Rossz PC játékok sorozat

Blogomon elemezve bemutatom azokat a játékokat, amelyeket lehetőség szerint ne vegyél meg!

Friss topikok

Rossz PC játékok sorozat

Kis klippekben szeretnék bemutatni olyan játékokat, amelyeket lehetőség szerint kerüljetek! Ezen kívül más szórakoztató képek, videók, jó és rossz játékokról egyaránt. Elérhetőség: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

A nagy "Sniper: Ghost Warrior" bejegyzés

2010.06.28. 19:56 :: freddyD

freddyD: snipergw

Kezd félelmetes lenni az a "fanatizmus", amit a City Interactive új megjelenése iránt tanusítotok. Megszámoltam, csak a múlt héten 18(!) e-mailt kaptam a "Sniper: Ghost Warrior"-ral kapcsolatosan. És ez tart már április óta, ahogyan ezt már a korábbi bejegyzésemben is jeleztem. Gyanítom a legtöbb embert a "Sniper" kifejezés varázsol el, mert sokan azt hiszik, hogy ez a Mesterlövész folytatása. Ez azonban nem igaz, másrészt van egy halom más Sniper és új City Interactive játék a piacon, miért pont ez kap ekkora figyelmet? Tényleg nem értem.

Legtöbben azt szeretnétek, hogy bemutassam, azonban erre nem sok esélyt látok, mert egyrészt nincs meg, illetve van egy halom más játékom is. Csak a City Interactive-tól van két más Sniper játékom, miért kéne még egy harmadik is? Ettől függetlenül a tovább után jöjjön egy kommentelői beszámoló és egy igen érdekes bug a játékból.

 

Dávid rögzítette ezt a csirkemutációt

És Cortez írta ezt a részletes beszámolót

Most végre kipróbálhattam a Mesterlövész következő részét a Sniper Ghost Warriort,szintén a City Interactive-tól. Hát mit mondjak a játékról. Látszik a City Interactive-on,hogy erőlködnek,de még mindig megvan a játék jellegzetes hülyeségei. Én pl pár problémát fel is tudnék neked sorolni ami a játék folyamán előjöttek:

1) Már a menüben ha felbontást állítasz akkor kilép a játékból és ha újraindítod a játékot csak akkor üzemel az új beállítás.
2) Minden létező akadályba beleakadok,legyen szó egy falécről vagy egy szikláról a földön.
3) Az ugrás kicsit mátrixosra van megoldva,mintha a gravitáció lecsökkent volna nullára.
4) Az ugrással még az is probléma,hogy ha te az ellenség háta mögé szeretnél kerülni egy másik útvonalon,akkor nincs olyan hogy átugrod a kerítést mert fennakadsz benne,közben máshol ugyan azt a magasságot kőből simán átugrod.
5) Nincs olyan hogy az ellenség hátába kerülsz! Ez kivétel olyankor mikor eleve háttal áll neked a katona és az övéire néz. Közben pedig mindig az ellenség arcába mész bele szemből. Mivel nem vagyok annyira figyelmes így általában az ellenség lát meg előbb,így ő kezd el elsőre tüzelni,megfosztva engem a csendben gyilkolás lehetőségétől. Sokszor nem is lehet észrevenni az ellenfelet,amikor őt teljes egészében eltakarja a növényzet és csak zoomolásnál lélegzet visszatartásnál körvonalazódik ki az ellenfél.
6) Ha már a távcsövezés szóba került. Nagyon jók azok a bevágások amikor végigköveti a kamera a golyó útját ahogy szétviszi az ellen fejét és ő rongybaba módjára hullik a porba. ÁMDE. Ez olyankor bosszantó tud lenni,amikor még 5 embert kellene záros határidőn belül lelőnöd és mikor visszatér hozzád a kamera akkor nem is oda néztél és célozz be egy másik embert.
7) Már a Call of Duty 2-ben is volt ilyen,hogy távcsöves puskával való célzásnál visszatartod a lélegzeted és így nem mozog annyira a kereszt. Ebben a játékban inkább skill(képesség) szinten kezelik,mint hagyományos emberi jellegzetességen. Így mikor egyszerre egy konvojjal kell elbánnod szükséges lenne,hogy gyakran tudj pontosan célozni. Amikor már nem tudod használni a képességet pár másodperc használat után,súlyos idők telnek el mire megint sikerül bevetni,addig pedig ripityára lőnek.
8) Egy pozitívum,hogy amikor tényleg egy távoli célpontot lősz le,akkor ugye a szél és egyéb tényezők miatt módosul a célkereszt és a valódi becsapódás helye.Ezt a célkereszt környéken levő piros kör jelzi.
9) Még egy dolog a térkép használat. Most egy olyan részen untam meg,ahol egy kivonási célpontra kell mennem. Az rendben van hogy megsemmisítettem a célpontokat és mennék a kimenekítési célpontra. Még az is oké,hogy a játékban mindvégig egy térkép van a jobb felső sarokban.Csak hogy.Ha egy olyan távoli pontra kell eljutnod ami kívül esik a térképen és 2 úton is el tudsz jutni,akkor nincs mód arra hogy nagyban lásd a térképet: Na itt vagyok én ott a cél,erre kell menni.Nem!Jegyezd meg honnan jöttél vagy próbáld ki mind a két utat.Én most a rosszabbikat választottam,ezért is kell most sokat gyalogolnom.
10) Apropó gyaloglás. A játékban sokszor haladok el hummer és egy járművek mellett. Úgyis olyan nagy távolságokat kell bejárnom miért nem lehet használnom. A Crysis és a Far Cry is meg tudta csinálni,hogy ha találsz egy járművet akkor tudd használni és esetleg gyorsabban odaérsz.Nem! Megemlíteném,hogy a játék ugyan olyan szép trópusi vidéken játszódik mint az előbb említett két játék.
11) Igaz hogy lenyűgöző a táj és ellátsz ameddig szeretnél. Mégis a bejárható pályarész egészen kicsi. Az ellenfelek is ezen a területen helyezkednek el. Aztán mikor kicsit elmennél távolabbi vidékekre két pálmalevél megállít holott az előbbieken egész egyszerűen átsétáltál. A másik két játékban hatalmas bejárható pályarész volt,itt úgy látszik ezt is megspórolták.
12) Az AI pedig nem lett eltalálva. Az említett probléma hogy az ellenség már 100 méterről kiszúr holott te még nem is látod a bokrok mögött. Máshol pedig amikor egy kisebb konvoj masírozik el előtted te pedig egy pálma levél és pár bokor takarta tisztáson állsz,akkor nem vesznek észre. De persze rajtad a filmekből ismert álcázott ruha található. Rád ragasztott levelek és barnára festett ruházattal. Néha pedig kapsz egy segítőt is,akinek szintén sas szeme van akár az ellenségnek,így ő mindig egy kilométerrel korábban figyelmeztet az ellenségre.
13) A térképen az ellenfeleket piros "<"-k jelzik. Ez nem is lenne nagy hátrány ha élesben elképzeljük,hogy a műholdról észrevehető ellenséges erőket feltüntetjük a katona számára és így könnyebb becserkészést lehetővé téve.De én úgy láttam,hogy csak akkor jelzi ki a térkép ha szól a csapattag vagy ha te meglátod. Ez így eléggé baromságnak tűnik. Vagy akkor úgy tudom elképzelni,hogy te küldöd fel az ellenség pozícióját a műholdnak és ő nyomon követi neked a mozgását.

Akárhogy is.Sokat fejlődött a City Interaktív. Nagyon jó mentési lehetőségek vannak. Ennek ellenére még mindig megvan az a gyerekes hülyeségei. Viszont eléggé játszható játék. Ha gondolod egy próbát megér. Te biztos vicces formában tudnád önteni ezeket a bugokat.

127 komment

Címkék: sniper ghost warrior

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr862114369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Cortez- 2010.06.28. 21:50:19

Sziasztok!

Én írtam a beszámolót.Nem is mertem remélni,hogy freddyD közzéteszi,de azért szívmelengető.Néhány hozzászólásra reagálnék. Nem kell engem gonosznak tartani. Én abszolút meglepődtem a játékot illetően. Amikor írtam a beszámolót utána meglepően élvezetes lett a játék. Talán sikerült is beleilleszkednem egy mesterlövész szerepébe és azért ment jobban a játék.Természetesen az nonsense hogy egy titokban gyilkoló mesterlövész hummerrel furikásszon de én az egyszerűséget keresek mindenben és ahol lehet rövidítek.Az hogy a felbontás állításnál kilép és nem lép vissza az nem az én hibám lehet a gépé,ha másnak működik. Nem szeretném én kikapcsolni azt a golyó lekövető kamerát.Nagyon látványos és élvezettel nézem végig,csak olyankor ne vágja be nekem amikor sok az enemy. A Far Cry-hoz és a Crysis tényleg semmi alap nincs hogy hasonlítsam,hiszen teljesen más világ a két játék. Én csupán a játék hangulatát illetve a grafikát hasonlítottam. Ugyan olyan gyönyörű trópusi környezetben játszódik mindegyik játék és a grafika nagyon szép mindegyikben.

Azért a végére még pár apróságot.Másztatok e létrát? Kíváncsi lennék arra a kaszkadőrre aki minden a két kezével a puskát fogva nem dől hanyatt a létrán mikor mászik fel. Lefelé pedig egyáltalán nem tudtam lejönni,legtöbbször leestem.Illetve volt-e aki kiakasztotta? A végét be lehetne rakni a leggyengébb befejezések közé. Felosonok a mesterlövész helyemre. Több száz méterre vagyok a célponttól aki egy támaszpont közepén van. Még profin be is célzom a piros körrel a fejét. Gyönyörűen leköveti a kamera ahogy fejbe kapja és kiterül. Majd örömmel veszem tudomásul,hogy megöltem a főgenyát és akkor a játék leráz egy THE END felirattal és kidobja nekem, a készítők névsorát. Legalább egy petárda eldurranhatott volna könyörgöm :D.

Mindenesetre egy nagyon jó játék. Én merem ajánlani mindenki. Most arra vetemedtem,hogy mivel nincs kedvem semmi mással játszani, újra felrakom és végigtolom még egyszer odafigyelve a részletekre.

UI:Köszönöm mindenkinek a véleményét az írásomat illetően. Mindegyiket építő jellegűnek tekintem és nem orrolok meg senkire.Ez volt az első nagyobb lélegzetű írásom,hogy én egy játékról írjak kritikát. Nem is gondoltam,hogy ki lesz tárva a nyilvánosság elé, én csak az észrevételeimet írtam volna le freddyD-nek. Persze több tesztelésre lett volna szükség,amikor a beszámolót megírtam,mert így nincs rendjén egy-két véleményem.

Üdvözlet a kommentelőknek.

-Cortez- 2010.06.28. 21:53:18

... és persze freddyD-nek.

Hajrá RPCJS!

MadRacer · http://www.klanhaboru.hu 2010.06.28. 22:06:46

@Norb€€€: gaz hogy borzasztóan néz ki,de van :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Haami · http://www.youtube.com/user/MrHaami 2010.06.28. 22:14:30

üdvözletem emberek naaaa kinek hiányoztam? XD
én DIREKT nem irtam e-mailt mert tudtam h 1 csomo más ember is fog irni gondoltam én minek irjak csak foglalnám freddyD postafiokját... am a játék sztem egész jo let a city interactive-hoz képest sztem ^^

AR5T7 2010.06.28. 22:19:18

@Norb€€€: arma ii-ben is ugyanezt csinálja (:

tzsolesz 2010.06.28. 22:20:04

Demót nyüstölöm. Nem olyan rossz, sőt mivel ennél vannak sokkal de sokkal rosszabb játékok is, így nem venném jó szívvel, hogy itt bemutatásra és kifikázásra kerüljön. Az igazi szar játék nem itt kezdődik. Itt azért normális küldik vannak, egészen jó a karakterek mozgása, nem láttam még süllyedő, és a falból előjövő "csaló" katonákat, ellenfeleket. aránylag jók a hangok benne, sőt nagyon jók. A füvön sajnos szellemként haladunk át, ami engem azért zavar, de mindennek ellenére ez játszható játék, ami egy átlagos embernek egy vasárnap délután játékos időtöltést tud biztosítani, elmeháborodás nélkül.

arniXX 2010.06.28. 22:42:27

Én is jónak néztem a játékot, de végülis unalmasnak tűnt.

Norb€€€ 2010.06.28. 22:44:30

@AR5T7: Meg crysisban,mirrors edge-ben,és szinte az össze olyan fps-ben amiben van lábad/tested.
Nem értem többiben miért nem tudják megcsinálni.

Th0r 2010.06.28. 22:55:33

Szerintem a City kitett magáért ezzel a játékkal. Látszik hogy próbálkoznak és ennek egy egész elfogadható játék lett az eredménye.

A City mércével 10 et adok neki normál játékok szintjén egy erős 6 os. Vannak még benne kissebb bug-ok és hibák de egy jó játékot kapunk érte. Bár itt felvetném hogy nagy hasonlóságot mutat a Cod6-tal mind a játékmenet és kinézet mind játékmotor terén.

elakadtam annál a pájánál ahol be kell hatolni a bázisra úgy hogy nem vesznek észre (2.eset) miután elfogtak.

Drev95 2010.06.28. 22:55:46

Ez most sült csirkét csinált vagy csak frizbi lett belöle?!

MOMO27 2010.06.28. 23:12:06

Pozitívumok is vannak azért rendesen:)

Pl: elég változatos játékmenet nem mindig ugyan úgy kell csinálni mindent,és a feladatok is nagyon változatosak gondolok itt arra hogy vannak lopakodós, akkor CoD féle gépfegyveres, és természetesen a Sniperes részek de azok is variálva.

Akkor nekem például nagyon tetszik fegyverek viselkedése (gondolok itt a fegyverek visszarúgására stb), a környezeti tényezők hatása a becsapódás helyére.

Még kitérnék a hangerő különbségekre hogy pl a beszéd sokkal halkabb mint fegyverek lövése főleg az mg szerű letámasztott gépfegyvereknél elöször szinte majdnem megijedtem:)

Végül még kitérnék a fényefektekre szerintem nagyon ellettek találva.

simon7108 2010.06.28. 23:27:32

ami a videon van nem igazán komoly hiba inkább baki mivel a játékost nem hátráltatja és valszeg nem is igen találkozni vele aki nem lovoldozik tyukokra:D

az írásra pedig amit Cortez írt csak annyit mondok,hogy eloszor is ez még véletlenul sem a Mesterlövész folytatása....
a legtobb hibát amit írtál nem hiba.
de ez természetes mivel Citys játék ezért mindenki mindenre azt írja amit talál a játékban,hogy hiba....
de fogadok ha valami nagy névben lennének ilyen hibák akkor azokat senki még csak meg sem említené.

ImMorTaL 2010.06.28. 23:41:50

Kipróbáltam, szerintem szar játék, nem nagyon ajánlom másnak, annál inkább a Singularityt :)

zetsu 2010.06.28. 23:52:57

minimális spoiler:

A játéknak elég gyenge a befejezése, semmi outro vagy hasonló, hanem amikor elvégezted az aktuális feladatot akkor egyszer csak megjelenik a fekete képernyő a " the end " felirattal, és jön a stáb lista. :(
( Sőt ami azt illeti még a kimentési ponthoz sem kellet oda menni, mint az előző küldetések túlnyomó részében, hanem rögtön jött a fekete kép. )

pjoco 2010.06.29. 00:59:03

Singularity-t most viszem tényleg jó gamma!

rammsteinfan 2010.06.29. 02:18:40

Singularity meg ez a Sniper ghost w. is jó játék ,most Dark Sector-t nyűvöm és minden gratulációm a city-nek

dualmotkany 2010.06.29. 02:52:49

Ez a leírás sajnos egészen béna, nem tudom aki írta milyen játéktapasztalattal rendelkezik, de van más fps is mint cod meg far cry a világon. Amiket írt azok meg általában butaságok, na mindegy.
A csirke nagyon jó, ha valamiért lehet ezért kipróbálom :D

Hogi:) 2010.06.29. 03:21:49

A Cityt békén lehetne hagyni mert jó, volt egy csomó rossz játékuk..jólvan de ha kijön egy másik akkor nem kell mindenre oda figyelni pl " na ez a szar citiys nézzük csak a hibákat, aha látom miért nem tok autót vezetni? jólvan szar játék enyi city adta ki szar játék"

az a baj ahogy hozzá álltok fogadjunk ha a city nem lenne rajta akkor senki se fikázná enyire... de nem azért szerintem ennek a játéknak alig van hibája, látott élő gamer egy olyan játékot ami nem hibás picikét???! hát nem!
Nem kell a Cityt elítélni, ez a játék a többi kiadotthoz képest 10/10

Hogi:) 2010.06.29. 03:27:32

nekem megvan és jól elvagyok vele...
amúgy meg ha 2 ember van egymás mellett akkor 100% hogy van olyan pozíció ahol mind a 2-őt le tudnád lőni. Attól függ menyire jól játszasz.... Nekem volt ilyen de akkor még a demoba volt meg.. akkor szépen átosontam a másik bokorhoz és onnan picit előrébb jöttem és lelőttem mind2-őt de előtte aki zavart volna azt is lelőttem... de ha rohamozni akarsz meg járművel akarsz menni akkor ezt nem kellett volna megvenned. Azt elismerem hogy kicsit idegesítő az hogy kicsit ugrasz de ez van.. attól még jó játék

t40a 2010.06.29. 06:48:41

Emberek megjelent a HEAT 2 ingyenes változata a CUBE 2: sauerbraten.org/

mate211 2010.06.29. 07:19:18

Én eddig csak a demot nyomtam, de már az is nagyon tetszett! Főleg hardon volt jó, mikor nincs semmi segítség és a szelet is kalkulálni kell. Azt aláíróm, hogy vannak hibái, AI, lebegő fegyver, létrára mászás. Attól függetlenül, akiknek tetszett a cod4-ben az a bizonyos sniper pálya, azok nyugodt szívvel kipróbálhatják:)Jah és budget szóval szerintem megéri az árát.

mr.vampire 2010.06.29. 07:39:55

nekem sokan ajánlották úgyhogy én ki fogom próbálni :)

Walcott 4 ever 2010.06.29. 08:18:12

Én egy oldalon azt olvastam kommentelőktöl,hogy jobb mint az eddigi city interactive-os játékok.(még nem játszottam vele de nem is akarok)

Skyzombi 2010.06.29. 08:35:14

Ez szerintem is 1 egész jó játék lehet szivesen kipróbálnám és hamár itt olvastam a wolfschanzeról ha kiakarod próbálni a 2.-t freddy én szivesen kölcsönadom.

Jigsawwasright 2010.06.29. 08:41:25

FreddyD.
Azért kap ekkora figyelmet a játék, mert ez az első ami xbox-ra is ki lesz addva a city-től... nekem a videók alapján bejön, de csütörtökön fogom megszerezni a teljes játékit... kiváncsi leszek :D

QUAKE the KILLA 2010.06.29. 08:56:55

LuckeY a Wazzup.blog.hu rol mar bemutata
nezzetek mweg a rossz pc juniorokon is fenn van

Mesterlovesz 2010.06.29. 09:09:56

nemértem miért gondolják azt az emberek hogy ez a mesterlövész folytatása.... totál látszik hogy a 2 játék teljesen különbözik és ennyi erővel akkor most az összes játék aminek a nevében szerepel a sniper szó a mesterlövész folytatása?

Roland-Jobbik I.T. 2010.06.29. 09:25:54

Ez a játék akkor lehetne sikeres, ha megváltoztatná a kiadó a nevét.

ChoWdeR:) 2010.06.29. 09:51:20

Nekem bejön a játék játszható,vannak benne jó ötletek,csak kicsit sok a bug.Ami elsőnek feltünt nekem hogy amikor a bokrokban kell lopakodni,a fegyver így átmegy a növényzeten vagy nem tudom hogy mondjam:D

GOW&GOW 2010.06.29. 10:03:57

Ilyennek ismerem én a city-t!

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.06.29. 10:11:56

Vicces, hogy a GameSpot szerint ma adják ki. Akinek megvan, gondolom, mind kalóz-verzió.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.29. 10:46:03

Engem valahogy baromira nem érdekel ez a játék...

mate211 2010.06.29. 10:49:11

@Njugi: Már 5 napja megjelent külföldön, de Steamen is kapni. Ha jól tudom, nálunk július 2.-án jelenik meg, de javítsatok ki ha rosszul tudom.

pierdol się 2010.06.29. 10:52:49

Aki azt mondja ez a játék jó,az még nem játszott vele.Belopakodtam az ember háta mögé,megölöm a remek kés animációval,erre a semmiből,megöl valami.És tényleg senki nem volt ott.Szóval ez a játék egy FOS

hhhhhhh 2010.06.29. 10:54:15

Jó érzés, hogy végre nincs egy ideig Ringriker. :)

Dainn 2010.06.29. 11:28:05

Az első pont már rögtön nem hiba,mert rengeteg AAA kategóriás játékban van ez így.. :)

phara000 2010.06.29. 11:30:08

@-Cortez-:

"A Far Cry-hoz és a Crysis tényleg semmi alap nincs hogy hasonlítsam...."

Én speciel a nyílt térre gondoltam, hogy azzal ne hasonlítsd, nem 4 GB lenen a játék, ha olyan sok bejárható hely lenne :D

Ben023 2010.06.29. 11:37:25

Szerintem jó játék lett, ilyen csirkék problémám nekem nincs pedig lövöldöztem őket ezerrel. Szerintem egyáltalán nincs helye az oldalon.

Passion 2010.06.29. 11:38:00

Eddig minden RPCJS játékot kipróbáltam , nagy része rosszab mint a videókban. am a csirkénél amikor meglőttem beszaggatott a gépem

DjBigman 2010.06.29. 11:40:46

Nos nekem is néhol meggyűlt a bajom ezzel a game el, bár kipörgetni nem tudtam mivel egy bizonyos helyen megakadtam és az istenért se jövök rá mit szúrok el mindig. Ha van vkinek ötlete jó lenne ha a belinkelt videó alá írna kommentet.

www.xfire.com/video/2ef837/

nandude (törölt) 2010.06.29. 11:57:32

...azért engem is idegesít hogy miért írjátok hogy ez a Mesterlövész folytatása? Há' de WTF? A csirke meg lol :D

balint94 2010.06.29. 12:27:26

Én nem értem a teóriát, mármint az itt bemutatott játékok szarok de én játszottam olyan cityis játékkal ami grafikában,hangulatban verte az akkori cod 4-et. Nem volt túl bonyolítva igazi mész/ölsz csak kva szépben, hangulatos volt, kicsit egyhangú volt a mész/ölsz de mentségére szóljon hogy rövid volt (ami irónikus ha belegondolunk) és tényleg még csak falba nyúló fél hulla bugok se voltak.
Nem volt túl bonyolítva random story jelenetekkel, és a titkos dolgokat is érdemes volt felderíteni mert hasznos volt és vicces.
Nem emlékszem a nevére de volt benne "sturm" vagy valami ilyen, ajánlom mindenkinek.

balint94 2010.06.29. 12:30:37

Operation Thunderstorm

Depheusz 2010.06.29. 13:22:42

@balint94: Na erre kíváncsi vagyok:D Hmm CoD4... a legjobb rész mind közül.

ragNa^-Clawlancer 2010.06.29. 13:44:41

Itt a kihagyhatatlan ajánlat, Vedd meg ezt a csodás játékot és aktiváld STEAM-en !! Steam és City Interactive Ajánlásával
kephost.hu/share-A1EF_4C29DC76.html

gameboys · http://gameboys.blog.hu/ 2010.06.29. 14:20:16

@pjoco: @rammsteinfan: hát igen a Singularity kurva jó gamma xD
csak rövid :(
10k-t azért nem ér meg mert én 2 nap alatt végigvittem Xboxon(eredetibe)és nincs netem szóval semmi többet nem birok kihozni belőle!
mondjuk jó játék mert haveromnak kölcsönadtam és nála is szoktam játszani azzal x)
de most itthon hard szinten viszem!
de ez a játék tök tuti!
vagyis a sniper.
lenne 11 k-m megvenném x-re xD

ZalyBarzini 2010.06.29. 14:54:33

Az 5-ös,és a 12-es pontokat én már észrevettem egy másik játékban is:soldier of fortune 3:payback.Annak a játéknak a gragfikája szép,és pont.Nincs történetszál,csak kioktat küldetés előtt,a bossok sima emberek,és kibírnak akár 300 golyót is,holott a többiek lába egytől is leszakad.A dzsungeles pályáák gyönyőrűek,és a játék mélypontjai.Mert az ellenség 100%-ban átlát MINDENEN!pls van egy kis ház,bemegyek,és az ajtóra fordulva vár 3 felfegyverkezett katona,és szitává lőnek 3lövésből és az említett dzsungel:akkor hagytam ahha a játékot.

hbali000 2010.06.29. 15:12:00

@Mesterlovesz:
hulla igazad van én is sokszor írtam már.A Mesterlövészt NEM A CITY ,FEJLESZTETTE DE MÉG CSAK NEM IS ADTA KI.Kicsit utána kéne járni a dolgoknak -.-.A mortyrt sem a city adta ki-se fejlesztette.(kivéve a 3-at)

2010.06.29. 16:33:59

1.Snajpert nem C.I.TY.-ék csinálták hanem Canegáék/Cenegáék(mert játékban más van írva meg a főmappának is más a neve)csinálták.
2.van olyan játék hogy Sniper Elite.Az is C.I.TY.-es?

Szlatyka 2010.06.29. 17:06:26

Én játszottam a teljes verzióval és hajjaj... példás társa a Snajpernek. Kezdődik az egész ott, hogy szerettem volna nagyobb felbontást (én hülye). Eredménye persze az lett, hogy csak a képernyő felső egynegyedét láttam... Utána jött a röhejesen rossz tutorial ahol kb. ötször kérdezi meg a gém, hogy biztos folytatni akarom-e a tutorialt... Utána jönnek a Sasszemű ellenfelek akik kilométerekről kiszúrnak, meg a tény hogy a hűdeszuper Snajper már az első küldetésén előre programozva akkora mellét lő mint állat... Mondjuk van egy-két jó ötlet benne, de hülye is akadt jópár, mellesleg bugos mint állat. Bukott. Vegyétek inkább az eredetit azon legalább lehet röhögni.

@PIZZADOX: Sniper Elite az valami noname gárdától jött, de az inkább amolyan szimuláció jellegű (ergo qrva nehéz és iszonyat észnél kell lenni). Amúgy egy kellemes kis játék, ha vannak hozzá idegeid. Én majdnem végigvittem, nekem tetszett, ha a Splinter Cell bejött sztem érdemes ránézni.

2002 2010.06.29. 17:15:42

ezért egy centet sem adnék. szar.

1 órát játszottam kb, és uninstal.
Az én listám:D :
Első pálya még elmegy, meg is lepődtem. Utána borul a bili. Le lesz lőve a fő csávó, kötéllel le kell mászni hozzá, hogy kövesük. (mellesleg ez a kötelezés eszméletlenül hasonlít a call of juarezben látottakra)

Néha végigmehetsz a legkisebb gazban és észre sem vesznek, néha pedig rögtön kiteszed a fejedet a legnagyobb dzsungelből meghalsz.

2. pálya olajfúrótorony, nem kicsit Modern Warfare 2, még az is benne van, hogy betöröd az ajtót és lassitva kell megölni mindekit, aztán elmész egy helivel....

Történeti hülyeségek: Megyünk a másik sznajperral együtt, rámszól, hogy használjam a hangtompítómat, és csak akkor öljek ha muszáj. Erre a csávó rögtön előveszi a hangtompító nélküli fegyverét és elkezd lőni ha ellenség van a láthatáron.

Meg kell tisztítani a landolási zónát (LZ na :D ), ezért kiirja, hogy öljük meg az 500 méterre előttünk található ellenséget. Jólvan megvan. Eztután meg sem közelítjük az ellenséges tábort!!! Hanem elmegyünk 200 métert balra.

Küldetés, hogy nem szabad megölni senkit, mert riadót fújnak. EGyszer elrontottam, megöltem valakit riadó lett. Újrakezdtem mérgemben megöltem valakit, nem volt végképp riadó mehettem csináltam amit akartam.

Be kelett lopakodni az ellenséges tábor legmélyén egy teherautóba, hogy majd az ellenség elviszi a teherautót a másik ellenséges bázisra. A teherautó előtt van 8 őr, legyilkoljuk őt, bemászunk a teherautóba, később a sofőr meg elsétál a hullák melett.

Be kelett jutni egy világítótoronyba, hogy onnan szedjk ki a célpontot. Ott még hangtompítós mesterlövész puskánk van, azután meg anélküli, és vigyázni kell, nehogy meghallják a lövés hangját.

Headshot animáció jó, de amikor több ellent kéne leszedni egyszerre idegesítő.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.06.29. 17:30:10

Ajjajj.. azért ez NEM A Mesterlövész második része. Az teljesen más cég (Mirage ill. Cenega) bébije volt. Való igaz, a Citynek is van egy Sniper sorozata (első része a Sniper: Art Of Victory volt), gyanitom, hogy ez annak a folytatása.

Akit érdekel még a játék, az késő este felé, vagy holnap nézzem el felém. (Elnézést, ha reklámnak veszi valaki, nonprofit 'hirdetés', inkább tájékoztatás.)

Haami · http://www.youtube.com/user/MrHaami 2010.06.29. 17:36:29

vuvuzela.aegondirekt.hu/?mode=indul
katt mindenki MEGÉRI!!!
és 1 kérdésem a játékal kapcsolatban... a city jo utra tért volna? :O XD

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.06.29. 17:48:31

@-=RockerLaLee=-:
Egyébként aki játszott vele:
A Dangerous Ground nevű pályán megtaláltátok a két meztelen, napozó nőt? :P

adi11 2010.06.29. 18:15:17

Először csak beletekertem a videóba nézem az meg mi denevér???XD

Roland-Jobbik I.T. 2010.06.29. 19:03:02

@Hogi:): Telljesen igazad van. Egyezik a véleményünk.

kacsamester 2010.06.29. 19:03:16

Engem csak a rohadt hosszú telepítés zavart.

2002 2010.06.29. 19:05:08

@Hogi:): Ez mind igaz amit mondtál, de 30 euroért NEM SZABAD megvenni ilyet.

Hogi:) 2010.06.29. 19:43:03

Köszönöm az egyetértést ;)
jó lehet drága de attól még nem rossz játék hát erre vannak bizonyos oldalak ha ingyen akarod... ;)

2002 2010.06.29. 20:24:47

@Hogi:): Akkor heti telefonszámláért nem szabad venni ilyet :D
Inkább Singularity :D bár az is nagyon rövid :(

*étcsoki* 2010.06.29. 20:50:41

én nem értelek titeket, A CITY NEM CSAK ROSSZ JÁTÉKOKAT GYÁRT van számtalan jó is csak mivel elég sok rossz is van ferddyD így adja elő, biztos vagyok benne hogy ő is játszott már jó City-s játékkal, de ha úgy gondoljátok h a City-nek csak rossz játéka van akkor próbáljátok ki ezt:"OVERSPEED : HIGH PERFORMANCE STREET RACING" szerintem ez egy jó játék, és simán jobb mint az LA Street Racing

DjBigman 2010.06.29. 20:57:47

Örömmel jelenthetem be, hogy ezt a game-t kijátszottam. Kétségtelen, hogy easy-n!!! 15x nyomtam f5 öt, hogy az utolsó előtti pálya bugait kikerüljem.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.06.29. 21:57:48

@2002:
Ahj.. Singularity (agyonhypeolt csicsamicsa FPS) vs. Sniper: Ghost Warrior (City). Ez annyira unfair szembeállitás, mintha a Wartburgot meg a Bugattit hasonlitanád össze.

berényi kis puruttya 2010.06.30. 11:15:37

ja ez komoly. ilyen nekem a fallout 3 ba is volt

gyilkoskacsa 2010.06.30. 13:02:29

Engem a mutálódott csirke a DEAD SPACE egyik nekromorfjára emlékeztetett.(Arra a repülőre.)

ErIk 2010.06.30. 13:47:47

@Haami: hat kinek kinek nekkkeeeeemm izé nekünk!:D
azért ez annyira drámai nem volt :D

és nekem kell egy olyan vuvuzella és akkor megyek hozzátok fújni:D meg mindenhova viszem és fújom mint atom:D

különben mi az hogy Magyarországon nem lehet kapni?
vuvuzela.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=60 <--- akkor az mi és ezt fél perc kereséssel! (3000ft-t nagy lehúzás de olcsóbbat is lehet találni én nem nagyon kerestem!

ErIk 2010.06.30. 13:57:52

amúgy meg a city is kicsiként kezdte egyszer mért ne csinálhatna egy jó játékot ő is persze hogy még vannak sok hibáik de legalább próbálkoznak és egyszer ki tudja mi is ott fogunk a gép előtt online konckulni egy CITY-s játékkal mert szerintem tényleg egyre jobbak és jobbak!
de azért! vajuk be elég messze vannak a céltól de legalább haladnak!!amúgy több autós,szerepjátékos(értem itt pl hasonló mint a sims) vagy ilyesmi játékokat csinálnának és kevesebb puff dirr durr lövöldözőset kicsit gyorsabban haladnának!

mr.vampire 2010.06.30. 14:52:20

na én kipróbáltam nem bántam meg... SŐT :) nekem nagyon tetszik

phara000 2010.06.30. 15:35:11

Hagyjuk már ezt a lopás témát... Tragédia, elloptak egy csomó dolgot, engem nem zavar, ha egyszer egy játékban tetszett, akkor másikban is tetszeni fog ez a dolog.

Kérlekszépen, ma már eredeti dolgot nagyon nehéz kitalálni. Ha lopnak az nem bűn, csak jó legyen a megvalósítás, nekem ebben a játékban az összes lopás tetszett. Ennyit erről a magam részéről.

ErIk 2010.06.30. 16:58:39

@phara000: inkább lopjanak egy jót jól mint hogy esetleg próbálkozzanak saját ötletel és az legyen nagyon rossz.

ErIk 2010.06.30. 17:03:29

talán végre sikerül avatart alitani!!

kékzonbi 2010.07.01. 09:58:27

@phara000: hát ha megnézzük a the saboteur-t az is egy csomó játék elemeit tartalmazza mégis fantasztikus játék

ErIk 2010.07.01. 16:02:51

@Haami: melyikbe mert sok lett a koment:D
amúgy csekkolod hogy sikerült csinálni avatárt?
büszke vagyok magamra:D

Ccsaba 2010.07.01. 17:35:18

Am ez nem a mesterlövész folytatása.

gyilkoskacsa 2010.07.01. 22:20:56

Szerencsémre már én is kipróbálhattam a játékot és szerintem egész élvezhető.
Ámbár még az elején felfedeztem egy elég nagy bugot:

Betöltöttem egy mentést és az összes szárazföl(Az utak kivételével)láthatatlan volt.Olyan volt mintha üvegpadlón mászkálnék, vízzel a lábam alatt.

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.07.02. 13:44:50

Nekem kb ez volt:-Install,10 perc mulva(télleg)-Uninstall...Egy az hogy nem nagyon birta a gépem ,kettő nem tetszett.És ez még koppint is mert a második küldi neve One shot,One kill.Igen de a Call Of Duty 4 ben és ez volt az egyik küldetés neve amikor meg kellett ölni Zakhaevet.A másik,a feladatjelző pedig a Cod 6 ból van....Vagy ugyanarra gondoltak,vagy én vok hülye,vagy koppintottak.

ErIk 2010.07.02. 13:53:49

@Haami: köszönöm:) de ennél többet vártam PL: 30ezer forintos ajándék pezsgő,tűzijáték egy V.I.P koncert:D :D na jó beérem ennyivel:D
de majd bepótójuk xd

gabrocki 2010.07.02. 14:55:43

azt nem t'om észrevettétek-e, hogy a hapi keze mindenen átlóg?:D érdekes látvány (csak a demóval jáccottam, bocs ha már nem így van :)) persze ha kzel mész elrántja a fegyverét, de akkor is feltűnő, ha pl. fűben, bokrokban mászkálsz, és a növényzet átlóg a karodon/fegyvereden

gabrocki 2010.07.02. 14:57:29

@Ccsaba: ja ez eddig el lett mondva 100-szor még sem érti meg senki -.-'
@denikec: igen, a feladatjelző kis fehér pötty + a távolságot jelző szám TOTÁL kopi, ez már nekem a traileren is feltűnt...

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.07.02. 16:50:22

Igen,és a gránát kb 10 centivel a keze mellett van amikor dobja

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.07.03. 11:57:36

Igen amikor megnéztem ezt(nem birtam ki)meghaltam...www.city-interactive.com/ a honlapon többet dolgoztak mint az összes eddigi játékon...Főleg h még dicsérik is a sniper ghost warriort,hát én nem tudom.Ha tesztelték akkor nem látták ezeket a hibákat?Vagy ha látták azt mondták:"Á leszarom jó az a hülyéknek!"Javították volna,odafigyeltek volna, mindjárt más lenne...Tessék semmi fogd meg jól...

szattyos88 2010.07.04. 00:18:13

Sziasztok nekem lenne egy nagy vagy (kicsi??) problémám lehet ám hogy én baltáztam el valamit :) de nem tudom !
Tehát a problémám előtti dolgok és annak okai:
1. Letöltöttem a Sniper Ghost Warrior játékot nem a demot a teljeset :D eddig rendben minden !!(skidrow-os)
2.Feltelepítem hibátlan eddig (bár meglepett hogy nem kér telepítő kódot de hát gondoltam City szóval mit várok még :D
3. Na itt jön az egészben a csimborasszó hogy mikor elindítanám a játékot bejön egy gyönyörűséges ablak hogy ugyan öreg regisztrálj már amivel nem is lenne gond csakhogy kódot kér ami a kitöltős mező felett van és kreál a gép na de ha bemásolom és aktiválnám nem akarja az igazat :D ( a program ami hozzáteszem a játék maga adja fel minden belépéskor kreál egy kódot :D de hogy kerek legyen bemásolom a azktiválási hivatkozást + a kis ablak tartalmát :D :

1. Welcomme :

This software must be activated prior usage. For activation a valid SERIAL is essential.

NEXT BACK (persze hogy next:D)

2.Manual activation :

An online activation can not be performed. Please contact your software vendor to manually retrieve your onlock code.

PLease make sure, that you have prepared the folloing information:
-Registration Code
-Unlock request code which is displayed below.
After that, please call the number ...

Unlock Requestcode : '''''''''... (itt található az a bizonyos kód amiről írtam :D )

Unlock Code : (Ide kell beírni :D )

ACTIVATE BACK CANCEL

Na most mikor bemásolom a megadott kódot tök mindeggy meik és megnyomom az ACTIVATE gombot ez az ablak vár :D

3.Activation failed :

Activation process has been terminated. Please make sure the unlock code has been entered correctly.
Press BACK to attempt another activation or press CANCEL to abort. In case the problem still persists please contact mailto:support@securom.com.

BACK CANCEL

Na emberek nekem ez feltette a lécet bár lehet hogy tényleg csak én vagyok butha :P:D Akit Tud kérem segítsen :) Itt annyi rendes ember van ha valaki tudásából telik szánnya rám azt az öt percet :) Köszönöm szíves segítségüket :)

hormarci 2010.07.04. 06:14:43

Erdekes... a szovegbol azt veszem ki, hogy itt mindenki szentul hiszi hogy a mesterlovesz City-s jatek (tisztelet a kivetelnek) Pedig a jatekban Mirage-t es a Cenegat irja. Mar bocsanat, de ezek szerint ez a Sniper csak egy ujjabb city-s probalkozas es nem pedig a jol ismert Snajper folytatasa

shanne12345 2010.07.05. 22:42:11

helohelo! namosst én is szeretnék közöllni mindenkivel mindennnt..... aki még nem játszott ezzel ..... én kb 10 perce szedtem le netről ezt a játékot ... és nagyon nem tetszik az elején szép jó graf stb
amikor az 1. pálya közepén jártam első furcsaság az volt hogy mutatta hogy használljak 1 kötelet.. hogy másszak fel .. jó hgasználltam a kötelet viszonnt felmászás után csak ugy meghallt az ember .. nemértettem mit csináltam / csinálok rosszul na mondom mind1 biztos csak egy egyszeri bug... hát nem ...ráadásul mikor megtalálltam hogy nem is arra kell menni amit a játék írt... :S akor majdnem kiléptem az egészből.... aztán mikor csak figyeltem az embereket a sniperrel ... azt vettem észre hogy minnt az összes többi city-s játéknál az emberek korcsolyáznak a földön.. tehát erre a játékra annyit tudok mondani hogy a city javított a grafikán és valamijen szinten a játék élményen de erről a játékélményről is csak a grafika tehet..meg maximum ez a (bulett time) vagy akárminek hívják itt ... namosst még valami a játék nem ragaszkodik már a 2. pályán a saját történetéhez ugyanis ha csak fogod magad és elkezdessz futni nemlösz le senkit stb és végig futsz a pályán akkor is vége a pályának nincs egy konkrét cél hogy most lödd le ezt azt max az 1. pályán de ott is csak azért mert nincs meg az a hely ahol lefuthatsz mer meghallsz de ja és szerintem a leges leg kiborítóbb bug az az hogy ugy jártam hogy valami hihetetlen .... nos a 2. pályán mennikell ugyanúgy az erdőbe és megkell tisztítani a házat ... ahol őrök vannak .. okés... lelöttem mindenkit erre még mindig lőnek... nemtudtam honnan minden fele mozgok sehol senki de lőnek
erre mikor kb 300 méterre előrenézek annyit láttam hogy 1 terrorista vagy akármi nem is arra néz amerre vagyok körülbelül 120 fokkal jobbra nézett és lőtt és eltalállt állandóan és a torkolat tűz miatt nemtalálltam meg mert nem felém nézett és ilyen kurva sok van .... de komolyan nagyon idegölő...egy idő után .. 3. pályánál abbahagytam egyenlőre .. lehet felveszem fraps el és elküldöm .. kiborító igazából ez is egy elbaszott city-s játék freddy csak jobb grafikával ... szerintem ez is megérné a bemutatódat de komolyan ... amugy respect (y) imádom a videóid !!!

Delta 2010.07.07. 13:54:32

"Most végre kipróbálhattam a Mesterlövész következő részét a Sniper Ghost Warriort, szintén a City Interactive-tól."

A Mesterlövész nem CI játék.
(Sorry, ha írta már valaki, nem olvastam el ennyi kommentet)

mark222 · http://izig.uw.hu 2010.07.07. 20:27:59

könyörgöm ne a Crysis-al meg a Far Cry 2-vel hasonlítsd már össze ezt a játékot.Eleve a két kiadó bőven nem egy kategória...azokban sokkal de sokkal több pénzt volt.
City-s játékokhoz képest ez egy k*rva jó játék...nekem nagyon tetszett,és végig is toltam...nem kell minden kis hibán fennakadni.
egyébként meg a legelső mondatod elárulja,hogy mennyire vagy tájékozott ezen a téren...

FreddyD:ha már kiraksz egy ilyen beszámolót,akkor az vagy saját legyen,vagy semmilyen,legalábbis szerintem

ÚrISTEN 2010.07.10. 20:16:51

Üdv. Nem találom a régi akkuntom :S :D. Tehát...én nem értem mi bajotok a játékkal szerintem nagyon jó és élvezetes...nincs benne sok bug de ami van az durva...de nem olyan ami a játékot rontaná csak szimpán vicces. pl amikor moonwalkozik az ember ha megfigyeltétek :). Egyébként az, hogy észrevesznek a bozótban?! AKKOR A CRYSIS 1-2??!! Amikor 4 helikoptez fölöttem megy és nem tudok továbbjutni mert mindenhol lát és egy lövést se vét el...A játékot ez teszi nehézzé. Corteznek pedig ami mondott szinte (!) mindenészrevett bugja igaz...de és??? nincs játék amiben ne lenne bug...mark222 a profi adja a legjobb beszámolókat egyet értek :).(ezzel nem téged akarlak megsérteni Cortez)

Evil Rabbit 2010.07.11. 20:11:38

Annyian szidják a Cityt,pedig vannak jó játékaik,pl.:World of Goo

leskozolee 2010.07.12. 13:52:38

Az én véleményem szerint. Először is nem játszottam még sokat vele de nem lett annyira rossz mint ahogy azt sokan mondják.
- AI: valóban van még mit csiszolni rajta, érdekes llátvány amikor egy katona beragad valahova és gyors ütemben a gugolást gyakorolja.
- Valós,hogy az álcaruha ellenére is simán észrevesznek kár 150 méterről. (bár egy sziklás falon folyamatosan mozgó bokor nekem is szemet szúrna) de ettől függetlenül tényleg zavaró,hogy olyan helyen is észrevesznek ahol nem kellene.
- Említettétek,hogy a felbontással kapcsolatos beállítások csak újraindítás után lépnek érvénybe. Valóban...és...? Mennyi AA kategóriás játék van manapság ahol ugyanez törtánik?
- A löszer és az őt követő kamera problémája...szerintem látványos, de nem hiszem,hogy egy iilyen akciódúsabb játékba fontos lenne. (Vadász játékokban találkoztam szokták alkalmazni)Ezze viszont a készítők is így vannak pontosan ezért a video beállítások között ki is lehet kapcsolni (Bulletcam) és ha jól emlékszem ehhez a beállításohoz még csak program újraindítás sem kell.

Végezetül még annyit,hogy valóban bugos a játék, de ettől számomra még élvezhető marad.

Reback 2010.07.17. 19:27:51

nekem tetszett . persze hogy vannak bugok nem is vártam el sokat tőle de ez City emberek és ha így nézem nagyon jó . Én bírtam a "bulletcam" -ot is :D 6 - 7óra alatt kijáccod . Grafika se rossz . Amikor Delta Three vel vagy az nem tetszett egyáltalán szóval amikor M 4 esed van de a sniperes részek jók .

Reback 2010.07.17. 19:29:20

jah és bocs a kötekedésér meg lehet már írták elöttem de " Most végre kipróbálhattam a Mesterlövész következő részét a Sniper Ghost Warriort,szintén a City Interactive-tól " nem is hallottam iet hogy folytatása lenne illetve a Mesterlövész nemis city-s volt .

Player 1 2010.08.16. 13:11:47

Nem a Mesterlövész folytatása, és nem ezen a blogon a helye.

SlayerGT 2010.09.09. 14:17:07

AZTAROHADT!!

Ez volt az első reakcióm a csirkére. A második és a harmadik is hasonló jellegű volt :D

Rud66 2011.08.02. 15:23:50

Amúgy meg rohadt jó játék és ki lövöldöz csirkét a háború közepén? am durva a bug de nálam nem volt ilyen! :)

Rud66 2011.08.02. 15:26:28

én már ki játszottam de multyzok rajta

Rud66 2011.08.02. 15:29:39

@leskozolee: Teljesen igazad van élvezhető! És tele van sajnos cheaterrel! azért halsz meg mikor a fal vagy valami erős tárgy mögött is vagy!
süti beállítások módosítása