Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Syobon Action Deluxe!

2008.01.20. 13:00 :: freddyD

Ugyebár régebben bemutattam "a világ legszemetebb játékát", azaz a Syobon Actiont. Végig is játszottam már, ebben a böngészős verzióban. Azt hiszem valahogy -100-al befejeztem, de bevallom, ha nagyon nem tudtam mit kell csinálni (ez jó párszor előfordult), megnéztem egy végigjátszást. Igazából maga a megvalósítás nem rossz, profin összerakott munka tele fantáziával és egy kitűnő példa, mennyire határtalan az emberi szadizmus ;)

Annyira bejött nektek ez a játék, hogy Cannibal elkészített egy módosított verziót, pár jól ismert blog-karakterrel, nagyon köszönöm az ilyen kreatív munkákat!

Valamint Geri & Imi valamint TomEE is elkészített egy Stella Editiont, amit feltöltöttem ide illetve ide. Bevallom,nálam nem indult el egyik sem, de ez nem jelent semmit, gépem behülyült, szóval próbáljátok meg azért. Nektek is köszönöm!


Valamint hasonló stílusú az a módosított Super Mario játék, melyet vagy egy tucatnyi ember linkelt nekem, videót be is rakom most már.

104 komment

Címkék: syobon

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr8304346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galu 2008.01.20. 13:19:54

Nekem az 2. else akar indulni kék képernyő és nem csinál semmit az 1 viszont elindúl és az is jó:D:D:D:D

Fantos 2008.01.20. 13:32:38

nyomjátok meg a syobon action elején a 0-t XD

Gyik ?V 2008.01.20. 13:47:31

tudtam hogy az ilyen IQ fighter-ek írnak egyből általában ez hanyagtalan bunkóság jellemzi és határtalan seggnyalás a blog kommentelőinek nagy részét tisztelet a kivételnek mert van pár normális ember is de most leírom a véleményem: miért kell mindemből rossz pc játékok "hájpot" csinálni ? most van ez a syobon őrület most ezt is ki néz valaki egy szar vagy nehéz játékot és holnap már a blogon van és minden egyes karakternek van már valami neve a játékbol mint az óvodában már lassan kultuszt csináltok ebből baromságbol ezt csináljátok ? el végzitek a napi dolgotokat és haza jötök stellázni meg "frdirikeznI" az jó hogy freddyD néha elsüti ezeket de az is már elég fárasztó amikor már a 600 stellás poén is kifuj és akkor csak jön az egyre több marhaság a blog elvesztete funkciójának lényegét egy csomó hülyegyerek szemeteli egész nap video-k meg tiszta káosz kb 4 hetente jön ki új video amikor még az előzőknek a folytatása se volt meg és egyre több cikizendő játék és karakter lesz és egyre több "legenda" a hülyegyerekeknek. én tisztelem FrddyD munkáját de így elég tömeg cikk lett a RPCJB ami az elején pont az ellenkezője volt szókimondó, vicces, és nem csak 10 alati pistikék nézték

Berkut 2008.01.20. 13:50:01

Fantos 2008.01.20. 13:32:38
nyomjátok meg a syobon action elején a 0-t XD


...Megnyomtam XD Hallod:D:D:D ez őrület XD

Berkut 2008.01.20. 13:51:31

Gyik ?V 2008.01.20. 13:47:31
igazad van:)

M. Peti 2008.01.20. 13:53:39

Én már láttam az angol videót de most nem néztem meg mert 23 perces... hát mindkettőre: no comment!

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.20. 14:00:28

nintendooo! we gonna do this !... what a F*** there are no foloor! kbszottjó :D

eraserhead 2008.01.20. 14:09:56

nekem a nullánál is csinálja meg a z-nél is. random pályákat hoz létre hogy néztem. na azokon kéne még végigmenni baz

Mistercheaf 2008.01.20. 14:35:26

nekem sem akar bejönni a játék, kijön egy kis fekete ablak és azonal kkilép, de ilyen volt a normál verziónál is

Efti · http://geekbarlang.blog.hu/ 2008.01.20. 16:03:24

Gyík: Bocs de én nem tudok együtt érezni a te csak szuperlatívuszokban mérhető hatalmas világfájdalmaddal. Én nem rég kezdtem el nézegetni a blogot, de tetszik a közösségi szellem és a közös idézhető poénok. Ne add be nekem hogy neked a barátaiddal nincsenek visszatérő poénjaid és történeteid. Mert az én társaságomnak kimillió. És mindig tudunk nevetni rajta. Mellesleg ha nem tetszik a blog stílusa és "IQ fighter" célközönsége, akkor hajrá, keress, találj, alkoss. Én várom.

Kozik 2008.01.20. 16:15:25

Hogyan tölt fel 24 perces videót?

Kozik 2008.01.20. 16:18:46

Vasmika egyébként bekell állítani a vezérlőpoltban a külföldi nyelveket vagy miket

attttti 2008.01.20. 17:19:22

Gyik: Öö igazad van meg nemis.
"tudtam hogy az ilyen IQ fighter-ek írnak egyből általában ez hanyagtalan bunkóság jellemzi és határtalan seggnyalás a blog kommentelőinek nagy részét "
Te egy mondatban IQ fighterezed le a szerencsétleneket és prédikálsz a hanyagtalan bunkóságról? Na álljon meg a menet...
Jó mondjuk a hetvenhatodik stellás poén a kommentek között már naon fáraszt engem is de istenem szólásszabadság van, szóval inkább nem kell megnézni a kommenteket.
" kb 4 hetente jön ki új video "
Vizsgaidőszak van haver örülj, hogy egyáltalán van, vili?
"amikor még az előzőknek a folytatása se volt meg" Talán hogy ne legyen rémunalmas hogy ugyanaz a játék megy heteken keresztül, ezt valaki képes volt felfogni, valaki nem.
És gondolom a játék átírója azér DOLGOZOTT ezzel a nyolcvankettedikelsütésespojénjátékon szóval ezt is tisztelhetnéd
"nem csak 10 alati pistikék nézték"
most sem csak pistikék nézik, csak mután freddyD híres lett megjöttek azok is és többségbe kerültek és mint tudjuk a többség dönt.

makraipeter 2008.01.20. 17:58:49

22.
Én utéálom a syobon

jürgen baromartz 2008.01.20. 18:08:08

hagyjuk már ezt a "10 év alatti" dolgot, ez mindenütt így van, ez magyarország, és kész. manapság az internethasználók átlagéletkora idehaza nem éri el a 15 évet körülbelül. ráadásul egy olyan blogot, ami témakörét tekintve is leginkább a fiatalabb generációnak nyújt örömet, nem fog a 20-30-40 éves korosztály látogatni, mert az, ami őket érdekli, a tóta w-blog, nem a rosszpcJÁTÉKOK (már a neve is sugall valamit azért). ezzel együtt kell élni, természetesen én is így érzem, de nem tehet mást az ember, minthogy szelektíven olvasgatja a kommenteket (én speciel már meg se nyitom a kommentek linkjeit, mert valami nácis f*szság van benne vagy ez a bitfightos szar, arra meg nem vagyok kíváncsi).
a bejegyzések színvonala szerintem nem összeegyeztethető a kommentek színvonalával, és ez az esetek túlnyomó többségében így van (most idézhetnék a belsoseg.blog.hu-ról, amit ott művelnek a k*rvaokos parasztok meg a hülyegyerekek akiknek jogsijuk sincsen de osztják az észt, az az abszolút tipikus).
kösz hogy ezt kifejthettem, bocs ha valakinek belegázoltam a lelkivilágába

homa 2008.01.20. 18:54:13

Én azt mondom, hogy "o"-t nyomjatok serényen webesen. (Nekem se indul a normál.)
Illetve "t"- lehet még nyomatni az utolsó pálya végénél... >: D

IrvineKinneas 2008.01.20. 19:31:14

Nekem nagyon tetszik a Syobon Action.Már halál nélkül végig tudom vinni 5-6 perc alatt!

Mistercheaf 2008.01.20. 19:34:21

kösz, ezzel a marioval ellehet szórakozni

freddyD 2008.01.20. 19:39:00

@Gyik
Egyrészt igazad van, a Stellás kategóriát én is korlátozom már elég rendesen.
Ne tudjátok meg hány Stella konzerv,pizzéria stb képet kaptam hónapok alatt. Valamint pl bannerben sem fogok soha ilyen dolgokat berakni korábbi játékokból.

De ebben a Syobon Action-ös átírásnál szerintem helytelen a kirohanásod, mert a játék attól ugyanúgy játék, tehát pl az hogy a vérző busz a ház semmit nem fog rontani a játékélményen. Sőt.
Szóval az ilyen videóknak helye van, aki csinálta dolgozott is vele, szóval miért ne raknám ki?

M. Peti 2008.01.20. 19:44:42

mondjuk az engem is érdekelne hogy az angol videó hogyan került ki egyben... amikor régebben láttam, 3 részben volt...

dani0001 · http://danxdesign.extra.hu 2008.01.20. 19:45:41

Én south parkban készítettem el. Kenyvel a főszerepben. Ha van rá igény belinkelhetem.

2008.01.20. 19:49:49

olyat már sikerült elérnetek h ne a kis gömböc hanem mondjuk a teknős vagy a nagy cica kapja a gombát? XD

Richie1986 2008.01.20. 19:50:40

31. Iszonyat jó lett :)

d_shadow · http://s2.gladiatus.ro/game/c.php?uid=99626 2008.01.20. 19:51:38

xD Goombas can suck my balls:))Mikor a goombas os dolgokat mondta az volt a legjobb=))

adam434_ 2008.01.20. 20:57:27

csak nekem tűnt fel, h a syobon szó visszafelé azt adja ki, h noboys, tehát lehet h ezt a játékot lányoknak tervezték, és a készítő csak tükörben tudott olvasni:) tudom h hülyeség

zazza 2008.01.20. 21:17:36

én már végigvittem 0 halálesettel is xD

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.20. 22:26:48

de a tlejse tükörfordítás! :D
no IT C(see)a(ya) No Boys
No IT Seeya No boys

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.20. 22:29:42

nem informatika szia nem fiuk :D

tomee77 2008.01.20. 23:14:09

"Annyira bejött nektek ez a játék, hogy Cannibal elkészített egy módosított verziót"............. húúú latom az otlet lopas az megy nektek...... nem vagyok nagykepu,,, de eza cannibal fele attkrealt sybon 1 kalap sh***it ........enyemben tobb az otlet ,nade izlesek es pofonok.......... na csak ennyi :-/

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2008.01.20. 23:22:13

@Gyik ?V:
Tudod arról van szó, hogy akik modolták a játékot, azok DOLGOZTAK. Te meg idejösz, azt' POFÁZOL. Ők letettek valamit az asztalra, amit hát istenem, a rossz PC játékok nézőinek dedikáltak. Te meg lenyomtál néhány billentyűt.
Arról van szó, hogy a munkát tisztelni kell. Én például igen nagy sértésnek érezném, ha mondjuk hónapokon át dolgoznék egy rossz PC játékos játékon, és te meg lefikáznád. El kell ismernem ugyan, hogy valami igazságtartalma mégis van annak, amit írtál, de ezt szerintem nem a modokkal kapcsolatban kellett volna beírnod.

dani0001 · http://danxdesign.extra.hu 2008.01.20. 23:30:21

Szerintem nem csak egy embernek jutott eszébe a képi elemek szerkeszthetősége révén hogy átalakítsa a játékot.

Én magam is átalakítottam south parkosra. :D
a karaktert keny-re cseréltem.
a madár lett kula bá.
a szörnyek kalap úr.
és persze meghalásnál a kihagyhatatlan "megölték kenyt" hang.

dani0001 · http://danxdesign.extra.hu 2008.01.20. 23:33:23

Innen le is tudjátok tölteni az átalakított verziómat: danxdesign.extra.hu/sp-sa.rar

Charybdis 2008.01.20. 23:35:13

Mi jöhet még? Starcraft 2 Stella editon? :D

Charybdis 2008.01.20. 23:36:32

FreddyD mért írod ki az email címedet? Így csomó spamet kapsz, nem?

Inkább így írd ki:
rosszpcjatekok KUKAC gmail PONT com.

(Tudom nem illik kérdezni, de mikor lesz már új videóóóóó?)

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2008.01.20. 23:43:55

@dani0001
Letöltöttem a South Park-os verziót, szerintem nem rossz. :) Kár, hogy új pályákkal nem lehet kibővíteni.

sparco2000 2008.01.20. 23:55:51

hmmm.. kipróbálnám a játékot, de nem indul, bejön egy fekete képernyő és ennyi....semmi más, az eredetinél is ugyanez...
pls segítsetek.. előre thx

bimanc 2008.01.21. 02:41:21

Üdv akinek nem megy a SHOBON (!!!!) Action, az rakja fel a távolkeleti nyelvi támogatást, a win cd-ről. Ha esetleg úgy se akkor Applocal-lal el kell indítani. Nálam az Applocal telepítése után mondjuk csak azzal indul el, simán nem...

bimanc 2008.01.21. 03:46:10

He, kipróbáltam azt hogy megnyomom a 0-t, és szerintem tök jó. :D Az eredeti pályákat kell lejátszani, csak máshogy néznek ki. Kb. 200 valahány élettel végig is nyomtam. Mondjuk voltak könnyebb részek, például a negyedik pálya annyi volt, hogy az elején felugráltam a pálya tetejére, és ott végifutottam. Ja és be tudtam menni a kacsa mögé ami a "hamis befejezésnél" van, és az lejárat is ugyanúgy be adja a megnyerést. Próbáljátok ki, nem nehéz csak jól kell ismerni az eredeti pályákat. XD

Exa 2008.01.21. 09:43:03

Ha már a "0-s" Syobonnál tartunk... néha elég érdekes dolgokat generál ki (kapásból a fejedre esik egy ellenfél, vagy rárak egy tűzlabdára, esetleg az útban elhelyez egy olyan végtelenített mérgesgomba termelőt... de egyébként tetszik ez a véletlen pálya ötlet ^^

freddyD 2008.01.21. 10:13:13

@tomee77
Ahogy már e-mailben is leírtam, konkrétan Cannibal küldött nekem először módosítást és ahogy dani is írta (meg én is), nem voltál egyedül az ötlettel...

Ventrue · http://holdbazis.blog.hu/ 2008.01.21. 10:42:56

atti, és efti... igazatok van. ami pedig a stellás syobon action-t illeti, nekem tetszik... iszonyú jó munka, tényleg.
u.i.:ez a seeya no boys elég kemény....

Shirin 2008.01.21. 11:49:36

tudom nem igazán jön ez ide de eszembejutott, hogy megnézzem a Nerd profilját youtubeon van e valami új videója, és az utolsó egy music videó Eddy D Wood emlékére(www.youtube.com/watch?v=FkG1WXEcSMc), erre beleolvasok a videó commentjeibe és az utolsó comment ez volt:
"Stupid.
I'm-cancelling-subscription.
Irate-gamer-kicks-your-ass."
és én ezt most nem tudom eldönteni, hogy ez a srác csak vicces, vagy tényleg ennyire sötét

Gyik ?V 2008.01.21. 11:52:05

"MegaBrutal" kedves barátom pofája egy becses állatnak van a lónak meg neked hogy a "mondást" idézem képzeld én is csináltam iylet annyi az egész hogy össze firkálod a modeleket és kész ennyi erővel most én is berakok cuck norris fejeket szóval lettem valamit az asztalra brávó nekem ezért a nagy hőstetért

Dick A$$man 2008.01.21. 12:07:30

A Syobon Actiont sztem csak az fikázza,aki 1x legalább végig tudta játszani idegesség nélkül! :P
Ez a Super Mario még rosszabb mint az mert ez még nehéz is annyira,h se talaj meg időzítés kell...

djken 2008.01.21. 14:09:13

bocsi a linkelésért de ezt ajánlom mindenkinek főleg a számítógép b**iknak:D
www.hackthat.net/df/ddos/15338/index.html

attttti 2008.01.21. 14:36:52

Gyík na akkor lássuk a te műved, mert az, hogy még az írásjeleket se bírod kitenni (alias igénytelenség) az is már egy rekord, de, hogy vki csinál valamit, erre jössz ezzel az "én is meg tudom csinálni" lúzer dumával az már nagyon gáz!

c4nnibal 2008.01.21. 14:45:05

@Gyik ?V:
Szerintem ezen nem kéne összeveszni, a videót azért csináltam, mert lehet, hogy van akinek tetszik, és úgy gondoltam, hogy jó poén lesz.
@tomee77:
Nem hiszem, hogy te csináltad az eredeti verziót...
@freddyD:
Köszi, hogy kitetted a videót, egy nap alatt 3000-en megnézték ;)

R.M.E. 2008.01.21. 14:59:47

@Dick A$$man

Nem csak hogy idegesség nélkül, de úgyis, hogy nem nézett meg rögtön az elején egy végigjátszást.

hunterstrike · http://youtube.com/watch?v=OgZlABL17iI 2008.01.21. 16:12:17

Sztem jó póén volt csak így tovább!!
+mikor a netes verzión elöször játszottam -180 halálnál jártam és még végig se vittem.

De most már sikerült 2 halállal,és fel is vettem:

youtube.com/watch?v=OgZlABL17iI

Aki nem hiszi el az írhat a siposbence77-nek aki szintén én vok XD

Gyik ?V 2008.01.21. 16:12:54

atttti vagy milyen idióta neved van te nyomorék : lúzer duma ? te idóta segg ezt egy hülyegyerek is meg tudja csinálni nem azért mert nagy tett bazdmeg össze firkál pár dolgot valaki paint-ben és már letett valamit az asztalra láttom igényes vagy ilyen dolgokban, még a cinizmus fogalmát se ismered te szarzsák annyi az egész hogy húzzol egy csíkot ésl emented paint-be nem azért írtam hogy kemény legyek ilyen kis szar előtt mint te hanem megmondjam vele mekora baromságot írtál azzal hogy zat írtad letett valamitaz asztalra nőjél még néhány évet és utána pofáz nekem

Gyik ?V 2008.01.21. 16:17:54

ja és azért írok így mert szar a billenytűztem és össze ragadnak a billenytűk és kiakadnak ;)

Gyik ?V 2008.01.21. 16:19:32

a hangnemért bocsánatot kérek a többiektől de ha felhúzznak nem érdekel milyen hangnemben kéne írnom

o-range 2008.01.21. 16:22:40

"cinizmus fogalmát se ismered te szarzsák"

Ebben az a poén, hogy pont te nem ismered a cinizmusnak a fogalmát :/ (lásd első kommentedet a legutóbbi hárámból)

eraserhead 2008.01.21. 16:48:34

nektek nem itt kéne kinyilvánítani az egymás videóiról tartott véleményeteket, hanem a kiutánozzalegjobbanfreddydt.blog.hu-n. Vagy legalább normális hangnemben.

Gyik ?V 2008.01.21. 17:00:50

erserhead szó nem volt semmi video-ról, arról volt szó hogy milyen ez szánalmas az állandó stellázás és az hogy szét dicsérnek egy paint-es valamit és azt írtam hogy olyan egyszerű hogy akkárki csinál iylet még én is olyan könnyű

Gyik ?V 2008.01.21. 17:04:34

és nem éne kezdtem az anyázást én csak megmondtam a véleményem de itt egyből mindenki mindent félre ért és nagyon keménynek érzi magát a gép mögűl de enegem nem is érdekel csak ne hidjék már azt hogy ide jön egy rakás kemény legény oltani enegem én meg nem mondok semmit

c4nnibal 2008.01.21. 17:09:01

@Gyik ?V
A karaktereket Photoshoppal készítettem, nem MS Painttel.

SH4RK 2008.01.21. 17:31:02

Iszonyat játék, de legalább feldobta, hogy látom Stellát meghalni. XD Grat a moddernek!

attttti 2008.01.21. 17:34:37

Gyik ki akar keménykedni? Nézd vissza a TE kommentjeid ha tudni akarod XD
És azért elég érdekes, hogy szegény vessző és pont is összeakadt. Helyesírás powa!
Nah mindegy, mellesleg senki se dícsérte agyon az első frusztrációs rohamodig:
"Berkut 2008.01.20. 13:10:09
ELSŐŐŐ!!!!

SEybon fosss!!!!!!!!! csokalaci 2008.01.20. 13:11:40
2. XD
ZSÍR Berkut 2008.01.20. 13:11:47
Nekem elég volt bőven a sima játék, de lehet hogy megnézem ezeket is :)) Berkut 2008.01.20. 13:18:18
Váááá Friedrich ! Stella XD LOL ez így jobb........... eccer majd eggybe is le bírom írni amit akarok:) galu 2008.01.20. 13:19:54
Nekem az 2. else akar indulni kék képernyő és nem csinál semmit az 1 viszont elindúl és az is jó:D:D:D:D Fantos 2008.01.20. 13:32:38
nyomjátok meg a syobon action elején a 0-t XD SpikeTheFistMan 2008.01.20. 13:46:56
mé? mivan akkor? "-Nah itt ki dícsérte agyon? :D
Mellesleg a hangnemed valahogy nem üti meg, az úgymond "letámadóid" rátáját sem.
Ok 5 perc ezt megcsinálni painttel is, még 5 perc míg próbálgatja, hogy jó lesz e így, 10 perc míg felveszi frapssel, 10 perc míg a vidit összevágja. (szerintem)
Jó ez csak fél óra, de addig azért dolgozott, hogy aki odatéved annak tetszen.
(Mellesleg helyesírás terén nem az elütésekre gondoltam, tuti ebbe a szövegbe is van egy csomó, hanem a NAGYBETŰVEL KEZDJÜK A MONDATOT, PONT ÉS VESSZŐ IS KELL EGY MONDATBA általános dolgokra gondoltam.)
Ja és az, hogy vkit le IQ fighterezel és pistikézel, az nem egy vélemény. (Imádom amikor valaki megpróbálja kimagyarázni azt amit nem lehet.)

Gyik ?V 2008.01.21. 18:20:14

"att...i" : Én meg úgy láttom hirtelen rád tört a helyesírási roham ilyen szánalmat mint te "powa" felcsaptál egy szótárt és most abból játszod itt az eszed egy video blogon vedd már észre magad én csak elmondtam a véleményem a blog láttogatóitol és kész amibe te is benne vagy és nem érzem úgy hogy neked helyesen kéne írnom mert én lekakilak a szótárodal együtt én nem vagyok hajlandó arra hogy egy ilyen utszéli parasztnak rendesen megfogalmazot helyesenírt hozzászólást küldjek ;)

tomee77 2008.01.21. 18:39:57

cannibal nem fikazni akartam sorry .....me g toled is freddyD------- koszi hogy kitetted a linket ........ igazad van nem igy kellett volna reagalnom a dolgokra .....bocs!

trizul 2008.01.21. 19:19:08

EDIK NEKEM NEM INDULT EL RENDESEN na megpróbálon ezt leölteni

ÉNIS ÁTSZERKEZTEM


paint al rajzold át és modosíds

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2008.01.21. 19:27:03

@Gyik ?V:
Figyelj, lehet hogy nem telik világmegváltó erőfeszítésbe a modok elkészítése, de az az 5-10-20-30 perc munka is többet ér annál, mint amit te csináltál. Ha valaki teljesen önszorgalomból megtesz valamit a közösség számára, akkor azt nem illik lefikázni.

@attttti:
Nem érdemes hülyével vitatkozni, mert még a végén lesüllyedsz az ő szintjére, és ott legyőz a rutinjával. :) Látva a stílusát én inkább nem szólnék hozzá többet...

Gyik ?V 2008.01.21. 19:30:03

MegaBrutal: nem én kezdetem el iylen stílusban írni ;)

Gyik ?V 2008.01.21. 19:33:15

te kezdtél pl ilyeneket írni hogy "POFÁZOK" olyan intelligensnek hiszed magad hogy az már fáj közbe az ellensségeskedést is ti kezdtétek :)

attttti 2008.01.21. 19:37:14

Gyík
(a mot következő monológ közel felét nem kell komolyan veniiiiiiii :D )
Nekem van SZÓKINCSEM (most biztos hosszas töprengésre és álmatlan éjszakákra ösztönözlek ezzel az ismeretlen szóval ;D )
ellenben te a homo(?) rosszuliritisz vagy. Nézd meg az első monológod, már az is ilyen (ehm öö) béna volt, pedig freddyD-nek volt címezve.
Mellesleg engem is idegesít a 82. "stellaaa"
szintű benyögés, amit relytélyes módon én kapok, de másnak címezve. (Nah ez meg, hogy lehet tudja valaki?)

Most tényleg vonatkoztassunk el a csipkelődéstől :D
Végülis midenütt vannak ilyen tájtelepi pistikék akik benyögnek ilyet, hogy: "elsőőőő" és hozzáhasonló agyhalálok.
FreddyD-nek már úgyis a többség megszavazta, hogy a blog akár ilyen cuccokkal is frissítve legyen mint az "ötperces készülőidejű" cuccok (ez van ezt kell szeretni) és a "tízévesek" hétszázadszorra is ovis szinten nevekkel viccelődnek majd.
Ez egy ördögi kör. ;D
(Oszt' azzal, hogy mi itt szerencsétlenkedünk mi is belekerülünk :D )

trizul 2008.01.21. 19:38:14

nekm semmi bajon nincs a Stella action al !!!!!!!!!!!!!! nemtom mit beszélsz!!!

Gyik ?V 2008.01.21. 19:38:35

amúgy mondtam konkrétan egy rossz szót a syobon-os video-ra ? ;)

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2008.01.21. 19:41:54

@Gyik ?V:
Ki "pistikézett", meg "IQ fighterezett", és később ki kapta fel a vizet? Ki használt olyan szavakat, hogy "szarzsák", meg "nyomorék", meg "segg", meg ilyenek? Én nem emlékszem rá, hogy ilyen szavakat használtam volna, és nem látom, hogy attttti használt volna ilyeneket. Ennyit az intelligenciáról. És részemről ennyi. Nyugodt vagyok.

attttti 2008.01.21. 19:47:03

Összegezzünk: Egy pali rossz szóhasználattal kimondta a nyilvánvalót, többen rossz szóhasználattal reagáltak, erre kialakult egy rossz szóhasználatú "vita".
Alias: Az ember komédiája :D


"Athemil · garrysmod.blog.hu 2008.01.21. 18:30:17
nagy elmék háborúznak ^^ "

Nem úgy értetted, hogy hülyék vagdalóznak? :D
(E/1 ebbe benne van nyugi skacok :D )

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2008.01.21. 19:51:50

Igen, az első kommentemben én is elismertem, hogy van valahol igazság abban, amit Gyik mondott. A stílus nem tetszett... Na mindegy, legyen béke, azt kész! Én is vagdalózó hülye vagyok. :D

Gyik ?V 2008.01.21. 19:54:16

"én is meg tudom csinálni" lúzer dumával

POFÁZOL.

nekem ennyi is elég volt ma nagyon rossz napom volt (tegnap is) syobon-oztam is és amúgy is elég alacsony mostanában a nyugodtsági faktorom és az ellenséges ráhatástol olyan érthetetlen idegeség borítota el az agyam hogy ma/tegnap mindenkinek beszóltam és sok dologra nem figyeltem oda egy kicsit tényleg elraggadtatam magam

Gyik ?V 2008.01.21. 20:04:43

bocsánat nagyon erlraggadtatam magam most hetekig kérhetek bocsánatot máshol is mindenkitől

c4nnibal 2008.01.21. 20:33:42

@Gyik ?V & @MegaBrutal
Nem kéne szétoffolni freddy blogját. Álljatok le!

Gyik ?V 2008.01.21. 20:52:52

láttam már oldalakat azzal tele hogy valaki itt tárgylta meg a párkapcsoltai kérdéseit is XD de már abba hagytuk

Anyatokat (törölt) 2008.01.21. 21:10:47

Gyik ?V:
Egyetértek veled, csak abban különbözünk hogy én leszarom ezeket:D Azzal hogy leállsz vitatkozni a kis ovisokkal az ö szintükre süllyedsz. Inkább ne tedd.

Mellesleg: Aki még ilyen szarokat akar késziteni:
- Letöltöd az eredeti SWF-et
- Átalakitod FLA-vá az Eltima Flash Decompiler segitségével
- Macromedia Flash 8-val módositod az FLA-ban a képeket és elkészited az SWF-et

o-range 2008.01.21. 22:14:42

Jah látom kurvára leszartad, gratulálok :/

--->zolee<--- 2008.01.22. 11:41:19

bocs a hülye kérdésért de miaz az hogy off-olni?

LordSidrick 2008.01.22. 11:42:47

csak nekem tünt fel hogy a 3-4 pályánál az 1ik "kő kocka" feljebb van mint kéne? vagy hogy kell felugrani? (azon a páyán vagyok ahol az a hangjegyes bigyusz van. plzz help me!!!!!!!!!!!!!!!4

Dick A$$man 2008.01.22. 11:54:36

@Gyik

Most hivatalosan kérlek, hogy készítsd el a te verziódat,a te karaktereiddel, a te ötleteiddel. Nekem bejött a játék, tele volt szadista és jópofa ötletekkel, és ha elkészítetted, SENKI ismétlem SENKI nem ismeri majd el a tehetségedet!:) Sőt ha úgy akaorod akkor mindenki le-fújolja! Ez az akció csak most csak neked ;)

Gyik ?V 2008.01.22. 12:40:47

@Dick Assman

még midndig nem esset le hogy nem azért mondtam mert annyira ügyes vagyok ? ezt olyan nagy hőstettként kezelni nézd már meg fog meg a "modeleket" rakd be ppaint-be mentsd el és már kész is ;) most nem azért de én olyan magasról szarok erre a syobon-ra hogy nem igaz nem hogy még "modoljak" vele én csak megmondtam hogy ezt gyerek játék megcsinálni mert még egy 6 éves rokonom is tud paint-et használni meg menteni

c4nnibal 2008.01.22. 15:07:22

@Gyik ?V
Ismétlem, NEM MS Paintet használtam (feltéve ha rám célzol), hanem Photoshop CS2-t.

Gyik ?V 2008.01.22. 15:47:53

rendben de azt ne mond hogy órákat dolgoztál rajta ?

Snowmen 2008.01.22. 18:43:18

Ömm, nem tudjátok honnan lehet letölteni a Távol Keleti nyelvi csomagot XP-hez?
mert hiába szedem le, nem megy :(
Nem láttam még sehol linket, ha van, bocs, figyelmetlen voltam, pls linkeld be még egyszer
Kössz

M. Peti 2008.01.22. 19:58:56

@ zolee
azt jelenti, h a témához nem kapcsolódó dolgot írni.

(ha példára vágysz a www.travian.hu-nak a fórumában lévő "általános kérdések és válaszok VI." témában a... assszem.. hát a 260-300 környékén biztos CSUPA off van, de van még rengeteg... sztem ha összeadnánk az egész fórum off-jait, több száz oldal jönne ki...)

M. Peti 2008.01.22. 20:03:49

ja most nézem unalmamban (ugyanis már rég nem travianozok), az ált. kérdések válaszok VI uccsó oldala a 267. old.... pedig én a VI-ra gondolok, nem a VII-re, ez biztos... vagy mégsem...? hmm, pill...

M. Peti 2008.01.22. 20:09:30

hát még a VII-be is írtam, tehát az lesz az.. azt hittem, a VI volt az utolsó amibe még írtam, és mivel én is az offolók között voltam, emiatt azt is hittem még h abba van az a RENGETEG off... (persze vmennyi a többiben is van)


na mostmár abbahagyom az offolást mert hát tulajdonképpen ez is az XD

hunterstrike · http://youtube.com/watch?v=OgZlABL17iI 2008.01.23. 15:28:22

Nekem nem indul el a stella edition mit csináljak?,

B-REX 2008.01.23. 18:06:53

Nekem harmadszorra -18 életes lett. büszke lehetek magamra.

Csabika1991 2008.01.23. 20:37:38

Chuck Norris 20 perc alatt nézi végig a 60 perc című TVműsort

LordSidrick 2008.01.24. 17:20:40

FREDDYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hogx vitted végig a játékot? a 3-4 pályánál van 1 rész ahol szerintem sehogy nem lehet felugrani plzz help

SimonX 2008.01.26. 21:17:41

Sikerült saját rekord -1 élet a játék végéig jeeeee!! (egyre jobb ez a game)

SimonX 2008.01.28. 21:14:10

Nah ennél már csak az lett a jobb hogy nem vesztettem életet az egész game alatt!!!:)

Bezilon 2008.02.08. 19:30:07

A játék nem Sybon hanem SHOBON! Azért mert az amcsik nem tudnak japánul, ne vegyük át a hülyeségüket...
süti beállítások módosítása