Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Pontszámok 2.0

2009.04.28. 09:46 :: freddyD

múltkori összegzés után, itt a második kör, hogy utólagosan is értékeljem az itt bemutatottakat.

  • Akimbo: 20% -> Szerintem ilyen platform játékkal még nem is találkoztam, ahol ennyire gyorsan átláttam, hogy ezt a büdös életben nem fogom végigvinni. Egyrészt szerintem elég nehéz, de leginkább maga a játékmenet valami egészen elképesztő. Olyan késleltetett, lassú minden, tényleg nem jó.
  • Power Surge: 35%-> Mit lehet elvárni egy olyan játknál, ahol maga a menüben több időt töltünk, mint maga a versenyzéssel? Amíg az ember egyáltalán felfogja, mit kell csinálni (időre versenyzel), a többség már rég letörölte. De ha rájöttél, akkor sem fog különösebben lekötni. Hiba volt ez az alternatív verseny bevezetése, ha sima gyorsasági futamok volnának, kicsit nehezebb ellenfelekkel, hosszabb élettartama volna.
  • Heavyweight Thunder: 30% -> Na ez egy olyan játék, ahol az elején nem is gondolná az ember, hogy annyira rossz volna. A grafikát akár még egyedinek is nevezhetnénk, a játékmenet meg poénos is lehetne, de pár dologgal egyértelműen elszúrták az egészet. Egyrészt szerintem atomnehéz megverni akárkit is és az irányításhoz pókösztönök kellenek, mert egyrészt nem lehet olyan gyorsan reagálni, hogy kivédd az ő ütéseit, illetve a hatásosabb ütéskombókat lehetetlen egérrel összehozni, hogy ő közben nem verne péppé.
  • Frontline Berlin 1945: 15% -> Hát ez egy vicc. Ez internetes flash játéknak még elmenne, de ezt így cd-re nyomtatni... A legelső pálya valami irdatlanul nehéz, utána már egyszerűbb lesz, de aztán rádöbbenni, hogy az egész arra ment ki, hogy egy szánalmas kis toplistán hány pontot értél el...? Arconcsapás
  • Nina ügynök: 30% -> Elég nehéz, idétlen, unfair, ronda.  De bevallom őszintén, inkább ezt venném elő, mint egy Battlestrike-ot. Van egyfajta szánalmas kis sármja. Én már az ilyeneket is értékelem. Még nem töröltem le a gépemről, még anno elhatároztam, hogy azért is végig fogom vinni.
  • Battlestrike - csodafegyver: 23% -> Mit lehet erről elmondani? Nem szerethető, frusztráló, hemzseg az olyan megoldásoktól, amelyek nem játékosbarátok. Ugyanaz érvényes ide, mint amit a Heat of War-hoz írtam. Mert gyakorlatilag kópiái egymásnak.
  • Marine Heavy Gunner: 49% -> Esküszöm, ha vették volna a fáradtságot és a végtelenségig ismétlődő játékmenetet, illetve a szánalmas történetet jobban megoldják, még ajánlanám is. Ettől függetlenül az eddigi legjobb Citys játék, amivel játszottam.
  • LEGO Island: 33,33% -> Erre nem tudok igazán pontot adni, mert szerintem ez lehetne 0, de akár 100 is. Mert hol kiborít, hol röhögőgörcsöt kaptam, mert egyszerűen olyan bizarr. Ez a legbeszívottabb játék, amellyhez valaha volt szerencsém. Nehéz elmagyarázni, de aki kipróbálta, szerintem egyetért.
  • Terminator 3: 20% -> Nagy kár ezért. Grafika szép, játszhatósággal sem volna különösebb gond, ha volnának rendes pályák, történettel. Mert így multis pályán egyedül játszani egész egyszerűen időpocsákolás. Ha volna rá többiekkel multizni, biztosan élvezhetőbb volna, de arra ugyebár már megjelenéskor sem volt nagy esély.
  • Alien Anarchy: 0,1% -> Nem hittem volna, hogy egy olyan játék lesz a leg,leg... amelyet már vagy 1,5 éve megvettem, azt ott porosodott a polcomon, míg végre kipróbáltam. Felfoghatatlanul nagy hulladék. De tényleg. Már maga az irányítás olyan szinten szar, hogy az díjat érdemelne, de a hánytató grafika még azt is felülmúlja. Könyörgöm, senki ne próbálja ki.
  • Battlestrike - Győzelemre fel: 27% -> Jobb a másik Battlestrike-nál, de még így is ízig-vérig amatőr és felesleges időhúzásainak, megoldásainak hála nem éppen az, amit jó játéknak nevezne az ember.
  • Pet Racer: 35% -> Ahogy mondtam a videóban, rövidtávon elmegy, hosszabb idő után szerintem nem nyújt különösebb szórakoztatást. Pici gyerekek talál elvannak vele, de ők is addig, amíg nem talál jobbat.

Luláról majd legközelebb, azt még nem fejeztem be

44 komment

Címkék: pontszámok

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr311090937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chocho_GK 2009.04.28. 10:40:25

Nem emlékeztem a Frontline Berlin 1945-re, így most megnéztem újra, és sírtam a röhögéstől. :) Hajrá freddyD, csak így tovább!

Chocho

Carrow 2009.04.28. 10:44:57

Örülök, hogy az Alien Anarchy azért kapott 0.1%-ot, mert így nem győzte le a Big Rigset, ami számomra már örökké a világ legrosszabb játéka lesz :D Előre is kitartás a jövőbeli rettenetekhez :)

eraserhead 2009.04.28. 10:49:36

De bevallom őszintén, inkább ESZT venném elő

jujj ez fájt :F

Gyíkszáj 2009.04.28. 11:00:31

Szerintem remek ötlet , hogy az eddig bemutatott játékokat egy rangsorolás féle listába raktad be

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.04.28. 11:35:13

Egyetértek az értékeléssel, viszont engedd meg, hogy kijavítsak egy valamit. A Marine Heavy Gunner Vietnam City-s játék. Pontosítanék: a BrainBox Games fejlesztette és a Groove Games adta ki, tehát ebben az értelemben nem City-s játék. Viszont, ha úgy vesszük, hogy hozzánk a City-s 'Cool Games' széria által jutott el, akkor mondhatjuk, hogy 'City-s'. Lényegen nem változtat, csak mondom :)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.04.28. 11:36:00

*második mondat: a Marine Heavy Gunner Vietnam NEM City-s játék*

freddyD 2009.04.28. 11:41:59

@eraserhead: uff, ez meg hogy történt ?! Kössz

@Carrow: Ha jobban megnézed, a Big Rigs 0, de aztén 10%-ot is kapott, mert ott a poénfaktor.

Egyébként százalékok ide vagy oda, Alien Anarchy egyszerűen alulmúlhatatlan. Elképzelni nem tudok rosszabbat

Lilithn 2009.04.28. 11:59:09

A Lego-s a top favorit, ha rossz kedvem van mindig megnézem és felvidulok :) A játék persze minősíthetetlen.

Piorew 2009.04.28. 12:06:29

Jó kis lista bár néha elég lágyszívűnek tűnik :)
tv.gamestar.hu/video/ghost-in-the-shell

Chocho_GK 2009.04.28. 12:35:44

Az Alien Anarchy egyetlen okból múlja alul az összeset: rosszul leszek tőle. Komolyan, már a videó alatt is elkezdett forogni a gyomrom. Hihetetlen, hogy ilyen játékokba pénzt ölnek egyesek. De a METAL se jobb sokkal...

Depheusz 2009.04.28. 13:18:52

Sztem a Terminator 3 az jó de tényleg hiányzik a sztori.
Ellentétbe többi társával-> na jó múltkor majdne maz összeeset leírtam de most nem fogom!
(showder Klubot kinézte?:D)

altari3 2009.04.28. 13:27:25

Az egyetlen jó játéka a City-nek a World of Goo. Szerintem próbáljátok ki. demo: www.fileplanet.com/192991/190000/fileinfo/World-of-Goo-Demo

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2009.04.28. 14:00:54

@Lilithn: ha máá a favorit ról beszélünk nekem amin jót nevetek az a Battlestrike - csodafegyver.Hát olyat röhögök pl.:Auf és Vek,2-őt egyszerre,Epikus csata....

Tuli Bácsi 2009.04.28. 14:05:34

Az Alien Anarchy azt kapta amit megérdemelt.(én 0,00001%-ot attam volna).A LEGO Islandra én 40-et attam volna. A többi azt kapta ami járt neki.

venom111 2009.04.28. 14:08:46

Akar valaki egy pet racer-t? Most a gabonapelyhekhez áruljákXD

Bourney07 2009.04.28. 14:36:39

Kíváncsi vagyok, hogy a Lula mennyit fog kapni. Ebben az évadban szerintem az volt a legjobb (mármint a videó szempontjából a játék siralmas..)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.28. 14:50:41

Én 30%-ot, vagy 20%-ot adnék, a Lulának, mert a grafika, irányitás, a bonyolult kaladnjáték miatt. :P

morzsaQ 2009.04.28. 14:52:31

Jó kis lista ez, de ahogy végignéztem a játékokat, sztem is az Alien Anarchy a legszarabb. Már inkább a Big Rigs 4 az 1-ben.

2009.04.28. 14:57:15

freddy menj jósnőhöz mert még pontszámok 100.0 is lesz főleg ha küldenék neked játékokat amik olyan hihetetlen gagyi mocskos sz*r hogy a big rigs ahoz képest jobb mint a far cry 2 meg a gta iv összevonva.pl a kedvencedtől battlestrike:az ostrom,driver 1,driver 3(a driver 2 a legjobb eddigi összes driver résznél),pharaoh,aqua nox,mars taxi sima fekete cd fehér felirattal,!COMBAT MISSION 2!erről nézz képet ezt kéne börtönökbe ajánlani,toy story 2,fish(a játék neve fish),eastern road gp:skoda RACER ugyanaz mint a streets RACER,maxx gp(sima fehér cd fekete felirattal),car tycoon,midnight club 2(az irányítás...),stalingrad(kur*a nehéz very easy fokozaton akkor milyen very hardon?),far west,k.hawk:survival instinct,broken sword the sleeping dragon(első pályán elakadtam),ennyi ugye freddy még a negyedét se mutattad be!:-)ha ezt én elküldeném te az elmegyógyintézetben az intenzíven életveszélyes állapotban feküdnél ha mindet kipróbálnád.

Nabopolasszár 2009.04.28. 15:12:21

Szerintem minden évad végén lehetne egy ilyen pontozás

2009.04.28. 15:36:50

szerintem meg hülye vagy!:-)[(csak vicceltem)(a sértődés elkerülése miatt)]

eraserhead 2009.04.28. 16:11:59

sőt nekem az az 5letem hogy a köz is szavazhasson! akár évadok végén akár rövidebb időszakonként.

videókról is lehetne, nem lenne akkora a szájtépés a kommentekben.

LoLminator 2009.04.28. 16:37:59

Az Alien Anarchy már nem is játék, inkább valami paranormális jelenség, vagy valami egészen más amire új szót kellene kitalálni.

~Melcsy 2009.04.28. 17:27:01

@LoLminator:

Az Alien Anarchy szerintem valami más dimenzióból kerülhetett ide...

Skooter Lord 2009.04.28. 17:30:25

freddyD, mikor volt az első pontozásod?

Edu 2009.04.28. 17:34:25

A Power Surge nyert!

2009.04.28. 18:17:31

szerintem a világ első számítógépén volt király játék az alien anarchy/anarchy de az is i.e. 80000000000-ban lehetett

2009.04.28. 18:48:02

^nyolcvanmilliárd

PiQN 2009.04.28. 18:55:07

Hát igen a LEGO Island :D régen amikor játszottam vele sose vettem komolyan mert elégé "érdekes" játék, bár nekem a LEGO -s játékok közöl legjobban talán a sakkos jött be:D

ZibZero 2009.04.28. 20:14:57

A Lego Island -al én gyerekkoromba rohatdul elvoltam.még dzsetkizni is tudtam és az nagyon jó.

ReaZon 2009.04.28. 20:25:39

Az biztos, hogy az Alien Anarhy egy szószerint alulmulhatalan játék. Ehhez képest a Big Rigs-et akár ajánlani is lehetne.

ReaZon 2009.04.28. 20:27:17

Inkább Big Rigs-ezni, mint azt a vackot játszani.

elitehun 2009.04.28. 20:36:05

@freddyD: Vigyázz mert már sokszor mondtad azt hogy elképzelni sem tudsz rosszabbat ;)

argo001 2009.04.28. 22:07:43

Az Alien Anarchynál jelenleg NEM létezik rosszabb játék (nekem "hál istennek" megvan). Ha azt a játékot egy méretes, gőzölgő szarkupachoz hasonlítanám, túlságosan finom és érzékletes lennék.

Tuli Bácsi 2009.04.28. 22:09:10

@ZibZero: A LEGO Island az nem 14-15 éves gyerekeknek való. Mi 14-15 éves fejjel máshoz nézzük a dolgokat mint egy 6 éves. Mi figyeljük a hibákat, ők nem. A COD-ba amíg 10 évesen játszottam, azt hittem h tökéletes játék. Most meg már X-firére töltöm fel a bugokról a videókat. 100 szónak is egy a vége, az egész nézőpont kérdése (szerintem).

BTeAE 2009.04.30. 02:04:08

Alien Anarchy pontozása reális :D Azt még nézni is szenvedés szinte (nem a videót minősítem). Kíváncsi vagyok, mennyit kap Lula.

Dreamkasztni 2009.04.30. 21:06:32

A Big Rigs nem játék, hanem egy kisérteties körülmények közt kikerült pre-alpha indulóverzió. Nem lehet a 'leg-legrosszabb játék'-nak tekinteni, mert nem játék. A legtöbb belső demó hiányosságaiban megegyezik a Big Rigs-zel.

stroke_of_fate 2009.05.09. 14:05:40

@II. gabika013: kérlek ne idegesíts fel már megint minket. Kezd elegünk lenni.

stroke_of_fate 2009.05.09. 14:08:43

@ZibZero: én a LEGO Racers 2-vel játszottam rengeteget. A második szigetre jutottam el talán...

GCsaba 2009.06.15. 16:08:19

Pizzadox!
Kicsit késve de szerintem a Combat Mission 2 Barbarossa to Berlin egy piszok jó játék! Attól még hogy neked olyan az ízlésed hogy ez nem jön be ,nem bűn szar. Épp most telepítettem újra a gépet úgyhogy töltöm is le a játékot, mert szerintem az egy jó játék! A valóságot mutatja. A második világháborúban nem voltak olyanok hogy fél méterről ugrálva lövöldöztek egymásra a katonák mint a Call of Duty 2-ben... Másfelől meg ilyen noname játékok még jó hogy szarok. De amelyikeket FreddyD bemutat én már halottam róluk korábban is. Most itt te leírtál 500 játék abból 1-et ismerek, a Combat Mission 2-t.

rammsteinfan 2010.06.20. 11:38:05

broken sword sleeping dragon meg aqanox?ezeket nem nevezném rossz játéknak (Pizzadox)

Robb20 2010.06.22. 14:35:31

@stroke_of_fate: Hát az elég gáz ugye tudod? (mármint ha nem azért hagytad abba mert szar :P) Én kb egy délelőtt alatt kivégeztem :P

Star Fox 64 2011.02.12. 17:29:11

Alien Anarchy: 0,1% még ennyit sem érdemel xD
süti beállítások módosítása