Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Nagyon idétlen halálok

2009.11.10. 08:31 :: freddyD

Valamelyik Rainbow Six játékból (időközben kiderült, hogy Raven Shield) mentettem ki magamnak még évekkel ezelőtt furcsa jeleneteket, mert nem igazán volt megoldva a halál utáni fizika. Ahogy lelőttem őket, azok egyszerűen összecsuklottak, az anatómiát valahogy figyelmen kívül hagyva. Aztán hozzáraktam még Zoltán képét a COD 4-ből, illetve "Ádámét a Land of the Dead-ből, ahol mintha magát szülné meg a kedves zombi.

freddyD: Shipyard 03-22-2005 000freddyD: Shipyard 03-22-2005 001freddyD: Oil Refinery 03-21-2005 000freddyD: Island 03-23-2005 000freddyD: cod4 zoltanfreddyD: land of the dead Á

55 komment

Címkék: bug bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr451514618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dj.Pk 2009.11.10. 08:52:49

Atya úr Isten magát szüli meg a zombi itt az armageddon ÁÁÁÁÁ.VVideózzon ki mit lát :D

atvi.hu · http://www.atvi.hu 2009.11.10. 08:59:37

Hmmm... Ezek a képek véletlenül nem egy jógatanfolyamon készültek? :)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.11.10. 09:48:12

Azt akartam írni, hogy a COD4-ben ilyennel még nem találkoztam, és tényleg nem, de találkoztam durvábbal, meg falon átlógó testrészekkel, ettől függetlenül az egyik kedvenc FPS-em:D

@atvi.hu: XDXDXD Korrekt, a legnagyobb háborúban jó hasznát veszi az ember a jógának:D:D:D

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.11.10. 10:29:14

Nehéz lenne leprogramozni, hogy ilyen neo forduljon elő? Ennél még az is jobb, ha csak egy kupac marad belőlük:)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.10. 11:13:40

Igen érdekes pozitúrák, de mosolyt csalnak az arcomra mindig :)

deemer 2009.11.10. 12:26:13

@atvi.hu: pont erre gondoltam én is. Ez a haladó csoport ^^
Egyébként a cod4 védelmében: ezek a falon átlógó hullák sztori igazándiból fejlesztési megfontolás. Ugye a kérdés az, menjen-e az engine fejlesztése mondjuk 3 hónappal tovább havi mondjuk 20 millióért, hogy még kevesebb ilyen legyen :) Sajnos kompromisszumot kell kötni, különben úgy lenne mint a starcraft, hogy 12 évente jönne ki egy (nem mintha az amiatt késne, de ez most nem fontos).

Ha jól emlékszem, ez a raven shield, FreddyD? Ez volt azt hiszem a második játék, ami a Havok engine-t használta - elég régen, annó ezt fel is rótták a játéknak, de cserébe volt fizika a játékban, elsőként a játékpiacon - és mindannyian tudjuk, azóta hova fejlődött a Havok :)

Békegalamb 2009.11.10. 12:47:32

freddyD megkördözhétem hugy mive veszöd fö a videjóidat?

Béla, az alfödi marhapásztu

freddyD 2009.11.10. 12:59:21

@deemer: Azt hiszem Raven Shielddel igazad lehet

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.10. 13:37:00

Szarul van megírva a rongybaba (ragdoll) mozgási tartománya. Ez csak minimális odafigyelés kérdése lenne pedig...

indapasssucks 2009.11.10. 13:41:39

jénahát ez hír?

jelenleg egyetlen engine sem csinál mást a bot halálakor, mint kikapcsolja az animációt, rárak ilyen-olyan impaktot a találat helyére, aztán elengedi a rongybábut anélkül, hogy figyelné a jointok ellenállását vagy a tömegüket.

a szimuláció, tudod, mindíg egyfajta egyszerüsítés.

nézd meg, hogy a ferde terepen való járást mennyire nem oldották meg a far cry 2 előtt :)

benkoo 2009.11.10. 13:45:28

élőben nézhet így ki....

pjoco 2009.11.10. 13:46:10

Békegalamb olvass vissza az oldalon és rájössz mekkora marha vagy!

Kecso11111 2009.11.10. 13:53:15

A 3. "ISTEN VAGYOOOOOK"

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.11.10. 13:56:33

@Krajcs: pont erre gondoltam én is, hogy csak nem kell minden falhoz külön megírni (pl. a cod4-ben), hogy ne lógjon át az ember. Akkor körülbelül nem lenne olyan játék, amiben ne ez lenne, mert ki programoz le egy játékban 5-10 ezer falat?

~Melcsy 2009.11.10. 13:56:41

Elég bizarr... Mintha valami jóga tanfolyamon lennének :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.11.10. 15:17:36

Freddy, a közelmúltban (kb. 2-3 hete) én is küldtem neked 2 db képet a CoD2-ből, ahol érdekes elhalálozások voltak! Nem kaptad meg őket, vagy csak lesz*rtad és már nem is emlékszel rájuk? XD :D

FreddyD szuper :D 2009.11.10. 15:35:18

@freddyD: miért irtad ide a gyilokgép oldalát ha nincs új dolog rajta?

Richie1986 2009.11.10. 15:42:14

@Békegalamb: Bazdmeg, pár napja volt róla szó... Meg ott a FAQ... asszem ennyi elég!

t1011 2009.11.10. 15:46:48

jógahulla, király
am freddy mi van a rosszpcjátékok .hu-val?

2009.11.10. 16:08:12

@zéka: ja jógázik oszt véletlenül megakadályozzák hogy legyen gyereke(golyón lövik).
@t1011: az frissül... ...néha

Boros 2009.11.10. 16:14:08

tök ugyanezek vannak counter strike source-ban is

FearItself 2009.11.10. 16:23:50

wheheh, azért ez ottvan @t1011: lehetséges, hogy szolgáltatót vált.

freddyD 2009.11.10. 16:44:52

@FreddyD szuper :D: Hogy ne legyen elsőzés és hátha nem hallotta még valaki

Hetzberger 2009.11.10. 17:12:04

de lehet, hogy akkor másodikozás lesz Freddy és akkor megint annyit a hozzászólásokról... De szerintem ezek a halálozási formák játékokban szerintem elég gyakoriak, call of duty néhány részében még rángatózó (elvált)testrészek is vannak. Mondjuk nekem a zombi különös pozitúrája tetszett, nem is tudom honnan szedték a készitők:D.

Martian (törölt) 2009.11.10. 17:29:49

Lehet, hogy csak humornak szánta a fejlesztő... :))

Lovinator 2009.11.10. 17:37:04

@Békegalamb: HAllod?előző bejegyzésben ott van hogy nézd meg a FAQ-t te szerencsétlen...

Jim Lovell 2009.11.10. 18:19:39

Amúgy a videó hogy áll freddyd?
Ha szabad kérdezni?

freddyD 2009.11.10. 19:32:59

@Jim Lovell: Sajnos még nem valami jól. Elég sok a melóm mostanság. Csak a videó vége van kész.
De nem lesz olyan hosszadalmas most felvennem mint máskor, mert nem folytonos a játék

Assassin's Creed 2009.11.10. 20:01:26

Van egy játékom. City-is .Már belett a borizója mutatva annál amikor úgy néz ki mint a COD 1-es. A neve Shedow of Stalingrad vagy mi. (kiejtés s**r) Abba is bukfencezni akarnak a hullák. Talán be is lehetne mutatni. Van benne pár hülyeség.

Cirmi&Malac · http://cirmiesmalac.blog.hu/ 2009.11.10. 22:37:50

@deemer:
"de cserébe volt fizika a játékban, elsőként a játékpiacon"
Az első amelyikben fizika volt az a Trespasser. Szivesen elküldeném Freddynek, de sajnálnám mert nekem az egyik kedvencem. Mindenhol szidták, pedig 98-ban kicsit megelőzte a korát, persze a grafikán kívül (a kezet is beleértve). Meg hát akkor kicsit magas volt a gépigénye...

bbankrablo 2009.11.11. 02:21:55

Tik vagytok a szerencsétlenek...
Nem tünt fel hogy Békegalamb csak szórakozik? xD

Am kegyetlenek ezek a ragdoll-os képek :D

szbszig 2009.11.11. 05:00:53

Az utolsó képet már nem is értem, hogy van... :D

Ricsi121 · http://tavimutymuty.blog.hu 2009.11.11. 06:29:13

xD ilyesmivel már én is találkoztam a Tomb Raider-ben

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.11.11. 10:15:46

hali ha akartok gyertek este a honlapra élő adás lesz daily-ent.ucoz.hu/

dominion 2009.11.11. 11:31:06

enél már csak az airborne tud jóbb lenni de már más játékban is találkoztam ilyesmivel

dominion 2009.11.11. 11:42:32

@indapasssucks: ahogy írod ez akor fordul elő amikor egy játékban nincsenek halálozási animaciok pl. city interaktiv shadow stalingrad, villámcsapás hadmuvelet
swat 4 itt csak minden biologiai szabályt megszegve összeesne nem volt nálam ritka a villámcsapásba hogy térbel közbe hátrahalyol

Lovinator 2009.11.11. 12:10:33

@dominion: én is jáccottam már a MoH:Airborne al és tényleg tele van ilyenekkel :P

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.11. 12:47:24

@zéka: Az átlógás egy modellnél nem azért van általában, mert "meg kellene írni" minden falhoz, hogy ez ne így legyen, hanem az ütközésvizsgálat elnagyoltsága okolható a problémáért, aminek inkább a játékos modellekhez van köze.
Egy-egy tárgy körül, mint a játékos modellje is, van egy láthatatlan doboz, ami nem engedi közelebb a többi objektumot, - így a falba sem süpped bele teljesen a hulla, viszont egyes elemek a modell részletességének függvényében kilóghatnak ebből a körülhatárolt térszegletből, mint pl egy hátravetett kar, vagy fegyvercső menet közben...
Pl anno a Quake egy kiegészítőjében volt egy pálya, ami végig csövekben játszódott. Egyedül repülő ellenségek voltak, mert két lábú társaik lazán lebegtek volna ott is, ahol a padló látszólag öblös alattuk. Ez is azért van mert a láthatatlan doboznak a sarkai már támasztották őket alulról, ahol találkoztak a cső oldalával.

2009.11.11. 13:32:22

@zéka: Vannak ennél dúrvábbak is a COD-ban, ha kell küldök pár linket, Xfire-rel lekaptam néhány durvát.

2009.11.11. 14:29:24

@zéka: az is egy megoldás...

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.11.11. 19:09:27

@Békegalamb: Na menyjél szántani az összes olyan marhával együtt,aki nem veszi észre hogy direkt csinálja :)

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.11.12. 20:44:02

az én cod4-es hulláim közül egy se került ki : ( pedig sokat küldtem :)

CactusJoe 2009.11.14. 10:42:52

@PIZZADOX: "APÁDDAL!"
Senkit sem érdekelnek a 12 éves korodhoz méltó beszólásaid. Látszik, hogy a te felfogásoddal és tudatlanságoddal még semmilyen összetettebb poént nem tudsz értékelni. És ezt üzenem mindenkinek, aki Békegalamb kommentjét komolyan vette, csak lehetséges hogy van csekély korkülönbség. És osztom Shogo véleményét.

feketesas 2009.11.24. 18:50:29

nállam is voltak ezekhez hasonló halálok a the matrix path of neo nevű játékban.az egyik pályán a hulla belement a falba és rezegve elkezdett mozogni.

sumaksanyi 2017.07.18. 10:48:12

Lehet hogy későn szólok hozzá,de azért 2003-ban még elnézték ezt,hiszen akkor jöttek be a "ragdoll" halálok,amik akkor még nem voltak perfektre kidolgozva.
2007 körül már tudtak jó halálfizikát csinálni bármilyen játékhoz (a la Rainbow six vegas),de ezt a marine sharpshooter 3 sem tudta megtenni 2007-ben,hogy egy rendes halálfizikát tudjanak csinálni.Mégegyszer mondom:KÉTEZERHÉTBEN!
Jó mondjuk a City-től mit várunk. XD
süti beállítások módosítása