Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Háttérinfók

2008.10.18. 15:18 :: freddyD

Annyira tudtam, hogy vihart fog kavarni a vendégszereplés :D Már mondtam előre másoknak, hogy ez lesz :P

Hogy mindenkinek megfelelni lehetetlen, azt a múltkori videó tökéletesen bebizonyította.
- Miért szerepeltek?
- Miért nem szerepeltek többet?

Nagy titkokat nem árulok el, hiszen mindenki, aki kicsit is belegondol, hogyan készülnek ezek a videók, tudja, hogy hogy megy a felvétel...

A "triumvirátus" persze nem tartózkodott egy helyen, hangklippekkel lett összerakva (aki most meglepődik, mars a sarokba!). Elég nehezen lett volna megvalósítható az egész összejövetel, főleg Visor esetében... Így nekik kellett elmondani mondatokat úgy, hogy nem látták hozzá a képeket. Persze meg elkezdeni összevágni a videót nem ment volna, ha nincsenek meg az ő felvételeik (ami húzodott is, úgyhogy örültem, hogy összejött egyáltalán).
Aki Oscar díjas performanszt vár/igényel, azt nem igazán értem, hogyan maradhatott itt a harmadik évadig, ugyanis nálam rosszabb színész kevés van ;)

Lett volna több hanganyag is a két vendégtől, de rövidítenem kellett a videón, úgyhogy csak ennyire tellett.

És Kisjátékokról meglehet az embereknek az egyéni véleményük, de helyenként szégyenletes, ahogyan egyesek vadidegen embereket alpárian lehurrognak... Szerintem rendkívül egyedi és szórakoztató amit csinál és egy pillanatig nem bántam meg, hogy egy ilyen különkiadásra meghívjam.
Én a videóval meg vagyok elégedve és remélem akik jelenleg negatívan állnak hozzá, később talán mégis megkedvelik, mint ahogyan a Football Generation videónál volt. Nem kell mindent egyből elutasítani, mert nem hagyományos.

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr23720190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xuja 2008.10.18. 15:21:07

Egyetértek. A károgók meg bekaphatják.

DrDark · http://szakall.blog.hu 2008.10.18. 15:21:09

Igaz. És majdnem az összes kommentre válaszol.

baguvixXx 2008.10.18. 15:24:19

Szerintem is nem mond hülyeségeket Korponai csak nem tudja kifejezni magát meg hát a hangja is ööö... hogy is mondjam ... szóval fura :D

boldogember96 (törölt) 2008.10.18. 15:34:50

Hagyd freddyd, mindig lesznek akiknek nem tetszenek a videóik és nem értik meg, hogy miért csinálod úgy, ahogy. Ne törődj velük, sz.rd le őket, hiszen ezek a videók szórakoztatás céljából készülnek, nem kell véresen komolyan venni a sok "hülyegyerekethabbalaszájukban"-t. Unatkoznak, vagy csak így akarnak felnőttnek látszani, hogy megpróbálnak "okosan" kommentelni ilyen baromságokat, mint pl:-Ebben a kategóriában már több az emberek elvárása....-meg ilyenek. Most utoljára elmondom, aki szórakozásból nézi a videóidat és nevet rajtuk egyet, mert tudja, hogy sok munkád van benne és a te időd megy el a készítésük alatt, az nem ír ilyen baromságokat és tiszteli benne a sok fáradozást.

toto92 2008.10.18. 15:46:42

Hát bevallom, én sem estem hasra, de ettől függetlenül érdekes volt :)

algi 2008.10.18. 15:46:49

Szerintem jó ez, csak a gyakorlat hiányzik. Még pár ilyen, és olyan lesz a minőség, hogy mindenki imádni fogja.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.10.18. 15:57:23

Csakhogy nem lesz több ilyen együtszerepléses....

algi 2008.10.18. 16:12:10

Ez már bizonyított tény?

Afromonkey 2008.10.18. 16:20:51

mért szerintem ez tök imba volt xD remélem lesznek még ien videók

freddyD 2008.10.18. 16:21:54

Én egyszeri akciónak szántam. Visorral már kb 1 éve megbeszéltük, hogy valami ilyesmit egyszer össze kéne hozni, Kisjátékokat meg egyszer parodizálni akartam, de minek parodizáljam rosszul, ha megkaphatom az eredetit? :)

Shade89 2008.10.18. 16:39:59

Csak az a poén, hogy a Kisjátékokat nem kell parodizálni, az már önmagában is egy vicc :D

braxux 2008.10.18. 17:00:16

Szerintem jó lett. Oké nem a legjobb videó de valahol el kell kezdeni... Fura lenne hogy ha elsőre tökéletes lenne...

victorr 2008.10.18. 17:00:26

sztem nem volt rossz bár alapból olyan szar a játék h jo poénokat nem nagyon lehet hozzáfűzni. amugymeg akinek a kissebb mellékszereplő (bocs nemtom a nevét) hangjával baja van, az gondoljon bele h egyszer neki is volt ilyen hangjja

Endrow 2008.10.18. 17:17:26

Jaja nemértem mért parodizálják szegényt... Egyszer mindenki volt 8 éves nem? =)

Lyana 2008.10.18. 17:18:30

Egyetértek Freddyvel, Korponai nagyon jó!!!

Bárány89 2008.10.18. 17:23:35

Én azzal értek egyet h minek károgni, sztem a video összeségében jó volt, visorék nemkellettek volna, de ez személyes vélemény ennek ellenére jól szórakoztam 12 percig :)
Ugyh köszönöm freddy, visor és korponai!

SunyiMad 2008.10.18. 18:00:52

nekem az ötlet tetszene, de szerintem a megvalósítás elég gyenge lett, és nem igazán tudtam nevetni, csak húztam a számat, egyetlen pont volt ahol elröhögtem magamat, az pedig a kis klippecske volt az abszurd jelenetekről :) bár visort nem szeretem, de a kisjátékok tetszik, szóval nekem nem azzal volt gond, hogy nem hagyományos. én imádom az új dolgokat, a változatosságot, de ez szerintem humor-ügyileg gyenge egy videó volt.

makmano 2008.10.18. 18:16:10

Mikey Zombie:szerintem freddynek nem is kell le szarnia egyébként meg igazad van(az én kiegészisétemmel persze):D

2008.10.18. 18:16:37

Szerintem is jó volt csak az epilepsziás vicceket kéne hanyagolni!

Crash 2008.10.18. 18:24:49

@BekonyX
Ne vedd a szívedre. Nem sértettek meg semmivel. Abszolút. Képzelj el egy vakot aki dühös lesz azért, mert a Mortyrban ezt mondják: Nem látok semmit. :)

Jóskapista 2008.10.18. 18:40:21

Visor vhogy sokkal jobban meg tudta oldani a vendégszerepléseket, szerintem neked is vmi hasonlót kellett volna csinálnod. Egész biztos, hogy jobb lett volna, ha látják is a felvételeket, esetleg kipróbálják a játékot, mielőtt hozzászólnak.
A Kisjátékok meg nem értem, mitől különleges. Attól, hogy nem tudja a mondanivalóját összeszedni, és idegesítően lassan, elnyújtva beszél?

[Jake] 2008.10.18. 18:46:03

Am igazad van! Nem lehet mindenkinek megfelelni, mert van aki nem szereti Korponai irritáló hangját, van aki meg szánalomból nevet rajta (én mindkettőbe beletartozok), tehát szerintem ez egy jó ötlet, csak olyan emberkékkel kéne ezt csinálni akiket mindenki szeret!!!

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.18. 19:12:06

na kb ezt mondtam énis *büszkemagára xD * am meg minden videóban mindenki találhat olyan jelenetet, ami nem tetszik neki. Ebben a vidiben többen találták ugyanazt. ennyi.

Soprano 2008.10.18. 19:14:16

kisgyerek még...ő nem is vágja,hogy másoknak ez vicces.ebben leli örömét,hát csinálja.csak jobb,mint a semmi.igaz,néha beszél hülyeségeket,meg vannak érdekes kiejtései,de szerintem pont az a célja,hogy szórakoztassa a népet,persze nem ezzel szeretné elérni,de mégis eléri.egyesek szarrá röhögik magukat a videóin,mások meg lefikázzák,csak mert kemények.általában olyan emberek,akik érvényesülni sem tudnak az életben,mert hogy akik igen,azok csak egy jót mosolyognak egy kisjátékok videón,vagy egyáltalán meg se nézik :D

egyébként én is azt hittem,hogy össze lett vágva a korábbi videóikból,lehetne egyszer egy ilyet is csinálni,bár az jó sok idő,meg ismerni kell a videóikat,mert egyesével végignézni őket kicsit hosszadalmas lenne.

Bálintínusz2 2008.10.18. 19:25:18

jah a football generation állat vidi én
a Lego islandot is annak tartom

_CaD_ 2008.10.18. 19:25:31

Tehát aki nem röhög a kisgyereken, az azért van nem mert nem tud érvényesülni az életben? Ez nekem új!

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.18. 19:33:24

Főleg hogy régen még freddy-t is sértegetted,remélem tudja mindenki hogy kire gondolok. A vendégszereplés pedig nem volt rossz,de inkább csak közepes volt. És hogy mondjak 1 nálad rosszabb szinészt,ott van Tom Green az eszement freddy-jével. A baaadmovieson meg lehet nézni. baaadmovies.blog.hu

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.18. 19:34:23

Soprano,a jó munkához idő kell :D

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.10.18. 20:07:15

de fred csak figyelmeztetni akar minket hogy aki epilepsziás a forduljon el :(

Lacc78 2008.10.18. 20:50:37

A két vendég gagyi beszólásai tökéletesen illenek ehhez a "játékhoz". Pont olyan gagyik és semmitmondóak. A kissrác juhézása a legjobb.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2008.10.18. 21:43:40

Mondjon bárki bármit, ez volt szerintem az egyik legjobb vidid (na jó, csak a Battlestrike, és az America's 10 MW után). Nekem ez a 3. kedvencem;). Te olyan vicces voltál mint mindig, és azért a srácokon is lehet nevetni. Sőt ha majd még csináltok ilyet, majd ők is jobban belejönnek;)

Ben007 2008.10.18. 21:46:55

Fredo nem lehet olyan videót összehozni ami mindenkinek tetszik (bár szerintem az összes videód nagyon jó) Korponai meg... megoszlanak róla a vélemények

Dízel 2008.10.18. 23:19:38

Ez a "miért kellettek" dolog sztem is hülyeség, az új ötlet és az újítás kell. Viszont az igaz, hogy ebben a megvalósításban tényleg felesleges volt vendégszereplőket hívni, hogy ennyire semmitmondó szövegeket adtál a szájukba. A saját mondataidnak volt értelme, vagy vicces vagy informatív (vagy mindkettő), különben kár is egyáltalán elmondani. Az ő szövegeiknek semmi funkciója nem volt.

Szerintem aki szerint sok volt a vendégekből, az a üres céltalan mondatokat sokallja, aki szerint kevés az a tartalmat hiányolja.

Geri11 2008.10.18. 23:47:26

A változás jó. Sztem ezzel összefoglaltam amit leírtál

2008.10.19. 00:27:02

A változás lehet jó is meg rossz is. Én csak annyit mondok, hogy bár nekem nem jött be túlzottan a vendégszereplés, tisztelem freddyD-t, hogy a MI szórakoztatásunkra csinálja az egészet. Egyáltalán nem baj, ha egy kis színt próbál belevinni. A szándék a lényeg. És freddy-nek legalább van önkritikája. Ezt én nagyra tartom.

Devilhand 2008.10.19. 00:30:48

Nekem nagyon tetszett a videó, örültem a vendégszereplőknek is. A kisjátékos srác pedig engem egyáltalán nem zavart. Néha nem értem az embereket!

Alex Mahone 2008.10.19. 01:01:53

nem azzal van a baj hogy nem hagyományos
hanem hogy nem hozza a színvonalat
ennyi
ez a szerény véleményem

vazar · http://yeshno.blog.hu 2008.10.19. 04:15:56

szerintem is aranyos volt a juhézás :)

hogyha többször lesz megint ilyen játék, ahol a célkorosztály Korponai féle, lehetnének beszólások még tőle :) én is kicsit több tartalmat szeretnék majd tőlük, pl a vicces hangsúlyozás hiányzott, de egyre jobb a videó többszöri megnézés után

Neszton 2008.10.19. 08:31:01

Üdv!

Bocsánatot kérek az offért, de most le kell írnom, mert azért akiről írok, az kapcsolódik magához a bloghoz.

Szóval Hulk Hogan (remélem azért valami dereng, kiről van szó) új pankrációs műsorában 10 amerikai celebet hívott meg, hogy megtanítsa őket pankrálni. Na de ki a egyik a 10 közül? Butterbean :D

LEgyen benne egy kis on is: nem volt rossz maga a video, de szerintem visortól egy picivel több kellett volna.

B!gH!t 2008.10.19. 08:50:30

lol lsd Island

:) xD

sixtyniners`samiii 2008.10.19. 10:15:03

nem kell azokkal foglalkozni akiknek nem tetszik az ötlet,igaz megkell őket is hallgatni,hogy mi nem voltbenne számukra az igazi,de a nézők 90%-ának biztosan tetszett^^
nagyon jó volt a mostani videó!!:)

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.19. 11:04:28

Nekem is 1 idő után már tetszett,ahogy egyeseknek a football generation.

SzPeti91 2008.10.19. 12:11:03

Nem tom volt e már itt említve ez a forma: www.youtube.com/user/RPJCrash . Elkezdte feliratozni angolul FreddyD videóit. Küldtem is ezzel kapcsolatban FreddyD-nek egy mailt. Már feltöltötte a Mesterlövészt és a Wanted Gunst. :)

IstvanH03 2008.10.19. 12:13:48

Egyetértek azzal hogy soha nem lesz olyan video/játék ami mindenkinek teszik. Ezt néhány éves játék/animáció készítés után már én is tapasztaltam.

A fontos az hogy neked jó legyen amit csinálsz. Persze ha sok pénzt akarsz csinálni, akkor jobb ha minél több embernek tetszik amit csinálsz. De ha az nem számít, akkor az a lényeg hogy neked tetszen. Legalábbis én így nézem.

A vendégszereplőkröl: Lehet hogy nem vagy igazi színész, de a te "szereplésed" így is nagyon jó. Gondoltam hogy külön lettek a hangok felvéve, az érződött egy kicsit. A különböző hangok "energiaszintje" kicsit másabb volt ami ha együtt lettetek volna akkor jobban megegyezett volna. Talán.
A másik dolog, esetleg legközelebb több szerepet is kaphapnának.

Crash 2008.10.19. 12:58:17

@JetiRulez
Persze, hogy tud róla :). De nagyon örülök, hogy így gondolsz rám. Sőt, látogass csak fel az oldalamra (nevem mellett) ;)

Bigmate 2008.10.19. 13:47:35

A videón egész jól elszórakoztam,bár néha korponai beszólásai gyengék.

2008.10.19. 13:50:59

és mégis Visorral miért nem jött össze? netán romániában él?mondjuk kiejtése alapján akárhol élhet, de hogy nem a fővárosban az biztos :)

2008.10.19. 13:52:53

"Elég nehezen lett volna megvalósítható az egész összejövetel, főleg Visor esetében..."

itt a főleges részre kérdezek rá

boldogember96 (törölt) 2008.10.19. 14:03:01

Ekkora felhajtást csak mert egy idegen ember avideójába meghívott másik kettőt..............

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.10.19. 15:03:47

Visor vidékebben él mint a budapestiek de ugyanúgy városban azt nemtudom hogy nagy vagy kis de városban :P

Bukee 2008.10.19. 15:05:01

Nemigazán olvastam ezeket a negatív kommenteket (és nemis igazán akarom...), de nekem tetszett! A megvalósítás nem volt a legjobb, de az kitérdekel. A legjobb nekem mégis az volt mikor a videó felénél felfedeztem hogy ezt nem a többiek videóiból vágta össze.
Szerintem később is lehetnének hasonlók, vagy akár tehetünk még egy lépést a Nerd felé és készülhetne egy videó ahogy FreddyD és Visor lekungfuzzák egymást a Hősök terén...

starwars56 2008.10.19. 15:59:57

Emberek ezt számot jegyezzétek meg alaposan mer ez a szám meg változtathatja a életeteket 56 56 55 56 56 56 5 6 56 565 65 65 6565 656565 56565 56 56 56 56 56 56 köszönöm XDDDDDDDDDDDDD

Endrow 2008.10.19. 16:31:02

Tudom, ez nem ide tartozik, de gondolom már sokan elfelejtették hogy van egy remek oldal, ahol 2000 ft-ért NAGYON jó játékokat lehet kapni! lv.cdprojekt.hu Megéri felmenni sztem, már megnyílt egy ideje =) (már Freddy D is irt rola csak akkor még nem volt megnyílva olyan 2 lappal ezelött)

Zombieboy5 (törölt) 2008.10.19. 16:48:32

Nagyon jo Endrow,főleg hogy kevesebb mint 1 hét alatt el is baszódott a játék.

Kgabor3221 (törölt) 2008.10.19. 20:14:24

Szerintem az lett volna a legjobb, ha ők is játszanak vele és a beszólásaiknak közük lenne az eddigi videóikhoz pl.: ide illett volna korponai egyik korábbi videójából(nem jut eszembe a címe) a füvezett-es poén.

Dany007 2008.10.19. 22:46:35

Hmmm hát annyit tudok mondani, hogy nem volt rossz az ötlet. Megpróbáltad.
De nem jött be. Ezt is el kell tudni ismerni :)

Viszont Te ezt kedvtelésből, hobbyból csinálod. Senki sincs joga megmondani, hogy mit csinálj és hogyan!
Viszont a véleményüket leírhatják.

Szerintem az ötlet nagyon is jó volt! Csak a megvalósítás nem volt a legjobb :) Úgyértem, ha rajtad kívül még 2 srác is elmondja, hogy de unalmas, de unalmas, az nem ér semmit. Értelmes hozzászólásuk nem volt. Tudom a távolság miatt nehéz ez...
De az ötlet kiválló volt. Tényleg! Csak ezt élőben kéne, és úgy, hogy a társaidnak is legyen értelmes hozzászólás. Nem kell hogy poénos legyen, de legalább legyen értelme, azon kívül, hogy ugyan azt elmondják amit te.
A kissrác meg... Hát... Fair vagy nem fair, az tény, hogy a hangja nem a leg ideillőbb. És ha már valaki kiteszi "magát" olnine a netre, akkor bizony tudja elviselni a kritikát is! Főleg ha az jogos kritika.

_fpeti_ 2008.10.19. 23:04:56

Nem volt ez rossz. Élőszereplősen is el tudtam volna képzelni, a végén megetettétek volna Koppánykával, vagy kivel a gémet (Nerd utánérzés). XD

narghil 2008.10.21. 09:30:11

Korponai hangjáról nekem is megvan a magam véleménye >;), de ehhez a játékhoz nagyon illett! :) Sztm. jó a vidi, bár a két vendégszereplő kapcsolódhatott volna szervesebben a játékhoz, de így is tetszik az ötlet. :)

Kitti146 2008.10.25. 08:01:33

Szerintem Korponai és Visor csak feldobtak egy amúgy is vicces videót! Még életemben nem nevettem ennyit, azt az Airborne CD-s poént míg élek el nem felejtem XD Korponai meg nem tehet a hangjáról, emberek... de szerintem nagyon édes volt! Most ezek vagy az anyai ösztönök, vagy pedofil leszek... :D

Ha valami nem tetszik, azt kultúráltan is meg lehet fogalmazni, mert könnyű olyan leszólni, hogy ez meg ez volt a hiba, de kíváncsi vagyok, ők tudnának-e olyanokat alkotni mint ez a mesterhármas...

Csak így tovább! Én maradok hűséges rajongótok :)

Lilithn 2008.11.11. 09:09:53

Szerintem hatalmas volt, leröhögtem magam a székről :) A másik két blogot eddig nem is ismertem, már csak ezért is jó volt :)

Már nagyon várom az új videókat :)

Lilithn 2008.11.11. 09:12:36

Ja és szerintem is az Airbornos rész volt a legjobb, nagyon élethűen adta elő Korponai, 50x visszatekertem a "bocsánat"-ra XDDD
süti beállítások módosítása