Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Bus Driver

2009.11.20. 00:30 :: freddyD

Sokan nem értettek velem egyet, hogy bekerült a sorozatba és ezt tudtam előre is. Részben igazuk is van, mert élvezhető darab. De úgy gondolom nagyon korrektül bántam a játékkal és szívesen is tettem, mert megérdemli.

De ignorálni azt a tényt, hogy vannak kínos hibái, az hülyeség. Például a fékezés nincs jól megoldva. Azt hiszem ez nem lehet vita tárgya. Természetesen attól függetlenül lehet alkalmazkodni és ha van hely meg mód, darabosan fékezni. (Itt ugyanakkor feltenném a kérdést, hogy mint buszon utazók ti mit szerettek jobban? A fokozatos fékezést, vagy a darabosat, ami a derekad töri egy idő után?)

A kereszteződéseknél szarban van az ember. Ha rendes sebességgel haladsz (és miért ne haladnál? A menetrend már így is betarthatatlan) és meglátod a jelzőlámpát, időben már nem nagyon tudsz megállni. Így vagy keményen fékezel (-100), hogy ne menj át a vonalon, vagy átmész, bevállalod a -200-at és legalább a menetrend probléma picit korrigálható.

Szóval olyan hogy tökéletes fuvar nincs (max az első pályán). Mert ha nincs is pontlevonás, a menetrend nem teljesíthető tökéletesen.

Ezektől függetlenül valóban egy relaxációra teljes mértékben alkalmas játék a Bus Driver. Legalábbis rövid távon abszolút. Aki már nem akar szuperpontosan betartani mindent, az hosszabb távon is jóban lesz vele.

Pár szösszenet még így a végére:

  • Még akartam egy poént belevinni, hogy Gumbo Jack a sofőr, de a végére elfelejtettem :(
  • Vérző busz poént sem raktam bele. FAIL!
  • Kicsit aranyos, hogy olyan bónuszpontokat kapok menet közben, hogy "1 mérföld óta nem szabálytalankodtál". Ez nagyon kedves dolog, hogy nem csak büntet, hanem jutalmaz is, de ugyanakkor kicsit morbid is, elvégre nem ez volna a minimális elvárás egy buszsofőrtől? :P
  • Elfelejtettem még megemlíteni, hogy imádtam azt a digitális kijelzős megoldást. Nagyon csinos és hangulatos.
  • A teljes hatásért azonban nyugodtan belerakhattak volna egy jelzést mikor bezártam az ajtókat. Kis felesleges apróság, de ha már jó szimulátort akartak összerakni, az ilyen szerintem nem hiányozhatna
  • Mikor felvettem a buszos ámokfutásos jeleneteket, az utasoknak a sok ütközéstől persze marha szar kedvük volt. Azonban mikor egyszer 1 mérföld óta nem karamboloztam és megjutalmazott a játék, az utasoknak már csak közepesen rossz kedvük lett :D Már az ilyen dolgokért is hálásak voltak :P

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr181535120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MascotGod 2009.11.20. 01:50:26

Látom, nem raktál "Első!"-védő kommentet :D
Nos, itt van MascotGod, a megmentő, így nem is lesz rá szükség :D

Nem akarsz egyszer közös reviewt Blackhawkkal? Tudod, amolyan AVGN-NC :D

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 01:51:35

Jó ez, nem értem, miért magyarázkodsz. Te vagy az előadó, mi a közönség!

MascotGod 2009.11.20. 01:52:48

@hererál: Te csak ne pofázzál, köcsög! Ne is írogassál ide, jól van?

MascotGod 2009.11.20. 01:56:07

@hererál: Mi bajom? Bírtam a búrám meg a blogodat, amíg nem kezdtél el faszságokat írogatni! Basztatod freddyt azt még van képed idejönni?

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 01:58:55

@MascotGod: Micsoda? Hol basztattam őt? Csak megírtam a véleményem, erről szólnak a blogok.

MascotGod 2009.11.20. 02:03:57

@hererál: Ez nem vélemény, szidtad, mint a bokrot plusz pocskondiáztad. A szarság az, hogy utána meg itt írogatod h milyen jó az amit csinál.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 02:05:38

@MascotGod: Ha olvasni tudnál, észrevennéd, hogy itt is építő kritikákkal látom el.

MascotGod 2009.11.20. 02:06:45

@hererál: Ez neked építő kritika? Nevetséges vagy.

Ne írogass ide, ha nem tetszik, nem kell nézni.

Womath 2009.11.20. 06:27:33

Én is imádom Freddy videóit, de van igazság hererál szövegében. Ettől még FreddyD nem hülye de tény, hogy kihasználhatna sok mindent.

MascotGod: Te szimplán tapló vagy. ^^

Kell a Bus Driver, ki akarom próbálni. xD

RealDamon 2009.11.20. 06:28:26

@bbankrablo: Sztem van még bőven videóalany jelölt az tuti. Csak hát nehéz őket felkutatni, mert a szar játékoknak többnyire nincs reklámja és azokat keresni kell. :) De egyetértek veled ezzel kapcsolatban.

RealDamon 2009.11.20. 06:30:45

FreddyD neked meg gratulálok te vagy a főfogás az indavideon. :D A köret melléd meg a deszkás kutya. :)

freddyD 2009.11.20. 07:14:09

Nyugi emberek ;)
Nincs baj azzal a bejegyzéssel, leírta véleményét és kész ;)

@hererál: Nem magyarázkodom, csak kibővítem beszámolóm a játékról, mert mindent nem tudtam elmondani a videóban

Richie1986 2009.11.20. 08:27:54

Letöltöttem a Euro Truck Simulator 2008-at...Egész jónak tűnik

Csontpete · http://csontpete.puruttya.hu 2009.11.20. 09:17:08

Jé, ezt a játékot én is ismerem, nekem is a fékezés volt, ami kedvemet szegte, meg a szar kameraállás. Mondjuk amúgy sem vagyok egy nagy gémer.

Lilithn 2009.11.20. 10:26:22

Olyan kis helyes, amikor egy ilyen értelmileg alulfejlett irigykedő fórum troll nekiáll kioktatni valakit, aki jól és élvezetesen csinálja amit csinál.
Én azt hiszem Freddy nem valamilyen profitért készíti a videóit, hanem mert élvezi - ha nem számítjuk profitnak hűséges rajongói táborát.
És nekünk tökéletesen megfelel így, fél millás fogcsillogás effekt nékül is.
Ja és csak úgy mondom, attól még, hogy valaki kínosan pedáns, túlfogalmazott kis szösszeneteket ír, attól még nem lesz több értelme annak, mintha óvis módra csak annyit írna " you poopoohead! my daddy is better!"

assassinscreed 2009.11.20. 11:44:50

@freddyD: egyet értek veled ez nem azért volt hogy fikázd (amúgy sem csinálod) hanem hogy csak bemutasd egy jó játék de vannak hibái ? Nem igaz ?

assassinscreed 2009.11.20. 11:47:00

@freddyD: ez a legjobb játék amit bemutattál

A-Lister 2009.11.20. 11:53:27

Azt a mindenit:d
Ma voltam Tescoba és 1300pénz ez a játékXD
Mellette ott volt a SHellShock is ami idei játék mondjuk olyan xar hogy fúj:D és dvds volt... ezer forintértXD

vbence97 2009.11.20. 12:21:56

Én az összes videódat láttam,sztem ez az eddigi legjobb.:)
Nekem nincs meg,de a suliban meg van és infóórákon mindig ezzel szoktam játszani.Egyszer az egyik osztálytársamnak és utána nekem is sikerült a kikötőben belemennie a vízbe és mentem raja,maintha aszfalton mennék:)

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 12:24:07

@freddyD: Akkor jó, csak úgy fogalmaztál, mintha meg kellene védened magad valamiféle trolltól.

Amúgy mindenkinek köszönöm, hogy elolvasta, én abból élek, hogy nem tetszik, amit írok. :p

Nikolas Jr. 2009.11.20. 13:06:46

@freddyD: Egy kérdés: A videó elején az alarm gomb nyomogatása az valami poén volt, vagy tényleg az ominózus gombot nyomogatták az utasok? :D

freddyD 2009.11.20. 13:07:47

@assassinscreed: Kifejezetten jó játéknak azért nem nevezném, de az eddigi bemutatottakból a legjobb.

El lehet lenni vele, de semmi több

freddyD 2009.11.20. 13:08:59

@Thomas RC: Az egy paródia volt arra, hogy a budapestiek még vagy 3-4 évvel a VOLVO buszok bevezetése után sem tudják helyenként felfogni, hogy melyik gombot kell nyomni.

Szerintem minden budapesti, aki bkv-zik, már találkozott ezzel

SODor · http://amindenit.blog.hu 2009.11.20. 13:11:41

Egyébként lehet állítani a fékerősséget, igaz ehhez kicsit bele kell nyúlni a játékba, de szerintem -más programokhoz képest - gyerekjáték:)

1. lépés: a C:/Program Files/Bus Driver mappában a base.scs fájlt nevezd át base.rar-ra.
2. lépés: nyisd meg WinRar-ral (esetleg Winzippel)
3. lépés: lépj be a def/vehicle/brakes mappában
4. lépés: a brakes_lo0.sii fájlt tömörítsd ki, majd nyisd meg Jegyzettömbbel
A fájl így fog kinézni:
SiiNunit
{
brakes_data: brakes.0.0
{
torque: 1000.0

# brake balance (0 = full rear ... 1 = full front)
balance: 0.65

game_points: 0
price: 0

}
}

5. lépés: a torque változó utáni érték növelésével állítható a fékerősség (a break balance-al pedig a fékerősség eloszlást is állíthatjuk:))
6. lépés: most a brakes_lo0.sii fájlt vissza kell tömöríteni, ugyanoda ahonnan kiszedtük. (WinRar-t használtam, szóval csak erre tudom garantálni, hogy működik)
A tömörítési eljárásnál Raktároz opciót kell kiválasztani, valamint érdemes beállítanai a Fájlok hozzáadása és cseréje módot a Frissítési mód menüben.
7. lépés: nevezd vissza base.scs-re a base.rar-t és már játszhatsz is:)

Amúgy alapból sem annyira rossz játék,bár az tény, hogy 100%-ig én sem vittem végig, mert kb a harmadik-negyedik küldetéscsomagnál már unalmassá vált, akárcsak a Eurotruck Simulator vagy a 18 Wheels of Steel, ideig óráig ellehet lenni velük, de hosszútávon károsak az egészségre:D
A videó meg nagyon jó lett(főleg a vége:D), bár kicsit rossz érzés egy olyan játékot viszont látni a blogon, ami minden hiba ellenére is kellemes kikapcsolódást nyújtott számomra.
Mindenkinek további kellemes napot és sok locsolót:D:D!

2009.11.20. 13:20:40

@MascotGod: mivan?idejöttél keménykedni oszt bekussoltál?meg amúgyis freddyD meg Blackhawk között az a különbség hogy freddyD:Rossz PC Játékok Sorozat.Blackhawk:Jó PC Játékok Rossz Módra.
@Womath: tudod.amelyik kutya ugat nem harap!
@A-Lister: örüljél hogy annyi mert miskolcon a CORA-ban néha 2.100FT a snajper.de a bus driver meg vagy 900-1.000FT körül van.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.11.20. 14:23:36

"Azonban mikor egyszer 1 mérföld óta nem karamboloztam és megjutalmazott a játék, az utasoknak már csak közepesen rossz kedvük lett :D Már az ilyen dolgokért is hálásak voltak :P"- freddyD. Na most jön az, hogy bekerül az újságba: "Egy buszos ámokfutó kegyelmezett az utasoknak!" (Tényleg! Mért nincs benne az újságokban az RPCJS? Végül is a Disznóvágás Pro 2k9 benne volt ... :D)

dice 2009.11.20. 15:06:01

@MascotGod: Ööö,hol is szidta?
@freddyD: A vérző buszt kár,hogy elfelejtetted.Az lett volna a legjobb busz mi?:D

~Melcsy 2009.11.20. 15:08:56

@assassinscreed:

:) Az Amerika titkos hadműveletei kapott még 50% körüli értéket Freddy szerint ami azért nem olyan rossz csak vannak benne elég nagy hülyeségek

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 15:39:10

@Valentino: Ja, Mascotka elég agybarom, ki is tiltottam a blogomról. A promó viszont mindig jól jön :D

wolfnet 2009.11.20. 15:58:24

teljesen korrekt volt a vidi :D nagyon tetszik :D amiket mondtál/írtál mind igaz.

Crash 2009.11.20. 17:10:31

Valamit még mindig hozzá kell tennem a bejegyzéshez.

Mivel a billentyűzetet nem lehet félig benyomni, ezért minden sebességből egy van. Max gáz és max fék.
Ez a hightech GTAiv pc-s verziójában, vagy a San Andreasban is így volt. Mafiáról nem is beszélve. (csak hogy említsek olyanokat is, amivel te is játszottál)
Teljesen megszokott, hogy a kerekek csikorognak és nem von le ezért a játék.

Ez nincs rosszul megcsinálva a játékban, ugyanis ha megnézed az options-t, a játék támogatja más kontrollerek használatát, pl egy force speedback kormány-al és pedálokkal lehet, hogy lehet fokozatosan is fékezni, billentyűvel kénytelenek vagyunk beérni a nyomogatást, hogy a mutatót egy helyben tartsuk.

A pontokat a irrealitás ellenére korrekten kezeli a játék, nem kell aggódni egy két piros vagy pár mp-es késés miatt, a végén összeadja hogy mi volt rendben, és azok 1000-es nagyságrendben vannak, ezeket meg abból vonja le, de egyetértek, hogy ezen még állíthattak volna.

Crash 2009.11.20. 17:13:58

@Crash:
véletlenül elment :P
annyit tettem volna még hozzá, hogy a zene szerintem nagyon el lett találva, és érdekesség, hogy a telepítője mindössze 60 mega.. És tud adni 1440-es felbontást is és még mindig nem csúnya, ellenkezőleg.

És ne értsd félre, nekem rossz, hogy mindig ilyet kommentelek, a videóval nincs bajom, az ettől függetlenül jó lett. :)

Playbahnosh 2009.11.20. 18:03:51

Nem rossz vidi, freddy, de a játék sem az. Én kb fél éve játszottam a Bus Driverrel és egész kellemes kis játék. A fékezést még megértem, hogy nem tetszett, de viszonylag hamar bele lehet rázódni. Nekem a változatosság nagyon bejött: város, vidék, gyárnegyed, kertváros, napsütés, hóvihar, stb, na és persze jópár busz is van benne. A zene főleg nagyon bejött, más játékban is lehetne hasonló.

A duble-deckeres részt viszont végképp nem értem a vidiben. Gondolom azt te is láttad, hogy az a busz a ProÜberIsten fokozat legvégén van, így még szép, hogy nehéz, direkt azért csinálták. Nem igazán lehet elítélni egy játékot azért, mert "Nehéz" fokozaton tényleg nehéz. Szerintem.

Amúgy, ha kihívást keresel, próbálj ki egy metrószimulátort. Lakótársam szórakozott velük, és a látszat ellenére sokkal nehezebb metrót vezetni, mint buszt :) Itt a link: www.freeweb.hu/metros/multi/szimulator.html

gandalfpeti 2009.11.20. 18:32:43

Nem tudom freddyD, de mégegyszer le kell írnom: TE EGY ISTEN VAGY!!!

bbankrablo 2009.11.20. 19:09:15

Ez érdekes...Az én kommentjeim törölve viszont hereál vs. MascotGod összes kommentje megvan.
Áh mindegy...
Jó lett a vidi, az alany se rossz és kész. Nem kell mentegetőzni-szidkozódni...

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 19:22:22

@bbankrablo: Azt tényleg nem vágom miért töröltek téged. A mi mocskolódásunk se emeli a téma fényét... :S

morzsaQ 2009.11.20. 19:26:53

Hát ja, de nem tudom, hogy mit változtat ez a hír a tényken, tehát, hogy a játék elviselhető (talán :P). Ez nekem is inkább mentegetőzésnek jött le, mert pár jó dolgot is beleírt freddyD. Na mind1, látom, hogy feljebb már tiszázta magát. Bár ki tudja mi az igazság. :D

Bigmate 2009.11.20. 20:26:07

@freddyD: Hááát...Ahogy így bemutattad még a + kommentekért sem játszanék vele :D

kemotox 2009.11.20. 20:55:17

hereál csak szerintem seggfej?

kemotox 2009.11.20. 21:05:33

@Playbahnosh: kár hogy nem az volt a baja a dáböl dekerrel hogy nehéz, hanem hogy kurva sokat látni

freddyD 2009.11.20. 21:39:37

@bbankrablo: Mascotgoldnak ugyanúgy szinte minden posztja törölve lett...

Olyan jó volna a Bus Driverről beszélni inkább,nem?

freddyD 2009.11.20. 21:44:26

@Playbahnosh: Az emeletes busz ha jól emlékszem már a harmadik fokozatnál is előfordul. Sőt, a legelső fokozatban is van egy bazi magas busz, alsó tárolóval. Ott sem sokat látni, de legalább nappal van

Xtr3m3 Sp00f3r · http://winsuxx.blog.hu 2009.11.20. 21:47:33

Egyáltalán nem kötekedni akarok ezzel a kommentel.
A buszos fékezésről van szó.
Igen. Probléma. Vagy darabosan fékezel, vagy nagyot.
De ha pedállal/kormánnyal játszod, akkor teljesen jól lehet vele fékezni. Egyébként elvárható dolog lenne, hogy egy buszos játékot kormánnyal, és ne billentyűzettel játsszunk, mint egy autós játékot, főleg az irányítás miatt. Nem? :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.11.20. 22:20:09

@freddyD: Szerintem próbálkozz a Bus Simulatorral ami egy akkora szar hogy nem igaz tuti vesekövet kapnál tőle:D Egy monoton unalmas hányás, nem is játék hanem az ördög műve.

Jetims 2009.11.20. 23:05:20

Szerintem a Bus driver egy jó játék és nem érdemelte meg h ide bekerüljön. A videó attól még jó volt.

Krisztian5 2009.11.20. 23:18:53

Jó kis videó volt. Tetszett hogy az elején megint foglalkoztál a borítóval, ezért külön köszi!! Végre ez is hozta a régi FreddyD feelinget :)

Kritikus____ 2009.11.21. 01:10:54

hmmm... letöltöttem a bus drivert és kiküszöböltem a hibákat. 1.fékezésnél nem kell tövig nyomni hanem lent bal oldalt van egy jelző amin a fékezés erősségét mutatja.
mindig a piros csiknál kb a háromnegyedénél kicsit többet kell fére nyomni és ezt sokszor.
2.ha olyan kanyar van hogy az ívet nem nagyon látod be akkor az ívben az ellentéte irányba kell indexelni(persze nem biztos hogy nem ütközöl).
3.nem baj az ha csak darabosan átlátszó mindig(kiv. ha nem a buszon csodálkozol:]) látod előre a járműveket. ha meg nem akkor míg bevillan addig sávot váltasz(persze csak ha lehet).ezzel a technikával általába(97%-ban)mindig sikerül 100% os időt elérni.
4.az idő...hát igen ezt nehéz betartani(mint ahogy te is Freddy jelezted)de nem megcsinálhatatlan. sőt szerintem ha valaki ügyesen vezet akár még könnyebb(nem könnyű, csak könnyebb)is lehet, de ez sofőrtől (pardon játékostól)függ.
5.a szivatós kereszteződés..(DE VAN OLYAN AMIT Freddy MONDOTT (-300p)) azt is meg lehet oldani.de csak akkor ha valaki nézi is a térképet.5-6-7 mp elég a zöldhöz hogy sikerüljön átmenned mert a kereszteződéstől kb 1 cm re számítja!(elég nagy hülyeség)
valamikor meg teljesen csontra átérek.
6. kereszteződésből való hajtű kanyar (nem a 180 fokos ne értsétek félre) arra nem jöttem rá de valószínűleg a kanyartól ellentétes sából kell bekanyarodni, nem tudom(nekem nem szokott sikerülni mert a házaktól már ha van nem szoktam látni az EGÉSZ utat nem olyan jó taktika)...
7.hetediket már csak a poén kedvéért irtam:D

Kritikus____ 2009.11.21. 01:11:54

ja és persze (már nem fért oda:)) NAGYON KIRÁLY A VIDEÓD Freddy:D

Kritikus____ 2009.11.21. 01:16:30

még mindig én:D azért télleg.. sajnálom hogy rossz pc játék jelzőt raktál rá Freddy...miért nem lett ez vmi külön kiadás egy JÓ pc játék néven...(tudom azt fogod mondani hogy sok munkát,időt elköltöttél rá. és hogy, még nem tudtad hogy hogy is kell megcsinálni ezeket a hibákat.)
lehet bunkó voltam nem akartam csak nem vagyok jó a fogalmazásban:Psajnálom ha bunkó voltam...

FeketeBerry · http://citrom.puruttya.hu 2009.11.21. 12:03:12

@freddyD: A zenét meg sem említed, mint pozitívum? Mert volt amikor csak azért indítottam el a játékot, hogy a zenéjét hallgassam :D

Zsolt211 · http://zsolt2106blog.blogspot.com/ 2009.11.21. 12:25:57

@Csimpifon(Isty): Nem lehet az ördög műve mert az már a Heat.

lizard 2009.11.21. 13:45:19

Egy két küldetés egyébként könnyen teljesíthető (a közepe környékén) és az utolsó feladatsorban kettő :D
Apropó, ami nincs a videóban: Oké hogy neked be kell tartanod a kreszt de az AI ezt miért nem teszi!? Sok esetben előfordul hogy te mégy egy kereszteződésben egyenesen a buszsávban, egy középső sávból egy jópofa AI meg beléd hajt mivel ő jobbra kanyarodik! Másik hiba: Sok esetben amikor a terminálról jobbra kanyarodsz ki egy útra normális esetben jobbra kell ugye indexelni, de itt nem. Ha már egy kicsit nem vagy merőleges az útra pontot von le indexhibáért!
Egyéb: Jónak veszi ha pl balra kanyarodásnál a középső sávból, a szélső sávba kanyarodsz!
Előfordul, az is hogy ha a terminálra kanyarodsz be ami bal oldalt van, pontot von le mert átmentél a szembejövő oldalra!
Ennyi!

Egyébként hogy látszik hogy ugyan azt a motort használja mint a 18wos, ha vörösnél állsz a mögötted lévő AI az istenért sem fejezi be a dudálást :S

Ja és thx a videót :D

solinjoe 2009.11.21. 14:04:54

én inkább ezzel játszom mint, hogy mesterlövésszel.

Boros 2009.11.21. 20:20:41

@freddyD: fékezésnél csak akkor szivat, ha vannak a buszon,tehát ha a sofőrön kivül senki nem ül a buszban - nincs utas - akkor az életbe nem fog megcsúszni fékezésnél vagy ilyesmi. engem ez kicsit kiakasztott, mintha direkt szivatna..

BretHart 2009.11.21. 21:49:35

te vagy a legnagyobb harczos freddyD!én is játszottam a játékkal, teljesen ugyan azokkal a hibákkal találkoztam minden másodpercben mint te!hihetetlen egy játék!de inkább ez mint a battlestrike gémek...

PETY10 2009.11.22. 21:07:17

Hello!Aki le akarja tölteni(torrentel) a Bus Driver Lengyel verzióját (full) az vegyen fel msn re én meg dobom a linket!

msn-em:kecskes.peti@freemail.hu
süti beállítások módosítása