Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Megvolt a fogadóóra

2009.08.21. 18:24 :: freddyD

Na ez is megvolt. Kicsit tartottam tőle, hogy túl kaotikus lesz, de az ottani adminisztrátorok segítettek nekem. Sokan írták, hogy az ő kérdése nem került be. Egyrészt nagyon sok volt, illetve ők válogatták ki a kérdéseket, úgyhogy én csak azokat láttam, amelyekre válaszoltam is.

Nekem kicsit egyszerűbb volt így, mint skype-on :) Sok kérdés egyezett az FAQ-ból, de attól függetlenül, itt a protokoll, aki esetleg lemaradt volna. Kicsit ömlesztett így, de ez van ;)

 

17:01 [kja cyca] Szia freddy te mivel foglalkozol??
17:02 [freddyD] Rossz játékokat mutatok be, de egyébként gépek előtt ülök sokat. Részletekbe nem mennék bele. +
17:02 [Srac178] Szia FreddyD mi alapján választod ki a játékokat amiket elemzel?
17:04 [freddyD] Fontos, hogy egyrészt legyen meg, illetve legyen hozzá ihletem. Nem minden játék mutatható be, sokszor egyszerűen nem volna szórakoztató.+
17:04 [Why So Sure] Hello freddyD! Hány RPCJ évadot tervezel?
17:05 [freddyD] Egyelőre egy negyediket tervezek szeptember végétől. Lehet, hogy utána vége lesz, de ez majd úgyis elválik. Szerintem spontán döntés lesz, mikor lesz vége. De nem kell
17:06 [freddyD] félni, egy ieig még idegesítelek benneteket ;) +
17:06 [>>MR_F*SZ<<] Melyik játék ihletett téged meg hogy irni kezdjél?
17:07 [freddyD] Egyértelműen a Mesterlövész ;) Bár már tudtam írni a Snajper előtt is :P +
17:07 [.Zivi.] Szia Freddy! Családod, feleséged hogy viseli a "játékszenvedélyed"?
17:08 [freddyD] freddyné épp itt ül mellettem. Ő jól viseli. Családomat annyira nem érdekli.
17:08 [freddyD] +
17:08 [mickey991] Szia freddy! Már írtad a blogon, hogy nyár végén lesz egy utolsó "Mesterlövész" videó. Ez mikor lesz kész, vagy mikor lesz róla több infó?
17:09 [freddyD] Szerintem az lesz a negyedik évad első videója. A harmadik évadra már csak 1 videót tervezek, aztán a hagyományos clip showt +
17:10 [Beatdriver] Szia Freddy. Az összes eddigi játék közül, amiről írtál, melyik sokkolt le a legjobban? :)
17:11 [freddyD] Egyértelműen az Alien Anarchy. Úristen... Megint emlékeztettél rá... Köszi szépen ;)
17:11 [freddyD] +
17:11 [nestea25] freddy amikor azon gondolkodtal hogy abbahagyod e a rossz pc jatekok bemutatasat mi tartott vissza a dontesedben??
17:12 [freddyD] Ez a blog-os "feltöréskor" volt. Gondoltam nem szabad egy ilyen akció miatt így abbahagynom. Ti és ez az egész amit elindítottam nem ezt érdemelné +
17:14 [Andre_Linoge] Szia Freddy! Az Otherworld fórumján anno említetted, hogy a sorozat végén megmutatod az arcod, ez még most is aktuális ?
17:15 [freddyD] Szerintem még igen. Gyűjtöm a bakiparádékat, háttéranyagokat azóta is, hogy oda majd berakhassam. Ha mégsem, arról nyilatkoznék a végén, hogy miért nem +
17:15 [Warren G Harding] freddy, miért kellett átköltözni a youtube-ról? valakinek útban voltál?
17:16 [freddyD] youtube egyik napról a másikra törölte a profilomat, anélkül, hogy szólt volna miért is :( Elég macerás volt a költözés, de emiatt nem akartam abbahagyni +
17:17 [gamer1011] Szia! mi az oka annak hogy minden videóban eltakarod az arcod?
17:17 [freddyD] Meg akarom tartani a privátszférámat. Kellemetlen volna nekem, ha esetleg valaki leszólítana utcán, vagy miközben wc papírt veszek, vagy hasonlók ;) +
17:18 [nestea25] freddy,szerinted az ingyenes dej o sorozatod sokaig fog tartani??
17:18 [freddyD] kb egy tucat videót tervezek belőlük. Kis kiegészítőként a rossz pécés videók között. De ha azt is sokan nézik, lehet több is +
17:19 [rosszpcjatekok] Igaz az, hogy készült veled egy hosszú, kiadós interjú?? Mikor és hol lehet majd olvsani??? Ki készítette veled??
17:20 [freddyD] Ha minden igaz holnap olvashatjátok ezt az interjút a bloginterju.blog.hu oldalon. Remélem érdekelni fog valakit is ;) +
17:20 [Aqua29] Amikor hibákat keresel, akkor direkt úgy játszol, hogy kijöjjenek ezek, vagy csak azokat mutatod meg amelyek "csak úgy beesnek"?
17:21 [freddyD] Általában azokat, amelyek maguktól előbukkannak, de persze néha a poén kedvéért kiprovokálom őket. De csak így extra hülyeségként, pl az utóbbi videóban a f1-es kocsi :P
17:22 [hydraxon] freddyD tényleg beszéltél rockerlalee-val 30 percet? és örűlnél ha bekerűlnél az AVGN eggyik videójában?
17:23 [freddyD] aha, mikor fenn volt budapesten összehoztunk egy találkát. Nagyon jó fej. Én már annak örülnék, ha válaszolna nekem írásosan valahogy. Videójába nem akarnék belekerülni, az az
17:24 [freddyD] ő bulija +
17:24 [Fehérmamut] melyik volt az a játék amit szívesen elő venné játszani??
17:25 [freddyD] most rögtön? Hmm, az nhl 95-tel marhára játszanék most. Sajnos nem működik már XP-n. Rosszak közül a mesterlövészt is bevállalnám :) Mmmh, Stellaaa... +
17:26 [xyzsfd] Üdv. Érdekelne az Otherworld-el kapcsolatos múltad. Pl.: hogy akadtál rájuk, vagy ha esetleg tudod, azt is elárulhatnád. miért hiányoznak régi cikkeik (elég gyakran hallani
17:27 [freddyD] Ők kontaktáltak engem, hogy szeretnének a stábjukban látni. Remek arcok, nem bántam meg a partnerkapcsolatot. A régi cikkeket én is hiányolom, sajnos valamelyik átállásnál elveszett elég
17:29 [freddyD] +
17:29 [nestea25] freddy,az AVGN miatt probaltad ki teis ezt a "szakmat"??
17:30 [freddyD] Jaja, ő inspirált erre, de elejétől kezdve egy sajátos stílust akartam kialakítani, hogy ne egy magyarosított nerd legyek, hanem valami más +
17:30 [Warren G Harding] Nagyon ügyelsz a inkognítódra, kb hányan tudják a sötét titkodat :), hogy Te vagy freddyD?
17:32 [freddyD] Nem olyan sokan. Barátok közül is csak egy páran tudják. Nem vittem túlzásba. Akinek eddig nem mondtam, az sem írt volna, hogy "te vagy ez?" ;)
17:32 [freddyD] +
17:32 [Lil_Devil] Mi a véleményed azokról, akik a Rossz PC Juniorokban téged "copiznak"? Jó érzés, hogy "példakép" vagy számukra, vagy inkább unod, hogy nincs saját ötletük,
17:34 [freddyD] Nem szoktam igazán velük foglalkozni. Ha egyértelmű a kopizás (pl maszk vagy ötlet), akkor sem írok oda. Mindenki csináljon azt amit akar, kopizzon ha akar, szabad
17:34 [freddyD] ország +
17:35 [mcgud] az a kérdésem lenne hogy milyen progival veszed fel a vidiket?
17:35 [freddyD] A jeleneteket változatlanul a Fraps-el veszem fel, aztán összeszerkesztem a Power Directorral ;) FRAPS FRAPS FRAPS FRAPS! :D +
17:36 [Bence19956] neked meik a kedvenc saját veideód?:D
17:37 [freddyD] Hmm, ez nehéz. Talán a Heat of War illetve a Lula videók különösen jól sikerültek. Nem nagyon nézem meg őket, az az igazság. Utálom a hangom
17:37 [freddyD] :P +
17:37 [Aqua29] Lesz olyan amatőröknek szóló verseny, amilyet egyszer már rendeztél?
17:39 [freddyD] Ha nyereményjátékra gondolsz, lesz szeptemberben illetve talán novemberben egy :) A kreatívak diadalmaskodnak majd! +
17:39 [JablesLAV] honnan ez a név hogy 'freddyD'?
17:40 [freddyD] Kedvenc bandám frontemberének neve Fred Durst, annak ez a beceneve. Már akkor megvolt a név, mikor még nem videóztam. Ha tudtam volna, hogy
17:40 [freddyD] ilyen sikeres lesz, biztos más nevet választottam volna :( +
17:41 [Andre_Linoge] Freddy, ha van meik a kedvenc filmed? :D
17:42 [freddyD] Ááá, filmes téma. A kedvencem. Nehéz kérdés, de talán "Ember a holdon" Jim Carrey-vel. De szinte mindegyik Steve McQueen filmre is mondhatnám ezt +
17:43 [mikike96] milyen kategóriájú játékokat szeretsz a legjobban?
17:44 [freddyD] Annyira nem teszek különbséget játékok között. Budget és ingyenes játékok között is vannak nagyszerű játékok. Mikor veszek játékot többnyire nem fizetek sokat +
17:44 [hejhóhejhó] A T3 videódat sokan kritizálták. Neked ott a megvalósítással volt bajod, vagy a stílussal (báziselfoglalás stb.)?
17:45 [freddyD] Ott az volt a legnagyobb bajom, hogy nem volt kampány. Könyörgöm, ha egy filmes játékkal játszom, akkor legyen már valami történet is, ne csak rohangálás
17:45 [freddyD] +
17:46 [hajráfreddy] nem játszol valamivel multiplayerben?
17:46 [freddyD] nem szoktam online multizni. Úgyhogy, ha valaki interneten azt mondja, hogy ő én vagyok, akkor kamuzik ;) LAN-on néha panzersozok, Call of dutyzok
17:47 [freddyD] +
17:47 [Why So Sure] freddy, ha nem lett volna a Snajper, akkor a blogot sem csináltad volna meg?
17:48 [freddyD] Szerintem igen. Könnyen lehet, hogy nem lenne ez az egész itt. Sok tényező vezetett odáig, hogy nekikezdjek, ha az egyik hiányzik, borul a bili ;) +
17:48 [Nommmad] Gondoltál már arra hogy a jövőbe elmenj valamilyen Pc -s magazinhoz játékkritikusnak?
17:49 [freddyD] Nem gondolkodtam ilyenre. Nem is akarnék menni és ők sem hívtak. Úgyhogy ez a veszély nem fenyeget ;) +
17:51 [arian996] Szia Freddy! Az Otherworld-ön milessz a legújabb filmkritikád? Vagy eztmég nemtudni előre?
17:52 [freddyD] Még nem tudom. De amennyira informáltak, nem nagyon lesznek filmes kritikák a közeljövőben, max Zolytól. De ez még változhat +
17:52 [zsolt2106] a RPCJ blog-on kívül sok más blogod van még, hogy bírod ezeket karbantartani ? Vagy van ahol nem egyedül csinálod ?
17:54 [freddyD] Még van egy humor blogom (Rofl-Net), egy zenei blogom (Limp Bizkit). Aztán van még a hangjátos (Gyilok Gép) és a RPC Junioron is néha kisegítek. Ott
17:54 [freddyD] vannak segítők. Blogon megtalálod őket kilinkelve :) +
17:54 [Bence19956] Egy-egy ilyen videó elkészítése mennyi időbe tellik így mindent egybevéve?És a hangod király:D
17:55 [freddyD] Hát ha beleszámítjuk a játékkal való játszást, simán lehet akár egy tucat óra is, utószerkesztéssel. Szerencsére sokszor sikerül gyorsabban is +
17:56 [sarg3] Kiket tartassz a legjobbnak a szakmában AVGN-en kívül?
17:57 [freddyD] Jenkik közül az IGSRJ-t illetve a Nostalgia Critic-et. Hazaiak közül Rockerlaleet, Visort, Othalát +
17:57 [Andre_Linoge] Ha nem ezen a néven ismerne a világ, mire cserélnéd le?
17:58 [freddyD] Pl a Játékpartizán tetszik, igaz ezt csak a Fix.tv-s interjú alatt hallottam csak meg, mikor mondták rám. Tetszik, azonban magamtól nem jöttem volna rá +
17:58 [Warren G Harding] Nagyon tetszett a hangjátékotok, azzal projekttel mi lett? Nem lesz több, vagy csak én vagyok lemaradva?
17:59 [freddyD] Köszi, örülök neki. Elég sok munka volt vele. Szerintem amíg lesz még RPCJS nem lesz több, azonban van egy saját filmes forgatókönyvem, lehet azt átvariálom
18:00 [freddyD] egy hangjátékos verzióvá. Csak meg kell néznem mennyire kivitelezhető +
18:00 [hejhóhejhó] nem tervezel egy AVGN vs. NC-hez hasonló videósorozatot? ;)
18:00 [freddyD] És kivel háborúznék? ;) +
18:01 [Rayn - sXe] Mennyit kell kockúlni egy nap hogy ilyen részletes kritikákat tudj a játékos közösségnek nyújtani?
18:02 [freddyD] Amíg nem látsz mindent 1600x1200-as felbontásban ;) +
18:03 [Maximus7] Hogy szoktál keresni kókány játékot hogy bemutasd az oldaladon?
18:04 [freddyD] Utóbbi időben ti küldtök nekem játékokat, úgyhogy már annyira nem kell keresnem. Ez nagy segítség nekem, ugyanis gyűjteményemben már csak kevés kaki maradt +
18:04 [Andre_Linoge] Az új nyereményjátékról kis infokat vagy kulisszatitkokat meg lehet tudni? ;)
18:05 [freddyD] Holnap a blogon lesz linkelve egy interjú, abban lesz róla infó. Megigértem a srácnak, hogy ott lehet majd először olvasni róla. Bocsi :P +
18:06 [freddyD] Na köszi srácok a kérdéseket. Poénos volt, még nem csináltam ilyet. Megyek foglalkozni az új videóval, nagyot fog ütni :) Eléggé rettenetes :P +
18:06 [freddyD] Sziasztok +

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr321328563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.08.21. 18:26:33

Ottani adminokat nem szidni, jó fejek

2009.08.21. 18:27:47

@freddyD: Én se kaptam mindenre választ;sebaj akkor megkérdezem itt: szerinted a Big Rigs videóm borzalmas lett? Mert az ottani posthoz tucatjával írták ezt...

OldHerold 2009.08.21. 18:31:48

@Katamori: Hol lehet megnézni a videód?

freddyD 2009.08.21. 18:32:31

@Katamori: Most konkrétan nem tudom milyen videóról van szó

RPCJSG 2009.08.21. 18:32:59

@freddyD: szeretnék ajánlani egy ingyenes e jó játékot tán belekerülhet a játék neve Stickman Warfare netes de lehet botokat is beálítani tehát ha ezt olvasod kérlek próbáld ki ;)

freddyD 2009.08.21. 18:35:58

@RPCJSG: Mindenképpen ki fogom. Láttam belőle egy videót, nagyon jónak nézett ki

2009.08.21. 18:36:51

@freddyD: Az Indavideóra feltöltött
"Patch:Rossz Pc Játékok Sorozat Big Rigs over the road Racing" című videóra,amit ugyanezen névvel töltöttem fel.

2009.08.21. 18:37:43

@OldHerold: az Indavideón az usernevem alatt...a post már nagyon régi...

günther_dani 2009.08.21. 18:38:58

én is ismerem a játékot szerintem jó (ingyenes játékhoz képest)

morzsaQ 2009.08.21. 18:43:05

Végigolvastam. Úgy ami tényleg fontosabb kérdés, az mind benne van, nem kellettem volna én oda. :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.21. 18:43:14

hát kár hogy nem jelent meg a kérdésem :(
pedig sztem érdekes volt :P

psycho96 2009.08.21. 19:01:22

Én a Quake Live-t tudom ajánlani ingyenes játéknak. Ahhoz képest, hogy egy fillért nem kell fizetni érte, nagyon jó játék.

[R]-a-m-p-a-g-[E] · http://www.wallbangrampage.blog.hu 2009.08.21. 19:06:21

én nem tudtam rajta lenni mert 1. elfelejtettem 2. ha nem is felejtettem volna el kell valami script:S

Skooter Lord 2009.08.21. 19:23:04

a Quake live-hoz csak azt a scriptet le kell tölteni, visszamész a webre és már nyomhatod is(operával nem megy)
a Stickman warfare-el én is játszom, és láttam egy FreddyD nevű csávót. freddy, az te vagy, vagy csak egy fanod(mondjuk én id neveztem el a talisman online-on az assasinomat FreddyD-nek az álarc végett:D)

Danessz 2009.08.21. 19:25:46

Lehet, hogy nem kaptad meg az e-mailt, de akkor ide írom:
A Viper Racingot, meg a Street Legal-t próbáld ki! Állatok :D

kriss06 2009.08.21. 19:36:23

Némelyik zseni elolvashatná az FAQ-t mielőtt elveszi az időt a chattől. Tényleg kb. hányszor kérezték már meg, hogy "Mivel veszed fel a videókat"???

Lord Lucika 2009.08.21. 20:00:32

De tetszene ha télleg lenne egy freddyD vs. Arany Tök v mittoménmi :D

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.08.21. 20:03:06

JAJ-Jaj kár hogy színházban voltam...

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2009.08.21. 20:05:31

Egyedül az tartom igazságtalanságnak, h volt akinek 4 kérdése is bekerült, nekem meg egy se.. xD Nomindegy, várom a nyereményjátékot :)

fallerv (törölt) 2009.08.21. 20:08:41

FreddyDéÉ: nekem is van egy kérdésem hogy mien a konfigod tehát mit tud a géped és hogy hány éves a géped ?

bodzaital 2009.08.21. 20:26:44

Én is szerettem volna írni kérdést, csak sajnos rendőrségen voltunk... (ellopták a telom, oszt feljelentést tettünk...)
majd legközelebb... :)

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2009.08.21. 20:30:25

Csakegy teszt hogy látszik-e a link a nevem mellett

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.08.21. 20:33:47

Tudom hogy rohadtul nem ide tartozik de valaki estleg tud segiten i a blog szerkeztéssel kapcsoltaban mert bajom van a linkbloggal valamiért csak 5 linket rak be pedig több kéne hogy legyen...
valaki?

freddyD 2009.08.21. 20:36:44

@BATE: Kattints jobboldalt a blog segítség linkre

@Valentino: Nem volt erre befolyásom

@kriss06: Tuti volt már vagy 1000 az évek folyamán :P

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2009.08.21. 20:38:37

@FreddyD: Tudom, ezt az adminoknak mondtam, hátha olvassák :P

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.08.21. 20:43:02

@freddyD: igen-igen ezt már elolvastam meg úgy gondolom hogy értem is...az elemek számát növeltem meg egészen fel raktam 100-ra de akkor sem lett az amit én akartam.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.08.21. 20:47:54

freddyD: Magyaroktól Reactor (Lambda Team) hogy-hogy nincs a kedvenceid közt? Ejnye-bejnye. :D Ha meg nem láttad még videóját, nosza irány csemegézni :P
www.youtube.com/user/UgyvanPlancsiznakEgy

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2009.08.21. 21:05:30

Mellesleg csak nekem tűnt fel hogy Osi eltünt a blogról, és már képeket se csinál..? Tudja valaki mitörtént?

cryps 2009.08.21. 21:08:44

freddy a youtubeos történethez,volt 1 magyar gyerek aki feltette az összes dragon ball-t (több száz rész) amit kiadtak magyarul és 2 év után a youtube törölte :(

nem értem mért jó nekik ez

Gubeeee 2009.08.21. 21:13:43

freddyD szerintem meg rossz pc játékok sorozathoz nagyon illenne a Delta Force Land Warriort p://www.youtube.com/watch?v=LbfMmrn1kjY na és ha szerinted is olyan rossz akkor mutasd be

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.08.21. 21:23:09

hát ez a blog szerkeztés nekem nem jön össze a linkblog miatt...

Gyufikaaa 2009.08.21. 21:31:08

B****a meg lekéstelek chaten.....nah mind1.. :/

pjoco 2009.08.21. 21:48:36

Hát elég idiótaságokat kérdeztek már bocs!
Felét tudtuk már amit elmondtál freddyD!
Nem baj aki nem tudta annak üzenem hogy FRAPS!!! :D Én is azt használok! XD

kennyflewi 2009.08.21. 22:02:04

freddyD, a twitter ablak kódját ami az oldalon van, azt honnan szedted? twitteren lehet találni?

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2009.08.21. 22:19:55

@pjoco: Épp ezért vannak a fogadóórák, mert van olyan, aki még nem tudja, mert pl. kimaradt az előző Skype-os fogadóórából! Nekem pl. nem tudott válaszolni a sok kérdés miatt az előző fogadóórán, feltettem most! Nem is egyet! Ez sokkal jobb, mint a Skype!

freddyD 2009.08.21. 23:43:54

@kennyflewi: Aha. Goodies menü alatt

@BATE: Írj nekem e-mailt. Azt összehozzuk. Vagy írj a blog.hu-nak. Segítőkészek

ZibZero 2009.08.22. 00:11:47

remélem tényleg nagyot üt majd az új videó!

algi 2009.08.22. 00:20:00

Szerintem ne variáld át, csináld meg filmben!

-=OMG=- 2009.08.22. 08:43:26

Stickman Warfare egy rohat jó játék, mi iskolában játszottunk vele:)

Benokovacs · http://gustyscary.lapunk.hu/ 2009.08.22. 09:48:08

Elolvastam a freddyDről készített interjút. Tényleg hosszú volt :D

Gosthy 2009.08.22. 09:58:47

Miért írtál egy "+"-t minden komment után?

-=NesTea=- 2009.08.22. 10:41:17

a + azt jelentette h vege az egyik kerdesre valo valasz es johet a kovetkezo :D+

2009.08.22. 10:56:57

@RPCJSG: a stickman szerintem jó játék.1hun.2.egyedül csinálták mint freddyD az oldalt.3.aki szerint gagyi annak megnézném mijet tud csinálni?

hydraxon 2009.08.22. 12:15:47

freddyD én több mint 100-at kérdeztem durva hogy 100-ból csak 1 kérdés került be

Sunyi97 2009.08.22. 12:40:33

@freddyD: én megakartam kérdezni hogy szoktál-e Mesterlövészezni


csak ezt nem küldte el sajnos

Xezs 2009.08.23. 20:43:47

baszki... tipikus értelmetlen kérdések, állítom hogy csak azért kérdezték meg hogy elmondhassák a haveroknak, ők bizony beszéltek FreddyD-vel.

minden tiszteletem a tied FreddyD hogy kibírtad ezt az egészet :)

badoerblog.hu 2009.08.23. 20:51:52

én os feltetem sok kerdest egyse kerult be csak a kivételezetek kerultek be,chat.hu bekaphatja soha benem teszem a lábam a vendegszobába.
süti beállítások módosítása