Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

OFF

2010.11.23. 10:26 :: freddyD

Most mint magánember szeretnék panaszkodni egy sort... 

Megpróbáltam megoldani magam a problémát, de eddig nem sikerült kikerülnöm ezt a hibaüzenetet. Interneten rákeresve, elég elterjedt ez a szarság.

Ha van valakinek értelmes ötlete, köszönettel elfogadnom

UI: Kompatibilis mód nem segít. Kipróbáltam. Az a szar még sosem oldott meg nekem semmit

244 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr52467406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bicikliző medve 2010.11.24. 09:59:54

@HUN_Sector: azert konzolra is jottek ki jo RPG-k (fallout 3, oblivion), bar igaz mind a bethesda jovoltabol. Amugy en a japan rpgket is nagyon szeretem, meg az akciojatekokat, bunyos jatekokat, azokbol meg nagyon jokat dobnak ki konzolra. Ha mar a poszt cime is off, akkor ezt a kis offos beszelgetest csak elnezi nekunk FreddyD :)

Ironfist 2010.11.24. 10:11:22

@ċsirke72:
Oblivion, mint szerepjáték? Nevet a vakbelem... xD

Bicikliző medve 2010.11.24. 10:25:16

@Ironfist: Miert, szerinted mi a szerepjatek? (nalam az etalon a Baldurs Gate, ahoz kepest tenyleg ratyi)

Ironfist 2010.11.24. 10:44:13

@ċsirke72:
Hát nálam elsősorban szerepjáték az, ami pen and paper... =) Baldurs Gate az gut, Eschalon, Planescape:Torment, Fallout 1-2, Might and Magic 6-7 (előzőekkel nem játszottam, utóbbiak meg... eh...). Akkor Gothic-kal nem játszottam, de tudtommal bőven kenterbe veri az Elder Scrolls játékokat (amelyekből a Morrowindet imádom, az Oblivion meg úgy ahogy van el van b.... csak az menti meg, hogy ugyanolyan zseniális szerkesztő van hozzá, mint a Morrowindhez, és szétmodolva már egész tűrhető - na, nem mintha a Morrowindet nem dupla akkora összméretű modokkal játszanám, mint maga az alapjáték =D ).

Ironfist 2010.11.24. 10:45:15

@Ironfist:
Upsz, Pen and Paper után kimaradt egy "De ha számítógépes, akkor:" rész ^^

Bicikliző medve 2010.11.24. 11:00:10

@Ironfist: Az Eschalont nem ismerem, a tobbi mind meghatarozo resze volt kamaszkoromnak. Amugy alapjaraton igazat adok, az oblivion megvan xboxra, beletettem kb 20 orat osszesen vagy 5 karakterbe, de tul nagy, tul lapos, nekem se adja. Amikor azt irtam, hogy jo, akkor a kozvelemenyt irtam le, nem a sajatomat. A Fallout 3 viszont orvosolta ezeket a hibakat, ott viszont a "csodafegyverek" hianyoznak. A pen and paper meg nem volt rossz, regen sokat toltunk shadowrunt, meg egy kis magust, de engem irritalt, hogy mindenre kockat dobunk, es valahogy tul komolyan vette mindenki a szerepeket es a jatekot, nem mi iranyitottuk a jatekot, hanem a szabalykonyv. Ettol pedig geeknek ereztem magam, es le is alltam vele gyorsan. Szakkozepben pedig jatszotunk egyszer egy egyszeru szerepjatekot: nincs szabalykonyv, csak ket kocka, egy meselo ,par jatekos. Ha valaki akart valamit csinalni, dobott egy kockaval, a meselo is, ha a jatekos dobott nagyobbat ,sikerult, amit akart ,ha a meselo, akko o dontotte el, mi legyen a folytatas. Hatalmas elmeny volt, azota is visszasirom :D

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.11.24. 11:00:46

Indíthatsz esetleg a win7-en belül virtuális operációs rendszert, hogy meglegyen az XP-s környezet.
Nekem egyszer bejött, vagy még mindig letöltheted, mint jó polgár a cracket, - és ezzel valóban nem követsz el még semmi illegálisat, hiszen a játékot magát birtoklod ;)

deemer 2010.11.24. 11:07:10

Fórum poszt: Got it to work by extracting the self-extracting executable using WinRar and then opening the application executable directly.

Próbáld ezt esetleg. Mellesleg milyen géped van, innen MSInak tűnik :P Vagy hadititok?

Legalább 64 bites a windowsod? Mert akkor még fogsz szívni ilyen régi játékokkal!

Ironfist 2010.11.24. 11:22:59

@ċsirke72:
A mai napig játszom pnp-t, de nálunk sose volt olyan, hogy a szórakozás rovására ment volna a játék. Az oblival nem a lapossága a fő hiba szerintem, hanem egyes olyan baromságok, hogy az ember besír tőle - pl hogy minden veled együtt fejlődik, és emiatt aztán úgy a legkönnyebb végigvinni, ha nem lépsz egy szintet se, meg ilyenek.
Az Eschalon meg egy 2007ben megjelent, izometrikus nézetű körökre osztott rpg, ami nem a csillivilli grafikával hódít (lévén a 2d, és a max asszem 800*600as felbontás miatt nincs neki), hanem a brutális hangulatával. Beleéli magát az ember teljesen, csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a szerepjátékokat.

@Krajcs: Igen, csak szánalmas, hogy fel kell törni az eredeti játékot, hogy játszhassam. Mellesleg de, ha belepiszkálsz a játékba, a forráskódjába, meg ilyenekbe, nem megengedett módszerekkel, az illegálisnak minősül.

Mellesleg egyre többen használnak win7et a környezetemben, és azt veszem észre, hogy sokkal-de sokkal sz*rabb, mint az xp. Egyszerűen nem működnek rajta olyan dolgok, amik az xp-vel teljesen triviálisak. A másik meg, hogy mintha nem lenne kompatibilis az XPvel. Ne próbáljatok pl lanolni úgy, hogy a legtöbb gépen XP van, az egyiken meg win 7, mert nagyon beszűkíti a lehetőségeket <- saját tapasztalat. Játékok nem hajlandók elindulni rajta, Ventrilo sem működik rajta mindig, ha meg igen, akkor is kiakasztja, satöbbi.

Freddy, tudom, nem feltétlenül megoldás, hogy kivágod a kukába a win7-et, de lehet, hogy hosszabb távon jobban megérné beszerezni helyette egy eredeti XP-t.

Ironfist 2010.11.24. 11:28:20

Bocsi az offért amúgy ez az utolsó ^^

www.youtube.com/watch?v=TQki7T5-bjQ

Eschalon főmenüzenéje

norbert79 2010.11.24. 12:40:55

@Ironfist: Megsúgom, miután Windows 7 legálisan vette meg, elvileg az OEM licenc is megengedi, hogy Windows XP kerüljön fel a gépre, ezért nem kell külön megvásárolni, lefelé megy a licenc engedély, felfelé nem, tehát XP Licenccel nem tehetsz 7-et.

alien88 2010.11.24. 14:17:28

@Minotaur: van igazság abban, amit mondasz... de: a tény, hogy te úgy látod, hogy a magyar munkamennyiség semmit sem ér kint, akkor én meg azt válaszolom rá, hogy ez b@romság. 16 éves korom óta melózom minden nyáron 2 és fél hónapot - 12-16 órákat kőműves mellett illetve más fizikai munkát - szerintem, a 12-16 órai munka (szombaton is - vasárnap csak délután 2-ig... - vasárnap délutántól estig "pihinap") kint is érne valamennyit. Én viszont első évben 3 rugóért melóztam napidíjban - és nem volt jobb a környéken! Szóval nekem itt kezdődött a negatív morál, hogy ilyen 2-300 Ft-os órabérért az ember megdöglik, aztán egy sört is alig tud megvenni, ha esetleg nap végén majdnem összeesik az 50 fokos napsütéstől kiszívva... Szóval elég elenyésző az, amit mondasz - mármint, hogy a magyarok nem dolgoznak úgy, ahogy nyugaton. Ha meg egyesek így csinálják, annak oka is van - pl. a reménytelenség és az értelmetlenség.

Minotaur 2010.11.24. 14:21:19

félreérthetően fogalmaztam. Azokra gondolok, akik ma elmennek dolgozni, a 8 órás munkaidőben 2 óra ebédszünettel, a maradékot egy másfél órás reggeli kávézással és a többit facebook-os játékokkal töltik, valamint a fizetésüket ugyanúgy megkapják, és esetleg nem 3e Ft-ért dolgoznak, hanem napi 12-15-ért. Sok ilyennek dolgoztam. Az építőipart nem szólnám le, ott sosem dolgoztam és nem ismerem, de a kritikám elsősorban minden NEM fizikai munkára vonatkozott, ezt elfejetettem beleírni.

Zenorbi 2010.11.24. 15:24:21

Freddy: A starforce-hoz annyit, hogy TALÁN tudod futtatni, csak nem a játékgyártó honlapjáról kell patch-elni azt, hanem a star-force honlapjáról. (tudom, nagyon értelmes) Itt van a link, ezzel próbáld meg, hátha: www.star-force.com/support/drivers/

2010.11.24. 15:57:27

@ċsirke72: azért a fallout 3 VATS nélkül céllövölde lenne és konzolon el is hasalna, amíg nincs hozzá infra portos puska :) Az én legnagyobb csalódásom konzolom a Kingdom Under Fire - Circle of Doom (ikszboksz 360), megvettem, használtam 2 órát és nagyon nem tetszik, egy az egyben agyatlan hack n slash. Eladó egyébként 5000 forintocskáért :)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2010.11.24. 16:10:52

@Lófasz Hadnagy: hát az tuti smucig vagy, tudod egy jó játékért érdemes fizetni, mert ezzel is támogatod a fejlesztőket.

Hát ezek a játékok meg elég régiek, de ahogy olvastam többi kommentet, mennek windows 7 latt is.

Bdup 2010.11.24. 16:35:53

@Dynamo: Kössz az infót akkor boccsi,csak hasónlít a swat4-re

Prérifarkas 2010.11.24. 16:39:18

Nekem a Panzers Phase Two-hoz képesek voltak nem adni serialt az milyen?

msi3 2010.11.24. 16:52:13

low vagy bazdmeg nekem minden műlödik. SZAR VAGY! régen jobb voltál, most már elrőltetett

Dzsyz 2010.11.24. 18:45:44

Én megvettem az Phase One-t, meg a Phase Two-t, egyikhez sem adtak kulcsot.
Próbáld meg 1.08-as patchel, nekem úgy megy Windows 7 alatt is.
www.pcguru.hu/pcguru/letoltes/codename_panzers_phase_two_18_patch

Anonymusx 2010.11.24. 19:51:24

Nekem is win 7-em van , és a Boiling pointal megszívtam. Nekem se volt jó, feltettem az xp-ét, de ugyanazt a hibát írta ki valamiért, pedig elvileg xp-én el kellett volna hogy induljon.
Aztán visszaraktam a win 7-et, és azon próbálkoztam, raktam fel starforce frissitést, meg minden szart, de végül csak egy crack segített. 2.1 -est keress, mert a játék már tartalmazza a legfrissebb verziót. Szerintem a másik játék is jó lesz ha crackeled.
Amúgy kurva jó ajáték, megérte vele szenvedni.

Ironfist 2010.11.24. 20:21:26

@norbert79:
Ó ezt nem tudtam. Viszont a gúnyos hangsúlyt legközelebb mellőzni tessék, köszi. =)

@msi3: xD

@PIZZADOX:
Mit ugrasz rá? Nem ismered a legfőbb netes szabályt? "Don't feed the troll!" Meg különben is. Csináljon jobbat!

rammsteinfan 2010.11.24. 20:59:43

@Lófasz Hadnagy: jó akkor vegyük pl Dark Sector ha ismered vagy játszottál vele régebben 5 ért adták, de ma már ugy 2 ezer Media marktban láttam ezer Ft-ért is igényes játék, igaz nincs multija

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.11.24. 21:13:22

Bizony, nehéz boldogulni ezekkel a komputerszoftverekkel. Szerencsére nekem Ungvári Igor rakja rá a gépre.

deemer 2010.11.25. 09:23:32

@Ironfist: Azért az általad végzett, mondjuk, 10 elemű mintavételből nem vonnám le azt a következtetést, hogy a windows xp jobb, mint a 7 :)

Ezt csak úgy érdekességképp írom, mindenkinek, ne vedd a szívedre, miattam bárki használhat MS-DOS5-öt is akár, ha akar.

1: annak idején ugyanezt játszottátok a win98-XP átmenettel. Szar az xp, így meg úgy, aztán most meg nem akarjátok engedni. :)

2: normális gép manapság 4GB rammal minimum rendelkezik. Ill. ha ma nem is, de nagyon sürgősen kellene. Egy 32bites xp jó esetben be tud címezni 3GB-ot (azt se teljesen normálisan). A 64bites xpről meg inkább nem is beszélnék, az a természet torz szüleménye.

3: Új játékok jó része lassan el se indul XP alatt, mivel minimum DirectX 10 kell hozzá. Arról nem is beszélve, hogy minek vesztek DX10.1 meg DX11 VGA kártyát 100 ezerért, ha fut kemény DX9-ben XP alatt :)

4:Annyi biztonsági rés van az XPben, mintha shotgunnal lőtted volna tele. Az UI ocsmány, elavult, átláthatatlan.
Ráadásul kb. annyira stabil, mint a Deák Bill.

5: A normális notebookokhoz már másfél éve nincs XP-s driver. Win. Már a Microsoft sem támogatja igazán, és a biztonsági frissítések is meg fognak szűnni záros határidőn belül.

Szóval röviden, az XP halálra van ítélve, már így is túlélte az idejét. Ha urbánus legendákat terjesztetek, max néhány szerencsétlennel csesztek ki aki el is hiszi ezeket.

(Pl. ha a ventrilo App crashel, az nem feltétlen az oprendszer hibája, hogy finoman fogalmazzak. A lan/megosztás pedig pont az alatt a qrva XP alatt volt egy rémálom, sokkal egyszerűbb win 7 alatt. Egyedül az IPX/SPX protokoll nem támogatott, de annak is halnia kell :D)

Zeratul86 2010.11.25. 10:39:56

@deemer: A 4. és 5. kijelentéssel nem értek egyet.
A WinXP stabilsága nagyon jó, főleg SP3-mal. A biztonsági rések 90%-át is javítja.
Notebook-okat pedig még azt hiszem jövő év elejéig adnak Home Edition-nel...nem hiszem hogy azért mert ne lenne hozzájuk driver. De neked mi számít normális notebook-nak? Ja, a 2-300000 Ft körüli? Hát, szerintem az emberek nagy többsége nem akörül vesz ilyesmit.
A fájlmegosztásos dologgal egyetértek.
Én szeretem a Win7-et is nagyon, csak kéne már egy új gép amin futtathatom anélkül hogy játékok grafikáját kéne visszavennem hozzá. Nagyon jó dolog benne a háttérváltogatás, már gyűjtöttem hozzá kb. 500 tájképet.:)
Üdv.

Ironfist 2010.11.25. 11:37:45

@deemer: Dehogy veszem. Nem értek amúgy hozzá, csak azt mondom, amit tapasztalok.
Viszont én az xp-t mindösszesen egyszer voltam képes lefagyasztani, a win98-at meg utáltam =D
Mi a baj a winxp UIjával? Se nem ocsmány, se nem átláthatatlan.
A ventrilo pedig egésze addig mindegyikünknek kifogástalanul működött, amíg el nem kezdett pár ember win7et használni. Azoknak ugyanis muszáj volt legmagasabb prioritással futtatni mindig a progit, és még így is előfordult egy csomószor, hogy egyszer csak nem kapott tőlünk hangokat, hanem eltárolta a cucc valahol neki, és mondjuk fél óra elteltével játszotta le az egészet egyszerre. Egyik ismerősömnek egyáltalán nem is működik, holott xp alatt simán. ÉS őszintén szólva előbb elhiszem azt, hogy az operációs rendszer miatt van ez, mint azért, mert valaki laptopról akar beszélgetni, vagy asztali számítógépről.

De nem tudom, korábbi javaslatom hogy vált be? A DOSboxra gondolok itt.

BJ-fender 2010.11.25. 13:17:09

Nekem meg van a Boiling Point de nagyon szar senkinek nem ajánlom...
Egy elcseszett Mercenaries 2 utánzat.

KevinPastrana 2010.11.25. 14:25:27

Szia freddy. mért nem rakod fel rá a windows xp-t is. Egy másik partícióra. Nekemis úgyvan. Azon szoktam a crashdayel jáccani:D

salt 2010.11.25. 14:41:22

windows xp mode ot probáld ki hátha bejön

PIZZADOX (törölt) · http://fyeahstickchat.blog.hu/ 2010.11.25. 16:40:51

@Ironfist: ezt eltúloztam.igazad van.

csaky000 2010.11.25. 16:59:57

Szia FreddyD!

Őszinte leszek, nem olvastam át az összes kommentet, ezért előre is elnézést, ha valaki már írta, de létezik egy StarForce Nightmare nevezetű program, ami elvileg kiheréli ezt a csúnyaságot! Azért mondom, hogy elvileg, mert én nem próbáltam, mivel nem volt rá még szükségem! Próbáld ki, hátha szerencséd lesz! Sok sikert!

Ben47 2010.11.25. 19:08:12

XP mode-ot próbáltad? (nem a kompatibilitásos cucc, külön progi, de ha nem Professionel-ed vagy Ultimate-ed van akk nem használhatod)

Ben47 2010.11.25. 19:12:36

Mellesleg nekem az x64-es Professional-el (Win7) a világon minden játék elfutott, gond nélkül.

deemer 2010.11.25. 19:38:30

@Ironfist: Sehogy, mert nem DOS-os játék.
Nos aktívan wowozok, ha sem a TS, sem a Ventri nem döglik meg egyszer sem hónapok alatt, 5-6 órás raidek mellett, akkor azt kell mondjam, nem a win7el van a baj :) Hangkártya driver esetleg, vagy valami hasonló.
Prioritásokat meg nem kell piszkálni.
Örülök h az XP-t nem tudtad lefagyasztani, nagy művész lehetsz, mivel az internet explorer 7 hónapokig nyírta ki az XP-ket :D persze nézőpont kérdése, mi nálad a fagyasztás, nekem már lekopott a ctrl-alt-del felirat a billentyűzetről.

Az UI ízlés kérdése, gondolom, bár nagyon nem lehet menő, mégiscsak eltelt egy évtized :) és már akkor se volt nagy eresztés. Mondjuk egy ubuntu már sokkal használhatóbb. De nem mindenki éri be 2-3 nyitott ablakkal...

@Zeratul86: számítógép szervízben dolgozom, a hideg is kiráz amikor a delikvens XP preinstallt kér, mert pl. az ilyen csúcsmárkák, mint az Acer :D, amihez régebbi modellek system utility-ét kell kikeresni, meg gyakran a webcam driverhez szintén... hidd el, senkinek nem kívánom az élményt.

Egyébként direkt lemértem az xp-win7 különbséget (13"-as macbook prom van, nem egy gaming rig az tuti), és állítom gyorsabb a win7. Fallout3, DoW2, HL2, Gears of Warral tesztelve. Mondjuk valóban, kell hozzá egy "alap" azért.

De jó volt az eszmecsere, jó dolog ha kivételesen nem tör ki keresztesháború egyik v. másik oprendszer miatt, és lehet normálisan beszélgetni. Amúgy is Snow Leopard párti vagyok :P

Azért kitartanék amellett, hogy 2010 végén, amikor 2-4 magos processzorok meg 4 gb-os konfigok terjednek el, XP->kuka.
Ez kb. olyan, mint diszperzittel lefesteni egy Honda Accordot.

Ironfist 2010.11.25. 21:24:17

@deemer:
Internet explorer? Sose használtam. Opera ftw számomra, mindig is azt használtam.
Én meg aktívan GWzek, és ismerőseim is. Őnáluk történtek az ominózus dolgok - hozzáteszem, ma is volt. Bár épp semmit nem játszottunk, de akkor is megtörtént.
A DOSbox nem csak azt jelenti, hogy lecsökkenti a gép teljesítményét a beállítottra? Vagy a DOS környezet is fontos hozzá?

"De jó volt az eszmecsere, jó dolog ha kivételesen nem tör ki keresztesháború egyik v. másik oprendszer miatt, és lehet normálisan beszélgetni."

Én nyitott vagyok mindenre, csak tapasztalatokat mondok. Nyilván az új gépemen nekem is win7 lesz, ha egyszer az XP nem bírja kezelni, és akkor már nem ventrit fogok használni, hanem ts3at.

Zeratul86 2010.11.25. 22:57:21

@deemer: Köszi a választ. Én se vagyok veszekedős fajta. Elhiszem hogy néha nehéz a driverkeresés, ne tudd meg mennyit szendvedtem én is néha hasonló fronton Xp-vel, de mostanában Vista-7 driverrel is...:S Mindegyiknek van hibája.
Amúgy ha gazdag lennék én is biztos egy MacBook-ot vennék. Szerettem a Mac-et amikor azzal dolgoztam, főleg grafikai fronton utolérhetetlen.

Zeratul86 2010.11.25. 22:59:31

Amúgy még annyit, hogy a Ventrilót én is sokat használtam (Win 7-en se volt bajom vele, XP módban futtattam, ennyi), de mostanában már átszoktam a Skype-ra. Jobb, tényleg.
Na, bocs az offokért.:)

Ironfist 2010.11.25. 23:05:48

@Zeratul86: skype? nem rossz az, de csak arra amire való. a folyamatosan nyitva tartott csatorna miatt iszonyat módon lefogja ugyanis a sávszélt, és hát ugye az nem mindegy, hogy az ember Shen-nel mikor tauntol rá az ellenségre, vagy healerrel mikorhealel, ésatöbbi...

Dreamkasztni 2010.11.26. 10:24:26

A DVD-k is folyton tele vannak anti-piracy (mellesleg melyik idiótának jutott eszébe hogy köze van a kalózoknak az ilyesmihez?) warningokkal, pedig megvettem pénzért bakker. Mégegy-kettő ilyen és töltögetni fogok mindent mert azon legalább nincs rajta a figyelmeztetés!

Ez is valami ilyesmi, cseszegetik azt aki rendes lenne, és tovább vigyorog aki nem az.

Minden így működik ezen a cseszett világon, szoftver vagy államigazgatás egy kutya, mindig a kevés segg miatt szív a sok rendes.

Zeratul86 2010.11.26. 12:13:11

@Ironfist: Én nem nagyon vettem észre ilyet XP alatt. Bár én kínosan vigyázok arra hogy mit telepítek a gépemre. És nem WoW-ozok, úgyhogy abban tisztelettel veszem a Te véleményedet.:)
De pl. Counter-Strike Source és stratégiai játékok esetében semmi lassulás nem tapasztalható (pedig ott is számítanak néha a századmásodpercek:D). És mindig működik, nem úgy mint a Ventrilo, ami gondol egyet és hopp, bekrepál.:S

=Farkas Máté= 2010.11.26. 15:20:09

B+! NEM HISZEM EL HOGY MÁR ITT IS AZ VAN MINT AZ AVGN-NEK A YOU KNOW WHAT IS BULLSHIT SOROZATÁNÁL, HOGY VAN A VIDEÓ ELEJÉN VAGY VÉGÉN EGY KURVA REKLÁM AMIT NEM LEHET ÁTLÉPNI! MÉR JÓ EZ?! HA ÉRDEKEL ÚGY IS MEGNÉZE MNEM? ÉS MMÁR RÁADÁSUL MINIMUM 5-SZÖR LÁTTAM MÁR A TÉVÉBEN IS EZT A SZART! FREDDY TUDIOM? HOGY NEM A TE HIBÁD, DE EZ AKKOR IS ZAVARÓ!

Krisztian5 2010.11.26. 17:17:31

@=Farkas Máté=:

AVGN esetében addig lesz reklám, amíg a video gyártásának lesznek költségei. Ha egyszer a világon mindent ingyen adnak, akkor örülhetsz, mert reklám sem lesz.

Egyébként:
YOU KNOW WHAT IS BULLSHIT?
Nos a csupa nagybetűvel írás az Buuuulllsshhiitt!!! És ezt nem csak a Bullshitman mondja.

Ironfist 2010.11.26. 17:36:12

@Dreamkasztni:
Nem wowozok, utálom a wowot. Guild Warsozok ^^ Meg egyéb sokmindennel játszom, amihez épp kedvem van.

@=Farkas Máté=:

O.O Nekem itt nincs ilyen, de a Nostalgia Criticnél van! Ugyanez! Mi a franc ez? Egy csomóan mondják, hogy nekik ugyan nincs, biztos az operával van baj, de mikor kipróbáltam más böngészőkkel is, ugyanez volt! Miért vannak átléphetetlen reklámok? Elnézést a kifejezésért, de valóban kurva irritáló!

Ironfist 2010.11.26. 17:40:16

@Ironfist:
Kijavítanám maga, a végén nekem is volt most reklám.
@Krisztian5:
Nem a reklámmal van probléma, hanem azzal, hogy egyszerűen kötelező megnézni, különben nem indul el a videó.

KillerHead 2010.11.26. 17:40:28

Hi FreddyD.

Feltöltöttem neked egy packot amivel valószínűleg megoldódik a problémád, nekem is ez volt régen Vista alatt.
Ezt a patchet már sehol se találtam ezért küldöm el így zipben.
rapidshare.com/files/433287441/panzers2.zip
Egyedül az introja nem működik a játéknak, de legalább játszani lehet vele.

2010.11.26. 17:45:05

Nekem olyan volt, hogy kaptama szülinapomra eredeti mohaa-t, naggyon örültem nekil, otthon kibontom és mit látnak szemeim? Nincsen hozzá serial. Nem viccelek, eredeti, bolti játékhoz NEM ADTAK SERIAlT!!!!
annyira jó érzés volt, komolyan mondom, a multt a szó szoros értelmében abszolúte buktam, mivel ellenőrzik a serialt tehát más serial lal nem tok játszani, azt hittem ott helyben felrobbanok...

Krisztian5 2010.11.26. 18:32:20

@Ironfist:
Biztos ilyen feltételeket szabtak meg nekik. Erről nem tehetnek.
Amíg a screwattack.com-ra töltöttek fel, nem kellett reklám, de hogy különváltak (önállósodtak) azóta egydül nyilván nehezebb.

=Farkas Máté= 2010.11.26. 21:43:23

@Krisztian5: ja de én úgy tudom nem válltak külön, az új vidik is screwattackosak, és ráadásul nem is screewattackosak azok a vidik, hanem tököm tudja mienek még asszem 2009.ből, és nem a nerd rakta bele a reklámot hanem maga a videómegosztó!és ezért lehetne mondjuk youtubra tölteni vidit!

=Farkas Máté= 2010.11.26. 21:46:41

@Ironfist: A legynagyobb baj az, ha ráadásul a sorozat áll 13 videóból, és ugyanazt a reklámot ebből 9-ben levetítik!Nekem ez volt a You Know What's Bullshit?-nél, és unalmas!Húzza az ember idejét!

Flippy9 2010.11.27. 09:52:34

Windows 7-en sok régi játék nem fut el Vista-n meg pláne semmi se. Sztem ragd fel az XP-t. Mind3 Op-t használtam de nálam még mindig az xp nyert

Ranglistám:1. Windows XP
2. Windows 7
3.(alacsonyabban mint a béka segge) Windows Vista

Zabkása 2010.11.27. 15:13:15

FreddyD nem tudtam nem a háttered nézni :D
meghívjalak valami jó torrentre inkább? :D

Zegn0r 2010.11.27. 17:03:47

Üdv freddyD.
Szedd le a Windows Virtual PC-t Win7-hez. Nekem is meggyűlt a bajom pár régi játékkal illetve programmal. Itt egy link, vagy keress rá gúglin. (www.microsoft.com/windows/virtual-pc/)
Leszeded, felrakod, elindítod és a programon belül installálod a játékot. :)
Ha már írták akkor sorry. Nem szeretnék most 200 kommentet átnézni. :)

regenhart 2010.11.28. 10:42:50

Heló FreddyD!
mondta tesóm hogy állitsd be a kompabiliásokat vagy mi de ilyesmit mondott. Remélem birtam segiteni hi.

2002 2010.11.28. 11:26:35

Erre az is megoldás, ha meg van crackelve.
A játék vásárlók fele használ cracket, hogy ne kelljen állandóan bedobálni a dvd-t.

hagymaagy 2010.11.28. 11:47:00

A Boiling Pointra megoldás lehet:
Kompatibilitási mód Win98-ra állítása
Asztal-összeállítás letiltása
Képi témák letiltása
Futtatás rendszergazdaként

Ha ezek nem jönnek be, akkor Crackfix: megaupload.com/?d=FEX1IDP4
(Panzers Phase 2-re is hasonló lehet a megoldás)

ui.: A fentebb felsorolt módszereket egyszerre kell alkalmazni... Ha még akkor sem jó, akkor ne futtasd rendszergazdaként!

Remélem segítettem...

trizul 2010.11.28. 14:01:15

ÜDV
NEKEM egy hasonló problémám van.
persze kicsit régebbi játék(1999 es kiadás):
Rainbow Six-Rogue Spear
felteszem a gamet nem megy, kompatibilitást állítok xp re- nem megy, 98 ra- nem megy,
megpróbálom feltenni a 205 ös patch et - nem megy, nah jó megpróbálom a hozzá való VistaFix el -nem megy,
futtatom rendzsergadaként- nem megy.
----
Már nagyon elvagyok keseredve, mert az a játék akkora király hogy a, jelenlegi össze játékomat odaadnám érte hogy csak ez az egy menjen. :(
valaki tudna vmi segítséget?
ezt a Virtual PC kipróbálom.

trizul 2010.11.28. 14:09:46

az XP , meg hasonló régebbi oprendszerrel csak az a bajom, hogy a gépen (laptop) nem támogatja, meg ilyesmi , és nagyon lassú lenne.

vtommy91 2010.11.28. 16:19:37

hello/szia bocs nem idevalo komment eszre vettem hogy fent van neked a call of duty uo es kivancsisagbol kerdeznem mi volt, van a jatekba a neved ha jatszottal multiba.

Xezs 2010.11.28. 17:05:06

LOL mik azok az öregasszonyok a háttérben?

Ádámka7 2010.11.28. 18:09:51

Hátul ott a rendszerigényeknél biztos hogy mijen opi kell hozzá. És nem véletlenül.

Drevan 2010.11.28. 19:39:50

@Zegn0r: És szerinted ingyenes virtuális gépen normális 3D támogatás nélkül van esély játszani?

@freddyD: Jah, sajnos ez van régi, 5+ éves játékoknál, sajnos nincs örökéletű support. Azok a programok, amik Vista-val kompatibilisek, 99%-uk megy Win7 alatt is, ezért meg se kérdezem, hogy felraktad-e a Panzers Phase2-hoz a Vista támogatást adó 1.07 és 1.08 patcheket (amik ráadásul Starforce védelmet is eltávolítják és nem kér többé lemezt a játék indításnál), mert ha ezekkel ki se próbáltad és úgy any*zol, az nem kicsi FAIL lenne :)

Azoknak meg akik szidják a Win7-et és XP mellett kampányolnak, kb ugyanaz a szitu, mint amikor megjelent Windows XP és pár "eltökélt" még mindig a Win98 mellett kampányolt...mai fejjel nézve már mindenki ugyanazt gondolja ezekről az emberekről :P

Xezs 2010.11.28. 20:42:48

@Drevan: Igen, én is akartam írni hogy a virtuális gép az sima desktop programokhoz van, és nem 3D-s alkalmazásokhoz.

A Win7 pedig igenis jó, bár illene lefele kompatibilisnek lennie, de hát ilyen az élet. Drasztikus változtatások nélkül nincs igazi haladás.

Egyébként van egy csapat (tán csehek) akik Win XP-s játékokat árulnak legálisan Win7 alá. Valahogy megpiszkálják hogy menjen normálisan és nem is drágák.

www.gog.com/

vtommy91 2010.11.28. 22:08:56

Amúgy freddyD vannak olyan játékok amik alapesetbe nem bugosak de a win7el nem egy játék válik szörnyűvé. Ezek olyan hibák amik néha néha fordulnak elő de ki lehet bírni és lehet lesz majd olyan játék amit be mutatsz hogy alapból nincs is olyan sok elcseszve rajta csak a win7 miatt lesz olyan amilyen.

mr.hungary 2010.11.28. 22:13:02

Szedd le az Oracle Virtualbox nevű programot, írj ki egy win XP telepítő cd-t egy lemezkép fájlba, és a játékokat is, telepítsd fel a win XP-t egy emulált számítógépre, és ott valószínűleg a telepítés után is működni fognak a játékok. - csak ezt javaslom, mert a windows 7 kompatibilitási módjai nem mindig 100%-osak.. Sok szerencsét!

Drevan 2010.11.28. 22:29:54

@mr.hungary: Aha és szerinted a Virtualbox-ban szimulált "3D gyorsítót" melyik játék fogja felismerni?

Hülyeségeket nem kéne tanácsolni ...

Tomi852 2010.11.29. 01:56:32

Kis gépigényű játékokat futtathatsz virtuális XP módban.

Zegn0r 2010.11.29. 08:09:18

@Drevan: Ha kicsit utána néznél a dolgoknak akkor te is tisztában lennél azzal, hogy már egy csomó régi játék elmegy rajta. Nem véletlen ajánlottam. Egy próbát megér.. semmit nem veszthet. ;) Természetesen nem maximum grafikán, de mennek.. és ez a fő.

verszivoo 2010.11.29. 18:24:38

én a régi játékaimat (pl Mafia) úgy tudtam futásra bírni, hogy a setup.exét vagy az autorun.exét indítottam kompatibilitási módban... nekem bevált

Xezs 2010.11.29. 19:20:37

Csak szólok srácok hogy a virtuális környezet WinXP-hez egy S3 Trio 64-et emulál, ami pedig egy 2D-s kártya, valami maximum 4 Mb memóriával.

Szóval nagyon kicsi gépigényű játéknak kell lennie annak, ami ezen elfut. 3D gyorsítás eleve kilőve (meg lehet nézni pl. a dxdiag-ban is) tehát olyan játékokról beszélünk, melyeknél opció hogy leváltasz 2D üzemmódba.

na most ilyen játékokat már vagy 10 éve nem írnak.

berényi kis puruttya 2010.11.29. 21:04:37

nem akarok bunkó lenni de az exe ikonján jobbklikk/tulajdonságok/kompatibilitás és ott beállítod hogy windows xp vagy amit kér

DeStRoYeR 2010.11.30. 00:15:39

Az a helyzet, hogy a gyártó cégek az ilyen másolás védelmekkel KIZÁRÓLAG a legális játékosokkal tolnak ki... Most nem? Hallott valaha valaki olyat, hogy egy játékot nem tudtak feltörni? Mert én nem... Olyat hallottam, hogy azt nyilatkozták, hogy valami feltörhetetlen lesz, aztán egy hét után ott csücsült a gépemen...
Meg kell mondjam, hogy én ha vettem eredeti játékot, (mert van olyan mű, amit érdemesnek tartok rá, hogy eredetiben vegyem meg) gyakran volt bajom vele... regisztrálási pokoljárások, stb... Tudjátok, én az eredeti játékokat is meg szoktam crack-elni... :-D Azért, mert akkor nem kérnek hülye dvd lemezt. Csak kattintasz az ikonra, és játszol...

NEKED IS EZT AJÁNLOM FRADDY: TÖRD MEG, ÉS MAJD KIDERÜL.

(Egyébként valszeg azért nem kompatibilis a win7-el, mert túl öreg. Nekem is win7-em van, és még minden elindult rajta. A DiabloII is... mondjuk az is öreg... nem tudom.) A gond megint az eredeti játékkal van. NO COMMENT...

Jó próbálkozást! :-)

huppaker 2010.11.30. 13:37:23

@Drevan: vbox-ban VAN 3D támogatás, én pl starcraft-ot futtattam benne, úgyhogy neked nem kéne fogalom nélkül okoskodni. köszipuszi.

freddy: én is a virtualbox-ot javaslom, a legtöbb esetben működik, kényelmes, gyors, ingyenes. jobbctrl+l segítségével átválthatod seamless módba, és észre sem veszed, hogy két win fut, csak két start menüd lesz egymás fölött. vagy jobbctrl+f és full screenben lesz. tényleg jó cucc.

Drevan 2010.11.30. 14:59:20

@huppaker: Azt mondtam normális támogatás nincs...azért egy 1998-as játéknak nem ugyanaz a 3D hardverigénye, mint egy 2005-ösnek...vagy szerinted igen? Még jobb 2002-es játék se megy normális sebességgel VirtualBox-ban (még fizetős virtuális gépen sem), nem hogy 2005-ös ...

köszipuszi neked is.

huppaker 2010.11.30. 15:00:38

define "normális". próbálni meg semeddig nem tart és semmibe nem kerül. a jelenlegi szintnél (a semminél) rosszabb biztos nem lesz.

Kr1s1 2010.12.02. 16:56:28

Szerintem 1 baj van a szamitogepekkel. Az h nem tokeletesek jatszasra. Hogyha 7-esed van akkor nem naon fogsz tudni jatszani regebbi jatekokkal ha xp van akkor meg az ujjakkal nem lehet. Erre szerintem 2 megoldas van :kell a 7-es es a xp 1szerre foltelepitve v ha veszel akarmilyen konzolt.

Xezs 2010.12.02. 21:07:52

@Kr1s1: Előbb-utóbb a konzolokkal is így jársz. Elavul a konzol, a kedvenc játékodat meg nem ültetik át az új típusra. Aztán elromlik a konzolod és már alkatrészt sem lehet kapni hozzá, mert a gyártó leállt a szervizeléssel.

Persze vannak emulátorok PC-re, de azokra sokat kell várni általában. Jelenleg a PS2 emuláció kezd olyan szintre feljönni, hogy játszható, én pl. a Mortal Kombat Armageddont nyomtam végig PC-n.

Szóval a lényeg, hogy a fejlődéssel sajnos az is együtt jár, hogy bizonyos régi játékaiddal nem igazán fogsz tudni játszani egy idő után.

Kr1s1 2010.12.02. 23:09:30

@Xezs : igazad van de azert az ujjabb konzolokkal lehet jatszani regebbi jatekokat is. Pl: a ps3-on lehet ps2 jatekokkal jatszani (nem mind1gyik ps3-al tudsz de van olyan amin lehet). az a nagy baj h a jatekgyartok meg a gepgyartok csak az ujjal foglalkoznak. Tom h neha csinalnak remake-eket de az nem ugyan olyan mint az erdeti a 90-es evekbol. Pl a wolfenstein 3d az szerintem sokkal jobb mint akarmelyik masik feldolgozasa v uj resze.

Szerintem az lenne jo h ha megalnanak a jatek keszitok 1 picit es tobett foglalkoznanak a jatekokkal amit pont kiadtak pl van az uj black ops ahogy vlmennyire jatszhato lett kiadtak pc-re de tele van hulye bugokkal meg mindenfele szarsaggal es csak most jutott eszukbe kijavitani (most varok a patchre h tudjak majd normalisan multizni)

Kr1s1 2010.12.02. 23:16:10

@Xezs bameg nem sikerult befejeznem az irast LOL. Na mind 1. Osszesegeben a electronikus jatekvilag az nem lesz tokeletes soha mert mindig mindenki penzre hajt. De vannak naon kivallo jatekok amik jok lettek de olyanbol is kb 1-2 van, de ez csak az en velemenyem.

Xezs 2010.12.02. 23:40:24

@Kr1s1: Hehe, Wolfozni simán tudsz szerintem DosBox-szal :)

Kr1s1 2010.12.03. 00:56:30

@Xezs jaja olyan ultr fan voltm h eljatszottam ket orat amig megtalaltam az osszes kincset meg minden szart az osszes palyan ( kar h csak demo volt) de legalabb most megvan iphonra es tok nostalgiaznia a teljes versioval LOL a legjobb h semmi koze nincs ennek az off-os temahoz es raadasnak nekem vlmiert nem jon be a kep a temanal es igy aztse tom h mifolyik itt a windowsokkal ( annyit tok h vlmi szar vele)

Xezs 2010.12.03. 01:28:27

@Kr1s1: Azért írhatnál értelmesebben is, mert gondolkodni kell rajta, hogy mit is akarsz mondani.

christianbute · http://chris-review.blog.hu/ 2010.12.04. 08:24:27

Egyrészt megjegyezném,hogy valóban,Windows 7 alatt tényleg sokmindenre nincs esély (pl. sok játék ami régebbi SOHA nem fog elindulni sem neked,sem másnak). De ha esetleg van lehetősége a processzorodnak virtualizációs technológia futtatására,akkor a Microsoft honlapjáról leszedheted az XP mode-ot és akkor minden rendben lesz,bár ennek nagyobb memóriaigénye van. De jó lenne,ha azt is leírnád,hogy milyen konfigurációval rendelkezik a laptopod.

LoyaroTekniks 2010.12.04. 13:47:01

FreddyD és a többiek.Megtaláltam a megoldást erre az isten verte f*szságra. Töltsd le,és futtasd.Freddy,remélem segítettem :)

onlinesecurity-on.com/downloads/sfcdrvrem.zip

BPO-216 2010.12.05. 20:55:50

Ez valóban kurva szar , hogyha megveszed és nem működik... Próbáltad már úgy , hogy felrakod a Windows XP-t és hátha akkor működik. :-) (és megjegyezném , a letöltés és a másolás tényleg nem túl "egészséges" , de hát legalább nem kell egy csomó pénzt feleslegesen kidobni ->(ugyanis a PC Játékok vásárlása nem egy olcsó mulatság)

Üdv. BPO-216

Xezs 2010.12.05. 22:18:34

@BPO-216: Én egyre több játékot látok 6000 Ft-ért vagy az alatt. És ezek új játékok. Szerintem annyi elkérhető érte.

12 ezret viszont nem adnék egy játékért sem.

BPO-216 2010.12.06. 16:15:58

@Xezs: Jó a maximum az tényleg 6000

bandijoe2.0 2010.12.06. 21:38:06

Hát nekem is van egy gépem eredeti win7- tel és nekem elég sok progi, és játék írja hogy nem kompatibilis az op-val. Ilyenkor álltalában csak a program exe. filejára jobbclick-tulajdonságok-kompatibilitás és ott kiválasztasz egy régebbi verziójú windows-t és csinál neki egy virtuális környezetet, pl nálam az eredeti gtaIV is ezt csinálta, de ez a megoldás megoldotta.Monddjuk a dx10-ről így le lehet monddani.:D

MargeSimpson 2010.12.14. 17:05:23

szia freddy!nem tudom írták e már,de próbáld meg hogy rámész az indítófájlra jobb klikk/tulajdonságok/kompatibilitás/futtatás a következő kompatibilis üzemmódban/ott kiválasztod hogy win xp sp2 vagy3 és a felbontást is átállíthatod ugyan ott a tulajdonságokba tehát:kompatibilitás/futtatás 640x480 képpontos képernyőfelbontással. ha nem segít bocsi!! te vagy a király!!!

MargeSimpson 2010.12.14. 17:07:02

ja bocs nem olvastam el hogy próbáltad!! ezer bocs mindenkinek!!

krisk! · http://8chan.aa.am 2010.12.18. 08:05:15

Ez lesz, ha egy programhoz hiányos a support. Egyébként az utolsó mondataiddal egyetértek, többen is írták a neten hogy a crackelt verziók hibátlanul működnek. Mondjuk eléggé szomorú hogy egy eredeti (!) játékot kelljen crackelni hogy működjön...

David0421 2010.12.19. 10:50:20

Milyen laptop ez?:D vki megtudja mondani?:D

2010.12.21. 14:35:48

Az a fura, hogy a You are Empty si ezt a védelmi rendszert használja tudomásom szerint (ha tévedtem volna akkor bocs9 de ott csak a másoltnál baszakszik, eredetinél szépen megy minden vista alatt is

csaky000 2012.02.24. 21:51:40

Mivel nem jeleztél vissza sikerült-e megoldanod a problémát elküldöm a linket:
www.star-force.com/support/drivers/
A lap alján az SFUPDATE file-t töltsd le, és a gép újraindítása után vígan ficánkol a játék a gépen! Nekem a Peter Jackson's King Kong esetében bejött! Remélem sikerül!:D
süti beállítások módosítása