? (=> megj1)
-Általános iskolával milyen viszonyban állsz?
[kijártad/ki fogod járni(hehe... azt te csak hiszed)/nem jártad ki/nem jártad ki[alsó tagozaton túl jutottál]/nem jártad ki[alsó tagozaton NEM jutottál túl/Nem érted a kérdést]. A választás a te kezedben van.
-Jó érzés retardáltnak, tahónak, "alulképzettnek", idiótának, aberráltnak lenni?
[Igen/Nem/Nem érted a kérdést]
Igazából nem szükséges válaszolnod, de legalább magadban tedd fel a kérdéseket, és remélem a válaszok mellé megfogalmazódik a fejedben, hogy baromi nagy hülyét csináltál, csinálsz, fogsz csinálni magadból.
Többiektől elnézést kérek, hogy le kell süllyednem az "ő" szintjére, de ha valakik, akkor a retardáltak a gyengéim. :)

Vesszen a BKV 2009.09.17. 14:48:43

@Nazgrel: Kúltúrát minek pazaroljak rád te darab szaros takony ?:-D.
ÚTban vagy, nem tudod mit magyarázol de azért ugatsz.
Igazi 1990-es évekbelő zsíros hülyegyerek vagy akit orrba kéne baszni.
Pazaroljon rád kúltúrát a jó kúrva anyád amikor nem érdemled meg.
Örüljél hogy megtisztellek azzal hogy körberöhöglek :-d.

Nazgrel (törölt) 2009.09.17. 17:50:55

@Vesszen a BKV: Hát te tényleg nem tetteted...
Kis helyesírás ellenőrzést építhettek volna beléd: elég erős öngól, hogy pont a 'kultúra' (kúltúra?!) szót írtad el kétszer is, majd később a 'kurva' (kúrva?! helyes, de gyanítom nem erre "gondoltál"); 'évekből' (évekbelő?!).
Ismételten: tudom, nehéz visszafogni homoszexuális mivoltod, de lehetőleg ne baszd meg egyik testrészemet se. (Elég beteg dolog bárkit orrba baszni... habár elárul egy két dolgot a "méretekről".)
"Kúltúrát minek pazaroljak rád...blabla"
Gyakorlatilag alkalmatlan vagy kulturált (sry, kúltúrált) társalgásra, úgyhogy elismerem, valóban naiv voltam, amikor rád emberi lényként tekintettem, és elvártam, hogy értelmes, összefüggő mondatokban válaszolj, ahelyett hogy ontod magadból a verbális trágyát.
"[bullshit]...1990-es évekbelő...[bullshit]"
Évtizedet tévesztettél, de még így is szívesebben lennék '90-es években született, mint ebben az évezredben kinyomott szarkupac. (Durva belegondolni, hogy még nem is oly rég a xy93-94-95 nickel rendelkezőkre néztünk furcsa szemmel, most komoly a veszély, hogy xy2000-2001-re végződőeket találhatunk a neten. /ez esetben RPCJ blog cikk hozzászólásai közt...hehe/)
Összesítve a hozzászólásod, szintén az a megérzésem, hogy kurvára (bocs, kúrvára) nem tudod mit vagy miről pofázol, csak öntöd a kulturálatlan (...kúltúrálatlan) baromságaid, és próbálkozol egy elég kicsinyes szinten "rést találni a pajzson". Normál esetben már rég rád hagytam volna, de te tényleg annyira szánalmas vagy, hogy élvezet alázni.

Nazgrel (törölt) 2009.09.17. 17:53:56

Szerk.: Alapjába véve nincsenek előítéleteim egyik 1990 után született emberrel, vannak tényleg értelmesek, csak hát... többségük ellentmond ennek.

pontaz22 2009.09.18. 00:53:40

@Nazgrel: kíííRÁLY VAGY EZT JÓL "MEGASZONTAD" xDDD

Nazgrel (törölt) 2009.09.18. 12:22:17

@pontaz22: Kimaradt egy "sem", siettem, úgyhogy olyan is lett, de gyanítom érthető azért. ^^
süti beállítások módosítása