A múltkori összegzés után, itt a második kör, hogy utólagosan is értékeljem az itt bemutatottakat.
- Akimbo: 20% -> Szerintem ilyen platform játékkal még nem is találkoztam, ahol ennyire gyorsan átláttam, hogy ezt a büdös életben nem fogom végigvinni. Egyrészt szerintem elég nehéz, de leginkább maga a játékmenet valami egészen elképesztő. Olyan késleltetett, lassú minden, tényleg nem jó.
- Power Surge: 35%-> Mit lehet elvárni egy olyan játknál, ahol maga a menüben több időt töltünk, mint maga a versenyzéssel? Amíg az ember egyáltalán felfogja, mit kell csinálni (időre versenyzel), a többség már rég letörölte. De ha rájöttél, akkor sem fog különösebben lekötni. Hiba volt ez az alternatív verseny bevezetése, ha sima gyorsasági futamok volnának, kicsit nehezebb ellenfelekkel, hosszabb élettartama volna.
- Heavyweight Thunder: 30% -> Na ez egy olyan játék, ahol az elején nem is gondolná az ember, hogy annyira rossz volna. A grafikát akár még egyedinek is nevezhetnénk, a játékmenet meg poénos is lehetne, de pár dologgal egyértelműen elszúrták az egészet. Egyrészt szerintem atomnehéz megverni akárkit is és az irányításhoz pókösztönök kellenek, mert egyrészt nem lehet olyan gyorsan reagálni, hogy kivédd az ő ütéseit, illetve a hatásosabb ütéskombókat lehetetlen egérrel összehozni, hogy ő közben nem verne péppé.
- Frontline Berlin 1945: 15% -> Hát ez egy vicc. Ez internetes flash játéknak még elmenne, de ezt így cd-re nyomtatni... A legelső pálya valami irdatlanul nehéz, utána már egyszerűbb lesz, de aztán rádöbbenni, hogy az egész arra ment ki, hogy egy szánalmas kis toplistán hány pontot értél el...? Arconcsapás
- Nina ügynök: 30% -> Elég nehéz, idétlen, unfair, ronda. De bevallom őszintén, inkább ezt venném elő, mint egy Battlestrike-ot. Van egyfajta szánalmas kis sármja. Én már az ilyeneket is értékelem. Még nem töröltem le a gépemről, még anno elhatároztam, hogy azért is végig fogom vinni.
- Battlestrike - csodafegyver: 23% -> Mit lehet erről elmondani? Nem szerethető, frusztráló, hemzseg az olyan megoldásoktól, amelyek nem játékosbarátok. Ugyanaz érvényes ide, mint amit a Heat of War-hoz írtam. Mert gyakorlatilag kópiái egymásnak.
- Marine Heavy Gunner: 49% -> Esküszöm, ha vették volna a fáradtságot és a végtelenségig ismétlődő játékmenetet, illetve a szánalmas történetet jobban megoldják, még ajánlanám is. Ettől függetlenül az eddigi legjobb Citys játék, amivel játszottam.
- LEGO Island: 33,33% -> Erre nem tudok igazán pontot adni, mert szerintem ez lehetne 0, de akár 100 is. Mert hol kiborít, hol röhögőgörcsöt kaptam, mert egyszerűen olyan bizarr. Ez a legbeszívottabb játék, amellyhez valaha volt szerencsém. Nehéz elmagyarázni, de aki kipróbálta, szerintem egyetért.
- Terminator 3: 20% -> Nagy kár ezért. Grafika szép, játszhatósággal sem volna különösebb gond, ha volnának rendes pályák, történettel. Mert így multis pályán egyedül játszani egész egyszerűen időpocsákolás. Ha volna rá többiekkel multizni, biztosan élvezhetőbb volna, de arra ugyebár már megjelenéskor sem volt nagy esély.
- Alien Anarchy: 0,1% -> Nem hittem volna, hogy egy olyan játék lesz a leg,leg... amelyet már vagy 1,5 éve megvettem, azt ott porosodott a polcomon, míg végre kipróbáltam. Felfoghatatlanul nagy hulladék. De tényleg. Már maga az irányítás olyan szinten szar, hogy az díjat érdemelne, de a hánytató grafika még azt is felülmúlja. Könyörgöm, senki ne próbálja ki.
- Battlestrike - Győzelemre fel: 27% -> Jobb a másik Battlestrike-nál, de még így is ízig-vérig amatőr és felesleges időhúzásainak, megoldásainak hála nem éppen az, amit jó játéknak nevezne az ember.
- Pet Racer: 35% -> Ahogy mondtam a videóban, rövidtávon elmegy, hosszabb idő után szerintem nem nyújt különösebb szórakoztatást. Pici gyerekek talál elvannak vele, de ők is addig, amíg nem talál jobbat.
Luláról majd legközelebb, azt még nem fejeztem be