Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

A nagy Mortyr összegzés

2009.04.13. 12:05 :: freddyD

freddyD: Friedrich von IQ Betyár / Mortyr

Nagyon fura eset ez a Mortyr. Többé kevésbé rendszeresen kapom az üzeneteket, hogy "Igen, többnyire egyetértek a videókban elhangzottakkal, de szerintem akkor is jó játék a Mortyr, régen nagyon szerettem". Nagyon meglepő ez a Mortyr ragaszkodás, mintha egy régi, kultikus darab volna. Nekem régen kimaradt a Mortyr, ebben nem tudok hozzászólni, nagy hisztériát váltott-e ki ez a játék. Szóval én minden elfogultság nélkül állítottam a játékról azt amit.

Azt el kell ismerni, hogy a Mortyr más volt, mint egy sablon (rossz) játék. Most leírnám, hogy mik tetszettek benne:

  • Maga az alapötlet nem rossz. Érdekes gondolat változtatni a történelmen, az egyfajta "mi lenne ha" történetek mindig is lenyűgöztek.
  • Próbált más lenni. Amennyire bizarr látványvilág is volt a játékban (amit LSD-parádénak neveztem), valahogy örültem is, hogy valami extrát látok, amit másutt eddig nem nagyon.
  • Szerintem nem próbálta túl komolyan venni magát, legalábbis ezek a röhejes szinkronok meg utcai plakátok ezt sugallták nekem. Kellő öniróniát mindig is nagyra értékeltem.
  • Jó sok pálya volt

Aztán jöjjön a hosszabb lista, amik nem tetszettek

  • Tudom, hogy minden videóban elmondtam kétezerszer, de egyszerűen nem lehet elégszer elmondani, hogy mi a francért ilyen sötét egy játék? Hiába nyomtam monitoromon max fényerőre a beállítást, a játékban sem lehetett javítani ezen. Elviselhetetlen volt a játék 70%-ban abszolút félhomályban közlekedni, annyira lehangoló volt, felfoghatatlan.
  • Csalás. Komolyan, nem tudom elképzelni, hogy hogyan lehet ezt a játékot kódok nélkül végigvinni? Mintha az nem volna elég, hogy kevés a medikit, de lőszerileg teljesen megalázott helyzetbe kerülsz. Marhára unfair, hogy egy ellenségre kell x lőszer, akkor te a hullától felveszel x-10 lőszert. Hiába kapsz néhol rendes mennyiséget, ezzel a formulával marha gyorsan kifogysz. Valamint a kulcsokat megtalálni sem egy egyszerű feladat, nagyon könnyű elveszni. (Sötétségnek hála persze még inkább). A semmiből előbukkanó ellenségekről meg már nem is írnék.
  • Írtam, hogy maga a történet jó, de a kivitelezés siralmas. Mint a videó végén mondtam, nem értem, hogy miért fordítja meg a játék a játékmenetet (tehát hogy a világháborúban kezdünk)? De ha már van egy időgépünk, nem volna az a leglogikusabb, ha egyből Hitlert nyírnánk ki, mikor mondjuk megszületik? (Olyan Red Alert stílusban).
  • Gyanítom a korszerűbb gépek miatt volt, tehát a játék nem tehet róla, de a játékmenet olyan gyors volt, hogy beszarás. Követhetetlenül gyorsan mozogtam, nehéz volt így lőni, reagálni akármire is. Amit ti láttatok, az azért olyan, mert a Fraps mikor felvesz, kicsit lelassítja a játékmenetet. Most az egyszer jól jött!

 

Sokán támadtak korábban, hogy "mit fikázod a grafikát ilyen régi játéknál?". Most a felsorolásban véletlenül sem írtam be a grafikát, mert nem érdekel az engem. Mikor mutattam ronda Mortyr arcokat, csak azért tettem, mert szerintem poénosak voltak, nem ettől jó vagy rossz nálam egy játék. Szóval szerintem a Mortyr nem jó játék.Nem élveztem vele a játszást, felbosszantott, nagyon unfair, viszont néhol akaratlanul megnevettetett. Nem utálom a Mortyrt, csak mondjuk mint a Mesterlövésznél, úgymond tisztelettel bemutatok neki.

A 'Mortyr II' demójával régebben játszottam, az már egy egészen más kaliberű szar, nosztalgikus sárm nélkül.

86 komment

Címkék: mortyr

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr801062221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Auchen 2009.04.13. 12:14:11

nekem már megjelenéskor sem tetszet és most se a mortyr

-gabber- 2009.04.13. 12:23:18

Mikor lesz már video?

csokasg · http://href.hu/x/8s9r 2009.04.13. 12:42:49

nekem is kimaradt régen szóval az alapján amit bemutattál nekem is ez lenne a véleményem kb :)

más: ezen a pályán mit kéne csinálni snajperben hogy tovább engedjen???
www.csoki85.extra.hu/snajper.jpg
hol van vmi info erről a vírusról?

Bala2.0 2009.04.13. 12:58:22

úgy emlékszem nálam nem volt ennyire sötét a játék.

happ 2009.04.13. 13:20:13

Reggelt!

Először is: jó az összegzés, teljes mértékben egyetértek vele.

Másodszor: Mester!(szerintem tudjátok kihez szólok) Nincs kedved már egy új videóval előrukkolni?:D Én hiányolnék még (minimum egy) Lula videót!

Tuli Bácsi 2009.04.13. 13:21:40

Egyébként már Mortyr III is van, de az a röhejes, hogy ezt a Shity csinálta. Ez azért elég szánalmas, hogy egy cég 1 másiktól veszi el a játékötletet, és ugyanazon a néven adja ki. Szerintem azért ez egy kicsit pofátlanság.

Tuli Bácsi 2009.04.13. 13:23:41

Épp nem vót nálam a telefonom, és a biztonsági őrök is ott járkáltak úgyhogy sajnos nem tudtam lekapni.

Tuli Bácsi 2009.04.13. 13:25:37

@happ: Én is a Lula videót, meg még egy Mesterlövészes videót, mert ugye 25 pálya van és én még mennyi hülyeséget találtam huhúúúúú.

Bukee 2009.04.13. 13:38:26

A mortyr látszatra ugyanazt a motort használja mint a Mesterlövész, ami tudtommal a Monolith Litech motorját használja. Erről a motorról azt érdemes tudni hogy magas grafika mellett is gyors... nagyon.
Nemcsak a mai gépeken volt így, legalább ilyen gyors volt a korabeli gépeken is...

BUNDASka 2009.04.13. 13:42:32

Mortyr 4:
www.youtube.com/watch?v=qtor2DBVS0M

Battlestrike újjab szánalmas probálkozás:
www.youtube.com/watch?v=r5jqWBJVQWk&feature=channel_page

Mind2 megnézhető HQ minőségben nézzétek meg ;)

Depheusz 2009.04.13. 14:02:21

Én egy Need for Speed 1999-es változatával játszottam 3x3 mm-es egy pixel de nekem nagyon tetszett.
Aztán meg a Need for Speed Carbonnal játszottam hát picit megnoymtam "90" km-nél a féket majdnem kipördültem...

Kiskham 2009.04.13. 14:15:05

mindenki a Mortyrral van elfoglalva....
pedig ma van húsvét bazz
:
zöld erdőben jártam kék ibolyát láttam el akart hervadni ott hagytam rohadni :D

Xelos9 2009.04.13. 14:18:40

a csaláshoz anyit füznék hozzá h nem csak Mortyr ilyen kedves a Generals Zero Hour is kedves ( Zero Hour a kiegészitő) na szóval vanak tábornoki képeségek és ameriának van ilyen h olajbomba na nekunk a pálya másik végéröl 1 gép hoza a gépnek meg 1 mp en belul a célterulet felé teleportál és nem lehet védekezni ( leraktam a legeröseb AA t boll 20 at és nem tudtam leszedni) és amit FreddyD mondot egyet értek

Macce 2009.04.13. 14:31:43

Nekem megvan a legújabb :S:S
Mortyr 4... az se lett egy jó játék, főleg hogy kb 2óra alatt végignyomtam a legnehezebb mdba

freddyD 2009.04.13. 14:32:18

@happ: Bocs, de még várnotok kell új videóra. Sok a tennivalóm, nem fér bele egy szilikoncsöcsös maca kalandja :(

Macce 2009.04.13. 14:33:29

Ja egyébként vicces...így hpzzátenném:
City Ineractivos játék, mindenghol Mortyr néven fut, a lényeg az, hogy mikor felteszi az ember akkor Operation Thunderstormot ír :D

Gyíkszáj 2009.04.13. 14:45:36

Egyébként láttam pár Mortyr III-as gameplay videót , az nem néz ki olyan szarnak

fan4ever 2009.04.13. 15:29:45

én játszottam is vele bazz:D télleg szép de bugos, halhatatlan ellenfél meg ilyenek....

Crash 2009.04.13. 15:42:11

Nekem semmi bajom nem volt a "grafika fikázással".
Teljesen tiszta volt az észrevétel az lsd parádé/zászló színek és az emberek hülye feje miatt :)

Tapasztalatból azt mondom, hogy igazából azok a karakterek/fejek a legimádnivalóbbak, amik véletlenül sikeredtek olyan száalmassá, nem pedig direkt. (gondolok itt pl az olyan 25 megás komolytala játékokra, amiknél direkt csináltak ilyen vigyori meg morcos pofákat...)

Ezt eddig meg nem írtam le, de Stella meg Friderich feje igazából lehetett volna normális is, csak ez az egész úgy működik, hogy megcsináljá a "festményt" egy sík lapra, aztán 3d világban fej formájúra torzítják,, és elégedettek, ha a fül/száj/orr megfelelő helyen van, a többi rész meg ilyen széthúzott/nyomott, azzal már ne foglalkoztamk eleget..

A gta-nál is z a módszer van, csak ott kicsit többet foglalkoztak vele, meg gondolom volt ilyen saját 3dimage-workshop-juk.

De nézzétek csak vissza a GTAIII-ban lévő emberek szimmetrikus fejeit, innentől visszatekintve azok is elég megmosolyogtatónak tűnnek ám :).

2009.04.13. 15:55:31

Szerintem a mortyr II jó játék... De ez, hát ez semmi kép sem.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.04.13. 16:32:14

Ha eljuttok a Mortyr II-val való játékhoz, vagy teszteléshez, próbáljátok meg a magyarítással, amit csináltam hozzá. Mondjuk FPS-hez mi a ráknak fordítás, de akkor lehetőség volt rá, megcsináltam :D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.13. 16:52:44

Tudom, hogy eggyáltalán nem ide tartozik, de nem régen sikerült letöltenünk az Alien Anarchi-t. Az volt a baj vele, hogy a gépen valamiért szaggatozott, de nem ezért íram ide a bejegyzést, hanem azért mert az Alien Anarchi-nak van hangja!!!!! Mikor letöltöttem és meghallottam a játéknak a hangját, akkor ledöbbentem. egyszerüen nem tudtam elhinni, hogy a játéknak van hangja. :O

Krisztian5 2009.04.13. 17:13:51

Régen én egy újság melléletén jutottam hozzá a játékhoz. A grafikája akkoriban jónak számított (legalább is nekem imponált hogy jól is nézett ki és elfut a Celeron 400-as, Savage 4-es konfigomon 1024+maxon.)

Azonban a sötétség engem is megőrjített és egy idő után rá is untam (így a jövőbe nem is jutottam el soha).
Összességében szerintem is egy rossz játék grafika ide vagy oda!

Richie1986 2009.04.13. 17:24:32

@F4rk4s4850HD: Ez nagyon emlékeztet engem a Return To Castle Wolfeinstein-re! Amúgy nekem nagyon tetszett a RTCW :) Párszor végignyomtam...

Darknight 2009.04.13. 18:13:21

Nem tudja valaki hogy a Mesterlövészben hogyan kell a távcsövet használni?

Darknight 2009.04.13. 18:14:34

Mármint a puskán lévő távcsövet mert az öreg kolostorban leszednek a mesterlövészek akiket nem is látok.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.04.13. 18:52:17

Tyű, a Mortyr unokatesómnak volt meg, kiskoromban párszor kölcsöbnkértem, pár pályát játszottam csak, aztán valahogy mindig abbamaradt
pedig az volt az a játék, amit többször elkezdtem, hogy majd végigtolom, de aztán valahogy mégse. Pedig akkoriban jónak számított. Mostmár el vagyunk kényeztetve. :D
Reális játékok, ugyan... kinek kellett az anno...

Balsa 2009.04.13. 19:11:04

Csá! Nekem megvan a Mortyr3, maga az ördög vett rá, hogy megvegyem, nem is tudom, hogy hogy nyúlhattam a buxámhoz 1 shitty-s játék miatt(máig nem dolgoztam fel). 3 kiló pénzt fizettem érte (ebből megvehettem volna a Call of Duty Deluxe Edition-t),de nem szaporítom tovább a szót, ha érdekel freddy, akkor a rendelkezésedre bocsátanám! Nah itt is van a sátán műve, a lengyel mona lisa, íme a játék:
[url=]kepfeltoltes.hu/090413/Szememfenye1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url=]kepfeltoltes.hu/090413/Szememfenye2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]

Amit nyújt:
-felejthetetlenül szar játékélmény
-lassú, monoton vontatott játékmenet
-semmiféle hangulat
-nuku értelmes történet
-mindig ugyanaz az idegesítő zene
-Mortyr elég gyakran megszólal
-csodállatos bugok, amelyek közzül felsorolnék párat:
-páncélozott fejű ellenségek
-a vízre lépve felrepülsz 5-6 méter magasra (mint 1 trambulin)
-bármely puska vagy pisztoly kilóméterekről halálpontos (mp40-el kb 500 méterről 1 golyóval fejbelőttem egy npc-t[ritka alkalmak egyike volt amikor meghalnak 1 fejlövétől:P])
-semmiből előbukkanó ellenfelek(csak örökölt valamit az 1. résztől:P)
-1-2 halhatatlan ellenfél
-száguldó teherautó platóján állva is stabil a célkereszt
-a lőfegyverek egyformán effektívek
-city AI! Össze vissza lövöldöző ellenfelek...
(és még sorolhatnám...)

itt van még 2 videó, elég sokat elárulnak:
[url=]www.youtube.com/watch?v=Lg45PxY_oH4[/url]
[url=]www.youtube.com/watch?v=1iZyO3gZt2A[/url]

(A játék neve ne tévesszen meg, Mortyr 3: az elterelő hadművelet = Battlestrike: Force of Resistance)

blablabla, (röviden) ennyi...
Ha érdekel a dolog akkor írj msn-en vagy e-mailben: balukapitany0@gmail.com

Üdv: Balsa

morzsaQ 2009.04.13. 19:45:45

Korrekt és igaz az összegzés. (Y)
Nem baj, ha még nem lesz videó, csak legyen :). Sohasem jó sürgetni a dolgokat, ezért szeretem én Pató Pál Úrt...

Dark$mith · http://flashmaniacs.blog.hu 2009.04.13. 19:52:21

Kedves kommentelők és freddyD
Pénteken a Saturnban jártam és megláttam hogy van Mortyr III (vagyis 3) ha valakit érdekel lefotóztam a mobilommal (tom gyenge minőség) ha valakit érdekel felteszem vagy nézzétek meg magatok. Ami viszont baj ebben, hogy az Orange Box mellett volt ami 4 fantasztikus játéknak a gyüjteménye... Nah mindegy csak gondoltam leírom válaszokat várok.

Dark$mith · http://flashmaniacs.blog.hu 2009.04.13. 19:53:02

Kicsit javítanám magam nem vettem észre h valaki már leírta hogy van elnézést

Benokovacs · http://gustyscary.lapunk.hu/ 2009.04.13. 19:53:08

@Tuli Bácsi: Ja, próbáld meg ezt screenshothoz: Print Screen gomb (a kurzornyilak feletti harmadik sorban a bal szélső) Oszt péntben, vagy valami ilyen programban megnyomod a kontroll plusz vé-t

Balsa 2009.04.13. 20:00:46

@Dark$mith:
1. :D Semmi gond:P
2. Az orange boxban 5 játék van [orange.half-life2.com/] (kötelezően megvan :D) és ha bárki arra vetemedne h city-s játékot vegyen 2,5 mortyr árából 5 valóban fantasztikus játékot veszel, és ezt tuti nem bánod majd meg (saját kárán tanul az ember:S)!!!

Ndk-turmixgép 2009.04.13. 20:16:09

Balsa: ott a pont. A Mortyr 3 büntet. Ritka nagy trágya szegényke. Nekem az tetszett, hogy a fegyverek erősebbek és pontosabbak, ha célzót használsz. No comment.
FreddyD: Az összegzés jogos, igazad van. De én is csak azt tudom mondani, amit sokan mások: "anno jó volt". Én vagy 7-8 éve játszottam vele, és mikor a legjobb FPS nekünk a Duke Nukem volt, akkor bizony a Mortyr lenyűgözött minket a "célzás szabadsága" (a Duke ba nagyon nem volt értelme egerezni). Emlékszem, hogy a nagy géppuskás faszit vastökűnek hívtuk. Annyiszor végigvittük, hogy már szinte fejből tudtuk, melyik pálya után melyik jön. A grafikáról annyit, hogy '99-ben azért szebbet is össze lehetett volna hozni, de szarabb is lehetne.
A Mortyr 2-ről meg annyit, hogy szintén játszottam vele egy kicsit, de nekem, bevallom szégyenkezve tetszett. Tele volt hülyeségekkel, de talán a teljesen értelmetlen öldöklés megfogott benne.

józsef545 2009.04.13. 21:16:18

nekem tetszett, ha könyű módban mész akkor sem a lőszerrel sem a medikittel nincs gond, a csaláok nekem nem volt annyira sok (bár én nem játszottam ki) a sötétséggel se volt túl sok bajom bár 2-3 alkalommal én is a falnak mentem és lőnöm kellett hogy kicsit világosabb legyen. a FŐ PROBÉMA az volt hogy eltévedtem a labirintusos pályán a játék legvégén :S ahol van a sok fénykép és tényleg gyorsan mozog az emberünk és néha, és minden felvettt tárgyat ahogy a zseblámpát 2 percig hasnálhatod

józsef545 2009.04.13. 21:19:20

és az értéklésem a játékra: 6/10

Kirunay 2009.04.13. 22:20:26

Kicsit utána néztem, hogy mi is a Mortyr storyja, és Freddy itt nem értek egyet veled. A story jogosan kezdi 1944-ben. A loogoos.hu oldalon találtam egy kisebb kritikát, és ott a következőt írták: "A fritzek egy Wunderwaffe (értsd. időgép) segítségével megnyerték a második világháborút, és ezzel ők váltak a bolygó nagyhatalmává. Sajnos 2093-ra az idő megbolygatásának hatásai, - viharok, környezeti anomáliák, megmagyarázhatatlan katasztrófák - lassan tönkretették a Földet. Egy Dr. Jürgen Mortyr nevű tiszt viszont elhatározza, hogy nem nézi tovább tétlenül a világ végének beteljesedését, inkább vesszen a Harmadik birodalom. Fiát (azaz minket) visszaküldi az időben, hogy megölje a Wunderwaffe feltalálóját, és ezzel megakadályozza, hogy a fritzek megnyerjék a világháborút." Gondoljatok csak bele, szerintetek ha Hitlert meg is ölik, attól véget is ért volna a háború? Hát nem hiszem. A történetben a nácik, az időgép miatt nyerik meg a háborút, ezért előbb a feltalálót kell kinyírni. Gondolom ezért kezdődik a story 1944-ben hogy likvidálja Mortyr fia a feltalálót. Így már valamivel logikusabb. A terminátor jutott az eszembe erről...

Boros 2009.04.13. 23:21:31

nekem nem tetszik,hogy freddyD-t erre a pontra juttattátok,hogy egy ilyen írásos elemzést kelljen neki csinálni,szerintem egy viccet mindig elront, ha az illető nem érti és el kell magyarázni, hogy mi is volt benne a poén. ez olyan fíling.. sajnos..

csokasg · http://href.hu/x/8s9r 2009.04.14. 00:32:45

off: nem hiszem el h senki nem tudja h ezen a pályán mit kéne csinálni snajperben hogy tovább engedjen???
www.csoki85.extra.hu/snajper.jpg
hol van vmi info erről a vírusról?

csokasg · http://href.hu/x/8s9r 2009.04.14. 00:33:19

választ előre is köszi aki rá(m)szán fél percet az életéből :P :D

Dark$mith · http://flashmaniacs.blog.hu 2009.04.14. 09:07:56

@Balsa:
Köszönöm és tudom hogy az orange box egy zseniális csomag habár külön külön de nekem is megvban a trtalma épp ez a csúnya h a Mortyr III az orange box mellett volt

Jaka 2009.04.14. 09:12:49

@Darknight:
Az irányítás beállításokban be kell állítani. Emlékszem rá:D

Jaka 2009.04.14. 09:15:58

A Left 4 Dead-ben is vannak csalások. Mész a csapattársakkal szobáról-szobára, aztán egyszercsak felpörög a zene, és abból a szobából jön a horda, amiből az elöbb jöttetek ki. De ez az AI Director munkája

veterán33 2009.04.14. 09:45:09

Bár a játék itt ott vak sötét mégis pár játék után meg lehet tanulni mi hol van.

dexexe 2009.04.14. 11:05:04

azt észrevettétek hogy a mortyr 3 ugyanaz a grafika mint a sniper:art of victory????? (mind kettő city interactive) mellesleg a sniper:art of victory elöbb volt...meg a mortyr 3-ban ugyanazok a helyszinek vannak mint a sniper-ben,hogy lehet ez???ugy hogy a city interactive lusta volt pályát csinálni igy ellopta a sniper-ből (saját játékukból) a helyszint és berakta a mortyr 3-ba...ejnye :) de ez nem csak ennél a játéknál van...a 2008-as "SAS:secure tomorrow" játék volt elöbb,2009-ben meg az "armed forces corp" nevű játékot adták ki ami ugyanaz mint a SAS (mindkettő city interactive)még a belassitás is ugyanaz !!!! meg a helyszinek is...mért jó ez hogy lopják a saját helyszineiket???

clubpenguinnews 2009.04.14. 11:07:21

EZt csekkoljátok meg! Tom h nem ide tartozik , de: www.evm.hu/evm/index.php?op=termek_reszlet&kat_id=3&id=139

Pet Racer az EVM-nél!! ÁÁÁ!

Balsa 2009.04.14. 11:08:14

@Dark$mith: Ez nem szégyen, ez istenkáromlás:S
@Jaka (és freddy): egyébként én ezt nem csalásnak nevezném (nem is tom minek) , bár kicsit tényleg nem fair a dolog...
@Jaka: Az L4D és a Mortyr tényleg hasonlítanak egymásra ("csalások", sötétség, meg egyik játék se veszi komolyan magát)
Aki nem hiszi az nézze meg ezt: (meg amúgy is:D)
www.otherworld.hu/index.php?page=singlearticle&id=1874

dexexe 2009.04.14. 11:08:32

amugy a mortyr 4 :operation thundertorm is city interactive de ez már F.E.A.R motorral és sztem nagyon jóra sikeredett...(lehet hogy rövid,de a grafika,a célzás az ellenfelek mind nagyon jók !!!! nekem a kedvencem lett,főleg a multiplayer része) FreddyD-nek egy szava sem lehet hogy mi volt a city interactive és mi lett belőle...de itt is van egy kis bibi,hogy a 2009-es "battlestrike:shadow of Stalingrad" meg a mortyr 4 hangjait lopta el...ugyanaz a zene meg a hang.lusták voltak hangokat csinálni,lusta ez a city :D

Magico 2009.04.14. 11:13:45

"az már egy egéssz más kaliberű szar"
loool

Balsa 2009.04.14. 11:43:57

írtam egy jó hosszú kommentet, de nem küldte el... (mégegyszer meg nem írom)

Balsa 2009.04.14. 11:45:43

A lényeget azért leírom:
www.city-interactive.com/mortyr/pl_mortyr.php

(váltsátok át angol nyelvre...)

SzPeti91 2009.04.14. 12:24:04

Az biztos, hogy én nem akarok Mortyrral játszani ezek után. :D
Ha pedig nagyon sötét a játék, végső esetben a vga driverben tekerem magasabbra a fényerőt.

DeathHead 2009.04.14. 12:58:04

Nekem az anyám vette meg ezt a fost!És tényleg nagyon SÖTÉT, ahogy a készítők is!

Xelos9 2009.04.14. 13:27:50

ööö ha megnézitek az egyik régi partiarcot (nemtudom melyik) és a mortyros képet egyezik a csávó O.o kopasz és leorditja a fejed

Dotya 2009.04.14. 13:39:35

Én kölcsönkaptam a Mortyrt. "Epilepszia roham várható". a Fényefektektől néhol tutira. xDDD Kíváncsi vagyok rá. o: Ma nekifogok játszani. :D :P

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2009.04.14. 14:33:28

Nekem a haveromnál volt szerencsém kipróbálni... már az elején leragadtunk a sötét miatt... sokkal jobb játékok kaphatóak ezen az áron bárhol. Még a CoD1 vagy Return to Castle Wolfenstein is jobb, pedig azok is régi játékok.

A Mortyr játékokhoz a Return to Castle Wolfenstein áll közel... és az mérföldekkel jobb, örök klasszikus.

Ormany 2009.04.14. 14:49:30

Nem készült patch a játékhoz? Olyan ami orvosolja ezt a sötétség dolgot?
tv.gamestar.hu/video/south-park-vilagok-harca

dexexe 2009.04.14. 15:24:06

szóval játszatok a mortyr 4 : operation thunderstorm-al...szép a grafika,szép a célzás (csak mész és lősz és ezért jó a játék) egyedül a játék rövidsége a baj de ezt elnézem :)

Dezső a Túlélő 2009.04.14. 16:28:12

többet kéne Quake 3 azni , akkor öröm lenne a gyors játékmenet :)
na visszabujok Gothicozni :')

Dezső a Túlélő 2009.04.14. 16:54:57

@Balsa: aha szal aa mittomén meinnyelven a Mortyr , battlestrikét jelent :D furcsaa

SilverHoof 2009.04.14. 17:40:54

Hello, jó lett az összegzés:), régebben én is kipróbáltam a mortyrt hát szerintem annyira nem volt gáz. A játék maga rossz de szerintem kicsit azért lehet élvezni néha.
off:Megjelent a Streets racer 2 www.evm.hu/evm/index.php?op=termek_reszlet&kat_id=1&id=106 lehet hogy már régebben de én csak most láttam meg

Kirunay 2009.04.14. 18:04:22

@Boros: Szerintem nem volt ebben semmi olyan, ami bármilyen viccet lelő. Sőt kicsit úgy érzem a régi mondandója a blognak kicsit hátérbe szorult. Rengeteg játék van a piacon, a boltokban amik vagy jók, vagy szarok. Amikor megakarsz venni egy játékot, de nem tod eldönteni, és utána nézel a neten, akkor sem biztos, hogy megtudod, hogy a játék játszható-e vagy sem. Mert semelyik cégnek sem érdeke, hogy lejárasson egy játékot. Ezért jó dolog, hogy van egy ember aki végülis, "aktuális" boltban megvásárolható játékokat prezentál, kipróbál számunkra, így képet kapunk arról, hogy megvegyünk-e egy játékot vagy sem. (Bár FreddyD inkább növelte ezen játékok eladási arányát, akár mennyire mondta ne vedd meg.) Mert a negatív reklám is reklám. Főleg ha az még humoros is. Sőt még így is van aki szerint az itt szereplő játék nem rossz játéknak minősül. Ezt mindenki maga döntse el.

Gmen 2009.04.14. 23:24:44

nos, elmondjam freddyD mi a helyzet ezzel a játékkal? gépfüggő! nagyon-nagyon gépfüggő!

ezen játszottam vele nemrég:
Intel Pentium 3 700 MHZ
128 mb ram
32 mb-s integrált Intel videókari

Na de a lényeg! semmi baja nem volt a játéknak, még sötét se volt, tökéletesen lehetett látni! na igen, a felbontás hiba megvolt, mert akárhányszor átállítottam a felbontást, léphettem ki, meg vissza, mert elment a hang. a játékmenet gyorsasága is normális volt, ugyebár a gép tökéletesen jó volt neki.
nade kipróbáltam ezen:
Intel Celeron D 336 2,8 ghu
2048 mb ram
512 MB Vkari(Nvidia GeForce 8400 GS)
na de aztán! itt minden elromlott!
sötét volt, totálisan gyors volt, játszhatatlan!
kegyetlen durva, amit a játék művelt ezen a konfigon!
szal a Mortyr nagyon is szimpatizál a régebbi konfigokkal.
nem is értem, Hitler neked miért nem volt benne.
ami kicsit furcsa volt, hogy el is mentél az asztal mellett, és még a videóban is látszott, hogy Hitler koma nincs ott!
amúgy a célzása is rossz a játéknak.
de írnék pár sort a játékról.

Pozitív élmény:
-grafika. nekem tetszik a grafja, 1999-hez képest szép.
-történet. egyáltalán nem sablonos, legalább nem olyan unalmas, mint ma pár játék, hogy mész oszt lősz.
-menü. kicsit megfogott az is, nem sablonos, különösen tetszett az az ötlet, amit jópár játékkiadó cég alkalmazott, hogy a menüben játék megy a háttérben. lást: Quake 2, Duke Nukem Manhattan Project
-hangok. a német katonák németül való megszólalása! nagyon jó, tetszett.
-legalább próbálkoztak.

Negatív élmény:
-ellenfél intelligencia(Friedrich von IQ betyár.)
-néhol az LSD parádé is zavaró volt
-a sok töltés. mint a Half-Life. fordulsz kettőt, már jön a Loading képernyő... ennél idegesítőbb egy dolgot...
-nem voltak változatosak a helyszínek
-időbe utazás egyszerűen egy gomb.


amúgy itt egy kisebb téma volt a Return to Castle Wolfeinstein. kegyetlen jó játék, még ma is szívesen játszanék vele, de leköt a WoW.
amúgy freddyD, tudtad, hogy jön a Wolfeinstein2?
off: StarCraft2 jönne már ki...(szét fogom vele játszani az agyam:D


Mindent összevetve nekem a Mortyr annyira nem is a negatív játékok közé tartozik, hanem inkább mondanám úgy, hogy nem éppen jól sikerült.
grafika egész jó, főleg az olyan effektek, az a padlótükröződés néha, azért olyat nem gyakran lehetett látni egy 2002-es játékban.


ami még fontos, hogy játszottam én is a Mortyr 2 demójával. játszhatatlan. kegyetlenül. meg az a csattogó zene.... felhúzott, nem is láttam az ellenfelet, de azért lőtt valaki.... kegyetlen rossz grafja van, inkább Mortyr 1.
3-at nem ismerem, nem is akarom!!!!!

amúgy aki háborúsdit akar játszani, annak ott a CoD1, CoD2,CoD3(csak PS2), és a CoD5(igen, a CoD4 nem háborúsdis, vagyis nem 2. vh-s.)
hohó, nemsokára kinnvan a Call of Duty 6-Modern Warfare 2!
novemberben jön, emberek!
Ui.: túl gyorsan kidobják az 5 után.

dexexe 2009.04.14. 23:52:43

a call of duty: world at war az nem az ötödik rész...tévedés...az egy kiegészitő...ez nem egy oldalon fenn van hogy ez nem az ötödik része...amugy meg sztem a call of duty 4 a nyerő...érdekes a 4-ik rész lett a legsikeresebb rész,akkor a world at war mért nem lett az?azé mert megint a második világháborúba lett téve a játék...ami kicsit már unalmas...lásd necrovision,végre egy játék ami az első világháborúba repit minket,vagyis arról van szó,nem megint a lerágott második világháború...

Gmen 2009.04.14. 23:55:38

már megbocsáss, de a CoD: World at War minek lenne a kiegészítője?
amikor teljes sztorija van? hm?
több helyen is CoD5-ként emlegetik, szóval a 4-nek nem is lehetne a kiegészítője.... mert a kettő más időben játszódik!

szal nem kieg szerintem:P
minek a kiegészítője, hm?
vagy CoD6 előzetes, vagy mi a szösz?

dexexe 2009.04.14. 23:55:39

meg azt nem értem hogy a 3-ik része miért nem lett pc-re átrakva...lehet idővel megcsinálják ezt a problémát,igy lett pl a silent hill első részével is,most már annak is van pc-s verziója...mert ezért nem aratott akkora sikert a harmadik rész mert sokan nem tudtak vele játszani,nem fogyott és ez lett...nem sokan játszanak ps3-al,pláne nem a COD 3-al...

dexexe 2009.04.14. 23:57:49

ha az ötödik része lenne akkor miért nem birják utána irni az ötöst vagy római ötöst????olyan nehéz ez????ugyanezt eljátszották az uj alone in the dark-al is...most az is az ötödik része annak a sorozatnak elvileg...

dexexe 2009.04.14. 23:58:59

a world at war egy teljesen különálló kiegészitő...olyan mint a oainkiller overdose...annak sincs semmi köze az eredetihez de egy teljesen különálló sztori...

Gmen 2009.04.15. 00:01:37

mert a 4-hez se írták oda, csak hozzábökték, hogy Call of Duty-Modern Warfare...:P
rengeteg helyen CoD5-ként mondják a World at Wart!

Gmen 2009.04.15. 00:03:09

the-minusworld.com/wp-admin/images/Apr08/COD5/CallofDuty5-FutureWarfare1.jpg

ez fájXD

na meg ezt olvasd végig, Wikipédiáról szedtem:
A Call of Duty az Infinity Ward csapata által fejlesztett FPS-játék, 2003. október 29-én adta ki az Activision, a II. világháború gyalogsági harcmodorát mutatja be. Folytatása, a Call of Duty 2 2005 októberében jelent meg.Ezután kiadták a Call of Duty 3-mat, majd jött a 4, a Modern Warfare,és az 5, a World at War, és várható folytatás a Modern Warfare 2.

Gmen 2009.04.15. 00:05:07

na jó, a 4-hez odaírták, bocs...

dexexe 2009.04.15. 00:18:14

wikipedián sokszor nem irnak igazat :) meg oda bárki irhat cikket hibásan,én is....na mind1,nem vitatkozom...sokan állitják hogy a world at war nem az ötödik rész,és én is...mellesleg a modern warfare dobozára rábirják irni a 4-es számot...a world at warra (ha azaz ötösik) miért nem?

www.productwiki.com/upload/images/call_of_duty_4_modern_warfare.jpg

Killermuchine 2009.04.16. 15:50:15

Nekem megvan a Mortyr 3, akit érdekel szóljon! (2000 FT)
zsolter14@citromail.hu

Stalker1996 2009.04.17. 16:51:53

szasz freddy figyu ha már te kijátszottad segíthetnél nekem a mortyrban a the machine park nevű pályán a végén van az a vonat kocsi ott mi a teendő ha tudod válaszolsz kérlek válaszodat minél hamarabb szeretném megkapni am meg van néhány játékod na szasz

Fragonard 2009.04.17. 18:31:20

Azért a "régi grafika" meg a "szar grafika" nem jelenti ugyanazt.
Itt viszont mindkettő elmondható!:)

Killermuchine 2009.04.18. 19:26:12

Valaki aki megunta a Mortyr 1 nem akar cserélni 3-ra? Teljesen új, nem megy a gépemen... EREDETI!!!

Stalker1996 2009.04.19. 15:30:10

@Igazság142: neked megvan a mortyr 1? a the machine park végén a vonatkocsival mi a szent szart kell csinálni meg tuod mondani

Stalker1996 2009.04.19. 15:31:19

@freddyD: szia a mortyr 1-be a the machine parkos pálya végén a vonatkocsival mit kéne csinálnom tudsz nekem segíteni

Killermuchine 2009.04.20. 15:35:09

@Stalker1996: nem nincs meg, de a 3 megvan... szóval szívesen cserélnék vagy ha valaki megvenné az is jó 2000FT (ennyi a boltokban is, lehet alkudni velem :D)

Boros 2009.05.20. 23:06:53

@Kirunay: szerintem te egy kicsit félreértetted a mondanivalómat:D

JoPcJátékok (törölt) 2009.07.30. 00:14:12

FreddyD a Mortyr az nem rossz Játék én Játszotam vele és nekem teszet
süti beállítások módosítása