Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Ezért nem Fifázok

2009.03.07. 14:18 :: freddyD

A FIFA téma elég sokszor volt már téma a blogon, eddig nem nagyon szóltam hozzá, mert mint múltkor is leírtam, engem abszolút nem hoz lázba, hogy minden évben kiadnak egy új kiadást, meg hogy minden csapat aktuális meg ilyenek. Tehát nem játszottam velük. 
A nyáron nyaralásom során viszont nevetséges 2,5€-ért megvettem a FIFA06-ot és a héten testvérem beállított az EURO 2008-cal.(800.- ). Utóbbi hónapban végre el is kezdtem foglalkozni a FIFA 06-tal. Gondoltam kipróbálom, ha már ennyit fizettem érte ;) Azért picit érdekelt is, mi változott azóta, hogy utoljára Fifáztam (konkrétan Playstationre megvan a 2001, már az sem tetszett igazából, Fifa 96, 98 viszont bejött. Azzal sokat játszottam anno, főleg a 96-ról nagyon jó emlékeim vannak!)

Nos, végre hozzászólhatok, legalábbis valamennyire.

Kérem szépen, FIFA 06 nem jó játék... És most finoman fejeztem ki magam. Azt se tudom, hol kezdjem...

Talán a lehető legnagyobb hiba, hogy nevetségesen fáziskéséses! Könyörgöm, én még a Deathbringernél panaszkodtam (jogosan), akkor itt mit mondjak, ahol 3x olyan gyors a tempó? Fel nem fogom, hogy gondolták komolyan, hogy azok az istenverte játékosok 1-1,5 mp-el később reagálnak, minthogy nyomjak valamit? Nevetségesen sokszor kivezetem a labdát alapvonalon túlra, pedig már nyomtam a passz és iránygombot az ellenkező irányba, mint a hülye. Azt hittem, az én gépem szar, de nem (na jó az), más (jobb) gépen ugyanez volt. Szóval gyakorlatilag ezzel már a játszhatatlan kategóriába került, de ha még ez volna az egyetlen hiba... Habzó szájjal ordibálok, amikor a kapusról lepattan a lövésem, ott vagyok a labdától 2 méterre, azt a parancsom ellenére nem fut a labdáért, hanem a gép átveszi az irányítást és kifut a tizenhatosból... Normális ez?

Fejelés, passzolás egy vicc, meggyőződésem, hogy az irányok beállításával valami nincs rendjén. A kezdőcsapatban vannak játékosok, amelyeknél jobb képességűek ülnek a cserepadon, ugyanazon a poszton. Értelmes... A kommentátor(ok) szövegelését pár meccs után nem lehet elviselni, főként miután kb 25 méterre a kaputól teljesen lazán fejelek, aztán az meg teljes extázisban kiabál, hogy "MENTETTTTT!". Vagy a szünetben 0:0-ás állásnál makog, hogy milyen szar a meccs, mert középvonalnál zajlott minden, erre a másik kommentátor azt mondja: "Ez egy bizonyíték, hogy a gól nélküli meccsek nem kell hogy rosszak legyenek"...

Online játszani nem tudok, mert hiába regisztráltam hülye EA oldalakon, valami csodás errornak hála ezt sem engedi.

De tudjátok mit? Ezért még talán nem is írtam volna bejegyzést. De aztán ez az EURO 2008? Feltelepítem, tesómmal leülünk. Ez zajlott:

"Barátságos mérkőzés : Magyarország - Dánia"

kb 30. perc környékén

Testvérem: Te, ez nagyon szar.
Én: Az.

De mielőtt megírtam a bejegyzést, játszottam 2 meccset, ne hőbörögjek itt egy félidőnyi játék után. De megtehettem volna. Ez a játék egy nulla. Gyakorlatilag ugyanazok a hibák vannak, mint a 06-ban. Mit csináltak ezek ez idő alatt? Felismerem Gerát arcról. Hát összecsinálom magam ettől! De ha már ilyenre fektetik a hangsúlyt, akkor hadd kössek bele ebbe. 2008-ban még így kell kinéznie a nézőknek? Ez a lapos, 2 másodpercenként ismétlődő GIF még MINDIG standard? Könyörgöm, azt hittem ezen már sikerült továbblépni? Meg EA az isten, mert vannak licenszei. Bravó. Akkor miért ilyen kamu mezeket szerzvíroznak itt? Igaz, hogy már ritkábban megyek válogatott meccsekre, de azért én ilyen mezre rohadtul nem emlékszem...

Valamint pofátlanság, hogy a PC-s kiadáshoz a leírás teljesen a konzolokra lett felépítve...

Tudom, hogy ez az olvasók 90%-nak nyílván semmi újdonság, de én ilyen visszamaradott vagyok e tekintetben. Úgyhogy köszönöm szépen, azt hiszem ebből már nem kérek egy jó ideig újra. Megvettem  az NHL 07-et, Madden 06-ot is, remélem azok végre nyújtanak is valami jót, mert ez a 2 játék egy marha nagy nulla...

Könyörögöm, hogy lehet az, hogy egy tizenvalahány éves Sensible Soccer pixeles grafikájával, egy gombos irányításával teljesen lealáz mai "csúcsterméket"? Vagy akár a Fifa 96 is...

Pár kép a mezről, nézőkről és a pozitív ellenpéldák 

 

 

  

151 komment

Címkék: fifa

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr91987348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eloszto · http://eloszto.hu 2009.03.07. 19:08:43

Én nem szeretem a focit :)

Fender 2009.03.07. 19:13:48

Videó alapján ezek a régebbi játékok lesöprik az újakat:)
Főleg a FIFA96-nál a zene tetszett. Nem tudja valaki a címét?

Dr.Hook 2009.03.07. 19:15:47

Izlések és pofonok, a fiam pl. imádta és tudott is vele focizni, egyébként is tud.

DragonSipy 2009.03.07. 19:20:22

Ja,mint a haverom is...
3-féle ember van:
Akinek a játékélmény a fontos,
Akinek a grafika,
A többit meg nem érdekli.

Dniworrom 2009.03.07. 19:23:23

@Revol07: ez ugyanolyan mint az NBA Live vs 2K sorozat...utóbbi fényévekkel jobb...

Dr.Hook 2009.03.07. 19:44:31

@eloszto: Akkor ne játsz dumbó!

Skooter Lord 2009.03.07. 19:45:51

Én szerény véleményem szerint(...) a Football Generation a legjobb focis játék, 1-gyet értek freddy-vel, azon lehet röhögni, ezáltal van valami hangulata és élménye, a játékosválasztás úgy megy, hogy azt a játékost válassza ki a gép, amelyik a legközelebb van a labdához, nem véletlenszerű, bár még így is nehéz az irányítása. Haverommal kipróbáltuk, fantasztikus élmény volt, majd megpukkadtunk a röhögéstől.

Dr3v4n 2009.03.07. 20:01:34

A Fifa tipikus olyan játék, amit egyedül marha unalmas játszani (szerintem), viszont ha valakivel játszod, úgy tényleg van hangulata. Ezt most nem azért mondom, hogy a gémet védjem, mert szerintem is gagyi, de attól függetlenül volt már olyan, hogy örültem egy jó Fifázásnak, mert unokatesómmal jól elkalapáltuk egymást párszor...
Ps1-en még a 2001el játszottam, az még egész jó volt, (bár már akkorse ugráltam a fociért). Legnagyobb pozitívuma az volt, hogy full értelmetlen cheateket nyithattál meg: nagyfejű emberek, a labda nem hagyhatja el a pályát, UFO, egyszerre elesik az egyik csapat összes játékosa, stb... A fifa tehát nálam arra jó, hogyha sportjátékkal akarunk baromkodni haverral, akkor előkotrom az egyik régebbi részt.

A játéklerás egyébként jó lett, csak így tovább freddyD!

heffi 2009.03.07. 20:35:59

teljesen egyet értek... engem rohadtul nem izgat most melyik csapatban ki van, személy szerint nekem 05 van meg azis csak azért mert ajándékba kaptam... az EA meg eláshatja magát mert nagyon szánalmas egy cég, most nagy dolog hogy iylen nagy cég lett, de ho la minöség? aki tud mondani igazán minöségi játékot amit az EA készített mostanában annak gratulálok, persze a régebbi idökben az EA is jobbakat termelt...

Dr.Hook 2009.03.07. 20:40:32

Béna, béna, de az ügyesek kezében arannyá válik.

cryps 2009.03.07. 21:18:02

@peti960:ha irta h van akkor valószínű van neki.

jajj most jönnek csak az értelmes kommentek xDDDD

Zsolt3 2009.03.07. 21:30:15

@The-West Blognapló: Hát itt egyáltalán nem arról van szó, hogy a foci ellen írt freddyD. Hanem a valóban rosszul sikerült 2 játékról.

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2009.03.07. 21:42:08

Huhúúú!
wolfy nagyon jó választ adott heffi kérdésére.
Idén sztem ez a legjobb EA játék.

DragonSipy 2009.03.07. 21:48:30

@heffi:
uhm sims3? habár nem tudom milyen lehet.

TheMonstrum · http://kepfeltoltes.hu/090517/21772_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2009.03.07. 21:51:59

wolfy igazad van Dead Space az egy igazi velős horror, ilyennel az ember már rég találkozott. De ez a Fifás dolog tök ugyan olyan mint az NFS annyi az egész hogy egy picit javul a graf de tök ugyan az a lapos game, az utcsó normális NFS a most wanted volt........

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2009.03.07. 21:52:58

Tudomásom szerint a sims 3 még ki sem jött.

touristique 2009.03.07. 22:35:40

Szerintem a Fifa 2006 király játék. Sokkal jobb mint mondjuk a 2003, ahol a gép védője nem támadja meg a csatárom, csak áll mellette. Velem is előfordul, hogy kivezetem a labdát a vonalon, ha rámtapad a védő, és nyomom a sprint gombot, dehát ez egyszerűen így reális, a valós életben sem tud sprintelés közben 180 fokos fordulatot venni az ellenfél. Ellenben az iránygombokkal olyan szépen meg lehet verni az ellenfelet (inkább ezek, mint a hülye cselkombinációk, amikkel a kapus is végigrobog a pályán...), a lapos indításokkal pedig tényleg nagyon szépen fel lehet építeni a támadásokat.

P.S: Sensible Soccer rules! :)

deemer 2009.03.07. 22:39:49

Burnout. :)
Mellesleg X360on marha jó a fifa 07 és a 09, PCn meg ne akarjatok fifázni mert se grafikában se technológiában szinte semmit nem fejlődött, a 09 már alakulgat azért (pl jó lett a labda fizikája).
Bár jelzem a PES se egy istencsászár h finoman fogalmazzak, megvan PSPre (kemény 5 euró volt) hát a játszhatatlan kategóriát súrolja, lehet gyenge év volt a Konaminak vagy nem tudom... vagy csak "trendi" szidni a fifát manapság a PES ellenében :D

Én inkább maradok a HL2-nél meg a Team Fortress 2nél, most vettem meg az orange boxot, életem legjobb kiadása volt. Na meg a Left 4 Dead :P

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2009.03.07. 22:45:38

fifa08-al mar jo regota nyomom, egyebkent a 98-as rulz, 99 is jo, a 2000-es vmi fortelem, a 2001-es meg jo valamennyire, a 2002-es elmegy, aztan lejtmenet, de a 07-nel visszajottek, a 08 meg kurva jo, a PES07-et kiprobaltam, de kb fel ora jatek utan toroltem mergesen, hihetetlen idegesitett+licenc buzi vagyok, csapataimat beallitom a jelenlegi csapat szerint altalaban

Lámasál 2009.03.07. 23:22:15

Nemtom engem az unokatesóm nyúzott, h fifa így fifa úgy. Nézni dögunalom ha játszol vele akkor 2 perccel késöbb alszol el, bármost nemtom meik volt. Nem vok valami nagy sportjátékfan az tény. A 2 legjobb focis játék amivel valaha játszottam:
-Sega soccer slam (gamecube)
-Kunoi neketsu soccer lague/Kunoisc (Snes)
--FreddyD ha emlékszel elküldtem neked az utóbbit emulátorral együtt(tom h megkaptad me válaszoltál) na az #1

Meszigergely 2009.03.07. 23:31:27

3x-is félrelvastam a címet.
"Ezért nem fikázok_"
Derültem rajta.

hgabor13 (törölt) 2009.03.07. 23:39:43

sztem jo a fifa főleg a 09 és föleg ps3ra de gépre se rossz sztem probáld ki freddyd!

girgosz 2009.03.08. 00:05:22

Már ne haragudj freddyD de haladni kéne a korral. Én épp ma szedtem le a FIFA09 demóját PS3-ra és nagyon jó játék, a grafika gyönyörű, és a gameplay is jó. Persze attól még PES 4ever.Egyébként az EA Sports mindig is leszarta a PC-t. Itt az igazi EURO 2008 összehasonlításnak: www.gametrailers.com/player/33593.html

Fejlődő Szervezet 2009.03.08. 00:15:30

Sok smartass.
Mondjatok már két játékot, ami ott van kb 10 éve, él, virul és tarol. NFS és FIFA kilőve. Nos?

Lámasál 2009.03.08. 01:42:01

Metal Gear solid
Soul Calibur
Grand Turismo
Pokemonnak vagy 500 része Gameboy-Ds
Residen Evil
Finaly Fantasy
--ez 3x annyi mint kértél és van még pár--

Igaz ezek nem jönnek ki évente, de cserébe nem is annyi a változtatás a folytatásokban h dejóóóó van benne 20 al tobb kocsi meg már duplafényezés i van meg h tomisén meik focista most épp nem az arzenálban játszik hanem mittomén a Barcelonában

Lámasál 2009.03.08. 01:45:45

viszont azt el kell ismerni h azért van jó EA játék egy pár, én személyszerint nem szeetem annyira a sportgameket mint már mondtam feljebb, kivéve ha olyan mint pl a Sega soccer slam, amm a Need for speed nemrossz amúgy de én inkább az ilyen Crash team racing szerű "autós" játékokat szeretem, jobban lekot ha nem úgy kell menni, h most meik kanyarba előzzek hanem nekik tob vágni egy villámot vagy egy rakétát :D

Galione 2009.03.08. 09:03:17

freddyD te is pont a legsza*abb fifa részeket próbáltad ki...
A 07;08;09 az teljesen élvezhető

heffi 2009.03.08. 09:43:31

@wolfy
Igazad van Dead Spacet próbáltam énis és igazán jó lett, de az EAval akkorse vagyok megelégedve

heffi 2009.03.08. 09:47:37

@deemer
Teljesen egyet értek az utolsó mondatoddal, annyi változtatással hogy L4D-t kicsit már meguntam. Amúgy sztem a legjobb játékfejlesztö cég a VALVe...
Csak azt kell megfigyelni hogy milyen sikeres lett pl. TF2, 2 havonta egy új class update és megint megugranak az eladások, és ezek nem olyan elcsapott updatek hanem rendesen mindenre hangsúlyt helyeznek...

MosesPES2009 2009.03.08. 10:09:44

ThreeDaysGrace ezt te honnan a szent életből veszed?
Már nem azér de a Konami 5x gazdagabb mint a szar EA, csak olyan balfaszok h a Sonyval karöltve felvásárolták az egészet, így a PES nem tud hozzáférni, egyébként is mekkora őrültség már szar FIFÁra ennyi licenszet venni, én fél órát bírtam azzal a fossal semmi testcsel, minden rohadt csel úgy elvan dugva mint a szar! lövőcsel, minek?
Gyorsszabadrúgást és Super Cancelt is PESből csórták,
egyébkjént, a Be a Pro akkora szánálom, asszem 60-asként kezdessz és fifahungaryn olvastam h gyerek nagyon szereti a Be a Prot mert nehéz fejlődni, pont alá meg leírja h fél éve játszom és 93-as vagyok. GRATULÁLOK

valakkk 2009.03.08. 10:13:40

hát ez az a fifa egy nagy kaki, a legjobb fifa még mindig a fifa2003 ami tényleg jó volt. a fifa 09 is alakulóban van az is egész jó legalábbis haverokkal multiba egész jó
de a pes4 az 100szor jobb mint a fifa09 pedig vagy 5éves játék.
a pes6 pedig szerintem az egyik legjobb focis játék.
illetve a legujabb pes09 is jó lett

végszó:
fifa: Never
pes : 4ever

torma93 2009.03.08. 10:20:32

Nekem kb. egyenes arányosságban van az ahogy felnövök és ahogy egyre kevésbé érdekel a FIFA. Régen ez volt a kedvencem de most már egy jó rész(mint a 09) sem tud annyira lázba hozni. 99-el kezdtem az nagyon jó volt. 00 kimaradt, 01 nagyon tetszett,02 kevésbé, 03 jó volt, 04 nem nagyon, 05 még jobbak közé tartozott, 06 szánalom, 07ben semmi újdonság de volt egy kis hangulata, 08 pofátlanság, 09 jó de már nem érdekel annyira.A VB és EB kiadások meg csak ilyen "még néhány bőrt húzzunk le az előző részről"(PES meg nem nagyon érdekel)

torma93 2009.03.08. 10:33:48

De én játékoknál nosztalgiázó típus vagyok:)

Janonimus 2009.03.08. 10:35:39

Uncsim elhozta hozzánk a 06 ot.Nah mondom kipróbálhatom hát nem tudom 1 nagy fos!A karriernél nem tudtunk pénzt szerezni csak meccsenként pénzt veszíteni istenem így hogy fejleszük a csapatot?Nah erről ennyit a neten nekem se ment és mostmár elegem volt mert 10 meccsből 1 ben tudtam gólt lőni.És a kommentek az agyamra mentek csak fikázni tudnak én ha játékos lettem volna akkor már a kommentelő személyt agyonvertem volna.

MultikilleR 2009.03.08. 11:04:49

Én most hagytam abba a 09 ebben a pillanatban és nekem ez a kedvenc játékom napi két órát játszok rajta.Bár nekem xbox 360 van meg arra irtó jó a irányítás a hangulat is jó.

És Dmon
Azért nem tudsz pénzt szerezni mert a játékosok felemésztik adj el néhányat és lessz pénzed.

Zsolt3 2009.03.08. 11:51:36

Hát ha lenne XBOXom vagy OS3-mom akkor egész nap a FIFA-t nyomatnám. de sajnos nincs.

Zsolt3 2009.03.08. 11:52:21

Sry elírtam PS3-mom

ballage 2009.03.08. 12:51:52

@Meszigergely: én is
amikor megnézem az oldalt mindig azt olvasom hogy Fikázok

Jaka 2009.03.08. 12:56:07

a 06 tényleg kaki, a 07 király, a 08 megint kaki, a 09 megint jó

weeez 2009.03.08. 13:14:42

rohadt sok komment...

Dachande 2009.03.08. 13:33:41

Amúgy az csak engem zavar, hogy egy cég nem tud egyenletes teljesítményt nyújtani? Mi az hogy 06 kaki 07 jó, 08 kaki? Ezekért a játékokért azért fizetsz hogy újabbat, jobbat kapj, erre szarabbat kapsz. Ez mi? És ez megy már több mint 10 éve, és sok ea rajongónak még csak fel sem tűnik, ami félelmetes.

weeez 2009.03.08. 13:53:50

EA rajongó...ez azért erős...kb általános utálat kezd kialakulni az EA ellen...mert dobják piacra az egyre szarabb játékokat....egyre drágábban...

Tuli Bácsi 2009.03.08. 14:53:29

@Geery@: Ebben részben igazad van, de eleinte még jó, de aztán télleg kezd uncsi lenni.

arkhemon 2009.03.08. 14:58:30

Szerintem Daved-nek igaza van! Aki már focizni akar az ne a gép előtt csinálja XD
Könben a fáziskésés nem csak a FIFA 06-ban jön elő... nekem például volt olyan játékom h feltetted elinditod kafán megy aztán amikor nyomod neki h előre 5 perc mulva megindul de közbe az ellenfelek agyonlőnek oszt szevasz XD

ViktorJuve 2009.03.08. 15:15:47

Nekem a FIFA06 azért nem tetszik, mert a négynél több csillagú csapatokat meg kell venni. De van más is. A futás, hogy kinyomtam már a sprintet, de az ellenfél kocogva utolér rám akaszkodik és nem tudok lőni, mert szabálytalanul kigáncsol, de ez a bírót meg se hatja(Az is furcsa, hogy minden meccsen ugyanaz a bíró, minden bajnokságban). Az irányítással ugyanaz a problémám, mint Freddynek. Amikor én kergetem az ellenfelet egy félpályán keresztül kergetnem kell, vagy ha nem sikerül utolérnem akkor becsúszok a halálfaszáról és csinál egy lövőcselt. De ha utolérem és elkezdem nyomni a kört(szerelés) csak lelassítja elvenni nem fogja a labdát, csak lerántja és a bíró máris szabadrúgást ítél nekik. A szabadrúgás meg el van cseszve. Nem lehet gólt lőni szabadrúgásból. Nekem mindig vagy sorfalat talált vagy kapust vagy fölé ment. Egyszer lőttem szabadrúgásból gólt, de akkor is nyomtam az L1-et(ha azt nyomod szabadrúgásnál akkor kapufára lövi) tökig előtte és a felsőlécről lepattant. Volt olyan is, hogy ellőttem, mert nagyon rám akaszkodtak gurult a labda a kapu felé a kapus meg körbefutotta kétszer és bement. Az EURO 2008-ban szerintem csak a büntetőlövés lett béna. Egyébként volt olyan a 08-ban és a 09-ben, hogy a hajrában kirúgás volt az ellenfélnek a kapus meg odapasszolja nekem és 2-en voltak a pályán. Bekapcsoltam a radart, hogy ezek meg hol vannak és a radar azt mutatta, hogy valahol a stadionbüfénél vannak. És ezt nem egyszer csinálta meg. Más meccseimen is. És 17-0 helyett 21-0 lett.

Tonyx 2009.03.08. 15:38:51

a haveromnál játszottam a 98-cal , nekem nagyon tetszet főleg az hogy volt benne teremfoci meg minden, a 2002 world cup demója sztem jobb mint a 08 full verzióba és a az utolsó élvezhető fifa a 07 és az a nfs sorozatban szerintem a carbon és a most wandted a legjobb a pro street meg a legszarabb semmi nfs alapja a kocsin meg a tuningon kivül
legfőbb hibái:
1.nem utcán megy
2.nincsenek benne zsaruk
3.nincs játék élmény
4.8 gb-t foglal(és csak a grafikája a jó)

igaz a undergrand 2-be sincsenek zsaruk de az legalánn utcán játszódik és több benne a tuning

visszatérve a fifához sztem a 06 kurva nagy szar abban igazad van freddy főleg azért mert a 30m-teres távolsági szabadrugásnál a kapu elött állnak a játékosok

keshudioo 2009.03.08. 15:48:05

ez a fáziskésés a 09-re megoldódott, azt hiszem, abban már nem ilyen vészes.

most akkor felvázolom én az álláspontomat.

a Fifa 06, 07, 08 semmiben nem különbözött. 06-tal még játszottam kicsit a menedzser mód miatt, de mikor az utódjait beraktam, láttam, hogy ugyanolyan, meg sem érdemli a játékot.

09 azért már más. jobb, mint az elődjei (értem ezalatt az előző 3-at, 06 előttről nem sok emlékem van), ez tény. valamivel, nem sokkal. eddig sokan azt mondták, hogy bár a PES játékban jobb, a FIFA sokkal szebb. hát szerintem nem. egyszerűen undorítóak benne a játékosok, nem is hasonlítanak. Juventus szurkoló révén képről talán csak Del Piero-t ismerném fel, de őt is csak azért, mert a korábbi játékokban is így nézett ki. Trezeguet-nek gyakorlatilag nincsen nyaka.

a gép rengeteget csal. ellenfélnek nem fúj be lest, minden apró szabálytalanságra ad szabadot a gépnek, 11-est. mondanom sem kell, szabadrúgásból 10-ből 8 alkalommal gól lesz, nem számít, milyen képességú az adott játékos. engem felrúgnak 16-oson belül, labdához köze sincs, lesérülök, nem történik semmi.

a játék vagy szánalmasan könnyű, egy szinttel feljebb meg már a csalásokból adódóan szánalmasan nehéz. az az érzésem, hogy nehézségi szintet azzal növeli a játék, hogy csal. kapus legnehezebb szinten sokszor mindent véd, ha mégsem, egy bug segít rajta, kinő a seggéből a keze és megfogja a labdát, ha kell.

a fáziskésés ugyan eltűnt, az irányítás mégis pocsék. van 8 irány amerre passzolhatod a labdát (hogy jobban megérthető legyen, van kb. észak, dél, nyugat, kelet, észak-kelet, észak-nyugat, dél-kelet, dél-nyugat), ez nagyban megnehezíti az indításokat. megpróbálom ezzel a képpel szemléltetni: kepfeltoltes.hu/090307/fifa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a játékostársak továbbra sem túl intelligensek, a kapusról nem is beszélve. meg sem mozdul a kapuból, rengeteget hibázik, bepattan róla a labda, stb. a 09-ben már lehet irányítani (ha vmelyik elődben is, sorry), de ezzel sem megy sokra az ember, mert rohadtul nem arra vetődik, amerre kellene, vagy amerre nyomjuk. ugye a háromszög nyomásával továbbra is ki tudjuk hívni a kapuból, nade ilyenkor is csak totyog szegény, mint aki besz*rt, a labda mellett pedig rendszeresen elfut. a többi játékostárs nem hajlandó felmenni a támadásokhoz, ha mégis, nem a kapu előtt futkoznak, hanem mellettem. kinek adjam be a labdát? magamnak? többre mennék. távoli lövéseknél meg rengetegszer beleállnak, beleugranak a labdába, mikor ellentámadni kéne, visszafele fut, indításra meg nem reagál.

jah, és van már ugye amolyan "gyors szabadrúgás" is. jaaaaaa! kár, hogy olyankor nincs társ előttünk, csak mögöttünk, arra meg nem lehet rúgni. kapuskirúgásnál ha odahívunk egy védőt, van, hogy elrúgja mellette és az ellenfél csatára megkapja "ajcsinak" a labdát.

egyedül focis játék van, amit évek óta, szinte folyamatosan játszom még mindig. a FIFA olyan szinten tett idegbeteggé, hogy arra szavak nincsenek. jah, jöhet a kérdés, hogy akkor miért játszom vele? PESezni szoktam általában, de volt nemrég egy időszakom, mikor a menedzser mód miatt a Fifát választottam, de mindig úgy ültem le a tévé elé (ps2), hogy mikor lesz már vége a szezonnak, mert az átigazolási időszak a legizgalmasabba az egészben, és mindig úgy keltem fel, hogy szitkozódtam és elküldtem a büdös francba.

most így hirtelen ennyi jutott eszembe.

üdv.: keshudioo

keshudioo 2009.03.08. 15:50:46

jah, azt még így gyorsan hozzátenném, hogy a "Legyél profi" idény is kalap szar, arról szól, hogy berakod magad a kedvenc csapatod kezdő 11-ébe, a társaid labdát nem adnak vagy nem tudnak, mert ugye segghülyék, de te lefutod az ellenfél mind a 10 játékosát aztán a 11. mellett bevágod a labdát a kapuba.

r6dN 2009.03.08. 15:55:13

Szerintem a 04-05 UEFA-BL nagyon jó volt, és a 07 - 08 is. 09- el nem játszottam.
2002 world cup szintén nagyon jó. kb ezekkel játszottam. Bár azért a 2002 world cupba is volt pár finomság, pl.: félpályáról becsavartad, vagy felgyulladt a labda miközben lőtted =D

Vagy a sima 2002 amikor egy igazából fehér ember a játékba néger volt (vagy csak nekem ?!)
Mellékesen a fifa 2003ba (asszem 2003ba, osztálytárs mesélte) lehetett olyat csinálni, hogy jöjjenek az ufok és elvigyék a játékosokat :DDD

Tonyx 2009.03.08. 16:05:05

@keshudioo: ebben eggyetértek én is mindig az átigazolási szezont vártam de hát ennyierővel akkor ne fifázzunk hanem fifa managerezzünk ha pedig jó játékélményt akarunk focis játékban akkor fifa streetezünk,pessezzünk vagy lego soccer maniazzunk a lego soccer mania talán kicsit gyerekes de nekem kifejezetten tetszett

Daniinad2 2009.03.08. 16:38:51

Én mióta játszom a gépemen azóta utálom a Fifákat nekem meg van a 98. Ez még egy egész vicces meg poénos játék de amik most vannak fifák.... Az egyik barátom igazi Fifa fun megvan neki 98 óta az összes. Egszer felmentem hozzá és boldogan mutatta be új szerzeményét a Fifa 08-at. Az elején tök vicces volt meg minden, hogy magyar a kommentár de aztán előjöttek a hibák. Először is kirúgtam a kapussal a labdát és erre megszólal a kommentár, hogy "MICSODA GÓL!" na most a góltól kb. egy egész foci pálya választott el. Aztán viszem be a 11-esen belülre a labdát és lefújja a bíró, hogy bedobás. Mondom mi a fene, épp csak 20 méterre voltam a pálya szélétől. Aztán van benne az az újítás, hogy belebújhatsz egy csatár vagy valami más posztú játékos bőrébe. Na most ha csatár vagy akkor soha a büdös életbe nem fogsz labdát kapni nekem legalább is nem passzoltak. Ahogy Freddy is mondotta nagyon lassan reagálnak a gombok. Végezetül pedig a legnagyobb hiba az ami csak egyszer történt velem, hogy a játékos eltünt a rohadék pályáról! Szó szerint egyszer csak hopp és már ott sincs. Na ennyit a Fifákról és arról, hogy milyen jó játékok.
Freddy mi a cime annak a dalnak ami a Fifa 96-os videó alatt szól? Ez a 98 zenéje is és imádom. :D

Kolonel 2009.03.08. 16:51:48

@keshudioo:
Nekem nem csal annyit a gép, legalábbis nem a szabálytalanságok terén, hanem inkább úgy, hogy távoli lövésből védhetetleneket lő, meg immunisak a szerelésre.
No meg igen, a szabadrúgás, már másfél éve próbálok rájönni, hogy mivel ugrik a sorfal (merthogy a leírásban nincs benne...), de nem sikerül, így egy csomószor gólt kapok, holott tudom, egyszerűen ugrani kéne.
(Feltételezve, hogy a 06-tól kezdve léteztek,) a YD és a QD kombinációkra két és fél, a QW kombinációra három és fél évembe telt rájönni...
A "játékostársak továbbra sem túl intelligensek" kezdetű bekezdéssel teljes mértékben egyetértek, meg az irányításról szólóval is, ám utóbbit ki lehet küszöbölni, ha a beállításoknál (irányítás) kiveszed a manuális passzt és ívelést.

Daniinad2 2009.03.08. 16:59:54

Én ps2 játszottam a Fifával és ott az analóggal kellett ugrani. Nekem ps2-re csak a PES van meg de sz szerintem 100x jobb mint a FIFA.

hykerman 2009.03.08. 17:14:16

tod mért csinál mostanában az EA szart?
ezért:

www.steamunpowered.eu/page.php?id=46

aki nem tud angolul annak mröviden az hogy 600 milliót vesztettek mert nincs elég munkaerejük és rövidebre kellet vágni a játék készítését és ettől a legtöbb szar lett mint a mirrors edge,fifa09,sims 3
értitek?

Daniinad2 2009.03.08. 17:15:25

Ne haragudj mi ez.:D Nem tom bocsi. Megmondanád?

Victor 2009.03.08. 18:02:38

@Daniinad2: a szám címe ami a fifa alatt megy

-=OMG=- 2009.03.08. 18:24:26

TE MEG MIRŐL BESZÉLSZ???? a Mirrors Edge nem egy szar játék, az egy k*rva jó játék... Fifa 09be télleg semmi újjítás, a sims 3 meg még ki se jött te debil

Daniinad2 2009.03.08. 18:35:55

Köszi a szám címet

Daniinad2 2009.03.08. 18:37:00

@-=OMG=-: És amúgy te vagy a debil. Mert már lehet elő rendelni és lehet róla videókat látni és szar

DragonSipy 2009.03.08. 18:39:17

Egyégként igaz,a legtöbb szar azért szar,mert nincs meg a keret a végére,vagy határidő lejárta előtt nincs kész.Inkább nem mondok példát.

Úgy tűnik,a Fifa témára sokan kommentelnek.

DragonSipy 2009.03.08. 18:42:31

Post Comment: A mirror edge szépnek tűnik,de a játékélményről nem tudok semmit.
Egyébként: a Sims3 tűnik debilnek.Habár ki tudja?

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2009.03.08. 18:48:08

Akit érdekel,itt egy összehasonlítás a 07 és a
08 demója között: www.youtube.com/watch?v=8RUX4g47BVs.

Luven 2009.03.08. 20:08:45

Igazad van fredy és a videók jók énis utálom a fifát ezek miatt...
a Mesterlövész még mindig új bugok dobjátok folyamatosan a gránátot nem fog fogyni bár mennyit dobtok ha folyamatosan kattintotok...

Praxi 2009.03.08. 20:26:20

Hát FreddyD Akkor a 06 ból lesz egy rosszpcjátékok videó? :)

B!gH!t 2009.03.08. 20:57:51

én psp-n játszottam a legújjabb fifával MAGYAR nyelven (főként ezért próbáltam csak ki) de az is egy rakás szar semmi értelme és a nézet is tök szar...

Zsolt3 2009.03.08. 21:34:29

@Praxi: Hát azért annyira nem szar, hogy ide bekerüljön (videó formában). Egyébként abból a játékból nem szokott videó lenni, amit részletesen kifejt írásban freddyD :)

DragonSipy 2009.03.08. 22:45:04

Ez így igaz.A Fifáról különbenis megoszlanak a vélemények,tehát nem nagyon lehetne bemutatni itt.Max a RosszPcJuniorokba mutathatná be valaki.

Frenky89 (törölt) · http://www.frenky89.atw.hu 2009.03.09. 00:11:48

"Habzó szájjal ordibálok, amikor a kapusról lepattan a lövésem, ott vagyok a labdától 2 méterre, azt a parancsom ellenére nem fut a labdáért, hanem a gép átveszi az irányítást és kifut a tizenhatosból..." - Ismerős :D ezért kezdtem hanyagolni ezt a játékot, aztán rá is hagytam. Ezzel már csak az képes "játszani" aki komolyabban e-sportol (ha M.O-n lehet ezt a kifejezést használni egyáltalán). Maradt nekem a jó kis rFactor, F1 Challange, TrackMania és hasonlók... :)

Online módban az error-ok Internet Explorer hibája miatt jönnek ki amúgy.

Endrow 2009.03.09. 15:04:07

A FIFA 96 és 98 tényleg rohadt jó játék volt... Azokhoz képest a mostani(ak) egy rakás szar(ok)

McKenny 2009.03.09. 16:37:15

Fifa WC 2002 (ahol dekázgattál, felemelted a labdát, és félpályáról beollóztad) volt az utolsó jó, amivel játszottam. Annyi bug van egy EA játékban, hogy ez már kib/\szás. Én 09-el játszottam. 5 óra game összegyűlt egy honap alatt. Ez a játék kaki, csak haverok ellen érdemes nyomni, úgy talán még élvezzük is.

ViktorJuve 2009.03.09. 17:33:40

@keshudioo: kesu szerintem is elég furcsa lett. Del Piero-nak kínai a feje, Trezeguet meg úgy néz ki mint akinek érzéstelenítették a száját. Buffonnak lófeje van Camoranesi.... hát róla inkább ne is beszéljünk. Nedved úgy néz, ki mint egy buznyák. Sok benne a faszság. Henrynak pl szopós szájat csináltak.

lonicera 2009.03.09. 19:12:02

@freddyD: jól lehúztad a játékot, ezt a jelenséget azoknál figyeltem meg korábban, akiknek semmi sikerélménye nem volt és lusták voltak gyakorolni kicsit a kezdeti bénázások után:) mellesleg ennél volt a sorozatban sokkal szarabb is, az amiben tűzcsóvát húzott a labda erős lövés után. (talán a 2001)
Próbáld ki inkább a 09-et , az eléggé kiforrt már, persze vannak hibái, de nagyon szórakoztató. Annak nem, aki nem ilyneket kommentel, h "blőőeeee foci, mér nem inkább Fika 06?" meg társai...

PES vs Fifa meg örök vita tárgya, személy szerint jobban szeretem a Fifát, mint a PES-t, az nagyon fapados. Fifában legalább rendesen animált mozgások vannak és nem csak 45 fokban mozdulnak a karakterek.

Bocs, kicsit hosszú lett, a lényeg, h a 06 valóban nem lett valami erős, de az is játszható, csak rá kell szánni több időt, amíg belejön az ember:)

keshudioo 2009.03.09. 20:19:20

@Tonyx: jah, hát ennyi erővel Managerezhetnénk is, csak azt akartam szemléltetni, hogy a Fifában csak a játékosvásárlás tölt el izgalommal :D

egyébként Fifa Streetet is meg lehet unni, sajnos.


@Kolonel: manuális passz? ilyennel még nem találkoztam, de majd utánanézek.

Daniinad2 2009.03.09. 21:47:37

Mondjuk abba van igazság, hogy a PESben néha elég hülyén mozognak az emberek. De rólam tudni kell, hogy a PES se a kedvenc játékom meg úgy az össze focis. Én inkább az akció meg stratégiai és szimulátor játékokat kedvelem. De mindenki mást szeret. Ez így van rendjén.

Praxi 2009.03.10. 13:37:39

@Zsolt3:

lehet :) de még ki tudja :)

rsrlz 2009.03.10. 15:15:56

@B!gH!t: te honnan szerezted meg a fifát magyar nyelven pspre?? én csak angolul láttam (igen, boltban)

BGyRacer 2009.03.11. 09:46:46

Na azoknak, akik szerint játékkal focizni gyökérség: Az érveitek(?) alapján minden szimulátor gyökérség. Csak azért, mert én autóversenyzek, nem mondom, h. mekkora szánalom, aki péesen autóversenyzik, sőt én is szeretek néha péesen versenyezni. Ja és haverokkal sörözés és csipszzabálás közben, izadtság nélkül kurvajól szórakozni az 1ik legjobb módszer a PES-ezés. Tulajdonképpen ti mind nagyon okosak vagytok, de mondjuk 2-en vagy 4-en még sosem fociztunk igazán jót, viszont PES-eztünk már, úgyhogy gyökerek vagyunk. Légyszi legközelebb se' gondolkodjatok, mielött beszóltok, kösz!

FreddyD: Szerény véleményem szerint a PES a legjobb focis játék, a Fifát túlbonyolították, meg kicsit olyan lett, mint az autóknál az Audi, meg BMW (mind1, h. mit gyártanak, ha rajta van az embléma, akkor úgyis mgveszik őket...),de az általad említett késlekedés a realitás felé való elmozdulást jelenti. Gondolj csak bele, te sem tudod labdavezetés közben minden pillanatban elrugni a lasztit, ugyanis azt nem a lábfejeden cipeled, mint a 96-ban... Érezned kell az ütemet, h. mikor ér a laszta a játékos lábához. Ha elcseszed, persze, h. kivezeti. Persze mind1ikben van bug, h. v.miért későn regál, de alapvetően ez sztem működik... Többi hiba teljesen korrekt--->Fifa nem jó sztem sem.

Pacsi!

13Children13 2009.03.11. 20:27:48

WOOOOOOOOOOOOW
MIT MONDHATOK,HA AZT MONDJÁTOK,AKI GÉPEN AKAR FOCIZNI AZ LÚZER.......NA AKKOR MENJ HONVÉDNAK ÉS SZÉPEN KÉRJ ENGEDÉLYT,HOGY MEHESS KICSIT IRAKBA LÖVÖLDÖZNI.... NE A CALLOFDUTY 4EL KEMÉNYKEDJETEK ÉS HA NEM TETSZIK, CSINÁLJATOK JOBBAT,NA MEGVAN??? NINCS... NEMTUDOM MI A BAJOTOK VAN A FIFÁVAL,MERT ENNYI ERŐVEL A MEDAL OF HONOR MEG A CALL OF DUTY AKKOR SZÉGYEN...MERT EGY IGAZI HÁBORÚT SOSEM AD VISSZA, LÁTOM NEKTEK NINCS JÓJÁTÉK,MI A HAVEROKKAL NAPOKAT JÁRUNK FOCIZNI MEG GÉPEN IS NYOMJUK A FOCIT ÉS TI MEG NEM VAGYTOK SEMMIVEL MEGELÉGEDVE, JA ÉS HA NETEN AKARTOK VELE JÁTSZANI ELŐBB TÖLTSÉTEK LE A PROGRAMOT AMI KELL HOZZÁ...UTÁNA SEM OLVASTOK...

13Children13 2009.03.11. 20:30:19

AKKOR MIÉRT JÁTSZOTOK VELE ????? HOGY FIKÁZZÁTOK???? JÓ HOGY NEKTEK SEMMI SEM JÓ...

13Children13 2009.03.11. 20:35:34

EMBEREK, VEGYÉTEK MEG A SUPERMARIOT 0.1 EURÓÉRT ÉS AZT JÁTSZÁTOK,NAGY F*** VAGYTOK...

bbali52 2009.03.13. 20:40:59

Fifa 07-ben egy hatalmas játékhiba volt: nem volt labda a játékban, az emberek össze-vissza szaladgáltak és valahogy az egyik mégis tudott gólt lőni:D

Bandi41 2009.03.14. 18:05:19

hát igazából átkúrás az egész.. nem is tudom, már vagy 3-4 éve ugyanazt nyomják. értem a fifa 09-08-07-06-ra. de biztos nagy üzlet van benne, mert minden hülyegyerek megveszi..

de ajánlom a 04-et az jó :)

rajmaster 2009.03.16. 18:37:32

hülyék vagytok, ea játék mind egy kalap szar.
Nem tudják hogy kell igazi játékot csinálni. Bezzeg a rigs online, na az játééék.

Komolyra fordítva a szót, ez olyan téma hogy kinek tetszik kinek nem. Engem a sport játékok hidegen hagynak, űzni őket sokkal jobb

keshudioo 2009.03.18. 08:05:07

@13Children13: mi csak a saját véleményünket mondtuk el. a hozzászolásod (már ha lehet annak nevezni ezt a nagyon kultúrált eszmefuttatást) alapján te Fifázol. akkor mérnem PESezel? akkor az szar, nem? (szerintem nincs olyan, aki mind2 mellett azonos mértékben áll ki)

Children13 2009.03.21. 11:50:57

Én is a véleményemet nyilvánítottam ki érdekes módon, de a kommentemben nem látom azt,hogy a PES-t nem szeretném,csak nem szoktam vele játszani,mert még nem próbáltam megszerezni...legtöbb időmet a Call of duty, Counter Strike foglalja le vagy éppen a Battlefield 2. Csak kicsit az fura,miért kell azt lelúzerezni,aki PC játszik vele...nekem sem jön be egy pár játék, na jó,ien is van...akit megbántottam attól bocsánatot kérek

TBoy15 2009.03.23. 04:43:07

hát nem olvastam el az összes kommentet de biztos monta már vki h sajnos a PC-s játékoknál leálltak teljesen a grafika fejlesztéssel.. meg mással is. ezt azér csinálják h VEGYÉL EGY ROHADT XBOX360-at vagy PS3-at és akkor eláll a szavad h húúúú de jóó a grafikája.. ezaz egész csak pénzről szól.. ennyi. pc grafika = ps2 grafikával szal ha befejezik gyártani a ps2 játékokat akkor vagy ugrás szerüen jobb lesz a grafika pc-n vagy pedig nem fognak többet kiadni pc-re.

Danixp 2009.04.08. 19:28:20

Fifa az tényleg fos. Én ps1-en toltam régen a 98-at az nagyon megragadott. A mostaniakba meg semmi újdonságot nem bírnának rakni...

Rolii 2009.05.04. 15:53:13

Tudom h nincs köze a focihoz de ez volt az első topic ahova irhatok.
Overspeed-ez egy játék, és a city csinálta, de a lényeg hogy nem rossz. 2000Ft a T...o-ban

Ateee 2009.08.19. 19:16:45

Euro 2008-at kerülje el mindenki messziről, mert a gép úgy csal ahogy lehet...
süti beállítások módosítása