Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

'Rossz PC Junior Oscar'

2010.03.31. 20:34 :: freddyD

A blog hivatalos kistesója a "Rossz PC Juniorok" egy jól megszervezett kis versenyt indított, ahol saját játékbemutatókkal (jó/rossz játék, teljesen mindegy) lehet nevezni és külön kategóriákban a legjobbak diadalmaskodnak.

Úgyhogy ha eddig gondolkodtál azon, hogy nekivágsz egy ilyennek, vagy korábban csináltad, de aztán leálltál, itt a kiváló alkalom, hogy részt vegyél egy ilyenben.

Vannak nyeremények is és az ott kiírtakon kívül lesznek komolyabbak is, de őszintén szólva, egy kis Wanted Guns-tól ki nem csokizik be örömétől? Na ugye.

Minden további részlet itt a blogon.

Örülnénk, ha minél többen neveznének :)

16 komment

Címkék: juniorok

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr311885124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2010.03.31. 20:35:26

Te legyél az ELSŐ aki jelentkezik

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.31. 20:42:09

@freddyD: Hát elég régóta meg van már hirdetve ott, tehát aki csak itt olvassa, az biztos nem lesz első! :D

Amúgy nekem holnap lesz kész a videóm teljesen, eddigi legjobb videómnak tekintem, lehet nevezek vele! :) Bár nem reménykedek, nem vagyok én TE! :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.31. 20:43:53

@Millenotti: Most olvasom, hogy még csak 1 videó érkezett... :O Az remek! :/ Akkor most már biztos beküldöm, ne legyen egyedül... (bár más még ezután fog)! :D

syforceHUN 2010.03.31. 21:04:24

XD én indulnék de az a baj,hogy beszart a gépem és ha éppen jó akkor a frapsom nem megy :P am a játékbemutatóimban van egy rész, a vége amiben a himnusz egy rész: Áldj meg freddyD jó sok játékkal,nyójts felém poénokat,ha küzdök a rosszal(játékkal)
:D

freddyD 2010.03.31. 21:31:10

@syforceHUN: Van még csomó időtök jelentkezni, úgyhogy csak nyugodtan

Roteiro 2010.03.31. 21:36:04

freddyD! Lehet h vmikor még írtad csak énnemláttam de mikor kerül vissza ide az oldalra a "Videó állása"?

freddyD 2010.03.31. 22:55:41

@Roteiro: Már gyaníthatóan nem fog
@KolyDay: Kösz

Gumesz 2010.04.01. 08:37:48

freddyD boldog szülinapot :D

gandalfpeti 2010.04.01. 14:38:25

@Gumesz: O_O ??

Am én szívesen neveznék, de az a baj, hogy nem értek hozzá -_- na mindegy kíváncsi leszek ki nyer!

BlackDarxus 2010.04.02. 17:20:01

xD oscar LOL nsgyon odabaxx

9-Volt 2010.04.04. 20:01:14

Szerintetek benevezzek a kis DOS -os játékaimmal? 5 éves korom óta parancssorokat írogatok,(15 leszek 22.-én) és van egy játék, amit szívesen bemutatnék, ez a '84 -es Alley Cat. Ez volt életem első játéka. FreddyD, szerinted jó ötlet? Ha visszaírsz, kezdem is :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.04.05. 00:14:17

@9-Volt: Az Oscarra nem nevezhetnek első videósok. Viszont ha addig csinálsz pár gyakorló bemutatót (1-2 is elég), és aztán benevezel azzal a 84-es játékkal, akkor minden rendben van :)

9-Volt 2010.04.05. 15:10:38

@Othala: Sajna még nagyon kezdő vagyok, de van Virtual PC 2007 -m, felvevő progim, és a Virtual PC -re MS-DOS v.6.22 -m. Ezekkel elkezdhetném, csak nem tudom, melyik játékkal. Lehetne pl. a Street Rod, vagy a Civilization, esetleg a TestDrive. (Félreértések elkerülése végett elmondom, hogy ezek NEM "játékfikázós videók"[de lesz olyan is], hanem inább kommentes Gameplayek lesznek. Melyik barom lenne képes SzpGameren kívül fikázni a Street Rodot!?)

Kis Z 2010.04.06. 15:23:53

Én szívesen jelentkeznék de első videósok nem jelentkezhetnek. Igaz én itthon csináltam párat de nem találtam jónak így letöröltem a gépről. Pedig olyannal tudnék nevezni hűűű...

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.04.06. 23:06:40

@Kis Z: Ettől függetlenül készithetsz játékbemutatókat, amiket publikálnánk a Junioron. Lesz még Oscar később is.
süti beállítások módosítása