Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

RPCJS visszatekintés: 10 emlékezetes történés

2011.02.13. 08:15 :: freddyD

A közel négy év alatt nagyon sok vidám, kedves, de olykor bosszantó és stresszes pillanatokat éltem meg. Így sorrend nélkül azonban jöjjön 10 olyan, amelyek különösen emlékezetesek maradtak nekem és e projektem nélkül sosem lett volna ilyenben részem. Rangsor ezúttal nincs.

  • Irate Gamer átverése: Szinte a kezdetektől próbáltam veletek is megkedveltetni az Angry Video Game Nerd-öt és mivel nekem ő szórakoztató etalon, különösen mérges voltam erre az idióta Irate Gamerre, aki kisdisznó fejével teljesen pofátlanul lopott tőle és ezt nem volt belátni. Erről írtam egy bejegyzést is, majd később egy videós bizonyítékot, hogy egy tolvaj a fickó. Hiába bukott le, aggresszív kismalac módjára MINDEN ilyen kommentet törölt (pontosabban ő aktiválja a neki szánt kommenteket) és az őt leleplező videókat is töröltette azonnal. Ekkor jöttetek ti és esküszöm, mikor ezt megláttam először, majd bepisáltam röhögéstől :D Valaki egy kis csellel sikeresen áthackelte magát a szűrőjén és onnantól kezdve elkezdődött a pontozásos orgia is, aminek következtében alaposan láthatott egy véleményt, mit is tartanak róla IGAZÁBÓL az emberek :D Királyok vagytok! Az üzenetet és a képes bizonyítékot itt megnézhetitek.
  • A fix.tv interjú: Talán ez volt először az a pillanat, amikor úgy először tudatosult bennem úgy igazából, hogy hová "fajult" ez a sorozat. Világos, a fix.tv nem egy TV2, de mégis Budapesten egy viszonylag ismert csatorna és nem tagadom, voltak évek, amikor tényleg a fix.tv volt a kedvenc csatornám. Ugyanaz a fiatalos társaság hozott össze kötetlen de jópofa műsorokat és őket nézve nagyon otthonosan éreztem magam. Ahogy a Trivia bejegyzésben már említettem, állítólag a műsornak rekordnézettséget produkált ez a különkiadás és eléggé be is voltam rezelve. Mégsem kerül minden nap élő adásba az ember. Itt megnézhetitek
  • Reagál rám egy forgalmazó: Sokan kérdezték tőlem, kapok-e fenyegető e-maileket forgalmazóktól. Egyáltalán nem volt ilyenre példa, lehet ők is úgy gondolták, hogy a negatív reklám is reklám. A Gamestar TV-ben ült a Seven M-től valaki (már nem emlékszem) és a műsorvezető rákérdezett a Mesterlövészre, azaz indirekt rám tett utalást. A nő bazsalyogva mondta, hogy annyira nem is rossz az. Sajnos magát a felvételt én már nem tudtam megtalálni, lehet ti ügyesebbek vagytok. Itt elolvashatjátok a bejegyzést. Ha Seven M-ék engem is barátként kezelnek (én nem tekintek rájuk ellenségként) úgy érdekességként szívesen olvasnék valami infót, hogyan hatottak a videóim az eladott példányszámokra. A Snajper például rengeteg ideig volt a Media Markt Top 10 helyezettje között, felküzdötte magát az első helyre is.
  • Őrült akcióitok: 2 példa: Egy kommentelő készített egy vicces videót, ahol rögzítette, hogy felhívja a Seven M információs vonalát és panaszkodik a Mesterlövész bizarr dolgaira. Az ügyintéző frappánsan válaszol neki és teljes meglepetésemre később írt nekem egy üzenetet, amely igen érdekes és szórakoztató lett. Kiderül, sok ilyen jellegű hívást kapott már. Nem hiába, mondom én, hogy Seven M-ék jó fejek.++ Valaki írt egy ilyen üzenőfalas betelefonálós marhaságba, hogy a műsorvezető ismeri e Stellát, Dick Assmant stb. A pasas láthatóan nem értette és a szerkesztő is bepánikolhatott a Dick szónál, mert egyből levette az üzenőfalat. (3:13-nál látható)
  • Jelszólopás: Ezt a rossz emlékek miatt nem részletezném különösebben, egy marha szar vasárnap estém volt. Szerencsére még jól sült el.
  • Pólók: Még mindig furcsa de megható, hogy emberek az én kis marhaságomról pólót vesznek. Sokat szenvedtünk velük, míg végre megjelentek. Különösen köszönöm a tőletek kapott képeket, szép emlékek lesznek ezek. Most is kaptam egyet Istitől. A busz vérzésére talált is egy megoldást ;)
  • Nyereményjátékok: Többször mondtam, hogy nem szerettem ezeket, mert nagy stresszel és kellemetlen pillanatokkal jártak, hiszen nyertesekről kellett döntenem, amelyek elég hálátlan feladatok voltak. Azonban nem hanyagolható el az az örömfaktor sem, hogy mindig megdöbbentem, amikor az én (valljuk be, szimbolikus) ajándékaimért emberek elképesztően kreatív és munkaigényes pályaműveket küldtek be. Teljesen komolyan mondom, sokszor az volt az érzésem, hogy ti vagytok e projektnek a titkos sztárjai, sokszor kreatívabb videókat csináltatok volna, mint én. Ilyen szintű fantáziát és odaadást én nem nagyon produkáltam, szóval le a kalappal. Érdemes csemegézni a korábbi nyereményjátékok dobogósai közül. Itt szót érdemel még Crash beadványa, ami a játékborítótervezős felhívásra érkezett meg a határidő utolsó utáni pillanatában. Hatalmasat nevettem és imádom a beadványát. Szó szerint ez az e-mailje: nézd tudom hogy szar, az uccso 5 percben csináltam :D Prüsszög Man azóta nálunk tényleg visszatérő fogalom. :D
  • A BLIKK átverése: Elég szomorú, de idehaza ez a szennylap a legolvasottabb napilap. Szóval mégis nagy dolog, hogy kétszer is sikerült hülyét csinálniuk magukból. Kezdődött egyszer egy sztorival, ahol egy nő gázpisztollyal ámokfutó lett és a rendőrség házkutatást végzett. Gyanítom a cikkhez mellékelt kép csak egy illusztráció és miafene, ott a Mesterlövész az asztalon! Ez a játék brutalitásra buzdít! Ha már akkor lett volna NMHH, a játékot tuti betiltják ;) De ez még semmi. 2009-ben már sokkal jobban lejáratta magát a Blikk, hiszen egy kis cikk erejéig megírta, hogy lesz egy olyan bizarr játék (vagy lehet hogy nem is? Iszonyat fosul megírt cikk, amely ellentmond magának), amely egy Disznóvágó szimulátor! BOTRÁNY! Kis szépséghiba: A játék teljes kitaláció, amely az én harmadik nyereményjátékomra készült, ahol az volt a feladat, hogy egy bizarr játékot kreáljunk egy borító erejéig. Tény és való, hogy a borító nagyon profi és élethű lett, de ez mégsem mentség arra, hogy ezt valaki utánaolvasás nélkül így leadja.
  • Személyes találkák: Mikor felajánlottatok játékokat, sokszor személyesen vettem át őket és általában kellemesen zajlottak le ezek. Ilyenkor elmondtátok, hogy mikre figyeljek a játéknál, már előre adtak ötleteket. Persze voltak találkák is, ahol a (többnyire fiatal) felajánló eléggé meg volt szeppenve és a földet nézte végig. Ilyenkor ez nekem volt zavarbaejtő.
  • Fanwork: Sok, rengeteg igényes és kreatív fanworköt kaptam. Ezeket köszönöm mind, sajnos mindet megemlíteni nem tudom, úgyhogy itt egy példa rá, amelytől leesett az állam. Valaki elkészített egy RPCJS DOOM modifikációt és le is lehetett tölteni. A fegyverek ki lettek cserélve (pl mint láncfűrész bekerült az én elektromos fogkefém, amit a Metal-ban mutattam be), az ellenségek is (pl. az Irate Gamer lett a pók és a vérző busz a főellenség :D ) és bekerültek Mesterlövész hangok is. Szóval nagyon beteg! Itt találtok róla gameplay videókat. Ki tudja elmondani magáról, hogy bekerült a DOOM-ba? Én már igen :D

32 komment

Címkék: búcsú

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr702656041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ryze 2011.02.13. 09:07:45

Ezek nem csak neked emlékezetes dolgok. De nekem a legemlékezetesebb dolgok egyértelműen a videóit :) Engem már csak 2 dolog érdekelne:
-A mortyr ivójátékban mit ittál?
-illetve egy kis nézettségi adatot kaphatunk? :)

Depheusz 2011.02.13. 09:29:31

Néhányra nem is emlékszem de jó így vissza olvasni=)
Amúgy meg nem kétszer voltál a Doomba?:D Jó egyszer csak szinkron de az is valami:)

Dcser 2011.02.13. 09:46:36

FreddyD, én 16-tól az lesz az életcélom, és kipróbálni az összes játékot, még ha belebetegszem akkoris:D KAmikazee akció, de megéri:D

Almipotter 2011.02.13. 10:52:03

Részemről bármit elnézek a Seven M-nek cserébe a Heroes if Might and Magic kiadásokért. :)

chrisangel83 2011.02.13. 11:06:14

Remek munkát végeztél FreddyD !!!
Ezzel a két videóval szeretném neked kifejezni hálámat :

www.tackfilm.se/?id=1297589575133RA30
www.tackfilm2.se/?id=1297591402434ID79

Remélem tetszik :):):):)
Így most márt tényleg Legenda lettél !!!

Pedersoli 2011.02.13. 11:13:32

Remélem egyszer visszatérsz .

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.13. 11:14:27

nagyszerű emlékek :) remélem azért az interjú velem is a pozitívabb dolgok közé tartozik :)

Krisztian5 2011.02.13. 11:17:33

Jelszó lopás alatt gondolom a Hatred-es akcióra gondolsz FreddyD?
Tényleg negatív dolog volt, de mekkora összefogás volt itt a kommentelők részéről, ami mellett szerintem nem lehet csak úgy elmenni.
Ugye az volt annak a gyökér hackernek anno a feltétele, hogy 1500 hsz-t kell írni és akkor visszaadja a blogot. Simán írtunk neki 1600-at is, sőt ha 10.000-et mondott volna azt is megcsináljuk, még ha egész este is a gép előtt kellett volna üljünk :)

Crash 2011.02.13. 11:21:09

Na örülök, hogy én is helyet szorítottam az RPCJs emlékeidben :)

Rortan007 2011.02.13. 13:02:27

és azok akik tőled loptak? vagy akik szitkozódó videókat töltöttek föl hogy kifejezzék az irántad táplált érzelmeket ?:P

123jani 2011.02.13. 13:29:23

SKACOK ! szerintem van annyi lelkes rajongó , hogy megtudnánk oldani... havonta 1000 ft fizetünk be ( nmetudom még hogyan lehetne megoldani ) ..de az élőadásban azt mondta ha lenne aki fizetneki folytatná.. ! mi a véleményetek ??

Rortan007 2011.02.13. 13:49:20

szerinted van mindenkinek fölös havi 1000ft-je ?

123jani 2011.02.13. 13:51:57

vannak aki igazi rajongok.. és nem is kevesen.. ugy látom te nem ebbe a tipusba tartozol !

Computermoy 2011.02.13. 13:56:26

freddyD freddynét nem hagytad ki? :D

jürgen baromartz 2011.02.13. 14:01:33

haha, az irate gamer... :D

itt egy video, amiben James Rolfe először és utoljára beszél arról, hogy mit gondol az úriemberről:

www.youtube.com/watch?v=V-l9t3ClEbU&feature=related

kevésbé jó angolosoknak egy hevenyészett fordítás:
"- mit gondolsz az irate gamerről?
- megpróbálom minél rövidebbre fogni, bár semmi okom nincsen válaszolni a kérdésre. úgy értem, ő úgy tesz, mintha én nem is léteznék, szóval én miért ne gondolnám ugyanezt róla?..."

OWNED

Krisztian5 2011.02.13. 14:26:46

@jürgen baromartz: Hehe ezt jól megmondta neki!! :))

vazzegabi 2011.02.13. 14:37:52

Az ilyen személyes találkáknál is volt rajtad álarc ?

SilentArtemis 2011.02.13. 16:04:31

freddy, a játékot hogy kell elindítani?

chrisangel83 2011.02.13. 16:34:38

@SilentArtemis: A nép döntött :)
Remélem FreddyD is látta.

msi3 2011.02.13. 21:59:57

Pár napja nem volt időm megnézni a blogot. Sok jó emlék maradt meg' főleg a videóidból. Kár hogy vége lett. :(
egyszer megnéznélek álarc nélkül is, de sztem nem csak én.

Gubble 2011.02.13. 23:01:11

Én még emlékszem is, hogy olvastam azt a cikket a Blikk-ben a disznóvágás szimulátor-ról, de fogalam se volt arról akkor még, hogy létezik a Rosszpcjátékok blog , ha tudtam volna biztos jobban megértem már akkor ezt a kamu Blikk cikket, de így nem tudtam, hogy mit gondoljak róla, csak azt tudtam hogy a Blikk mindg kamut ír de ez nagyon kamu. Mivel csak tavaly tudtam meg a blog létezését sok mindenről lemaradtam amit szivesen tudtam volna már akkor pl: a fixtv-s interjú, mert nálunk még fixtv sem volt soha a budakeszi kábeltévék kínálatába pedig Pest mellet a Moszkva tér-től kb 20 percre lakom. Legalább a fixtv-ből értesültem volna hogy elindult és van a blog de így 2-évnyi dologról lemaradtam, most őrülök hogy ezeket megtudtam jókat nevettem néhány dolgon, és nagy-gáz hogy csak tavaly óta követhetem a blog-t így nekem ez nagyon kevés időnek hat amikor követhettem Freddy munkáját DE A MAI NAPIG ÖRÜLÖK HOGY TUDOMÁST SZEREZTEM A BLOGRÓL TAVALY. ÜDV MINDENKINEK...

Gubble 2011.02.13. 23:29:05

Oh és azért ismét külön köszönet, hogy megismertetted velünk AVGN a Nerd videóit nekem is van egy régi videójáték gépem amin ATARI játékok vannak, beleintegrálva, azt hiszem hogy az ATARI2600-as nak a piaci változata pár darab KB 100 játék van rajta azt ATARI hőskorából, és a Nerd videóinak a hatására újra elő vettem és használom. És persze jókat mulatok a Nerd videóin, ezentúl is és most is. Köszönet érte...!!

JRtelecaster 2011.02.14. 17:02:49

A személyes találkáknál látták az arcod, vagy ott is takartad? :D

AR5T7 2011.02.15. 06:07:43

en siman fizetnek videonkent 1000 ft/ot...tobbet is

oskola 2011.02.17. 14:49:44

de akkor örökre vége van? tudom hogy freddy-nek nem szórakozás vagy max. egy kicsit és néha nagyon ideges lett és mondhatjuk hogy freddy mások szórakoztatására és figyelmeztetésére csinálta ezt az egész blogot meg a videókat.
Én nekem nagyon tetszettek és ha freddy visszatér hozzá a kedved akkor biztos vok hogy a következők is tetszeni fognak :)

benito6 2011.02.25. 18:10:19

Én csak pár hete kezdtem el nézni a sorozatod de mára már simán végignéztem.Nekem egy fenomenális élmény volt nézni(szétröhögtem az agyam).
Az arcodra én is kíváncsi voltam de szerintem így másokban ez kelthetett érdeklődést a sorozatod iránt.
Én is remélem, hogy, majd egyszer fojtatod a sorozatot.Mi nem tudjuk, hogy milyen rágós meló így még nagyobb legenda vagy, hogy egy ilyen videósorozatot választottál.
Grat hozzá és viszlát!!!

gábor28 2011.04.22. 16:17:03

én már szó szerint a legelső videót is a mesterlövész 1 részét 1 nap múlva láttam és azóta is követtem mindent a blogod a videóid a híreket mindent 16 mikor meg tudtam sokkos állapotba kerültem nagyon fel voltam készülve az 5 évadra és ezután úgy döntöttem hogy futtatni fogok egy ilyen sorozatot amiben ugyanúgy rossz játékokat fogok be mutatni de nem mindig pc játékokat és számomra mindig te maradsz minden játék mestere

gábor28 2011.04.22. 16:18:34

@benito6: hiddel egy nap majd vissza fog térni freddyd

$GANTI$ 2011.06.29. 12:53:04

Remélem tényleg egy nap vissza tér FreddyD.

$GANTI$ 2011.06.29. 12:56:39

Én mindig nézem a videóit és nagyon jók.csak azt sajnálom hogy elment.Olyan jó lett volna ha tényleg lett volna 5.évad.
süti beállítások módosítása