Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

A nyereményjáték győztesének köszönetvideója

2008.05.13. 17:00 :: freddyD

Kiddny, a második nyereményjáték nyertese nem húzta az időt, máris készített egy "Rosszkár Gálát", ahol megköszönte a bizalmat :) Nagyon jó kis videó, nézzétek meg.

137 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr39465766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NomiQ (törölt) 2008.05.13. 18:49:30

Hello! A Jigsaw videó készítője vagyok - alias MeaVictus. Ezúton is megköszönöm a sok véleményt, mely szerint az enyém is lehetne akár az első helyezet. Gratulálok a győztesnek, tiszteletben tartom a zsűri - FreddyD mester - döntését.
Természetesen attól még Kiddny is lehet egyszer Jigsaw egyik "alanya" :)

sheela567 2008.05.13. 19:00:14

Na jó kezdek félni magamtól...Kiddny tiszta Tom Cruise vagy napszemüvegben :D

vagy csak nagyon elfáradtam nap végére...

coolatch 2008.05.13. 19:00:20

zeusz nem vagy egyedül. Nekem sem jött be. Ízlések és pofonok...

Linker 2008.05.13. 19:11:46

Hát. Tudtommal a nyereményjáték lényege azvolt, hogy egy már megadott videó alá kellet volna szinkornt csinálni. Hát most lehet, hogy hülyén emlékszem de nem tudom. De ennek semmi köze nem volt hozzá.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.05.13. 19:14:42

@Sefike:
És nem is ez volt a nyertes videó..


Amugy nekem nagyon tetszik:D

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.05.13. 19:16:20

illetven nem is ez volt az a videó amivel Kiddny nyert xD

Linker 2008.05.13. 19:17:31

Hát ja. Bár nekem nem tetszik. De nem ez nyertXD olvasni kéne^^

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2008.05.13. 19:19:36

@sleez
mért baj az ha rocker? a rapp jobb?-.-'
@o-range
azért nem kéne így lehordani, a vidije is tök jó! te még fele ilyen jót se tudsz csinálni. te szar!

sziku 2008.05.13. 19:20:30

Emberek!!!!!

Nem tudom hogy volt már szó róla de a Heatben van az a ugrálos pálya amin freedyD kibukott de rendesen. (mazolista vagyok és elkezdtem a heattel játszani XD)És rakétavetövel sikerült
kb 2 fekete szart átugranom!!! Probálok majd videot is késziteni róla de az egészben az abszult, hogy hiába ugrasz át ketöt nem maradt annyi életett, hogy tovább juss :S
Video várható jobb esetben.

C4nn1b4l 2008.05.13. 19:26:45

Sztem meg nagy arc XD

Ugyanolyan csuklószorítóm van mint neki XD

Freddy kiddny és én ... mi a közös ?
hosszú haj XD és mind sokra vittük ... nah jó még csak a ők bizonyítottak XD de egyszer majd engem is felfedeznek XDXD

Jorgam 2008.05.13. 19:27:30

Nekem nem tetszik...Pocok ubersoldier videojara emlekeztet, vagyis csak azert van hogy sztaroltassuk magunkat 1 kicsit nagyon sok rajatszassal (pl mikor nagyon kemenyen kihirdette h a nyertes kiddny..aztan meg "koszonom anyamnak...stb..ehelyet szerintem valami jobb poent kellett volna rakjon..pl "vilagbeket akarok" vagy mittudomen...)es az is idegesitett hogy kicsit nagyon bekepzelt lett az ipse...a poenjai 1szeruen szarok...el sem mosolyodtam...valahol ertem hogy mit AKAR sugallni pl avval mikor leveszi a sapkat es a salat es a hajat az arcaba rakja de ahogy eloadja nevetseges...
a 2 videojabol nekem csak azok a reszek tetszettek amikor olyanokat irt h "uzsonnaidoben..korulbelul" meg ebben a vidiben a "tapsvihar" :P

Goomi_a_gizda 2008.05.13. 19:31:43

tettszik
DE ide fogod küldeni a videókat vagy saját Blog?

Ang3l 2008.05.13. 19:40:31

tetszett. nevettem. gratula.

kiddny 2008.05.13. 19:46:04

háááát igen, féltem attól, hogy ez bekövetkezik...
nem, egyáltalán nem egó simogatás céljából raktam fel a videómat, csak tényleg nagyon örültem a helyezésemnek(amúgy a jigsawos vidi pl nekemis nagy kedvencem volt+a verses)...hát azért boldog vagyok, hogy a többségnek még így is tetszett.

StevenKing 2008.05.13. 19:47:59

Jorgam te akkor egy f... vagy sztem rohadt jo lett sztem te nem csináltál videót ugy hogy ne kritizálj mást hogyha te semmit nem csináltál te bu..!!!Am kiddny nekem nagyon tetszik gratulálok am így tovább!!!!

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2008.05.13. 19:51:04

gratula kiddny-nek,en csinaltam a "kerlek uss meg"-es vidit,es bar mar a youtube-n a videomnal megkoszontem kommentben,de itt is meg szeretnem,kiddny,megegyszer gratulalok(de azert irigy vagyok,ugy h vigyazz sotet utcakon :P),es en is fogok videokat csinalni,picit freddyD stilusban,de csak stilusban a blogomnak kb havi szinten,de nem jatekokrol,hanem filmekrol,videokrol,de nem csak rosszakrol,amolyan audiokommentaros vizuais blogbejegyzes,majd nezzetek el ;)

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2008.05.13. 19:53:44

ja es ha mar itt vagyok,spam-elek kicsit,ha nem baj :P
BATMAN Hungarian HQ Site
www.batman-site.weebly.com
-letolthetoek lesznek a filmek rovidesen,a 89-es batman mar letoltheto,es a heten felkerul a maradek 4 batman film+majd ps2-es jatek,es egy-ket pc jatek,es mar fent van kepregeny,akit erdekel,nezzen be ;)
SORRY :)

narghil 2008.05.13. 19:55:03

@kiddny:
Nálam ugyan nem a te vidid volt az első, de miután láttam a köszönetvideódat, azt mondom, megérdemelted az 1. helyet. Azok közül, akik szerint egobajnokoskodsz, vajon hánynak jutott volna eszébe, hogy köszönetképpen egy újabb vidire áldozza az erejét/idejét?

Remélem, hamarosan viszontlátjuk Johnny Macho-t és Hoosh Clopfoleau-t egy közös produkcióban! ;-D

Victor 2008.05.13. 19:56:32

grat kiddny, nekem pl a tied tetszett a legjobban, és am se kell törődni az ilyen *sííííp* gyerekekkel (ezt lehet sértésnek venni! ;)) freddyD-nek ez jött be e legjobban és PONT, a másik meg, hogy-hogy nem szóltátok le annyian youtube-on mint itt? mert itt ez a gizda ( Goomi a gizdának: Ki itt a gizda, te vagy Goomi XD). ne csináljátok már az isten szerelmére, ha nem tetszik h a srác rocker akkor ti meg **** rapperek vagytok, nah? lehet leszólni nyugodtan, én am se vagyok rocker ;) és ennek itt nem kéne kérdésnek lennie se...

Clois 2008.05.13. 20:05:56

Öcsém ez a gyerek megérdemelte azt az üveget :P meg a díííjat :P ez egy jófej csávesz :D

Richie1986 2008.05.13. 20:06:08

Nekem meg van az összes Tenacious D album :) Szerintem egész jók.

Clois 2008.05.13. 20:08:15

szérugom a pofád 4 XD ez egy állat XD akárcsak én :D

szbszig 2008.05.13. 20:10:32

Én azt vártam, hogy "És a győztes: Húsklopfoló!". :)

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.05.13. 20:13:32

nekem tetszik kiddny versenyes videója meg a mostani is de ténleg le a kalapall és sejtettem hogy kiddny lessz a győztes

ja amugy sajna a versenyre nem lett kész a videóm és ahogy elnéztem elég egyedi lett volna de mindegy majd megcsinálom és közzéteszem
egyszer talán

Oti 2008.05.13. 20:30:01

szerintem kiddny videója jobb mint jigsawé...de én saintnak adtam volna az 1. helyet
de azért gratulálok hozzá...ez is jó

FollowWings 2008.05.13. 20:31:40

@freddyD-nek:
A médiaterror (azthittem ezt fikázod:)
youtube.com/user/MihalyEduardo
ill. az ő műveit..

maalls 2008.05.13. 20:35:42

rosszpcjatekok pont blog pont hu
helyett
rosszpcjatekok dot blog dot hu
:D
csak hogy valamibe belekössek.
ja és úrissten ne vetközz :D

o-range 2008.05.13. 20:42:10

@CaptainCsabi:
"azért nem kéne így lehordani, a vidije is tök jó! te még fele ilyen jót se tudsz csinálni. te szar!"

1: Ki szólt hozzád? Te szar.
2. Lehet hogy nemtok még ilyen pffff "jót", csinálni, de nem is akarok, mert szart nem akarok kiadni a kezemből, egyesekkel ellentétben.
3. Másrészt meg miaz, hogy ne írjunk már ilyen rosszakat? Úgy kritizálok ahogy akarok.
4. Meg ne jöjjön senki ilyen szar szöveggel, hogy mit negatívkodunk itt mikor nekünk videónk sincs, a film-kritikusoknak van? Most miért nyalnám ki másnak a seggét, ha ez a véleményem. Brühühü sírjatok.

Viszont tetszett ahogy Kiddny reagált, nem olyan hülyegyerek módjára mint a többi. Hanem még el is magyarázta, hogy csak túlságosan is örült a nyereményének, meghogy van akinek tetszik van akinek nem. A többi ezt miért nem tudja elfogadni?

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.05.13. 20:56:13

Na szóval a lényeg:

Khm...

Amíg a föld kerek,
Mindig lesznek rockerek,
De mivel a föld ovális,
Jó lesz nekünk a metál is! xD

Hammer of Justice 2008.05.13. 20:59:33

Szerintem jó ötlet,hogy más is beszáll a rosszpc játékok iparba,így amíg nem lesz lesz Freddy D-nek új videója,addig Kiddny szórakoztat miket.Nekem tetszik...hajrá Kid!!

Berkut 2008.05.13. 21:06:46

Van egy arca a gyereknek az tény
Viszont jó fej

tutira júli 20 - aug 20 :P :D
(LOL)
M E T Á L ! ! !
;;|;;
\ / (-_-)

Seeman 2008.05.13. 21:21:19

jófej lehet a srác!

speeder04 2008.05.13. 21:21:55

Szentkirályi ásványvíz a jó:)

Dachande 2008.05.13. 21:30:03

Tetszik a zenei ízlése, Ultimate showdown, Disturbed, etc... hajrá! :D

brickgay 2008.05.13. 21:41:32

Belőlem is vegyes gondolatokat váltott ki a video...

Nemtom...

Olyan nem olyan humoros...

Nemasszondomén szimpatikus fejszerkezete van neki csak olyan sehogyse érzésem van..

Zsanna_86 · http://montasy.hu 2008.05.13. 21:46:19

Inkább azt mondanám, hogy jól játssza az arcoskodást. De azért látszik, hogy poénra veszi. :)
Örüljetek már egy kicsit a másik sikerének, és örüljetek, hogy ilyen jó kis dolgokkal mozgat meg minket FreddyD bácsi. Tényleg nem a győzelem a fontos. :)

ZoMBie · http://www.rosszpcjatekok.blog.hu 2008.05.13. 21:47:26

Aki szeretne chatelni, az nézzen fel a rastata.blog.hu-ra, és ott olvassa el a legutóbbi bejegyzést!

Grim 2008.05.13. 22:04:06

Szerintem a pályázati videója nagyon ötletes és tényleg vicces volt. Neki szurkoltam és örülök, hogy ő nyert. De megvallva az őszintét ezzel a videóval vannak fenntartásaim.Az alap ötlet nekem nagyon tetszett, hogy köszönet videő meg rosszkár stb. De ebben a formában nekem nem igazán jött be. Mégegyszer grat, én kíváncsi leszek a többi vicces alkotásra :)

Az, hogy valakit meg zenei stílus alapján ítélünk meg bármilyen oldalról, az meg iszonyat gáz. Aki ezt teszi, ne legyen már ilyen szánalmas!

kiddny 2008.05.13. 22:08:59

Köszönöm a kritikákat/bíztatásokat/figyelmeztetéseket/lehordásokat, a következő videómat megpróbálom úgy szerkeszteni, hogy senkinek ne lehessen fentartása majd vele, tényleg köszönöm az építő kritikákat, nagyon sok mindent tudok belőle tanulni.

asd000 (törölt) 2008.05.13. 22:14:57

Áá, ez tök jó lett, még ha nem is ilyen mesterkélt meg minden, de nekem nagyon tetszik. Szinte már irigyellek.:@
Te itt a rossz pc-nél már 2-es számú főhíresség vagy, Kiddny, és ezt ezzel a két vidivel érted el.:) Grat hozzá.:)

HULYE OSZ 2008.05.13. 22:58:45

sztem durva hogy egyesek mennyire sotetek itt...
most meg mi a gond?? Valaki azt mondja hogy hudejoezavideo, a legjobb! masok meg azt mondjak hogy egy vacaksag, nem is vicces...
szoval ok, es??? miert kell raugrani a masikra egybol azert mert ellenkezo a velemenye... a hangnem meg mindket oldalrol szanalmas...
az meg tenyleg gaz hogy azon vitatkoztok hogyha rocker, akkor "tutira" iszonyat nagy arc, a masik oldalrol meg az ellenkezoje... konyorgom, a zene teszi az embert vagy mi a ...???!!! Amugy meg kritikat, pozitivat es negativat AKARKI irhat, ha van videoja, ha nincs!!! Hogy mered kritizalni pl. a kormany munkajat??? Te probaltad mar??? hahaha szanalmas, nem? ha ez igy van, akkor a blogkommunizmus megerkezett...:)

lonicera 2008.05.13. 23:45:25

láttam már viccesebb dolgot is életemben, de így éjfél felé ez is elszórakoztatott.
sztem aki meg már mérges, látogassa meg az én blogomat is: www.azalaza.blog.hu

Biomage 2008.05.14. 00:51:08

Hali

Uj regizö vagyok :) de már a kezdetektöl itt vagyok mint Video nézö, na de miért is regiztem a blogra? :) [URL=www.youtube.com/watch?v=m9Ad1I4bB8k]ezért[/Url]
Ez most csak neked megy FreedyD az ugye a te hangod az elejét aki azt mondja "ott van"
:) valamiért az az érzésem a következö cim erröl a videoról fog szólni :D

SWars · http://blog.pcdome.hu/star_wars 2008.05.14. 01:59:44

Az elején leestem a székről. :)

Grat.

(Amúgy egyre kevesebb kedvem van ideírni, a színvonal a béka segge alatt...)

Freehand 2008.05.14. 08:25:17

SWars, színvonalat illetően igazad van :))
A videóval amúgy semmi gond nincsen szerintem, teljesen jól sikerült ;)

FreeHand
reflex.blog.hu/

Victor 2008.05.14. 09:06:03

@ CaptainCsaba

honnan szármiazik a neved? nem ismersz esetleg egy Bob-ot?

narghil 2008.05.14. 09:54:28

@O-range:
"Másrészt meg miaz, hogy ne írjunk már ilyen rosszakat? Úgy kritizálok ahogy akarok."
- Ebben igazad van. Nem is az a baj, ha valaki kritizál, hanem az, ha szarozik, vagy épp a másikra nézve sértő dolgokat ír.

Edem 2008.05.14. 10:34:36

Sztem nagyon jó kis video lett mindkettő, nemtudom ki írta, de igaza volt, hogy sztem a többi versenyzőnek nem jutott volna eszébe csinálni egy ien videót ahol megköszöni. Nekem sem jutott volna eszembe...És ilyen hamar megcsinálni egy ien videot nagyon nagy munka /tudom mert csináltam már videot/ ehhez is grat...A zeneválasztás sztem tökéletes legalábbis én imádom a rockot főleg tenacious D-t...szal nekem minden klappol! keep it up

o-range 2008.05.14. 12:26:30

@narghil: Miért ne írhatok egy szarra szart? Még egyszer leírom: miért nyaljam ki a seggét, ha egyszer nem tetszik :D Amúgyis a szarozással, is csak arra bíztatjuk, hogy ennél jobbat kell csináljon. Másrészt meg nem őt szaroztam, hanem a munkáját, az meg más :D

Pl: Ha megnézed mondjuk a Macskanő című filmet, vagy bármelyik régi filmet, ami most már ciki, arra is azt momndja mindenki, hogy szar. Olyankor nem szégyellitek el magatokat? Vagy a Gyurcsány kormány munkájára nem azt mondja mindenki, hogy szar? Őket miért nem sajnáljátok? Üljetek már le :D

Frank a Tank 2008.05.14. 12:33:18

hehe, ilyen pólóm nekem is van :))

Pocok · http://darkserver.extra.hu 2008.05.14. 12:55:27

Miért veszekedünk? Miért nem tudjuk azt mondani ,hogy igen jók voltak a videók,mindenkinek más tetszett. Magyar magyart ne fikázza!!! Csak a külföldit. Na mindegy soha sem fog szeretett hazámba bekövetkezni hogy magyar ne fikázzon magyart.

Amúgy gratulálok a nyertesnek, ötletes a videó.

narghil 2008.05.14. 12:57:44

@o-range:
Senkit nem jogosít fel ordenáréságra az, hogy más is ordenáré. Ennyi.

"röhejes, hogy csak azért tartjátok jónak, hogy szarrá nyalhassátok FreddyD-nek a hátsóját" - ez meg ordenáré is, sértő is, vili?

"Vagy a Gyurcsány kormány munkájára nem azt mondja mindenki, hogy szar?" - nem, én azt mondom rá, hogy rossz. :)=)

"Ha megnézed mondjuk a Macskanő című filmet..." - két hete vettem a "Robog az úthenger" c. filmet. 30 éves, és sztm rohadt jó. Nem csak a korához képest.

Pocok · http://darkserver.extra.hu 2008.05.14. 13:08:54

Nem azt mondtam hogy nekem tetszet stb... mondtam mindenkinek más tetszett valszeg.....

De akkor se kéne lehordani a másikat hogy te ez szar vagy ilyesmi.

Gy.F neki inkább kötelet ő más......

o-range 2008.05.14. 13:21:32

narghil: "ez meg ordenáré is, sértő is, vili?" Vili mi? Érdekes, hogy senki nem feltételezte ennek az ellenkezőjét, márpedig ha így van akkor meg kuss, vili? ^^

"nem, én azt mondom rá, hogy rossz" pff :D De ne felejtsd el, hogy nem mindenki te vagy. És azokat akik leszarozzák őt, azokat te is leszarod, szal szard le te is az én véleményemet, és élhetünk békében vili? ^^

"két hete vettem a "Robog az úthenger" c. filmet. 30 éves" - Gratulálok, mondtál 1 jó régi filmet. De én ezt írtam: "bármelyik régi filmet, ami most már ciki", pl olyanokra gondolok, ahol mindenféle hülye technológiákat mutattak be, amiket ma már megoldották máshogy. Vagy pl az alsónadrágot felül hordó szuperhősökre, azok pl cikik. És ma már azt mondanád rá, hogy deszar. ööö vili? ^^

o-range 2008.05.14. 13:22:07

"De akkor se kéne lehordani a másikat hogy te ez szar vagy ilyesmi." pont azt írtam, hogy nem őt szaroztam le, de fasza vagy, grat.

Tamashi 2008.05.14. 13:52:42

végre valaki aki tudja az "egyelőre" és az "egyenlőre" közti külségeket:) ezzel a rock vs techno val meg áljatok le

Crash 2008.05.14. 14:10:43

Szánalmasok vagytok. Nem mindenki, meg ti, hanem ez a szituáció, aki részt vesz benne. Ha vitázni akartok menjetek a chat.hu idegosztályra ott lehet mert arra való. :P de ez itt elvileg egy kultúrált köszönővideó, amihez kedves rosszpcsek irnak, hogy... de ezt ti is tudjátok.

Krisztian5 2008.05.14. 14:22:01

Gratula a győztesnek, és jó a videó! :)

Az ilyen stílus VS stílus dolgokat meg nem kell eröltetni, mindenki más és ez a jó!!! (ha egyforma lenne mindenki, akkor már nem emberek hanem pl. hangyák lennénk xD)

Daved · http://buxevo.com/hu 2008.05.14. 14:22:10

ez a videó aztán kurvára kellett.

ACAltair 2008.05.14. 14:29:31

Sztem jó vidi...Én is várom a további videokat

narghil 2008.05.14. 14:40:37

@o-range:
Figyu, nem a véleményeddel van bajom, hanem a stílussal, ok? Tartsunk már meg egy kultúráltnak mondható színvonalat, ahogy Crash kolléga is utalt rá. :)

o-range 2008.05.14. 14:51:40

Jah értem, "de ez itt elvileg egy kultúrált köszönővideó, amihez kedves rosszpcsek irnak, "

Kedves rossz pc-sek? Álljunk már meg egy pillanatra, 1. Ez nem az a hely, ahol ti játékokat szaroztok le? Már nem azért, de akkor a ti munkátokat miért ne szarohatnám le?
2. Kedves rosszpcsek, jah értem, a negatív kritikások menjenek a faszba, értem, magyarul itt csak a kis seggnyalók lehetnek, akik azért írnak 100000 postot, hogy jajjdejó, hűdecuki lett. Gratulálok. Ennyi erővel, ha csak azok járhatnának ide, akik szeretik meg istenítik ezeket a dolgokat, akkor semmi értelme a kommentelhetőségnek.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.05.14. 14:57:05

''Ennyi erővel, ha csak azok járhatnának ide, akik szeretik meg istenítik ezeket a dolgokat, akkor semmi értelme a kommentelhetőségnek. '' Nem akarok belekeveredni a vitába de szerintem aki nem szereti az ilyen dolgokat az nem jár ide :D

Rol33 2008.05.14. 15:00:32

Szerintem, kellene egy másodadmin vagy moderátor vagy mi az (...), aki szűrné a kommenteket és bannolgatná az embereket, mert a színvonal nagyon lent van... Így legalább Freddydnek is több ideje lenne. Csak 1 5let, nem kell a flame, nem olvasok vissza ennyi komment között, ha bárki, bármit akar, dobjon e-mailt. BB

matchboxrider 2008.05.14. 15:16:36

nem azért mondom, de szerintem ez a videó tényleg nem lett vicces.. a nyereményjátékra készített sokkal jobb volt, ez toronymagasan alulmúlja..

o-range 2008.05.14. 15:18:57

@Valentino: nekem nem az összes videóval volt bajom, csak ezzel, de mostmár a társasággal is akik idejárnak.

Lamerdog 2008.05.14. 15:20:55

Gratulálok Kiddny !
Nagyon ügyes és kreatív vagy csak így tovább !!! XD

Tiborman 2008.05.14. 15:25:25

Gratula Kiddny a győzelemhet, és videód állati!

:-)

kiskero 2008.05.14. 15:45:13

én azt m ondom Kiddny, hogy csak így tovább :)várom a videóidat

Bocska 2008.05.14. 15:56:21

Egy szóban összefoglalva:

JÓ!!!

Krisztian5 2008.05.14. 16:13:34

@o-range: én még hozzád sem szóltam és már bajod van akkor velem is? :/
Általánosítani sosem szabad, jegyezd meg!!!

o-range 2008.05.14. 16:30:11

Természetesen nem mindenkire értettem. :P

jürgen baromartz 2008.05.14. 16:43:49

szertintem jó gyerek ez a kidney, szimpatikus.

és nálam hosszú ideje az első internetfelhasználó, aki helyesen képes leírni azt a szót hogy "egyelőre". ezért külön gratulációt érdemel.

coolatch 2008.05.14. 16:50:42

Én nem szarozom le, de nekem nem sikerült sem nevetnem, sem elmosolyodnom egyik videóján.
Már a nyereményjáték video sem tetszett, de legalább volt egy jó alapötlet.
Ezt a köszönő videot, viszont szinte fájdalmas volt végignézni.
Most kíváncsi vagyok, hányan írják le, hogy bazmeg ne pofázzá' ,mer' te sem tucc jobbat csiná'ni. Pedig csak ez az őszinte véleményem.

Iggypoppp 2008.05.14. 17:03:51

HEHE ez a vidi iszonyat jo lettt :DD
Kicst ego az van de jofej a csáó :D

br1Koo 2008.05.14. 17:09:43

Nekem is tetszett a nyereményjátékos videója, a zseblámpás meg a wc pumpás poén nagyon über volt. Viszont szerintem is kicsit eröltetett volt ez a megköszönő vidi, korrekt, hogy megköszönted, de szerintem akkor is a poénok kicsit erőltetettek. Figyelem továbbá a kommenteket, van a készítő meg van az az ember aki megnézi. Attól, hogy a néző nem készített esetleg nyereményjátékos filmet még megítélheti a többit(persze nem irigységből).

freddyD 2008.05.14. 17:30:12

@Biomage
Tényleg hasonlít a hang, de nem én vagyok

2008.05.14. 17:58:16

coolatch 2008.05.14. 16:50:42

Na, ez egy teljesen normális negatív kritika. Ebbe tényleg nem lehet belekötni. Példát kéne venni róla.

Davell 2008.05.14. 18:20:38

Nekem nagyon tetszett mindkét videó. Jó humora van a srácnak és szerintem ötletes is volt. "Szétrúgom a pofádat 4" az király film lehet...XD Gratulálok Kiddny!

RiChIeE 2008.05.14. 21:16:21

Grat Kiddny! Jó ötletes volt a videó:) az elején én azt hittem hogy FreddyD az :D

narghil 2008.05.14. 22:06:07

@o-range:
"jah értem, a negatív kritikások menjenek a faszba"
- Nem érted. Olvasd el azt, amit matchboxrider meg coolatch írt. Ezekkel semmi baj nincs, emberi hangú negatív kritikák. Hasonlítsd össze ezeket a saját kommentjeiddel, és ha még mindig nem esik le a húszfilléres, akkor részvétem... :(

ember123 2008.05.15. 20:34:23

Pls írd le az első szám címét! (a fakkosat) Remélem nem sátánsista, pedig nagyon annak hallom:(

ember123 2008.05.16. 16:47:08

Nah megtaláltam, nem kell kössz.

nemfontos 2008.05.16. 23:45:59

Nemtom...nekem egy kicsit gyengék a poénok..szal te gondolom jobbakat is tudtál volna összeszedni mert ilyen gyenge poénokat a szomszéd kisgyerek szokott csinálni...a te korodban messze fölül tudnád mulni mert sztem apoénod egy kicsit hm..olyan: lehet rajta nevetni de nem egy nagyszám pl.ha egy dolgot elirsz chat közben és más jön ki....-.-'tehát nempoénos annyira

Pityke 2008.05.17. 18:40:56

ember123 pls írd le mi a szám címe ha te már megtaláltad ( az első) :)

ember123 2008.05.17. 19:31:48

Tenacious D - Classico

PETY10 2008.05.20. 18:23:09

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

szakibali15 2008.06.18. 22:26:23

2:30-nál figyeljétek mekkora baki!
az angol ember mondja:rosszpcjátékok-pont-blog-pont-hu
az andolog ezt úgy mondják, h "dád" (mármint a pont angolul)
na mind1
amúgy egész jó,de a rpjs jobb!!!:D

szakibali15 2008.06.18. 22:30:00

baszki,elírtam:d
rosszpcjátékok-blog-pont-hu
na meg az ékezetes angol kiejtés is furcsa,de ezis mind1:D

SA2B 2008.06.19. 12:13:35

@kiddny
Amúgy te megígérted,hogy készítesz egy videót afrika sötét titkairól nem?

Grat az első helyért!!!
süti beállítások módosítása