Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Rossz PC játékok sorozat : Nyereményjáték eredményhírdetés

2007.06.28. 15:20 :: freddyD

 

 

Nos itt az idő.

 
971 kép érkezett, van aki 4 perccel éjfél előtt küldött még.
 
Mit mondjak, nehéz volt. Annyi kép jött, hogy a videóba se tudott minden jó kép bejutni. Már így is túl hosszú volt a videó.
 
Itt lehet minden képet letölteni
 
 
ModThisName nevű kommentelőnk feltöltötte az ÖSSZES képet, így aki nem szeretné letölteni az egészet, megnézheti online

http://www.scripting.spiderhost.hu/rosszpcjatekok/

Köszi :)


Gratulálok a nyertesnek, és köszönöm az összes beadványt.
 
Soundtrack:
Rob D - Clubbed to death
 
Richard Cheese:
-You drive me crazy
-Butterfly
-Closer
-People=Shit
-Welcome to the jungle
 
A nyertes e-mailét még meg kell keresnem, akkor elkérem az adatait.
És légyszíves ne legyen anyázás hogy "Miért nem én nyertem??"
 
És légy szíves ne offoljátok össze a topikokat, hadd ne kelljen már előzetesen moderálni…

162 komment

Címkék: nyereményjáték eredményhírdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr76107793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rannek 2007.06.28. 16:32:07

@badsector


Tudtommal az nem warez hogy ha egy freeware játékot szeretnénk leszedni.

22Barna22 2007.06.28. 16:32:40

Nem is kerültem be a videóba! :'(
Na nem baj :S csak reménykedtem...

PDHiv 2007.06.28. 16:33:33

Hát megnéztem a videót és lefordultam a székről a közepe felé, nem a képek hatására (azok is faxák),hanem a people=shit szám feldolgozásától! Én nagyon szeretem Slipknotot, de ezt a feldolgozást még nem hallottam. Haláli!
Grat a győztesnek meg minden! Nekem a Stella emotions tetszett a legjobban azon már felnevettem. A többi megmosolyogtatott

KeX94 2007.06.28. 16:35:41

bix: Rájöttem, mért nem szereti sok kisgyerek a rugós bohócokat xD

bix 2007.06.28. 16:38:50

Én az igaziakat sem szeretem, biztosan egy gyerekkori trauma XD Stella rulez!

kemotox 2007.06.28. 16:38:56

@Rannek
a mesterlövész nem freeware

háááz volt ami nekem jobban tetszett a nyertestől(izlések és pofonok), de azis fasza lett, grat neki!(mázlista ************XD)

Rannek 2007.06.28. 16:47:40

Ja akkor bocs! akkor összekevertem a Eight legged freaksel :S BOCS MÉGEGYSZER

Djuri 2007.06.28. 16:59:24

Gratula. Én benne voltam a vidiben a roohanó Star Wars Klónnal.:D

2007.06.28. 17:03:04

Nagyon jó képek, és FreddyD, kösz, hogy a három képemből egyet betettél! (súlyos sérültek alapítvány)
Gratula a nyertesnek, szép munka!

AKSherman 2007.06.28. 17:06:35

El se hiszem, bekerült egyik képem, ráadásul top favoritokba :D Most büszke vagyok magamra :)

Továbbá nagyon jók lettek a képek, öröm volt végignézni a videót, most csekkolom a rar fileokat :D
Ilyen nyereményjáték lehetne még ^^

Kari15 2007.06.28. 17:07:28

Hol lehet régi játékokat kapni ?

pjoco 2007.06.28. 17:27:44

Fasza benne van az egyik mátrixos képem!!! XD

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.06.28. 17:36:15

Valahogyan belekerültem a videóba XDXDXD
(nem-nem küldtem képet de az aktivistásban szerintem benne van a kezem XD)

B-REX 2007.06.28. 17:39:15

Hát egyik legjobban az a mátrixos tetszett, amikor tízezer stella ott van, aztah...:D Voltak gyönyörűen megcsinált képek(már amennyire stellát gyönyörűre meg lehet csinálni), a győztesnek is grat, meg mindenkinek, aki küldött be:))

pjoco 2007.06.28. 17:40:09

Nagyon jó a képek majd behaltam a videón és még egy képem is szerepel köztük, maga a tökély! Gratula a nyertesnek!

LunaLone 2007.06.28. 17:40:44

Végre, a várva-várt videó :D Jók lettek a képek, bár személy szerint nálam nem az lett volna a győztes ... erre mondják, hogy ízlések és pofonok különbözők. Nekem személy szerint legjobban az a kép tetszett, ahol Testépítő Stella mellett ott van a vérző busz meg minden más ... de azért gratula az összesnek, nem lehetett egyszerű megcsinálni ...

pjoco 2007.06.28. 17:41:14

A tízezer stellás az enyém! Kössz hogy tetszik neked! :D

Latka X-treme 2007.06.28. 17:45:25

Nagyon jók a képek (az enyém a VEDD MEG TE IS kép ^_^ ).

Grat a nyertesnek, aki nem nyert az ne búsuljon, attól hogy DVD a multifunkcionális poháralátét nem kerülhet egy ezresnél többe...

@freddyD - ugye NEM?!

pjoco 2007.06.28. 17:46:00

Amúgy én nem tudtam volna választani mert egyszerüen mint nagyon jó!Főleg az enyém XD

mynameisearl 2007.06.28. 17:53:25

ki csinálta a kaileenásat?
az teccett

Ozarus 2007.06.28. 17:55:43

Azt kellett vonla h mikor a Heat-es vidibe fejbevágod magad a tokkal, a fejed helyére betesszük stellát, de sajnos ez már csak most jutott eszembe! :(

wudan 2007.06.28. 18:02:21

Hátt stella elég jól nézet ki nagy didikkel?xd

montyle 2007.06.28. 18:03:10

Grat a nyertesnek, szépek lettek a képek

SailorV 2007.06.28. 18:10:53

JÓ hogy már csak regesek tudnak írni ! Szerintem jó lett a nyerő kép, belőletek csak az irigység beszél :D Az is poénos és ötletes. Hajrá.

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2007.06.28. 18:41:45



-De vicces,vérző busz,hőhőhőhőő,Yoda-stella hőhőhőőő,klon stella hőhőhőő,kutya fejü stella hőhőőhőőő...Még egy kutya fejü stella! hőhőhőő!!!

Jézus!Jézusom!!

És te Freddy!!Benned is csalodtam!Benned a legjobban!Tul népszerü lettél?Vagy mi tortént veled?Látszik,hogy a képek kiválogatásánál nem akartál tul lépni egy IQ szintet...Igyekszünk populárisak lenni?Régen őszintébb volt az egész...Nem került be a képem,ok.Itt nemerről van szo.De hogy helyette gyengébbnél gyengébb vackokkal tltd ki a helyet???Na jo,átadom a szot Judgement kollégámnak akivel egy zseniális képet készítettünk,ami sajnos nem fért be a remek pályamüvek kozé.Bízom benne,nem vagy akkora XX hogy ezt a hsz-t is eltüntesd.

freddyD 2007.06.28. 18:46:41

@DonKarnage

Már ne haragudj, de ugye tisztában vagy azzal, hogy nem egy millió forintért ment ez az egész, hogy most így felkapd a vizet??

Írtam, hogy nem tudok minden képet belerakni.
Az hogy vacak vagy nem vacak, az nézet kérdése.Akartam kategóriákat csinálni.
A Yodák jól megvoltak csinálva.
Fejből nem tudhatom te (ti) mely képeket küldted.

Logic88 2007.06.28. 18:48:30

Oké. Először is KI FOGLALTA LE A NEVEMET???HE???
na hjaa sebaj...

Amúgypedig nem igazán értem a nyertes kép lényegét mi benne a pláne?
Valaki segíthetne...kösz :-)

freddyD 2007.06.28. 18:54:42

@Logic
Nézd meg az új hírt

2007.06.28. 18:55:58

@Ozarus Nézd meg a második rart, benne van.
@DonKarnage nézz már magadba! Csak a sértettség és féltékenység szól belőled. Nem fogod fel, hogy ez az egyész poénból volt? Mi ez a szar duma, hogy őszintébb? Állj már le!
@Logic66 nézd meg kinagyítva! ötletes, bár nekem kissé eröltetettnek tűnik, de mindegy a zsűri döntött, elfogadjuk:D

Judgement 2007.06.28. 18:58:07

Emlékszem mikor először láttam az oldaladat nagyot borultam a székkel a nevetéstől.A kamion ami a leg elképzelhetetlenebb dolgokra volt képes mindssze 999Ft ért teljesen elvarázsolt és feldobott.
Mikor időm engedte ujra és ujra ellátogattam várva az új szösszeneteket amik felviditanak egy fáradt nap után.
Szerintem ezzel nem vagyok egyedül és sokan máig így tesznek.
Úgyérzem valami megváltozott.Úgy érzem te is őszintén kezdted,egy jo poén volt az egész.
Mit látunk most? Ha a mobilos tetrisről készült videokat raknál fel akkor is lenne 10-20 töketlen aki itt ajnározna
" freddy hát ez hatalmas volt nekem az tetszett a legjobban amikor a kis kockát beillesztetted a két lapos elem közé, imádlak!"
Remélem érted mire gondolok.Nem kivánok agresszív hangvételü fikázást nyomni hajnalig,és tudom ugy is lenne pár szemüveges pattanásos emberke aki a gép előtt ülve,meleg kolát szürcslve várná hogy anyázhasson egy jot a leveleimre.
Csak a csaldottságomat akartam kifejezni.Mikor elkészült a kép rültünk neki mert lelkesek voltunk.Gondoltuk te is az vagy.Azt akartuk hogy nevess egy jot.Probalkoztunk valami eredetivel.Ami azt illeti már nincs az a lelkesedés.Biztos nem üt sziven.Engem sziven ütött.Minden jot.

__AnUbiS__ · http://www.picturetrail.com/gallery/view?username=o_AnUbiS_o&Submit.x=0&Submit.y=0&Submit=Go 2007.06.28. 19:00:27

Csak ismetelni tudom DonKarnage-t, en is elegge csalodtam ebben az egeszben. Nem gondoltam volna, h. a "vagjuk ki a fejet es kopipészt egy viccesnek tuno kepre" tipusu muvek lesznek a legnepszerubbek. Volt szerencsem alaposan kitanulni a digitalis kepmanipulaciot, es latva ezeket a kepeket... Ezzel senkit nem akarok megbantani, csak hat... Volt nehany (nem sok) olyan kep, amire azt mondtam, h. "ez igen". Es egyik sem kerult be a videoba. Mondhattad volna, h. csak baromkodasra megy ki az egesz, akkor megsporoltal volna nekem ket orat.
Mellesleg az egyik kepemet voltal olyan szives 21k-ra tomoriteni. Koszonom, total pixelhalmaz lett belole. Ketlem, h. a 400k-s nagyfelbontasu kepet igy kuldtem volna el (ha megis, akkor suxx :S).
Eredeti: anubis.extra.hu/stella_after_2morrow.jpg
Tudom, nem olyan vicces, mint a tobbieke, de a kornyezet is sajat rajta.
Grat a gyoztesnek, a "top favoritok" kozott tenyleg az volt a top.

2007.06.28. 19:02:37

@Anubis nem ért midnenki a photoshophoz... El kell fogadni, hogy van, aki painttel próbálkozik, és csodálkozik, ha nem sikerül kihoznia azt, amit szeretett volna. De ettől még nem hibáztathatsz senkit.

2007.06.28. 19:03:40

@Anubis nem ért mindenki a photoshophoz. Van aki painttel próbálkozik, és csodálkozik, hogy nem sikerült azt kihoznia a képből, amit szeretett volna. De ezért nem hibáztathatunk senkit...

karer 2007.06.28. 19:06:58

olyan viccesek a képek hogy már fáj a torkom
a nevetéstől

__AnUbiS__ · http://www.picturetrail.com/gallery/view?username=o_AnUbiS_o&Submit.x=0&Submit.y=0&Submit=Go 2007.06.28. 19:08:05

@mkm: nem akartam leszolni azokat, akik paint-el keszitettek, de amikor a video 90% csak olyan, es letoltve az osszeset latok sokkal jobbakat (jobban kidolgozottabbakat), na ez kicsit elkeseritett.

Judgement 2007.06.28. 19:10:48

@Anubis:nagyon jo lett a képed,mi értékeljük:):) A mienk annyira talán nem is lett szép,viszont szerintem enyhén tobb humorérzékre vall,mint némelyik...hmm...csodás pályamü

kepfeltoltes.hu/view/070628/MESTERLOVESZ2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2007.06.28. 19:16:03

Nem fikázni akarom a kevésbé jobb produkciokat,de a 25. ugyanolyan gagyi után felmerült bennem a kérdés,hogy nekünk moiért nem jutott hely??Á,nem is tudom miért húztam fel magam...Talán csak a 4 ora hajnali rajzolgatás után csalodott vagyok kissé..

@mkm: értem Mester!Magamba néztem...Sértettség,az van.Féltékenység??Az nincs.

Lpneo 2007.06.28. 19:21:19

A zenék baromi jók:D

freddyD 2007.06.28. 19:22:25

@Anubis
A kép tömörítésről...
Nem emlékszem, hogy csökkentettem volna képméretet. Egyedül azoknál csökkentettem, melyeket kiraktam az oldalra, hogy elférjenek.
Max annyi tippem lehet, hogy BMP-be küldted, és azt átraktam jpg-be, és így történt valahogy. Sokan küldtek bmp-be,de annyi helyet foglaltak, hogy 3 fileban kellett volna az egészet felrakni.

Ha megnézed miről szólt az egész, hogy csináljunk egy poénos képet. Ez lehet én felőlem copy paste technika, vagy NASA atomtechnikával készült 3D kép.
Nézd meg hány kép van, amelyhez képest a copy paste tiszta atomtudomány.

Sajnálom, hogy nem nyertetek, de ismétlem, 970 másik kép sem nyert, és az egész egy szánalmas kis műanyag-vacakért ment.
Nem kell ezt komolyan venni.

@Judgement
Hát bocs ha így gondolod. Nem tudok erről most mit mondani.
Nem érzem hogy változott volna a hozzáállásom, játékoktól is függ sokminden, valamint amit sokan elfelejtenek mekkora nyomás van rajtam.Az olyan kommentároktól mint a tiéd, hogy át kell gondolnom mit kéne jobban, azoktól, hogy mikor lesz már új videó?,a kommentekkel, levelekkel foglalkozni(gondold el csak a stellákat), a magánéletem, a vizsgák stb...
Én ezt szabadidőmből csinálom, ha ebből élnék, és erre tudnék koncentrálni mint munka, megint más lenne a helyzet nyomásilag

freddyD 2007.06.28. 19:24:12

@Judgement
A kép amit belinkeltél speciel épp benn volt a videóban,de időhiány miatt került ki.Ha ez vigasztal...Ott volt az insider képek közt

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2007.06.28. 19:28:11

Benne volt az Insider videokban,de sajnos a 20 legyen on is miliomos frenetikus kép elfoglalta a helyet előle...kár.Na jo,kár erre a karakter.Üdv :DonKarnage (+itt ült mellettem Judgement is)

Koszonjük a figyelmet

Balra el.

__AnUbiS__ · http://www.picturetrail.com/gallery/view?username=o_AnUbiS_o&Submit.x=0&Submit.y=0&Submit=Go 2007.06.28. 19:32:17

Freddy felre ne erts, nem sajnalom en azt a kis korongot vagy mit, csak a videoba gondolom a legjobbnak/legotletesebbnek itelt kepek kerultek fel, es hogy nem utottem meg azt a szinvonalat, kicsit sziven utott.
/* amugy isten ments, h. bmp-be mentsek el 1 kepet :), valszleg a hotmail tomoritette be pusztuljon meg :( */
Na mindegy. Grat, jo volt, gg.
Meg egy apro gondolat: szerintem erdemesebb lenne e szazadi gamekrol beszamolnod a mario tipusuakkal szemben, mert van az un. best-seller jatekok kozott is par oylan, amitol hanyingert kaptam. (pl. jelenleg Call of Duty 2 multiplayer resze). Illetve a Heat kapcsan hogy' nem jottel ra a quake3 asszociaciora? Alap. :)
OFF off.

2007.06.28. 19:32:33

Megint csak a fenenagy sértettség.. Mire vagytok úgy oda? Ha valami nem tetszik, nem kötelező semmi, el lehet menni. Nem kell ez a "és most sajnálni fogsz Freddy" hozzáállás...

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2007.06.28. 19:37:37

@mkm:gyokér:D
@anubis:megadod az e-mail-ed?ha szeretsz grafikával foglalkozni,mutathatok neked egy érdekes projectet,amin dolgozunk pár haverral...

freddyD 2007.06.28. 19:38:15

@Anubis
Quake-re azért nem jöttem rá, mert életemben nem Quakeztem!

Sokan gondolják,de nem vagyok egy nagy játék guru.
Új játékokkal azért nem játszom, mert nincsenek meg. Nem töltögetek, megvenni meg nem fogom 10k-ért.(Mai napig kiakaszt,hogy van pofájuk ennyit kérni egy friss játékért??)
Megvárom míg megjelennek Classic-ként, azt megveszem azt jól elvagyok.

djken 2007.06.28. 19:45:42

császtok!!!hát megnéztem a képeket!!igaza van annak(már nem tom ki írta) hogy 96452 legyen ön is milliomos kép van és olyan szinte mestermű nincs fennt mint az a stella after!!pedig tényleg jó!!megértem freddyD-et hogy nem tudott értékelni mivel ma reggel 10kor adtam be a képem magyarul későn!!de sztem van olyan jó mint a többi!!most k***a nagy tudomány kell ahhoz hogy kivágjuk a képet és rárakjuk a figurára!!most nem azért csesztetem őket mert nem photo shop munka hanem azért mert 0,0041816% ötlet van benne!!ennyi erővel az enyém is befért volna sztem, mert az enyémbe kicsi ötlet is volt pl:hajsötétítés, egy naplementés képen a földet textúrának használtam és az lett a feje és befeketítettem a szemét, száját és egy ijesztőnek ható háttérbe raktam!!és nem azért csesztetem a painteseket mert nem szép a munka hanem mert NINCS BENNE ÖTLET!!ja és egyébként itt van fennt a képem:www.djken.atw.hu

ferenc00765 2007.06.28. 19:51:50

És aki kopipéjsztelt Photoshopba? :D
Mint én az enyémeimet, köztük is itt a egyik kedvencem (az össezs a kedvencem :P )

img523.imageshack.us/img523/2329/bestsellarj4.jpg
A könyv címét is figyelni.

Katie 2007.06.28. 19:52:15

Gratula mindenkinek, sok mókás alkotás született! :)
És gratula a győztesnek is!

__AnUbiS__ · http://www.picturetrail.com/gallery/view?username=o_AnUbiS_o&Submit.x=0&Submit.y=0&Submit=Go 2007.06.28. 19:53:11

@Freddy: ezzel mondjuk tokeletesen egyet ertek. A 10k meg hagyjam, de 15! Pofatlansag. Raadasul sokszor csak a nevet kell megfizetni, a tartalom viszont szinte "ideillo". Meg a budget arkategoriaju jatekok is sokba kerulnek csak azert, h. jol kifigurazd oket :) (van mondjuk egy-ket olyan fejleszto ceg, akik a jatekosokra is gondolnak, es eloallitasi aron (2-3k) meg lehet rendelni toluk)

Kuro_ 2007.06.28. 20:12:12

szerintem jó volt ez a nyereményjáték, legendás Stella képek születtek amik megmaradnak majd az utókornak is.

[benne volt a PARTY HARD, éljen! :D]

Katie 2007.06.28. 20:23:36

Azért hihetetlen, hogy annak ellenére, hogy FreddyD nyomatékosan megkért mindenkit, ne legyen sírás, ha valakinek a képe nem fért bele a videóba, a hozzászólások fele ilyen nyafogás. -.-

freddyD 2007.06.28. 20:25:34

Egyébként megnéztem újra a videót, kb csak a videók 15%-ánál volt egyszerűen copy paste, a többi nél volt valami pluszmunka.
Sokszor fel sem tűnnek.
Nézzétek meg a sexy stellánál a legelső képet. Sok apró dolog van elrejtva abban!

Úgyhogy azér valamelyest szeretném megvédeni őket.

Zsolt 20 2007.06.28. 20:33:42

kedves freddyD! abban biztos voltam hogy nem az én képem fog nyerni, nem is vártam, mert a z enyémek csak poénbol készültek, hogy hátha felkerül valahova, a videóban mondjuk nem szerepelt de sebaj,szeretnék gratulálni mindenkinek aki készitett stellás képet, nagyon jók lettek :) és nem is akarok köteked ni vagy valami, de mégis szeretném megkérdezni miért pont a lidl-ös képet választottad nyertesek???Szerintem annál 100szor jobbak is voltak,mindenre számitottam csak arra nem hogy egy ilyen képet választassz, szerintem ennél sokkal poénosabbak is voltak, ezzel nem a kép készitőét akarom blamálniu mert az enyéim se jók,de azért ilyenek voltak azok is amiket én csináltam,nem bátásbol irom de a nyertes kép egyáltalán nem tetszett,nagyon sok tetszett, és mondtam is mgamban hogy ez hogy nem nekem jutott eszembe??:)na mind1 ez van, letöltöttem a képeket, végignézem

ŁoŁzZ 2007.06.28. 20:38:05

Jok lettek,kár hogy nem csináltak olyat hogy mikor HEAT 1 be a cd tokal veri a fejét freddy,cd tokot kivágják és odda rakjátok stella képét :P

freddyD 2007.06.28. 20:39:20

@Zsolt
Írtam egy új hírt,melyben megindoklom a választást.
Sok ideig töprengtem rajta. Nagyon gondolkodtam a "Stella emotions"-on, vagy a "hordónyi rum sem segít a széppé iváson".

Többször írtam, lehetetlen itt fair döntést hozni,valamiért egyik mindig jobb a másiknál.

V3n0m 2007.06.28. 21:13:01

Nem kapok születésnapomra 1 pohártatót ? :'( 27.-én volt nagyon örülnék egy pohár alátétnek :)
e-mail:dj-haver@hotmail.com

Nagyon örülnék ha kaphatnék egy pohár alátétat köszönöm szépen :)

kukiszabi1 2007.06.28. 21:27:15

1 gondom van nekem is csak, de én nem hibáztatlak freddyD, ne érts félre: tényleg túl sok a Legyen Ön Is Milliomos-kép. A zene a képek mind nagyon ütöttek.
Szerintem ami ez a Stella-nyereményjáték volt, az a legjobb dolog ami eddig történt ezzel a bloggal, hatalmas ötlet volt freddyD, és hatalmas(király) képek születtek kedvenceim a fentiek közül:
-Stella the Hutt
-Stella pókember-Photoshop
-Psycho
-Stella-SouthPark-Timmy
-Mario behányik Stellától :D
-Frédi elefánt-izmosStella-vérző busz kombó
-Csegevárá(nem tudom hogy írják)

A legjobb kép véleményem szerint:
-Bush feje-+baby stella

endlessNights 2007.06.28. 22:13:54

awwww, teljesen meghatódtam, hogy a top favoritba kerültem *___* amúgy ügyesen választottál, ez a Lidölös engem is padlóra nyomott :D:D
viszont Stellát nem lehet elfelejteni! :)) most már mindig mosolyogni fogok tőle : 3

endlessNights 2007.06.28. 22:27:14

hmm, beleolvastam a vitákba, és sajnálattam látom, hogy néhányan nem tudják elviselni a pártatlan öt fős zsűri döntését, emellett színvonalesésre panaszkodnak... érdekes, nekem ez utóbbi nem tűnt fel, az előbbivel pedig nem volt kifogásom.

FreddyD, ne szomorodj el, ha valaki kritizál a teljesítményed miatt, te ezt a blogot gondolom szórakozásból csinálod, mert örömet okoz neked, de emellett (ahogy írtad is) ott van a magánéleted, aminek bánataihoz és örömeihez (remélem ebből van több) a nézőid/olvasóid nem nyernek betekintést (ez mellesleg egészséges dolog), így nem tudják, épp mi történik veled, miközben nekünk videókat gyártasz a mi örömünkre.
Amíg te elégedett vagy a teljesítményeddel, addig meglátod, lesz, aki értékeli. : )

Bocsánat a monológért, azért remélem, elolvasod, ha ráérsz ;)
Szép jó estéket!

AkosHUN 2007.06.28. 22:46:08

most néztem, naon jók... a LIDL télleg jó, de nem baj, hogy Stella arca kicsi, így túl tudtam élni a vidit xD (nekem mind1, hogy komolyan vaszitek vagy nem)a legyen ön is milliomosnál ez tetszett: Mi van?^^

peticco 2007.06.28. 23:16:32

grat a győztesnek, meg mindenkinek aki beküldött. Jót röhögtem 1-2n.

mchn 2007.06.28. 23:23:25

A fikazoknak javaslom nezzek meg a wikipedia(vagy egy otthoni lexikon, ha rendelkeznek ilyennel) SZUBJEKTÍV szoccikket, lehet h meg fognak lepodni :(

2007.06.28. 23:30:36

@Anubis: Ez a stella szabadságszoborvízben kép enyhén szólva se nevezhető igényesnek, a kép kb egy századával dolgoztál, és ez enyhén szólva kevés.
Azok meg akiknek volt egy eredeti ötlete, de digitális formában képtelenek voltak feldolgozni mert éppen nem "tanulták ki a szakmát", attól még az ő művük is ér valamit, és az hogy te leszólod azokat, csak mert azt hiszed, hogy a te szakmai tudásod übereli az ő kreatívitásukat...enyhén szánalmas.
Aki pedig FreddyD döntését és a videot kritizálja, az gondoljon bele, hogy mi is volt az elvárás, és mi a nyeremény. Ez csak vicc volt, ugyanolyan vicc, amit minden video is ad, hogy egy jót nevess rajta. És ha nem kerültetek be azzal a húdenagyonfaxa profi munkátokkal, akkor sem kéne lehordani azokat akik megtették amit tudtak és bekerültek. Csak ennyi.

knif3 2007.06.28. 23:35:21

Én most nem akarok kötöszködni, de tényleg ez a LIDL-ös kép nyert?

D4rth 2007.06.28. 23:36:48

maximálisan egyetértek endlessNights eszmefuttatásával !! freddyD csak így tovább, szuper a videó, nagyon jók a képek !!!

Logic88 2007.06.28. 23:39:29

NA JÓ!
CSAK AZÉRT ÍROK NAGYBETŰKKEL,HOGY JOBBAN KITŰNJÖN!
LEGYETEK SZÍVESEK,KÖNYÖRGÖM RENDESEN HASZNÁLNI A NEVEMET!!!!EZ A NÉV MÁR SOK VERSENYEN SZEREPELT ( FELETTEM:-) ) ÉS SOKSZOR NEM KIS EREDMÉNNYEL.TUDOM NEM VALAMI EXTÁS NÉV ÉS NEM IS VÉDI A TÖRVÉNY DE SOKAT AGYALTAM RAJTA.ÚGYHOGY LÉGYSZIVES NEM LOGICE,MEG NEM LOGIC66 (ITT IS CSAK AZÉ' "88" MER' VALAKI BEHAPPOLTA).JÓ?
KÖSZÖNÖM...
Ez csak egy szegény gyermek lelki panasza volt egy nagyszerű oldalon.

Mateusz 2007.06.29. 00:39:58

Akiknek bajuk van az eredmény hírdetéssel azok túl komolyan vették...ez poén volt és én pl simán poénból csináltam képet nem azé h én most húdefaszaűberkirályszámítógépphotoshop zseni vagyok és ezé én minimum 3. leszek(nem is vok pshop zseni xD) és még is bennvolt a vidiben a legyen ön is milliomos meg 1xűen annyira vicces volt hogy a többit is megakarta osztani velünk mert gondolom sokan nem töltik le mindet én pl tutinem...1-2őt télleg kilehetett volna vágni de hagyjuk...engem nem zavar hogy lidlös kép nyert ez így jó nem múlik ezen semmi nem vesztettünk semmit emberek voltunk emberek vagyunk ennyi

Ab3l 2007.06.29. 00:40:51

nehogymár ez nyert :D

Shila 2007.06.29. 00:46:49

Végignéztem az összes képet, és mindenkinek gratulálni szeretnék, külön kiemelve a nyertes kép készítőjét!
Én több órát töltöttem különféle Stellák készítésével, és 3 munkám a videóban is látható, szóval maximálisan elégedett vagyok, sőt! Gondolni se gondoltam rá, hogy valakinek tetszeni fognak (pláne nem, hogy pont a független zsűrinek), és a többi képet elnézve kicsit szégyenlem magam, hiszen nálam sokkal jobbak is voltak… Mivel ez egy játék volt, szerintem nem kéne így hozzáállni. Mi mind játszottunk egy jót, szenvedtünk a PS-al (aki mással, az meg azzal)de ez nem volt kötelező. Lehet, egyedül vagyok, de én jókat röhögtem miközben újabb, és újabb Stellákon gondolkoztam, és bár rendkívül vágytam a rendkívül értékes nyereményre, tudtam, h lesz még vagy 800 kép, és biztos lesz jobb, mint az enyém. Mégis csináltam, mert fun. Aki nem így gondolta, nem értem, mért kezdett bele.
freddyD őszinteségéről… én elég rég nézem a videókat, és folyamatosan ott bujkál bennem a „félelem” hogy mikor jön el a nap, mikor ötlettelen, kötelességtudatból készített videókat kapunk idetévedve. Ez a nap még nem jött el szerintem, és ha nem siettetjük folyamatos rinyálással, akkor nem is jön még egy darabig.
Bár amennyit eddig megismertünk freddyD-ből, az alapján felhagyna a kommenteléssel, mielőtt idáig jutna SZERINTEM… Mivel semmilyen anyagi vagy egyéb érdeke nem fűződik hozzá, hogy szórakoztassa a népet, mért csinálná, ha nem szívből jönne? Még azt se tudjuk, ki ő, szóval azt se mondhatja senki, hogy betegesen vágyik a népszerűségre. Ha népszerű akarna lenni, akkor inkább ingyen pornót osztogatna egy fiúkoleszban, vagy valami hasonló…
Elnézést a szófosásért… most tuti lesz, aki utálni fog, meg aki azt mondja, h nyalok freddyD bácsinak, meg ilyenek, de istenem… én ezt gondolom, és leírtam vitatkozni lehet, de szőkékkel nem érdemes :D (GyK.: én az vagyok ;D)

roli613 2007.06.29. 07:31:42

Ajánlom hogy nenézzétek meg Szaros Gerle blogját mert az egész egy sz*r!De ez nem fontos csak annyi hogy királyak a képek!

djken 2007.06.29. 09:25:18

most már nagyon elegem van a paintesekből!!!olvassátok vissza hogy mit írtam!!naggyából ezt:és félre ne értsétek nem azért csesztetem a painteseket mert kidolgozott munka hanme azért mert nincs benne SEMMI ÖTLET!!!értitek már végre???és azt sem értem, hogy itt csesztettek azért mert mi photo shoposok vunk pedig tisztelnetek kéne mert ti ezt nem tudjátok!!!halljátok ez röhelyes azért csesztettek mert mi vmihez értünk amihez ti nem!!!na ne röhögtessetek:S:S:Smi se azért csesztetjük a painteseket mert nem értenek a ps-hez hanem azért MERT NINCS BENNE ÖTLET, NINCS BENNE ÖTLET, NINCS BENNE ÖTLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!értitek már vééégre?????????????????????????????????????

djken 2007.06.29. 09:26:11

félre írtam:nem azért csesztetem őket mert NEM KIDOLGOZOTT MUNKA

djken 2007.06.29. 09:28:02

egyébként meg szerintem ha nem esett violna ki a sikolyos akkor ő a nyertes de így az a pókemberes aminek stella arca van és rajta az a pókember ruha!!!

slimfcuk 2007.06.29. 12:06:07

ezt ma találtam a szánin:

static.szanalmas.hu/postpix/47455_1.jpg

a csöcsmarkolós kísértetiesen hasonlít valakire

2007.06.29. 12:58:44

@djken: befejezhetnéd végre, azt ne mondd, hogy a te semmitmondó szántófölddel textúrázott ablakból lógó sz@rdarabod ötletgazdagabb mint mondjuk egy mátrixos kép...
Az meg, hogy ki mivel dolgozik édes mind1, ha jót tud vele csinálni. Én Corel Photopainttel csináltam az izmos stella-vérzőbusz-frédi elefánt-aquafitness- elütött barbie képemet (megjegyzem lett volna még ötletem), és biztos hogy többet dolgoztam vele mint te a húdefélelmetes rozoga ablakoddal...Úgyhogy légy szíves tiszteletben tartani a verseny végeredményét, és inkább gondolj arra, hogy volt több mint egy heted beadni, te is csinálhattál volna nyertes képet, de valójában belőled hiányzott legjobban a kreatív ötlet...ennyi

.mano 2007.06.29. 19:08:30

MIÉRT NEM ÉN NYERTEM??? Tudom, hogy ha beküldök valamit az növelte volna az esélyeimet, nade így is én lehettem volna a nyertes! :P

Nagyon jók (csak a videót néztem), ügyes volt az egész bagázs és a video zenéje is baromira tetszett :P

Armi5 · http://idiotsite.blog.hu/ 2007.06.29. 20:40:43

LÉGYSZIVES Valaki Töltse fel a Stella2.rar-t mert már nem letölthető.. vagy béna vagyok :D

Köszönöm

kukiszabi1 2007.06.29. 22:24:49

@djken

Álljál már le öcskös!Jól van? Mit kell így felhúznod magad, igen is voltak ötletes paint-es képek, úgyhogy ne pattogjál! Ezt az egészet úgy kéne felfogni mint egy poént, szerintem ez a Stella-játék nagyon tuti dolog volt, és beszarás, hogy mennyi képet küldtünk freddyD-nek, apropó le a kalappal előttünk.

V.P. 2007.06.30. 05:52:08

A prince of persiás megoldásal egész türhetően néz ki.

Grievous 2007.06.30. 08:40:48

Nagyon kreatív az agybeteg stella álarc! XD

djken 2007.06.30. 09:46:04

üdv!még1szer leírom(harmadjára)!!!nem azzal van bajom, hogy paintes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hanem azzal hogy nincs benne ötlet!!és megint csak a stella after képet hozom fel példának hogy az kb 12 képnél simán jobb!!és nem pattogok mert nekem úgyis tökmind1 mert késtem egy napot a beküldéssel!!!egyébként igen a tied jó nking az már vicces és ötletes és sztem jobb mint az első hely, de az első hely se rossz csak a videóban nem lehetettt látni a poént csak a nagy képen!!!egyébként ha nem esett volna ki a sikolyos akkor nálam az az első hely, a tied nking a második és a harmadik az a pókember amelyik jobban van kivitelezve!!!de az öt fős zsűri az csak jobban dönt mint én:D!és még1szer leírom hogy semmi bajom a paintel!!!és nem is pattogok!!!

MarkLord 2007.07.01. 09:23:54

én nem értem miért az nyert... alapban azt nem értem, az miért poénos? miben más? valaki mondja el plz. miben uj a kép?

garfield94 2007.07.01. 12:26:35

A Stellious Sam-es az enyém, aki nem hiszi a bal alsó sarokba van a nevem biggyesztve.

A LEGNAGYOBB POÉN BENNE, HOGY AZ EGÉSZ PAINTES, A SZÖVEGET MEG GENERÁTORRAL CSINÁLTAM! XD

atti08 2007.07.01. 14:56:04

Jók lettek a képek grat.mindekinek és legfőképp a nyertesnek!

Xcam 2007.07.01. 23:59:38

Nem tudom ti letoltottetek-e a kepek masodik reszet de en nem tudtam letolteni mert az oxedionnal valami gond van.

garfield94 2007.07.02. 09:59:34

150-edik vagyok!!!!!! :) :)

VAtta 2007.07.02. 12:21:19

Én sem tudom letölteni a második részt :-( Pedig az is érdekelne.

Turi 2007.07.02. 12:40:05

én se tom letölteni

Xcam 2007.07.02. 13:16:07

Ujratoltened nekunk freddyD ezt a masodik reszt? Elore is THX.

MarkLord 2007.07.02. 19:59:06

amugy lehetne még1 ilyesmi, mert erröl totál lemaradtam :( pont nyaralni voltam 2 hetet, és csak a nyertes képre értem haza... :'( :P

Berkut 2007.07.02. 20:11:44

Uhh...

Szeretnék gratulálni az összes résztvevőnek, gyönyörű képek születtek, és szeretném megköszönni mindenkinek azt a 10perces aktív röhögést, amíg megnéztem ezt a videót.
HArdcorepartybrutálattack.
:D

Indultam volna egy Stella sörrel, de csak Zlaty volt a boltban.

Millió gratula!

Stuky 2007.07.03. 00:46:50

Szerintem a sikolyos kép nagyon frankó lett! Nem tudom mennyit vacakolt vele az illető de tényleg nagyon ott van a szeren!

bluedog · http://www.gportal.hu/portal/jatektesztelok/ 2007.07.03. 10:53:01

NAON FASZÁK A KÉPEK!!!!gratulálok a nyertesnek!

pooocok 2007.07.06. 10:16:37

Üdv freddyD!!!
Tudom ,hogy a videóban azt mondtad felejtsük el Stellát örökre ,még a sírját is megástad de ezt nem lehet kihagyni.
Tegnap nézegettem a naptárat és minn akad fenn a szemem??? Na minn??? Július 14-e Örs és Stella napja. Ez nem vicc! Aki nem hiszi csak nézzen meg egy sima asztali naptárat amin rajt vannak a névnapok. SZóval csak erre akartam felhívni a rigyelmet.

pooocok

Plague 2007.08.12. 14:29:04

Honnan szedted a Richard Cheese számokat?Mert nagyon tetsenek és meg szeretném szerezni őket.És grat az első helyezettnek

IrvineKinneas 2007.08.22. 16:41:49

Valaki töltse fel a Stella2.rar-t!Megköszönném...

Delirium 2007.09.03. 20:32:03

Sziasztok!
Nekem csak egy kérdésem van: mi volt a poén a nyertes képben? Nem megbántásból és nem kötekedésből, az volt az egyetlen kép, amibe nem értettem a poént, még akkor sem, amikor nem tudtam, hogy nyertes. Valószínűleg a youtube felbontása kicsi, vagy nem találtam viccesnek a dolgot, de kéne egy kis eligazítás.
Köszi és üdv!
freddyD a hangodat én is bírom!
süti beállítások módosítása